نصب توربوشارژ بر روی سمند سورن xu7 - صفحه 2
کاربری
کاربر گرامی به انجمن تخصصی خودرو تیونینگ ایرانیان خوش آمدید . اگر این نخستین بازدید شما از سایت است , لطفا ثبت نام کنید:
تبلیغات (سفارش)
banner banner banner banner

هدف از ايجاد تاپيک : کمک در انجام پروژه

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از 11 به 14 از 14

نمایش : 0 , پاسخ ها : 13
موضوع: نصب توربوشارژ بر روی سمند سورن xu7

  1. #11
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    آذر 1395
    محل سکونت
    شیراز
    خودروی من
    سورن XU7
    نوشته ها
    12
    تشکر
    0
    تشکر شده 1 بار در 1 ارسال
    نوشته اصلی توسط yasin9496 نمایش پست اصلی
    نمایندگی مزدا زیاد میرم
    دیدم رو موتور وانت مزدا که بخاطر بعضی شرایط مکانیک مجبور میشه دو واشره کنه ولی خودش میگه دووم نمیاره فقط واسه اینکه یه مدت کار کنه تا صاحب ماشین یه فکر اساسی کنه
    حالا شما توربوهم ببندی که کلا اوضاع فرق میکنه


    اصولی ترین راه همون حجم زدنه
    واشر سرسیلندر 2 میل با سرسیلندر کف تراشی نشده و پیستون سایز 30 کارتونو راه نمیندازه؟
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    واشر دو میل میتونه کارم راه بندازه(امیدوارم)
    موتور تنفس طبیعی؟؟؟؟
    بیخیال باو

  2. #12
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    آذر 1395
    محل سکونت
    شیراز
    خودروی من
    سورن XU7
    نوشته ها
    12
    تشکر
    0
    تشکر شده 1 بار در 1 ارسال
    اشتباهی اینجا پست زدم ممنون
    موتور تنفس طبیعی؟؟؟؟
    بیخیال باو

  3. #13
    مدیر انجمنمدیر ارشد مدیر انجمن تیونینگ
    تاریخ عضویت
    دی 1391
    محل سکونت
    شیراز
    خودروی من
    پراید
    نوشته ها
    3,975
    تشکر
    823
    تشکر شده 1,864 بار در 1,362 ارسال
    نوشته اصلی توسط mohammadturbo نمایش پست اصلی
    اشتباهی اینجا پست زدم ممنون
    درود بر شما همشهری عزیز خدمتتون عرض کنم توی این موتور خیلی نمیشه بوست داد بخاطر بوش تر بودن ومسائل واشر سرسیلندر

    [فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ]

  4. #14
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    آبان 1391
    خودروی من
    پژو 405
    نوشته ها
    148
    تشکر
    35
    تشکر شده 93 بار در 42 ارسال
    سلام دوست عزیز نگران ایکس یو 7 نباشید . من خودم 12 تا بوست دادم به همین موتور با استفاده شهری بدون هیچ مشکلی کلیپ هاشم توی اپارات موجوده ماشین آقا بهزاد هستش(405 توربو ). فقط حتما از ای سی ی. ادجاست استفاده کنید چون باید درست مپش کنید. پیچ های سر سیلندر رو درست حسابی سفت کنید و از واشر جنس مرغوب استفاده کنید. این موتور اگه بشه واشرشو کنترل کردراحت میتونه 20 تا بوست بگیره . همین الان پروژه شخصی منم ایکس یو 7 هستش که کلی لوازم خریداری شده و وقتی استارت پروژه خورد در ادامه تاپیکم این پروژه رو مینویسم. در مورد توربو هم جی تی 2560 برای بوست شما گزینه خوبی هست. یا حتی 2554 که میشه همون توربو بادسان. ایکس یو 7 با 7 تا بوست راحت از پس ماکسیما دنده ای بر میاد . با 9.5 پی اس ای راحتی جنسیس رو میزنه . با 11 تا من خودم راننده بودم که 528 رو به راحتی توی اینه کردم. من ماشین های زیادی توربو کردم. به جرات میگم هیچ کدوم مثل ایکس یو 7 پرفورمنس ندیدم ازشون.

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

موضوعات مشابه

  1. پروژه ی کار روی گلادیاتور - ۴۰۵ glx
    توسط MO3LEM در انجمن پروژه های استیج I
    پاسخ: 43
    آخرين نوشته: دوشنبه 14 مهر 93, 10:52 بعد از ظهر
  2. فورد تورنئوی مفهومی
    توسط شاهین در انجمن فورد Ford
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: پنجشنبه 30 شهریور 91, 11:45 بعد از ظهر
  3. پژوی 408 توربو
    توسط شاهین در انجمن پژو 405، پرشیا و... ||| (اختصاصی)
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: شنبه 25 شهریور 91, 04:06 بعد از ظهر
  4. مشخصات جک توجوی هاچ بک
    توسط Arman-GT در انجمن کلوپ خودروهای چینی
    پاسخ: 6
    آخرين نوشته: شنبه 18 شهریور 91, 10:02 قبل از ظهر
  5. مشخصات جک توجوی صندوق دار
    توسط Arman-GT در انجمن کلوپ خودروهای چینی
    پاسخ: 1
    آخرين نوشته: جمعه 17 شهریور 91, 09:25 بعد از ظهر

بازدید کنندگان با جستجوی های زیر این صفحه را پیدا کرده اند

تا به حال هیچکس از موتور جستجو وارد این صفحه نشده است !

Members who have read this thread : 13

You do not have permission to view the list of names.

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
نام‌نویسی
درباره ما

سی ام مرداد ماه سا ل 91 بود که تصمیم بر ایجاد تیونینگ ایرانیان گرفتم ؛ تجارب زیادی کسب شد اما مهم ترین شعار و هدف ما خدمت به دوستان و عاشقان ماشین است! این انجمن ، به جرات اولین انجمنی است که میان کاربران و مدیران آن تفاوتی نیست و تمامی کاربران با مدیران احساس راحتی می کندد.هرچه داریم ازشماست! تنهایمان نگذارید!

ارسال پیام به مدیر سایت
دوستان ما
لینک های مفید
ابزار ها
بارگذاری مجدد کد امنیتی مندرج در تصویر را وارد کنید: