خریدن روآسال - صفحه 2
کاربری
کاربر گرامی به انجمن تخصصی خودرو تیونینگ ایرانیان خوش آمدید . اگر این نخستین بازدید شما از سایت است , لطفا ثبت نام کنید:
تبلیغات (سفارش)
banner banner banner banner

هدف از ايجاد تاپيک :

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از 11 به 14 از 14

نمایش : 597 , پاسخ ها : 13
موضوع: خریدن روآسال

  1. #11
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    اردیبهشت 1393
    خودروی من
    روآ
    نوشته ها
    1,304
    تشکر
    359
    تشکر شده 676 بار در 503 ارسال
    خب حالا چرا دو جا تاپیک زدی
    در افت کیفیت محصولات ایرانخودرو وسایپا که شکی نیست
    مورد داشتیم وانت پیکان صفر جلو بندیش مشکل داشته که هیچ جلو بندی سازی نتونسته رفعش کنه حتی خود نمایندگی ایرانخودرو!که تو هزار کیلومتر لاستیکا کلا صاف میشدن

    ای بی اسو اینهاش که بیشتر شبیه جکه
    مورد داشتیم طرف با پراید تو ترافیک چند متر حرکت کرده دوباره خواسته وایسته پشت ماشین جلویی ای بی اس وارد مدار میشه و میکوبونه پشت ماشین جلویی اونم با سرعت 10 15 کیلومتر

    بهترین کار بنظرم اینه همین تعمیر بشه چون هم لوازمش ارزونه هم فراوون
    اگر بدنه و شاسی سالمه و موتور نفسا اخرشه یه موتور انژکتورم بگیرین بصرفه تره تا اینکه ماشین صفر بگیرین
    ولی خب تعویض موتور مسائل خودشو داره

    گاز که عاقا من میگم دورشو خط بکشین
    اون خرجی که گاز رو موتور میزاره بدین بنزین خیلی بهتره تازه موتورم کمتر ضرر میبینه

    و کلام آخر
    بهتره تعمیر بشه تا 100 هزار کار میکنه حداقل (کمترین هزنیه)
    راه دیگم اینکه موتور تعویض کنین با همون نمونه ها 1700 که فک نکنم مجوز بدن چون حجمش بیشتره! 1600انژکتور درهر صورت بهتره اونم موتور 1600 روا نه اردی (هزینه متوسط)
    راه اخرم اینه بدین اینو بره یه وانتی که هرجور صلاح میدونین بگیرین (هزینه زیاد)

    کاربر زیر به خاطر ارسال مفید yasin9496 از ایشان تشکر کرده است:

    manoochehr (پنجشنبه 25 آذر 95)

    ویرایش توسط yasin9496 : پنجشنبه 25 آذر 95 در ساعت 10:21 قبل از ظهر
    پشت یه نیسان خوندم ...
    با این همه دست انداز نمی مونه پس انداز...

  2. #12
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    دی 1392
    محل سکونت
    ایران27 س
    خودروی من
    روا85سفید-پیکان وانت93 1.7CNG
    نوشته ها
    577
    تشکر
    296
    تشکر شده 367 بار در 253 ارسال
    نوشته اصلی توسط yasin9496 نمایش پست اصلی
    خب حالا چرا دو جا تاپیک زدی
    در افت کیفیت محصولات ایرانخودرو وسایپا که شکی نیست
    مورد داشتیم وانت پیکان صفر جلو بندیش مشکل داشته که هیچ جلو بندی سازی نتونسته رفعش کنه حتی خود نمایندگی ایرانخودرو!که تو هزار کیلومتر لاستیکا کلا صاف میشدن

    ای بی اسو اینهاش که بیشتر شبیه جکه
    مورد داشتیم طرف با پراید تو ترافیک چند متر حرکت کرده دوباره خواسته وایسته پشت ماشین جلویی ای بی اس وارد مدار میشه و میکوبونه پشت ماشین جلویی اونم با سرعت 10 15 کیلومتر

    بهترین کار بنظرم اینه همین تعمیر بشه چون هم لوازمش ارزونه هم فراوون
    اگر بدنه و شاسی سالمه و موتور نفسا اخرشه یه موتور انژکتورم بگیرین بصرفه تره تا اینکه ماشین صفر بگیرین
    ولی خب تعویض موتور مسائل خودشو داره

    گاز که عاقا من میگم دورشو خط بکشین
    اون خرجی که گاز رو موتور میزاره بدین بنزین خیلی بهتره تازه موتورم کمتر ضرر میبینه

    و کلام آخر
    بهتره تعمیر بشه تا 100 هزار کار میکنه حداقل (کمترین هزنیه)
    راه دیگم اینکه موتور تعویض کنین با همون نمونه ها 1700 که فک نکنم مجوز بدن چون حجمش بیشتره! 1600انژکتور درهر صورت بهتره اونم موتور 1600 روا نه اردی (هزینه متوسط)
    راه اخرم اینه بدین اینو بره یه وانتی که هرجور صلاح میدونین بگیرین (هزینه زیاد)
    سلام....ممنون یاسین جان از ر اهنماییهات
    والا چه عرض کنم موندم چیکار کنم!آنژکتور کردن هم هزینه بالایی داره چند سال پیش تو فکرش بودم اما نشد این موتوری که شما میگین واقعا بهتر میشه اما هزینه بره ببینید باید ای سی یو زیمنس پیدا کنم،سیم کشی کامل انژکتور روا بگیرم ،8تا سنسور انژکتور بگیرم سنسور اکسیژن بگیرم که اونم نصبش دردسره کجا نصبش کنم؟ماشین کاربراتوره و کاتالیست نداره ،پمپ بنزین ساژم اردی باید بگیرم که در این صورت باید ریل سوخت روا عوض شه و نمونه ساژم نصب شه به جهت دارا بودن مسیر برگشت که در این صورت هم موتور راندمان خوبی نخواهد داشت پمپ بنزین روا بگیرم باید باک رو هم عوض کنمگذشته از اینها سنسور های کیلومتر و دور موتور تو انژکتور باید به ای سی یو مرتبط شن که خود این هم داستانی داره برا خودش ،سرسیلندر الومینیومی باید بگیرم سیلندر هم باید تراش بره که فک کنم حداقل100برا تراش بگیرن!سیم گاز هم باید عوض شه سیستم هوا کش سیستم دلکو و کویل ،خیلی از فشنگی ها،منیفولد هوا باید گیر بیارم ،دریچه گاز پتانسیومتر و خیلی چیزای دیگه .سنسور ناک رو کجای بلوک سیلندر بزارم جاش رو وانت نیست اینم یه مشکل دیگه!!!!یک عالمه کار و هزینه بر میدارهوگرنه ایده خیلی خوبیه
    درمورد گاز هم باید بگم اگه وانت ما گاز سوز نباشه کلا ضرر میکنیم با بنزین بخوای بری باغ و بار بیاری ببری روزی باید20تومن پول بنزین بدی چند سال پیش اتفاقا با بنزین کار میکردیم اما بعدش دیدیم که دیگه واقغا صرف نمیکنه مجبور شدیم فلکه گاز رو باز کنیم...والا سی ان جی از روی اجباره وگرنه اصلا من از گاز خوشم نمیاد.
    الان موندم .وانت هم مدل های 90/91خوبن نسبتا به بقیه اما92/93اصلا کیفیت خوبی ندارن آریسان هم خیلی گرونه 27میلیون چه خبره!!!!!اقساطیش هم باید یک عمر قسط بدی
    حالا باز نمیدونم چه صلاحه؟
    ممنون یاسین جان
    السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین (ع)

  3. #13
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    تیر 1394
    خودروی من
    roa
    نوشته ها
    645
    تشکر
    633
    تشکر شده 573 بار در 382 ارسال
    سلام به همگی
    منوچهر جان نظر من به فروختن هست چون ماشین با کارکرد بالا هر چقدر هم که قطعات عوض کنی بازم جمع نمیشه و همیشه مشکل داره (مخصوصا که قطعات بازاری هم وضعش خیلی خرابه)
    به نظر من یه دوگانه کارخونه با کارکرد نسبتا پایین گیر بیاری و بخری خیلی بهتره. فکر دوگانه کردن هم از سرت در بیار چون گند زده میشه به ماشین (مخصوصا توی انژکتوری ها) و اصلا ارزش نداره. اگر هم مصرفتون خیلی نیست میتونی تک سوز بگیری

    کاربر زیر به خاطر ارسال مفید amir_zm از ایشان تشکر کرده است:

    manoochehr (پنجشنبه 25 آذر 95)


  4. #14
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    دی 1392
    محل سکونت
    ایران27 س
    خودروی من
    روا85سفید-پیکان وانت93 1.7CNG
    نوشته ها
    577
    تشکر
    296
    تشکر شده 367 بار در 253 ارسال
    نوشته اصلی توسط amir_zm نمایش پست اصلی
    سلام به همگی
    منوچهر جان نظر من به فروختن هست چون ماشین با کارکرد بالا هر چقدر هم که قطعات عوض کنی بازم جمع نمیشه و همیشه مشکل داره (مخصوصا که قطعات بازاری هم وضعش خیلی خرابه)
    به نظر من یه دوگانه کارخونه با کارکرد نسبتا پایین گیر بیاری و بخری خیلی بهتره. فکر دوگانه کردن هم از سرت در بیار چون گند زده میشه به ماشین (مخصوصا توی انژکتوری ها) و اصلا ارزش نداره. اگر هم مصرفتون خیلی نیست میتونی تک سوز بگیری
    ممنون امیر جان
    السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین (ع)

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

بازدید کنندگان با جستجوی های زیر این صفحه را پیدا کرده اند

تا به حال هیچکس از موتور جستجو وارد این صفحه نشده است !

Members who have read this thread : 27

You do not have permission to view the list of names.

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
نام‌نویسی
درباره ما

سی ام مرداد ماه سا ل 91 بود که تصمیم بر ایجاد تیونینگ ایرانیان گرفتم ؛ تجارب زیادی کسب شد اما مهم ترین شعار و هدف ما خدمت به دوستان و عاشقان ماشین است! این انجمن ، به جرات اولین انجمنی است که میان کاربران و مدیران آن تفاوتی نیست و تمامی کاربران با مدیران احساس راحتی می کندد.هرچه داریم ازشماست! تنهایمان نگذارید!

ارسال پیام به مدیر سایت
دوستان ما
لینک های مفید
ابزار ها
بارگذاری مجدد کد امنیتی مندرج در تصویر را وارد کنید: