بحث درباره ایمنی خودرو های آمریکایی!!!!!! - صفحه 12
کاربری
کاربر گرامی به انجمن تخصصی خودرو تیونینگ ایرانیان خوش آمدید . اگر این نخستین بازدید شما از سایت است , لطفا ثبت نام کنید:
تبلیغات (سفارش)
banner banner banner banner

هدف از ايجاد تاپيک :

صفحه 12 از 12 نخستنخست ... 256789101112
نمایش نتایج: از 111 به 118 از 118

نمایش : 5722 , پاسخ ها : 117
موضوع: بحث درباره ایمنی خودرو های آمریکایی!!!!!!

  1. #111
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    بهمن 1393
    خودروی من
    louis garneau
    نوشته ها
    67
    تشکر
    26
    تشکر شده 40 بار در 31 ارسال
    اسکلت مستحکم فورد مک وان 1973 به نظرم خیلی کار شده روش ببینید حتی جای درها هم تقویت داره/ این آقا که ایستاده می شناسید؟
    [فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ]

    کاربر زیر به خاطر ارسال مفید mack1 از ایشان تشکر کرده است:

    1979 (دوشنبه 21 تیر 95)


  2. #112
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    بهمن 1393
    خودروی من
    louis garneau
    نوشته ها
    67
    تشکر
    26
    تشکر شده 40 بار در 31 ارسال
    این خودرو که همان النور 1973 هستش در فیلم معروف سرقت در 60 ثانیه 1974 در برخوردهای گوناگون با دیگر خودرو ها نشان داد ماستانگ 73 ازنظر اطمینان به ایمنی یک خودرو منحصر به قرد هستش جهت آشنایی بیشتر با این عکس به موضوع : معرفی فیلم های سینمایی مرتبط با خودرو مراجعه شود بنده دیوانه وار به این خودرو علاقه مندم یکبار سوار یکی از اینا شدم وقتی از خیابون رد میشد آزیر تمام ماشینا به صدا در میومد! تا سر گاز جزئی میداد راننده ناگهان بی اختیار لاستیکای عقب درجا میزد.

    کاربر زیر به خاطر ارسال مفید mack1 از ایشان تشکر کرده است:

    1979 (دوشنبه 21 تیر 95)


  3. #113
    مدیر انجمن مدیرکلوپ امریکایی
    تاریخ عضویت
    اسفند 1392
    محل سکونت
    اصفهان Esfahan
    خودروی من
    VIVA CODE FROG I
    نوشته ها
    847
    تشکر
    479
    تشکر شده 624 بار در 413 ارسال
    نوشته اصلی توسط mack1 نمایش پست اصلی
    این خودرو که همان النور 1973 هستش در فیلم معروف سرقت در 60 ثانیه 1974 در برخوردهای گوناگون با دیگر خودرو ها نشان داد ماستانگ 73 ازنظر اطمینان به ایمنی یک خودرو منحصر به قرد هستش جهت آشنایی بیشتر با این عکس به موضوع : معرفی فیلم های سینمایی مرتبط با خودرو مراجعه شود بنده دیوانه وار به این خودرو علاقه مندم یکبار سوار یکی از اینا شدم وقتی از خیابون رد میشد آزیر تمام ماشینا به صدا در میومد! تا سر گاز جزئی میداد راننده ناگهان بی اختیار لاستیکای عقب درجا میزد.
    جالبه برام چون این فیلم رو ندیدم. البته زیاد فیلم نگاه نمیکنم. ولی عجب اسکلت عالی داره ماستنگ!!!!!!!!!
    I'm Nima

  4. #114
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    بهمن 1393
    خودروی من
    louis garneau
    نوشته ها
    67
    تشکر
    26
    تشکر شده 40 بار در 31 ارسال
    خودروهای دهه 80 و اوایل 90 طوری طراحی شده اند که موقع تصادفات قسمت جلو خودرو جمع شده و انرژی تصادف رو مستهلک می کنند و به جای اینکه جلو ماشین مثل خودروهای دهه 70 رو به بالا میل کند به سمت پایین جهت پیدا می کند این خیلی عالیه و بدنه اونها هم نسبت به خودروهای دهه 70 نرم تر شده و در مقابل انرژی تصادف رو مستهک میکنه حتی کاپریس هم از این قاعده مستثنی نیست، پانالی های مستحکم که معمولا از ورق فولاد نازک و در زیر سپر پلاستیکی این خودروها نصب میشه و میتونه تاثیر بسزایی در جذب و هضم شدت ضربه های پیرامون خود داشته باشه مثال: پونتیاک 6000 STE، الدزموبیل کاتلاس سیرا، بیوک سنچوری و شورلت سیلبرتی 2.8 در زیر نمونه عکس تصادف و جذب انرژی توسط یک بیوک سنچوری دیده میشه که حتی ستون های A اون خم نشده:

    2 کاربر به خاطر ارسال مفید mack1 از ایشان تشکر کرده اند:

    1979 (سه شنبه 05 مرداد 95),yasin9496 (یکشنبه 27 تیر 95)


  5. #115
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    بهمن 1393
    خودروی من
    louis garneau
    نوشته ها
    67
    تشکر
    26
    تشکر شده 40 بار در 31 ارسال
    اگر یک خودوریی مثل هیوندای سوناتای جدید نیم شاخ بزنه به شورلت کاپریس اوضاع به چه صورت خواهد بود؟!! هیوندا : ایربگ داره - اتاق شاسی نداره ولی جلوی ماشین دایاقی داره که به اتاق وصله شورلت: ایربگ نداره - شاسی فولادی داره ولی دایاقی جلو نداره. سرعت 64کیلومتر در ساعت!
    جدیدا هم که کره ای ها تو ایمنی ماشیناشون چیزی کم تر از رقبای اروپایی ندارن!
    ویرایش توسط mack1 : پنجشنبه 11 شهریور 95 در ساعت 05:46 بعد از ظهر

  6. #116
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    بهمن 1393
    خودروی من
    louis garneau
    نوشته ها
    67
    تشکر
    26
    تشکر شده 40 بار در 31 ارسال
    نظر بنده این هست که راننده هر دو خودرو آسیب جزئی یا در حد شکستگی از ناحیه پا می بینند و همچنین دست ها و از نظر آسیب به خودروها هر دو خودرو آسیب می بینند ولی هیوندای شرایط بهتری نسبت به کاپریس داره!!!

  7. #117
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    بهمن 1393
    خودروی من
    louis garneau
    نوشته ها
    67
    تشکر
    26
    تشکر شده 40 بار در 31 ارسال
    در مورد محکمی خودروهای آمریکایی دهه 60 و اوایل دهه 70 میلادی دوستان رأی رو به خودروهای دهه وسط و اواخر دهه 70 تا اوایل 90 میدهند خودروهای دهه 60 و اواخر آن از ورق ضخیم تری نسبت به دهه اواخر 70 و 80 و به بعد دارند همه چیز به سپر ضخیم و سنگین وزن محصولات جنرال موتورز و دیگران که در دهه های 1973 به این ور طراحی و تولید می شدند ختم نمی شه بلکه خودروهای دهه 60 با آن که سپر لاغرتر و سبک تری داشتند همچنین به علت داشتن ورق های ضخیم بدنه و شاسی های فول فریم به عنوان مثال: (الدزموبیل تورنادو 1966) و یا مونوکوک های فلزی مستحکم(ماستنگ 67) (چلنجر 70) از نظر خمش در تصادفات بهتر عمل می کردند ولی خوب چون فلز اونها مستحکم بود انرژی رو زیاد مستهلک نمی کردند و راننده هم آسیب زیادی در داخل اتاق میدید تا اینکه وضع ایمنی سرنشینان در داخل خودروهای دهه 70 به مراتب بهتر شد و در دهه 80 هم خودروها از بدنه نازک تری نسبت به دهه 70 و جذب انرژی بیشتر حاصل از تصادفات و شرایط بهتری به نسبت دهه 70 برخوردار شدند. پس نتیجه میگیریم استحکام یک خودرو به سپر اون ختم نمیشه بلکه به استحکام شاسی یا شاسی یکپارچه اتاق اون مربوطه هر چقدر مستحکم تر باشه در مقابل نیروهای خمش و برش بهتر میتونه دیواره آتش خودرو از شدت نیروی تصادف حفظ کنه!
    ویرایش توسط mack1 : چهارشنبه 07 مهر 95 در ساعت 03:58 بعد از ظهر

  8. #118
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    بهمن 1393
    خودروی من
    louis garneau
    نوشته ها
    67
    تشکر
    26
    تشکر شده 40 بار در 31 ارسال
    عکس های دیده نشده از تست آزمایش شورلت بل ایر 1959 با شورلت مالیبو 2009 :

    کاربر زیر به خاطر ارسال مفید mack1 از ایشان تشکر کرده است:

    yasin9496 (سه شنبه 23 آذر 95)


صفحه 12 از 12 نخستنخست ... 256789101112

موضوعات مشابه

  1. موزیک هایی که تو ماشینتون( آمریکایی ) گوش می کنید
    توسط Wild Mustang در انجمن كلوپ خودروهاي آمريكايي
    پاسخ: 11
    آخرين نوشته: شنبه 22 آذر 93, 08:26 بعد از ظهر
  2. پاسخ: 17
    آخرين نوشته: سه شنبه 11 آذر 93, 07:38 بعد از ظهر

بازدید کنندگان با جستجوی های زیر این صفحه را پیدا کرده اند

نظر کابران در مورد کاپریس کلاسیک

ولوو960

تاپیک های جدید در مورد زانتیا

تست تصادفات خودرو امريكايي

سرشاسی خودرو های امریکایی

محکم بودن بدنه بیوک

تست تصادف کاپریس تخم مرغی

تصادف شاخ به شاخ با شورلت نوا

تست تصادف شورولت کاپریس

نظرات کاربران درباره اریاشاهین

درمورد بنز230

ايمني خودروهاي آمريكايي

درباره کادیلاک سویل

ایمنی های جدید

خودرو با نظریه های جدید

ایمنی خودرو

اتاق بحث در مورد کادیلاک سویل

فیلم تصادف شورلت نوا

Members who have read this thread : 19

You do not have permission to view the list of names.

کلمات کلیدی این موضوع

111، 141، 151، 2000، 2011، 206، 405، 620، abs، bmw، ebd، infiniti، iraniantuning.com، mpv، opel، tow، tuning، فنی، فنر، فیلم، فایربرد، فابریک، فرمون، فروم، قفل، قیمت، قدیمی، قدرت، قطعه، قطعات، لوله، لاستیک، مقایسه، موتور، مگان، ماكسيما، ماکسیما، ماشين، ماشين پليس، ماشین، ماشین ها، ماشین های آمریکایی، ماشین پلیس، ماشین آمریکایی، ماشین امریکایی، ماشین بازی، ماشین سنگین، ماشینی، محاسبه، محصولات، مدل، مدرن، مرگ، مزدا، مشکل، مصرف، معرفی، نقش، نقص، نوشته، نیسان، نیسان ماکسیما، چیست؟، چرخ، نسل، هنگام، هیوندای، های، ولوو، وانت، وانت بار، وجود، یعنی، ژاپنی، کلیپ، کمک، کمری، کمربند ایمنی، کنید، کوتاه، کیلومتر، کیسه هوا، کامیون، کامارو، کاپوت، کاربراتور، کره ای، کرولا، کراس اوور، کردن، گارد، گرند، پلیس، پلاک، پلاستیک، پلت فرم، پونتیاک، پیکان، پژو، پژو 206، پژو 405، پراید، www.iraniantuning.com، آلمان، آلمانی، آمریکایی، امنیت خودرو، ایمنی، ایمنی خودرو، ایران، ایربگ، اگزوز، ابعاد، اتوبان، اتاق، اروپا، اسپرت، استاندارد، بنز، بی ام و، بیوک، بار، بازی، بازار، بحث، بدنه، برق، برند، برای، تویوتا، تویوتا کمری، توجه، تکنولوژی، تکنولوژی خودرویی، تاکسی، تاپیک، تحقیق، ترفند، ترمز، تریلی، تست ایمنی، تست تصادف، تصویر، تصادف، تصادف ماشین، تصادفات، تعمیر، جلوگیری، جنرال موتورز، جیپ، جگوار، جاده، حوادث، خود، خودرو، خودرو ایمن، خودروی ملی، خودرویی، خودروسازی، خرید، خسارت، دنده، دوم، داخل ماشین، داخلی، دادن، دارند، در تصادف، دست دوم، رنو، رنو 5، رنگ، روش، رانندگی، راهنمایی، راست، زانتیا، سمت راست، سوناتا، سيستم، سیستم، سیستم ترمز، سپر پراید، سالم، سایت، ساعت، سدان، سرقت، سرعت، شما، شهر، شود، شورولت، شاسی، شده، شرکت، صفحه، صدمه جدی، ضعف، طراحی، طراحی داخلی، طرح، عکس، عکس از، عکس تصادف، غول پیکر

نمایش برچسب‌ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
نام‌نویسی
درباره ما

سی ام مرداد ماه سا ل 91 بود که تصمیم بر ایجاد تیونینگ ایرانیان گرفتم ؛ تجارب زیادی کسب شد اما مهم ترین شعار و هدف ما خدمت به دوستان و عاشقان ماشین است! این انجمن ، به جرات اولین انجمنی است که میان کاربران و مدیران آن تفاوتی نیست و تمامی کاربران با مدیران احساس راحتی می کندد.هرچه داریم ازشماست! تنهایمان نگذارید!

ارسال پیام به مدیر سایت
دوستان ما
لینک های مفید
ابزار ها
بارگذاری مجدد کد امنیتی مندرج در تصویر را وارد کنید: