بحث درباره ایمنی خودرو های آمریکایی!!!!!! - صفحه 11
کاربری
کاربر گرامی به انجمن تخصصی خودرو تیونینگ ایرانیان خوش آمدید . اگر این نخستین بازدید شما از سایت است , لطفا ثبت نام کنید:
تبلیغات (سفارش)
banner banner banner banner

هدف از ايجاد تاپيک :

صفحه 11 از 12 نخستنخست ... 456789101112 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از 101 به 110 از 118

نمایش : 4382 , پاسخ ها : 117
موضوع: بحث درباره ایمنی خودرو های آمریکایی!!!!!!

  1. #101
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    بهمن 1393
    خودروی من
    louis garneau
    نوشته ها
    66
    تشکر
    26
    تشکر شده 39 بار در 31 ارسال
    عکس زیر از ساختمان شاسی یکپارچه کاپریس مدرن رو نشون میده که از ورق های هی استرنج یعنی مقاومت بالا در اون استفاده شده! به نظر نازک و نرم جلوه میده ولی تو تصادفات خیلی خوب ضربه دفع میکنه و در عین حال محکم ! دیگه شاسی های فولادی ضخیم و بزرگ تولید نمی شه و اخرین بار روی فورد کراون ویکتوریای پلیس و کاپریس تخم مرغی بوده! اونم از نوع یکپارچه مثل وانت بارها! این شاسی های فولادی یک خوبی دارند تو جاده های خاکی و پردست انداز نمی گزارند آسیبی به اتاق وارد شه و شاسی ضربات رو دفع میکنه خودم شاسی فولادی به رسم قدیم بیشتر ترجیح میدم تا این شاسی های یکپارچه مدرنیته! باز نظر اساتید دال بر قضیه هست*
    [فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ]
    [فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ]
    [فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ]
    ویرایش توسط mack1 : جمعه 04 تیر 95 در ساعت 01:38 بعد از ظهر

  2. #102
    مدیر انجمن مدیرکلوپ امریکایی
    تاریخ عضویت
    اسفند 1392
    محل سکونت
    اصفهان Esfahan
    خودروی من
    VIVA CODE FROG I
    نوشته ها
    847
    تشکر
    479
    تشکر شده 624 بار در 413 ارسال
    نوشته اصلی توسط mack1 نمایش پست اصلی
    عکس زیر از ساختمان شاسی یکپارچه کاپریس مدرن رو نشون میده که از ورق های هی استرنج یعنی مقاومت بالا در اون استفاده شده! به نظر نازک و نرم جلوه میده ولی تو تصادفات خیلی خوب ضربه دفع میکنه و در عین حال محکم ! دیگه شاسی های فولادی ضخیم و بزرگ تولید نمی شه و اخرین بار روی فورد کراون ویکتوریای پلیس و کاپریس تخم مرغی بوده! اونم از نوع یکپارچه مثل وانت بارها! این شاسی های فولادی یک خوبی دارند تو جاده های خاکی و پردست انداز نمی گزارند آسیبی به اتاق وارد شه و شاسی ضربات رو دفع میکنه خودم شاسی فولادی به رسم قدیم بیشتر ترجیح میدم تا این شاسی های یکپارچه مدرنیته! باز نظر اساتید دال بر قضیه هست*
    [فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ]
    [فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ]
    [فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ]
    راستش تا الان از اين مدل شاسى نديده بودم! برام جالب بود يه جورايى همون شاسى نردبانى وانت ها و فول سايز هست منتها انگار به خود بدنه متصل هست. تست هاى اين شاسى رو روى هولدن كاپريس ديدم به راحتى 5 ستاره ايمنى رو دريافت كرده.(يعنى خيلى عاليه) و فكر ميكنم همون شاسى كاپريس هاى پليس هم باشه.

    راستى بايد يه سرى تحقيق درباره شاسى هاى دوج چارجر هاى پليس كه جديد هستن انجام بديم. اونا هم بسيار قوى هستن.
    I'm Nima

  3. #103
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    بهمن 1393
    خودروی من
    louis garneau
    نوشته ها
    66
    تشکر
    26
    تشکر شده 39 بار در 31 ارسال
    نوشته اصلی توسط 1979 نمایش پست اصلی
    راستش تا الان از اين مدل شاسى نديده بودم! برام جالب بود يه جورايى همون شاسى نردبانى وانت ها و فول سايز هست منتها انگار به خود بدنه متصل هست. تست هاى اين شاسى رو روى هولدن كاپريس ديدم به راحتى 5 ستاره ايمنى رو دريافت كرده.(يعنى خيلى عاليه) و فكر ميكنم همون شاسى كاپريس هاى پليس هم باشه.

    راستى بايد يه سرى تحقيق درباره شاسى هاى دوج چارجر هاى پليس كه جديد هستن انجام بديم. اونا هم بسيار قوى هستن.
    فرق نمی کنه آمریکایی امریکاییه اونم یک خودرو باسابقه ای همچون چارجر که نماد قدرتی و سرعتی هستش. این شاسی یکپارچه با بدنه سته و شاسی های سواریهای محصولات ژاپن و آلمان هم به این شاسی امریکایی نمیرسه یک کلیپی دارم روی یک مالیبو فکر کنم 2014 بود 16تا کانتینر که وزن هر کدام 20 تن می باشد سوار کردن روی هم و سقف این مالیبو اینقدر محکم بود که قصدایی شبیه به قرچ قرچ از 6 تا ستون سقف این شورلت کاملا نمایان بود فکر کنم سقف نوای خودمون بود راحت خوابیده بود هر چند سقف قدیمیا خیلی محکمه ولی روی جنس ورق ستون این جدیدای امریکایی خیلی کار شده(منزیم-المینیوم-فولاد) سه عنصر کاربردی در خودروهای امروزی! البته اینم بگم هیچ وقت محکمی این شاسی کاپریس جدید به پای شاسی نردبنی فورد f150 و دوج رم و شورلت سیلورادو نمی رسه شاسی اونا فولاد خیلی محکم هستش و با ضخامت بیشتر از هر ورقی که استفاده میشه واسه شاسی سواریها!

  4. #104
    مدیر انجمن مدیرکلوپ امریکایی
    تاریخ عضویت
    اسفند 1392
    محل سکونت
    اصفهان Esfahan
    خودروی من
    VIVA CODE FROG I
    نوشته ها
    847
    تشکر
    479
    تشکر شده 624 بار در 413 ارسال
    نوشته اصلی توسط mack1 نمایش پست اصلی
    فرق نمی کنه آمریکایی امریکاییه اونم یک خودرو باسابقه ای همچون چارجر که نماد قدرتی و سرعتی هستش. این شاسی یکپارچه با بدنه سته و شاسی های سواریهای محصولات ژاپن و آلمان هم به این شاسی امریکایی نمیرسه یک کلیپی دارم روی یک مالیبو فکر کنم 2014 بود 16تا کانتینر که وزن هر کدام 20 تن می باشد سوار کردن روی هم و سقف این مالیبو اینقدر محکم بود که قصدایی شبیه به قرچ قرچ از 6 تا ستون سقف این شورلت کاملا نمایان بود فکر کنم سقف نوای خودمون بود راحت خوابیده بود هر چند سقف قدیمیا خیلی محکمه ولی روی جنس ورق ستون این جدیدای امریکایی خیلی کار شده(منزیم-المینیوم-فولاد) سه عنصر کاربردی در خودروهای امروزی! البته اینم بگم هیچ وقت محکمی این شاسی کاپریس جدید به پای شاسی نردبنی فورد f150 و دوج رم و شورلت سیلورادو نمی رسه شاسی اونا فولاد خیلی محکم هستش و با ضخامت بیشتر از هر ورقی که استفاده میشه واسه شاسی سواریها!
    همینطوره اون کلیپ شورولت رو منم دیدم(وزن کانتینر ها 3.9 تن بود) ولی مجموعا 4-5 تا روی سقف قرار دادن که سر مورد 4 لای درها کمی باز شد. در مورد شاسی وانت ها بله کاملا حق با شماست.

    کاربر زیر به خاطر ارسال مفید 1979 از ایشان تشکر کرده است:

    mack1 (یکشنبه 06 تیر 95)

    I'm Nima

  5. #105
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    بهمن 1393
    خودروی من
    louis garneau
    نوشته ها
    66
    تشکر
    26
    تشکر شده 39 بار در 31 ارسال
    مقایسه بین ایمنی خودروهای آمریکایی و آلمانی دهه 70 فورد تورینو 74 با بنز 230 E کلاس خودتان قضاوت کنید!؟
    [فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ]
    [فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ]

    کاربر زیر به خاطر ارسال مفید mack1 از ایشان تشکر کرده است:

    1979 (پنجشنبه 10 تیر 95)


  6. #106
    مدیر انجمن مدیرکلوپ امریکایی
    تاریخ عضویت
    اسفند 1392
    محل سکونت
    اصفهان Esfahan
    خودروی من
    VIVA CODE FROG I
    نوشته ها
    847
    تشکر
    479
    تشکر شده 624 بار در 413 ارسال
    دقت كنيد بنز سفارش آمريكا هست و از نظر ايمنى قويتر از معمولى ها و سپر دوبل هم داره.
    ولى باز ...
    واسه همينه آدم وقتى توى ماشيناى آمريكايى ميشينه كاملا حس امنيت داره
    I'm Nima

  7. #107
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    بهمن 1393
    خودروی من
    louis garneau
    نوشته ها
    66
    تشکر
    26
    تشکر شده 39 بار در 31 ارسال
    در مورد شورلت نوای که تو پست شماره 11 بود و نصف شده بود تصادف نداشته با ماشین دیگه اگه تصادف بود ماشین نصف نمی شد. احتمالا لاستیک ترکیده و پس از برخورد با گارد ریل رفته تو دره که کنار جاده هست و به این روز افتاده اگر هر ماشین دیگه ای هم بود اینطوری می شد.

    کاربر زیر به خاطر ارسال مفید mack1 از ایشان تشکر کرده است:

    1979 (جمعه 11 تیر 95)

    ویرایش توسط mack1 : پنجشنبه 10 تیر 95 در ساعت 03:26 بعد از ظهر

  8. #108
    مدیر انجمن مدیرکلوپ امریکایی
    تاریخ عضویت
    اسفند 1392
    محل سکونت
    اصفهان Esfahan
    خودروی من
    VIVA CODE FROG I
    نوشته ها
    847
    تشکر
    479
    تشکر شده 624 بار در 413 ارسال
    احتمالش هست. آخه من تصادفش رو با تريلى يا كاميون ديدم. اينطورى نميشه.
    I'm Nima

  9. #109
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    بهمن 1393
    خودروی من
    louis garneau
    نوشته ها
    66
    تشکر
    26
    تشکر شده 39 بار در 31 ارسال
    شکی نیست جناب مدیر این ماشین رفته ته دره قطار هم بهش میزد اینطوری نمی شد بلکه یک تکه صخره کافیست برای نصف شدن هر ماشینی جالب اینجاست که جایی خوندم در مورد این نوا که نوشته بود به یک سواری آمریکایی دیگه خورده جالب اینجاست اون سواری نیم شاخ فقط تا ستون a له شده بود که یک بیوک بود!
    ویرایش توسط mack1 : جمعه 11 تیر 95 در ساعت 09:13 بعد از ظهر

  10. #110
    مدیر انجمن مدیرکلوپ امریکایی
    تاریخ عضویت
    اسفند 1392
    محل سکونت
    اصفهان Esfahan
    خودروی من
    VIVA CODE FROG I
    نوشته ها
    847
    تشکر
    479
    تشکر شده 624 بار در 413 ارسال
    چه جالب! يعنى بيوك انقدر از نوا قويتر هست! فكر نميكنم آخه پلت فرم يكى هست حتى با كاديلاك سويل!
    احتمالش بيشتر هست كه توى دره رفته باشه يا به دليل نقص فنى موتور حالا به هر صورتى تركيده باشه. نميدونم!!!!
    I'm Nima

صفحه 11 از 12 نخستنخست ... 456789101112 آخرینآخرین

موضوعات مشابه

  1. موزیک هایی که تو ماشینتون( آمریکایی ) گوش می کنید
    توسط Wild Mustang در انجمن كلوپ خودروهاي آمريكايي
    پاسخ: 11
    آخرين نوشته: شنبه 22 آذر 93, 08:26 بعد از ظهر
  2. پاسخ: 17
    آخرين نوشته: سه شنبه 11 آذر 93, 07:38 بعد از ظهر

بازدید کنندگان با جستجوی های زیر این صفحه را پیدا کرده اند

نظر کابران در مورد کاپریس کلاسیک

ولوو960

تست تصادفات خودرو امريكايي

سرشاسی خودرو های امریکایی

محکم بودن بدنه بیوک

تست تصادف کاپریس تخم مرغی

تصادف شاخ به شاخ با شورلت نوا

تست تصادف شورولت کاپریس

نظرات کاربران درباره اریاشاهین

درمورد بنز230

ايمني خودروهاي آمريكايي

درباره کادیلاک سویل

ایمنی های جدید

خودرو با نظریه های جدید

ایمنی خودرو

اتاق بحث در مورد کادیلاک سویل

تاپیک های جدید در مورد زانتیا

Members who have read this thread : 37

You do not have permission to view the list of names.

کلمات کلیدی این موضوع

111، 141، 151، 2000، 2011، 206، 405، 620، abs، bmw، ebd، infiniti، iraniantuning.com، mpv، opel، tow، tuning، فنی، فنر، فیلم، فایربرد، فابریک، فرمون، فروم، قفل، قیمت، قدیمی، قدرت، قطعه، قطعات، لوله، لاستیک، مقایسه، موتور، مگان، ماكسيما، ماکسیما، ماشين، ماشين پليس، ماشین، ماشین ها، ماشین های آمریکایی، ماشین پلیس، ماشین آمریکایی، ماشین امریکایی، ماشین بازی، ماشین سنگین، ماشینی، محاسبه، محصولات، مدل، مدرن، مرگ، مزدا، مشکل، مصرف، معرفی، نقش، نقص، نوشته، نیسان، نیسان ماکسیما، چیست؟، چرخ، نسل، هنگام، هیوندای، های، ولوو، وانت، وانت بار، وجود، یعنی، ژاپنی، کلیپ، کمک، کمری، کمربند ایمنی، کنید، کوتاه، کیلومتر، کیسه هوا، کامیون، کامارو، کاپوت، کاربراتور، کره ای، کرولا، کراس اوور، کردن، گارد، گرند، پلیس، پلاک، پلاستیک، پلت فرم، پونتیاک، پیکان، پژو، پژو 206، پژو 405، پراید، www.iraniantuning.com، آلمان، آلمانی، آمریکایی، امنیت خودرو، ایمنی، ایمنی خودرو، ایران، ایربگ، اگزوز، ابعاد، اتوبان، اتاق، اروپا، اسپرت، استاندارد، بنز، بی ام و، بیوک، بار، بازی، بازار، بحث، بدنه، برق، برند، برای، تویوتا، تویوتا کمری، توجه، تکنولوژی، تکنولوژی خودرویی، تاکسی، تاپیک، تحقیق، ترفند، ترمز، تریلی، تست ایمنی، تست تصادف، تصویر، تصادف، تصادف ماشین، تصادفات، تعمیر، جلوگیری، جنرال موتورز، جیپ، جگوار، جاده، حوادث، خود، خودرو، خودرو ایمن، خودروی ملی، خودرویی، خودروسازی، خرید، خسارت، دنده، دوم، داخل ماشین، داخلی، دادن، دارند، در تصادف، دست دوم، رنو، رنو 5، رنگ، روش، رانندگی، راهنمایی، راست، زانتیا، سمت راست، سوناتا، سيستم، سیستم، سیستم ترمز، سپر پراید، سالم، سایت، ساعت، سدان، سرقت، سرعت، شما، شهر، شود، شورولت، شاسی، شده، شرکت، صفحه، صدمه جدی، ضعف، طراحی، طراحی داخلی، طرح، عکس، عکس از، عکس تصادف، غول پیکر

نمایش برچسب‌ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
نام‌نویسی
درباره ما

سی ام مرداد ماه سا ل 91 بود که تصمیم بر ایجاد تیونینگ ایرانیان گرفتم ؛ تجارب زیادی کسب شد اما مهم ترین شعار و هدف ما خدمت به دوستان و عاشقان ماشین است! این انجمن ، به جرات اولین انجمنی است که میان کاربران و مدیران آن تفاوتی نیست و تمامی کاربران با مدیران احساس راحتی می کندد.هرچه داریم ازشماست! تنهایمان نگذارید!

ارسال پیام به مدیر سایت
دوستان ما
لینک های مفید
ابزار ها
بارگذاری مجدد کد امنیتی مندرج در تصویر را وارد کنید: