مباحث مربوط به موتور آردی روآ و روآ سال - صفحه 24
کاربری
کاربر گرامی به انجمن تخصصی خودرو تیونینگ ایرانیان خوش آمدید . اگر این نخستین بازدید شما از سایت است , لطفا ثبت نام کنید:
تبلیغات (سفارش)
banner banner banner banner

هدف از ايجاد تاپيک :

صفحه 24 از 29 نخستنخست ... 1417181920212223242526272829 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از 231 به 240 از 286

نمایش : 29539 , پاسخ ها : 285
موضوع: مباحث مربوط به موتور آردی روآ و روآ سال

  1. #231
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    بهمن 1393
    خودروی من
    RD.i 85 * runna 91
    نوشته ها
    138
    تشکر
    41
    تشکر شده 56 بار در 46 ارسال
    سیستم 7.4.4 روی tu5 های قدیم و tu3 ها نسب میشده و الآن هم روی tu3 نصب میشه در حال حاضر و tu3 هشت سوپاپه و tu5 شانزده سوپاپ
    البته سیستم 7.4.5 که روی tu5 های الان از جمله رانا نصب میشه خیلی خوب میشد با موتور آردی اگه هشت سوپاپ بودن و با این حال احتمال میدم مشکل افت شتاب بوجود بیاد
    فعلا قصد دارم 7.4.4 رو به ماشین بخورونم ببینم چه تغییری خواهد کرد از لحاظ صدا و حرکت و آلایندگی و نتیجه اشو اعلام میکنم
    ممنون به خاطر راهنمایی هاتون دوستان

    کاربر زیر به خاطر ارسال مفید RD.i از ایشان تشکر کرده است:

    rdi (سه شنبه 21 دی 95)


  2. #232
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    اردیبهشت 1393
    خودروی من
    روآ
    نوشته ها
    1,341
    تشکر
    370
    تشکر شده 713 بار در 526 ارسال
    TU3 1400cc هستش خب
    اون ecu برنامه ریزی شده برای 1400 سی سی مخصوصا پاشش انژکتورا
    مگر اینکه تمام پارامترارو برای 1600 سی سی ست کنین
    باید تست کنین ببینین پارامترایی که سنسورای رو ماشین میفرستت ecu بوش میتونه بخونه اونارو
    دسته سیم هم مقاومت اهمیه سیم کمو زیاد بشه رو پارامترا تاثیر میزاره
    فک کنم تاثیر منفی داشته باشه تا مثبت این کار اگه ماشین روشن بشه

    3 کاربر به خاطر ارسال مفید yasin9496 از ایشان تشکر کرده اند:

    alireza_resima (چهارشنبه 29 دی 95),RD.i (دوشنبه 20 دی 95),rdi (سه شنبه 21 دی 95)

    پشت یه نیسان خوندم ...
    با این همه دست انداز نمی مونه پس انداز...

  3. #233
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    بهمن 1393
    خودروی من
    RD.i 85 * runna 91
    نوشته ها
    138
    تشکر
    41
    تشکر شده 56 بار در 46 ارسال
    با توجه به این که 7،8 سال پیش ecu 206 های tu5 تغییر کرد و رفت روی ورژن 7.4.5 سیستم ورودی هوای اونا از این شکل:


    و

    به شکلی که الآن روی تمام 206 ها و خانواده tu5 کلا هست دراومد که البته این هواکش روی tu3 همچنان گذاشته میشه
    شکل فعلی هواکش tu5 با ecu ورژن 7.4.5 این شکلی هست:


    و البته حتی کسانی که 206 های tu5 جدید با ecu و مکش 7.4.5 دارن و مکش رو با 7.4.4 قدیم تعویض کردن نتیجه مثبتی گرفتن با ecu 7.4.5 و مکش 7.4.4
    و چیزی که باعث شد به امتحان این سیستم مکش روی آردی ترغیب بشم این بود که tu3 1400cc و tu5 1600cc شانزده سوپاپ که زمین تا آسمون هواشون فرق داره از این سیستم بازدهی مطلوبی دریافت میکنند

    کاربر زیر به خاطر ارسال مفید RD.i از ایشان تشکر کرده است:

    rdi (سه شنبه 21 دی 95)


  4. #234
    rdi
    rdi آنلاین نیست.
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    مرداد 1393
    خودروی من
    rdi
    نوشته ها
    895
    تشکر
    636
    تشکر شده 671 بار در 498 ارسال
    راه تنفسی اردی زیاد بد نیست....برای بهتر شدن چارجر مناسب است

  5. #235
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    بهمن 1393
    خودروی من
    RD.i 85 * runna 91
    نوشته ها
    138
    تشکر
    41
    تشکر شده 56 بار در 46 ارسال
    جناب rdi فقط جنبه سرگرمی داره این عمل شایدهم نتیجه مثبت داد خدارو چه دیدید

    کاربر زیر به خاطر ارسال مفید RD.i از ایشان تشکر کرده است:

    rdi (پنجشنبه 23 دی 95)


  6. #236
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    آبان 1395
    خودروی من
    روآ85
    نوشته ها
    6
    تشکر
    12
    تشکر شده 3 بار در 3 ارسال
    با سلام خدمت داداشا و بزرگترای خودم توی فروم
    آقا این اُتل ما،به ازای هر 1000 کیلومتر،0.75 تا 1 لیتر روغن کم میکنه
    شتاب ماشین واقعا عالیه
    روی cng اصلا دود سیاه و آبی از اگزوز نمیاد، وقتی که روی بنزینه اونم وقتی که درحالت درجا یه هو گاز میدی یا در حرکت دنده معکوس می گیری یه مقدار دود آبی از اگزوز میاد.
    فقط وقتی در روی قالپاق موتور رو بر میداری(همونجایی که روغن میریزن توش) بخار داره
    بعد زمانی که توی حرکتی اونم باز روی بنزین که بیشتر از نرمال گاز میدی یه صدایی مثل صدایی که از موتور وقتی دنده مرده میکشی میاد، داره
    به نظرتون چکار باید بکنم؟
    بایه دس رینگ درس می شه؟؟

    کاربر زیر به خاطر ارسال مفید ghorbanzade از ایشان تشکر کرده است:

    amir_zm (سه شنبه 28 دی 95)


  7. #237
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    تیر 1394
    خودروی من
    roa
    نوشته ها
    661
    تشکر
    649
    تشکر شده 592 بار در 392 ارسال
    نوشته اصلی توسط ghorbanzade نمایش پست اصلی
    با سلام خدمت داداشا و بزرگترای خودم توی فروم
    آقا این اُتل ما،به ازای هر 1000 کیلومتر،0.75 تا 1 لیتر روغن کم میکنه
    شتاب ماشین واقعا عالیه
    روی cng اصلا دود سیاه و آبی از اگزوز نمیاد، وقتی که روی بنزینه اونم وقتی که درحالت درجا یه هو گاز میدی یا در حرکت دنده معکوس می گیری یه مقدار دود آبی از اگزوز میاد.
    فقط وقتی در روی قالپاق موتور رو بر میداری(همونجایی که روغن میریزن توش) بخار داره
    بعد زمانی که توی حرکتی اونم باز روی بنزین که بیشتر از نرمال گاز میدی یه صدایی مثل صدایی که از موتور وقتی دنده مرده میکشی میاد، داره
    به نظرتون چکار باید بکنم؟
    بایه دس رینگ درس می شه؟؟

    درود بر شما
    خب مشخصا روغن سوزی رو که داره ماشین. حالا باید ببینید کل کم شدن روغن از سوختن هست و یا نشتی هم دارید. ضمنا سعی کنید روغن با کیفیت تر بریزد احتمالا مقدار کم کردن تا حد زیادی کمتر بشه. بیشترین حالت دود رو اگه میخواید مشاهده کنید توی اتوبان سرپایینی با سرعت بالا گاز رو ول کنید (توی دنده 4 یا 5 باشه) مشاهده میکنید قشنگ دود میکنه در این حالت.

    صدایی که روی بنزین میده احتمال صدای سوپاپ هاس که بنزین کم کیفیت مشکا رو تشدید میکنه. البته گشاد شدن گیت های سوپاپ روی سرسیلندر هم باعث افزایش این صدا میشن

    فقط چند مورد، اول صبح لحظه روشن شدن دود آبی دارید یا نه؟ کارکرد ماشین چقدره؟

    3 کاربر به خاطر ارسال مفید amir_zm از ایشان تشکر کرده اند:

    alireza_resima (چهارشنبه 29 دی 95),ghorbanzade (چهارشنبه 29 دی 95),rdi (سه شنبه 28 دی 95)


  8. #238
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    آبان 1395
    خودروی من
    روآ85
    نوشته ها
    6
    تشکر
    12
    تشکر شده 3 بار در 3 ارسال
    نوشته اصلی توسط amir_zm نمایش پست اصلی
    درود بر شما
    خب مشخصا روغن سوزی رو که داره ماشین. حالا باید ببینید کل کم شدن روغن از سوختن هست و یا نشتی هم دارید. ضمنا سعی کنید روغن با کیفیت تر بریزد احتمالا مقدار کم کردن تا حد زیادی کمتر بشه. بیشترین حالت دود رو اگه میخواید مشاهده کنید توی اتوبان سرپایینی با سرعت بالا گاز رو ول کنید (توی دنده 4 یا 5 باشه) مشاهده میکنید قشنگ دود میکنه در این حالت.

    صدایی که روی بنزین میده احتمال صدای سوپاپ هاس که بنزین کم کیفیت مشکا رو تشدید میکنه. البته گشاد شدن گیت های سوپاپ روی سرسیلندر هم باعث افزایش این صدا میشن

    فقط چند مورد، اول صبح لحظه روشن شدن دود آبی دارید یا نه؟ کارکرد ماشین چقدره؟


    سلام
    استاد بزرگ
    amir_zm به خاطر لطفی که بابت جواب به سوالم دادی ممنونم
    راستش صبح که روشنش می کنم بخار آب داره،اما دود آبی رو نمی دونم
    کارکرد هم 170 تا الان
    در ضمن روغن 20-50 میریزم و بهران(از همین بشکه ای های آبی) لیتری 5 تومنی البته تعویض روغنیه آشناس و خیلی تعریف کرد از روغنش(قبلا قطران می ریختم ولی 1000 تا سیاه میشد این یکی اصلا تغییررنگ نداده و کمتر هم کم کرده)
    نگفتید که باید چی کار کنم؟ تعویض رینگ یا تعمیر اساسی؟!
    دوگانه کارخانه
    سپاس

    کاربر زیر به خاطر ارسال مفید ghorbanzade از ایشان تشکر کرده است:

    amir_zm (چهارشنبه 29 دی 95)

    ویرایش توسط ghorbanzade : چهارشنبه 29 دی 95 در ساعت 04:30 بعد از ظهر

  9. #239
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    تیر 1394
    خودروی من
    roa
    نوشته ها
    661
    تشکر
    649
    تشکر شده 592 بار در 392 ارسال
    نوشته اصلی توسط ghorbanzade نمایش پست اصلی
    سلام
    استاد بزرگ
    amir_zm به خاطر لطفی که بابت جواب به سوالم دادی ممنونم
    راستش صبح که روشنش می کنم بخار آب داره،اما دود آبی رو نمی دونم
    کارکرد هم 170 تا الان
    در ضمن روغن 20-50 میریزم و بهران(از همین بشکه ای های آبی) لیتری 5 تومنی البته تعویض روغنیه آشناس و خیلی تعریف کرد از روغنش(قبلا قطران می ریختم ولی 1000 تا سیاه میشد این یکی اصلا تغییررنگ نداده و کمتر هم کم کرده)
    نگفتید که باید چی کار کنم؟ تعویض رینگ یا تعمیر اساسی؟!
    دوگانه کارخانه
    سپاس
    سلام مجدد
    خواهش میکنم دوست عزیز

    دود آبی صبح رو واسه این گفتم که ببینیم واشر های ساق سوپاپ هم روغن رد میکنه یا نه، که البته چیزی از مشکل داشتن رینگ های شما کم نمیکنه چون اون مدل دود کردن فقط از رینگ پیستونه.
    در مورد روغن اشتباه بزرگی کردید متاسفانه. اولا روغن های بهران به لعنت خدا نمی ارزن (حتی گرون هاش) چون توی هر ماشینی نگاه کنید بعد از 40-50 هزار تا موتور کاملا لجن گرفته، در حالی که پارس و ایرانول اصلا به این شکل نیستن. مورد دوم در مورد سیاه شدن، بازم متاسفانه اشتباه کردید، روغنی که سیاه بشه نشون دهنده ی کیفیت بالاترش هست و تونسته کثیفی ها رو به خودش جذب کنه در حالی که روغنی که دیر سیاه میشه قدرت تمیز کنندگی نداشته. در کل روغن های بشکه ای سعی کنید به هیچ وجه استفاده نکنید.
    کارکرد ماشین هم برای مشکل رینگ و پیستون یه مقدار پایینه ولی به هر حال پیش اومده دیگه. باید باز کنید تا ببینید به چه چیزهایی نیازه. شاید با یک دست رینگ کار شما راه بیفته (که احتمالا همینطوره) ولی ممکن هم هست پیستون و حتی تراشکاری بلوک سیلندر هم نیاز بشه.

    با این حال پیشنهاد میکنم اول از یک روغن با کیفیت استفاده کنید و ببینید کم کردن روغن جه وضعیتی پیدا میکنه شاید مقدارش کمتر شد و تا چند ماه دیگه زمان تعمیر به عقب افتاد.

    4 کاربر به خاطر ارسال مفید amir_zm از ایشان تشکر کرده اند:

    alireza_resima (چهارشنبه 29 دی 95),ghorbanzade (چهارشنبه 29 دی 95),rdi (چهارشنبه 29 دی 95),yasin9496 (پنجشنبه 30 دی 95)


  10. #240
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    آبان 1395
    خودروی من
    روآ85
    نوشته ها
    6
    تشکر
    12
    تشکر شده 3 بار در 3 ارسال
    استاد
    amir_zm بزرگوار
    اصلا تعویض رینگ کار منطقی هس یانه؟
    توی تعمیرکار ها بعضیا می گن خوبه بعضیا هم می گن مهمون 2-3 ماهه
    نظر شما چیه؟
    تقریبا چقدر خرج داره؟

    کاربر زیر به خاطر ارسال مفید ghorbanzade از ایشان تشکر کرده است:

    amir_zm (پنجشنبه 30 دی 95)


موضوعات مشابه

  1. تاپیک جامع جیپ صحرا میتسوبیشی موتور و پاترول موتور
    توسط جاده خاکی در انجمن کلوپ خودروهای دو دیفرانسیل
    پاسخ: 65
    آخرين نوشته: دوشنبه 15 آذر 95, 01:51 بعد از ظهر
  2. موتور مرحله ای دور آرام ( استپر موتور )
    توسط melody_201 در انجمن قطعه شناسی
    پاسخ: 5
    آخرين نوشته: جمعه 09 اسفند 92, 08:42 قبل از ظهر

بازدید کنندگان با جستجوی های زیر این صفحه را پیدا کرده اند

موتور پیکان جدید

موتور روا سال

عکس موتور پیکان جوانان

موتور روا

تقویت موتور روا

تقویت موتور اردی

موتور روآافزایش قدرت موتور رواسال تولید آردی آی انژکتوریتقویت موتور روآتقویت موتور پیکانبهترین روغن موتور برای رواتقویت موتور روا سالتقویت موتور پژو اردیموتور روآ سالموتور اردیموتور هولبایتقویت روآراههای تقویت موتور روا سالموتور پیکان دولوکسموتور آردیتقویت آردیتعویض موتور پیکانتقويت موتور ارديروغن موتور روا

Members who have read this thread : 106

You do not have permission to view the list of names.

کلمات کلیدی این موضوع

111، 1600، 2000، 4 سيلندر، 405، 5 دنده، abs، bmw، cng، ecu، engine، gps، iraniantuning.com، tu5، tuning، فلایویل، فنی، فنر، فنربندی، فیلم، فیلتر هوا، فابریک، فرمون، فرمان، فرمان هیدرولیک، فروم، فروش، فرانسوی، قفل، قفل مرکزی، قوانین، قیمت، قیمت ماشین، قیمت آردی، قدیمی، قدرت، قطر پیستون، قطعه، قطعات، لوله، لوازم، لوازم ماشین، ليتري، لیتر، مقایسه، منیفولد، منیفولد هوا، مه شکن، مه شکن جلو، موتور، موتور فن، موتور ماشین، موتور ماشین من، موتور هولبای، موتور پیکان، موتور پیکان جدید، موتور پیکان دولوکس، موتور پراید، موتور xu7، موتور آردی، موتور اردی، موتور روآ، موتور روآ سال، موتور روا، موتور روا سال، میل لنگ، مکمل، مکانیک، مکانیکی، مکانیزم، ماکسیما، ماشین، ماشین قدیمی، ماشین من، ماشین ها، ماشین آمریکایی، ماشین ایرانی، ماشین بازی، ماشین شما، ماشینی، متالیک، محفظه، محصول، مدل، مدیریت، مرکزی، مرسدس، مزایا، مزدا، مسابقه، مشکل، مشخصات، مصرف، مصرف بنزین، مصرف سوخت، نقص، نوین، چینی، نیاز، نیسان، نیسان ماکسیما، نکات، ناک سنسور، نحوه، چرخ، چرخ دنده، نشتی، هنگام، هیوندا، هیدرولیک، های، هدرز، هزینه، ویرون، وانت، وانت پیکان، وایر، واتر پمپ، واحد كنترل، واحد کنترل، وارد بازار، واشر سر سیلندر، واشر سرسیلندر، وجود، یاتاقان، یعنی، کلاچ، کلاج، کمک، کمک فنر، کمپانی، کمربند ایمنی، کنید، کولر، کوچه، کویل، کوئل، کوتاه، کورس، کیلومتر، کیا، کپسول، کپسول گاز، کامارو، کات آف، کارا، کاربراتور، کارتل، کاسه نمد، کاسترول، کره ای، کردن، گمرک، گیربکس، گیربکس اتوماتیک، گژن پین، گاز مایع، گاز خودرو، گاز دادن، گازسوز، گازسوز کردن، گذشت، گشتاور، پلاک، پمپ، پول، پولیش، پیکان، پیکان وانت، پیکان جدید، پیستون، پیشنهاد، پیشتاز، پیشرانه، پژو، پژو 405، پژو206، پژویی، پایداری، پاشش سوخت، پخش، پدال گاز، پراید، پرخوران، پرشیا، www.iraniantuning.com، ؟، آفرود، آلمانی، آلایندگی، آموزش، آموزش تصویری، آمپر، آمریکایی، آپشن، آب روغن، آب رادیاتور، آردی، افزایش قدرت موتور، افزایش قدرت موتور روا، الکتریکی، ام وی ام، انژکتور، انژکتوری، انتقال، انتقال قدرت، انجمن، ای سی یو، ایمنی، ایران، ایران خودرو، ایرانول، ایرانی، ایرانیان، ایرانخودرو، ایراد، ایساکو، اکتان، اکسیژن، اگزوز، ابعاد، اتوماتیک، اتوبوس، اتوبان، اتاق، احتراق، احتراق داخلی، اختراع، اروپا، ارتفاع، اردی، اسب بخار، استپ موتور، استپر، استاندارد، استارت، اشتعال، اصل، اصطکاک، بنزین، بنزین زدن، بنزین سوپر، بهترین روغن موتور برای روا، بهران، بهران پیشتاز، بوگاتی، بوگاتی ویرون، بوستر، بی ام و، بالابر، باک، باک بنزین، باتري، باتری، بار، بازی، بازار، باطری، بحث، بدنه، برق، برند، برای، تقويت موتور اردي، تقویت موتور پیکان، تقویت موتور آردی، تقویت موتور اردی، تقویت موتور روآ، تقویت موتور روا، تقویت موتور روا سال، تقویت آردی، تقویت روآ، تویوتا، توجه، تیونینگ، تیونینگ ایرانیان، تیپ، تکنولوژی، تایمینگ، تایر، تاپیک، تاپیک جامع، تاشو، تبلیغ، تخته گاز، ترموستات، ترمز، ترمز دستی، تراكم، ترانس، تراکم موتور، تسمه، تسمه تایم، تصویر، تصادف، تعلیق، تعمیر، تعمیر موتور، تعمیرگاه، تعویض لنت، تعویض موتور پیکان، تعویض تسمه، تعویض روغن، ثبت نام، جلوگیری، جی تی ایکس، جامع، جای پیچ، جاده، جرقه، جعبه دنده، حجم موتور، حرارت، خود، خودرو، خودرو جدید، خودرویی، خاص، خبر، خط تولید، دلکو، دنده، دنده عقب، دوم، دوو، دوو ریسر، دوگانه سوز، دور موتور، دیفرانسیل جلو، دیفرانسیل عقب، دینام، دیاگ، دیسک، دیسک و صفحه، دیسک صفحه، داخلی، دادن، دارند، رفاهی، رله، رنو، رنگ، روآ سال، روش، روغن، روغن موتور، روغن موتور روا، روغن هیدرولیک، روغن سوزی، رینگ، رگلاژ، رانندگی، راندمان، راهنمایی، رادیاتور، زندگی، زانتیا، سمند، سنسور، سنسور اکسیژن، سوپاپ، سوپاپها، سوپر، سوخت، سوخت بنزین، سوخت رسانی، سيلندر، سيستم، سیلندر، سیلندر خطی، سیتروئن، سیستم، سیستم قفل مرکزی، سیستم انتقال، سیستم ترمز، سیستم تعلیق، سیستم ضد سرقت، سال تولید آردی آی انژکتوری، سالم، سایت، سایز رینگ، ساسات، ساعت، سبقت، سر باطری، سر سیلندر، سرقت، سرسیلندر، سرعت، سرعت سنج، شما، شمع، شهر، شود، شورولت، شیشه بالابر، شیشه بالابر برقی، شاتون، شارژ، شتاب، شتاب ماشین، شتاب گیری، شده، شرکت، شعاع، صفحه، صفحه کلاچ، صفر، صندوق، صوتی، ضد سرقت، ضریب دنده، ضعف، طراحی، طرح، طرح جدید، علم، عوارض، عکس، عکس موتور پیکان جوانان، عکس از، عایق کاری هدرز، عرضه

نمایش برچسب‌ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
نام‌نویسی
درباره ما

سی ام مرداد ماه سا ل 91 بود که تصمیم بر ایجاد تیونینگ ایرانیان گرفتم ؛ تجارب زیادی کسب شد اما مهم ترین شعار و هدف ما خدمت به دوستان و عاشقان ماشین است! این انجمن ، به جرات اولین انجمنی است که میان کاربران و مدیران آن تفاوتی نیست و تمامی کاربران با مدیران احساس راحتی می کندد.هرچه داریم ازشماست! تنهایمان نگذارید!

ارسال پیام به مدیر سایت
دوستان ما
لینک های مفید
ابزار ها
بارگذاری مجدد کد امنیتی مندرج در تصویر را وارد کنید: