مباحث مربوط به موتور آردی روآ و روآ سال - صفحه 23
کاربری
کاربر گرامی به انجمن تخصصی خودرو تیونینگ ایرانیان خوش آمدید . اگر این نخستین بازدید شما از سایت است , لطفا ثبت نام کنید:
تبلیغات (سفارش)
banner banner banner banner

هدف از ايجاد تاپيک :

صفحه 23 از 25 نخستنخست ... 1316171819202122232425 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از 221 به 230 از 247

نمایش : 23994 , پاسخ ها : 246
موضوع: مباحث مربوط به موتور آردی روآ و روآ سال

  1. #221
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    بهمن 1393
    خودروی من
    RD.i 85 * runna 91
    نوشته ها
    97
    تشکر
    25
    تشکر شده 23 بار در 22 ارسال
    با توجه به فرمایش شما طول لوله محفظه هوای آرام رو ایجاد میکنه؟
    خب چرا با حفظ طول زیاد لوله ورودی هوا رو جای دیگه ای نذاشتن؟ یا مثلا استفاده از ورودی هوای استاندارد glx و استفاده از رزناتور؟
    ماشین بنده هم تک سوز بود و دوگانه نکردم
    با تشکر

  2. #222
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    دی 1392
    محل سکونت
    ایران27 س
    خودروی من
    روا85سفید-پیکان وانت81
    نوشته ها
    523
    تشکر
    264
    تشکر شده 330 بار در 231 ارسال
    نوشته اصلی توسط rdi نمایش پست اصلی
    درود...
    از جناب منوچهر گرامی بعید هست که با وجود تجربه های فردی و فنی و سایر کاربران نگران اوضاع پیکان وانت باشید
    جعبه دنده را که باز کنید تعمیر دیسک و صفحه هم کار چندانی ندارد...می توانید یک صورت برداری از اجناس کنید و از استوک فروشی همه را تهیه کنید و به یکباره تعمیر کنید...
    لوازم پیکان که اینجا به نسبت فراوان هست و ارزان...
    هر بخار روغنی از پیشرانه که نیاز به تراش سیلندر و اینها ندارد....در بیشتر موارد با یک دست رینگ و یاتاقان و واشر روبه راه میشود...
    در ضمن میبایستی سرسیلندر وانت شما با توجه به اینکه کاربراتوری هست از جنس چدن باشد...که اصلا نیاز به کفتراشی ندارد..مگر خوردگی در کار باشد..
    کاری از دست ما ساخته باشد میتوانیم برای شما انجام بدهیم
    از شما جناب اردی ای عزیز تشکر میکنم بابت راهنماییتان.
    در مورد تجربه این نظر لطف شماست
    والا جناب اردی ای اینجا تو استوک و اوراق فروشیا قطعات درست و حسابی به راحتی پیدا نمیشه و مشکل هست،در مورد گیربکس اجرت دمونتاژ و مونتاژش 90تومنه یه 30تومنی هم حداقل تراشکار میگیره حالا قطعات دیگری از قبیل بلبرینگ و غیره بخوات رو ما در نظر نمیگیریم+واسگازین حالا20تومنی+گیت والو ساخت ترکیه 270000تومنجمعا میشه چیزی حدود 400تومن تازه حالا ما دوشاخه کلاج و سیستم انتقال نیرو از سیم به دوشاخه اینا رو در نظر نگرفتیم .این صفحه ای که روشه تا الان200هزار تا کار کرده !!!واقعا!جنسش والو فرانسه بود الان بخوام شایان صنعت بندازم چقدر کار میکنه؟کیفیت پایینه.الان قطعات صفر کار نمیکنن چه برسه به کهنه ها.
    در مورد بخار روغن واقعیتش جناب اردی ای یه بار سال89یه دست رینگ زدیم بهش الان دیگه محاله با رینگ حل بشه حتی از اون موقع تا حالا زنجیر هم عوض نشده سر سیلندر هم باز نشده الان باز شه به احتمال زیاد خرج زیادی برداره از اون موقع تا حالا 200هزار تا کارکرده!سر سیلندر چدنی است و به احتمال زیاد تاب داره چون شر شر روغن از سمت دلکو میریزه .سوپاپ هاشم سوپاپ روا دوگانه سوز هستش همون ضخیم ها.
    یه مشکل دیگه هم که تازه سر راهمون قرار گرفت این ممنوعیت تردد کاربرات و عدم صدور معاینه فنی !تازه این قانون برای تهرانه با این وجود ما دیروز به زور تو شهرستان تونستیم معاینه فنی بگیریم .تازگیا سخت گیری در مورد معاینه خیلی زیاد شده و بیشتر از این هم خواهد شد!الان تو تهران میگن کاربرات رو مفت نمیخرنیه 5/6ماه دیگه هم این قانون برا شهرستان ها میاد الان 6تومن ماشین بنده به فروش میره این قانون جدید اینجا اعمال بشه 3تومنم نمیخرن
    در پایان از شما دوست عزیز کمال تشکر را دارم.
    راستی اگه اشکالی نداره شما اسمتونو بگین که ما دیگه جناب اردی ای نگیم بهتون

    - - - - ادغام دو پست پشت سر هم - - - -

    نوشته اصلی توسط RD.i نمایش پست اصلی
    با توجه به فرمایش شما طول لوله محفظه هوای آرام رو ایجاد میکنه؟
    خب چرا با حفظ طول زیاد لوله ورودی هوا رو جای دیگه ای نذاشتن؟ یا مثلا استفاده از ورودی هوای استاندارد glx و استفاده از رزناتور؟
    ماشین بنده هم تک سوز بود و دوگانه نکردم
    با تشکر
    اتفاقا به نظر بنده اگه سیستم هوا کش پژو رو رو اردی روا میزاشتن بهتر بود حداقل کاپوتو که بالا میزدی موتور پیکان ضایع نمایان نمیشد از بالا یکم بگی نگی شبیه پژو میشد اما دیگه چه میشه کرد .
    این سیستم هواکش هم ایرادی نداره دستکاری کنین فک کنم مشکل ساز شه .

    کاربر زیر به خاطر ارسال مفید manoochehr از ایشان تشکر کرده است:

    RD.i (جمعه 17 دی 95)

    السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین (ع)

  3. #223
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    بهمن 1393
    خودروی من
    RD.i 85 * runna 91
    نوشته ها
    97
    تشکر
    25
    تشکر شده 23 بار در 22 ارسال
    من بشدت تو فکر بهبود مسیر هوا هستم البته از شکل استاندارد فاصله نگیره فقط هوای بهتری بخوره خیلی کار ها خواستم رو ماشین بکنم پشیمون شدم چون واقعا تا حالا خیلی خوب کار کرده نرم و بی صدا بوده و نسبتا کمخرج در واقع موتورش تا حالا تعمیر نشده و کلا راضیم میخوام به همین صورت کار کنه
    و به فکرم رسیده که استفاده از رزناتور و تغییر جای ورودی هوا میتونه همین شکل که میخوام مسیر هوا رو اصلاح کنه
    اساتید لطفا نظر بدین آیا درسته این کار؟

  4. #224
    rdi
    rdi آنلاین نیست.
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    مرداد 1393
    خودروی من
    rdi
    نوشته ها
    819
    تشکر
    518
    تشکر شده 588 بار در 440 ارسال
    نوشته اصلی توسط manoochehr نمایش پست اصلی
    از شما جناب اردی ای عزیز تشکر میکنم بابت راهنماییتان.
    در مورد تجربه این نظر لطف شماست
    والا جناب اردی ای اینجا تو استوک و اوراق فروشیا قطعات درست و حسابی به راحتی پیدا نمیشه و مشکل هست،در مورد گیربکس اجرت دمونتاژ و مونتاژش 90تومنه یه 30تومنی هم حداقل تراشکار میگیره حالا قطعات دیگری از قبیل بلبرینگ و غیره بخوات رو ما در نظر نمیگیریم+واسگازین حالا20تومنی+گیت والو ساخت ترکیه 270000تومنجمعا میشه چیزی حدود 400تومن تازه حالا ما دوشاخه کلاج و سیستم انتقال نیرو از سیم به دوشاخه اینا رو در نظر نگرفتیم .این صفحه ای که روشه تا الان200هزار تا کار کرده !!!واقعا!جنسش والو فرانسه بود الان بخوام شایان صنعت بندازم چقدر کار میکنه؟کیفیت پایینه.الان قطعات صفر کار نمیکنن چه برسه به کهنه ها.
    در مورد بخار روغن واقعیتش جناب اردی ای یه بار سال89یه دست رینگ زدیم بهش الان دیگه محاله با رینگ حل بشه حتی از اون موقع تا حالا زنجیر هم عوض نشده سر سیلندر هم باز نشده الان باز شه به احتمال زیاد خرج زیادی برداره از اون موقع تا حالا 200هزار تا کارکرده!سر سیلندر چدنی است و به احتمال زیاد تاب داره چون شر شر روغن از سمت دلکو میریزه .سوپاپ هاشم سوپاپ روا دوگانه سوز هستش همون ضخیم ها.
    یه مشکل دیگه هم که تازه سر راهمون قرار گرفت این ممنوعیت تردد کاربرات و عدم صدور معاینه فنی !تازه این قانون برای تهرانه با این وجود ما دیروز به زور تو شهرستان تونستیم معاینه فنی بگیریم .تازگیا سخت گیری در مورد معاینه خیلی زیاد شده و بیشتر از این هم خواهد شد!الان تو تهران میگن کاربرات رو مفت نمیخرنیه 5/6ماه دیگه هم این قانون برا شهرستان ها میاد الان 6تومن ماشین بنده به فروش میره این قانون جدید اینجا اعمال بشه 3تومنم نمیخرن
    در پایان از شما دوست عزیز کمال تشکر را دارم.
    راستی اگه اشکالی نداره شما اسمتونو بگین که ما دیگه جناب اردی ای نگیم بهتون

    - - - - ادغام دو پست پشت سر هم - - - -


    اتفاقا به نظر بنده اگه سیستم هوا کش پژو رو رو اردی روا میزاشتن بهتر بود حداقل کاپوتو که بالا میزدی موتور پیکان ضایع نمایان نمیشد از بالا یکم بگی نگی شبیه پژو میشد اما دیگه چه میشه کرد .
    این سیستم هواکش هم ایرادی نداره دستکاری کنین فک کنم مشکل ساز شه .


    درود...
    در جواب شما جناب منوچهر عزیز باید ارز کنیم...
    اینجانب یک تصادف جزیی کردیم.... و یکسری لوازم از استوک فروشی گرفتم...
    جلو پنجره 14000 ...چراغ سمت شاگرد و راهنما در حد نو 16000 تومان....سپر هم که با این اوضاع رانندگی ها ترجیح دادیم اصلی نگیریم...هزینه بی مورد است و نوع 70000ت را خریداری کردیم...
    منظورم اختلاف قیمت نو با استوک زیاد است...خودمان هم که یک وقتی گذاشتیم و تعویض کردیم...


    سرسیلندر چدنی به این مفتی ها تاب بر نمیدارد....مورد روغن ریزی شاید از در سوپاپ است و شما خوب تشخیص نداده باشید...و اینکه ان روغن ریزی اگر از سرسیلندر هم باشد و هر چیز که باشد با تعویض واشر سیلندر و بستن درست ان از بین خواهد رفت..

    مسله تعویض فقط رینگ یا تراش سیلندر نیاز به بررسی دارد...خیلی نمیشود اکنون نظر داد.....کارکرد 200 هزار km هم زیاد نیست.
    لرزش خودرو در زمان به حرکت افتادن! میتواند هم از صفحه باشد و هم از دیسک و یا هر دو....این هم باید بررسی و ازمایش بشود....ولی در خاانواده پیکان بیشتر از دیسک ناشی میشود...

    مسله تردد خودروهای کاربراتی در شهرهای بزرگ .. درست هست ولی وانت شما خیلی جا جاهای دیگر کاربرد دارد و خریدار همیشه خواهد داشت....ولی افت قیمت امکان دارد پیش بیاید...
    اینها همه تمهیدات حکومت است که می بایستی سود ان برای مردم و پیشرفت جامعه باشد ولی متاسفانه اگر سودی در کار باشد! برای بزرگ دزدان شده است وبس....از اغاز کار این مراکز معاینه فنی بیشتر جستار چاپیدن مردم بود و همه چیز الکی بود و مشخص! همه هم میدیدند..ولی کسی نمی تواند چیزی بگوید..! بعد که پوله فقط مهم بود....اصلا خیلی خودروها به معایینه هم دیگر نمی رفتند....خوب شرایط هم به گونه ای هست که قانون و نیروی شهربانی هم که از این باج بگیران به اشتباه ولی حمایت می کنند....
    اکنون هم همینطور هست باج بگیری کمتر شده و گران تر...و بعد اگر مدیریت اینها تغییر نکند و ساختار های این کار درست نشود باز همان رویه قبل هست...

    ان افراد کوتاه فکری که ممنوعیت تردد برای یک خودرو کاربراتی میگذارند... نه فکر استفاده کننده هستند و نه محیط زیست و نه چیز دیگر...بلکه فکر فروش چیزهایی را که از چین وارد میکنند هستند و اشغالهایی که میسازند..و بصورت گله ای دارند مملکت و مردم یکجا و با هم چپاول میکنند...
    یعنی واقعا این خودرهایی صفر داخلی با این کیفییت و خودروهای چینی....الایندگی انها کمتر از یک خودروی کاربراتوری قدیمی هست...؟!
    سوزن انژکتور چینی تمام بازار را ورداشته است....جنس اشغال....بعد یارو می اید توسط رانت های خود طرح ممنوعیت خودرهایی کاربراتوری مثل بنز و بی ام و و غیرو را میگذارد...
    خداوند یار و یاور ادمهای پرهیزگار و با سواد باشد و خودش این سرزمین اهورایی مارا نجات بدهد..سرفراز باشید[/QUOTE]

    - - - - ادغام دو پست پشت سر هم - - - -

    نوشته اصلی توسط RD.i نمایش پست اصلی
    من بشدت تو فکر بهبود مسیر هوا هستم البته از شکل استاندارد فاصله نگیره فقط هوای بهتری بخوره خیلی کار ها خواستم رو ماشین بکنم پشیمون شدم چون واقعا تا حالا خیلی خوب کار کرده نرم و بی صدا بوده و نسبتا کمخرج در واقع موتورش تا حالا تعمیر نشده و کلا راضیم میخوام به همین صورت کار کنه
    و به فکرم رسیده که استفاده از رزناتور و تغییر جای ورودی هوا میتونه همین شکل که میخوام مسیر هوا رو اصلاح کنه
    اساتید لطفا نظر بدین آیا درسته این کار؟
    درود..
    بله درست هست فکری بشود بهتر هست....خب بهبود پیدا کند ..بهتر هم میشود...ولی همین هواکش کارخانه ای ان هم مشکل تنفسی خاصی برای پیشرانه ندارد...
    ویرایش توسط rdi : پنجشنبه 16 دی 95 در ساعت 02:50 بعد از ظهر

  5. #225
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    بهمن 1393
    خودروی من
    RD.i 85 * runna 91
    نوشته ها
    97
    تشکر
    25
    تشکر شده 23 بار در 22 ارسال
    دوستان یک سوال دیگه با دیاگ میشه مشخصات هوای ورودی مثل دما و فشار و ... رو فهمید؟ که قبل و بعد از تغییر مسیر بشه دید چه تغییری کرده؟

  6. #226
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    اردیبهشت 1393
    خودروی من
    روآ
    نوشته ها
    1,233
    تشکر
    324
    تشکر شده 608 بار در 456 ارسال
    سنسور مپ روی منیفولد فشار هوای ورودیو فک کنم مشخص میکنه
    ولی دما نه
    واسه دما سنسوری نیست

    کاربر زیر به خاطر ارسال مفید yasin9496 از ایشان تشکر کرده است:

    RD.i (شنبه 18 دی 95)

    پشت یه نیسان خوندم ...
    با این همه دست انداز نمی مونه پس انداز...

  7. #227
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    دی 1392
    محل سکونت
    ایران27 س
    خودروی من
    روا85سفید-پیکان وانت81
    نوشته ها
    523
    تشکر
    264
    تشکر شده 330 بار در 231 ارسال
    نوشته اصلی توسط yasin9496 نمایش پست اصلی
    سنسور مپ روی منیفولد فشار هوای ورودیو فک کنم مشخص میکنه
    ولی دما نه
    واسه دما سنسوری نیست
    یاسین جان یاد اوری میکنم که اون سنسور تو روا سنسور tmapهست درواقع هر دو کار سنسور دما و فشار رو انجام میده.تو روا یک قطعه هست جفتش.

    2 کاربر به خاطر ارسال مفید manoochehr از ایشان تشکر کرده اند:

    RD.i (شنبه 18 دی 95),yasin9496 (جمعه 17 دی 95)

    السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین (ع)

  8. #228
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    دی 1392
    محل سکونت
    ایران27 س
    خودروی من
    روا85سفید-پیکان وانت81
    نوشته ها
    523
    تشکر
    264
    تشکر شده 330 بار در 231 ارسال
    نوشته اصلی توسط rdi نمایش پست اصلی
    درود...
    در جواب شما جناب منوچهر عزیز باید ارز کنیم...
    اینجانب یک تصادف جزیی کردیم.... و یکسری لوازم از استوک فروشی گرفتم...
    جلو پنجره 14000 ...چراغ سمت شاگرد و راهنما در حد نو 16000 تومان....سپر هم که با این اوضاع رانندگی ها ترجیح دادیم اصلی نگیریم...هزینه بی مورد است و نوع 70000ت را خریداری کردیم...
    منظورم اختلاف قیمت نو با استوک زیاد است...خودمان هم که یک وقتی گذاشتیم و تعویض کردیم...


    سرسیلندر چدنی به این مفتی ها تاب بر نمیدارد....مورد روغن ریزی شاید از در سوپاپ است و شما خوب تشخیص نداده باشید...و اینکه ان روغن ریزی اگر از سرسیلندر هم باشد و هر چیز که باشد با تعویض واشر سیلندر و بستن درست ان از بین خواهد رفت..

    مسله تعویض فقط رینگ یا تراش سیلندر نیاز به بررسی دارد...خیلی نمیشود اکنون نظر داد.....کارکرد 200 هزار km هم زیاد نیست.
    لرزش خودرو در زمان به حرکت افتادن! میتواند هم از صفحه باشد و هم از دیسک و یا هر دو....این هم باید بررسی و ازمایش بشود....ولی در خاانواده پیکان بیشتر از دیسک ناشی میشود...

    مسله تردد خودروهای کاربراتی در شهرهای بزرگ .. درست هست ولی وانت شما خیلی جا جاهای دیگر کاربرد دارد و خریدار همیشه خواهد داشت....ولی افت قیمت امکان دارد پیش بیاید...
    اینها همه تمهیدات حکومت است که می بایستی سود ان برای مردم و پیشرفت جامعه باشد ولی متاسفانه اگر سودی در کار باشد! برای بزرگ دزدان شده است وبس....از اغاز کار این مراکز معاینه فنی بیشتر جستار چاپیدن مردم بود و همه چیز الکی بود و مشخص! همه هم میدیدند..ولی کسی نمی تواند چیزی بگوید..! بعد که پوله فقط مهم بود....اصلا خیلی خودروها به معایینه هم دیگر نمی رفتند....خوب شرایط هم به گونه ای هست که قانون و نیروی شهربانی هم که از این باج بگیران به اشتباه ولی حمایت می کنند....
    اکنون هم همینطور هست باج بگیری کمتر شده و گران تر...و بعد اگر مدیریت اینها تغییر نکند و ساختار های این کار درست نشود باز همان رویه قبل هست...

    ان افراد کوتاه فکری که ممنوعیت تردد برای یک خودرو کاربراتی میگذارند... نه فکر استفاده کننده هستند و نه محیط زیست و نه چیز دیگر...بلکه فکر فروش چیزهایی را که از چین وارد میکنند هستند و اشغالهایی که میسازند..و بصورت گله ای دارند مملکت و مردم یکجا و با هم چپاول میکنند...
    یعنی واقعا این خودرهایی صفر داخلی با این کیفییت و خودروهای چینی....الایندگی انها کمتر از یک خودروی کاربراتوری قدیمی هست...؟!
    سوزن انژکتور چینی تمام بازار را ورداشته است....جنس اشغال....بعد یارو می اید توسط رانت های خود طرح ممنوعیت خودرهایی کاربراتوری مثل بنز و بی ام و و غیرو را میگذارد...
    خداوند یار و یاور ادمهای پرهیزگار و با سواد باشد و خودش این سرزمین اهورایی مارا نجات بدهد..سرفراز باشید


    - - - - ادغام دو پست پشت سر هم - - - -


    درود..
    بله درست هست فکری بشود بهتر هست....خب بهبود پیدا کند ..بهتر هم میشود...ولی همین هواکش کارخانه ای ان هم مشکل تنفسی خاصی برای پیشرانه ندارد...[/QUOTE]

    ممنون بابت توضیحات.والا واشر درب سوپاپ تازه عوض کردم اصلا مشخصه از سرسیلندر روغن میده

    2 کاربر به خاطر ارسال مفید manoochehr از ایشان تشکر کرده اند:

    rdi (جمعه 17 دی 95),yasin9496 (جمعه 17 دی 95)

    السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین (ع)

  9. #229
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    بهمن 1393
    خودروی من
    RD.i 85 * runna 91
    نوشته ها
    97
    تشکر
    25
    تشکر شده 23 بار در 22 ارسال
    دوستان با وجود شباهت هایی اندک بین موتور آردی و tu5 مثلا 1.6 لیتری بودن هر دو، البته مال tu5 اندکی کمتره و کات آف آردی روی دور 5500 و tu5 روی 6250 و بنابراین تقریبا برابر بودن حجم هوای ورودی فکر میکنم سیستم هواکش tu5 برای آردی مناسب باشه (برای تغییر مسیر) و احتمالا با وجود تغییر مسیر و دریافت هوای بهتر از لحاظ ساختاری هم بهتر باشه
    فقط اگه کل سیستم هواکش عوض بشه نوع فیلتر هم عوض میشه به نظر شما فیلتر آردی مناسب تره یا tu5 ؟

    کاربر زیر به خاطر ارسال مفید RD.i از ایشان تشکر کرده است:

    rdi (سه شنبه 21 دی 95)


  10. #230
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    دی 1392
    محل سکونت
    ایران27 س
    خودروی من
    روا85سفید-پیکان وانت81
    نوشته ها
    523
    تشکر
    264
    تشکر شده 330 بار در 231 ارسال
    نوشته اصلی توسط RD.i نمایش پست اصلی
    دوستان با وجود شباهت هایی اندک بین موتور آردی و tu5 مثلا 1.6 لیتری بودن هر دو، البته مال tu5 اندکی کمتره و کات آف آردی روی دور 5500 و tu5 روی 6250 و بنابراین تقریبا برابر بودن حجم هوای ورودی فکر میکنم سیستم هواکش tu5 برای آردی مناسب باشه (برای تغییر مسیر) و احتمالا با وجود تغییر مسیر و دریافت هوای بهتر از لحاظ ساختاری هم بهتر باشه
    فقط اگه کل سیستم هواکش عوض بشه نوع فیلتر هم عوض میشه به نظر شما فیلتر آردی مناسب تره یا tu5 ؟
    Tu5شانزده سوپاپه نفس موتور فرق داره با اردی

    کاربر زیر به خاطر ارسال مفید manoochehr از ایشان تشکر کرده است:

    RD.i (شنبه 18 دی 95)

    السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین (ع)

موضوعات مشابه

  1. تاپیک جامع جیپ صحرا میتسوبیشی موتور و پاترول موتور
    توسط جاده خاکی در انجمن کلوپ خودروهای دو دیفرانسیل
    پاسخ: 65
    آخرين نوشته: دوشنبه 15 آذر 95, 01:51 بعد از ظهر
  2. موتور مرحله ای دور آرام ( استپر موتور )
    توسط melody_201 در انجمن قطعه شناسی
    پاسخ: 5
    آخرين نوشته: جمعه 09 اسفند 92, 08:42 قبل از ظهر

بازدید کنندگان با جستجوی های زیر این صفحه را پیدا کرده اند

موتور پیکان جدید

موتور روا سال

عکس موتور پیکان جوانان

موتور روا

تقویت موتور روا

تقویت موتور اردی

تقویت موتور آردی

موتور روآ

سال تولید آردی آی انژکتوریتقویت موتور روآبهترین روغن موتور برای رواتقویت موتور پیکانافزایش قدرت موتور رواتقویت موتور پژو اردیموتور روآ سالتقویت موتور روا سالموتور هولبایتقویت روآموتور اردیموتور پیکان دولوکسموتور آردیراههای تقویت موتور روا سالتقویت آردیتعویض موتور پیکانتقويت موتور اردي

Members who have read this thread : 206

You do not have permission to view the list of names.

کلمات کلیدی این موضوع

111، 1600، 2000، 4 سيلندر، 405، 5 دنده، abs، bmw، cng، ecu، engine، gps، iraniantuning.com، tu5، tuning، فلایویل، فنی، فنر، فنربندی، فیلم، فیلتر هوا، فابریک، فرمون، فرمان، فرمان هیدرولیک، فروم، فروش، فرانسوی، قفل، قفل مرکزی، قوانین، قیمت، قیمت ماشین، قیمت آردی، قدیمی، قدرت، قطر پیستون، قطعه، قطعات، لوله، لوازم، لوازم ماشین، ليتري، لیتر، مقایسه، منیفولد، منیفولد هوا، مه شکن، مه شکن جلو، موتور، موتور فن، موتور ماشین، موتور ماشین من، موتور هولبای، موتور پیکان، موتور پیکان جدید، موتور پیکان دولوکس، موتور پراید، موتور xu7، موتور آردی، موتور اردی، موتور روآ، موتور روآ سال، موتور روا، موتور روا سال، میل لنگ، مکمل، مکانیک، مکانیکی، مکانیزم، ماکسیما، ماشین، ماشین قدیمی، ماشین من، ماشین ها، ماشین آمریکایی، ماشین ایرانی، ماشین بازی، ماشین شما، ماشینی، متالیک، محفظه، محصول، مدل، مدیریت، مرکزی، مرسدس، مزایا، مزدا، مسابقه، مشکل، مشخصات، مصرف، مصرف بنزین، مصرف سوخت، نقص، نوین، چینی، نیاز، نیسان، نیسان ماکسیما، نکات، ناک سنسور، نحوه، چرخ، چرخ دنده، نشتی، هنگام، هیوندا، هیدرولیک، های، هدرز، هزینه، ویرون، وانت، وانت پیکان، وایر، واتر پمپ، واحد كنترل، واحد کنترل، وارد بازار، واشر سر سیلندر، واشر سرسیلندر، وجود، یاتاقان، یعنی، کلاچ، کلاج، کمک، کمک فنر، کمپانی، کمربند ایمنی، کنید، کولر، کوچه، کویل، کوئل، کوتاه، کورس، کیلومتر، کیا، کپسول، کپسول گاز، کامارو، کات آف، کارا، کاربراتور، کارتل، کاسه نمد، کاسترول، کره ای، کردن، گمرک، گیربکس، گیربکس اتوماتیک، گژن پین، گاز مایع، گاز خودرو، گاز دادن، گازسوز، گازسوز کردن، گذشت، گشتاور، پلاک، پمپ، پول، پولیش، پیکان، پیکان وانت، پیکان جدید، پیستون، پیشنهاد، پیشتاز، پیشرانه، پژو، پژو 405، پژو206، پژویی، پایداری، پاشش سوخت، پخش، پدال گاز، پراید، پرخوران، پرشیا، www.iraniantuning.com، ؟، آفرود، آلمانی، آلایندگی، آموزش، آموزش تصویری، آمپر، آمریکایی، آپشن، آب روغن، آب رادیاتور، آردی، افزایش قدرت موتور، افزایش قدرت موتور روا، الکتریکی، ام وی ام، انژکتور، انژکتوری، انتقال، انتقال قدرت، انجمن، ای سی یو، ایمنی، ایران، ایران خودرو، ایرانول، ایرانی، ایرانیان، ایرانخودرو، ایراد، ایساکو، اکتان، اکسیژن، اگزوز، ابعاد، اتوماتیک، اتوبوس، اتوبان، اتاق، احتراق، احتراق داخلی، اختراع، اروپا، ارتفاع، اردی، اسب بخار، استپ موتور، استپر، استاندارد، استارت، اشتعال، اصل، اصطکاک، بنزین، بنزین زدن، بنزین سوپر، بهترین روغن موتور برای روا، بهران، بهران پیشتاز، بوگاتی، بوگاتی ویرون، بوستر، بی ام و، بالابر، باک، باک بنزین، باتري، باتری، بار، بازی، بازار، باطری، بحث، بدنه، برق، برند، برای، تقويت موتور اردي، تقویت موتور پیکان، تقویت موتور آردی، تقویت موتور اردی، تقویت موتور روآ، تقویت موتور روا، تقویت موتور روا سال، تقویت آردی، تقویت روآ، تویوتا، توجه، تیونینگ، تیونینگ ایرانیان، تیپ، تکنولوژی، تایمینگ، تایر، تاپیک، تاپیک جامع، تاشو، تبلیغ، تخته گاز، ترموستات، ترمز، ترمز دستی، تراكم، ترانس، تراکم موتور، تسمه، تسمه تایم، تصویر، تصادف، تعلیق، تعمیر، تعمیر موتور، تعمیرگاه، تعویض لنت، تعویض موتور پیکان، تعویض تسمه، تعویض روغن، ثبت نام، جلوگیری، جی تی ایکس، جامع، جای پیچ، جاده، جرقه، جعبه دنده، حجم موتور، حرارت، خود، خودرو، خودرو جدید، خودرویی، خاص، خبر، خط تولید، دلکو، دنده، دنده عقب، دوم، دوو، دوو ریسر، دوگانه سوز، دور موتور، دیفرانسیل جلو، دیفرانسیل عقب، دینام، دیاگ، دیسک، دیسک و صفحه، دیسک صفحه، داخلی، دادن، دارند، رفاهی، رله، رنو، رنگ، روآ سال، روش، روغن، روغن موتور، روغن موتور روا، روغن هیدرولیک، روغن سوزی، رینگ، رگلاژ، رانندگی، راندمان، راهنمایی، رادیاتور، زندگی، زانتیا، سمند، سنسور، سنسور اکسیژن، سوپاپ، سوپاپها، سوپر، سوخت، سوخت بنزین، سوخت رسانی، سيلندر، سيستم، سیلندر، سیلندر خطی، سیتروئن، سیستم، سیستم قفل مرکزی، سیستم انتقال، سیستم ترمز، سیستم تعلیق، سیستم ضد سرقت، سال تولید آردی آی انژکتوری، سالم، سایت، سایز رینگ، ساسات، ساعت، سبقت، سر باطری، سر سیلندر، سرقت، سرسیلندر، سرعت، سرعت سنج، شما، شمع، شهر، شود، شورولت، شیشه بالابر، شیشه بالابر برقی، شاتون، شارژ، شتاب، شتاب ماشین، شتاب گیری، شده، شرکت، شعاع، صفحه، صفحه کلاچ، صفر، صندوق، صوتی، ضد سرقت، ضریب دنده، ضعف، طراحی، طرح، طرح جدید، علم، عوارض، عکس، عکس موتور پیکان جوانان، عکس از، عایق کاری هدرز، عرضه

نمایش برچسب‌ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
نام‌نویسی
درباره ما

سی ام مرداد ماه سا ل 91 بود که تصمیم بر ایجاد تیونینگ ایرانیان گرفتم ؛ تجارب زیادی کسب شد اما مهم ترین شعار و هدف ما خدمت به دوستان و عاشقان ماشین است! این انجمن ، به جرات اولین انجمنی است که میان کاربران و مدیران آن تفاوتی نیست و تمامی کاربران با مدیران احساس راحتی می کندد.هرچه داریم ازشماست! تنهایمان نگذارید!

ارسال پیام به مدیر سایت
دوستان ما
لینک های مفید
ابزار ها
بارگذاری مجدد کد امنیتی مندرج در تصویر را وارد کنید: