مباحث مربوط به موتور آردی روآ و روآ سال - صفحه 22
کاربری
کاربر گرامی به انجمن تخصصی خودرو تیونینگ ایرانیان خوش آمدید . اگر این نخستین بازدید شما از سایت است , لطفا ثبت نام کنید:
تبلیغات (سفارش)
banner banner banner banner

هدف از ايجاد تاپيک :

صفحه 22 از 28 نخستنخست ... 121516171819202122232425262728 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از 211 به 220 از 272

نمایش : 29539 , پاسخ ها : 271
موضوع: مباحث مربوط به موتور آردی روآ و روآ سال

  1. #211
    rdi
    rdi آنلاین نیست.
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    مرداد 1393
    خودروی من
    rdi
    نوشته ها
    857
    تشکر
    603
    تشکر شده 628 بار در 467 ارسال
    نوشته اصلی توسط omidmoghadam نمایش پست اصلی
    سلام دوستان راستش من تمام راه ها رو رفتم و پاسخی نگرفتم
    اگه کسی همچین مشکلی داشته و رفعش کرده منم راهنمایی کنه
    سپاس فراوان
    درود...
    مثل اینکه مشکل شما هنوز پا برجاست!!
    یکمقدار باید شکیبا باشید و زکاوت بخرج بدهید....شرح شما به مشکلاتی است که مابین ecu و اجزای تحت فرمان خود دارد...خود انژکتورها هم میتوانند چنین ایرادی بهم بزنند....توصیه میکنم شما خودتان..برای مدتی یک به یک سوکت هر انژکتور را در بیاورید و سپس با مسیرهای کوتاه از خودرو تان استفاده کنید و نتیجه را بررسی کنید....همچنین اینکار را با تک تک وایر ها هم انجام بدهید...اشکالی ندارد...پیشرانه سه کار میکند.....کار را در زمانی انجام دهید...در استفاده روزمره و سبک شهری باشید....سعی کنید بادقت و حوصله عمل کنید و نتیجه را بررسی کنید....فکر میکنم مورد شما میتواند اکنون از کویل دوبل یا وایر و یا انژکتورها باشد...البته موارد دیگر مثل سنسور میل سوپاپ یا سنسور مپ یا هوا هم چنین مواردی از خود درست میکنند....که نوشتید..از سنسور میل سوپاپ نبوده است ولی شما ازمایش را نخست از انژکتورها شروع کنید تا سایر مواردی که ارز کردم.....تا درستی کارایی این قطعات مشخص شود...سرفراز باشید

    کاربر زیر به خاطر ارسال مفید rdi از ایشان تشکر کرده است:

    omidmoghadam (چهارشنبه 15 دی 95)

    ویرایش توسط rdi : چهارشنبه 01 دی 95 در ساعت 08:04 بعد از ظهر

  2. #212
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    دی 1395
    خودروی من
    روآ
    نوشته ها
    3
    تشکر
    5
    تشکر شده 1 بار در 1 ارسال
    سلام علیکم اساتید
    ماشین منم روآ 87 هست دوگانه
    کجا ببرم یه چک اپ انجام بدم ببینم چیزیش نیست و کم و کسری اگر داره به دادش برسم
    این اولین ماشینم هستش تا ه گرفتمش
    صاحب قبلیش خودش می گفت فقط رونده
    128000 تا کار کرده
    ممنون می شم راهنمایی کنید .
    من تهرانم کجا بیارمش ؟
    علی علی

    کاربر زیر به خاطر ارسال مفید miladshaifi از ایشان تشکر کرده است:

    amir_zm (جمعه 10 دی 95)


  3. #213
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    تیر 1394
    خودروی من
    roa
    نوشته ها
    645
    تشکر
    633
    تشکر شده 573 بار در 382 ارسال
    نوشته اصلی توسط miladshaifi نمایش پست اصلی
    سلام علیکم اساتید
    ماشین منم روآ 87 هست دوگانه
    کجا ببرم یه چک اپ انجام بدم ببینم چیزیش نیست و کم و کسری اگر داره به دادش برسم
    این اولین ماشینم هستش تا ه گرفتمش
    صاحب قبلیش خودش می گفت فقط رونده
    128000 تا کار کرده
    ممنون می شم راهنمایی کنید .
    من تهرانم کجا بیارمش ؟
    علی علی
    سلام
    مبارک باشه، ایشالا به سلامتی چرخش براتون بچرخه
    اول از همه از اگه ماشین مشکلی لرزش یا سر وصدای خاصی داره اینجا مطرح کنید تا مشکل رو یه کمک بچه ها پیدا کنید.

    در مورد چکاپ، هیچ جا درست انجام نمیدن و فقط پول میگیرن. بهترین کار اینه که توی همین انجمن ها با همکاری و مشورت کم کم خودتون کارهاش ماشین رو به دست بگیرید. مثلا برای شروع چون ماشین رو هم تازه گرفتین حتما یکی دو روز یکبار آب و روغن و روغن ترمز رو چک کنید. روغن هیدرولیک رو هم نگاه کنید چون اگه کم باشه عمر پمپ به شدن کم میشه و هزینه بالایی روی دست میذاره.
    روغن گیربکس و دیفرانسیل رو حتما عوض کنید (با گرانروی توصیه شده در دفترچه).
    لنت ها رو هم خودتون به راحتی میتونید چک کنید و اگر تموم شده عوض کنید.

    2 کاربر به خاطر ارسال مفید amir_zm از ایشان تشکر کرده اند:

    miladshaifi (جمعه 10 دی 95),rdi (سه شنبه 14 دی 95)


  4. #214
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    دی 1392
    محل سکونت
    ایران27 س
    خودروی من
    روا85سفید-پیکان وانت93 1.7CNG
    نوشته ها
    577
    تشکر
    296
    تشکر شده 367 بار در 253 ارسال
    نوشته اصلی توسط miladshaifi نمایش پست اصلی
    سلام علیکم اساتید
    ماشین منم روآ 87 هست دوگانه
    کجا ببرم یه چک اپ انجام بدم ببینم چیزیش نیست و کم و کسری اگر داره به دادش برسم
    این اولین ماشینم هستش تا ه گرفتمش
    صاحب قبلیش خودش می گفت فقط رونده
    128000 تا کار کرده
    ممنون می شم راهنمایی کنید .
    من تهرانم کجا بیارمش ؟
    علی علی
    سلام.به جمع ما خوش امدید.مبارک باشه انشالله چرخش همیشه براتون بچرخه.مدل87ماشین خوبیه اکثرا نقره ای یا نقره ابی یا نوک مدادی هستن و دوگانه .
    کارکرد 128هزارتا اگه واقعی باشه خوبه و به نسبت کم کارکرد محسوب میشه .اگه صاحب قبلی فقط رونده نیاز به یکسری سرویس هایی داره.
    بهتره قبل از هر کاری باتوجه به گفته های امیر جان خودمون ماشینو خودتون بررسی کنین و موارد مشکوک رو تو انجمن مطرح کنین تا مشکلتون رو حل کنیم.مراقب باشین مکانیک ها بیهوده هزینه براتون نتراشن.ماشین من موقع خرید88تا کارکردش بود و الان 100تا شده طی 3 سال و نیم در این مدت نزدیک 2تومن خرجش شده که حداقل یک میلیونش کاملا اضافی و بیهوده بوده(خودم ححساب کتاب کردم) شعار ما اینه:اول تشخیص کاملا درست،بعد تعمیر
    .لنت های ترمز عقب رو چک کنین اگه کم شده یا جنسش استخوانی و سفت هستش عوض کنین ترمز هاتون بهتر میشه خیلی تاثیر داره من لنت پارس نرم انداختم راضیم تا الان.لنت های جلو هم پارس16تومنه اگه در حال اتمامه تعویضش کنین .قبل از تعویض حتما باید روانکاری انجام بشه(اگه خواستین تعویض کنین بگین نحوه روان کاری رو براتون شرح بدم)البته ناگفته نماند چرخهای عقب ریگلاژ باید شوند و خیلی هم مهم است.تمام نوشته های امیر جان رو هم من تایید میکنم[فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ]

    - - - - ادغام دو پست پشت سر هم - - - -

    امیر جان یه اواتار هم شما از رخشت بزار

    3 کاربر به خاطر ارسال مفید manoochehr از ایشان تشکر کرده اند:

    amir_zm (جمعه 10 دی 95),miladshaifi (جمعه 10 دی 95),rdi (سه شنبه 14 دی 95)

    السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین (ع)

  5. #215
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    دی 1392
    محل سکونت
    ایران27 س
    خودروی من
    روا85سفید-پیکان وانت93 1.7CNG
    نوشته ها
    577
    تشکر
    296
    تشکر شده 367 بار در 253 ارسال
    سلام.دوستان همون طور که میدونید اوضاع وانت اصلا خوب نیست.
    گیربکس دنده چهار میزنه بیرون چهارصدتاکارکرده تاحالا باز نشده خدا میدونه داخلش چه خبره و چیاش مرخص شده،صفحه کلاج هم اخرین نفس هاشه دیگه ماشینو میلرزونه،دوشاخه کلاج هم باید عوض شه احتمالا سبم کلاج هم بخوات،موتور از سرسیلندر نشتی شدید روغن داره یعنی دوستان تاب برداشته؟یک بار کف تراشی زدیم بار دومم میشه کف تراشیش کرد؟کامل هم نیاز به تعمیر داره ،دلکو و کاربرات هم خیلی وقته سرویس نشدن ،
    دوستان چقدر هزینه برمیداره؟دنده چهار گیربکس+گیت صفحه+دوشاخه کلاج+تعمیر کامل موتور +احتمالا کف تراشی سریلندر
    در مورد موتور بگم که علاوه بر روغن ریزی شدید از سمت وایر ها بخار هم داره باید میلنگ و خود سیلندر تراش شه که قبلا یه برام تراش شده .
    السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین (ع)

  6. #216
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    اردیبهشت 1393
    خودروی من
    روآ
    نوشته ها
    1,304
    تشکر
    359
    تشکر شده 676 بار در 503 ارسال
    موتور یه تومن هزینه تعمیر و دست مزدش میشه احتمالا (اینجا همین مقداره یکم بالا پایین)
    با این اوصاف بخار شدید روغن سیلندر قبلا تراش خورده این سری بخواد سیلندر بره تراشکاری باس بوش بخوره

    موتوریم که بوش بخوره ارزش نداره دیگه
    گریبکسم دنده 4 که فک کنم هزینه زیادی نداره ولی بازو بسته کردن گریبکس هزینش زیاده
    بنظرم قید این ماشینو بزن دیگه خط قرمزارو رد کرده
    1.500.000 حداقل تو گلوش مونده

    2 کاربر به خاطر ارسال مفید yasin9496 از ایشان تشکر کرده اند:

    manoochehr (دوشنبه 13 دی 95),rdi (سه شنبه 14 دی 95)

    پشت یه نیسان خوندم ...
    با این همه دست انداز نمی مونه پس انداز...

  7. #217
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    دی 1392
    محل سکونت
    ایران27 س
    خودروی من
    روا85سفید-پیکان وانت93 1.7CNG
    نوشته ها
    577
    تشکر
    296
    تشکر شده 367 بار در 253 ارسال
    نوشته اصلی توسط yasin9496 نمایش پست اصلی
    موتور یه تومن هزینه تعمیر و دست مزدش میشه احتمالا (اینجا همین مقداره یکم بالا پایین)
    با این اوصاف بخار شدید روغن سیلندر قبلا تراش خورده این سری بخواد سیلندر بره تراشکاری باس بوش بخوره

    موتوریم که بوش بخوره ارزش نداره دیگه
    گریبکسم دنده 4 که فک کنم هزینه زیادی نداره ولی بازو بسته کردن گریبکس هزینش زیاده
    بنظرم قید این ماشینو بزن دیگه خط قرمزارو رد کرده
    1.500.000 حداقل تو گلوش مونده
    ممنون یاسین جان.والا یکم شرایط جور در نمیاد برا خرید و فروش اما سعیمو میکنم رد کنم بره حالا شما یک و نیم گفتی خوبه من دو تومن میگم هزینه داره.
    هم موتور یه بار تراش خورده همم سرسیلندر.باز کردن گیربکس 90تومن هزینه داره.
    السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین (ع)

  8. #218
    rdi
    rdi آنلاین نیست.
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    مرداد 1393
    خودروی من
    rdi
    نوشته ها
    857
    تشکر
    603
    تشکر شده 628 بار در 467 ارسال
    نوشته اصلی توسط manoochehr نمایش پست اصلی
    سلام.دوستان همون طور که میدونید اوضاع وانت اصلا خوب نیست.
    گیربکس دنده چهار میزنه بیرون چهارصدتاکارکرده تاحالا باز نشده خدا میدونه داخلش چه خبره و چیاش مرخص شده،صفحه کلاج هم اخرین نفس هاشه دیگه ماشینو میلرزونه،دوشاخه کلاج هم باید عوض شه احتمالا سبم کلاج هم بخوات،موتور از سرسیلندر نشتی شدید روغن داره یعنی دوستان تاب برداشته؟یک بار کف تراشی زدیم بار دومم میشه کف تراشیش کرد؟کامل هم نیاز به تعمیر داره ،دلکو و کاربرات هم خیلی وقته سرویس نشدن ،
    دوستان چقدر هزینه برمیداره؟دنده چهار گیربکس+گیت صفحه+دوشاخه کلاج+تعمیر کامل موتور +احتمالا کف تراشی سریلندر
    در مورد موتور بگم که علاوه بر روغن ریزی شدید از سمت وایر ها بخار هم داره باید میلنگ و خود سیلندر تراش شه که قبلا یه برام تراش شده .
    درود...
    از جناب منوچهر گرامی بعید هست که با وجود تجربه های فردی و فنی و سایر کاربران نگران اوضاع پیکان وانت باشید
    جعبه دنده را که باز کنید تعمیر دیسک و صفحه هم کار چندانی ندارد...می توانید یک صورت برداری از اجناس کنید و از استوک فروشی همه را تهیه کنید و به یکباره تعمیر کنید...
    لوازم پیکان که اینجا به نسبت فراوان هست و ارزان...
    هر بخار روغنی از پیشرانه که نیاز به تراش سیلندر و اینها ندارد....در بیشتر موارد با یک دست رینگ و یاتاقان و واشر روبه راه میشود...
    در ضمن میبایستی سرسیلندر وانت شما با توجه به اینکه کاربراتوری هست از جنس چدن باشد...که اصلا نیاز به کفتراشی ندارد..مگر خوردگی در کار باشد..
    کاری از دست ما ساخته باشد میتوانیم برای شما انجام بدهیم

  9. #219
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    بهمن 1393
    خودروی من
    RD.i 85 * runna 91
    نوشته ها
    128
    تشکر
    39
    تشکر شده 50 بار در 42 ارسال
    سلام دوستان سوالی برای بنده پیش اومده که چرا مسیر هوای آردی رو به این شکل طراحی کردن که هوای گرم میکشه داخل آیا دلیل خاصی داشته مثلا استاندارد و...

  10. #220
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    اردیبهشت 1393
    خودروی من
    روآ
    نوشته ها
    1,304
    تشکر
    359
    تشکر شده 676 بار در 503 ارسال
    وظیفش ایجاد یه محفظه هوای ارامه
    405 همینجوره
    این محفظه هوای ارام باعث میشه تو سرعت بالا ماشین کم نیاره از نظر هوا رسی و اون داخل لوله پر از هواس
    ولی اگه نباشه اکسیژن راحت میرسه به موتور ولی تو سرعت بالا موتور اکسیژن کم میاره چون دور موتور بالاس هوایی تو لوله جمع نمیشه

    تو ماشینای جدید مثل 206 سمند موتور ملی این کارو رزناتور میکنه یه باکس کنار موتوره

    اگه از گاز استفاده نمیکنین بهتره مسیر هوارو کوتاه کنین چون ما به شتاب نیاز داریم نه تاپ اسپید

    اگه جایی اشتباه گفتیم دوستان تصحیح میکنن

    کاربر زیر به خاطر ارسال مفید yasin9496 از ایشان تشکر کرده است:

    RD.i (جمعه 17 دی 95)

    پشت یه نیسان خوندم ...
    با این همه دست انداز نمی مونه پس انداز...

موضوعات مشابه

  1. تاپیک جامع جیپ صحرا میتسوبیشی موتور و پاترول موتور
    توسط جاده خاکی در انجمن کلوپ خودروهای دو دیفرانسیل
    پاسخ: 65
    آخرين نوشته: دوشنبه 15 آذر 95, 01:51 بعد از ظهر
  2. موتور مرحله ای دور آرام ( استپر موتور )
    توسط melody_201 در انجمن قطعه شناسی
    پاسخ: 5
    آخرين نوشته: جمعه 09 اسفند 92, 08:42 قبل از ظهر

بازدید کنندگان با جستجوی های زیر این صفحه را پیدا کرده اند

موتور پیکان جدید

موتور روا سال

عکس موتور پیکان جوانان

موتور روا

تقویت موتور روا

تقویت موتور اردی

موتور روآافزایش قدرت موتور رواسال تولید آردی آی انژکتوریتقویت موتور روآبهترین روغن موتور برای رواتقویت موتور پیکانتقویت موتور روا سالتقویت موتور پژو اردیموتور روآ سالموتور اردیموتور هولبایتقویت روآموتور پیکان دولوکسموتور آردیراههای تقویت موتور روا سالتقویت آردیتعویض موتور پیکانتقويت موتور ارديپیکان جدید

Members who have read this thread : 98

You do not have permission to view the list of names.

کلمات کلیدی این موضوع

111، 1600، 2000، 4 سيلندر، 405، 5 دنده، abs، bmw، cng، ecu، engine، gps، iraniantuning.com، tu5، tuning، فلایویل، فنی، فنر، فنربندی، فیلم، فیلتر هوا، فابریک، فرمون، فرمان، فرمان هیدرولیک، فروم، فروش، فرانسوی، قفل، قفل مرکزی، قوانین، قیمت، قیمت ماشین، قیمت آردی، قدیمی، قدرت، قطر پیستون، قطعه، قطعات، لوله، لوازم، لوازم ماشین، ليتري، لیتر، مقایسه، منیفولد، منیفولد هوا، مه شکن، مه شکن جلو، موتور، موتور فن، موتور ماشین، موتور ماشین من، موتور هولبای، موتور پیکان، موتور پیکان جدید، موتور پیکان دولوکس، موتور پراید، موتور xu7، موتور آردی، موتور اردی، موتور روآ، موتور روآ سال، موتور روا، موتور روا سال، میل لنگ، مکمل، مکانیک، مکانیکی، مکانیزم، ماکسیما، ماشین، ماشین قدیمی، ماشین من، ماشین ها، ماشین آمریکایی، ماشین ایرانی، ماشین بازی، ماشین شما، ماشینی، متالیک، محفظه، محصول، مدل، مدیریت، مرکزی، مرسدس، مزایا، مزدا، مسابقه، مشکل، مشخصات، مصرف، مصرف بنزین، مصرف سوخت، نقص، نوین، چینی، نیاز، نیسان، نیسان ماکسیما، نکات، ناک سنسور، نحوه، چرخ، چرخ دنده، نشتی، هنگام، هیوندا، هیدرولیک، های، هدرز، هزینه، ویرون، وانت، وانت پیکان، وایر، واتر پمپ، واحد كنترل، واحد کنترل، وارد بازار، واشر سر سیلندر، واشر سرسیلندر، وجود، یاتاقان، یعنی، کلاچ، کلاج، کمک، کمک فنر، کمپانی، کمربند ایمنی، کنید، کولر، کوچه، کویل، کوئل، کوتاه، کورس، کیلومتر، کیا، کپسول، کپسول گاز، کامارو، کات آف، کارا، کاربراتور، کارتل، کاسه نمد، کاسترول، کره ای، کردن، گمرک، گیربکس، گیربکس اتوماتیک، گژن پین، گاز مایع، گاز خودرو، گاز دادن، گازسوز، گازسوز کردن، گذشت، گشتاور، پلاک، پمپ، پول، پولیش، پیکان، پیکان وانت، پیکان جدید، پیستون، پیشنهاد، پیشتاز، پیشرانه، پژو، پژو 405، پژو206، پژویی، پایداری، پاشش سوخت، پخش، پدال گاز، پراید، پرخوران، پرشیا، www.iraniantuning.com، ؟، آفرود، آلمانی، آلایندگی، آموزش، آموزش تصویری، آمپر، آمریکایی، آپشن، آب روغن، آب رادیاتور، آردی، افزایش قدرت موتور، افزایش قدرت موتور روا، الکتریکی، ام وی ام، انژکتور، انژکتوری، انتقال، انتقال قدرت، انجمن، ای سی یو، ایمنی، ایران، ایران خودرو، ایرانول، ایرانی، ایرانیان، ایرانخودرو، ایراد، ایساکو، اکتان، اکسیژن، اگزوز، ابعاد، اتوماتیک، اتوبوس، اتوبان، اتاق، احتراق، احتراق داخلی، اختراع، اروپا، ارتفاع، اردی، اسب بخار، استپ موتور، استپر، استاندارد، استارت، اشتعال، اصل، اصطکاک، بنزین، بنزین زدن، بنزین سوپر، بهترین روغن موتور برای روا، بهران، بهران پیشتاز، بوگاتی، بوگاتی ویرون، بوستر، بی ام و، بالابر، باک، باک بنزین، باتري، باتری، بار، بازی، بازار، باطری، بحث، بدنه، برق، برند، برای، تقويت موتور اردي، تقویت موتور پیکان، تقویت موتور آردی، تقویت موتور اردی، تقویت موتور روآ، تقویت موتور روا، تقویت موتور روا سال، تقویت آردی، تقویت روآ، تویوتا، توجه، تیونینگ، تیونینگ ایرانیان، تیپ، تکنولوژی، تایمینگ، تایر، تاپیک، تاپیک جامع، تاشو، تبلیغ، تخته گاز، ترموستات، ترمز، ترمز دستی، تراكم، ترانس، تراکم موتور، تسمه، تسمه تایم، تصویر، تصادف، تعلیق، تعمیر، تعمیر موتور، تعمیرگاه، تعویض لنت، تعویض موتور پیکان، تعویض تسمه، تعویض روغن، ثبت نام، جلوگیری، جی تی ایکس، جامع، جای پیچ، جاده، جرقه، جعبه دنده، حجم موتور، حرارت، خود، خودرو، خودرو جدید، خودرویی، خاص، خبر، خط تولید، دلکو، دنده، دنده عقب، دوم، دوو، دوو ریسر، دوگانه سوز، دور موتور، دیفرانسیل جلو، دیفرانسیل عقب، دینام، دیاگ، دیسک، دیسک و صفحه، دیسک صفحه، داخلی، دادن، دارند، رفاهی، رله، رنو، رنگ، روآ سال، روش، روغن، روغن موتور، روغن موتور روا، روغن هیدرولیک، روغن سوزی، رینگ، رگلاژ، رانندگی، راندمان، راهنمایی، رادیاتور، زندگی، زانتیا، سمند، سنسور، سنسور اکسیژن، سوپاپ، سوپاپها، سوپر، سوخت، سوخت بنزین، سوخت رسانی، سيلندر، سيستم، سیلندر، سیلندر خطی، سیتروئن، سیستم، سیستم قفل مرکزی، سیستم انتقال، سیستم ترمز، سیستم تعلیق، سیستم ضد سرقت، سال تولید آردی آی انژکتوری، سالم، سایت، سایز رینگ، ساسات، ساعت، سبقت، سر باطری، سر سیلندر، سرقت، سرسیلندر، سرعت، سرعت سنج، شما، شمع، شهر، شود، شورولت، شیشه بالابر، شیشه بالابر برقی، شاتون، شارژ، شتاب، شتاب ماشین، شتاب گیری، شده، شرکت، شعاع، صفحه، صفحه کلاچ، صفر، صندوق، صوتی، ضد سرقت، ضریب دنده، ضعف، طراحی، طرح، طرح جدید، علم، عوارض، عکس، عکس موتور پیکان جوانان، عکس از، عایق کاری هدرز، عرضه

نمایش برچسب‌ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
نام‌نویسی
درباره ما

سی ام مرداد ماه سا ل 91 بود که تصمیم بر ایجاد تیونینگ ایرانیان گرفتم ؛ تجارب زیادی کسب شد اما مهم ترین شعار و هدف ما خدمت به دوستان و عاشقان ماشین است! این انجمن ، به جرات اولین انجمنی است که میان کاربران و مدیران آن تفاوتی نیست و تمامی کاربران با مدیران احساس راحتی می کندد.هرچه داریم ازشماست! تنهایمان نگذارید!

ارسال پیام به مدیر سایت
دوستان ما
لینک های مفید
ابزار ها
بارگذاری مجدد کد امنیتی مندرج در تصویر را وارد کنید: