مباحث مربوط به موتور آردی روآ و روآ سال - صفحه 2
کاربری
کاربر گرامی به انجمن تخصصی خودرو تیونینگ ایرانیان خوش آمدید . اگر این نخستین بازدید شما از سایت است , لطفا ثبت نام کنید:
تبلیغات (سفارش)
banner banner banner banner

هدف از ايجاد تاپيک :

صفحه 2 از 29 نخستنخست 12345678912 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از 11 به 20 از 286

نمایش : 29539 , پاسخ ها : 285
موضوع: مباحث مربوط به موتور آردی روآ و روآ سال

  1. #11
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    آذر 1392
    خودروی من
    RDi 84
    نوشته ها
    130
    تشکر
    48
    تشکر شده 57 بار در 44 ارسال
    من میگم هرکاریش کنی باز موتور پیکانه
    موتور 60 سال پیشه !

  2. #12
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    دی 1392
    محل سکونت
    ایران27 س
    خودروی من
    روا85سفید-پیکان وانت93 1.7CNG
    نوشته ها
    590
    تشکر
    305
    تشکر شده 378 بار در 260 ارسال
    داااااااش یکی این آپلود کردن رو درست حسابی به مایاد بده!!!!میگه پسوند پشتیبانی نمیشود!!

    کاربر زیر به خاطر ارسال مفید manoochehr از ایشان تشکر کرده است:

    treily (یکشنبه 08 تیر 93)


  3. #13
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    آذر 1392
    محل سکونت
    ایالات متحده حصارک
    خودروی من
    پژو ۲۰۰۰ CC
    نوشته ها
    211
    تشکر
    39
    تشکر شده 139 بار در 84 ارسال
    نوشته اصلی توسط r0ss0neri نمایش پست اصلی
    من میگم هرکاریش کنی باز موتور پیکانه
    موتور 60 سال پیشه !
    داداش وقتی سر در نمیاری حرف الکی نزن
    ماشین من که از اولین سری های آردی هست فقط یکسری چیزهاش با پیکان یکی هست البته قبلش رینگ پیستون و پیستون و و غیره اش پیکانی بود وقتی تعمیر کاملش کردم همه لوازم موتورش رو روایی انداختم الانم روای سال هم بهش نمیرسه . با اینکه اونها خیلی از ماشین من سبک تر هستند و نو . و دیسک صفحه اشون پژویی هست و جلوبندی و عقب بندی ( نداره منظورم کلی هست ) خیلی از ماشین من بهتره . پیکان وقتی باهاش ۱۲۰ تا میری کل استخونش به لرزه میافته . آردی من رو سرعت ۱۸۰ به بالا اونجوری میشه . تازه مال من شاسیش یه بار شکسته و یه مقدار اتاقش بهم ریخته .
    کلا حرف بیخودی زدی . آره درسته بلوک سیلندر و تو ماشین های کاربراتور مثل مال من کاربراتور و دلکو و کویل و اینچیزهاش شبیه پیکانه بازم مال آردی قوی ترن .
    بگو ماشین زیر پای خودت چیه یه زره بخندیم البته شک دارم چیزی زیر پات باشه .
    اینقدر بدم میاد یکی همچین حرفی میزنه .

    2 کاربر به خاطر ارسال مفید bl4ckd0om از ایشان تشکر کرده اند:

    manoochehr (دوشنبه 30 دی 92),treily (یکشنبه 08 تیر 93)


  4. #14
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    آذر 1392
    خودروی من
    RDi 84
    نوشته ها
    130
    تشکر
    48
    تشکر شده 57 بار در 44 ارسال
    داداش وقتی سر در نمیاری حرف الکی نزن
    ماشین من که از اولین سری های [فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ] هست فقط یکسری چیزهاش با [فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ] یکی هست البته قبلش رینگ پیستون و پیستون و و غیره اش پیکانی بود وقتی تعمیر کاملش کردم همه لوازم موتورش رو روایی انداختم الانم روای سال هم بهش نمیرسه . با اینکه اونها خیلی از ماشین من سبک تر هستند و نو . و دیسک صفحه اشون پژویی هست و جلوبندی و عقب بندی ( نداره منظورم کلی هست ) خیلی از ماشین من بهتره . پیکان وقتی باهاش ۱۲۰ تا میری کل استخونش به لرزه میافته . [فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ] من رو سرعت ۱۸۰ به بالا اونجوری میشه . تازه مال من شاسیش یه بار شکسته و یه مقدار اتاقش بهم ریخته .
    کلا حرف بیخودی زدی . آره درسته بلوک سیلندر و تو ماشین های کاربراتور مثل مال من کاربراتور و دلکو و کویل و اینچیزهاش شبیه پیکانه بازم مال [فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ] قوی ترن .
    بگو ماشین زیر پای خودت چیه یه زره بخندیم البته شک دارم چیزی زیر پات باشه .
    اینقدر بدم میاد یکی همچین حرفی میزنه .
    ببین چرا ناراحت میشی ؟
    چرا اینقدر تند ؟
    ببین بحث من اول اینک فقط موتور ماشین بود . این موتور مال حدود 60 ساله پیشه ! طراحی کلی این موتور یک چیز غیر قابل تغییره ، حالا شما میگی لوازمش رو روآیی انداختی و ... ! الان این تغییری تو ساختار کلی موتور ایجاد شده ؟!
    با این مثال پس باید منظور منو بفهمید وقتی میگم هرکاریش کنی آخرش موتور پیکانه !

    نکته دوم بحث مقایسه با پیکان : خوب برادر من نمیگم این تغییرات نمیتونن کارایی رو بهتر کنن اما تغییر کلی نیست . باز شما روی موتور پیکان یک سری بهبود سازی پیاده کردی .
    ضمنا دیسک و صفحه پیکانی به دلیل داشتن قطر بیشتر ، کارایی بهتری داره ، بخصوص برای اون موتور ! دلیل نمیشه حالا هرچی اسم پژویی اومد روش بگیم خوب کلا بهتره !
    در مورد اتاق هم که بحثی نداشتم . بهرحال اون اتاق 60 سال پیشه ! این اتاق 25-30 سال پیشه ! من rd رو با پیکان مقایسه نکردم ، بحث ساختار کلی موتوره که کم بازده و قدیمی هست .
    ضمنا rd بیشتر از 175 تا نمیره . اگه شما بیشتر از اون میبینید قطعا مشکل و خطا تو کیلومتر هست که اکثر ماشین ها تو سرعت های بالا دچارش میشن و بین 10 تا 25 تا اختلاف سرعت با gps دارند .


    یکم مودب تر باش عزیزم . من rd مدل 84 انژکتوری دارم . حالا هرچی دوست داری بخند .

    3 کاربر به خاطر ارسال مفید r0ss0neri از ایشان تشکر کرده اند:

    mrtgp (جمعه 27 دی 92),treily (یکشنبه 08 تیر 93),َAhmad (دوشنبه 07 اردیبهشت 94)

    ویرایش توسط r0ss0neri : چهارشنبه 25 دی 92 در ساعت 10:07 بعد از ظهر

  5. #15
    مدیر کل سایت Administrator
    تاریخ عضویت
    مرداد 1391
    محل سکونت
    تهران {021}
    خودروی من
    پراید 132 S.X +hp
    نوشته ها
    1,894
    تشکر
    1,186
    تشکر شده 2,961 بار در 1,208 ارسال

    Alert دوستان لطفا قوانین رو رعایت فرمایید و با احترام به کاربران پست بفرستید



    2.2 کاربران انجمن می بایست در هنگام ارسال پست و پیام از کلمات مناسب استفاده نمایند و هر گونه توهین ، بی احترامی ، تمسخر و ایجاد دلسردی در متن ارسال شده توسط کاربر ممنوع می باشد.




    کاربر زیر به خاطر ارسال مفید Admin_Soheil از ایشان تشکر کرده است:

    treily (یکشنبه 08 تیر 93)

    [فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ] [فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ] [فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ]

    میگن از کره ماه به زمین که نگاه کنی 3 چیز رو زمین پیداست!
    اقیانوس آرام ، دیوار چین ، پرچم بچه های تیونینگ ایرانیان
    ...........
    یه دست به فرمون یه خط به دندون

  6. #16
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    آذر 1392
    محل سکونت
    ایالات متحده حصارک
    خودروی من
    پژو ۲۰۰۰ CC
    نوشته ها
    211
    تشکر
    39
    تشکر شده 139 بار در 84 ارسال
    ادمین جان ببخشید یه لحظه از کوره در رفتم . so sry

    دوست عزیز آره دیسک صفحه پیکان از مال پژو قوی تره . داش خطا مال کیلومتر های دیجیتالی هست نه مکانیکی ها .
    موتور آره ولی خیلی از لوازمش طراحیشون جدیده .
    بعد هم قرار نیست که هر چیزی مال قدیم باشه ضعیفه . یه نیسان مدل ۷۲ سر کار داریم موتور ۲۴۰۰ و کاربراتور دو دهانه دیروز باهاش تخت کردم ۱۶۰ رو هم رد کرد .


    داش این موتور پیکانه ( هولبای ) ۲۰۰۰ سی سی ۱۶ سوپاپ تولید سال قلقلک میرزا هم هست
    کاربراتور هست اونم کاربراتور ۴ دهانه وبر با دلکو الکترونیکی




    اینم یه عکس دیگه از همین موتور که تولید سال گودزیلا هست




    اینم یه کاربراتور ۴ دهانه وبر که تولید خداد سال پیشه




    اینم یه موتور هولبای ۱۸۰۰ سی سی که تولید سال تیرکمون شاه هست .


    اینم یکی دیگه از موتور ها سال تولیدش رو نگم دیگه خودت در جریان هستی



    داداش این رو واسه این میگم که در جریان باشی یه دونه پیکان اطاق هفت که موتور خودش فابریکی دولوکس 1725 سی سی بود رو ما روش موتور هولبای ۱۸۰۰ گذاشتیم دیفرانسیل جوانان
    گیربکس رو هم یکی فامیل هام تعمیر کار قدیمی هست پنج دنده کرده بود خدا وکیلی پژو و زانتیا و بی ام و ۲۰۰۲ و ۵۱۸ تو کفی بهش نمیرسیدن الانم خدمت ماموران زحمت کش نیروی انتظامی تشریف داره تنها مشکلش این بود که زیادی سرعتی کرده بودیمش سینه کش رو فقط باید با دور میرفتی بالا ایست کامل میکردی تو جایی مثل عظیمیه دیگه بالا نمیرفت . نگو ضعیفه . پول بده همون آردیت رو کاری کنم پژو به گردش نرسه .

    - - - - ادغام دو پست پشت سر هم - - - -

    راستی دوستان کسی از کاربراتوری ۴ دهانه وبر که عکس رو گذاشتم اطلاع نداره جایی داشته باشن خیلی وقته خداوکیلی دنبالشم پیدا نمیشه یه بارم پیدا کردم مشکل دار بود لوازمش رو پیدا نکرد

    کاربر زیر به خاطر ارسال مفید bl4ckd0om از ایشان تشکر کرده است:

    treily (یکشنبه 08 تیر 93)

    ویرایش توسط bl4ckd0om : پنجشنبه 26 دی 92 در ساعت 01:26 بعد از ظهر

  7. #17
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    آذر 1392
    خودروی من
    RDi 84
    نوشته ها
    130
    تشکر
    48
    تشکر شده 57 بار در 44 ارسال
    خوب دوست عزیز من فکر میکنم هولبای انواع و اقسام موتور رو داره که خیلی بهتر از موتور پایه پیکان یا همون اونجر هستن .
    اینا موتور های سفارشی هستند که روی پیکان نصب شدند .
    قبول دارم داداش ، این موتور ها یک زمان هیولا بودن (هولبای) ، الان هم قطعا میتونن بهتر از زانتیا که 136 اسب قدرت داره باشن !
    توجه کنی موتور اونجر زنجیر تایم داره (اونجر همین موتور پیکان کار و موتور معمول) اما این موتور های هولبای یکیشون تسمه تایم داره ! یعنی کلا ساختار موتوریش با بقیه فرق داره .
    یعنی طراحی هاشون به کل فرق داره .
    توجه کنی این موتور ها اصلا شباهتی به اونجر و موتور پیکان ندارند ! بحث ما موتور پیکان هست که بین 60-70 اسب از توش بطور معمول در میاد . اومدن با کلی تغییر و افزایش حجم توی روآی سال رسوندنش به 88 اسب . (که باز به حرفای ایران خودرو نمیشه استناد کرد وقتی شتاب پارس xu7 رو از پارس tu5 بهتر میدونه ! بری تو سایتش زده !!)


    همین موتور اونجر رو تو میتونی روش کار کنی و نهایت 100-110 اسب ازش بگیری ! (بحث هولبای نیست) .
    اما موتور زانتیا که بصورت پایه 136 اسب هست رو میتونی روش کار کنی و تا 200 اسب یا حتی بیشتر ازش بگیری .
    حالا کدوم موتور ارزش هزینه کردن داره ؟


    ببین من خودم از طرفداران ماشین های قدیمی و بخصوص ماسل های آمریکایی هستم .
    اما بحث دوست داشتن با کارایی فرق داره .
    البته با این روندی که روبه روست دیگه نمیشه انتظار ادامه روند تولید ماشین های پر حجم و ماسل آمریکایی رو داشت و من هم در آرزوی یکیشون خواهم مرد :|

    کاربر زیر به خاطر ارسال مفید r0ss0neri از ایشان تشکر کرده است:

    treily (یکشنبه 08 تیر 93)

    ویرایش توسط r0ss0neri : پنجشنبه 26 دی 92 در ساعت 01:46 بعد از ظهر

  8. #18
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    آذر 1392
    محل سکونت
    ایالات متحده حصارک
    خودروی من
    پژو ۲۰۰۰ CC
    نوشته ها
    211
    تشکر
    39
    تشکر شده 139 بار در 84 ارسال
    موتور پیکان آونجر 1600 هست دولوکس 1725 هست که شتابش از آونجر بیشتره .
    اتفاقا موتور پیکان رو راحت تر میشه کشید بالا راحت تره مخصوصا کاربراتور .
    ۲۰۰ اسب به بالا هم میشه کشید . فروج کاری کلی موتور یه سوپر خوب بوست متوسط یه کابراتور خوب وبر با یه مقدار خورده کاری
    من اصلا دست به ماشین انژکتور نمیزنم
    ماسل آمریکایی که اصلا بحثی درش نیست . خودم یه زمانی آمریکایی کار بودم هنوزم جمع میکنم ولی نه مال خودم تو بخش آفرود بری عکس های آخرین هیولایی رو که جمع کردم رو گذاشتم قیمتش هم مک ۲۰۰ تومان . ایمپالا ۱۹۶۴ هم هست ۱۵۰ تومان موتور ۱۰ سیلندر دوج روش هست با گیربکس اتوماتیک ۶ سرعته با تضمینی که تو سرعت ۱۵۰ کیلومتر در ساعت هم گاز رو تخت کنی بری تو صندلی کاربراتور اونم ادلبروک هست البته ۲ تا داره . پونتیک ترانس ام ۱۴۰ شورلت زانتا ( دقیقا اسمش رو یادم نیست ) اونم موجوده ۱۲۰ با موتور v8 ادلبروک جدیدا هم ۲ تا کاربراتور ادلبروک روش بستم عکس اون هم تو این سایت موجوده زردرنگه تنفس پرخوران دوبل ( Twin Turbo ) گیربکس race ۶ دنده پی در پی ساخت zf دیفرانسیل هم قبلا فابریکی بود ۲۹۰ تا رفته بود جدیدا اونم تعویض شده با نمونه سرعتی تر ساخت zf ضد لغزش دیگه تست نکردیم سرعتش تنها مشکلش باکش هست که ظرفیتش ۱۰ لیتره که با چند حرکت ۱۷ لیتر میگیره جای باک نداره ماشین یعنی داشته الان جاش پر هست باکش رو گذاشتیم تو اطاق اونم دادم براش باک بسازن

    کاربر زیر به خاطر ارسال مفید bl4ckd0om از ایشان تشکر کرده است:

    treily (یکشنبه 08 تیر 93)

    ویرایش توسط bl4ckd0om : پنجشنبه 26 دی 92 در ساعت 02:09 بعد از ظهر

  9. #19
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    آذر 1392
    خودروی من
    RDi 84
    نوشته ها
    130
    تشکر
    48
    تشکر شده 57 بار در 44 ارسال
    خوب تا اونجا که من میدونم دولوکس با اینک حجم بیشتری داره اما قدرت کمتری داره و اینک موتور اونجر بهتر هست رو قبول دارم .
    البته من فکر کنم موتور دولوکس رو روش کارکنی و هزینه کنی بتونی بهتر از اونجر قدرت بگیری ولی بصورت معمول نه .
    در اینک موتورهای قدیمی با کاربرات جای کار خلی بیشتر و بازده بهتر دارن که اصلا شکی نیست .
    وقت کردم یک سر میزنم . : )

    کاربر زیر به خاطر ارسال مفید r0ss0neri از ایشان تشکر کرده است:

    treily (یکشنبه 08 تیر 93)


  10. #20
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    بهمن 1391
    خودروی من
    ROAdrunner
    نوشته ها
    178
    تشکر
    52
    تشکر شده 115 بار در 66 ارسال
    نوشته اصلی توسط bl4ckd0om نمایش پست اصلی
    موتور پیکان آونجر 1600 هست دولوکس 1725 هست که شتابش از آونجر بیشتره .
    اتفاقا موتور پیکان رو راحت تر میشه کشید بالا راحت تره مخصوصا کاربراتور .
    ۲۰۰ اسب به بالا هم میشه کشید . فروج کاری کلی موتور یه سوپر خوب بوست متوسط یه کابراتور خوب وبر با یه مقدار خورده کاری
    من اصلا دست به ماشین انژکتور نمیزنم
    ماسل آمریکایی که اصلا بحثی درش نیست . خودم یه زمانی آمریکایی کار بودم هنوزم جمع میکنم ولی نه مال خودم تو بخش آفرود بری عکس های آخرین هیولایی رو که جمع کردم رو گذاشتم قیمتش هم مک ۲۰۰ تومان . ایمپالا ۱۹۶۴ هم هست ۱۵۰ تومان موتور ۱۰ سیلندر دوج روش هست با گیربکس اتوماتیک ۶ سرعته با تضمینی که تو سرعت ۱۵۰ کیلومتر در ساعت هم گاز رو تخت کنی بری تو صندلی کاربراتور اونم ادلبروک هست البته ۲ تا داره . پونتیک ترانس ام ۱۴۰ شورلت زانتا ( دقیقا اسمش رو یادم نیست ) اونم موجوده ۱۲۰ با موتور v8 ادلبروک جدیدا هم ۲ تا کاربراتور ادلبروک روش بستم عکس اون هم تو این سایت موجوده زردرنگه تنفس پرخوران دوبل ( Twin Turbo ) گیربکس race ۶ دنده پی در پی ساخت zf دیفرانسیل هم قبلا فابریکی بود ۲۹۰ تا رفته بود جدیدا اونم تعویض شده با نمونه سرعتی تر ساخت zf ضد لغزش دیگه تست نکردیم سرعتش تنها مشکلش باکش هست که ظرفیتش ۱۰ لیتره که با چند حرکت ۱۷ لیتر میگیره جای باک نداره ماشین یعنی داشته الان جاش پر هست باکش رو گذاشتیم تو اطاق اونم دادم براش باک بسازن
    ایول ایول
    چه قیمتایی
    پس با این حساب کاماروی منم 800 میلیون قیمتشه
    ((((((((((((((:
    بیخیال بابا قشنگ بازار آمریکایی رو با همین قیمتا به گند کشیدین

    3 کاربر به خاطر ارسال مفید Challenger_4000 از ایشان تشکر کرده اند:

    r0ss0neri (پنجشنبه 26 دی 92),treily (یکشنبه 08 تیر 93),َAhmad (دوشنبه 07 اردیبهشت 94)


صفحه 2 از 29 نخستنخست 12345678912 ... آخرینآخرین

موضوعات مشابه

  1. تاپیک جامع جیپ صحرا میتسوبیشی موتور و پاترول موتور
    توسط جاده خاکی در انجمن کلوپ خودروهای دو دیفرانسیل
    پاسخ: 65
    آخرين نوشته: دوشنبه 15 آذر 95, 01:51 بعد از ظهر
  2. موتور مرحله ای دور آرام ( استپر موتور )
    توسط melody_201 در انجمن قطعه شناسی
    پاسخ: 5
    آخرين نوشته: جمعه 09 اسفند 92, 08:42 قبل از ظهر

بازدید کنندگان با جستجوی های زیر این صفحه را پیدا کرده اند

موتور پیکان جدید

موتور روا سال

عکس موتور پیکان جوانان

موتور روا

تقویت موتور روا

تقویت موتور اردی

موتور روآافزایش قدرت موتور رواسال تولید آردی آی انژکتوریتقویت موتور روآتقویت موتور پیکانبهترین روغن موتور برای رواتقویت موتور روا سالتقویت موتور پژو اردیموتور روآ سالموتور اردیموتور هولبایتقویت روآراههای تقویت موتور روا سالموتور پیکان دولوکسموتور آردیتقویت آردیتعویض موتور پیکانتقويت موتور ارديروغن موتور روا

Members who have read this thread : 106

You do not have permission to view the list of names.

کلمات کلیدی این موضوع

111، 1600، 2000، 4 سيلندر، 405، 5 دنده، abs، bmw، cng، ecu، engine، gps، iraniantuning.com، tu5، tuning، فلایویل، فنی، فنر، فنربندی، فیلم، فیلتر هوا، فابریک، فرمون، فرمان، فرمان هیدرولیک، فروم، فروش، فرانسوی، قفل، قفل مرکزی، قوانین، قیمت، قیمت ماشین، قیمت آردی، قدیمی، قدرت، قطر پیستون، قطعه، قطعات، لوله، لوازم، لوازم ماشین، ليتري، لیتر، مقایسه، منیفولد، منیفولد هوا، مه شکن، مه شکن جلو، موتور، موتور فن، موتور ماشین، موتور ماشین من، موتور هولبای، موتور پیکان، موتور پیکان جدید، موتور پیکان دولوکس، موتور پراید، موتور xu7، موتور آردی، موتور اردی، موتور روآ، موتور روآ سال، موتور روا، موتور روا سال، میل لنگ، مکمل، مکانیک، مکانیکی، مکانیزم، ماکسیما، ماشین، ماشین قدیمی، ماشین من، ماشین ها، ماشین آمریکایی، ماشین ایرانی، ماشین بازی، ماشین شما، ماشینی، متالیک، محفظه، محصول، مدل، مدیریت، مرکزی، مرسدس، مزایا، مزدا، مسابقه، مشکل، مشخصات، مصرف، مصرف بنزین، مصرف سوخت، نقص، نوین، چینی، نیاز، نیسان، نیسان ماکسیما، نکات، ناک سنسور، نحوه، چرخ، چرخ دنده، نشتی، هنگام، هیوندا، هیدرولیک، های، هدرز، هزینه، ویرون، وانت، وانت پیکان، وایر، واتر پمپ، واحد كنترل، واحد کنترل، وارد بازار، واشر سر سیلندر، واشر سرسیلندر، وجود، یاتاقان، یعنی، کلاچ، کلاج، کمک، کمک فنر، کمپانی، کمربند ایمنی، کنید، کولر، کوچه، کویل، کوئل، کوتاه، کورس، کیلومتر، کیا، کپسول، کپسول گاز، کامارو، کات آف، کارا، کاربراتور، کارتل، کاسه نمد، کاسترول، کره ای، کردن، گمرک، گیربکس، گیربکس اتوماتیک، گژن پین، گاز مایع، گاز خودرو، گاز دادن، گازسوز، گازسوز کردن، گذشت، گشتاور، پلاک، پمپ، پول، پولیش، پیکان، پیکان وانت، پیکان جدید، پیستون، پیشنهاد، پیشتاز، پیشرانه، پژو، پژو 405، پژو206، پژویی، پایداری، پاشش سوخت، پخش، پدال گاز، پراید، پرخوران، پرشیا، www.iraniantuning.com، ؟، آفرود، آلمانی، آلایندگی، آموزش، آموزش تصویری، آمپر، آمریکایی، آپشن، آب روغن، آب رادیاتور، آردی، افزایش قدرت موتور، افزایش قدرت موتور روا، الکتریکی، ام وی ام، انژکتور، انژکتوری، انتقال، انتقال قدرت، انجمن، ای سی یو، ایمنی، ایران، ایران خودرو، ایرانول، ایرانی، ایرانیان، ایرانخودرو، ایراد، ایساکو، اکتان، اکسیژن، اگزوز، ابعاد، اتوماتیک، اتوبوس، اتوبان، اتاق، احتراق، احتراق داخلی، اختراع، اروپا، ارتفاع، اردی، اسب بخار، استپ موتور، استپر، استاندارد، استارت، اشتعال، اصل، اصطکاک، بنزین، بنزین زدن، بنزین سوپر، بهترین روغن موتور برای روا، بهران، بهران پیشتاز، بوگاتی، بوگاتی ویرون، بوستر، بی ام و، بالابر، باک، باک بنزین، باتري، باتری، بار، بازی، بازار، باطری، بحث، بدنه، برق، برند، برای، تقويت موتور اردي، تقویت موتور پیکان، تقویت موتور آردی، تقویت موتور اردی، تقویت موتور روآ، تقویت موتور روا، تقویت موتور روا سال، تقویت آردی، تقویت روآ، تویوتا، توجه، تیونینگ، تیونینگ ایرانیان، تیپ، تکنولوژی، تایمینگ، تایر، تاپیک، تاپیک جامع، تاشو، تبلیغ، تخته گاز، ترموستات، ترمز، ترمز دستی، تراكم، ترانس، تراکم موتور، تسمه، تسمه تایم، تصویر، تصادف، تعلیق، تعمیر، تعمیر موتور، تعمیرگاه، تعویض لنت، تعویض موتور پیکان، تعویض تسمه، تعویض روغن، ثبت نام، جلوگیری، جی تی ایکس، جامع، جای پیچ، جاده، جرقه، جعبه دنده، حجم موتور، حرارت، خود، خودرو، خودرو جدید، خودرویی، خاص، خبر، خط تولید، دلکو، دنده، دنده عقب، دوم، دوو، دوو ریسر، دوگانه سوز، دور موتور، دیفرانسیل جلو، دیفرانسیل عقب، دینام، دیاگ، دیسک، دیسک و صفحه، دیسک صفحه، داخلی، دادن، دارند، رفاهی، رله، رنو، رنگ، روآ سال، روش، روغن، روغن موتور، روغن موتور روا، روغن هیدرولیک، روغن سوزی، رینگ، رگلاژ، رانندگی، راندمان، راهنمایی، رادیاتور، زندگی، زانتیا، سمند، سنسور، سنسور اکسیژن، سوپاپ، سوپاپها، سوپر، سوخت، سوخت بنزین، سوخت رسانی، سيلندر، سيستم، سیلندر، سیلندر خطی، سیتروئن، سیستم، سیستم قفل مرکزی، سیستم انتقال، سیستم ترمز، سیستم تعلیق، سیستم ضد سرقت، سال تولید آردی آی انژکتوری، سالم، سایت، سایز رینگ، ساسات، ساعت، سبقت، سر باطری، سر سیلندر، سرقت، سرسیلندر، سرعت، سرعت سنج، شما، شمع، شهر، شود، شورولت، شیشه بالابر، شیشه بالابر برقی، شاتون، شارژ، شتاب، شتاب ماشین، شتاب گیری، شده، شرکت، شعاع، صفحه، صفحه کلاچ، صفر، صندوق، صوتی، ضد سرقت، ضریب دنده، ضعف، طراحی، طرح، طرح جدید، علم، عوارض، عکس، عکس موتور پیکان جوانان، عکس از، عایق کاری هدرز، عرضه

نمایش برچسب‌ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
نام‌نویسی
درباره ما

سی ام مرداد ماه سا ل 91 بود که تصمیم بر ایجاد تیونینگ ایرانیان گرفتم ؛ تجارب زیادی کسب شد اما مهم ترین شعار و هدف ما خدمت به دوستان و عاشقان ماشین است! این انجمن ، به جرات اولین انجمنی است که میان کاربران و مدیران آن تفاوتی نیست و تمامی کاربران با مدیران احساس راحتی می کندد.هرچه داریم ازشماست! تنهایمان نگذارید!

ارسال پیام به مدیر سایت
دوستان ما
لینک های مفید
ابزار ها
بارگذاری مجدد کد امنیتی مندرج در تصویر را وارد کنید: