نصب کمک های بادی پراید - صفحه 7
کاربری
کاربر گرامی به انجمن تخصصی خودرو تیونینگ ایرانیان خوش آمدید . اگر این نخستین بازدید شما از سایت است , لطفا ثبت نام کنید:
تبلیغات (سفارش)
banner banner banner banner

هدف از ايجاد تاپيک :

صفحه 7 از 11 نخستنخست 1234567891011 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از 61 به 70 از 103

نمایش : 7920 , پاسخ ها : 102
موضوع: نصب کمک های بادی پراید

  1. #61
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    شهریور 1392
    محل سکونت
    بجنورد
    خودروی من
    پژو207
    نوشته ها
    166
    تشکر
    180
    تشکر شده 154 بار در 86 ارسال
    نوشته اصلی توسط fs_speed1 نمایش پست اصلی
    سلام
    من تازه واردمو کم تجربه اما داداش حرکته قشنگی زدی حال کردم.
    فقط یه سوال داشتم اینکه نوشته بودی 2عدد سوپاپ 1طرفه. اینطور که معلومه یدونه بعده کمپرسوره بعدی کجا نصبه؟؟؟؟؟؟
    اگه میشد هزینه لوازمو کم کرد خیلی خوب میشد
    سلام
    1دونش یدک هست چون اگه اون سوپاپ خراب بشه باد تمام کمک ها خالی میشه

    2 کاربر به خاطر ارسال مفید m17811 از ایشان تشکر کرده اند:

    kaveh (چهارشنبه 18 دی 92),mustangGT (یکشنبه 01 تیر 93)


  2. #62
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    آذر 1392
    خودروی من
    132sx
    نوشته ها
    5
    تشکر
    4
    تشکر شده 1 بار در 1 ارسال
    دادا بی زحمت از کمک جلو تو دو حالت برامون عکس میزاری
    حالت کاملا خالی و حالت دو انگشت بالا لاستیک.میخوام ببینم بالن تو این موقعیتها چه شکلی میشه.
    شرمنده انقد سوال میپرسم.اخه میخوام رو پرایدم این طرحو بریزم.اخه خسته شدم از بس پلیسا بهم گیر دادن وجریمه شدم.انم با چه ارتفاعی لاستیک 1 انگشت داخل گلگیر

  3. #63
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    دی 1392
    خودروی من
    پیکان
    نوشته ها
    4
    تشکر
    1
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال
    نوشته اصلی توسط m17811 نمایش پست اصلی
    سلام
    1دونش یدک هست چون اگه اون سوپاپ خراب بشه باد تمام کمک ها خالی میشه
    سلام
    دمت گرم روشنم کردی
    داداش ببین درست میگم
    اگه دوتا شیر برقی اول که یدونش ماله جلو و یکی ماله عقب هر کدوم مشکل پیدا کنند همون سمت میاد پایین. سوپاپ هم جلو همین قضیه رو میگیره.
    ولی اگه دوتا شیر برقی دوم هرکدومشون مشکل پیدا کنند همون سمت میاد پایین. سوپاپ هم نمیشه گذاشت. درسته؟؟؟
    واسه این مشکل کاری نکردین؟؟؟
    شرمنده اینقدر سوال پرسیدم

  4. #64
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    شهریور 1392
    محل سکونت
    بجنورد
    خودروی من
    پژو207
    نوشته ها
    166
    تشکر
    180
    تشکر شده 154 بار در 86 ارسال
    سلام
    سوپاپ تمام فشار باد رو گردن گرفته و از کمپرسور به صورت 1 طرفه اجازه عبور هوا رو میده یعنی اگه شما سوپاپ رو باز کنید باد 4تا کمک 1جا خالی میشه
    وظیفه شیر برقی اجازه عبور هوا در زمان مناسب هست
    مثلا وقتی شما شاسی رو فشار میدی که کمک جلو بالا بیاد همزمان که کمپرسور شروع به کار میکنه شیر برقی مربوط به کمک جلو هم باز میشه که باد تولید شده به کمک جلو بره و بیاد بالا

  5. #65
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    دی 1392
    خودروی من
    پیکان
    نوشته ها
    4
    تشکر
    1
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال
    اینو که خب گفتی و میدونم
    مثلا وقتی شما شاسی رو فشار میدی که کمک جلو بالا بیاد همزمان که کمپرسور شروع به کار میکنه شیر برقی مربوط به کمک جلو هم باز میشه که باد تولید شده به کمک جلو بره و بیاد بالا.

    خب حالا به ارتفاع مد نظر رسیدیم شاسی رو ول میکنی کمپرسور خاموش میشه شیر برقی هم بسته میشه پس جریان قطع میشه یعنی الان سوپاپو در بیاریم تو اون زمان آب از آب تکون نمیخوره.
    سوپاپو میزارن تا همیشه فشاره هوا تو لوله باشه. چون اگه نباشه وقتی خواستی مثلا جلو رو بدی بالا وقتی شاسی رو فشار دادی شیر برقی باز میشه دیگه مقاومت جریانی پشتش نیست یهو هوای تیوپ خالی میشه.
    خب تو این حالت فقط جلو خوابید و عقب تکون نخرد. پس یجا هر چهارتا خالی نشد.
    اگه اشتباه میگم دوس داشتی بهم توضیح بده

  6. #66
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    شهریور 1392
    محل سکونت
    بجنورد
    خودروی من
    پژو207
    نوشته ها
    166
    تشکر
    180
    تشکر شده 154 بار در 86 ارسال
    صحبت شما درست
    ولی نحوه بستن و ارتباط شیر برقی ها باهم طوری هست که تمام فشار باد روی سوپاپ 1 طرفه هست

  7. #67
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    دی 1392
    خودروی من
    پیکان
    نوشته ها
    4
    تشکر
    1
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال
    اوکی دمت گرم

  8. #68
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    شهریور 1391
    خودروی من
    808
    نوشته ها
    7
    تشکر
    9
    تشکر شده 3 بار در 3 ارسال
    قیمت این کمک ها چقدره ؟

  9. #69
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    شهریور 1392
    محل سکونت
    بجنورد
    خودروی من
    پژو207
    نوشته ها
    166
    تشکر
    180
    تشکر شده 154 بار در 86 ارسال
    سلام
    دوستان من ماشینم رو فروختم و پک کامل تنظیم ارتفاع اماده نصب برای پژو موجود هست
    دوستان هرکی خواست پیام بده
    اینم شمارم
    09393051008

  10. #70
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    آذر 1392
    خودروی من
    132sx
    نوشته ها
    5
    تشکر
    4
    تشکر شده 1 بار در 1 ارسال
    دادا اخر عکس نزاشتی برامون تو ان دو حالت

LinkBacks (?)

  1. دوشنبه 05 خرداد 93, 10:55 بعد از ظهر

بازدید کنندگان با جستجوی های زیر این صفحه را پیدا کرده اند

بهترین کمک فنر برای پراید

کمک بادی پراید

کمک فنر بادی

کمک بادی

کمک پراید

بهترین کمک فنر پراید

کمک فنر بادی پرایدکمک بادی برای پرایدکمک فنر بادی برای پرایدقیمت کمک فنر پرایدقیمت کمک بادی برای پرایدخرید کمک فنر بادیقیمت کمک بادی پرایدخرید کمک بادیکمک بادی ماشیننصب کمک فنر بادیفنر بادی پرایدhttp:www.iraniantuning.comt3213سيستم كمك باديقیمت کمک بادیبادی کردن کمک ماشینکمک فنربادیکمک بادی پژوکمک فنر های زانتیا بر روی پرایدکمک بادی پژو و پراید

Members who have read this thread : 275

You do not have permission to view the list of names.

کلمات کلیدی این موضوع

111، 111اسپورت، 132، 141، 206، 405، 405 اسپورت، iraniantuning.com، tuning، فنر، فنر اسپرت، فابریک، فروش، قیمت، قدرت، قطعه، لوله، لوازم، لوازمی، لاستیک، موتور، مکانیکی، ماشین، ماشین من، ماشینی، محاسبه، مشکل، نقش، نوشته، نیاز، نحوه، چرخ، نشتی، هوای فشرده، های، هزینه، ویدیو، وانت، یعنی، کمک، کنید، کولر، کوتاه، کپسول، کپسول گاز، کامیون، کرولا، کردن، گلف اسپورت، گوشی، گاز کولر، گاز سوز، پمپ، پی کی اسپورت، پیکان، پیکان وانت، پژو، پژو پارس، پژو اسپورت، پروژه های استیج یک، پروژه تیونینگ، پراید، پراید اسپورت، پرشیا، پرشیا اسپورت، www.iraniantuning.com، ؟، آموزش، آموزش نصب، آب بندی، انجمن تخصصی خودرو، اندرویدی، ایمنی، ایتالیایی، ایران، اگزوز، اتاق، ارتفاع، ارتفاع ماشین، ارتفاع خودرو، ارتفاع زدن، اسپرت، اسپرت کردن، اسپرت کردن پراید، اسپرت کردن206، استیجi، استاندارد، استارت، استرس، اصل، باد لاستیک، بار، بازی، بازار، بحث، برق، برچسب، برای، تویوتا، تویوتا کرولا، تیون کردن، تیونینگ 206، تیونینگ 405، تیونینگ pkوpk، تیونینگ گلف، تیونینگ پژو، تیونینگ پراید، تیونینگ ایرانیان، تیونینگ سمند، تیبا، تاپیک، تحقیق، تسمه، تصویر، تعلیق، جاده، خود، خودرو، خبر، خرید، خسته، دوم، دینام، دادن، درجه یک، رنو، رنو اسپورت، روش، روغن، رینگ، رینگ اسپورت، راهنمایی، راست، زانتیا، سمند، سمند اسپورت، سوپاپ، سیلندر، سیم کشی، سیستم، سیستم تعلیق، ساعت، سرعت، شما، شمال، شهر، شود، شاسی، شده، صفحه، عکس، عکس ماشین، عکس های ماشین های اسپورت ایرانی، عکس از، عکسای

نمایش برچسب‌ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
نام‌نویسی
درباره ما

سی ام مرداد ماه سا ل 91 بود که تصمیم بر ایجاد تیونینگ ایرانیان گرفتم ؛ تجارب زیادی کسب شد اما مهم ترین شعار و هدف ما خدمت به دوستان و عاشقان ماشین است! این انجمن ، به جرات اولین انجمنی است که میان کاربران و مدیران آن تفاوتی نیست و تمامی کاربران با مدیران احساس راحتی می کندد.هرچه داریم ازشماست! تنهایمان نگذارید!

ارسال پیام به مدیر سایت
دوستان ما
لینک های مفید
ابزار ها
بارگذاری مجدد کد امنیتی مندرج در تصویر را وارد کنید: