تاپيك جامع رینگ و لاستیک (خـانواده آردی) - صفحه 22
کاربری
کاربر گرامی به انجمن تخصصی خودرو تیونینگ ایرانیان خوش آمدید . اگر این نخستین بازدید شما از سایت است , لطفا ثبت نام کنید:
تبلیغات (سفارش)
banner banner banner banner

هدف از ايجاد تاپيک :

صفحه 22 از 23 نخستنخست ... 12151617181920212223 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از 211 به 220 از 229

نمایش : 22975 , پاسخ ها : 228
موضوع: تاپيك جامع رینگ و لاستیک (خـانواده آردی)

  1. #211
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    دی 1392
    محل سکونت
    ایران27 س
    خودروی من
    روا85سفید-پیکان وانت93 1.7CNG
    نوشته ها
    590
    تشکر
    305
    تشکر شده 378 بار در 260 ارسال
    دوستان خطای کیلومتر روای معمولی با رینگ14چقدر هستش؟کسی از دوستان تا حالا تست کرده؟تو سرعت مثلا 100تا چقدر خطا داره با لاستیک185/65/14؟

    کاربر زیر به خاطر ارسال مفید manoochehr از ایشان تشکر کرده است:

    amir_zm (جمعه 21 آبان 95)

    السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین (ع)

  2. #212
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    اردیبهشت 1393
    خودروی من
    روآ
    نوشته ها
    1,353
    تشکر
    376
    تشکر شده 723 بار در 532 ارسال
    من با 14/60 205 تست کردم دقیق یکیه
    یکی از دوستان هم اردی تست کرد نمیدونم لاستیکش 205 بود یا 185 اونم دقیق بود

    [فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ]
    این سایت اختلاف سرعت لاستیکای مختلفو نشون میده
    مثلا رینگ لاستیک 13 و 14 باهم میتونین مقایسه کنین

    3 کاربر به خاطر ارسال مفید yasin9496 از ایشان تشکر کرده اند:

    amir_zm (جمعه 21 آبان 95),manoochehr (پنجشنبه 20 آبان 95),spirit (جمعه 21 آبان 95)

    ویرایش توسط yasin9496 : پنجشنبه 20 آبان 95 در ساعت 04:57 بعد از ظهر
    پشت یه نیسان خوندم ...
    با این همه دست انداز نمی مونه پس انداز...

  3. #213
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    دی 1392
    محل سکونت
    ایران27 س
    خودروی من
    روا85سفید-پیکان وانت93 1.7CNG
    نوشته ها
    590
    تشکر
    305
    تشکر شده 378 بار در 260 ارسال
    نوشته اصلی توسط yasin9496 نمایش پست اصلی
    من با 14/60 205 تست کردم دقیق یکیه
    یکی از دوستان هم اردی تست کرد نمیدونم لاستیکش 205 بود یا 185 اونم دقیق بود

    [فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ]
    این سایت اختلاف سرعت لاستیکای مختلفو نشون میده
    مثلا رینگ لاستیک 13 و 14 باهم میتونین مقایسه کنین
    داداش دستت درد نکنه سایت خوبی بود.....14دهم درصد اینا زده یعنی خیلیی کم

    - - - - ادغام دو پست پشت سر هم - - - -

    نوشته اصلی توسط yasin9496 نمایش پست اصلی
    من با 14/60 205 تست کردم دقیق یکیه
    یکی از دوستان هم اردی تست کرد نمیدونم لاستیکش 205 بود یا 185 اونم دقیق بود

    [فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ]
    این سایت اختلاف سرعت لاستیکای مختلفو نشون میده
    مثلا رینگ لاستیک 13 و 14 باهم میتونین مقایسه کنین
    داداش دستت درد نکنه سایت خوبی بود.....14دهم درصد اینا زده یعنی خیلیی کم

    3 کاربر به خاطر ارسال مفید manoochehr از ایشان تشکر کرده اند:

    amir_zm (جمعه 21 آبان 95),spirit (جمعه 21 آبان 95),yasin9496 (جمعه 21 آبان 95)

    السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین (ع)

  4. #214
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    تیر 1394
    خودروی من
    roa
    نوشته ها
    667
    تشکر
    651
    تشکر شده 599 بار در 397 ارسال
    نوشته اصلی توسط manoochehr نمایش پست اصلی
    دوستان خطای کیلومتر روای معمولی با رینگ14چقدر هستش؟کسی از دوستان تا حالا تست کرده؟تو سرعت مثلا 100تا چقدر خطا داره با لاستیک185/65/14؟
    سلام منوچهر جان
    الان دقیق یادم نیست ولی تا اونجا که یادمه در کل این ماشین با رینگ و لاستیک 14 خطاش کمتر میشه و نزدیک به مقدار واقعی میشه. در واقع برای 14 ساخته شده بازم تست میکنم فرصت شد

    2 کاربر به خاطر ارسال مفید amir_zm از ایشان تشکر کرده اند:

    manoochehr (جمعه 21 آبان 95),yasin9496 (شنبه 22 آبان 95)


  5. #215
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    دی 1392
    محل سکونت
    ایران27 س
    خودروی من
    روا85سفید-پیکان وانت93 1.7CNG
    نوشته ها
    590
    تشکر
    305
    تشکر شده 378 بار در 260 ارسال
    دوستان یه راهنمایی در خصوص خرید رینگ 405کارکرده یا زیر صفری میخواستم...رینگ نو از ایساکو پرسیدم 45تومن اینا میده مشهد رو....اما گویا کارکرده ها هم میگن خوبن و مشکلی ندارن....25/30تومن اینا فک کنم بشه خرید...فقط میگم ایراد میرادی نداشته باشه وسط جاده از وسط کنده شه چپ کنیم؟!یه موقع میبینی رینگ از جای عجیب غریبی ترک برداشته اصلا مشخص نیست،راستی چه طور میتونین بفهمیم یک رینک کهنه تاب گیری شده یا نه؟اخه تاب گیری اصلا خوب نیست و بعدش مجدد تاب رینگ برمیگرده
    السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین (ع)

  6. #216
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    اردیبهشت 1393
    خودروی من
    روآ
    نوشته ها
    1,353
    تشکر
    376
    تشکر شده 723 بار در 532 ارسال
    تنها راهش اینه نو بخری
    رینگای فولادی نو و سالمشو میگن تاب دارن
    ایرانخودرو که الان میگن زیر ماشینا لاستیک چینی میندازه
    رینگش دیگه خدا داند چی باشه

    رینگای زیر صفری خب سالمن
    ولی رینگایی که دسته دوین ممکنه بخاطر جدولی دسندازی هر چیزی حالت خودشو از دست داده باشه و تو بالانس مشکل ساز میشن اگه نه جوری نیستن که یهو وسط جاده رینگ دو تیکه بشه

    رینگای تاب دارن فک کنم پرس میکنن تا تابشو بگیرن یا با ضربه درستش میکنن

    رینگ دسته دویم خواستین بخری به لبه دور رینگ جایی که لاستیک وارد رینگ میشه دقیت کنین ببینین خوردگی،پریدگی چیزی نباشه!بهتره از این رینگا صرف نظر کنین

    واسه مطمئن شدن از تاب رینگ باس یه جای صاف بزارین و روش تراز بزارین تا ببینین تاب دراه یا نه مثل تاب گیری سرسیلندر
    یا ببندین رو دستگاه بالانس نگاه رینگ کنین ببینین چرخش رینگ بدون انحرافه یا نه

    کلا اینا نظرات شخصی بود
    نظرات فنیو دوستان میدن

    2 کاربر به خاطر ارسال مفید yasin9496 از ایشان تشکر کرده اند:

    manoochehr (چهارشنبه 03 آذر 95),rdi (شنبه 06 آذر 95)

    ویرایش توسط yasin9496 : چهارشنبه 03 آذر 95 در ساعت 10:48 قبل از ظهر
    پشت یه نیسان خوندم ...
    با این همه دست انداز نمی مونه پس انداز...

  7. #217
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    اردیبهشت 1393
    خودروی من
    روآ
    نوشته ها
    1,353
    تشکر
    376
    تشکر شده 723 بار در 532 ارسال
    دوستان ۴ حلقه لاستیک195/60R14 hankook optimo meo2 خریداری شد
    ۹۰۰ تومن تقریبا با دستمزدو اینا ۹۲۵ تومن

    تو این یک روز معایبو و مزایای این لاستیک نصبت به رودستون اینکه این لاستیک با وجود کوچک تر بودن و فشار باد بیشتر (33psi.در رودستون 30psi) خیلی نرم تره.فرمون باید نرم تر شده باشه مقداری.لرز فرمونم از بین رفت.
    معایب.از ریخت افتادن عقب ماشین نسبت به رودستون که ۲۰۵ بود خیلی باریک تر بنظر میرسه

    کاربر زیر به خاطر ارسال مفید yasin9496 از ایشان تشکر کرده است:

    rdi (چهارشنبه 03 خرداد 96)

    پشت یه نیسان خوندم ...
    با این همه دست انداز نمی مونه پس انداز...

  8. #218
    rdi
    rdi آنلاین نیست.
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    مرداد 1393
    خودروی من
    rdi
    نوشته ها
    906
    تشکر
    645
    تشکر شده 685 بار در 508 ارسال
    درود...
    لاستیکها نخست کمی باریک به نظر می رسد...بعد از مدتی کارکرد پهن تر میشوند...hankook اگر اصلی گرفته باشید خوب هست....فقط متاسفانه غیر از لاستیک های اصلی میشلن و یوکوهاما و بریجستون یا گودییر...و اینها بقیه روی خودرو های خانواده اردی...روی جاده خیس و لغزنده بدجور سرش دارند....به ویژه چرخ های جلو...لاستیک کومهو هم که اینجانب خریداری کرده بودم...بد نبود ولی سرش داشت..
    در بقیه موارد فصل های دیگر کمهو و هانکوک و اینها هم خوب هستند...

  9. #219
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    اردیبهشت 1393
    خودروی من
    روآ
    نوشته ها
    1,353
    تشکر
    376
    تشکر شده 723 بار در 532 ارسال
    این سایز ۱۹۵/۶۰r14 دو کیلومتر خطا دارد. ۱۰۰ کیلومتر شمار در جی پی اس ۹۸ است
    ۲۰۵ بدون خطا بود
    ۱۸۵ دوستان چطوره خطاش؟
    پشت یه نیسان خوندم ...
    با این همه دست انداز نمی مونه پس انداز...

  10. #220
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    دی 1392
    محل سکونت
    ایران27 س
    خودروی من
    روا85سفید-پیکان وانت93 1.7CNG
    نوشته ها
    590
    تشکر
    305
    تشکر شده 378 بار در 260 ارسال
    نوشته اصلی توسط yasin9496 نمایش پست اصلی
    دوستان ۴ حلقه لاستیک195/60R14 hankook optimo meo2 خریداری شد
    ۹۰۰ تومن تقریبا با دستمزدو اینا ۹۲۵ تومن

    تو این یک روز معایبو و مزایای این لاستیک نصبت به رودستون اینکه این لاستیک با وجود کوچک تر بودن و فشار باد بیشتر (33psi.در رودستون 30psi) خیلی نرم تره.فرمون باید نرم تر شده باشه مقداری.لرز فرمونم از بین رفت.
    معایب.از ریخت افتادن عقب ماشین نسبت به رودستون که ۲۰۵ بود خیلی باریک تر بنظر میرسه
    مبارک باشه.
    منم دیروز ایران تایر های عقب روا رو با عقبای وانت ک ضعیف شده بودن عوض کردم فعلا استفاده زیادی از روا ندارم منم دنبال لاستیکم.رینگ14هم خریدم تو خونه هست منتها شنیدم میگن 14سنگین تره و برا جلوبندی تو دراز مدت خوب نیست.
    منم اتفاقا میخوام هانکوک یا یزد چهار فصل بگیرم .
    برا رینگ13هم سایز های مختلفی هست حتی205هم هست185هم فک کنم باشه منتها موندم13پهن بندازم یا همون14؟
    13یکمم ارزون درمیاد منتها میگن مشکل فرمان زدن داره اینم بگم ارتفاع ماشین یه جورده کمه تو سرعت گیر های تیز اگه با ملایمت رفتار نکنم رام گیربکس .........

    - - - - ادغام دو پست پشت سر هم - - - -

    نوشته اصلی توسط نریمان نمایش پست اصلی
    رینگ 14 تنها فرقی که داره کنترل ترمز یا با سرعت پیچیدن سر پیچ بهتر رد میکنی . راستی ارتفاع یه کوچولو بالتر میاد .خطا کیلومتر به نظر من به چشم نمیاد ماشین خودم 14 با جی پی اس ذقیقا یکی حتی سرعت بالا تا پایین. از یکی شنیده بودم رینگ 14 انداخت موقع حرکت اولی ماشین یه کوچولو سنگیتر حرکت میکرد . شما میتونی رینگ 13 لاستیک پهن بندازی اگر بتونی 185 برای رینگ 13 پیدا کنی از نظر پهنا با رینگ 14 یکی میشه. یکار دیگه میتونی انجام بدی بری دنبال رینگ 14 اسپرت از همیت شرکتی ایران خودرو 2 مدل داره برای 206 استفاده میشه 5 پر هستش کیفیت عالیههه یکم قیمت رینگ بالا هست ولی خیالت راحت رینگت از اینی که الان داری سبکتر میشه
    جالب بود اینو برا من نوشته بود

    کاربر زیر به خاطر ارسال مفید manoochehr از ایشان تشکر کرده است:

    rdi (دوشنبه 08 خرداد 96)

    السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین (ع)

موضوعات مشابه

  1. تاپيك جامع مشكلات روآ سال
    توسط saberpf در انجمن کلوپ آردی و روآ RD & ROA
    پاسخ: 437
    آخرين نوشته: جمعه 24 دی 95, 01:34 قبل از ظهر
  2. تاپيك جامع خريد و فروش پژو پارس (پرشیا)
    توسط Admin_Soheil در انجمن خرید و فروش خودرو
    پاسخ: 3
    آخرين نوشته: شنبه 07 دی 92, 11:06 بعد از ظهر
  3. راه تشخیص لاستیک تازه تولید شده از لاستیک کهنه ( لاستیک انبار شده )
    توسط Admin_Soheil در انجمن سایر سیستم های تکنولوژی
    پاسخ: 1
    آخرين نوشته: دوشنبه 22 مهر 92, 09:37 قبل از ظهر
  4. تاپيك جامع خريد و فروش تندر 90 (لوگان)
    توسط Admin_Soheil در انجمن خرید و فروش خودرو
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: دوشنبه 27 شهریور 91, 11:03 قبل از ظهر
  5. تاپيك جامع خريد و فروش سمند
    توسط Admin_Soheil در انجمن خرید و فروش خودرو
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: دوشنبه 27 شهریور 91, 11:00 قبل از ظهر

بازدید کنندگان با جستجوی های زیر این صفحه را پیدا کرده اند

بهترین رینگ و لاستیک برای روا

لاستیک کویر بهتره یا بارز

لاستیک اردی

سایز لاستیک آردی

بهترین لاستیک برای آردی

بهترین لاستیک برای روا

لاستیک کویر یا بارز

لاستیک یزد بهتره یا بارز

لاستیک بارز یا کویر

سایز تایر آردی

لاستیک مناسب برای آردی

کویر تایر یا بارز

لاستیک دنا بهتره یا بارز

کویر یا بارز

لاستیک بارز خوبه یا کویر

لاستیک بارز و دنا - کدام بهتر است

رینگ اردی

لاستیک بارز بهتره یا کویر

لاستيك مناسب آردي

رینگ مناسب برای روآ

لاستیک مناسب روآ

www.لاستیک مناسب برای اردی

لاستیک مناسب برای روا

رینگ و لاستیک 13

سایز لاستیک پژو آردی

Members who have read this thread : 50

You do not have permission to view the list of names.

کلمات کلیدی این موضوع

111، 131، 206، 405، iraniantuning.com، led، psi، tuning، فنی، فنر، فنر بندی، فنربندی، فاق لاستیک، فابریک، فرمول، فرمول نویسی، فرمون، فرمان، فروش، فروشنده، قفل، قیمت، قیمت رینگ، قالپاق، قالپاق پیکان، قدیمی، قدرت، قدرت مانور، قطر رینگ، قطعه، قطعات، لنت نو، لنت کهنه، لوازم، لاستیک، لاستیک 205، لاستیک فروشی، لاستیک من، لاستیک چینی، لاستیک نرم، لاستیک کهنه، لاستیک کویر، لاستیک ایرانی، لاستیک استاندارد، لاستیک خوب، لاستیک خودرو، لاستیک خارجی، لاستیک دنا، لاستیک سازی، مقایسه، موتور، موتور ماشین، میزان چسبندگی، مکانیکی، مکانیزم، مارشال، ماشين، ماشین، ماشین من، ماشین ها، ماشین آمریکایی، ماشین سنگین، ماشینی، محاسبه، محصول، مدل، مدیریت، مزایا، مزایا و معایب، مسافر، مشکل، مشخصات، مصرف، مصرف سوخت، معرفی، نوشته، چینی، نیاز، چرخ، چسبندگی، هنگام، هندلینگ، هیلمن، هیلمن هانتر، هیدرولیک، های، هزینه، وانت، وجود، یوکوهاما، یزد تایر، یعنی، ژاپنی، کف لاستیک، کمک، کمک فنر، کنید، کویر تایر، کوتاه، کورسا، کیلومتر، کیسه هوا، کپسول، کاین، کارکرده، کارا، کاربراتور، کارشناس، کره ای، کردن، گل، گلدستون، گیر کردن، گیربکس، گاری، گذشت، گشتاور، ۶ سیلندر، پلاستیک، پنچر، پنچر گیری، پول، پولیش، پولیش کردن، پورشه، پورشه کاین، پینیون، پیکان، پیکان وانت، پیستون، پیشنهاد، پژو، پژو پارس، پژویی، پایداری، پراید، پرسش و پاسخ، پرشیا، www.iraniantuning.com، ؟، آفرود، آلمان، آلمانی، آمریکایی، آپکو، آج لاستیک، آردی، آردی و روا، ال 90، انتقال، انجمن، ایمنی، اینچ رینگ، ایران، ایران خودرو، ایرانی، ایراد، ایربگ، ایساکو، ابعاد، اتوبان، اتاق، اتصال، ارتفاع، ارتفاع ماشین، ارتفاع خورده، اردی، اسپورت، اسپری، اسپرت، استاندارد، اصل، اصطکاک، بلبرینگ، بهترین لاستیک ایرانی، بالانس، باد تایر، بار، بازی، بازار، بحث، بدنه، برق، برند، برچسب، برای، توليد، توجه، تیبا، تکنولوژی، تایر، تاکسی، تاپیک، تاب رینگ، تاریخ ساخت لاستیک، تبلیغات، ترمز، تصادف، تعلیق، تعویض روغن، جلوگیری، جی پی اس، جامع، جاده، جعبه دنده، خود، خودرو، خودرو تیبا، خاص، خبر، خرید، خرید رینگ و لاستیک، خریدار، خسارت، دنا، دنده، دو دیفرانسیل، دوم، دور موتور، دیفرانسیل عقب، دیسک، دیسک و صفحه، دانلود، دانشگاه، داخلی، دادن، دارند، رنگ، روآ سال، روش، روغن، رينگ اسپرت، رینگ، رینگ 14، رینگ 15، رینگ 20، رینگ فروشی، رینگ لاستیک، رینگ ماشین، رینگ و لاستیک، رینگ پراید، رینگ آلومینیومی، ریو، رانندگی، راهنمایی، راست، زمستان، زانتیا، زبان انگلیسی، سمند، سوخت، سیلندر، سیستم، سیستم تعلیق، سالم، سایپا، سایت، سایز رینگ، ساعت، سرسیلندر، سرعت، شما، شود، شاسی، شتاب، شتاب گیری، شتاب خودرو، شده، شرکت، صفحه، صفر، صفر کیلومتر، صندوق، طراحی، طرح، طرح جدید، عکس

نمایش برچسب‌ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
نام‌نویسی
درباره ما

سی ام مرداد ماه سا ل 91 بود که تصمیم بر ایجاد تیونینگ ایرانیان گرفتم ؛ تجارب زیادی کسب شد اما مهم ترین شعار و هدف ما خدمت به دوستان و عاشقان ماشین است! این انجمن ، به جرات اولین انجمنی است که میان کاربران و مدیران آن تفاوتی نیست و تمامی کاربران با مدیران احساس راحتی می کندد.هرچه داریم ازشماست! تنهایمان نگذارید!

ارسال پیام به مدیر سایت
دوستان ما
لینک های مفید
ابزار ها
بارگذاری مجدد کد امنیتی مندرج در تصویر را وارد کنید: