بررسي و رفع مشكلات مربوط به سيستم خنك كاري و متعلقات خنك كننده خودرو - صفحه 3
کاربری
کاربر گرامی به انجمن تخصصی خودرو تیونینگ ایرانیان خوش آمدید . اگر این نخستین بازدید شما از سایت است , لطفا ثبت نام کنید:
تبلیغات (سفارش)
banner banner banner banner

هدف از ايجاد تاپيک :

صفحه 3 از 17 نخستنخست 1234567891013 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از 21 به 30 از 170

نمایش : 33740 , پاسخ ها : 169
موضوع: بررسي و رفع مشكلات مربوط به سيستم خنك كاري و متعلقات خنك كننده خودرو

  1. #21
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    مرداد 1392
    محل سکونت
    تبريز
    خودروی من
    پژو آردي 1600
    نوشته ها
    214
    تشکر
    47
    تشکر شده 140 بار در 95 ارسال
    سلام داداش
    ممنون از راهنماييتون ولي موتور ماشين من كمپرس داره واسه همين ميترسم 82 بزارم
    نمي دونم ولي احساس ميكنم اون موقع درجه موتور ميره بالا و اين اصلا" خوب نيست
    بازم دوستان راهنمايي كنن ...
    در مورد تعويض واتر پمپ من خودم عوض كردم و كار آسونيه مراحلشو توضيح ميدم
    ولي در مورد پولي ميلنگ ، من با ميلنگ كاري نداشتم چه بخوام بازش كنم واتر پمپ بالاي پولي ميلنگه ....
    اگه ميشه بيشتر توضيح بدين . متوجه نشدم ؟
    موفقیت کلید شادی نیست، بلکه شادی کلید موفقیت است؛ اگر آنچه انجام می دهی دوست بداری، موفق خواهی بود.

  2. #22
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    خرداد 1392
    محل سکونت
    بجنورد
    خودروی من
    RD85-S2000
    نوشته ها
    120
    تشکر
    84
    تشکر شده 62 بار در 50 ارسال
    مگه واتر پمپ پشت قاب زنجیر نیست؟؟ برای باز کردن واتر پمپ نیازی به باز کردن قاب زنجیر نیست؟؟
    منم یه کاربراتی داشتم واتر پمپش مرخص یه زمانی خواستم واتر پمپ عوض کنم دیدم پشت قاب زنجیره واحتمالا باید پولی میللنگ هم باز بشه بیخیال شدم.
    اگه توضیح بدین چطوری تعویض میشه ممنون میشم.

  3. #23
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    آبان 1391
    محل سکونت
    tabriz
    خودروی من
    roa1.7 88
    نوشته ها
    450
    تشکر
    222
    تشکر شده 553 بار در 249 ارسال
    نوشته اصلی توسط ahmadcj7 نمایش پست اصلی
    مگه واتر پمپ پشت قاب زنجیر نیست؟؟ برای باز کردن واتر پمپ نیازی به باز کردن قاب زنجیر نیست؟؟
    منم یه کاربراتی داشتم واتر پمپش مرخص یه زمانی خواستم واتر پمپ عوض کنم دیدم پشت قاب زنجیره واحتمالا باید پولی میللنگ هم باز بشه بیخیال شدم.
    اگه توضیح بدین چطوری تعویض میشه ممنون میشم.
    با سلام. واتر پمپ موتور اونجر كه رو خانواده اردي و روا و پيكان نصب شده همگي توسط 4 تا پيچ به قاب زنجير نصب شده و خيلي راحت بدون باز كردي چيزي به جز تسمه پروانه قابل دمونتاژ كردن هست.در صورت نياز تصويري توضيح ميدم.تسمه پروانه هم توست شل كردن پيچ دينام خارج ميشه.

    در مورد پولي ميل لنگ هم معمولا برا تعويض كاسه نمد جلو موتور كه رو قاب زنجير نصب ميشه باز ميشه كه توسط يه اچار رينك يا اچار بكس 32 باز ميشه.و بايد توجه كرد كه خار واسط بين پولي و ميل لنگ گم نشه

    2 کاربر به خاطر ارسال مفید perkinz از ایشان تشکر کرده اند:

    ahmadcj7 (یکشنبه 17 آذر 92),Mnmaster (پنجشنبه 03 مهر 93)

    ویرایش توسط perkinz : شنبه 16 آذر 92 در ساعت 11:27 بعد از ظهر
    صدای ناب موسیقی موتور

  4. #24
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    خرداد 1392
    محل سکونت
    بجنورد
    خودروی من
    RD85-S2000
    نوشته ها
    120
    تشکر
    84
    تشکر شده 62 بار در 50 ارسال
    نوشته اصلی توسط perkinz نمایش پست اصلی
    با سلام. واتر پمپ موتور اونجر كه رو خانواده اردي و روا و پيكان نصب شده همگي توسط 4 تا پيچ به قاب زنجير نصب شده و خيلي راحت بدون باز كردي چيزي به جز تسمه پروانه قابل دمونتاژ كردن هست.در صورت نياز تصويري توضيح ميدم.تسمه پروانه هم توست شل كردن پيچ دينام خارج ميشه.

    در مورد پولي ميل لنگ هم معمولا برا تعويض كاسه نمد جلو موتور كه رو قاب زنجير نصب ميشه باز ميشه كه توسط يه اچار رينك يا اچار بكس 32 باز ميشه.و بايد توجه كرد كه خار واسط بين پولي و ميل لنگ گم نشه
    بله درسته امروز با دقت نگاه کردم دیدم قاب زنجیر و پوسته واتر پمپ جدا از هم هستند.
    پس پولی میل لنگ با بوکس 32 و خار باز کن باز میشه ؟ نیازی به پولی کش نیست؟ من همه جور آچار و خار بازکن دارم فقط پولی کش ندارم - قصد دارم قاب زنجیر عوض کنم

  5. #25
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    مرداد 1392
    محل سکونت
    تبريز
    خودروی من
    پژو آردي 1600
    نوشته ها
    214
    تشکر
    47
    تشکر شده 140 بار در 95 ارسال
    نوشته اصلی توسط ahmadcj7 نمایش پست اصلی
    مگه واتر پمپ پشت قاب زنجیر نیست؟؟ برای باز کردن واتر پمپ نیازی به باز کردن قاب زنجیر نیست؟؟
    منم یه کاربراتی داشتم واتر پمپش مرخص یه زمانی خواستم واتر پمپ عوض کنم دیدم پشت قاب زنجیره واحتمالا باید پولی میللنگ هم باز بشه بیخیال شدم.
    اگه توضیح بدین چطوری تعویض میشه ممنون میشم.
    داداش به قاب زنجير وصل شده ولي پشتش نيست كه اونم با 4 تا پيچ كه يكيشم ماله دينامه
    اول مال دينامو باز ميكني تا تسمه شل بشه و بعد پيچهاي واتر پمپ رو بدون دردسر باز ميكني و داستان تميزكاري و چسبكاري (با چسب مزدا ) و واشر گذاري و در آخر تعويض واتر پمپ به اين راحتي

    2 کاربر به خاطر ارسال مفید bahman aga از ایشان تشکر کرده اند:

    ahmadcj7 (یکشنبه 17 آذر 92),Mnmaster (پنجشنبه 03 مهر 93)

    موفقیت کلید شادی نیست، بلکه شادی کلید موفقیت است؛ اگر آنچه انجام می دهی دوست بداری، موفق خواهی بود.

  6. #26
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    تیر 1392
    خودروی من
    RUNNA-RDi
    نوشته ها
    167
    تشکر
    51
    تشکر شده 75 بار در 58 ارسال
    دوستان هواگیری دوبار باید انجام بشه؟منظور از بار دوم موقعیه که موتور روشنه و ترموستات باز کرده.
    من ماشینمو در حالت خاموش هواگیری کردم ولی تازگیها اونم تو این سرما بعد از مدت کوتاهی زود دما میره بالا و فن روشن میشه.درست مثل تابستون شده.
    نمیدونم بازم هوا داره یا نه؟

  7. #27
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    آذر 1392
    محل سکونت
    ایالات متحده حصارک
    خودروی من
    پژو ۲۰۰۰ CC
    نوشته ها
    211
    تشکر
    39
    تشکر شده 139 بار در 84 ارسال
    من که فقط وقتی ماشین روشنه هوا گیری میکنم .
    ترموستات رو چک کن شاید دماش پایینه

  8. #28
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    مرداد 1392
    محل سکونت
    تبريز
    خودروی من
    پژو آردي 1600
    نوشته ها
    214
    تشکر
    47
    تشکر شده 140 بار در 95 ارسال
    آقا اگه ماشين بخار داشته باشه ميشه ترموستات رو از 74 درجه به 82 درجه افزايش داد (عوضش كرد) ؟
    مشكلي براي موتور ايجاد نمي كنه ؟ البته فقط براي زمستون...
    موفقیت کلید شادی نیست، بلکه شادی کلید موفقیت است؛ اگر آنچه انجام می دهی دوست بداری، موفق خواهی بود.

  9. #29
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    دی 1391
    خودروی من
    RD 83
    نوشته ها
    912
    تشکر
    31
    تشکر شده 603 بار در 427 ارسال
    نه مشکل خاصی نداره اگر فن درست کار میکنه عیبی پیدا نمیکنه چه زمستان تابستان
    [فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ]
    یک چیزی در حد سرگرمی

    آدما از جنس برگن،گاهی سبزن،گاهی پاییز و زردن / زمستون دیده نمی شن،تابستون سایبون سبزن / آدما خیلی قشنگن حیف که هر لحظه یه رنگن.

  10. #30
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    مرداد 1392
    محل سکونت
    تبريز
    خودروی من
    پژو آردي 1600
    نوشته ها
    214
    تشکر
    47
    تشکر شده 140 بار در 95 ارسال
    نوشته اصلی توسط نریمان نمایش پست اصلی
    نه مشکل خاصی نداره اگر فن درست کار میکنه عیبی پیدا نمیکنه چه زمستان تابستان
    نريمان جان فن درست كارميكنه دقيقا" تو 89 درجه شروع ميشه تا 69 درجه ولي يكي ميگفت نبايد موتورت زياد داغ بشه ضرر داره
    واسه همين دودل شدم از طرفي گرماي كمي داره .....
    موفقیت کلید شادی نیست، بلکه شادی کلید موفقیت است؛ اگر آنچه انجام می دهی دوست بداری، موفق خواهی بود.

صفحه 3 از 17 نخستنخست 1234567891013 ... آخرینآخرین

موضوعات مشابه

  1. مشكلات مربوط به سيستم ترمز
    توسط bahman aga در انجمن کلوپ آردی و روآ RD & ROA
    پاسخ: 61
    آخرين نوشته: یکشنبه 12 اردیبهشت 95, 01:45 بعد از ظهر
  2. بررسي خسارات ناشي از عدم تطابق سپر خودروها
    توسط melody_201 در انجمن سایر سیستم های تکنولوژی
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: دوشنبه 28 اسفند 91, 07:31 بعد از ظهر
  3. مازراتي ام سي 12
    توسط Admin_Soheil در انجمن مازراتی Maserati
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: پنجشنبه 19 بهمن 91, 04:53 بعد از ظهر
  4. آلفارومئو 8 سي كامپتي زيونه-2007
    توسط Admin_Soheil در انجمن آلفارومئو
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: دوشنبه 16 بهمن 91, 09:50 بعد از ظهر
  5. چرا خودرو شاسي بلند مي خريم؟ ( بحث و گفتگو )
    توسط Admin_Soheil در انجمن بحث آزاد پیرامون خودرو
    پاسخ: 7
    آخرين نوشته: چهارشنبه 11 بهمن 91, 09:22 بعد از ظهر

بازدید کنندگان با جستجوی های زیر این صفحه را پیدا کرده اند

روش باز کردن رادیات بخاری سمند

شستشوی رادیاتور ماشین با جوهر نمک

جرم گیری رادیاتور ماشین

جنت رادیات ۴۰۵ مدل پایین

فرق رادیاتور تک لول با دولول

تمیز کردن رادیاتور

مشکلات مربوط به پراید آب از بشکه نمیاد توی رادياتور

جرم گیری رادیاتور پراید

یونیت فن سبز

سیستم خنک کننده پژو 405یونیت فن پژوروش استفاده ازجرم گیررادیاتور ماشینجرم گیری رادیاتور خودروسیستم فن خودروhttp:www.iraniantuning.comt3159محلول شستشوی رادیاتور ماشینتمیز کردن رادیاتور ماشیننحوه تعویض آب رادیاتور پژو پارسجرم گيري رادياتورنحوه هواگیری رادیاتور رواتعویض واتر پمپ پرایدجرم گیری رادیاتورنحوه هواگیری رادیاتور پژو پارسواتر پمپ پراید انژکتورطرز کار سیستم خنک کننده خودرو

Members who have read this thread : 71

You do not have permission to view the list of names.

کلمات کلیدی این موضوع

151، 2000، 2010، 2011، 206، 405، benz، ecu، engine، gps، iraniantuning.com، roa، shop، tuning، فنی، فنر، فیلم، فابریک، فرمول، فرمول یک، فرمون، فرمان، فروشنده، فروشگاه مجازی، قوانین، قیمت، قدیمی، قدرت، قطعه، قطعات، كمپرس، لوله، لیفان، لیتر، مقایسه، منیفولد، منبع اگزوز، موتور، موتور فن، موتور پیکان، موتور داغ، موتور روا، موتور سرد، میل لنگ، میزان چسبندگی، مکمل، مکانیک، مکانیکی، مکانیزم، مگان، مایع رادیاتور، ماشين، ماشین، ماشین من، ماشین ها، ماشین های آمریکایی، ماشین شما، ماشینی، مجاری، محفظه، محاسبه، محصول، مدل، مرسدس، مرسدس بنز، مزایا، مزایا و معایب، مزدا، مسابقه، مسابقات، مشکل، مشخصات، مصرف، مصرف بنزین، مصرف سوخت، معرفی، نقص، نقطه انجماد، نمایشگاه، نمد کاپوت، نوشته، چینی، نیاز، نیسان، نکات، چپ کردن، نحوه، نحوه هواگیری، نحوه هواگیری رادیاتور، نرم افزار، چرخ، چسبندگی، نشتی، هنگام، هندلینگ، هواگیری، هواگیری رادیاتور، هوشمند، هیوندای، های، هزینه، ویدیو، وانت، وانت پیکان، واتر پمپ، واشر سر سیلندر، واشر سرسیلندر، وجود، یعنی، کلوپ، کلیه، کلاچ، کلاج، کمک، کمپانی، کنید، کولر، کوتاه، کیلومتر، کاپوت، کارواش، کارکرده، کارا، کاسه نمد، کردن، گل، گوشی، گیم، گاز سوز، گذشت، پلاستیک، پمپ، پمپ بنزین، پول، پوسيدگي، پیکان، پیگیری، پیست، پیستون، پیشنهاد، پیشرانه، پژو، پژو 405، پژویی، پایداری، پارکینگ، پراید، www.iraniantuning.com، ؟، آموزش، آمپر، آمریکایی، آب رادیاتور، آردی، ال 90، ال90، الکتریکی، انژکتور، انژکتوری، انتقال، انجمن، انجمن تخصصی، انجمن تخصصی خودرو، اهنگ، اونتادور، اویل پمپ، ای سی یو، ایمنی، ایران، ایران خودرو، ایرانی، ایرانیان، ایرانخودرو، ایراد، ایساکو، اگزوز، اتوموبیل رانی، اتوماتیک، اتوبان، اتاق، اتاق خودرو، ارتفاع، ارتفاع ماشین، اردی، ارز، اسب بخار، استاندارد، استارت، اصل، اظهار، بنز، بنزین، بهران، بوگاتی، بی ام و، بالانس، باتری، باتری ماشین، بار، باردو، بازی، بازار، باطری، بحث، بخاری خودرو، بدنه، برق، برق خودرو، برند، برچسب، برای، تندر، توجه، تیونینگ، تیونینگ ایرانیان، تیبا، تکنولوژی، تاکسی، تاپیک، تحقیق، تخصصی خودرو، ترموستات، ترافیک، تسمه، تصویر، تصاویر، تعمير، تعمیر، تعمیرگاه، جلوگیری، جیپ، جامع، جاده، حرارت، خلاف، خود، خودرو، خودرو سازی، خودرویی، خودروسازی، خاص، خسته، خط تولید، دمای موتور، دنده، دهان، دو در، دوم، دور موتور، دینام، دیاگ، داخلی، دادن، دارند، درب موتور، درجه موتور، درجه حرارت، رفع ایراد، رله، رنو، رنگ، روش، روغن، روغن موتور، روغن سوزی، رینگ، رینگ و پیستون، ریو، رالی، رانندگی، راندمان، راهنمایی، رادیاتور، رسوب، زمستان، سفر، سمند، سمباده، سمت راست، سنسور، سوییچ، سوپاپ، سوپر، سوخت، سيلندر، سيستم، سیلندر، سیم کشی، سیستم، سیستم انتقال، سالم، سایپا، سایت، ساعت، سر سيلندر، سر سیلندر، سرسیلندر، سرعت، شما، شهر، شود، شیلنگ ها، شارژ، شتاب، شده، شرکت، صفحه، صفحه کیلومتر، صفر، ضد یخ، ضريب، ضعف، طراحی، طراحی خودرو، طرح، علم، عکاسی، عکس، عکس موتور

نمایش برچسب‌ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
نام‌نویسی
درباره ما

سی ام مرداد ماه سا ل 91 بود که تصمیم بر ایجاد تیونینگ ایرانیان گرفتم ؛ تجارب زیادی کسب شد اما مهم ترین شعار و هدف ما خدمت به دوستان و عاشقان ماشین است! این انجمن ، به جرات اولین انجمنی است که میان کاربران و مدیران آن تفاوتی نیست و تمامی کاربران با مدیران احساس راحتی می کندد.هرچه داریم ازشماست! تنهایمان نگذارید!

ارسال پیام به مدیر سایت
دوستان ما
لینک های مفید
ابزار ها
بارگذاری مجدد کد امنیتی مندرج در تصویر را وارد کنید: