بررسي و رفع مشكلات مربوط به سيستم خنك كاري و متعلقات خنك كننده خودرو - صفحه 2
کاربری
کاربر گرامی به انجمن تخصصی خودرو تیونینگ ایرانیان خوش آمدید . اگر این نخستین بازدید شما از سایت است , لطفا ثبت نام کنید:
تبلیغات (سفارش)
banner banner banner banner

هدف از ايجاد تاپيک :

صفحه 2 از 17 نخستنخست 12345678912 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از 11 به 20 از 170

نمایش : 33740 , پاسخ ها : 169
موضوع: بررسي و رفع مشكلات مربوط به سيستم خنك كاري و متعلقات خنك كننده خودرو

  1. #11
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    شهریور 1392
    خودروی من
    روآ 86
    نوشته ها
    11
    تشکر
    0
    تشکر شده 4 بار در 4 ارسال
    با عرض سلام
    دوستان عزیز اگر کسی بتونه نحوه هواگیری رادیاتور رو با تصویر آموزش بده ازش ممنون میشم.

    کاربر زیر به خاطر ارسال مفید mahdinamazi از ایشان تشکر کرده است:

    treily (شنبه 05 بهمن 92)


  2. #12
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    مرداد 1392
    محل سکونت
    تبريز
    خودروی من
    پژو آردي 1600
    نوشته ها
    214
    تشکر
    47
    تشکر شده 140 بار در 95 ارسال
    دوست عزيز موقعي كه موتور سرده پيچ هواگيري رو باز كن در رادياتور هم باز كن از رادياتور اب بريز و به پيچ هواگيري نگاه كن تا وقتي اب بريز كه اب بدون حباب و يكدست از پيچ بياد بيرون بعد پيچو ببند در رادياتور رو هم ببيند اين ميشه هواگيري خيلي سادس خودت راحت ميتوني بكني

    کاربر زیر به خاطر ارسال مفید bahman aga از ایشان تشکر کرده است:

    treily (شنبه 05 بهمن 92)

    موفقیت کلید شادی نیست، بلکه شادی کلید موفقیت است؛ اگر آنچه انجام می دهی دوست بداری، موفق خواهی بود.

  3. #13
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    مرداد 1392
    محل سکونت
    تبريز
    خودروی من
    پژو آردي 1600
    نوشته ها
    214
    تشکر
    47
    تشکر شده 140 بار در 95 ارسال
    چطور آب توی رادیات رو بکشیم و کولانت بریزیم به جاش ؟

    اولا که اگر رادیات نشتی داره اول باید نشتی ها رو بگیرید وگرنه پول و وقتتون به هدر میره .

    هر جا شوره زده یا زنگ زده یعنی آب نشت کرده از اونجا .






    اگر سالهای سال از آب استفاده کردین , بهتره اول همه چیز باز بشه شسته و رسوب گیری بشه بعد کولانت بریزید .

    تو بازار هم یه مایعاتی برای شستشوی رادیات هست که رسوب و زنگار رو میشوره . اگر از نوع خوبش پیدا کردین خوبه اما حتما طرز استفادش رو که روش نوشته با دقت بخونید و اجرا کنید .



    حتی اگر الان آب تو رادیات هست هنوز دیر نشده و جلو ضرر رو هر وقت بگیرید نفع هست .

    وقتی موتور کاملا سرد هست آب رادیات رو بکشید ( با باز کردن شیلنگ پائینیِ رادیات ) البته بعضی از ماشینها شیر تخلیه داره که کار رو راحت میکنه .




    اما در بیشتر ماشینها تنها راه باز کردن شیلنگ پائین رادیاتور هست



    بعدش روشن کنید و چند تا گاز بدین تا واتر پمپ تا جائی که ممکنه آبِ توی موتور و شیلنگها رو خارج کنه ( بیشتر از 20 ثانیه موتور روشن نباشه که ممکنه خیلی داغ بشه ) بعد همه چیز رو ببندید و چک کنید و کولانت بریزید تو رادیات .
    موفق باشيد

    کاربر زیر به خاطر ارسال مفید bahman aga از ایشان تشکر کرده است:

    treily (شنبه 05 بهمن 92)

    موفقیت کلید شادی نیست، بلکه شادی کلید موفقیت است؛ اگر آنچه انجام می دهی دوست بداری، موفق خواهی بود.

  4. #14
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    مرداد 1392
    محل سکونت
    تبريز
    خودروی من
    پژو آردي 1600
    نوشته ها
    214
    تشکر
    47
    تشکر شده 140 بار در 95 ارسال
    سلام دوستان
    من ديروز واتر پمپ ماشينو ديدم كه بد جوري نشتي داره طوري كه تا بخوام برسم خونه دو بار آب رادياتور ريختم ... از طرفي كل موتورو انگار دادي كارواش
    اصولا" بايد واتر پمپ رو عوض كنم
    كسي واتر پمپ عوض كرده ؟
    قيمتش چنده ؟
    اصلا" خودمون مي تونيم تعويض كنيم ؟

    2 کاربر به خاطر ارسال مفید bahman aga از ایشان تشکر کرده اند:

    ahmadcj7 (پنجشنبه 14 آذر 92),treily (شنبه 05 بهمن 92)

    موفقیت کلید شادی نیست، بلکه شادی کلید موفقیت است؛ اگر آنچه انجام می دهی دوست بداری، موفق خواهی بود.

  5. #15
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    مرداد 1392
    محل سکونت
    تبريز
    خودروی من
    پژو آردي 1600
    نوشته ها
    214
    تشکر
    47
    تشکر شده 140 بار در 95 ارسال
    نوشته اصلی توسط bahman aga نمایش پست اصلی
    سلام دوستان
    من ديروز واتر پمپ ماشينو ديدم كه بد جوري نشتي داره طوري كه تا بخوام برسم خونه دو بار آب رادياتور ريختم ... از طرفي كل موتورو انگار دادي كارواش
    اصولا" بايد واتر پمپ رو عوض كنم
    كسي واتر پمپ عوض كرده ؟
    قيمتش چنده ؟
    اصلا" خودمون مي تونيم تعويض كنيم ؟


    دوستان كسي تا حالا واتر پمپ عوض نكرده؟

    کاربر زیر به خاطر ارسال مفید bahman aga از ایشان تشکر کرده است:

    treily (شنبه 05 بهمن 92)

    موفقیت کلید شادی نیست، بلکه شادی کلید موفقیت است؛ اگر آنچه انجام می دهی دوست بداری، موفق خواهی بود.

  6. #16
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    مرداد 1392
    محل سکونت
    تبريز
    خودروی من
    پژو آردي 1600
    نوشته ها
    214
    تشکر
    47
    تشکر شده 140 بار در 95 ارسال
    سلام دوستان من اين مطالب رو سرچ كردم ...
    طریقه تعویض واترپمپ
    برای تعویض واترپمپ در زمان خرابی یا چکه کردن آن موتور باید سرد بوده و آب رادیاتور نیز خالی شود و ابتدا پیچهای رادیاتور و بست شیلنگهای آب بالا و پائین را باز کرده و رادیاتور از موتور جدا می¬شود سپس پیچهای پروانه و فولی و در خاتمه پیچهای اطراف پوسته واترپمپ را باز نمائید.
    برای بستن واترپمپ اول واشر پوسته را با گریس اندود کرده پیچهای واترپمپ را یکنواخت ببندید، بعداً پروانه و فولی و در آخرین مرحله پیچهای رادیاتور و بست شیلنگهای آب را نیز سفت نمائید.
    نظر شما چيه؟

    - - - - ادغام دو پست پشت سر هم - - - -

    و امروز ميرم واتر پمپ با واشر و چسب بگيرم بيوفتم به جونش تا شايد كه بتونم عوض كنم

    2 کاربر به خاطر ارسال مفید bahman aga از ایشان تشکر کرده اند:

    ahmadcj7 (پنجشنبه 14 آذر 92),treily (شنبه 05 بهمن 92)

    موفقیت کلید شادی نیست، بلکه شادی کلید موفقیت است؛ اگر آنچه انجام می دهی دوست بداری، موفق خواهی بود.

  7. #17
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    مرداد 1392
    محل سکونت
    تبريز
    خودروی من
    پژو آردي 1600
    نوشته ها
    214
    تشکر
    47
    تشکر شده 140 بار در 95 ارسال
    سلام بهمگي
    من ديروز واتر پمپ ماشينو عوض كردم
    مراحل كارش خيلي راحت بود و فقط يه ريزه كاريهايي داشت كه اگه خواستين براتون توضيح مي دم.

    2 کاربر به خاطر ارسال مفید bahman aga از ایشان تشکر کرده اند:

    ahmadcj7 (پنجشنبه 14 آذر 92),treily (شنبه 05 بهمن 92)

    موفقیت کلید شادی نیست، بلکه شادی کلید موفقیت است؛ اگر آنچه انجام می دهی دوست بداری، موفق خواهی بود.

  8. #18
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    مرداد 1392
    محل سکونت
    تبريز
    خودروی من
    پژو آردي 1600
    نوشته ها
    214
    تشکر
    47
    تشکر شده 140 بار در 95 ارسال
    دوستان كسي از مراحل كانال كششي بخاري آردي اطلاعاتي داره ؟
    موفقیت کلید شادی نیست، بلکه شادی کلید موفقیت است؛ اگر آنچه انجام می دهی دوست بداری، موفق خواهی بود.

  9. #19
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    مرداد 1392
    محل سکونت
    تبريز
    خودروی من
    پژو آردي 1600
    نوشته ها
    214
    تشکر
    47
    تشکر شده 140 بار در 95 ارسال
    دوستان كسي ميدونه با توجه به نزديك شدن فصل سرما چه ترموستاتي براي آردي كاربرات مناسبه؟
    من ترموستاتم تو 89 درجه فن ها روشن ميشن تا 69 درجه با اين حساب ترموستات من چند درجه است؟
    توي جاده اول صبح كه با سرعت 100 ميرم دما خيي پائينه ..........و بالا نمياد مگر اينكه ماشينو نگه دارم اون موقعه تازه بخاري گرم ميشه...

    کاربر زیر به خاطر ارسال مفید bahman aga از ایشان تشکر کرده است:

    treily (شنبه 05 بهمن 92)

    موفقیت کلید شادی نیست، بلکه شادی کلید موفقیت است؛ اگر آنچه انجام می دهی دوست بداری، موفق خواهی بود.

  10. #20
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    خرداد 1392
    محل سکونت
    بجنورد
    خودروی من
    RD85-S2000
    نوشته ها
    120
    تشکر
    84
    تشکر شده 62 بار در 50 ارسال
    نوشته اصلی توسط bahman aga نمایش پست اصلی
    دوستان كسي ميدونه با توجه به نزديك شدن فصل سرما چه ترموستاتي براي آردي كاربرات مناسبه؟
    من ترموستاتم تو 89 درجه فن ها روشن ميشن تا 69 درجه با اين حساب ترموستات من چند درجه است؟
    توي جاده اول صبح كه با سرعت 100 ميرم دما خيي پائينه ..........و بالا نمياد مگر اينكه ماشينو نگه دارم اون موقعه تازه بخاري گرم ميشه...
    داداش ترموستات 82 عالیه اگه کمتر از اون باشه مصرف سوختت میرره بالا و بخاری هم خوب گرم نمیکنه - من تابستان ترموستات باز کردم دیدم 72(نمیدونم 72 بود یا 76 خلاصه کمتر از 82 بود) بعد تعویض کردم با 82 خیلی راضیم ماشین من انژکتوریه یه کاربرات هم داشتم اونم 82 بود
    بیزحمت آموزش تعویض واتر پمپ رو برای من و سایر بچه ها بزار داداش...
    پولی میل لنگ بدون پولی کش باز کردی؟ راحت باز میشه؟؟

    کاربر زیر به خاطر ارسال مفید ahmadcj7 از ایشان تشکر کرده است:

    treily (شنبه 05 بهمن 92)


صفحه 2 از 17 نخستنخست 12345678912 ... آخرینآخرین

موضوعات مشابه

  1. مشكلات مربوط به سيستم ترمز
    توسط bahman aga در انجمن کلوپ آردی و روآ RD & ROA
    پاسخ: 61
    آخرين نوشته: یکشنبه 12 اردیبهشت 95, 01:45 بعد از ظهر
  2. بررسي خسارات ناشي از عدم تطابق سپر خودروها
    توسط melody_201 در انجمن سایر سیستم های تکنولوژی
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: دوشنبه 28 اسفند 91, 07:31 بعد از ظهر
  3. مازراتي ام سي 12
    توسط Admin_Soheil در انجمن مازراتی Maserati
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: پنجشنبه 19 بهمن 91, 04:53 بعد از ظهر
  4. آلفارومئو 8 سي كامپتي زيونه-2007
    توسط Admin_Soheil در انجمن آلفارومئو
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: دوشنبه 16 بهمن 91, 09:50 بعد از ظهر
  5. چرا خودرو شاسي بلند مي خريم؟ ( بحث و گفتگو )
    توسط Admin_Soheil در انجمن بحث آزاد پیرامون خودرو
    پاسخ: 7
    آخرين نوشته: چهارشنبه 11 بهمن 91, 09:22 بعد از ظهر

بازدید کنندگان با جستجوی های زیر این صفحه را پیدا کرده اند

روش باز کردن رادیات بخاری سمند

جرم گیری رادیاتور ماشین

شستشوی رادیاتور ماشین با جوهر نمک

جنت رادیات ۴۰۵ مدل پایین

تمیز کردن رادیاتور

مشکلات مربوط به پراید آب از بشکه نمیاد توی رادياتور

فرق رادیاتور تک لول با دولول

سیستم خنک کننده پژو 405یونیت فن پژوجرم گیری رادیاتور پرایدروش استفاده ازجرم گیررادیاتور ماشینیونیت فن سبزجرم گیری رادیاتور خودروسیستم فن خودروhttp:www.iraniantuning.comt3159محلول شستشوی رادیاتور ماشینتمیز کردن رادیاتور ماشیننحوه تعویض آب رادیاتور پژو پارسجرم گيري رادياتورنحوه هواگیری رادیاتور رواتعویض واتر پمپ پرایدنحوه هواگیری رادیاتور پژو پارسواتر پمپ پراید انژکتورطرز کار سیستم خنک کننده خودروروش هواگیری رادیاتور آردی

Members who have read this thread : 62

You do not have permission to view the list of names.

کلمات کلیدی این موضوع

151، 2000، 2010، 2011، 206، 405، benz، ecu، engine، gps، iraniantuning.com، roa، shop، tuning، فنی، فنر، فیلم، فابریک، فرمول، فرمول یک، فرمون، فرمان، فروشنده، فروشگاه مجازی، قوانین، قیمت، قدیمی، قدرت، قطعه، قطعات، كمپرس، لوله، لیفان، لیتر، مقایسه، منیفولد، منبع اگزوز، موتور، موتور فن، موتور پیکان، موتور داغ، موتور روا، موتور سرد، میل لنگ، میزان چسبندگی، مکمل، مکانیک، مکانیکی، مکانیزم، مگان، مایع رادیاتور، ماشين، ماشین، ماشین من، ماشین ها، ماشین های آمریکایی، ماشین شما، ماشینی، مجاری، محفظه، محاسبه، محصول، مدل، مرسدس، مرسدس بنز، مزایا، مزایا و معایب، مزدا، مسابقه، مسابقات، مشکل، مشخصات، مصرف، مصرف بنزین، مصرف سوخت، معرفی، نقص، نقطه انجماد، نمایشگاه، نمد کاپوت، نوشته، چینی، نیاز، نیسان، نکات، چپ کردن، نحوه، نحوه هواگیری، نحوه هواگیری رادیاتور، نرم افزار، چرخ، چسبندگی، نشتی، هنگام، هندلینگ، هواگیری، هواگیری رادیاتور، هوشمند، هیوندای، های، هزینه، ویدیو، وانت، وانت پیکان، واتر پمپ، واشر سر سیلندر، واشر سرسیلندر، وجود، یعنی، کلوپ، کلیه، کلاچ، کلاج، کمک، کمپانی، کنید، کولر، کوتاه، کیلومتر، کاپوت، کارواش، کارکرده، کارا، کاسه نمد، کردن، گل، گوشی، گیم، گاز سوز، گذشت، پلاستیک، پمپ، پمپ بنزین، پول، پوسيدگي، پیکان، پیگیری، پیست، پیستون، پیشنهاد، پیشرانه، پژو، پژو 405، پژویی، پایداری، پارکینگ، پراید، www.iraniantuning.com، ؟، آموزش، آمپر، آمریکایی، آب رادیاتور، آردی، ال 90، ال90، الکتریکی، انژکتور، انژکتوری، انتقال، انجمن، انجمن تخصصی، انجمن تخصصی خودرو، اهنگ، اونتادور، اویل پمپ، ای سی یو، ایمنی، ایران، ایران خودرو، ایرانی، ایرانیان، ایرانخودرو، ایراد، ایساکو، اگزوز، اتوموبیل رانی، اتوماتیک، اتوبان، اتاق، اتاق خودرو، ارتفاع، ارتفاع ماشین، اردی، ارز، اسب بخار، استاندارد، استارت، اصل، اظهار، بنز، بنزین، بهران، بوگاتی، بی ام و، بالانس، باتری، باتری ماشین، بار، باردو، بازی، بازار، باطری، بحث، بخاری خودرو، بدنه، برق، برق خودرو، برند، برچسب، برای، تندر، توجه، تیونینگ، تیونینگ ایرانیان، تیبا، تکنولوژی، تاکسی، تاپیک، تحقیق، تخصصی خودرو، ترموستات، ترافیک، تسمه، تصویر، تصاویر، تعمير، تعمیر، تعمیرگاه، جلوگیری، جیپ، جامع، جاده، حرارت، خلاف، خود، خودرو، خودرو سازی، خودرویی، خودروسازی، خاص، خسته، خط تولید، دمای موتور، دنده، دهان، دو در، دوم، دور موتور، دینام، دیاگ، داخلی، دادن، دارند، درب موتور، درجه موتور، درجه حرارت، رفع ایراد، رله، رنو، رنگ، روش، روغن، روغن موتور، روغن سوزی، رینگ، رینگ و پیستون، ریو، رالی، رانندگی، راندمان، راهنمایی، رادیاتور، رسوب، زمستان، سفر، سمند، سمباده، سمت راست، سنسور، سوییچ، سوپاپ، سوپر، سوخت، سيلندر، سيستم، سیلندر، سیم کشی، سیستم، سیستم انتقال، سالم، سایپا، سایت، ساعت، سر سيلندر، سر سیلندر، سرسیلندر، سرعت، شما، شهر، شود، شیلنگ ها، شارژ، شتاب، شده، شرکت، صفحه، صفحه کیلومتر، صفر، ضد یخ، ضريب، ضعف، طراحی، طراحی خودرو، طرح، علم، عکاسی، عکس، عکس موتور

نمایش برچسب‌ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
نام‌نویسی
درباره ما

سی ام مرداد ماه سا ل 91 بود که تصمیم بر ایجاد تیونینگ ایرانیان گرفتم ؛ تجارب زیادی کسب شد اما مهم ترین شعار و هدف ما خدمت به دوستان و عاشقان ماشین است! این انجمن ، به جرات اولین انجمنی است که میان کاربران و مدیران آن تفاوتی نیست و تمامی کاربران با مدیران احساس راحتی می کندد.هرچه داریم ازشماست! تنهایمان نگذارید!

ارسال پیام به مدیر سایت
دوستان ما
لینک های مفید
ابزار ها
بارگذاری مجدد کد امنیتی مندرج در تصویر را وارد کنید: