بررسي و رفع مشكلات مربوط به سيستم خنك كاري و متعلقات خنك كننده خودرو - صفحه 17
کاربری
کاربر گرامی به انجمن تخصصی خودرو تیونینگ ایرانیان خوش آمدید . اگر این نخستین بازدید شما از سایت است , لطفا ثبت نام کنید:
تبلیغات (سفارش)
banner banner banner banner

هدف از ايجاد تاپيک :

صفحه 17 از 17 نخستنخست ... 71011121314151617
نمایش نتایج: از 161 به 170 از 170

نمایش : 33740 , پاسخ ها : 169
موضوع: بررسي و رفع مشكلات مربوط به سيستم خنك كاري و متعلقات خنك كننده خودرو

  1. #161
    rdi
    rdi آنلاین نیست.
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    مرداد 1393
    خودروی من
    rdi
    نوشته ها
    956
    تشکر
    673
    تشکر شده 722 بار در 538 ارسال
    درود...
    انواع نیرو های وارد بر یک خودرو وجود دارد که یکی از انها نیوریی تحت عنوان G FORCE است روش بکار گیری و محار ان هم سر فصل و گستردگی زیادی دارد..
    در زیر مجموعه نیرو ها شاخه DOWN FORCE(نیروی کشش به پایین) هست که باید کامل و فنی سرچ شود...(دنباله دارد)... که از کاپوت خودرو گرفته تا انواع فلپ و دیفیوزر و اسپویلر و فن مکنده از سطح زمین...که اطلاعات انها را برای کاربران درج کردیم موجود و کامل هست...در خصوص اینکه تصاویر غیر مستند و تصاویر که دوستان به ان اشاره کردند و اینکه مربوط به گیم های کامپیوتری هست نه یک خودرو RACING...جای تامل دارد.. نخست اگر کاربری در گیم چیزی را جستجو کند تصمیم با خودش هست...بعد اینکه تا جایی هم که باز بنا به گذشته میدانیم یکسری گیم ها هم مثل همین مسابقات Gran Tourism هم واقعی ان هست و هم گیم ان بر اساس واقعیت ساخته شده است....و چیزی خارج ان نیست ....دوستان می توانند این را هم دنبال کنند..هر خودرو برابر واقعیت خود ان خودرو طراحی گیم شده است....
    در هر صورت اگر ما بحثی را در گیم یا تندیس یا ماکت یا اسباب بازی های مربوط به ان جستجو میکنیم...این با خودمان هست...
    این عکسها هم بر اساس واقعیت و خود خودرو هست ... واینکه گیم و ماکت برابر ساختار واقعی این خودرو ها هم وجود دارد...متوجه نشدیم کجای این نگارشها مغایرت با اصل موضوع داشت...تکنولویژیهای که برای غلبه بر نیروی DOWN FORCE یک خودروی مسابقه ای را که اینجانب به مواردی از انها اشاره کردم را درست جستجو بفرمایید...انواع قطعات و عکسهایی از ان و بسیار متنوع وجود دارد...خیلی گسترده تر و بیشتر از اینهاست...
    در مورد اشاره دوستان در مورد صرف وجود پروانه باد... که بنده درج کردم...خوب نخست که اصلا همچین سیستمی برای جلوگیری از شناور شدن خودرو در هوا وجود نداشت...و اکنون هم تصویر پروانه اهمیت دارد.. عکسهای خاص و فنی را شرکتهای خودروسازی اصلا فاش نمیکنند....من در همین مقداری هم که تارنمای مثلا خودرو سازی بنز را جستجو کردم...در مورد اون مرسدس ها هیچ توضیح و عکسی تا کنون پیدا نکردم....ولی کمی وقت میخواهد بالاخره یافت میشود....شاید از گیم ها.. سرفراز باشید..








    کاربر زیر به خاطر ارسال مفید rdi از ایشان تشکر کرده است:

    yasin9496 (دوشنبه 18 بهمن 95)

    ویرایش توسط rdi : یکشنبه 17 بهمن 95 در ساعت 03:26 بعد از ظهر

  2. #162
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    اردیبهشت 1393
    خودروی من
    روآ
    نوشته ها
    1,381
    تشکر
    379
    تشکر شده 748 بار در 547 ارسال
    تو سایت خود رد بول که لینکشم گزاشتم اشاره کرده این ماشین طرح مفهومیه فقط ساختنش که شبیه سازی بازی گرن توریسمو بسازن از روش
    Red Bull X2010 \ Gran Turismo 5 Concept
    تو یوتیوب که باید یه فیلم از مسابقات گرن توریسمو باشه؟مشتاقیم یه فیلم از این ماشین شما در مسابقات گرن تورویسیمو واقعی ببینیم ولی اگر وجود نداشته باشه ینی این ماشین عملا ماکته

    تمام جستجوهای من بر اساس گفته های شماس
    1:گفتین در مسابقات لمانز پروانه زیر خودروهای مرسدس بنز بوده در جستجوهای من که همچین چیزی بهش نرسیدم
    2:اشاره کردین به پروانه پشت خودرو در ماشین رد بول که در جستجوهای من مشخص شد اون اولا توربینه گازیه و دوما طرح مفهومیه و ماکته وجود خارجی نداره
    3:در این مورد اخری طرح پروانه برای مکش هوا درسته کارایی هم داشته 1978 ولی بخاطر قوانین فرمول 1 و پیچیدگیش و استفاده از موتور V8 بجا موتور درونسوز 12 سیلندر کاملا حذف شدش با پیشرفت تکنولوژی باله ها و اسپویلر ها بهتر از فن عمل کردن و کسی سراغش نرفت و پروانه به تاریخ پیوسته
    [فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ]
    پشت یه نیسان خوندم ...
    با این همه دست انداز نمی مونه پس انداز...

  3. #163
    rdi
    rdi آنلاین نیست.
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    مرداد 1393
    خودروی من
    rdi
    نوشته ها
    956
    تشکر
    673
    تشکر شده 722 بار در 538 ارسال
    درود...
    ...نگارشها را متوجه نمیشویم...این همه انحراف چه لزومی دارد ایجاد بشود...!شما تو گیم ها جستجو انجام میدهید......در یو تیوب هم در مورد خیلی از گیمها ویدیو انجا هست....البته این موارد را رد نمیکنیم...ولی سبب روشن شدن نگارشها و جستار بشود...نه سبب انحراف از یک جستار..
    اینجانب عکس و طرح واقعی از این خودرو کاربران بارگذاری کردیم...
    عکس race کاملا واقعی و با کیفییت بار گذاری کردیم...کدام گیم گرافیک کیفیتی 100درصد برابر اصل دارند...در تبلیغ گیم این خودرو هم از نمونه عکس واقعی مشابه عکسی که اینجانب بارگذاری کردیم استفاده شده است
    این یک نمایشگاه معتبر از خودرو در سال 2015 هست...
    طبق طرحی های واضح از این خودرو که در نگارشهای قبلی بار گذاری کردیم... پروانه مکنده و فرم واضح در زیر خودرو کاملا گویا هست ...کار این تکنولوژی برای محار بیشتر در شناور نشدن خودرو در هوا در عبور از فراز و شیبها است...
    این تکنولوژی برابر ممنوعیت مدتها متوقف بوده است..... ولی بعد از برداشتن منوعیت.. خیلی ها هم به سراغش رفتند و به تاریخ هم نپیوسته است....!
    خودروهای جدید دیگری هم با همین تکنولوژی ولی با شمایل متفاوت هستند...ان مرسدسها را هم اینجانب در صدد گرد اوری و پیدا کردن مطالب مربوطه به ان هستیم....سیستم به نوعی همین هست و در عکس که خود دوستان هم بار گذاری کرده اند...فرم کف مرسدسها کاملا مشخص است و برابر مندرجات اینجانب هست و هیچ مغایرتی ندارد و اینکه ان فرم در سایر عکسهای دوستان فرم زیر کاملا متفاوت و صاف هست...
    ویدیو مسابقه این خودرو را هم ما رویت کردیم....ولی کاربران اگر هنوز با این مندرجات مسله دارند خودشان زحمت جستجو وتماشای انرا بکشند...سرفراز باشید





    ویرایش توسط rdi : سه شنبه 19 بهمن 95 در ساعت 01:04 قبل از ظهر

  4. #164
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    اردیبهشت 1393
    خودروی من
    روآ
    نوشته ها
    1,381
    تشکر
    379
    تشکر شده 748 بار در 547 ارسال
    این ماشین طرح مفهومیه
    خود سایت ردبول اشاره میکنه Red Bull X2010 \ Gran Turismo 5 Concept
    خیلی از خودرو سازان از طرحای مفهومیشون تو نمایشگاها به نمایش میزارن ولی خیلیاشون درحد همون طرح میمونه وبه تولید نمیرسن
    شما متاسفانه به لینکایی که من بهش استناد میکنم مراجعه نمیکنین اون عکسی که شما میگین واقعیه واقعی نیست و زیر عکس کاملا توضیح داده با چی ساخته شده
    [فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ]

    اگر اون فیلمی که این ماشین درش حرکت کردرو هم بزارین ممنون میشم
    پشت یه نیسان خوندم ...
    با این همه دست انداز نمی مونه پس انداز...

  5. #165
    rdi
    rdi آنلاین نیست.
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    مرداد 1393
    خودروی من
    rdi
    نوشته ها
    956
    تشکر
    673
    تشکر شده 722 بار در 538 ارسال
    نوشته اصلی توسط yasin9496 نمایش پست اصلی
    این ماشین طرح مفهومیه
    خود سایت ردبول اشاره میکنه Red Bull X2010 \ Gran Turismo 5 Concept
    خیلی از خودرو سازان از طرحای مفهومیشون تو نمایشگاها به نمایش میزارن ولی خیلیاشون درحد همون طرح میمونه وبه تولید نمیرسن
    شما متاسفانه به لینکایی که من بهش استناد میکنم مراجعه نمیکنین اون عکسی که شما میگین واقعیه واقعی نیست و زیر عکس کاملا توضیح داده با چی ساخته شده
    [فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ]

    اگر اون فیلمی که این ماشین درش حرکت کردرو هم بزارین ممنون میشم
    درود....
    تا جایی که اینجانب میدانم...هر نواوری و فن اوری پیشرفته....می تواند در سطح مفهومی خاص خود باشد یا در زمان خودش مفهومی بوده است...
    در هر صورت جستجوها و درجیات شما جناب یاسین بسیار متنوع است و اصلا هم بد نیست...نتنها بد نیست خیلی هم خوب هست..
    جستار ها پیش میرود...و این درستش هست و اساس حضور ما هم در این تارنما همین هست..
    لینکهای شما را رویت کردیم...سایر کاربران هم میتوانند مقایسه کنند...
    این لینک اخری که را گذاشتین...درست متوجه نشدیم! چی را میرساند.... این تارنما به اسم deviant art هست...خب معنی و مفهوم این چیست؟
    که فردی هم به اسم [[فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ] ]یکی از عکسهایی را که اینجانب بارگذاری کرده بودم را انجا گذاشته است ... در نت هم جستجو کنید خیلی جاهای دیگر هم هست ..؟لینک نشان از یک فروشگاه مجازی انیمیشن یا عکس هنری دارد که قسمتهایی از ان یا لینکهایی که گذاشتن که عضو باید باشید...
    چه چیزی انجا توضیح داده شده است...؟برای ما و سایر کاربران هم شما بگذارید تا متوجه بشویم
    در توضیحات ان به این مورد صرفا اشاره شده است...[فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ] /[فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ] /[فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ] /[فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ]....
    این توضیح چه شباهت یا تفاوتی با درج شدهای اینجانب ایجاد میکند......چه برابری اطلاعاتی یا ماهیتی با نگارشهای اینجانب دارد؟؟؟؟؟

    کافیست در همان تارنما به دیگر کارهای این فرد برزیلی مراجعه کنید...هنر ایشان مثل بقیه هست و در حد عکس انیمیشن های بسیار ضعیف...چند نمونه از کارهای این فرد را بد نیست مورد بررسی قرار بدهیم...

    اگر کاربران علاقه داشته باشند در تارنما نامبرده و قسمت More from [فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ] بیشتر با نمونه کارهای این فرد میتوانند اشنا بشوند....
    در ادامه در مورد انیمیشن...گسترده گی زیاد هست...از هر چیزی میشود الهام گرفت از یک عکس گرفته تا منظره و ذهن یک فرد...و این با نرم افزار های مربوطه تدوین خواهد شد....ولی تا جایی
    که اینجانب میدانم یک ایده ذهنی + تولید یک نرم افزار انیمیشن.... تصویری طبیعی خلق نخواهد شد....شبیه به هنر عکاسی هست ...
    با پیشرفته ترین نرم افزار photo shop و یک کاربر مسلط به ان نمیشود...عکس یک فرد را عکاسی کرد....ولی عکس گرفتن با یک دوربین هست که فیلم یا فایل ان با ان نرم افزار داده میشود
    و صرفا ایرادها بر طرف میشود و جلوه های عکس درست میشود...
    در مورد به تولید رسیدن این گونه خودرو ها....ارز میکنم...به تولید نمیرسند...و قرار هم نیست برسند....همچنین فرضیه و قانونی روی خودرو های racing وجود ندارد...
    چون از یک طرح انگشت شمار ساخته میشود ....گاه یک عدد یا دو عدد یا مثلا سه عدد بعلاوه سفارشات برخی ادم های پولدار...که چند تا مسابقه شرکت کنند....خط تولید و تیراژ وجود ندارد..
    تا جایی که اینجانب میدانیم...خودروهای مسابقه ای نخست یک کار کارشناسی است و سپس یک طرح میشود با تمامی علم مربوط به ان بعد از این یا ساخته شد یا نخواهد شد!
    این خواهد شد یا نخواهد شد هم سرفصل خودش را دارد...که بستگی به موارد دیگر دارد!!!! یا سر مایه گذار جذب خواهد کرد یا خیر...! روابط ها ایجاد خواهد شد یا خیر!ممنوع میشود یا خیر!
    و سایر موارد مرتبط که ما کاری به انها نداریم...
    بهتر هست جهت نگارشها تغییر غیر ضروری یا نامرتبط نداشته باشد...
    در پایان یک مثال میزنیم....پیشرانه معروف به موتور های احتراقی واکنل وجود دارد....ساخته شده است...خیلی کاربرد نداشته است و خیلی هم از ان استقبال نشده است....ولی ان ها دلیلی
    برنقض کردن این تکنولوژی ندارد...دلیلی برای ماهیتی ان نیست دلیلی برای رد ان هم نیست....مهم این هست که این تکنولژی یک مخترع داشته است...سازنده داشته است...و وجود دارد...
    سرفراز باشید...
    ویرایش توسط rdi : جمعه 22 بهمن 95 در ساعت 05:00 بعد از ظهر

  6. #166
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    اردیبهشت 1393
    خودروی من
    روآ
    نوشته ها
    1,381
    تشکر
    379
    تشکر شده 748 بار در 547 ارسال
    منم اون عکسی که شما اول اپلود کردین فک کردم واقعیه
    واسه همین رفتم دنبالش تا فیلمشو گیر بیارم تو جستجوهام به این سایتی که خودم لینکشو گزاشتم رسیدم وقتی رو عکس زوم کردم دیدم عکس غیر واقعیه
    Digital Art و 3-Dimensional Art و ... برچسبای این عکسن ینی مطالب مربوطه به این عکسن
    تمام برچسبا هم مربوط به هنر دیجیتال و نرم افزارای دیجیتال میشن

    پایین صفحه نوشته که این عکس با چی ساخته شده و مدلش چیه و بقیه مشخصاتش حتی لنز دوربین
    حالا میریم تو سایت گرن توریسمو آموزش داده این عکسارو چجوری بگیریم
    [فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ]
    [فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ]
    این لینکم واسه اشنایی با ساخت بازی گرن توریسمو که چرا اینقدر واقعی طراحی کردنش و چقد هزینه بابتش کردن
    [فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ]

    یه همچین شرکتی واسه یه شبیه سازی از پیشرفته ترین ابزار استفاده میکنه که این بازی تا حد ممکن به واقعیت نزدیک بشه
    بعد یه خودرو ساز مثل ایرانخودرو و سایپا یه ماشین نتونستن طراحی کنن بعد 30 سال که حداقل از نظر ظاهری مقبول باشه بقیه نکات فنیشون که پیش کششون فقط بلدن چنتا ماشینو بریزن تو میکسر بعد میکس بسازنش
    [فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ]
    پشت یه نیسان خوندم ...
    با این همه دست انداز نمی مونه پس انداز...

  7. #167
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    اردیبهشت 1394
    خودروی من
    روا سال 1.7
    نوشته ها
    265
    تشکر
    63
    تشکر شده 141 بار در 106 ارسال
    میبینم بحث پروانه داغه )
    حقیقتش من از ترس واشر زدن تابستونا میبندم البته از روز اول نه 3 سال که از عمر موتور گذشت موتور توی سر بالایی ها دماش بالا میره به 88 و وقتی خیلی طولانی باشه به 89 میرسه برای همین مجبورم پروانه ببندم در یه مسیر مشابهه هم امتحان کردم مصرف تغییر نداره با پروانه بدون پروانه البته در تابستون فصل گرم ، حتی بنظرم مصرف یه اپسیلون کمتر شد خلاصه همه راه هارو امتحان کردم که این مشکل گرم شدن حل کنم ولی هیچکدوم جواب نداد فقط رادیاتور عوض نشده که اونم همیشه ضد یخ داشته ، فقط رادیاتور 2 لول باید پیدا کنم اگه نیاز به تعویض پیدا کرد .

    یه بار فشنگی آب از باد پروانه حفظ کردم که دما طبیعی نشون بده و باد پروانه باعث نشه که کمتر نشون بده اما هیچ فرقی نداشت در واقع فشنگی دما آب دقیقا اندازه میگره چون با آب پشت ترموستات ارتباط مستقیم داره . منم خیلی دوست دارم پروانه نبندنم اما مجبورم که 3 ماهی رو ماشین باشه که راحت تر کولر بگیرم ، مخصوصا تو جاده ماشین حال میکنه با دما 78 درجه ترموستات ما هم که تو اتاق خنکمونه حال میکنیم خلاصه بازی برد برده بنظرم . الانم چون هوا سرده با پروانه موتور دیر گرم میشه از مهر ماه بازش کردم تا اردیبهشت خرداد . سفر برم که صد درصد میبندمش تو فصل تابستون چون گردنه ها اذیت میکنه . این رادیاتور ما کی مرخص میشه سوراخ میشه ؟ 6 سال 110 هزارتا

    کاربر زیر به خاطر ارسال مفید amiriehsan از ایشان تشکر کرده است:

    rdi (چهارشنبه 27 بهمن 95)

    ویرایش توسط amiriehsan : شنبه 23 بهمن 95 در ساعت 07:25 بعد از ظهر

  8. #168
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    اردیبهشت 1393
    خودروی من
    روآ
    نوشته ها
    1,381
    تشکر
    379
    تشکر شده 748 بار در 547 ارسال
    روا سال بخاطر تراکم نزدیک به 11 و تکنولوژی قدیمی دماش بالا هست
    واترپمپم یه چک بکنین بهتره

    کاربر زیر به خاطر ارسال مفید yasin9496 از ایشان تشکر کرده است:

    rdi (چهارشنبه 27 بهمن 95)

    پشت یه نیسان خوندم ...
    با این همه دست انداز نمی مونه پس انداز...

  9. #169
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    اردیبهشت 1394
    خودروی من
    روا سال 1.7
    نوشته ها
    265
    تشکر
    63
    تشکر شده 141 بار در 106 ارسال
    میگم که همه متعلقات سیستم خنک کننده چک شده همه هم یه بار تعویض شده بجز رادیاتور . در خصوص تکنولوژی قیدمی هم درست ولی چرا 3 سال اول موتور ماشی این وضعیت نداشت ؟ خلاصه خیلی خرج کردم تلاش کردم ایراد کار پیدا نکردم به پروانه پناه بردم

    متاسفانه ایرانخودرو فقط بلده حجم تراکم بالا ببره دریغ از یه تغییر تو سیستم خنک کننده . روا سال رادیاتور 2 لول میخواد تنها راهش اینه . نمیدونم رادیاتور 2 لول براش هست یا نه ؟ خودم که ندیدم تاحالا

    کاربر زیر به خاطر ارسال مفید amiriehsan از ایشان تشکر کرده است:

    rdi (چهارشنبه 27 بهمن 95)

    ویرایش توسط amiriehsan : یکشنبه 24 بهمن 95 در ساعت 03:29 بعد از ظهر

  10. #170
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    اردیبهشت 1393
    خودروی من
    روآ
    نوشته ها
    1,381
    تشکر
    379
    تشکر شده 748 بار در 547 ارسال
    رادیات دولول هست
    کوشش رادیاتور داره تو سایتش برین هست تفاوتاشو میتونین ببینین با نمونه تک لول

    2 کاربر به خاطر ارسال مفید yasin9496 از ایشان تشکر کرده اند:

    amiriehsan (دوشنبه 25 بهمن 95),rdi (چهارشنبه 27 بهمن 95)

    پشت یه نیسان خوندم ...
    با این همه دست انداز نمی مونه پس انداز...

صفحه 17 از 17 نخستنخست ... 71011121314151617

موضوعات مشابه

  1. مشكلات مربوط به سيستم ترمز
    توسط bahman aga در انجمن کلوپ آردی و روآ RD & ROA
    پاسخ: 61
    آخرين نوشته: یکشنبه 12 اردیبهشت 95, 01:45 بعد از ظهر
  2. بررسي خسارات ناشي از عدم تطابق سپر خودروها
    توسط melody_201 در انجمن سایر سیستم های تکنولوژی
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: دوشنبه 28 اسفند 91, 07:31 بعد از ظهر
  3. مازراتي ام سي 12
    توسط Admin_Soheil در انجمن مازراتی Maserati
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: پنجشنبه 19 بهمن 91, 04:53 بعد از ظهر
  4. آلفارومئو 8 سي كامپتي زيونه-2007
    توسط Admin_Soheil در انجمن آلفارومئو
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: دوشنبه 16 بهمن 91, 09:50 بعد از ظهر
  5. چرا خودرو شاسي بلند مي خريم؟ ( بحث و گفتگو )
    توسط Admin_Soheil در انجمن بحث آزاد پیرامون خودرو
    پاسخ: 7
    آخرين نوشته: چهارشنبه 11 بهمن 91, 09:22 بعد از ظهر

بازدید کنندگان با جستجوی های زیر این صفحه را پیدا کرده اند

روش باز کردن رادیات بخاری سمند

شستشوی رادیاتور ماشین با جوهر نمک

جرم گیری رادیاتور ماشین

جنت رادیات ۴۰۵ مدل پایین

فرق رادیاتور تک لول با دولول

تمیز کردن رادیاتور

مشکلات مربوط به پراید آب از بشکه نمیاد توی رادياتور

جرم گیری رادیاتور پراید

یونیت فن سبز

سیستم خنک کننده پژو 405یونیت فن پژوروش استفاده ازجرم گیررادیاتور ماشینجرم گیری رادیاتور خودروسیستم فن خودروhttp:www.iraniantuning.comt3159محلول شستشوی رادیاتور ماشینتمیز کردن رادیاتور ماشیننحوه تعویض آب رادیاتور پژو پارسجرم گيري رادياتورنحوه هواگیری رادیاتور رواتعویض واتر پمپ پرایدجرم گیری رادیاتورنحوه هواگیری رادیاتور پژو پارسواتر پمپ پراید انژکتورطرز کار سیستم خنک کننده خودرو

Members who have read this thread : 72

You do not have permission to view the list of names.

کلمات کلیدی این موضوع

151، 2000، 2010، 2011، 206، 405، benz، ecu، engine، gps، iraniantuning.com، roa، shop، tuning، فنی، فنر، فیلم، فابریک، فرمول، فرمول یک، فرمون، فرمان، فروشنده، فروشگاه مجازی، قوانین، قیمت، قدیمی، قدرت، قطعه، قطعات، كمپرس، لوله، لیفان، لیتر، مقایسه، منیفولد، منبع اگزوز، موتور، موتور فن، موتور پیکان، موتور داغ، موتور روا، موتور سرد، میل لنگ، میزان چسبندگی، مکمل، مکانیک، مکانیکی، مکانیزم، مگان، مایع رادیاتور، ماشين، ماشین، ماشین من، ماشین ها، ماشین های آمریکایی، ماشین شما، ماشینی، مجاری، محفظه، محاسبه، محصول، مدل، مرسدس، مرسدس بنز، مزایا، مزایا و معایب، مزدا، مسابقه، مسابقات، مشکل، مشخصات، مصرف، مصرف بنزین، مصرف سوخت، معرفی، نقص، نقطه انجماد، نمایشگاه، نمد کاپوت، نوشته، چینی، نیاز، نیسان، نکات، چپ کردن، نحوه، نحوه هواگیری، نحوه هواگیری رادیاتور، نرم افزار، چرخ، چسبندگی، نشتی، هنگام، هندلینگ، هواگیری، هواگیری رادیاتور، هوشمند، هیوندای، های، هزینه، ویدیو، وانت، وانت پیکان، واتر پمپ، واشر سر سیلندر، واشر سرسیلندر، وجود، یعنی، کلوپ، کلیه، کلاچ، کلاج، کمک، کمپانی، کنید، کولر، کوتاه، کیلومتر، کاپوت، کارواش، کارکرده، کارا، کاسه نمد، کردن، گل، گوشی، گیم، گاز سوز، گذشت، پلاستیک، پمپ، پمپ بنزین، پول، پوسيدگي، پیکان، پیگیری، پیست، پیستون، پیشنهاد، پیشرانه، پژو، پژو 405، پژویی، پایداری، پارکینگ، پراید، www.iraniantuning.com، ؟، آموزش، آمپر، آمریکایی، آب رادیاتور، آردی، ال 90، ال90، الکتریکی، انژکتور، انژکتوری، انتقال، انجمن، انجمن تخصصی، انجمن تخصصی خودرو، اهنگ، اونتادور، اویل پمپ، ای سی یو، ایمنی، ایران، ایران خودرو، ایرانی، ایرانیان، ایرانخودرو، ایراد، ایساکو، اگزوز، اتوموبیل رانی، اتوماتیک، اتوبان، اتاق، اتاق خودرو، ارتفاع، ارتفاع ماشین، اردی، ارز، اسب بخار، استاندارد، استارت، اصل، اظهار، بنز، بنزین، بهران، بوگاتی، بی ام و، بالانس، باتری، باتری ماشین، بار، باردو، بازی، بازار، باطری، بحث، بخاری خودرو، بدنه، برق، برق خودرو، برند، برچسب، برای، تندر، توجه، تیونینگ، تیونینگ ایرانیان، تیبا، تکنولوژی، تاکسی، تاپیک، تحقیق، تخصصی خودرو، ترموستات، ترافیک، تسمه، تصویر، تصاویر، تعمير، تعمیر، تعمیرگاه، جلوگیری، جیپ، جامع، جاده، حرارت، خلاف، خود، خودرو، خودرو سازی، خودرویی، خودروسازی، خاص، خسته، خط تولید، دمای موتور، دنده، دهان، دو در، دوم، دور موتور، دینام، دیاگ، داخلی، دادن، دارند، درب موتور، درجه موتور، درجه حرارت، رفع ایراد، رله، رنو، رنگ، روش، روغن، روغن موتور، روغن سوزی، رینگ، رینگ و پیستون، ریو، رالی، رانندگی، راندمان، راهنمایی، رادیاتور، رسوب، زمستان، سفر، سمند، سمباده، سمت راست، سنسور، سوییچ، سوپاپ، سوپر، سوخت، سيلندر، سيستم، سیلندر، سیم کشی، سیستم، سیستم انتقال، سالم، سایپا، سایت، ساعت، سر سيلندر، سر سیلندر، سرسیلندر، سرعت، شما، شهر، شود، شیلنگ ها، شارژ، شتاب، شده، شرکت، صفحه، صفحه کیلومتر، صفر، ضد یخ، ضريب، ضعف، طراحی، طراحی خودرو، طرح، علم، عکاسی، عکس، عکس موتور

نمایش برچسب‌ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
نام‌نویسی
درباره ما

سی ام مرداد ماه سا ل 91 بود که تصمیم بر ایجاد تیونینگ ایرانیان گرفتم ؛ تجارب زیادی کسب شد اما مهم ترین شعار و هدف ما خدمت به دوستان و عاشقان ماشین است! این انجمن ، به جرات اولین انجمنی است که میان کاربران و مدیران آن تفاوتی نیست و تمامی کاربران با مدیران احساس راحتی می کندد.هرچه داریم ازشماست! تنهایمان نگذارید!

ارسال پیام به مدیر سایت
دوستان ما
لینک های مفید
ابزار ها
بارگذاری مجدد کد امنیتی مندرج در تصویر را وارد کنید: