بررسي و رفع مشكلات مربوط به سيستم خنك كاري و متعلقات خنك كننده خودرو - صفحه 13
کاربری
کاربر گرامی به انجمن تخصصی خودرو تیونینگ ایرانیان خوش آمدید . اگر این نخستین بازدید شما از سایت است , لطفا ثبت نام کنید:
تبلیغات (سفارش)
banner banner banner banner

هدف از ايجاد تاپيک :

صفحه 13 از 17 نخستنخست ... 367891011121314151617 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از 121 به 130 از 170

نمایش : 33740 , پاسخ ها : 169
موضوع: بررسي و رفع مشكلات مربوط به سيستم خنك كاري و متعلقات خنك كننده خودرو

  1. #121
    rdi
    rdi آنلاین نیست.
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    مرداد 1393
    خودروی من
    rdi
    نوشته ها
    939
    تشکر
    659
    تشکر شده 708 بار در 528 ارسال
    نوشته اصلی توسط RD.i نمایش پست اصلی
    دوستان من بازم با وجود تعویض رادیاتور و شلنگ ها و ترموستات و... بازم مشکل کم کردن آب دارم
    آخرین جایی که میبینم در رادیاتوره که آب ازونجا خیلی سر ریز میکنه وقتی موتور گرمه و... میخوام بدونم دلیلش چیه و در رادیات GLX براش بگیرم خوبه؟
    امکان دارد خود پیشرانه به مشکل خورده باشد...خصوصا سر ریز شدن اب از رادیاتور....اگر میزان اب رادیاتور اندازه باشد درب رادیاتور هم نداشته باشد نباید اب سر ریز شود...

  2. #122
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    بهمن 1393
    خودروی من
    RD.i 85 * runna 91
    نوشته ها
    138
    تشکر
    41
    تشکر شده 58 بار در 46 ارسال
    به طور عادی سرریز نمیکنه اما وقتی ماشین پس از مدتی کار خاموش میشه و بعد از چند لحظه دوباره روشن کنم آب از دو سوراخ کنار در رادیات سر ریز میکنه

    - - - - ادغام دو پست پشت سر هم - - - -

    ببخشید این هم اضافه میکنم که فرق فرق انواع در رادیات چیه؟

  3. #123
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    اردیبهشت 1393
    خودروی من
    روآ
    نوشته ها
    1,366
    تشکر
    378
    تشکر شده 730 بار در 537 ارسال
    در رادیات فرقشون تو فنر سوپاپشه
    درب رادیات پژو فنرش خیلی قوی تره و تو فشار بالاتری سوپاپش عمل میکنه که باز کنه سوپاشو تا اب خارج بشه
    ولی فنر سوپاپ در رادیات پیکان ضعیف تره
    پشت یه نیسان خوندم ...
    با این همه دست انداز نمی مونه پس انداز...

  4. #124
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    بهمن 1393
    خودروی من
    RD.i 85 * runna 91
    نوشته ها
    138
    تشکر
    41
    تشکر شده 58 بار در 46 ارسال
    پس ممکنه دلیلش ضعیف شدن فنر سوپاپ باشه؟ مثلا فنرش زیادی ضعیف شده باشه
    اصلا دلیل این سرریز چیه؟

    کاربر زیر به خاطر ارسال مفید RD.i از ایشان تشکر کرده است:

    amir_zm (دوشنبه 20 دی 95)


  5. #125
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    تیر 1394
    خودروی من
    roa
    نوشته ها
    669
    تشکر
    652
    تشکر شده 602 بار در 398 ارسال
    نوشته اصلی توسط RD.i نمایش پست اصلی
    دوستان من بازم با وجود تعویض رادیاتور و شلنگ ها و ترموستات و... بازم مشکل کم کردن آب دارم
    آخرین جایی که میبینم در رادیاتوره که آب ازونجا خیلی سر ریز میکنه وقتی موتور گرمه و... میخوام بدونم دلیلش چیه و در رادیات GLX براش بگیرم خوبه؟
    درود
    شما هم دقیقا به مشکل ما دچار شدی فشار بالا میره و از بست ها و یاخروجی رادیاتور پس میزنه. شینگ ها رو تا حد ممکن سفت و نشتیش رو قطع کردیم حالا از همون درب میزنه بیرون

    رادیاتور و درب رادیاتور و شیلنگ ها و ترموستات عوض شدن ولی افاقه ای نکرد و کم کردن اب و باد کردن شیلنگ ها رو هنوز داریم. تا 99 درصد مطمئن شدم از سرسیلندر هست که احتمالا یه کرم خوردگی کوچک یا ترک جزئی داره (واشر بود باید توی این حدود یکسالی که این مشکل رو داره، مشکلش بیشتر میشد به نظرم). واسه همینم فعلا دست نزدیم چون میترسیم باز بشه سرسیلندر نیاز باشه

    اگر به نتیجه ای رسیدین در میون بذارین. فقط اول اگه درب رو عوض نکردید حتما با نوع اصلی خودش عوض کنید چون قیمتی هم نداره.

    کاربر زیر به خاطر ارسال مفید amir_zm از ایشان تشکر کرده است:

    yasin9496 (دوشنبه 20 دی 95)


  6. #126
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    دی 1392
    محل سکونت
    ایران27 س
    خودروی من
    روا85سفید-پیکان وانت93 1.7CNG
    نوشته ها
    592
    تشکر
    306
    تشکر شده 378 بار در 260 ارسال
    ساخت محافظ برای پروانه و انتخاب بهترین پروانه برای خانواده آردی روا
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------

    سلام دوستان .باتوجه به حذف پر وانه از موتور روا توسط ایرانخودرو !همون طور که در جریان هستید دمای موتور بعد خاموش کردن علل خصوص تو فصل گرم.بالا رفتنم دما هم یه نوع تنش برای موتور محسوب میشه و اصلا برای موتور خوب نیست عمر موتور و سایر قطعات همراه شو کم میکنه حتی عمر شیلنگ های اب هم کم میبشه چون این قطعات یک استانه تحمل گرمایی دارند و از اون به بعد دچار مشکل میشن. همین که ماشینو خاموش میکنی و بعد5دقیقه موتور دماش تا90درجه بالا میره پدر موتور د ر میاد از طرفی هم به سبب بالا رفتن مکرر دمای موتور علل خصوص تو ترافیک و چراغ قرمز از فنها استفاده زیادی میشه در نتیجه عمر فن کم میشه ، عمر باتری هم کم میشه دینامم به فشار میفته چون فنهای پژو واقعا خیلی قویه و جر یان بیشتری از باتری میکشه.جالبه یه چیزی رو بهتون بگم من وقتی ماشینو میبرم داخل پارکینگ اگخه عجله کنم و زود پارکش کنم تا فنها کار نکنن دو روز بعدش ماشین به راحتی روشن میشه اما اگه فن بزنه دو سه روز بعد دیگه روشن نمیشه چندین بار این مورد رو ازمایش کردم.
    مزایای بستن پروانه روی خانواده اردی روا:
    1-افزایش عمر کلیه قطعات موتور از رینگ و پیستون گرفته تا شیلنگ های اب و کلیه ی واشر ها اعم از واشر سرسیلندر و واشر درب و واشر ر وغن دان(تعویض این واشر ها برای خودش داستانیه شوخی نیست)کلا دو چیز موتور رو داغون میکنه یکیش دمای بالا و یکیشم کارکردن بدون روغن
    2-کم کردن روغن با کمال تعجب تاحد خیلی زیادی کم میشه و موقع سر ویس روغن خواهید دید که روغن هنوز زرده و موتور روغن سیاه نکرده!اینم یه مزیت مهم

    3-عمر دینام و باتری حداقل دوبرابر بیشتر میشه نه باتری خالی میکنه نه دینام زود زود به سرویس نیاز پیدا میکنه
    4-راندمان و کارایی کولر به خاطر بهبود سیستم تهویه رادیات خیلی بالا میره

    معایب
    1-افزایش صدا به مقدار خیلی کم
    2-خطر ناک بودن که تو این پست تصمیم دارم این عیب رو با طراحی محافظ کاملا برطرف کنم
    السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین (ع)

  7. #127
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    دی 1392
    محل سکونت
    ایران27 س
    خودروی من
    روا85سفید-پیکان وانت93 1.7CNG
    نوشته ها
    592
    تشکر
    306
    تشکر شده 378 بار در 260 ارسال
    خب اولش از ساخت محافظ برای پروانه شروع میکنم.یه محافظ با کارتن بادمجان درست کردم ببینم چه طور میشه به عنوان ماکتاینم عکس.نظرتون چیه؟[IMG][فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ][/IMG][IMG][فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ][/IMG]
    دوستان هر نظری درباره این طرح دارین بگین ،مهمترین مسئله در این مورد جنس محافظ هستش !به نظرتون جنس محافظ چی باشه؟یه چیزی باشه که عملیات برش و سوراخ کاری روش اسون باشه مثلا یه نفر بهم ورق0.5میل گالوانیزه یا الومینیومی را پیشنهاد داد میخوام یه چیزی باشه هم خشگل باشه (ر و ماشین ضایع دیده نشه جوری باشه کمتر کسی بفهمه که دست ساز و من در اوردیه)همم این که مقاوم و باشه و راحت تر بشه برش و سوراخ روش زد.هر نظری در این مور د دارید بگین .منطقه ما یه جایی پلاستیک کهنه مواد میفروشن مثلا یه تشتک حموم بزرگ رو میدن5/6تومن !میشه کف اونو ببرم و به شکل دلخواه دربیارم بعد روش چرم دور صندلی بگیرم ببندم رو ماشین؟؟؟
    راستی این رله دوبل اونجا بالای رادیاتور هست خیلی مزاحمه میشه بازش کنم ببندم یه جای دیگه کجا ببندمش؟بالای چراغ سمت راننده زیر همون پلاستیک خودش ببندم بهتر نیست؟اصلا جدای محافظ پروانه این رله به نظرم جای ناجوری بسته شده
    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    مورد بعدی انتخاب نوع پروانه هستش!با این محافظی که من قراره ببندم رو رادیاتور ماشین با پروانه پیکان یخ میزنهچون اطرافش گرفته میشه و جریان هوای زیادی توسط پروانه اعمال میشه.به نظرتون پروانه چه ماشینی کوچیکه گیرش بیارم ببندم رو واتر پمپ؟من تو سایت ها چرخ زدم تنها چیزی که دیدم پروانه فن پراید یورو4بودمشکلاتش اینه که اولا نمیدونم اینو از کجا گیر بیارم چون رو فن هست و فک نکنم تکی بفروشن مشکل دیگش اینه که نمیدونم سوراخ های پیچش با واتر پمپ ما چفت میشه یا نه؟!چون اگه خودم از یه جای دیگه سوراخش کنم از بالانس خارج میشه اینم عکس[IMG][فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ][/IMG]
    [IMG][فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ][/IMG]

    3 کاربر به خاطر ارسال مفید manoochehr از ایشان تشکر کرده اند:

    alireza_resima (پنجشنبه 07 بهمن 95),rdi (پنجشنبه 07 بهمن 95),yasin9496 (پنجشنبه 07 بهمن 95)

    السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین (ع)

  8. #128
    مدیر انجمنمدیر ارشد مدیر انجمن تیونینگ
    تاریخ عضویت
    دی 1391
    محل سکونت
    شیراز
    خودروی من
    پراید
    نوشته ها
    3,981
    تشکر
    823
    تشکر شده 1,879 بار در 1,368 ارسال
    با این کاری شما کردی اول هوا جریان پیدا نمیکنه دوم همه دنیا دیگه پروانه منسوخ شده شما هنوز دنبال پروانه ای

    - - - - ادغام دو پست پشت سر هم - - - -

    با این کاری شما کردی اول هوا جریان پیدا نمیکنه دوم همه دنیا دیگه پروانه منسوخ شده شما هنوز دنبال پروانه ای

    کاربر زیر به خاطر ارسال مفید LORD2013 از ایشان تشکر کرده است:

    yasin9496 (پنجشنبه 07 بهمن 95)

    🚗لینک گروه مباحث فنی پراید-تیبا-ریو
    مباحث فنی و تخصصی برقی مکانیک و تیونینگ و آپشن 🚗


    [فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ]

  9. #129
    rdi
    rdi آنلاین نیست.
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    مرداد 1393
    خودروی من
    rdi
    نوشته ها
    939
    تشکر
    659
    تشکر شده 708 بار در 528 ارسال
    نوشته اصلی توسط manoochehr نمایش پست اصلی
    خب اولش از ساخت محافظ برای پروانه شروع میکنم.یه محافظ با کارتن بادمجان درست کردم ببینم چه طور میشه به عنوان ماکتاینم عکس.نظرتون چیه؟[IMG][/IMG][IMG][فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ][/IMG]
    دوستان هر نظری درباره این طرح دارین بگین ،مهمترین مسئله در این مورد جنس محافظ هستش !به نظرتون جنس محافظ چی باشه؟یه چیزی باشه که عملیات برش و سوراخ کاری روش اسون باشه مثلا یه نفر بهم ورق0.5میل گالوانیزه یا الومینیومی را پیشنهاد داد میخوام یه چیزی باشه هم خشگل باشه (ر و ماشین ضایع دیده نشه جوری باشه کمتر کسی بفهمه که دست ساز و من در اوردیه)همم این که مقاوم و باشه و راحت تر بشه برش و سوراخ روش زد.هر نظری در این مور د دارید بگین .منطقه ما یه جایی پلاستیک کهنه مواد میفروشن مثلا یه تشتک حموم بزرگ رو میدن5/6تومن !میشه کف اونو ببرم و به شکل دلخواه دربیارم بعد روش چرم دور صندلی بگیرم ببندم رو ماشین؟؟؟
    راستی این رله دوبل اونجا بالای رادیاتور هست خیلی مزاحمه میشه بازش کنم ببندم یه جای دیگه کجا ببندمش؟بالای چراغ سمت راننده زیر همون پلاستیک خودش ببندم بهتر نیست؟اصلا جدای محافظ پروانه این رله به نظرم جای ناجوری بسته شده
    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    مورد بعدی انتخاب نوع پروانه هستش!با این محافظی که من قراره ببندم رو رادیاتور ماشین با پروانه پیکان یخ میزنهچون اطرافش گرفته میشه و جریان هوای زیادی توسط پروانه اعمال میشه.به نظرتون پروانه چه ماشینی کوچیکه گیرش بیارم ببندم رو واتر پمپ؟من تو سایت ها چرخ زدم تنها چیزی که دیدم پروانه فن پراید یورو4بودمشکلاتش اینه که اولا نمیدونم اینو از کجا گیر بیارم چون رو فن هست و فک نکنم تکی بفروشن مشکل دیگش اینه که نمیدونم سوراخ های پیچش با واتر پمپ ما چفت میشه یا نه؟!چون اگه خودم از یه جای دیگه سوراخش کنم از بالانس خارج میشه اینم عکس[IMG][/IMG]
    [IMG][/IMG]

    درود...
    جناب منوچهر گرامی...
    پشت پروانه را به سمت پیشرانه نبندید....انجا باید باز باشد....هم برای خنک شدن دینام و هم برای کپ نداشتن هوای گرم داخل بخشی که پیشران قرار گرفته است
    فن پیکانی 5 پر 6 پر و 8 پر دارد....شما 5 پره ان که کارخانه ای هست را استفاده کنید...سرفراز باشید

    - - - - ادغام دو پست پشت سر هم - - - -

    ضمن خیر مقدم و درود به جناب LORD...
    لطف میکنید هر از گاهی در جمع کاربران انجمن خانواده روا حضور پیدا میکنید...امید ان می رود که بیشتر در جمع ما باشید..
    همانطور که میدانید..پیشرانه اونجری مربوط به ده های گذشته است....و اینکه جایگزین جای پیشرانه 405 شده است و انهم به دستان توانمند و اندیشه متفکر مهندسین ایران خودرویی و ادامه داستان...
    به تجربه اینجانب و شرایط اب و هوایی کشور ما...برای خانواده اردی در صورتی که زیاد مورد استفاده باشد...اضافه شدن پروانه پیکانی الزام دارد....ربطی به منسوخ بودن یا نبودن ان ندارد....
    یک دلیل منسوخ شدن این سیستم پروانه و فولی...بیشتر برای کج قرار گرفتن پیشرانه هست و موتور راست یا خطی نیستند ...مثل پراید و 405 و غیرو....که پروانه با موتور کج اصلا کارایی ندارد....نه اینکه این سیستم نا کار امد هست... و اینکه ما چیزی جایگزین نمیکنیم...صرفا بعنوان کمکی پروانه پیکانی به کار گرفته خواهد شد...کسی که در خانواده روا تجربه هر دو مورد را داشته باشد متوجه تفاوت شده است... سرفراز باشید

    کاربر زیر به خاطر ارسال مفید rdi از ایشان تشکر کرده است:

    yasin9496 (پنجشنبه 07 بهمن 95)

    ویرایش توسط rdi : پنجشنبه 07 بهمن 95 در ساعت 11:42 قبل از ظهر

  10. #130
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    آذر 1395
    خودروی من
    روا
    نوشته ها
    80
    تشکر
    252
    تشکر شده 60 بار در 44 ارسال
    دوستان اگر پروانه ببندیم باید برق فن رو کلا قطع کنیم .یا فشنگی عوض بشه که اون کار نکنه .؟ یا باید کاری کرد که دور تند فن از بین نره چون اونم واجبه ..یه سوال دیگه اینکه پروانه که به سر فولی وصل میشه باد رو از جلو به سمت موتور میکشه درسته ؟

    کاربر زیر به خاطر ارسال مفید alireza_resima از ایشان تشکر کرده است:

    yasin9496 (پنجشنبه 07 بهمن 95)


موضوعات مشابه

  1. مشكلات مربوط به سيستم ترمز
    توسط bahman aga در انجمن کلوپ آردی و روآ RD & ROA
    پاسخ: 61
    آخرين نوشته: یکشنبه 12 اردیبهشت 95, 01:45 بعد از ظهر
  2. بررسي خسارات ناشي از عدم تطابق سپر خودروها
    توسط melody_201 در انجمن سایر سیستم های تکنولوژی
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: دوشنبه 28 اسفند 91, 07:31 بعد از ظهر
  3. مازراتي ام سي 12
    توسط Admin_Soheil در انجمن مازراتی Maserati
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: پنجشنبه 19 بهمن 91, 04:53 بعد از ظهر
  4. آلفارومئو 8 سي كامپتي زيونه-2007
    توسط Admin_Soheil در انجمن آلفارومئو
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: دوشنبه 16 بهمن 91, 09:50 بعد از ظهر
  5. چرا خودرو شاسي بلند مي خريم؟ ( بحث و گفتگو )
    توسط Admin_Soheil در انجمن بحث آزاد پیرامون خودرو
    پاسخ: 7
    آخرين نوشته: چهارشنبه 11 بهمن 91, 09:22 بعد از ظهر

بازدید کنندگان با جستجوی های زیر این صفحه را پیدا کرده اند

روش باز کردن رادیات بخاری سمند

شستشوی رادیاتور ماشین با جوهر نمک

جرم گیری رادیاتور ماشین

جنت رادیات ۴۰۵ مدل پایین

فرق رادیاتور تک لول با دولول

تمیز کردن رادیاتور

مشکلات مربوط به پراید آب از بشکه نمیاد توی رادياتور

جرم گیری رادیاتور پراید

یونیت فن سبز

سیستم خنک کننده پژو 405یونیت فن پژوروش استفاده ازجرم گیررادیاتور ماشینجرم گیری رادیاتور خودروسیستم فن خودروhttp:www.iraniantuning.comt3159محلول شستشوی رادیاتور ماشینتمیز کردن رادیاتور ماشیننحوه تعویض آب رادیاتور پژو پارسجرم گيري رادياتورنحوه هواگیری رادیاتور رواتعویض واتر پمپ پرایدجرم گیری رادیاتورنحوه هواگیری رادیاتور پژو پارسواتر پمپ پراید انژکتورطرز کار سیستم خنک کننده خودرو

Members who have read this thread : 71

You do not have permission to view the list of names.

کلمات کلیدی این موضوع

151، 2000، 2010، 2011، 206، 405، benz، ecu، engine، gps، iraniantuning.com، roa، shop، tuning، فنی، فنر، فیلم، فابریک، فرمول، فرمول یک، فرمون، فرمان، فروشنده، فروشگاه مجازی، قوانین، قیمت، قدیمی، قدرت، قطعه، قطعات، كمپرس، لوله، لیفان، لیتر، مقایسه، منیفولد، منبع اگزوز، موتور، موتور فن، موتور پیکان، موتور داغ، موتور روا، موتور سرد، میل لنگ، میزان چسبندگی، مکمل، مکانیک، مکانیکی، مکانیزم، مگان، مایع رادیاتور، ماشين، ماشین، ماشین من، ماشین ها، ماشین های آمریکایی، ماشین شما، ماشینی، مجاری، محفظه، محاسبه، محصول، مدل، مرسدس، مرسدس بنز، مزایا، مزایا و معایب، مزدا، مسابقه، مسابقات، مشکل، مشخصات، مصرف، مصرف بنزین، مصرف سوخت، معرفی، نقص، نقطه انجماد، نمایشگاه، نمد کاپوت، نوشته، چینی، نیاز، نیسان، نکات، چپ کردن، نحوه، نحوه هواگیری، نحوه هواگیری رادیاتور، نرم افزار، چرخ، چسبندگی، نشتی، هنگام، هندلینگ، هواگیری، هواگیری رادیاتور، هوشمند، هیوندای، های، هزینه، ویدیو، وانت، وانت پیکان، واتر پمپ، واشر سر سیلندر، واشر سرسیلندر، وجود، یعنی، کلوپ، کلیه، کلاچ، کلاج، کمک، کمپانی، کنید، کولر، کوتاه، کیلومتر، کاپوت، کارواش، کارکرده، کارا، کاسه نمد، کردن، گل، گوشی، گیم، گاز سوز، گذشت، پلاستیک، پمپ، پمپ بنزین، پول، پوسيدگي، پیکان، پیگیری، پیست، پیستون، پیشنهاد، پیشرانه، پژو، پژو 405، پژویی، پایداری، پارکینگ، پراید، www.iraniantuning.com، ؟، آموزش، آمپر، آمریکایی، آب رادیاتور، آردی، ال 90، ال90، الکتریکی، انژکتور، انژکتوری، انتقال، انجمن، انجمن تخصصی، انجمن تخصصی خودرو، اهنگ، اونتادور، اویل پمپ، ای سی یو، ایمنی، ایران، ایران خودرو، ایرانی، ایرانیان، ایرانخودرو، ایراد، ایساکو، اگزوز، اتوموبیل رانی، اتوماتیک، اتوبان، اتاق، اتاق خودرو، ارتفاع، ارتفاع ماشین، اردی، ارز، اسب بخار، استاندارد، استارت، اصل، اظهار، بنز، بنزین، بهران، بوگاتی، بی ام و، بالانس، باتری، باتری ماشین، بار، باردو، بازی، بازار، باطری، بحث، بخاری خودرو، بدنه، برق، برق خودرو، برند، برچسب، برای، تندر، توجه، تیونینگ، تیونینگ ایرانیان، تیبا، تکنولوژی، تاکسی، تاپیک، تحقیق، تخصصی خودرو، ترموستات، ترافیک، تسمه، تصویر، تصاویر، تعمير، تعمیر، تعمیرگاه، جلوگیری، جیپ، جامع، جاده، حرارت، خلاف، خود، خودرو، خودرو سازی، خودرویی، خودروسازی، خاص، خسته، خط تولید، دمای موتور، دنده، دهان، دو در، دوم، دور موتور، دینام، دیاگ، داخلی، دادن، دارند، درب موتور، درجه موتور، درجه حرارت، رفع ایراد، رله، رنو، رنگ، روش، روغن، روغن موتور، روغن سوزی، رینگ، رینگ و پیستون، ریو، رالی، رانندگی، راندمان، راهنمایی، رادیاتور، رسوب، زمستان، سفر، سمند، سمباده، سمت راست، سنسور، سوییچ، سوپاپ، سوپر، سوخت، سيلندر، سيستم، سیلندر، سیم کشی، سیستم، سیستم انتقال، سالم، سایپا، سایت، ساعت، سر سيلندر، سر سیلندر، سرسیلندر، سرعت، شما، شهر، شود، شیلنگ ها، شارژ، شتاب، شده، شرکت، صفحه، صفحه کیلومتر، صفر، ضد یخ، ضريب، ضعف، طراحی، طراحی خودرو، طرح، علم، عکاسی، عکس، عکس موتور

نمایش برچسب‌ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
نام‌نویسی
درباره ما

سی ام مرداد ماه سا ل 91 بود که تصمیم بر ایجاد تیونینگ ایرانیان گرفتم ؛ تجارب زیادی کسب شد اما مهم ترین شعار و هدف ما خدمت به دوستان و عاشقان ماشین است! این انجمن ، به جرات اولین انجمنی است که میان کاربران و مدیران آن تفاوتی نیست و تمامی کاربران با مدیران احساس راحتی می کندد.هرچه داریم ازشماست! تنهایمان نگذارید!

ارسال پیام به مدیر سایت
دوستان ما
لینک های مفید
ابزار ها
بارگذاری مجدد کد امنیتی مندرج در تصویر را وارد کنید: