بررسي و رفع مشكلات مربوط به سيستم خنك كاري و متعلقات خنك كننده خودرو - صفحه 13
کاربری
کاربر گرامی به انجمن تخصصی خودرو تیونینگ ایرانیان خوش آمدید . اگر این نخستین بازدید شما از سایت است , لطفا ثبت نام کنید:
تبلیغات (سفارش)
banner banner banner banner

هدف از ايجاد تاپيک :

صفحه 13 از 13 نخستنخست ... 3678910111213
نمایش نتایج: از 121 به 125 از 125

نمایش : 28898 , پاسخ ها : 124
موضوع: بررسي و رفع مشكلات مربوط به سيستم خنك كاري و متعلقات خنك كننده خودرو

  1. #121
    rdi
    rdi آنلاین نیست.
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    مرداد 1393
    خودروی من
    rdi
    نوشته ها
    819
    تشکر
    518
    تشکر شده 588 بار در 440 ارسال
    نوشته اصلی توسط RD.i نمایش پست اصلی
    دوستان من بازم با وجود تعویض رادیاتور و شلنگ ها و ترموستات و... بازم مشکل کم کردن آب دارم
    آخرین جایی که میبینم در رادیاتوره که آب ازونجا خیلی سر ریز میکنه وقتی موتور گرمه و... میخوام بدونم دلیلش چیه و در رادیات GLX براش بگیرم خوبه؟
    امکان دارد خود پیشرانه به مشکل خورده باشد...خصوصا سر ریز شدن اب از رادیاتور....اگر میزان اب رادیاتور اندازه باشد درب رادیاتور هم نداشته باشد نباید اب سر ریز شود...

  2. #122
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    بهمن 1393
    خودروی من
    RD.i 85 * runna 91
    نوشته ها
    97
    تشکر
    25
    تشکر شده 23 بار در 22 ارسال
    به طور عادی سرریز نمیکنه اما وقتی ماشین پس از مدتی کار خاموش میشه و بعد از چند لحظه دوباره روشن کنم آب از دو سوراخ کنار در رادیات سر ریز میکنه

    - - - - ادغام دو پست پشت سر هم - - - -

    ببخشید این هم اضافه میکنم که فرق فرق انواع در رادیات چیه؟

  3. #123
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    اردیبهشت 1393
    خودروی من
    روآ
    نوشته ها
    1,233
    تشکر
    324
    تشکر شده 608 بار در 456 ارسال
    در رادیات فرقشون تو فنر سوپاپشه
    درب رادیات پژو فنرش خیلی قوی تره و تو فشار بالاتری سوپاپش عمل میکنه که باز کنه سوپاشو تا اب خارج بشه
    ولی فنر سوپاپ در رادیات پیکان ضعیف تره
    پشت یه نیسان خوندم ...
    با این همه دست انداز نمی مونه پس انداز...

  4. #124
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    بهمن 1393
    خودروی من
    RD.i 85 * runna 91
    نوشته ها
    97
    تشکر
    25
    تشکر شده 23 بار در 22 ارسال
    پس ممکنه دلیلش ضعیف شدن فنر سوپاپ باشه؟ مثلا فنرش زیادی ضعیف شده باشه
    اصلا دلیل این سرریز چیه؟

    کاربر زیر به خاطر ارسال مفید RD.i از ایشان تشکر کرده است:

    amir_zm (دوشنبه 20 دی 95)


  5. #125
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    تیر 1394
    خودروی من
    roa
    نوشته ها
    613
    تشکر
    589
    تشکر شده 524 بار در 351 ارسال
    نوشته اصلی توسط RD.i نمایش پست اصلی
    دوستان من بازم با وجود تعویض رادیاتور و شلنگ ها و ترموستات و... بازم مشکل کم کردن آب دارم
    آخرین جایی که میبینم در رادیاتوره که آب ازونجا خیلی سر ریز میکنه وقتی موتور گرمه و... میخوام بدونم دلیلش چیه و در رادیات GLX براش بگیرم خوبه؟
    درود
    شما هم دقیقا به مشکل ما دچار شدی فشار بالا میره و از بست ها و یاخروجی رادیاتور پس میزنه. شینگ ها رو تا حد ممکن سفت و نشتیش رو قطع کردیم حالا از همون درب میزنه بیرون

    رادیاتور و درب رادیاتور و شیلنگ ها و ترموستات عوض شدن ولی افاقه ای نکرد و کم کردن اب و باد کردن شیلنگ ها رو هنوز داریم. تا 99 درصد مطمئن شدم از سرسیلندر هست که احتمالا یه کرم خوردگی کوچک یا ترک جزئی داره (واشر بود باید توی این حدود یکسالی که این مشکل رو داره، مشکلش بیشتر میشد به نظرم). واسه همینم فعلا دست نزدیم چون میترسیم باز بشه سرسیلندر نیاز باشه

    اگر به نتیجه ای رسیدین در میون بذارین. فقط اول اگه درب رو عوض نکردید حتما با نوع اصلی خودش عوض کنید چون قیمتی هم نداره.

    کاربر زیر به خاطر ارسال مفید amir_zm از ایشان تشکر کرده است:

    yasin9496 (دوشنبه 20 دی 95)


صفحه 13 از 13 نخستنخست ... 3678910111213

موضوعات مشابه

  1. مشكلات مربوط به سيستم ترمز
    توسط bahman aga در انجمن کلوپ آردی و روآ RD & ROA
    پاسخ: 61
    آخرين نوشته: یکشنبه 12 اردیبهشت 95, 01:45 بعد از ظهر
  2. بررسي خسارات ناشي از عدم تطابق سپر خودروها
    توسط melody_201 در انجمن سایر سیستم های تکنولوژی
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: دوشنبه 28 اسفند 91, 07:31 بعد از ظهر
  3. مازراتي ام سي 12
    توسط Admin_Soheil در انجمن مازراتی Maserati
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: پنجشنبه 19 بهمن 91, 04:53 بعد از ظهر
  4. آلفارومئو 8 سي كامپتي زيونه-2007
    توسط Admin_Soheil در انجمن آلفارومئو
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: دوشنبه 16 بهمن 91, 09:50 بعد از ظهر
  5. چرا خودرو شاسي بلند مي خريم؟ ( بحث و گفتگو )
    توسط Admin_Soheil در انجمن بحث آزاد پیرامون خودرو
    پاسخ: 7
    آخرين نوشته: چهارشنبه 11 بهمن 91, 09:22 بعد از ظهر

بازدید کنندگان با جستجوی های زیر این صفحه را پیدا کرده اند

روش باز کردن رادیات بخاری سمند

جرم گیری رادیاتور ماشین

شستشوی رادیاتور ماشین با جوهر نمک

جنت رادیات ۴۰۵ مدل پایین

تمیز کردن رادیاتور

مشکلات مربوط به پراید آب از بشکه نمیاد توی رادياتور

یونیت فن پژوروش استفاده ازجرم گیررادیاتور ماشینسیستم خنک کننده پژو 405سیستم فن خودروجرم گیری رادیاتور خودروhttp:www.iraniantuning.comt3159یونیت فن سبزفرق رادیاتور تک لول با دولولجرم گیری رادیاتور پرایدمحلول شستشوی رادیاتور ماشینتمیز کردن رادیاتور ماشیننحوه تعویض آب رادیاتور پژو پارسجرم گيري رادياتورنحوه هواگیری رادیاتور رواتعویض واتر پمپ پرایدنحوه هواگیری رادیاتور پژو پارسواتر پمپ پراید انژکتورطرز کار سیستم خنک کننده خودروروش هواگیری رادیاتور آردی

Members who have read this thread : 126

You do not have permission to view the list of names.

کلمات کلیدی این موضوع

151، 206، 405، ecu، gps، iraniantuning.com، tuning، فنی، فنر، فابریک، فرمون، فرمان، فروشنده، قیمت، قدیمی، قدرت، قطعه، قطعات، كمپرس، لوله، لیتر، مقایسه، منیفولد، منبع اگزوز، موتور، موتور فن، موتور پیکان، موتور داغ، موتور سرد، میل لنگ، مکانیک، مکانیزم، مایع رادیاتور، ماشين، ماشین، ماشین من، ماشین ها، محفظه، محصول، مدل، مزدا، مشکل، مشخصات، مصرف، معرفی، نقص، نقطه انجماد، نمد کاپوت، نوشته، نیاز، نحوه، نحوه هواگیری، نحوه هواگیری رادیاتور، نشتی، هنگام، هواگیری، هواگیری رادیاتور، هوشمند، های، هزینه، وانت، واتر پمپ، واشر سر سیلندر، واشر سرسیلندر، وجود، یعنی، کلوپ، کلیه، کمک، کنید، کولر، کوتاه، کیلومتر، کاپوت، کارواش، کارکرده، کارا، کاسه نمد، کردن، گل، گوشی، گذشت، پمپ، پول، پوسيدگي، پیکان، پیگیری، پیستون، پیشرانه، پژو، پژو 405، پژویی، پراید، www.iraniantuning.com، ؟، آموزش، آمپر، آب رادیاتور، آردی، انژکتور، انژکتوری، انتقال، انجمن، انجمن تخصصی، انجمن تخصصی خودرو، اهنگ، ای سی یو، ایمنی، ایران، ایرانی، ایرانیان، ایرانخودرو، ایراد، ایساکو، اگزوز، اتوماتیک، اتوبان، اتاق، اتاق خودرو، ارتفاع، اردی، استاندارد، استارت، اصل، اظهار، بنزین، بهران، بوگاتی، باتری، بار، باردو، بازی، بازار، بحث، بدنه، برق، برق خودرو، برند، برچسب، برای، توجه، تیونینگ، تیونینگ ایرانیان، تاکسی، تاپیک، تخصصی خودرو، ترموستات، ترافیک، تسمه، تصویر، تعمير، تعمیر، تعمیرگاه، جلوگیری، جامع، جاده، حرارت، خلاف، خود، خودرو، خودرو سازی، خودرویی، خودروسازی، خاص، خسته، دمای موتور، دنده، دهان، دوم، دینام، دیاگ، داخلی، دادن، دارند، درب موتور، درجه موتور، درجه حرارت، رله، رنگ، روش، روغن، روغن موتور، روغن سوزی، رانندگی، راندمان، رادیاتور، رسوب، زمستان، سمباده، سمت راست، سنسور، سوییچ، سوپاپ، سيلندر، سيستم، سیلندر، سیستم، سیستم انتقال، سالم، ساعت، سر سيلندر، سر سیلندر، سرسیلندر، سرعت، شما، شهر، شود، شیلنگ ها، شده، شرکت، صفحه، صفحه کیلومتر، صفر، ضد یخ، ضريب، طراحی، عکس

نمایش برچسب‌ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
نام‌نویسی
درباره ما

سی ام مرداد ماه سا ل 91 بود که تصمیم بر ایجاد تیونینگ ایرانیان گرفتم ؛ تجارب زیادی کسب شد اما مهم ترین شعار و هدف ما خدمت به دوستان و عاشقان ماشین است! این انجمن ، به جرات اولین انجمنی است که میان کاربران و مدیران آن تفاوتی نیست و تمامی کاربران با مدیران احساس راحتی می کندد.هرچه داریم ازشماست! تنهایمان نگذارید!

ارسال پیام به مدیر سایت
دوستان ما
لینک های مفید
ابزار ها
بارگذاری مجدد کد امنیتی مندرج در تصویر را وارد کنید: