بررسي و رفع مشكلات مربوط به سيستم خنك كاري و متعلقات خنك كننده خودرو - صفحه 12
کاربری
کاربر گرامی به انجمن تخصصی خودرو تیونینگ ایرانیان خوش آمدید . اگر این نخستین بازدید شما از سایت است , لطفا ثبت نام کنید:
تبلیغات (سفارش)
banner banner banner banner

هدف از ايجاد تاپيک :

صفحه 12 از 17 نخستنخست ... 2567891011121314151617 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از 111 به 120 از 170

نمایش : 33740 , پاسخ ها : 169
موضوع: بررسي و رفع مشكلات مربوط به سيستم خنك كاري و متعلقات خنك كننده خودرو

  1. #111
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    دی 1392
    محل سکونت
    ایران27 س
    خودروی من
    روا85سفید-پیکان وانت93 1.7CNG
    نوشته ها
    590
    تشکر
    305
    تشکر شده 378 بار در 260 ارسال
    نوشته اصلی توسط amir_zm نمایش پست اصلی
    عجب نگارش کاملی :flower:
    من ایساکو رو یه ماه پیش 32 خریدم فکر کنم. ظاهرش که خیلی خوب بود/
    فقط یه مورد، تو جعبه واتر پمپ ایساکو واشر نیست؛ واشر حتما تهیه کنید. موضوع بعدی هنگام نصب، چسب مزدا کم بزنید و همچنین وقتی بستید سر جاش پیچ ها رو فقط با دست ببندید و یه ربع بیست دقیقه صبر کنید چسب یه مقدار خودشو بگیره و بعدش نم نم سفتش کنید

    در مورد هواگیری من اون رو باز نمیکنم. پیچ هواگیری رو باز میکنم و آب پر میکنم و آب که اومد میبندم. بعدش روشن میکنم، چون هوا داره زود داغ میشه و تو این حالت خاموش میکنم و پیچ رو باز میکنم کلی بخار ازش میزنه بیرون و دوبار که تکرار میکنم مشکل حل میشه. فقط نباید تو این حالت زیاد روشن باشه چون واشر سرسیلندر آسیب میبینه
    بله امیر جان به نکته خوبی اشاره کردی من اصلا یادم نبود چسب باید کمی بمونه و خودشو بگیره
    داداش این روش هوا گیری هم که نوشتین بنا بر تجربه خوبه و بد نیست اما ممکنه به واشر صدمه بزنه من یه بار تا مرز خط قرمز امپر اب اومدم::sch::
    راستی نگفتین نظرتون چیه در مورد این که لوله بالایی رو باز میزاریم؟؟!!!نگین من میگم ها

    - - - - ادغام دو پست پشت سر هم - - - -

    نوشته اصلی توسط Ali#70 نمایش پست اصلی
    درود، دوست گرامی اگر میشه هواگیری موتور + رادیاتور در حالت عادی توضیح بدین؟ ماشینو دادم مکانیک برام ضد یخ تعویض و هواگیری کرد اما به کارش اعتماد ندارم به نظرم ماست مالی کرد
    سپاس فراوان
    والا همین جوریه....
    یا طرف واقعا ماست مالی کرده یا خیلی حرفه ای بود که در جا هوا گیریش کرده....
    لوله پایین رادیاتور رو باز میکنین یک تشت زیر ماشین میزارین ضد یخ توش جمع شه درب رادیات رو هم باز میکنین تا کامل تخلیه شه اهرم بخاری رو هم در وضعیت قرمز گرما قرار بدید حالا شیلنگ بالایی رو هم باز کنین البته از سمت درب ترموستات
    بعدش که اب و ضدیخ کامل داخل تشت خالی شد شیلنگ پایینی رو ببیندید سر جاش پیچ هوای سمت راست موتور رو هم باز کنید به رنگ زرد هستش حالا محلول رو اروم داخل رادیاتور بریزید تا اب از پیچ هوا خارج شود 10-20ثانیه صبر کنید تا هوا کامل خارج شود بعدش پیچ رو ببندید در ادامه ضد یخ رو باز داخل رادیات بریزید و لوله سمت بالایی رادیاتور رو به سمت بالا به سمت خود بگیرید به محض اینکه دیدید سطح زد یخ داخل شیلنگ بالا میاد و سرریز شد شیلنگ رو داخل لوله درب ترموستات کنین و محکم با بست ببندید بعد ادامه ضد یخ رو بریرزید رادیات و تمام است
    ارادت

    - - - - ادغام دو پست پشت سر هم - - - -

    یه روشی برای هوا گیری به سرم زده منتها باید بررسی کنم روش خیلی خوبیه که اسونه و 99درصد هوای سیستمو میگیره منتها باید بررسی بشه ..مربوط به مبحث فشار مایعات به ارتفاع انها بستگی دارد هستش.........باید یه بررسی بکنم ..
    چون تو این سبک هوا گیری ها به نظرم باز مقدار خیلی کمی هوا میمونه تو سیستم !!!!!!

    2 کاربر به خاطر ارسال مفید manoochehr از ایشان تشکر کرده اند:

    amir_zm (جمعه 07 آبان 95),yasin9496 (جمعه 07 آبان 95)

    السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین (ع)

  2. #112
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    تیر 1394
    خودروی من
    roa
    نوشته ها
    667
    تشکر
    651
    تشکر شده 599 بار در 397 ارسال
    نوشته اصلی توسط manoochehr نمایش پست اصلی
    بله امیر جان به نکته خوبی اشاره کردی من اصلا یادم نبود چسب باید کمی بمونه و خودشو بگیره
    داداش این روش هوا گیری هم که نوشتین بنا بر تجربه خوبه و بد نیست اما ممکنه به واشر صدمه بزنه من یه بار تا مرز خط قرمز امپر اب اومدم::sch::
    راستی نگفتین نظرتون چیه در مورد این که لوله بالایی رو باز میزاریم؟؟!!!نگین من میگم ها

    - - - - ادغام دو پست پشت سر هم - - - -



    والا همین جوریه....
    یا طرف واقعا ماست مالی کرده یا خیلی حرفه ای بود که در جا هوا گیریش کرده....
    لوله پایین رادیاتور رو باز میکنین یک تشت زیر ماشین میزارین ضد یخ توش جمع شه درب رادیات رو هم باز میکنین تا کامل تخلیه شه اهرم بخاری رو هم در وضعیت قرمز گرما قرار بدید حالا شیلنگ بالایی رو هم باز کنین البته از سمت درب ترموستات
    بعدش که اب و ضدیخ کامل داخل تشت خالی شد شیلنگ پایینی رو ببیندید سر جاش پیچ هوای سمت راست موتور رو هم باز کنید به رنگ زرد هستش حالا محلول رو اروم داخل رادیاتور بریزید تا اب از پیچ هوا خارج شود 10-20ثانیه صبر کنید تا هوا کامل خارج شود بعدش پیچ رو ببندید در ادامه ضد یخ رو باز داخل رادیات بریزید و لوله سمت بالایی رادیاتور رو به سمت بالا به سمت خود بگیرید به محض اینکه دیدید سطح زد یخ داخل شیلنگ بالا میاد و سرریز شد شیلنگ رو داخل لوله درب ترموستات کنین و محکم با بست ببندید بعد ادامه ضد یخ رو بریرزید رادیات و تمام است
    ارادت

    - - - - ادغام دو پست پشت سر هم - - - -

    یه روشی برای هوا گیری به سرم زده منتها باید بررسی کنم روش خیلی خوبیه که اسونه و 99درصد هوای سیستمو میگیره منتها باید بررسی بشه ..مربوط به مبحث فشار مایعات به ارتفاع انها بستگی دارد هستش.........باید یه بررسی بکنم ..
    چون تو این سبک هوا گیری ها به نظرم باز مقدار خیلی کمی هوا میمونه تو سیستم !!!!!!
    به نظر من اون روش باز کردن شیلنگ هم به خوبی جواب بده

    روش جدیدی که به ذهنت خورده فکر کنم بطری گذاشتن جای در رادیاتور باشه میشه یه بطری رو از کمر برید و برعکس روی رادیاتور گذاشت تا آب تو ارتفاع بالاتری قرار بگیره و هوای بیشتری خارج کنه (البته خودم تست نکردم تا حالا)

    2 کاربر به خاطر ارسال مفید amir_zm از ایشان تشکر کرده اند:

    manoochehr (جمعه 07 آبان 95),yasin9496 (جمعه 07 آبان 95)


  3. #113
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    دی 1392
    محل سکونت
    ایران27 س
    خودروی من
    روا85سفید-پیکان وانت93 1.7CNG
    نوشته ها
    590
    تشکر
    305
    تشکر شده 378 بار در 260 ارسال
    نوشته اصلی توسط amir_zm نمایش پست اصلی
    به نظر من اون روش باز کردن شیلنگ هم به خوبی جواب بده

    روش جدیدی که به ذهنت خورده فکر کنم بطری گذاشتن جای در رادیاتور باشه میشه یه بطری رو از کمر برید و برعکس روی رادیاتور گذاشت تا آب تو ارتفاع بالاتری قرار بگیره و هوای بیشتری خارج کنه (البته خودم تست نکردم تا حالا)
    نظر شما کاملا محترمه....اتفاقا اینم که میگین روش خوبیه و وقت گیرم نیست

    2 کاربر به خاطر ارسال مفید manoochehr از ایشان تشکر کرده اند:

    amir_zm (جمعه 07 آبان 95),yasin9496 (جمعه 07 آبان 95)

    السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین (ع)

  4. #114
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    شهریور 1393
    محل سکونت
    تهران
    خودروی من
    RD.i 82
    نوشته ها
    21
    تشکر
    25
    تشکر شده 9 بار در 5 ارسال
    سلام دوستان گرامی، هنوز در انتخاب آب رادیاتور مناسب اختلاف نظر وجود دارد؛ خودم آب لوله کشی چند بار جوشیده سرد شده+ضد یخ 50-50 میریزم اما میگن آب جوشیده املاح بیشتری را دارد و باعث رسوبات میشه. خیلی ها آب مقطر را برتر میدونن در مقابل برخی افراد آب مقطر را باعث باعث خورندگی چدن میدونن! یکی از مکانیک های عزیز هم گفتند اگر آب لوله کشی(بدون جوشیده شدن) با ضد یخ مصرف بشه خود ضد یخ مانع ایجاد رسوب میکند و مشکلی ندارد!
    _ (برای آردی انژکتوری) آب رادیاتور کدام بهتر است؟ 1.آب مقطر 2.آب رادیاتور رنگی آماده 3.آب لوله کشی چند بار جوشیده

  5. #115
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    دی 1392
    محل سکونت
    ایران27 س
    خودروی من
    روا85سفید-پیکان وانت93 1.7CNG
    نوشته ها
    590
    تشکر
    305
    تشکر شده 378 بار در 260 ارسال
    نوشته اصلی توسط manoochehr نمایش پست اصلی
    سلام البته بهتر بود این مسوله تو تاپیک سیستم خنک کاری مطرح بشه چون مدیر بعدا گیر خواهد داد
    حالا اشکال نداره
    واتر پمپ ایساکو بگیرین isaci!!!تعمین قطعات تضمین خدمات!!!!!واتر پمپ ایساکو خیلی خوبه
    35تومنم قیمت!
    بعد اینکه تسمه رو باز کردین(با شل کردن پیچ بغل دینام تسمه شل میشه)پیچ های فولی سر واتر پمپ رو باز میکنین بعد خود واتر پمپ باز میشه معمولا مقداری از واشر قبلی چسبیده به دیواره قاب جلو باقی میمونه با سمباده تمییزش کنین البته قبل از همه این کار ها ضدیخ رو باز کنین داخل یک تشت همون شیلنگ پایینی رادیات رو باز کنین ضد یخ میاد بیرون در ضمن درب رادیاتم باز کنین تا با مکش هوا بهتر و کامل تر ضد یخ تخلیه شه بعدش تشت رو بکشین کنار و داخل موتور رو با فشار معمولی اب(اب شهری)بشورین حتما دریچه بخاری رو هم باز بزارین تا ات و اشغال های موجود در اون نیز خارج بشه ...برای شستشوی بهتر تاکید میکنم که شیلنگ های بخاری و شیلنگ بالای رادیاتور رو نیز باز کنین و داخلشون با اب فشار بالا بشورین میبینین که اشغال های زیادی ازش بیرون میاد که فکرشم نمیکرزدین ...البته در این حالت مقداری ضد یخ که داخل موتور و بعضی جاها میمونه تلف میشه.....
    بعد شستشوی قسمت خنک کاری داخل موتور و رادیاتورها واتر پمپ رو نصب کنید از چسب مزدا هم حتما جهت اب بندی استفاده کنین پیچ های واتر پمپ رو سفت کنین و بعد نصب فولی و بعدشم تسمه
    حالا نوبت به ریختن محلول و هوا گیری میرسه
    هوا گیری:بنا به تجربه خیلی از دوستان برای هوا گیری نباید پیچ های دور رایات رو باز کنین چون پلاستیکی هستن و زود خراب میشن
    تموم اتصالات شیلنگ ها رو وصل میکنین و با بست محکمشون میکنین الا یک شیلنگ !!!!!شیلنگ بالای رادیاتور !!!!شیلنگ بالای رادیاتور از جایی که به درب ترموستات وصل میشه باید باز باشه و بیرون باشه !!!
    یک عدد پیچ هوا به رنگ طلایی کنار درب موتور سمت راستش قرار داره(سمت انژکتور موتور رو نگا کنین شیلنگ اب میبینین که وسطش یک پیچ طلایی هستش)اونو باز میکنین
    حالا نوبت به ریختن محلول میرسه....
    محلول رو به ارامی داخل رادیاتور بریزید دقت کنید از لوله ها و اتصالات چیزی باز نمونده باشه(جز شیلنگ بالایی)ارام بریزید تا از پیچ زرد رنگ کنار موتور محلول بزنه بیرون!!!در این حالت اجازه دهید یه 10-20ثانیه ای محلول بریزه بیرون تا کامل هوا گیری شه بعدش پیچ رو محکم کنین و ادامه محلول رو بریزین داخل رادیاتور شیلنگ سمت بالایی رو هم به طرف خودتون نگه دارین و داخلشو نگا کنین!!!!!وقتی دیدین ضدیخ از داخل شیلنگ اومد بیرون و داره میریزه درجا شیلنگ رو بکنین تو لوله درب ترموستات بعد ادامه محلول اضافه شود
    در این حالت هیچ هوایی داخل موتور باقی نمیمونه مقدار ضد یخی رو هم که میرزین حتما با4لیتر بریزین ببینین چند لیتر تونستین داخل سیستم خنک کننده بریزن ...من ظرفیتش دقیق یادم نیست روی کله گلگیر ها برچسب هایی هست که مینویسه ظرفیت سیستم خنک کننده رو ببینین اون حدی که گفته داخل رادیات ریختین یا نه؟!!!البته لزومی نداره منتها خیلی موارد خوبه که بدونی واقعا هواگیریت خوب بوده یا نه نصف سیستم هوا داره!مثلا شما 5لیتری ریختین تو سیستم و ظرفیت هم 8لیتره در این حالت یعنی افتضاح یعنی نصف سیستم هوا داره درست هواگیری نشده و مطمئنا واشر خواهی سوزوند
    اما نگران نباش با این روشی که گفتم شما انجام بدی هیچ اتفاقی نمیفته
    قابل توجه همه دوستان
    این قسمتی که با رنگ قرمز نوشتم مورد بسیار مهمی تو هوا گیریه!!!!!به نظرتون چرا این کار رو انجام میدیم؟؟؟نظراتونو بگین مورد جالبی میخوام براتون بگم


    ارادت
    در ضمن سوالی هم داشتین در مورد هوا گیری در خدمتتونم
    خب دوستان شما که دلیلشو نگفتین حالا با اجازتون من میگم
    حتما تا به حال پس از تعویض ضدیخ در اولین استارت خودرو متوجه شدین که ماشین پس از دو دیقه کارکردن درجا امپر اب به یک باره میره بالا حتی در مواردی دیدیم که امپر اب تا نزدیکی قرمز بالا اومده بعد ترموستات باز شده و فورا امپر اومده پایین!!!!!من خودم به این فکر بودم که چرا این اتفاق میفته و چه طور میشه این خطر رو مهار کرد که بطور کاملا اتفاقی از یک رادیاتور ساز یادگرفتم
    دقت کنین ما وقتی پیچ هوا رو باز میکنیم و اتصالات رو میبندیم و لوله بالایی رادیات را باز میکنیم در ادامه محلول ضدیخ رو داخل رادیات میریزیم ...محلول داخل رادیات شده از لوله پایینی وارد موتور میشود و میچرخد تا به حوالی پیچ هوا میرسد از سمت پیچ هوا به بعد اگه فشار کافی در محلول تزریقی به رادیات وجو نداشته باشد (که در روش معمولی ما وجود ندارد)از سمت پیچ هوا به بعد مقداری هوا باقی میمونه که با این مورد کار خاصی نداریم.....لازم به ذکره که جناب اردی ای گفتن که مقداری هوا لازمه برا انقباض و انبساط بله کاملا درست میفرمایند اما ما هر چقدرم اصولی و دقیق هوا گیری کنم باز مقداری هوا باقی میمونه اما هر چه این هوا کم باشه بهتره...
    خب در ادامه ما که ضد یخ رو داخل رادیات میریزیم میبینیم که محلول داخل رادیات بالا امده و از لوله بالای رادیاتور ضدیخ بیرون میریزد در این حالت فورا لوله را داخل محفظه تر موستات میکنیم (به این دلیل که اب در همسایگی تر موستات موجو باشد و پس از داغ شدن سرسیلندر اب موجود در اطراف ترموستات نیز داغ شود و ترموستات باز شود اما اگر در این حالت در حوالی ترموستات اب نباشد و هوا باشد یا بعد از مدت زمان 2 الی سه دقیقه اب به سختی خودش رو به تر موستات برسونه تا ترموستات باز شه چه اتفاقی میفته؟؟بله درسته دما تا حدود زیادی بالا میاد )ما این کار رو دقیقا برای جلو گیری از بالا رفتن دمای پیشرانه حتی برای زمان کوتاهی،انجام میدهیم.....

    - - - - ادغام دو پست پشت سر هم - - - -

    نوشته اصلی توسط Ali#70 نمایش پست اصلی
    سلام دوستان گرامی، هنوز در انتخاب آب رادیاتور مناسب اختلاف نظر وجود دارد؛ خودم آب لوله کشی چند بار جوشیده سرد شده+ضد یخ 50-50 میریزم اما میگن آب جوشیده املاح بیشتری را دارد و باعث رسوبات میشه. خیلی ها آب مقطر را برتر میدونن در مقابل برخی افراد آب مقطر را باعث باعث خورندگی چدن میدونن! یکی از مکانیک های عزیز هم گفتند اگر آب لوله کشی(بدون جوشیده شدن) با ضد یخ مصرف بشه خود ضد یخ مانع ایجاد رسوب میکند و مشکلی ندارد!
    _ (برای آردی انژکتوری) آب رادیاتور کدام بهتر است؟ 1.آب مقطر 2.آب رادیاتور رنگی آماده 3.آب لوله کشی چند بار جوشیده
    اب مقطر یقینا بهتره و مکانیک متاسفانه درست عرض نکردند...گرچه ما همون اب جوشونده رو میریزیم

    کاربر زیر به خاطر ارسال مفید manoochehr از ایشان تشکر کرده است:

    rdi (جمعه 14 آبان 95)

    السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین (ع)

  6. #116
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    اردیبهشت 1393
    خودروی من
    روآ
    نوشته ها
    1,353
    تشکر
    376
    تشکر شده 723 بار در 532 ارسال
    با یکم نبوغ میشه بخار ابو توسط میعان به اب تبدیل کرد و اب مقطر نسبتا خالص بدس اورد

    اب کردن برفک یخچالم گزینه خوبیه ولی حجمش کمه مگه اینکه چند سری برفک یخچالو اب کنیم
    پشت یه نیسان خوندم ...
    با این همه دست انداز نمی مونه پس انداز...

  7. #117
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    دی 1392
    محل سکونت
    ایران27 س
    خودروی من
    روا85سفید-پیکان وانت93 1.7CNG
    نوشته ها
    590
    تشکر
    305
    تشکر شده 378 بار در 260 ارسال
    نوشته اصلی توسط yasin9496 نمایش پست اصلی
    با یکم نبوغ میشه بخار ابو توسط میعان به اب تبدیل کرد و اب مقطر نسبتا خالص بدس اورد

    اب کردن برفک یخچالم گزینه خوبیه ولی حجمش کمه مگه اینکه چند سری برفک یخچالو اب کنیم
    ما برفک زیاد داریم اگه این طور باشه حتما جمع اوریش میکنم ممنون
    السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین (ع)

  8. #118
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    بهمن 1393
    خودروی من
    RD.i 85 * runna 91
    نوشته ها
    138
    تشکر
    41
    تشکر شده 56 بار در 46 ارسال
    دوستان من بازم با وجود تعویض رادیاتور و شلنگ ها و ترموستات و... بازم مشکل کم کردن آب دارم
    آخرین جایی که میبینم در رادیاتوره که آب ازونجا خیلی سر ریز میکنه وقتی موتور گرمه و... میخوام بدونم دلیلش چیه و در رادیات GLX براش بگیرم خوبه؟

  9. #119
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    اردیبهشت 1393
    خودروی من
    روآ
    نوشته ها
    1,353
    تشکر
    376
    تشکر شده 723 بار در 532 ارسال
    از اون پیچ هواگیری که روی شلنگ بخاری هست نشتی نداره
    اگه از اونجا بریزه رو نمد کاپوت اصلا متوجه نمیشین که اب داره نشت میده
    پشت یه نیسان خوندم ...
    با این همه دست انداز نمی مونه پس انداز...

  10. #120
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    دی 1392
    محل سکونت
    ایران27 س
    خودروی من
    روا85سفید-پیکان وانت93 1.7CNG
    نوشته ها
    590
    تشکر
    305
    تشکر شده 378 بار در 260 ارسال
    نوشته اصلی توسط RD.i نمایش پست اصلی
    دوستان من بازم با وجود تعویض رادیاتور و شلنگ ها و ترموستات و... بازم مشکل کم کردن آب دارم
    آخرین جایی که میبینم در رادیاتوره که آب ازونجا خیلی سر ریز میکنه وقتی موتور گرمه و... میخوام بدونم دلیلش چیه و در رادیات GLX براش بگیرم خوبه؟
    نه نه این کارو نکنی ها.درب رادیات پژو اصلا توصیه نمیشه
    السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین (ع)

موضوعات مشابه

  1. مشكلات مربوط به سيستم ترمز
    توسط bahman aga در انجمن کلوپ آردی و روآ RD & ROA
    پاسخ: 61
    آخرين نوشته: یکشنبه 12 اردیبهشت 95, 01:45 بعد از ظهر
  2. بررسي خسارات ناشي از عدم تطابق سپر خودروها
    توسط melody_201 در انجمن سایر سیستم های تکنولوژی
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: دوشنبه 28 اسفند 91, 07:31 بعد از ظهر
  3. مازراتي ام سي 12
    توسط Admin_Soheil در انجمن مازراتی Maserati
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: پنجشنبه 19 بهمن 91, 04:53 بعد از ظهر
  4. آلفارومئو 8 سي كامپتي زيونه-2007
    توسط Admin_Soheil در انجمن آلفارومئو
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: دوشنبه 16 بهمن 91, 09:50 بعد از ظهر
  5. چرا خودرو شاسي بلند مي خريم؟ ( بحث و گفتگو )
    توسط Admin_Soheil در انجمن بحث آزاد پیرامون خودرو
    پاسخ: 7
    آخرين نوشته: چهارشنبه 11 بهمن 91, 09:22 بعد از ظهر

بازدید کنندگان با جستجوی های زیر این صفحه را پیدا کرده اند

روش باز کردن رادیات بخاری سمند

جرم گیری رادیاتور ماشین

شستشوی رادیاتور ماشین با جوهر نمک

جنت رادیات ۴۰۵ مدل پایین

فرق رادیاتور تک لول با دولول

تمیز کردن رادیاتور

مشکلات مربوط به پراید آب از بشکه نمیاد توی رادياتور

جرم گیری رادیاتور پرایدیونیت فن سبزسیستم خنک کننده پژو 405یونیت فن پژوروش استفاده ازجرم گیررادیاتور ماشینجرم گیری رادیاتور خودروسیستم فن خودروhttp:www.iraniantuning.comt3159محلول شستشوی رادیاتور ماشینتمیز کردن رادیاتور ماشیننحوه تعویض آب رادیاتور پژو پارسجرم گيري رادياتورنحوه هواگیری رادیاتور رواتعویض واتر پمپ پرایدجرم گیری رادیاتورنحوه هواگیری رادیاتور پژو پارسواتر پمپ پراید انژکتورطرز کار سیستم خنک کننده خودرو

Members who have read this thread : 69

You do not have permission to view the list of names.

کلمات کلیدی این موضوع

151، 2000، 2010، 2011، 206، 405، benz، ecu، engine، gps، iraniantuning.com، roa، shop، tuning، فنی، فنر، فیلم، فابریک، فرمول، فرمول یک، فرمون، فرمان، فروشنده، فروشگاه مجازی، قوانین، قیمت، قدیمی، قدرت، قطعه، قطعات، كمپرس، لوله، لیفان، لیتر، مقایسه، منیفولد، منبع اگزوز، موتور، موتور فن، موتور پیکان، موتور داغ، موتور روا، موتور سرد، میل لنگ، میزان چسبندگی، مکمل، مکانیک، مکانیکی، مکانیزم، مگان، مایع رادیاتور، ماشين، ماشین، ماشین من، ماشین ها، ماشین های آمریکایی، ماشین شما، ماشینی، مجاری، محفظه، محاسبه، محصول، مدل، مرسدس، مرسدس بنز، مزایا، مزایا و معایب، مزدا، مسابقه، مسابقات، مشکل، مشخصات، مصرف، مصرف بنزین، مصرف سوخت، معرفی، نقص، نقطه انجماد، نمایشگاه، نمد کاپوت، نوشته، چینی، نیاز، نیسان، نکات، چپ کردن، نحوه، نحوه هواگیری، نحوه هواگیری رادیاتور، نرم افزار، چرخ، چسبندگی، نشتی، هنگام، هندلینگ، هواگیری، هواگیری رادیاتور، هوشمند، هیوندای، های، هزینه، ویدیو، وانت، وانت پیکان، واتر پمپ، واشر سر سیلندر، واشر سرسیلندر، وجود، یعنی، کلوپ، کلیه، کلاچ، کلاج، کمک، کمپانی، کنید، کولر، کوتاه، کیلومتر، کاپوت، کارواش، کارکرده، کارا، کاسه نمد، کردن، گل، گوشی، گیم، گاز سوز، گذشت، پلاستیک، پمپ، پمپ بنزین، پول، پوسيدگي، پیکان، پیگیری، پیست، پیستون، پیشنهاد، پیشرانه، پژو، پژو 405، پژویی، پایداری، پارکینگ، پراید، www.iraniantuning.com، ؟، آموزش، آمپر، آمریکایی، آب رادیاتور، آردی، ال 90، ال90، الکتریکی، انژکتور، انژکتوری، انتقال، انجمن، انجمن تخصصی، انجمن تخصصی خودرو، اهنگ، اونتادور، اویل پمپ، ای سی یو، ایمنی، ایران، ایران خودرو، ایرانی، ایرانیان، ایرانخودرو، ایراد، ایساکو، اگزوز، اتوموبیل رانی، اتوماتیک، اتوبان، اتاق، اتاق خودرو، ارتفاع، ارتفاع ماشین، اردی، ارز، اسب بخار، استاندارد، استارت، اصل، اظهار، بنز، بنزین، بهران، بوگاتی، بی ام و، بالانس، باتری، باتری ماشین، بار، باردو، بازی، بازار، باطری، بحث، بخاری خودرو، بدنه، برق، برق خودرو، برند، برچسب، برای، تندر، توجه، تیونینگ، تیونینگ ایرانیان، تیبا، تکنولوژی، تاکسی، تاپیک، تحقیق، تخصصی خودرو، ترموستات، ترافیک، تسمه، تصویر، تصاویر، تعمير، تعمیر، تعمیرگاه، جلوگیری، جیپ، جامع، جاده، حرارت، خلاف، خود، خودرو، خودرو سازی، خودرویی، خودروسازی، خاص، خسته، خط تولید، دمای موتور، دنده، دهان، دو در، دوم، دور موتور، دینام، دیاگ، داخلی، دادن، دارند، درب موتور، درجه موتور، درجه حرارت، رفع ایراد، رله، رنو، رنگ، روش، روغن، روغن موتور، روغن سوزی، رینگ، رینگ و پیستون، ریو، رالی، رانندگی، راندمان، راهنمایی، رادیاتور، رسوب، زمستان، سفر، سمند، سمباده، سمت راست، سنسور، سوییچ، سوپاپ، سوپر، سوخت، سيلندر، سيستم، سیلندر، سیم کشی، سیستم، سیستم انتقال، سالم، سایپا، سایت، ساعت، سر سيلندر، سر سیلندر، سرسیلندر، سرعت، شما، شهر، شود، شیلنگ ها، شارژ، شتاب، شده، شرکت، صفحه، صفحه کیلومتر، صفر، ضد یخ، ضريب، ضعف، طراحی، طراحی خودرو، طرح، علم، عکاسی، عکس، عکس موتور

نمایش برچسب‌ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
نام‌نویسی
درباره ما

سی ام مرداد ماه سا ل 91 بود که تصمیم بر ایجاد تیونینگ ایرانیان گرفتم ؛ تجارب زیادی کسب شد اما مهم ترین شعار و هدف ما خدمت به دوستان و عاشقان ماشین است! این انجمن ، به جرات اولین انجمنی است که میان کاربران و مدیران آن تفاوتی نیست و تمامی کاربران با مدیران احساس راحتی می کندد.هرچه داریم ازشماست! تنهایمان نگذارید!

ارسال پیام به مدیر سایت
دوستان ما
لینک های مفید
ابزار ها
بارگذاری مجدد کد امنیتی مندرج در تصویر را وارد کنید: