مباحث مربوط به سیستم انتقال قدرت (کلاچ,گیربکس,دیفرانیسل) آردي و روا - صفحه 8
کاربری
کاربر گرامی به انجمن تخصصی خودرو تیونینگ ایرانیان خوش آمدید . اگر این نخستین بازدید شما از سایت است , لطفا ثبت نام کنید:
تبلیغات (سفارش)
banner banner banner banner

هدف از ايجاد تاپيک :

صفحه 8 از 17 نخستنخست 123456789101112131415 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از 71 به 80 از 170

نمایش : 11508 , پاسخ ها : 169
موضوع: مباحث مربوط به سیستم انتقال قدرت (کلاچ,گیربکس,دیفرانیسل) آردي و روا

  1. #71
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    دی 1391
    خودروی من
    Roa G2
    نوشته ها
    64
    تشکر
    0
    تشکر شده 12 بار در 11 ارسال
    [QUOTE=bl4ckd0om;30279]کلا میل لنگ ماشین های ما تا دور ۵.۵ بیشتر نمیچرخن
    گیربکس های بهینه فقط تعمیرشون آسون تره ولی ذریب سرعتهای دنده هاش هزار تومان نمیارزه
    واسه افزایش دور موتور توربو شارژر ! تعویض میل لنگ با مدل های اسپرت ( خبر ندارم واسه آردی هست یا نه )


    دوست عزیز توربو شارژر دور موتورو افزایش نمیده بلکه بسته به میزان بوست میشه تا 50 درصد هوای اضافه نسبت به فشار اتمسفر رو با این وسیله کمپرس بکنه و به درون منیفولد بدمه که با افزایش حجم هوای ورودی میزان نسبت هوا به سوخت زیاد میشه که این افزایش باعث زیاد شدن قدرت احتراق و در نهایت موتور و در ادامه نیز افزایش گشتاور رو بهمراه خواهد داشت
    میل لنگ این موتور رو میشه به دور 7000 رسوند در صورتی مجددا بالانس در اون دور بشه

  2. #72
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    آذر 1392
    محل سکونت
    ایالات متحده حصارک
    خودروی من
    پژو ۲۰۰۰ CC
    نوشته ها
    212
    تشکر
    39
    تشکر شده 132 بار در 84 ارسال
    عزیز من نخواستم پیچیده حرف بزنم . تا همین الان هم ۴ تا ماشین توربو شده زیر دستم هست ( مال مردم ) که جمعشون میکنیم
    شما همون برو دور موتور آردی رو به ۷ هزار برسون و بالانسش کن ببینم چند دقیقه کار میکنه بعد هم یه جا آدرس بده ما هم بیام ببینیمش
    البته فکر کنم منظورت با قطعات فابریکی بود دیگه . اگه شد و موتور تونست ۵ دقیقه با اون دور کار کنه که هیچی حرفت صحیح .
    ولی نشد ... هم که نشده دیگه
    حرفای قلمبه سلمبه زدن که مهارت نمیخواد آدم یه جوری حرف میزنه همه بفهمن .
    منظور من هم از استفاده توربو این بود که کلی قدرت به ماشینت میده و راحت به سرعتهای بالا و دور های بالا دست پیدا میکنی .
    سختش نکن دوست من . هزار تا دلیل میتونه باشه که نمیذاره ماشین این دوستمون دور موتورش بالا نمیره .
    میشه با ۶۰ میلیون تومان با آردی کاری کرد که زانتیا رو قورت بده و بری با آزرا و کمری کورس بذاری
    ولی ۱۰۰ البته همین کاری اشتباه محضه مگر اینکه میلیاردر باشی و ندونی چه جوری پولت رو خرج کنی همین جوری محض تست و بیکار نباشی انجام بدی

  3. #73
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    بهمن 1391
    خودروی من
    روآ سال
    نوشته ها
    154
    تشکر
    1
    تشکر شده 25 بار در 22 ارسال
    نوشته اصلی توسط bl4ckd0om نمایش پست اصلی
    نرم شدن هم به خاطر سیم کلاج هست و صفحه جدید ولی بیشترین تاثیر ماه تراش دادن دیسک کلاج هست
    البته تراش فلایول هم تاثیر داره ولی این یکی بیشتر رو قدرت تاثیر داره
    آره داداش تاثیر داره خوب هم داره صفحه کلاج نو انداختم مارک عظام 40 تومان هم پول دادم تو یه روز سوخت و به باد رفت

    تو همین پست یه مقدار بری عقب تر کامل توضیح دادم با عکس
    دیسک صفحه را مگر با هم عوض نمیکنند
    پست های قبلی را خواندم این لبه دیسک کجاست که شما تراش دادی کاش تو عکس مشخص میکردی
    فلایول را کجاش تراش دادی کاش عکس گرفته بودی
    برای این کارها اگر عکس با توضیحات روی عکس باشه بهتره
    تا امثال من که تو شهرستان هستند برای انجام چنین کاری راحت تر باشند

  4. #74
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    آذر 1392
    محل سکونت
    ایالات متحده حصارک
    خودروی من
    پژو ۲۰۰۰ CC
    نوشته ها
    212
    تشکر
    39
    تشکر شده 132 بار در 84 ارسال
    دیسک رو نیازی نیست حتما با صفحه عوض کنی سالم باشه دیگه نیازی نیست به تعویض

    البته داداش ماشین شما روای سال هست و دیسک و صفحه اش پژویی هست نمیدونم این حرکت رو رو روای سال میزنن یا نه
    یه سر رفتم پیش پسر خالم ازش میپرسم کلا سیستم کلاج و گیربکس و میل گاردان ماشین شما با مال من فرق داره
    مثلا میل گاردان ماشین من چار شاخ گاردان داره مال شما نه به جاش یه قطعه دیگه داره که الان اسمش یادم نمیاد

  5. #75
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    مرداد 1392
    محل سکونت
    تبريز
    خودروی من
    پژو آردي 1600
    نوشته ها
    214
    تشکر
    47
    تشکر شده 121 بار در 91 ارسال
    توربو شارژر يا سوپر شارژر هزينه هاش بالاست
    ولي سيستم برق رساني رو يه توضيح بده
    راستي اين ميلنگ اسپرت قضيه اش چيه عكس داري ازش يا خودت استفاده كردي يه توضيح بده شايد رفتيم تو كارش
    موفقیت کلید شادی نیست، بلکه شادی کلید موفقیت است؛ اگر آنچه انجام می دهی دوست بداری، موفق خواهی بود.

  6. #76
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    تیر 1392
    خودروی من
    RDi
    نوشته ها
    133
    تشکر
    39
    تشکر شده 52 بار در 42 ارسال
    مدتیه که احساس می کنم کلاج ماشینم سفت شده.
    کلاج اهرمی شده هست و حدود دو ماهه دیسک و صفحه عوض کردم.قبلی عظام بود و کلاج نرمی بود،خراب شد گرم که می کرد ماشین می لرزید.خلاصه عوض کردم مشکل حل شد.
    ولی کلاج سفت تر شده.شاید پای خودم عادت کرده و ضعیف شده.به تعمیرکار نشون دادم میگفت صفحت قوی تر شده مال اونه که پدال سفت شده.نظر شما چیه؟

    راستی برای روغن کاری پدال ها کجا رو باید روغن کاری کنم؟

  7. #77
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    آذر 1392
    محل سکونت
    ایالات متحده حصارک
    خودروی من
    پژو ۲۰۰۰ CC
    نوشته ها
    212
    تشکر
    39
    تشکر شده 132 بار در 84 ارسال
    نوشته اصلی توسط bahman aga نمایش پست اصلی
    توربو شارژر يا سوپر شارژر هزينه هاش بالاست
    ولي سيستم برق رساني رو يه توضيح بده
    راستي اين ميلنگ اسپرت قضيه اش چيه عكس داري ازش يا خودت استفاده كردي يه توضيح بده شايد رفتيم تو كارش
    به خاطر همون جلوش یه علامت تعجب زدم . سوپر شارژی که قابل نصب رو آردی باشه نداریم . توربو شارژر الکتریکی البته قوی ترین و بهترینش ۱ میلیون ۱۵۰ هزار تومان ( پایین تر هم هست )
    توربو شارژر مکانیکی هم خوبش از ۳ و نیم میلیون به بالا .

    قوی تر کردن سیستم برق و جرقه زنی کاربراتور :
    استفاده از وایر اسپرت یا اسپرت کردن وایر . ( این رو قبلا توضیح دادم )
    استفاده از شمع های چند پلاتینه و اسپرت . (از ۴۰ تومان به بالا ولی ۱۵۰ تومان به بالا خوبه )
    دینام قویتر باطری بهتر . که همه جورش تو بازار هست . ( باطری خوب از ۱۵۰ به بالا هست )
    استفاده از دلکو های قوی تر ( انگیلیسیش تو بازار هست و بهتر جواب میده )
    استفاده از مگنت ( حدودا ۸۰ یا ۹۰ تومان قیمت داره )
    استفاده از کیت های جرقه زنی اسپرت ( خوبش ۲۵۰ به بالا پایین تر هم هست )
    کویل بهتر ( انگیلیسیش ۸۰ تومان )

    میلنگ های اسپرت رو هم خودم گفتم خبر ندارم واسه پیکان هست یا نه . ولی ماشین من میل لنگش پیکانی بود با مال روا عوض کردم سبک تره و بهتر .


    نوشته اصلی توسط SilverStar نمایش پست اصلی
    مدتیه که احساس می کنم کلاج ماشینم سفت شده.
    کلاج اهرمی شده هست و حدود دو ماهه دیسک و صفحه عوض کردم.قبلی عظام بود و کلاج نرمی بود،خراب شد گرم که می کرد ماشین می لرزید.خلاصه عوض کردم مشکل حل شد.
    ولی کلاج سفت تر شده.شاید پای خودم عادت کرده و ضعیف شده.به تعمیرکار نشون دادم میگفت صفحت قوی تر شده مال اونه که پدال سفت شده.نظر شما چیه؟

    راستی برای روغن کاری پدال ها کجا رو باید روغن کاری کنم؟

    همون بلبرینگش رو روغن کاری کن . تراش صفحه کلاج هم خیلی تاثیر داره
    سیم کیلومتر هم موثر هست
    والا تا اونجایی که ما میدونیم تعویض دیسک و صفحه خودش باعث نرمی کلاج میشه این مدلش رو نشنیده بودم

    کاربر زیر به خاطر ارسال مفید bl4ckd0om از ایشان تشکر کرده است:

    bahman aga (شنبه 23 آذر 92)

    ویرایش توسط bl4ckd0om : دوشنبه 18 آذر 92 در ساعت 05:14 بعد از ظهر

  8. #78
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    خرداد 1392
    خودروی من
    پراید 131 se
    نوشته ها
    158
    تشکر
    0
    تشکر شده 66 بار در 51 ارسال
    سلام یه سوالی
    این بابایی که کلاج رو از سیمی به اهرمی تبدیل میکنه چقدر هزینه میگیره ؟ ارزشششو داره ؟ من اینجا کسی پیدا نکردم اینکارو بکنه

  9. #79
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    مرداد 1392
    محل سکونت
    تبريز
    خودروی من
    پژو آردي 1600
    نوشته ها
    214
    تشکر
    47
    تشکر شده 121 بار در 91 ارسال
    نوشته اصلی توسط aref_1300 نمایش پست اصلی
    سلام یه سوالی
    این بابایی که کلاج رو از سیمی به اهرمی تبدیل میکنه چقدر هزینه میگیره ؟ ارزشششو داره ؟ من اینجا کسی پیدا نکردم اینکارو بکنه
    هزينه الانشو نمي دونم ولي بمراتب كلاچت نرمتر ميشه و اكثر مكانيكي هاي پيكان هم اينكارو ميكنن

    - - - - ادغام دو پست پشت سر هم - - - -

    نوشته اصلی توسط aref_1300 نمایش پست اصلی
    سلام یه سوالی
    این بابایی که کلاج رو از سیمی به اهرمی تبدیل میکنه چقدر هزینه میگیره ؟ ارزشششو داره ؟ من اینجا کسی پیدا نکردم اینکارو بکنه
    هزينه الانشو نمي دونم ولي بمراتب كلاچت نرمتر ميشه و اكثر مكانيكي هاي پيكان هم اينكارو ميكنن
    موفقیت کلید شادی نیست، بلکه شادی کلید موفقیت است؛ اگر آنچه انجام می دهی دوست بداری، موفق خواهی بود.

  10. #80
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    خرداد 1392
    محل سکونت
    بجنورد
    خودروی من
    RD85-S2000
    نوشته ها
    78
    تشکر
    59
    تشکر شده 40 بار در 32 ارسال
    نوشته اصلی توسط aref_1300 نمایش پست اصلی
    سلام یه سوالی
    این بابایی که کلاج رو از سیمی به اهرمی تبدیل میکنه چقدر هزینه میگیره ؟ ارزشششو داره ؟ من اینجا کسی پیدا نکردم اینکارو بکنه
    برای هر شهری فکر میکنم راننده تاکسی های روا آردی سوار اطلاع دارند کجا اهرمی میکنند - من از چندتا راننده تاکسی سوال کردم گفتند 30 تومن اهرمی کردند - ولی کثیف کاریه چندتا میله و بلبرینگ و آت آشغال به هم وصل کردند اهرم ساختند - من که اصلا خوشم نیومد از اهرمی (از کلاچ سیمی خودم هم راضیم)

موضوعات مشابه

  1. دیسک و صفحه کلاچ و بلبرینگ کلاچ و سیستم کلاچ
    توسط Artavil offroad در انجمن موتور گیربکس و سیستم انتقال قدرت - Engine , Transmission & Drivetrain
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: پنجشنبه 11 مهر 92, 05:20 بعد از ظهر
  2. کیسه هوا در کمربند ایمنی
    توسط Admin_Soheil در انجمن سایر سیستم های تکنولوژی
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: شنبه 26 مرداد 92, 06:24 بعد از ظهر
  3. کرایسلر 300 لوکس
    توسط شاهین در انجمن كرايسلر Chrysler
    پاسخ: 1
    آخرين نوشته: جمعه 18 اسفند 91, 01:29 بعد از ظهر
  4. مقایسه فنی ( لیفان 620 ) با ( لیفان 520 )
    توسط Admin_Soheil در انجمن لیفان Lifan
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه 05 دی 91, 09:32 بعد از ظهر
  5. کیسه هوای کمربند، جدیدترین سیستم ایمنی بنز +Beltbag
    توسط Admin_Soheil در انجمن سایر سیستم های تکنولوژی
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه 07 شهریور 91, 09:17 بعد از ظهر

بازدید کنندگان با جستجوی های زیر این صفحه را پیدا کرده اند

سیستم انتقال قدرت

گیربکس پیکان

http:www.iraniantuning.comt3158

قیمت گیربکس اردی

گیربکس آردی

گیربکس گتراک

گیربکس اردی

صدای گیربکس آردیگیربکس روآانتقال قدرت گیربکسگیربکس گتراک پیکانگیربکسگیربکس المانی اردیسیستم گیربکس پیکانگیربکس آلمانی آردیتابگیری گاردانتعویض گیربکس آردیانداختن دف تویوتای روی وانت پیکانبد جا رفتن دنده 2 آردیکدام روغن دنده گیربکس برای آردی بهترهگيربكس گتراكقدرت در گیربکسعلت بد جا رفتن دنده روآعلت جا نرفتن دنده در لیفانگیربکس پژو روا

Members who have read this thread : 194

You do not have permission to view the list of names.

کلمات کلیدی این موضوع

151، 405، iraniantuning.com، tuning، فلایول، فلایویل، فنی، فیلم، فابریک، فرمان، فروشنده، قفل، قهرمان، قوت، قیمت، قدیمی، قدرت، قطعه، قطعات، لوله، لوازم، لیتر، لاستیک، منیفولد، منبع اگزوز، مهارت، موتور، موتور ماشین، موتور بازی، میل لنگ، مکمل، مکمل سوخت، مکانیک، مکانیکی، مگنت، ماشين، ماشین، ماشین من، ماشین شما، محفظه، مدل، مرگ، مزایا، مزدا، مشکل، مصرف، مصرف سوخت، معکوس، معرفی، نوشته، نيرو، نیم کلاج، نیاز، نیسان، چرب، چرخ، چرخ دنده، هنگام، هیدرولیک، های، هدرز، هزینه، وانت، وایر، وایر اسپرت، واتر پمپ، واسکازین، واشر سر سیلندر، واشر سرسیلندر، وجود، یاتاقان، یعنی، کلاچ، کلاج، کمک، کمری، کنید، کولر، کوتاه، کورس، کارکرده، کاربراتور، کارتل، کاسه نمد، کردن، گیربکس، گاز دادن، گذشت، گشتاور، پلاستیک، پمپ، پول، پیکان، پیستون، پیشنهاد، پژو، پژو پارس، پژویی، پدال گاز، پراید، www.iraniantuning.com، ؟، آلمانی، آمپر، آب روغن، آردی، آردی و روا، الکتریکی، انتقال، انتقال قدرت، ایران، ایران خودرو، ایرانول، ایرانی، ایرانیان، ایراد، ایساکو، اگزوز، اتومات، اتومبیل، اتوبان، اتاق، اتصال، اتصال بدنه، احتراق، اختصاصی، ارتفاع، ارتفاع ماشین، اسپرت، اسپرت کردن، استاندارد، استارت، بلبرنگ، بلبرینگ، بنزین، بنزین سوپر، بهران، بوی لنت، بی ام و، بالانس، باند، باک، باک بنزین، باتری، بار، بازی، بازار، باطری، بحث، بدنه، برق، برای، تویوتا، توجه، توربو، توربو شارژر، تی کاف، تیونینگ، تیونینگ ایرانیان، تیپ، تایر، تاکسی، تاپیک، تحقیق، تخته گاز، ترموستات، ترمز، ترمز دستی، تراکم موتور، تسمه، تصاویر، تصادف، تعمیر، تعمیر موتور، تعمیر گیربکس، جی پی اس، جای پیچ، جاده، جرقه، خود، خودرو، خبر، خسته، دلکو، دنده، دنده مرده، دندون، دوم، دور موتور، دیفرانسیل عقب، دیسک، دیسک و صفحه، دیسک صفحه، دادن، دارند، دریفت، درب موتور، درجه یک، دست دوم، دسته موتور، رنگ، روآ سال، روا آردی، روش، روغن، روغن کاری، روغن ترمز، رینگ، راننده تاکسی، رانندگی، راهنمایی، رادیاتور، راست، زانتیا، سفر، سمند، سوپاپ، سوپر، سوپر شارژر، سوخت، سيستم، سیلندر، سیستم، سیستم انتقال، سالم، سایپا، سایت، سایش، ساعت، سدان، سر سیلندر، سرسیلندر، سرعت، شما، شمال، شمع، شهر، شود، شيشه، شاسی، شتاب، شتاب ماشین، شده، شرکت، صفحه، صفحه کلاچ، صفحه کلاج، صفر، ضعف، طراحی، عکس، عکس از

نمایش برچسب‌ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
نام‌نویسی
درباره ما

سی ام مرداد ماه سا ل 91 بود که تصمیم بر ایجاد تیونینگ ایرانیان گرفتم ؛ تجارب زیادی کسب شد اما مهم ترین شعار و هدف ما خدمت به دوستان و عاشقان ماشین است! این انجمن ، به جرات اولین انجمنی است که میان کاربران و مدیران آن تفاوتی نیست و تمامی کاربران با مدیران احساس راحتی می کندد.هرچه داریم ازشماست! تنهایمان نگذارید!

ارسال پیام به مدیر سایت
دوستان ما
لینک های مفید
ابزار ها
بارگذاری مجدد کد امنیتی مندرج در تصویر را وارد کنید: