مباحث مربوط به سیستم انتقال قدرت (کلاچ,گیربکس,دیفرانیسل) آردي و روا - صفحه 28
کاربری
کاربر گرامی به انجمن تخصصی خودرو تیونینگ ایرانیان خوش آمدید . اگر این نخستین بازدید شما از سایت است , لطفا ثبت نام کنید:
تبلیغات (سفارش)
banner banner banner banner

هدف از ايجاد تاپيک :

صفحه 28 از 30 نخستنخست ... 1821222324252627282930 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از 271 به 280 از 294

نمایش : 42800 , پاسخ ها : 293
موضوع: مباحث مربوط به سیستم انتقال قدرت (کلاچ,گیربکس,دیفرانیسل) آردي و روا

  1. #271
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    دی 1392
    محل سکونت
    ایران27 س
    خودروی من
    روا85سفید-پیکان وانت93 1.7CNG
    نوشته ها
    592
    تشکر
    306
    تشکر شده 378 بار در 260 ارسال
    صفحه کلاج وانت ما رو بنزین لرزش شدیدی ایجاد میکنه رو گاز هم اگه با ملایمت رفتار نکنی میلرزونه انگاری تموم شده رفته اما جالب اینجاست هر موقع تستش میکنم میبینم ماشین خاموش میشه و این یعنی هنوز تموم نشده .روش تست هم همون ترمز دستی و دنده 4 و فشار به صفخحه هست که بلدیدعجیبه به نظرم
    السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین (ع)

  2. #272
    rdi
    rdi آنلاین نیست.
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    مرداد 1393
    خودروی من
    rdi
    نوشته ها
    923
    تشکر
    653
    تشکر شده 696 بار در 518 ارسال
    نوشته اصلی توسط manoochehr نمایش پست اصلی
    صفحه کلاج وانت ما رو بنزین لرزش شدیدی ایجاد میکنه رو گاز هم اگه با ملایمت رفتار نکنی میلرزونه انگاری تموم شده رفته اما جالب اینجاست هر موقع تستش میکنم میبینم ماشین خاموش میشه و این یعنی هنوز تموم نشده .روش تست هم همون ترمز دستی و دنده 4 و فشار به صفخحه هست که بلدیدعجیبه به نظرم
    عجیب نیست...لنت صفحه تمام نشده است دیگر... ...در ضمن این لرزش میتواند به خرابی بوش یا رولبرینگ ته میل لنگ هم ربط داشته باشد..
    میبایستی باز شود دیده شود....

    3 کاربر به خاطر ارسال مفید rdi از ایشان تشکر کرده اند:

    alireza_resima (دوشنبه 18 اردیبهشت 96),manoochehr (پنجشنبه 16 دی 95),yasin9496 (پنجشنبه 16 دی 95)


  3. #273
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    خرداد 1392
    محل سکونت
    بجنورد
    خودروی من
    RD85-S2000
    نوشته ها
    120
    تشکر
    84
    تشکر شده 62 بار در 50 ارسال
    سلام عزیزان
    جدیدا صدای زوزه از عقب میاد.شایدم گاردانه
    موقعی که رو دنده گاز میدم زوزه میکشه گازو رها میکنم زوزه تقریبا قطع میشه خلاص که میکنم زوزه بدتر میشه

    هر چند ساعت که بیشتر کار میکنه و گرم میشه زوزه بیشتر میشه.


    قبلا اصلا زوزه نداشت.
    یه لقی تو دیفرانسیل بود موقعی که کلاج رها میکردی تق صدا میداد
    بعدش دیفرانسیلو باز کردم هرچی واشر ماشر داشت عوض کردم.
    جوری بستم که لقی نداشته باشه یعنی دنده ها کیپه

    چه کنم

  4. #274
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    دی 1392
    محل سکونت
    ایران27 س
    خودروی من
    روا85سفید-پیکان وانت93 1.7CNG
    نوشته ها
    592
    تشکر
    306
    تشکر شده 378 بار در 260 ارسال
    سلام.دوستان خوبین؟
    گیربکس وانت ما زوزه شدید داره مخصوصا دنده یکش خیلی شدیده در حالت درجا هم ک پا رو از رئکلاج برمیداری قشنگ میخونه.البته دنده دو و سه هم صدای زیادی دارن منتها دنده یک از همشون بیشتره.
    اینجا گیربکس کهنه رو خیلی گرون میگن نمیشه خریدبه نظرم بلبرینگ هاش مشکل پیدا کردن.دنده چهار هم ک مستقیمه اصلا صدا نداره.نمیدونم شاید هم صدا از دنده زیر باشه و بعد تعویض بلبرینگ باز صدا بدهمیگن اخه ممکنه بعد تعمیر هم باز صدا بده منم نفرت دارم از صدا.دف هم میخونه حالا اینو ردیف کنیم بعد ببینیم چی میشه .
    دوستان راهنمایی کنید به نظرتون چه جنسی بگیرم؟نیرو محرکه ایساکو و......میخوام اصلا صدا نداشته باشه و خوب کار کنه.اما گیربکس مشکل جا رفتن دنده نداره و دنده ها خیلی نرم و دلچسب جا میرن.
    امکان 5دنده شدن گیربکس جدید!!



    دوستان یه جایی توی تی تی خوندم که گیربکس وانت باردو از یه سالی به بعد تغییراتی توش اعمال شده و برا همین امکان 5 دنده شدن رو داره!!!!!نمیدونم شاید هم دنده زیر روایی انداختن اما گیربکس با وانت قبلی هیچ فرقی نداره اون81بود این93حتی فنر دنده عقب هم مثل همونه و دنده 1 و2 هم طبق معمول فنر نداره دنده عقب هم ک طبق معمول موقع فشردن فنر دنده عقب روشن میشه (قبل از درگیر شدن دنده عقب)!اصلا چشمم اب نمیخوره ایران خودرو دنده زیر روا به اون گرونی رو رو وانت بندازه و 5 هم اضافه نکنه!!!!دنده زیر روا اخه هندی هست و صدا مدا اصلا نداره بازم نمیدونم شاید روایی باشه!
    اینم مستندات:


    - - - - ادغام دو پست پشت سر هم - - - -

    [IMG][فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ][/IMG]

    - - - - ادغام دو پست پشت سر هم - - - -

    [IMG][فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ][/IMG][IMG][فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ][/IMG]

    - - - - ادغام دو پست پشت سر هم - - - -

    اطلاعات گیربکسو بخونین

    2 کاربر به خاطر ارسال مفید manoochehr از ایشان تشکر کرده اند:

    alireza_resima (دوشنبه 18 اردیبهشت 96),rdi (سه شنبه 19 اردیبهشت 96)

    السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین (ع)

  5. #275
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    آذر 1395
    خودروی من
    روا
    نوشته ها
    74
    تشکر
    234
    تشکر شده 59 بار در 43 ارسال
    نوشته اصلی توسط ahmadcj7 نمایش پست اصلی
    سلام عزیزان
    جدیدا صدای زوزه از عقب میاد.شایدم گاردانه
    موقعی که رو دنده گاز میدم زوزه میکشه گازو رها میکنم زوزه تقریبا قطع میشه خلاص که میکنم زوزه بدتر میشه

    هر چند ساعت که بیشتر کار میکنه و گرم میشه زوزه بیشتر میشه.


    قبلا اصلا زوزه نداشت.
    یه لقی تو دیفرانسیل بود موقعی که کلاج رها میکردی تق صدا میداد
    بعدش دیفرانسیلو باز کردم هرچی واشر ماشر داشت عوض کردم.
    جوری بستم که لقی نداشته باشه یعنی دنده ها کیپه

    چه کنم
    سلام اگر گاردان سمت دف رو تکون بدین و لقی زیاد باشه بین گاردان و دف یه مهره داره داخلش که فکر میکنم مهره سر کوپلین بهش میگن شاید اون شل شده باشه دقیقا همین مهره واسه این ماشین من هم شل بود که باسفت کردن درست شد صدای زوزه یا هووو هووو میداد تو سرعت های بالاتر بیشتر بود

    2 کاربر به خاطر ارسال مفید alireza_resima از ایشان تشکر کرده اند:

    ahmadcj7 (چهارشنبه 20 اردیبهشت 96),rdi (سه شنبه 19 اردیبهشت 96)


  6. #276
    rdi
    rdi آنلاین نیست.
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    مرداد 1393
    خودروی من
    rdi
    نوشته ها
    923
    تشکر
    653
    تشکر شده 696 بار در 518 ارسال
    نوشته اصلی توسط manoochehr نمایش پست اصلی
    سلام.دوستان خوبین؟
    گیربکس وانت ما زوزه شدید داره مخصوصا دنده یکش خیلی شدیده در حالت درجا هم ک پا رو از رئکلاج برمیداری قشنگ میخونه.البته دنده دو و سه هم صدای زیادی دارن منتها دنده یک از همشون بیشتره.
    اینجا گیربکس کهنه رو خیلی گرون میگن نمیشه خریدبه نظرم بلبرینگ هاش مشکل پیدا کردن.دنده چهار هم ک مستقیمه اصلا صدا نداره.نمیدونم شاید هم صدا از دنده زیر باشه و بعد تعویض بلبرینگ باز صدا بدهمیگن اخه ممکنه بعد تعمیر هم باز صدا بده منم نفرت دارم از صدا.دف هم میخونه حالا اینو ردیف کنیم بعد ببینیم چی میشه .
    دوستان راهنمایی کنید به نظرتون چه جنسی بگیرم؟نیرو محرکه ایساکو و......میخوام اصلا صدا نداشته باشه و خوب کار کنه.اما گیربکس مشکل جا رفتن دنده نداره و دنده ها خیلی نرم و دلچسب جا میرن.
    امکان 5دنده شدن گیربکس جدید!!



    دوستان یه جایی توی تی تی خوندم که گیربکس وانت باردو از یه سالی به بعد تغییراتی توش اعمال شده و برا همین امکان 5 دنده شدن رو داره!!!!!نمیدونم شاید هم دنده زیر روایی انداختن اما گیربکس با وانت قبلی هیچ فرقی نداره اون81بود این93حتی فنر دنده عقب هم مثل همونه و دنده 1 و2 هم طبق معمول فنر نداره دنده عقب هم ک طبق معمول موقع فشردن فنر دنده عقب روشن میشه (قبل از درگیر شدن دنده عقب)!اصلا چشمم اب نمیخوره ایران خودرو دنده زیر روا به اون گرونی رو رو وانت بندازه و 5 هم اضافه نکنه!!!!دنده زیر روا اخه هندی هست و صدا مدا اصلا نداره بازم نمیدونم شاید روایی باشه!
    اینم مستندات:


    - - - - ادغام دو پست پشت سر هم - - - -

    [IMG][/IMG]

    - - - - ادغام دو پست پشت سر هم - - - -

    [IMG][/IMG][IMG][/IMG]

    - - - - ادغام دو پست پشت سر هم - - - -

    اطلاعات گیربکسو بخونین

    درود....
    دوستان توجه داشته باشند....یکی از مزایای اکنون خودرو های خانواده اردی.....بازار لوازم استوک هست....
    بنابراین در مورد هزینه کردن برای خودروی وانت پیکان و 6 دنده کردن جعبه دنده...اصلا هم رای نیستیم....یک جعبه دنده روایی ضمانتی حدود 700 الی 800 ه ت است...البته استوک)....
    بنابراین از گذاشتن وقت و هزینه برای تبدیل جعبه دنده پیکانی به 6 دنده بگذرید بهتر هست....
    در مقایسه اگر در فکر تغییر یا یک هنر به خرج دادن برای خودتان هستید کاری کنید ارزش داشته باشید....
    به رای اینجانب با ساخت یا پیدا کردن یک جعبه دنده کوچک (تبدیل یا کمک) که از قبل ریاضیات فنی ان را انجام داده باشید...جعبه دنده 5 سرعته پیکانی را به 10 دنده تبدیل کنید بهتر هست...
    2 دنده سبک و سنگین برای حرکت به سمت عقب میشود و 8 سرعت هم برای حرکت رو به جلو....شاید دردسر این کار از یک دنده اضافه کردن به جعبه دنده 5 سرعته پیکان کمتر باشد...از طرف دیگر
    برای وانت راندمان بالاتر و بهینه تر باشد....اینطور شاید بشود هنگامی که مقدار بار تکمیل هست با نیسان وانت Z24 یا ND28 دیزل هم برابری کند..
    سرفراز باشید

    کاربر زیر به خاطر ارسال مفید rdi از ایشان تشکر کرده است:

    manoochehr (چهارشنبه 20 اردیبهشت 96)

    ویرایش توسط rdi : سه شنبه 19 اردیبهشت 96 در ساعت 11:39 بعد از ظهر

  7. #277
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    خرداد 1392
    محل سکونت
    بجنورد
    خودروی من
    RD85-S2000
    نوشته ها
    120
    تشکر
    84
    تشکر شده 62 بار در 50 ارسال
    نوشته اصلی توسط alireza_resima نمایش پست اصلی
    سلام اگر گاردان سمت دف رو تکون بدین و لقی زیاد باشه بین گاردان و دف یه مهره داره داخلش که فکر میکنم مهره سر کوپلین بهش میگن شاید اون شل شده باشه دقیقا همین مهره واسه این ماشین من هم شل بود که باسفت کردن درست شد صدای زوزه یا هووو هووو میداد تو سرعت های بالاتر بیشتر بود
    نه داداش اونو درحد مرگ سفتش کردم. جوم نمیخوره.
    بوکس 32 میخوره بهش

    کاربر زیر به خاطر ارسال مفید ahmadcj7 از ایشان تشکر کرده است:

    rdi (چهارشنبه 20 اردیبهشت 96)


  8. #278
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    دی 1392
    محل سکونت
    ایران27 س
    خودروی من
    روا85سفید-پیکان وانت93 1.7CNG
    نوشته ها
    592
    تشکر
    306
    تشکر شده 378 بار در 260 ارسال
    سلام عزیزان.
    همون طور ک گفته بودم گیربکس وانت زوزه داره.اینجا هم گیربکس استوک اصلا پیدا نمیشه بشه هم اشغاله.درحالت درجا وقتی کلاجو تا ته میگیرم کلا زوزه قطع میشه و وقتی هم پا مو از رو کلاج برمیدارم قشنگ میخونه مشخصه بلبرینگ شفت ورودی مرخصهیهیه سوال؟!باتعویض این بلبرینگ کلا صدای زوزه از گیربکس قطع میشه؟؟؟بارهاکردن پدال کلاج درداخل خودرو حدود 1الی2دسیبل صدا بیشتر میشه دنده چهار هم که طبق معمول چون1به یکه اصلا زوزه نداره.یعنی من این بلبرینگ رو عوض کنم صدا قطع میشه؟دوستمم وانت92داره مال اون موقع برداشتن پدال کلاج زوزه ی چندانی نداره اما تو حرکت تو دنده یک قشنگ میخونه عین ماشین من
    ایرانخودرو کدوم قطعه این ماشینو اشغال انداخته ک همشون میخونن؟؟؟لطفا راهنمایی کنین نکنه از دنده زیره؟
    بالاخره یه روزی میشه ک صفحه تموم میشه و گیربکس باید بیاد پایین بوش ته میلنگ و کاسه نمدشم مرخصه چه مارکی بگیرم بهتره؟؟
    کاسه نمد و بوش ته میلنگ و کاسه نمد گیربکس چیزایی هستن ک قیمتی ندارن اما برا باز و بستشون باید هزینه سنگینی داد برا همین میپرسم ک چه مارکی بندازم یه عمر کار کنه ؟؟1کاسه نمد nakخوبه؟
    2-بلبرینگ برا شفت ورودی گیربکس چه مارکی خوبه؟bbsفک کنم دیگه نمیزنه بلبرینگfagاصلا میشه پیدا کرد؟یه چیزی باشه ک دیگه اصلا صدا مدا نده .این چیه بستن روش پاتو از رو کلاج برمیداری میخونه
    3-اگه صدا از دنده زیر باشه چی بخرم؟چه مارکی؟دنده زیر روا ک هندی هستش و صدا مدا نمیدن منتها شاید نخوره به گیربکسش وانت.راستی گلدونی وانت فک کنم از روا کوچیکتر بود
    خواهشا درمورد برند ها بیشتر راهنماییم کنین

    کاربر زیر به خاطر ارسال مفید manoochehr از ایشان تشکر کرده است:

    rdi (دوشنبه 08 خرداد 96)

    السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین (ع)

  9. #279
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    دی 1392
    محل سکونت
    ایران27 س
    خودروی من
    روا85سفید-پیکان وانت93 1.7CNG
    نوشته ها
    592
    تشکر
    306
    تشکر شده 378 بار در 260 ارسال
    سر و صدای خودرو هنگام توقف

    نیازی به گفتن نیست که اگر هنگام تعویض دنده صداهای غیر معمول می‌شنوید به این علت است که گیربکس به شدت در حال کار است، ولی آیا به فکرتان خطور می‌کند هنگامی که دنده خلاص است هم اشیایی به هم برخورد بکنند؟ بله، قطعات گیربکس در تماس با هم هستند و به هم برخورد می‌کنند. این قبیل سر و صداها می‌توانند، راه حل هایی ساده و یا گران قیمت داشته باشند... مانند بسیاری از عیب و ایرادهایی که در فهرست ما وجود دارند، گاهی افزودن یا تعویض واسکازین گیربکس می‌تواند کارساز باشد. به خاطر داشته باشید که درست مانند روغن موتور، خودروهای مختلف با فرمولاسیون خاصی که در راهنمای آن قید شده است بهتر کار می‌کنند. سر و صدای زیاد گیربکس هنگام خلاصی دنده می‌تواند نشان دهنده مشکلی جدی باشد، از جمله فرسودگی قطعات مکانیکی که نیاز به تعویض دارند. در این صورت، ممکن است چرخ‌دنده ها فرسوده شده باشند یا دنده چرخ دنده ها خورده شده باشد. از دست دادن کنترل هنگام رانندگی ابداً تجربه‌ای خوشایند نیست. ادامه مطلب را بخوانید تا ببینید اگر گیربکس داغ به موقع تعمیر نشود چطور می‌تواند باعث بشود خودرو تعادلش را به شدت از دست بدهد.


    کاربر زیر به خاطر ارسال مفید manoochehr از ایشان تشکر کرده است:

    rdi (دوشنبه 08 خرداد 96)

    السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین (ع)

  10. #280
    rdi
    rdi آنلاین نیست.
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    مرداد 1393
    خودروی من
    rdi
    نوشته ها
    923
    تشکر
    653
    تشکر شده 696 بار در 518 ارسال
    نوشته اصلی توسط manoochehr نمایش پست اصلی
    سلام عزیزان.
    همون طور ک گفته بودم گیربکس وانت زوزه داره.اینجا هم گیربکس استوک اصلا پیدا نمیشه بشه هم اشغاله.درحالت درجا وقتی کلاجو تا ته میگیرم کلا زوزه قطع میشه و وقتی هم پا مو از رو کلاج برمیدارم قشنگ میخونه مشخصه بلبرینگ شفت ورودی مرخصهیهیه سوال؟!باتعویض این بلبرینگ کلا صدای زوزه از گیربکس قطع میشه؟؟؟بارهاکردن پدال کلاج درداخل خودرو حدود 1الی2دسیبل صدا بیشتر میشه دنده چهار هم که طبق معمول چون1به یکه اصلا زوزه نداره.یعنی من این بلبرینگ رو عوض کنم صدا قطع میشه؟دوستمم وانت92داره مال اون موقع برداشتن پدال کلاج زوزه ی چندانی نداره اما تو حرکت تو دنده یک قشنگ میخونه عین ماشین من
    ایرانخودرو کدوم قطعه این ماشینو اشغال انداخته ک همشون میخونن؟؟؟لطفا راهنمایی کنین نکنه از دنده زیره؟
    بالاخره یه روزی میشه ک صفحه تموم میشه و گیربکس باید بیاد پایین بوش ته میلنگ و کاسه نمدشم مرخصه چه مارکی بگیرم بهتره؟؟
    کاسه نمد و بوش ته میلنگ و کاسه نمد گیربکس چیزایی هستن ک قیمتی ندارن اما برا باز و بستشون باید هزینه سنگینی داد برا همین میپرسم ک چه مارکی بندازم یه عمر کار کنه ؟؟1کاسه نمد nakخوبه؟
    2-بلبرینگ برا شفت ورودی گیربکس چه مارکی خوبه؟bbsفک کنم دیگه نمیزنه بلبرینگfagاصلا میشه پیدا کرد؟یه چیزی باشه ک دیگه اصلا صدا مدا نده .این چیه بستن روش پاتو از رو کلاج برمیداری میخونه
    3-اگه صدا از دنده زیر باشه چی بخرم؟چه مارکی؟دنده زیر روا ک هندی هستش و صدا مدا نمیدن منتها شاید نخوره به گیربکسش وانت.راستی گلدونی وانت فک کنم از روا کوچیکتر بود
    خواهشا درمورد برند ها بیشتر راهنماییم کنین
    موردی داشتیم...که اشنایی بو د که سالها پیش برای برطرف کردن زوزه... تمام لوازم جعبه دنده را تعویض کرد.... ولی زوزه و سر و صدا بدتر شد....بالاخره به اینجانب مراجعه کردند و جریان را گفتند ..بعد از باز کردن جعبه دنده خودروی ایشان نخست تمام اجزای ان را بررسی کردیم ..بالاخره ایراد اشکار شد متوجه شدیم که پوسته اصلی جعبه دنده ایراد دارد....ایراد کارخانه ای دارد....فاصله محور شفتهای جعبه دنده نسبت به هم از یک سمت نزدیک به یک میلیمتر انحراف داشت...
    این فقط از ساخت زمان کارخانه میشود......
    خیلی نمیشود کاری کرد....کشورمان اینجوری شده است...برای خرید بهتر هست نخست خودتان با چشم باز و دید فنی خرید کنید و بعد هم از ادم مطمن و باسواد حنس بگیرید که ان هم فنی باشد..و بعد هم تا اقبالتان چی باشد و چی بشود...و گرنه که به اسم و رسم زیاد نمیشود اعتماد کرد... همه برندها تقلبی دارند ...فراوان

    کاربر زیر به خاطر ارسال مفید rdi از ایشان تشکر کرده است:

    manoochehr (دوشنبه 08 خرداد 96)

    ویرایش توسط rdi : دوشنبه 08 خرداد 96 در ساعت 01:26 بعد از ظهر

موضوعات مشابه

  1. دیسک و صفحه کلاچ و بلبرینگ کلاچ و سیستم کلاچ
    توسط Artavil offroad در انجمن موتور گیربکس و سیستم انتقال قدرت - Engine , Transmission & Drivetrain
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: پنجشنبه 11 مهر 92, 05:20 بعد از ظهر
  2. کیسه هوا در کمربند ایمنی
    توسط Admin_Soheil در انجمن سایر سیستم های تکنولوژی
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: شنبه 26 مرداد 92, 06:24 بعد از ظهر
  3. کرایسلر 300 لوکس
    توسط شاهین در انجمن كرايسلر Chrysler
    پاسخ: 1
    آخرين نوشته: جمعه 18 اسفند 91, 01:29 بعد از ظهر
  4. مقایسه فنی ( لیفان 620 ) با ( لیفان 520 )
    توسط Admin_Soheil در انجمن لیفان Lifan
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه 05 دی 91, 09:32 بعد از ظهر
  5. کیسه هوای کمربند، جدیدترین سیستم ایمنی بنز +Beltbag
    توسط Admin_Soheil در انجمن سایر سیستم های تکنولوژی
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه 07 شهریور 91, 09:17 بعد از ظهر

بازدید کنندگان با جستجوی های زیر این صفحه را پیدا کرده اند

گیربکس پیکان

سیستم انتقال قدرت

گیربکس آردی

قیمت گیربکس اردی

گیربکس گتراک

قیمت گیربکس آردی

صفحه کلاچ عظام

گیربکس گتراگ

گیربکس روا

گیربکس اردی

قیمت گیربکس روا

گیربکس روآ

گیربکس المانی اردی

http:www.iraniantuning.comt3158بد جا رفتن دنده رواگیربکس تویوتا برای آردیگیربکس گتراک پیکانگیربکس آلمانی آردیصدای گیربکس رواصدای گیربکس آردیگیربکس آلمانی پیکانسیستم گیربکس پیکانگیر بکس اردیمشکل گیربکس اردیگيربكس پيكان

Members who have read this thread : 87

You do not have permission to view the list of names.

کلمات کلیدی این موضوع

111، 131، 141، 151، 405، 5 دنده، iraniantuning.com، tuning، فلایول، فلایویل، فنی، فنر، فیلم، فابریک، فرمولاسیون، فرمان، فروش، فروشنده، فرانتک، قفل، قهرمان، قوانین، قوت، قیمت، قالپاق، قدیمی، قدرت، قطعه، قطعات، لوله، لوازم، لوازم یدکی، لوازمی، لیکومولی، لیتر، لاستیک، مقایسه، منیفولد، منبع اگزوز، مهارت، موتور، موتور ماشین، موتور بازی، موتور سیکلت، میل لنگ، مکمل، مکمل سوخت، مکانیک، مکانیکی، مکانیزم، مگنت، ماشين، ماشین، ماشین من، ماشین سنگین، ماشین شما، محفظه، محاسبه، مدل، مرگ، مزایا، مزدا، مشکل، مشخصات، مصرف، مصرف سوخت، معکوس، معرفی، نقص، نوشته، نيرو، نیم کلاج، نیاز، نیسان، چرب، چرخ، چرخ دنده، هنگام، هیدرولیک، های، هدرز، هزینه، ویسکوزیته، وانت، وانت پیکان، وانت باردو، وایر، وایر اسپرت، واتر پمپ، واسکازین، واشر سر سیلندر، واشر سرسیلندر، وجود، یاتاقان، یعنی، کلیه، کلاچ، کلاج، کمک، کمری، کنید، کنید،، کولر، کوتاه، کورس، کیلومتر، کارکرده، کاربراتور، کارتل، کاسه نمد، کردن، گل، گیربکس، گیربکس پیکان، گیربکس روا سال، گاز دادن، گذشت، گشتاور، پلیس، پلاک، پلاستیک، پمپ، پمپ بنزین، پول، پینیون، پیکان، پیکان وانت، پیستون، پیشنهاد، پیشرانه، پژو، پژو پارس، پژویی، پدال گاز، پدال ترمز، پراید، www.iraniantuning.com، ؟، آلمانی، آمپر، آب روغن، آردی، آردی و روا، الکتریکی، انژکتور، انتقال، انتقال قدرت، انجمن، ای سی یو، ایتالیایی، ایران، ایران خودرو، ایرانول، ایرانی، ایرانیان، ایرانخودرو، ایراد، ایساکو، اگزوز، اتومات، اتومبیل، اتوبوس، اتوبان، اتاق، اتصال، اتصال بدنه، اجرت تعویض، احتراق، اختصاصی، ارتفاع، ارتفاع ماشین، اردی، اسپرت، اسپرت کردن، استاندارد، استارت، اصل، بلبرنگ، بلبرینگ، بنزین، بنزین سوپر، بهران، بوی لنت، بی ام و، بالانس، باند، باک، باک بنزین، باتری، بار، باردو، بازی، بازار، باطری، بحث، بدنه، برق، برند، برچسب، برای، تویوتا، توجه، توربو، توربو شارژر، تی کاف، تیونینگ، تیونینگ ایرانیان، تیپ، تایر، تاکسی، تاپیک، تحقیق، تخته گاز، ترموستات، ترمز، ترمز دستی، تراکم موتور، تسمه، تصویر، تصاویر، تصادف، تعمیر، تعمیر موتور، تعمیر گیربکس، تعمیرگاه، تعویض روغن، جی پی اس، جای پیچ، جاده، جرقه، جعبه دنده، خلاف، خود، خودرو، خاص، خبر، خرید، خسته، دلکو، دنده، دنده مرده، دنده عقب، دندون، دوم، دور موتور، دیفرانسیل عقب، دینام، دیزل، دیسک، دیسک و صفحه، دیسک صفحه، داخل ماشین، دادن، دارند، دریفت، درب موتور، درجه یک، دست دوم، دسته موتور، رنگ، روآ سال، روا آردی، روش، روغن، روغن لیکومولی، روغن موتور، روغن کاری، روغن ترمز، رینگ، ریخته گری، راننده تاکسی، رانندگی، راندمان، راهنمایی، رادیاتور، راست، زانتیا، سفر، سمند، سمباده، سنسور، سوپاپ، سوپر، سوپر چارجر، سوپر شارژر، سوخت، سيستم، سیلندر، سیستم، سیستم انتقال، سالم، سایپا، سایت، سایش، ساعت، سدان، سر سیلندر، سرسیلندر، سرعت، شما، شمال، شمع، شهر، شود، شيشه، شاسی، شتاب، شتاب ماشین، شتاب گیری، شده، شرکت، صفحه، صفحه کلاچ، صفحه کلاج، صفر، صوتی، ضبط، ضد یخ، ضعف، طراحی، عکس، عکس از

نمایش برچسب‌ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
نام‌نویسی
درباره ما

سی ام مرداد ماه سا ل 91 بود که تصمیم بر ایجاد تیونینگ ایرانیان گرفتم ؛ تجارب زیادی کسب شد اما مهم ترین شعار و هدف ما خدمت به دوستان و عاشقان ماشین است! این انجمن ، به جرات اولین انجمنی است که میان کاربران و مدیران آن تفاوتی نیست و تمامی کاربران با مدیران احساس راحتی می کندد.هرچه داریم ازشماست! تنهایمان نگذارید!

ارسال پیام به مدیر سایت
دوستان ما
لینک های مفید
ابزار ها
بارگذاری مجدد کد امنیتی مندرج در تصویر را وارد کنید: