مباحث مربوط به سیستم انتقال قدرت (کلاچ,گیربکس,دیفرانیسل) آردي و روا - صفحه 2
کاربری
کاربر گرامی به انجمن تخصصی خودرو تیونینگ ایرانیان خوش آمدید . اگر این نخستین بازدید شما از سایت است , لطفا ثبت نام کنید:
تبلیغات (سفارش)
banner banner banner banner

هدف از ايجاد تاپيک :

صفحه 2 از 28 نخستنخست 12345678912 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از 11 به 20 از 272

نمایش : 38228 , پاسخ ها : 271
موضوع: مباحث مربوط به سیستم انتقال قدرت (کلاچ,گیربکس,دیفرانیسل) آردي و روا

  1. #11
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    مرداد 1392
    محل سکونت
    تبريز
    خودروی من
    پژو آردي 1600
    نوشته ها
    214
    تشکر
    47
    تشکر شده 140 بار در 95 ارسال
    نوشته اصلی توسط bahman aga نمایش پست اصلی
    سلام خدمت دوستان و اساتيد عزيز
    من يه مشكلي برام پيش اومده : وقتي ماشين در حالت خلاصه يه صداي ويژژژژژژژژ (البته گاهي اوقات قطع ميشه )ميده كلاچ رو كه ميگيرم قطع ميشه
    بعضي و قتا هم تو دنده 2 يه صداي خاصي نمي دونم از گيربكس يا بيرينگ كلاچ مياد
    گيربكس گتراك هستش (آردي 81)
    لطفا" راهنمايي كنيد چون امروز فردا مي خوام برم مكانيكي ديگه آبرو برام نذاشته
    دوستان قبل از اينكه اين زبون بسته بدم دست مكانيكاي بي انصاف راهنمايي كنيد ..
    مي خوام بدونم اين صداها از كجاست ....

    کاربر زیر به خاطر ارسال مفید bahman aga از ایشان تشکر کرده است:

    treily (پنجشنبه 17 بهمن 92)

    موفقیت کلید شادی نیست، بلکه شادی کلید موفقیت است؛ اگر آنچه انجام می دهی دوست بداری، موفق خواهی بود.

  2. #12
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    اسفند 1391
    خودروی من
    e34-m30b35
    نوشته ها
    583
    تشکر
    24
    تشکر شده 452 بار در 254 ارسال
    صدا میتونه از بلبرینگهای شفت ورودی شفت زیر یا خود بلبرینگ کلاچ باشه.


    گیربکس گتراگ رو بهتره بهش دست نزنی غیر از بلبرینگ کلاچ اگر گیربکس مشکل داشت تنها گزینه معقول تعویض گیربکس با یک گیربکس گتراگ نو یا دست دوم سالمه.

    این گیربکس هیچکدوم از قطعات یدکیش گیر نمیاد.

    کاربر زیر به خاطر ارسال مفید 1.7_G2 از ایشان تشکر کرده است:

    treily (پنجشنبه 17 بهمن 92)


  3. #13
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    مرداد 1392
    محل سکونت
    تبريز
    خودروی من
    پژو آردي 1600
    نوشته ها
    214
    تشکر
    47
    تشکر شده 140 بار در 95 ارسال
    قربونت امير جان

    گيربكس گتراك نو پيدا ميشه ؟ قيمتش چنده ؟

    کاربر زیر به خاطر ارسال مفید bahman aga از ایشان تشکر کرده است:

    treily (پنجشنبه 17 بهمن 92)

    موفقیت کلید شادی نیست، بلکه شادی کلید موفقیت است؛ اگر آنچه انجام می دهی دوست بداری، موفق خواهی بود.

  4. #14
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    اسفند 1391
    خودروی من
    e34-m30b35
    نوشته ها
    583
    تشکر
    24
    تشکر شده 452 بار در 254 ارسال
    داداش راجع به پيدا شدن و قيمت امروز نو اطلاعات دقيق ندارم .

    آخرين بار حدود دو سال پيش گتراگ نو رو توي انبارهاي ايساكو رويت كردم اونموقع حدود 500 بود . به احتمال زياد بايد كماكان موجود باشه.

    کاربر زیر به خاطر ارسال مفید 1.7_G2 از ایشان تشکر کرده است:

    treily (پنجشنبه 17 بهمن 92)


  5. #15
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    بهمن 1391
    خودروی من
    ROAdrunner
    نوشته ها
    178
    تشکر
    52
    تشکر شده 115 بار در 66 ارسال
    سلام
    یه سوال داشتم
    ماشینم یه صدایی میده که خیلی وقته رو مخمه
    ماشین زمانی که تو دندس
    تو هر دنده ای
    زمانی که پامو میزارم رو گاز ( کوچکترین فشار)
    یه صدای تق میاد از عقب
    گاز رو کامل ول میکنم میگه تق
    صداش از چیه؟؟؟
    =======================================
    سوال دیگه هم اینه
    زمانی که ماشین تو دنده 1 هستش و کلاچ گرفتم و ماشین تو سر پایینی راه میفته یه صدای زوزه از گیربکس میاد
    اون مال چیه؟؟؟
    ======================================
    و سوال آخر
    دوتا از دنده های ماشینم مشکل داره
    البته فقط تو معکوس مشکل داره
    از 4 به 3
    از 3 به 2
    وقتی معکوس میدم آب هویج میگیره
    میگن واسه دنده برنجیه درسته؟؟

    کاربر زیر به خاطر ارسال مفید Challenger_4000 از ایشان تشکر کرده است:

    treily (پنجشنبه 17 بهمن 92)


  6. #16
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    اسفند 1391
    خودروی من
    e34-m30b35
    نوشته ها
    583
    تشکر
    24
    تشکر شده 452 بار در 254 ارسال
    1- چهارشاخهات خرابه ( اگه از عقب مياد چهارشاخ عقب خرابه ) با دست ميتوني از زير چكش كني.

    2-احتمالا از شفت خروجي و بلبرينگشه.

    3- به احتمال قوي از همون دنده برنجيه . تا حالا اگه زمان زيادي گذشته و دسته دنده زير بار ( وقتي دستت روشه با تخته گاز كردن و ول كردن گاز ميتوني تستش كني ) ميل به حركت جلو و عقب پيدا ميكنه كشويي دنده ها رو هم خراب كرده و تا چند وقت ديگه با بيرون پريدن دنده مواجه ميشي.

    2 کاربر به خاطر ارسال مفید 1.7_G2 از ایشان تشکر کرده اند:

    Challenger_4000 (یکشنبه 28 مهر 92),treily (پنجشنبه 17 بهمن 92)


  7. #17
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    بهمن 1391
    خودروی من
    ROAdrunner
    نوشته ها
    178
    تشکر
    52
    تشکر شده 115 بار در 66 ارسال
    مرسی از پاسخ سریعتون

    1- هزینه تعویض چهارشاخ چقدر میشه؟؟؟

    2- این در آینده مشکلی پیدا نمیکنه؟ یعنی میتونم فعلا بیخیالش شم؟؟؟

    3- نه جلو و عقب نمیشه فعلا خداروشکر
    وقتی دستمو یه فشار کوچیک میزارم رو دنده با دور موتور بازی میکنم خودش دندرو میکشه تو
    همون دنده برنجیه؟؟؟
    گیربکسم آخرین بار نعمیرکارم گفت بهش میگن نیرو محرکه مثکه
    قطعاتش پیدا میشه؟؟؟

    کاربر زیر به خاطر ارسال مفید Challenger_4000 از ایشان تشکر کرده است:

    treily (پنجشنبه 17 بهمن 92)


  8. #18
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    اسفند 1391
    خودروی من
    e34-m30b35
    نوشته ها
    583
    تشکر
    24
    تشکر شده 452 بار در 254 ارسال
    خواهش

    1- دستمزد تعويضش چيزي نميشه ( شايد 5 تا 10 تومن ) خود چهارشاخ هم بستگي داره چه جنسي بگيري ولي كلا قطعه ارزوني محسوب ميشه.

    2- در حالت عادي نه ولي اگر بلبرينگ باشه و بعدها بشكنه ميتونه يك گيربكس كامل رو بفرسته اون دنيا

    3- همون دنده برنجيه . گيربكساي نيرو محركه دو نوعه r27 و r28
    r28 روي روآ سال بسته شده و قطعاتش بد گير مياد .
    R27 روي رواهاي عادي بسته شده و قطعاتش تقريبا راحت پيدا ميشه.

    کاربر زیر به خاطر ارسال مفید 1.7_G2 از ایشان تشکر کرده است:

    treily (پنجشنبه 17 بهمن 92)


  9. #19
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    بهمن 1391
    خودروی من
    ROAdrunner
    نوشته ها
    178
    تشکر
    52
    تشکر شده 115 بار در 66 ارسال
    بازم ممنون

    شما خودتون تعمیرکار منصف سمت غرب تهران میشناسید؟
    متاسفانه تعمیرکار قدیمیه خودم جدیدا دندون گرد شده
    شاید بشناسید قهرمان توی استاد معین

    کاربر زیر به خاطر ارسال مفید Challenger_4000 از ایشان تشکر کرده است:

    treily (پنجشنبه 17 بهمن 92)


  10. #20
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    اسفند 1391
    خودروی من
    e34-m30b35
    نوشته ها
    583
    تشکر
    24
    تشکر شده 452 بار در 254 ارسال
    بنظر من قيد تعميركاراي غرب تهران رو بزن برو شرق تهران اواسط اتوبان زين الدين .

    از محدوده چهارراه سراج تا فلكه چهارم و تا استخر پاتوق تعداد بسيار زيادي ( خيلي فراتر از انتظار ) تعميركاره نرخ دستمزدهاشونم توي محدوده تهران جزو پايينترينهاست . انصافا هم توشون بچه هاي وارد كم نيست.

    کاربر زیر به خاطر ارسال مفید 1.7_G2 از ایشان تشکر کرده است:

    treily (پنجشنبه 17 بهمن 92)


صفحه 2 از 28 نخستنخست 12345678912 ... آخرینآخرین

موضوعات مشابه

  1. دیسک و صفحه کلاچ و بلبرینگ کلاچ و سیستم کلاچ
    توسط Artavil offroad در انجمن موتور گیربکس و سیستم انتقال قدرت - Engine , Transmission & Drivetrain
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: پنجشنبه 11 مهر 92, 05:20 بعد از ظهر
  2. کیسه هوا در کمربند ایمنی
    توسط Admin_Soheil در انجمن سایر سیستم های تکنولوژی
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: شنبه 26 مرداد 92, 06:24 بعد از ظهر
  3. کرایسلر 300 لوکس
    توسط شاهین در انجمن كرايسلر Chrysler
    پاسخ: 1
    آخرين نوشته: جمعه 18 اسفند 91, 01:29 بعد از ظهر
  4. مقایسه فنی ( لیفان 620 ) با ( لیفان 520 )
    توسط Admin_Soheil در انجمن لیفان Lifan
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه 05 دی 91, 09:32 بعد از ظهر
  5. کیسه هوای کمربند، جدیدترین سیستم ایمنی بنز +Beltbag
    توسط Admin_Soheil در انجمن سایر سیستم های تکنولوژی
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه 07 شهریور 91, 09:17 بعد از ظهر

بازدید کنندگان با جستجوی های زیر این صفحه را پیدا کرده اند

گیربکس پیکان

سیستم انتقال قدرت

گیربکس آردی

قیمت گیربکس اردی

گیربکس گتراک

قیمت گیربکس آردی

گیربکس گتراگ

گیربکس روا

صفحه کلاچ عظام

گیربکس اردی

قیمت گیربکس روا

گیربکس روآ

http:www.iraniantuning.comt3158گیربکس المانی اردیبد جا رفتن دنده رواگیربکس تویوتا برای آردیگیربکس گتراک پیکانگیربکس آلمانی آردیصدای گیربکس رواگیربکس آلمانی پیکانسیستم گیربکس پیکانگیر بکس اردیمشکل گیربکس اردیگيربكس پيكانرام گیربکس

Members who have read this thread : 82

You do not have permission to view the list of names.

کلمات کلیدی این موضوع

131، 141، 151، 405، 5 دنده، iraniantuning.com، tuning، فلایول، فلایویل، فنی، فنر، فیلم، فابریک، فرمان، فروش، فروشنده، فرانتک، قفل، قهرمان، قوانین، قوت، قیمت، قالپاق، قدیمی، قدرت، قطعه، قطعات، لوله، لوازم، لوازم یدکی، لوازمی، لیتر، لاستیک، مقایسه، منیفولد، منبع اگزوز، مهارت، موتور، موتور ماشین، موتور بازی، موتور سیکلت، میل لنگ، مکمل، مکمل سوخت، مکانیک، مکانیکی، مکانیزم، مگنت، ماشين، ماشین، ماشین من، ماشین سنگین، ماشین شما، محفظه، محاسبه، مدل، مرگ، مزایا، مزدا، مشکل، مشخصات، مصرف، مصرف سوخت، معکوس، معرفی، نقص، نوشته، نيرو، نیم کلاج، نیاز، نیسان، چرب، چرخ، چرخ دنده، هنگام، هیدرولیک، های، هدرز، هزینه، ویسکوزیته، وانت، وانت پیکان، وایر، وایر اسپرت، واتر پمپ، واسکازین، واشر سر سیلندر، واشر سرسیلندر، وجود، یاتاقان، یعنی، کلیه، کلاچ، کلاج، کمک، کمری، کنید، کولر، کوتاه، کورس، کیلومتر، کارکرده، کاربراتور، کارتل، کاسه نمد، کردن، گل، گیربکس، گیربکس پیکان، گیربکس روا سال، گاز دادن، گذشت، گشتاور، پلیس، پلاک، پلاستیک، پمپ، پمپ بنزین، پول، پینیون، پیکان، پیکان وانت، پیستون، پیشنهاد، پیشرانه، پژو، پژو پارس، پژویی، پدال گاز، پدال ترمز، پراید، www.iraniantuning.com، ؟، آلمانی، آمپر، آب روغن، آردی، آردی و روا، الکتریکی، انژکتور، انتقال، انتقال قدرت، انجمن، ای سی یو، ایتالیایی، ایران، ایران خودرو، ایرانول، ایرانی، ایرانیان، ایرانخودرو، ایراد، ایساکو، اگزوز، اتومات، اتومبیل، اتوبوس، اتوبان، اتاق، اتصال، اتصال بدنه، اجرت تعویض، احتراق، اختصاصی، ارتفاع، ارتفاع ماشین، اردی، اسپرت، اسپرت کردن، استاندارد، استارت، اصل، بلبرنگ، بلبرینگ، بنزین، بنزین سوپر، بهران، بوی لنت، بی ام و، بالانس، باند، باک، باک بنزین، باتری، بار، بازی، بازار، باطری، بحث، بدنه، برق، برند، برچسب، برای، تویوتا، توجه، توربو، توربو شارژر، تی کاف، تیونینگ، تیونینگ ایرانیان، تیپ، تایر، تاکسی، تاپیک، تحقیق، تخته گاز، ترموستات، ترمز، ترمز دستی، تراکم موتور، تسمه، تصویر، تصاویر، تصادف، تعمیر، تعمیر موتور، تعمیر گیربکس، تعمیرگاه، تعویض روغن، جی پی اس، جای پیچ، جاده، جرقه، جعبه دنده، خلاف، خود، خودرو، خاص، خبر، خسته، دلکو، دنده، دنده مرده، دندون، دوم، دور موتور، دیفرانسیل عقب، دینام، دیزل، دیسک، دیسک و صفحه، دیسک صفحه، داخل ماشین، دادن، دارند، دریفت، درب موتور، درجه یک، دست دوم، دسته موتور، رنگ، روآ سال، روا آردی، روش، روغن، روغن موتور، روغن کاری، روغن ترمز، رینگ، راننده تاکسی، رانندگی، راهنمایی، رادیاتور، راست، زانتیا، سفر، سمند، سمباده، سنسور، سوپاپ، سوپر، سوپر چارجر، سوپر شارژر، سوخت، سيستم، سیلندر، سیستم، سیستم انتقال، سالم، سایپا، سایت، سایش، ساعت، سدان، سر سیلندر، سرسیلندر، سرعت، شما، شمال، شمع، شهر، شود، شيشه، شاسی، شتاب، شتاب ماشین، شده، شرکت، صفحه، صفحه کلاچ، صفحه کلاج، صفر، صوتی، ضبط، ضد یخ، ضعف، طراحی، عکس، عکس از

نمایش برچسب‌ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
نام‌نویسی
درباره ما

سی ام مرداد ماه سا ل 91 بود که تصمیم بر ایجاد تیونینگ ایرانیان گرفتم ؛ تجارب زیادی کسب شد اما مهم ترین شعار و هدف ما خدمت به دوستان و عاشقان ماشین است! این انجمن ، به جرات اولین انجمنی است که میان کاربران و مدیران آن تفاوتی نیست و تمامی کاربران با مدیران احساس راحتی می کندد.هرچه داریم ازشماست! تنهایمان نگذارید!

ارسال پیام به مدیر سایت
دوستان ما
لینک های مفید
ابزار ها
بارگذاری مجدد کد امنیتی مندرج در تصویر را وارد کنید: