رفع اشکالات سی ان جی - صفحه 6
کاربری
کاربر گرامی به انجمن تخصصی خودرو تیونینگ ایرانیان خوش آمدید . اگر این نخستین بازدید شما از سایت است , لطفا ثبت نام کنید:
تبلیغات (سفارش)
banner banner banner banner

هدف از ايجاد تاپيک :

صفحه 6 از 7 نخستنخست 1234567 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از 51 به 60 از 67

نمایش : 31447 , پاسخ ها : 66
موضوع: رفع اشکالات سی ان جی

  1. #51
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    اسفند 1393
    خودروی من
    روآ - 86
    نوشته ها
    25
    تشکر
    27
    تشکر شده 12 بار در 10 ارسال


    کلید گاز ماشینم از این مدل هاست

  2. #52
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    دی 1392
    محل سکونت
    ایران27 س
    خودروی من
    روا85سفید-پیکان وانت93 1.7CNG
    نوشته ها
    592
    تشکر
    306
    تشکر شده 378 بار در 260 ارسال
    نوشته اصلی توسط amadadia نمایش پست اصلی
    سلام.
    ماشینم روآ مدل 86دوگانه کارخونه است. می خواستم بدونم تو این نسل وقتی گاز تموم میشه خودش باید سوئیچ کنه رو بنزین؟
    مدل جدید ها همچین اتفاقی می افته ولی واس ماشین من نه! مثلا تو سبقت هستم ی دفعه ماشین هنگ می کنه، می بینم گاز تموم شده.
    همچنین رو گاز اصلا نباید ماشین رو خاموش کنم،حتما اول باید بزن رو بنزین بعد خاموش کنم تا هنگام استارت مجدد ماشین تک استارت روشن شه. اگر رو گاز خاموش کنم باید دو سه بار استارت بزنم یا چند بار سوئیچ باز و بسته کنم تا با ی استارت روشن شه.


    مسئله دیگه، چند وقت پیش ماشین رو گاز نمی رفت، تعمیرکار گفت واس رجیسترشه (استپر) شه و باید عوض شود. فابریک خودش برقی بود که گفت برات دستی نصب می کنم هیچ فرقی نداره. بعد این واقعه، ماشین تو دور پایین گاز وقتی پا رو از رو گاز ور می داشتم ریپ میزد، همچنین وقتی ناگهانی پام رو از رو گاز ور می داشتم دور موتور شدیدا کم می شد. به تعمیرکار محترم که نشون دادم گفت رو گاز همینطوریه، بنزین که نیست.
    خلاصه چند روز گذشت تا اینکه خودم دست به کار شدم و اون شیر (استپر) رو کمی بازتر کردم دیدم بدتر شد. دو دور بستمش مشکل حل شد. ولی احساس می کنم شتاب ماشین کم شده البته فقط رو گاز. البته زیاد مهم نیست چون رو گاز اصلا به ماشین فشار نمی آرم.
    فقط می خوام بدونم استپر دستی مشکلی واس روآم ایجاد نمی کنه؟
    فک نکنم خودش سوئچ کنه بهتره وقتی چراغ قرمز گاز روشن شد بعد 20کیلومتر رانندگی دیگه از خیر مابقی گاز بگذرین و بزنین رو بنزین تا مشکلی پیش نیاد 405 که یادم میاد این جوری بود.....
    اما مسئله اصلی و مهم همینه که اشاره کردینیعنی چی موتور پله ای که دستورشو از ای سی یو و سنسور اکسیژن میگیره با نوع دستی هیچ تفاوتی نداره؟؟؟اقایون نسبتا مهندس واسه خودشون قانون هایی وضع کردن یک دفعه انژکتورو بزارن کنار یه کاربرات ببندن بگن هیچ فرقی نداره با اینم روشن میشه!!!!!
    اساتید محترم تازگیا این کار ها رو زیاد میکنن سنسور اکسیژن رو کور میکنن و به جای موتور پله ای گاز یا همون استپر گاز نوع دستی مربوط به خودرو کاربراتوری رو نصب میکنن که کاری کاملا غیر اصولی هستش......
    اجازه بدید یک شرح مختصری از ای سی یو و گاز بدم.....
    توجه داشته باشید خودرو جهت سهولت در روشن شدن اولیه روی بنزین استارت میزند و بعد با یک دو بار گازدادن میرود به حالت گاز.....در این حالت گاز از طریق هواکش وارد موتو میشود،اما این مقدار گاز ورودی نباید همیشه و در هر دور موتوری یکسان تزریق شود ،مقدار فشارگاز تزریقی به سیستم از طریق موتور پله ای یا همون استپر تنظیم میشود
    نوع دستی که شما بکار بردین مربوط به خودرو پیکان کاربراتوری میباشد که اولا سیستم سوخت رسانی و جرقه کاربرات با انژکتور متفاوت است ثانیا تراکم موتور روا بالاتر از پیکان میباشد..
    شما وقتی تو جاده میری مثلا با سرعت90تا میری یکدفعه میخوای سبقت بگیری و پات رو رو گاز محکم فشار میدی سنسور موقعیت دریچه گاز و سنسور اکسیژن دستور تزریق گاز با حجم زیاد رو به موتور پله ای میده تا سی ان جی با غلظت بیشتری (متناسب باهوا)تزریق بشه و نهایتا ماشینتون در کمترین زمان به شتاب مورد نظرتون برسه و ناک نزنه...جالب این جاست وقتی شما نوع دستی موتور پله ای رو بکار میبرید موقع سبقت یا شتاب گیری ای سی یو هر فرمانی که به موتور پله ای ارسال کند اعمال نمیشود چون سیم وصل نیست و گاز با یک مقیاس ثابتی همیشه تزریق میشه (گویا گاز به صورت ساعتی مصرف میشه نه کیلومتری!)در این حالت باگاز دادن زیاد ماشین مطمئنا ناک خواهد زد چون هوای بیشتری نسبت به سوخت وارد موتور میشود از طرفی هم تراکم موتور بالاست کمترین تغییرات در هوا و سوخت باعث ایجاد ناک میشود....
    سیستم روا ی شما سیستم گاز سی ان جی میکسری هست عنی گاز از طریق منیفلد هوا به همراه هوا و در یک محفظه وارد موتور میشود
    روا های مدل88 و نیز روا سال ها دوگانه کارخونشون به صورت بایفیول هست ،گاز از طریق 4تا شیلنگ به محفظه مخصوص خودش در منیفلد هوا تزریق شده و هوا به صورت جداگانه از طریق هوا کش وارد موتور میشود این سیستم دقت را بالا میبرد و شتاب این نسل ها بالاتر و بهتر هستند مصرف هم کمتر است شما سنسور اکسیژنت سالمه؟همون سنسور زیر کاتالیست اگزوز نزدیک موتور...چراغ چک روشن هست؟
    پیشنهاد میکنم یک موتور پله بگیرید و نصب کنید فک نکنم هزینه زیادی داشته باشه

    - - - - ادغام دو پست پشت سر هم - - - -

    اینم نمونه ای از نوع بایفیول سی ان جی روی روای معمولی!!![IMG][فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ][/IMG]قسمت های مزکور رو با فلش داخل کادر نشون دادم ...گاز از طریق این شیلنگ ها جداگانه وارد موتور میشه و ربطی به هواکش نداره ...چهار تا هستن دوتاشونم اون وره دیده نمیشه ...این سیستم دقت و شتاب بالاتری داره ....رگلاتورشم متفاوته

    - - - - ادغام دو پست پشت سر هم - - - -

    نوشته اصلی توسط amadadia نمایش پست اصلی


    کلید گاز ماشینم از این مدل هاست
    کلید ها حساس هستن مواظب باشید نشکند....چون در صورت خرابی فقط باید از این نوع کلید استفاده کنید طرح دیگه جوابگو نخواهد بود

    5 کاربر به خاطر ارسال مفید manoochehr از ایشان تشکر کرده اند:

    alireza_resima (دوشنبه 06 دی 95),amadadia (چهارشنبه 05 آبان 95),amir_zm (پنجشنبه 06 آبان 95),shokrollah (پنجشنبه 11 آذر 95),spirit (پنجشنبه 06 آبان 95)

    السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین (ع)

  3. #53
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    اسفند 1393
    خودروی من
    روآ - 86
    نوشته ها
    25
    تشکر
    27
    تشکر شده 12 بار در 10 ارسال
    بسیار ممنون.
    استپر خودم عوض کنم باید ماشین ریست بشه؟
    چه مارکی بگیرم خوبه؟

    با تعویض استپر اگه ماشین رو گاز خاموش کنم با بنزین راحت روشن میشه؟

    - - - - ادغام دو پست پشت سر هم - - - -

    باید چیکار کرد وفتی گاز تموم میشه خودش رو بنزین سوئیچ کنه

    کاربر زیر به خاطر ارسال مفید amadadia از ایشان تشکر کرده است:

    amir_zm (پنجشنبه 06 آبان 95)


  4. #54
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    تیر 1394
    خودروی من
    roa
    نوشته ها
    669
    تشکر
    652
    تشکر شده 602 بار در 398 ارسال
    نوشته اصلی توسط amadadia نمایش پست اصلی
    سلام.
    ماشینم روآ مدل 86دوگانه کارخونه است. می خواستم بدونم تو این نسل وقتی گاز تموم میشه خودش باید سوئیچ کنه رو بنزین؟
    مدل جدید ها همچین اتفاقی می افته ولی واس ماشین من نه! مثلا تو سبقت هستم ی دفعه ماشین هنگ می کنه، می بینم گاز تموم شده.
    همچنین رو گاز اصلا نباید ماشین رو خاموش کنم،حتما اول باید بزن رو بنزین بعد خاموش کنم تا هنگام استارت مجدد ماشین تک استارت روشن شه. اگر رو گاز خاموش کنم باید دو سه بار استارت بزنم یا چند بار سوئیچ باز و بسته کنم تا با ی استارت روشن شه.


    مسئله دیگه، چند وقت پیش ماشین رو گاز نمی رفت، تعمیرکار گفت واس رجیسترشه (استپر) شه و باید عوض شود. فابریک خودش برقی بود که گفت برات دستی نصب می کنم هیچ فرقی نداره. بعد این واقعه، ماشین تو دور پایین گاز وقتی پا رو از رو گاز ور می داشتم ریپ میزد، همچنین وقتی ناگهانی پام رو از رو گاز ور می داشتم دور موتور شدیدا کم می شد. به تعمیرکار محترم که نشون دادم گفت رو گاز همینطوریه، بنزین که نیست.
    خلاصه چند روز گذشت تا اینکه خودم دست به کار شدم و اون شیر (استپر) رو کمی بازتر کردم دیدم بدتر شد. دو دور بستمش مشکل حل شد. ولی احساس می کنم شتاب ماشین کم شده البته فقط رو گاز. البته زیاد مهم نیست چون رو گاز اصلا به ماشین فشار نمی آرم.
    فقط می خوام بدونم استپر دستی مشکلی واس روآم ایجاد نمی کنه؟



    نوشته اصلی توسط amadadia نمایش پست اصلی
    بسیار ممنون.
    استپر خودم عوض کنم باید ماشین ریست بشه؟
    چه مارکی بگیرم خوبه؟

    با تعویض استپر اگه ماشین رو گاز خاموش کنم با بنزین راحت روشن میشه؟

    - - - - ادغام دو پست پشت سر هم - - - -

    باید چیکار کرد وفتی گاز تموم میشه خودش رو بنزین سوئیچ کنه
    درود
    آقا یاسین جواب خیلی چیز ها رو دادن.
    تعمیرکار ها از این موارد زیاد انجام میدن. استپر رو یه دونه omvl قاره سبز بخرید و ببندید سر جاش. 25 تومنه تقریبا

    در مورد خودکار رو ی بنزین رفتن، چنین چیزی وجود نداره و باید دستی بزنید.
    در مورد روی گاز خاموش کردن، اگر چندین ماه پیش توی بحث های ما بوده باشید من هم همین مشکل برای پیش اومده بود که سرانجام خودم حل کردمش و الان روی گاز هم خاموش بشه تک استارت روشن میشه
    این مشکل به خاطر روان نبودن و صعیف شدن بویین سر رگلاتور هست که باید بعد از قطع شدن برق سریع مسیر ورود گاز از مخرن به رگلاتور رو ببنده ولی نمیتونه با سرعت عمل کنه و بر فشار مخزن غلبه کنه که در نهایت مقداری گاز وارد سیلندر میشه و بعدا مشکل روشن شدن پیش میاد (مخصوصا بخوای سریع بعدش روشن کنی). شما رگلاتور رو باز کن و اون بویین مشکی رنگ که در مسیر ورودی از لوله گاز فولادی هست رو باز کن (یه پیچ بزرگ وسطش داره). بعدش بویین رو در بیار، وسطش یه میله میبینی که روی رگلاتور بسته شده، اون رو باز کن (یه اورینگ داره که معمولا خراب میشه ولی بعدش با نوار تفلون هم کار راه میفته، البته اگه اورینگ و واشر فروش نردیکتون باشه میتونید اورینگش رو ببرید و از روش بخرید) داخل اون بخش، هسته ی مرحله ی اول رگلاتور قرار داره، یه فنر نازک و یه سوپاپ فولادی هستش که شما باید اونا رو کاملا با بنزین بشوری و فنر رو هم یه مقدار کمی بکشی تا بلندتر بشه و بعدش مراحل رو برعکس طی کنی. مشکل حل میشه به خاطر این مشکل بخوای ماشین رو پیش تعمیر کار های با وجدان (!) که الان وجود دارن ببری ممکنه در نهایت 400 تومن خرجت بشه و بگن رگلاتور رو عوض کن

    هر جاش مشکل داشتی بگو توضیح بدم. اگر هم باز کردی وسطش گیر کردی (هیچی نداره البته) همینجا عکس بذار من توضیح بدم

    3 کاربر به خاطر ارسال مفید amir_zm از ایشان تشکر کرده اند:

    amadadia (پنجشنبه 06 آبان 95),rdi (جمعه 19 آذر 95),shokrollah (پنجشنبه 11 آذر 95)


  5. #55
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    دی 1392
    محل سکونت
    ایران27 س
    خودروی من
    روا85سفید-پیکان وانت93 1.7CNG
    نوشته ها
    592
    تشکر
    306
    تشکر شده 378 بار در 260 ارسال
    نوشته اصلی توسط amadadia نمایش پست اصلی
    بسیار ممنون.
    استپر خودم عوض کنم باید ماشین ریست بشه؟
    چه مارکی بگیرم خوبه؟

    با تعویض استپر اگه ماشین رو گاز خاموش کنم با بنزین راحت روشن میشه؟

    - - - - ادغام دو پست پشت سر هم - - - -

    باید چیکار کرد وفتی گاز تموم میشه خودش رو بنزین سوئیچ کنه
    خواهش میکنم....
    فک نکنم ریسیت لازم باشه ای سی یو بعدش قطعه جدید رو شناسایی میکنه البته این مورد بیشتر در زمینه سنسور ها مطرحه...
    .....
    مارک هم چون ماشین من بنزینیه تجربه شو ندارم ارمان صنعت هم استپر داره ایساکو هم داره باتوجه به تجربه اقا امیر همون قاره سبز رو بگیرین

    2 کاربر به خاطر ارسال مفید manoochehr از ایشان تشکر کرده اند:

    amadadia (پنجشنبه 06 آبان 95),amir_zm (پنجشنبه 06 آبان 95)

    السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین (ع)

  6. #56
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    اسفند 1393
    خودروی من
    روآ - 86
    نوشته ها
    25
    تشکر
    27
    تشکر شده 12 بار در 10 ارسال
    دوستان ممنونم. در اولین فرصت رگولاتور باز می کنم. ببینم چطوره.

  7. #57
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    آبان 1395
    خودروی من
    pars
    نوشته ها
    1
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال
    سلام خدمت دوستان
    من یه پارس 87 موتور معمولی دوگانه کارخونه دارم توی این چند سالی هم ک گرفتمش سیستم سی ان جیش بدون هیچ ایرادی کار کرده فقط زمستون وقتی ماشین دمای بیرونو زیر 13 درجه نشون میده توی جاده با گاز با سرعت معمولی 110 که میرم یهو ماشین انگار درست سوخت بهش نمیرسه و اروم سرعت کم میکنه وقتی سوییچ میکنم با بنزین درست کار میکنه. توی شهر و با سرعت پایین هم مشکل نداره فقط وقتی خیلی هوا سرد میشه و تو سرعت زیاد این مشکل پیش میاد واسم که اگه پا رو از رو گاز بردارم دور موتور میاد روی پونصد شیشصد و حتی اگه همونجوری بمونه یهو ماشین خاموش میشه.
    ترموستات ماشین هم اوکیه و دمای موتور به هیچ وجه کم نمیشه فقط ریگلاتور گاز سرد میشه لوله های ابی که به ریگلاتور میره هم باز کردم کاملا اب رسانی میشد و مشکل از بابت گرفتگی جنت های اب ریگلاتور نبود حتی ریگلاتور رو با پشم شیشه پوشوندم بهتر شد ولی بازم رفع نشد و درست گاز نمیرسونه هر سال زمستون شبا تو جاده این مشکل رو دارم.
    اگه کسی از دوستان راه حلی داره یا همچین مشکلی داشته ممنون میشم منو راهنمایی کنه

  8. #58
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    بهمن 1392
    خودروی من
    85 RD
    نوشته ها
    47
    تشکر
    38
    تشکر شده 8 بار در 7 ارسال
    سلام دوستان
    کلید تعویض سوخت ماشین من رو (دوگانه دستی) گذاشتن روی درب جعبه فیوز
    میخواستم ببینم راهی هست که بشه مثل این دوگانه های کارخانه ای که کلید تعویض سوختشون بغل چراغ مه شکن هست کرد ؟
    یعنی هم از کلید قبلی بشه استفاده کرد هم کلید بغل مه شکن ؟ یا اگه نشه 2 تا کلید گذاشت میشه از کلید بغل مه شکن به عنوان تعویض سوخت و از کلید قبلی به عنوان نشانگر مقدار گاز استفاده کرد ؟
    ماشین آردی مدل 85 انژکتور
    ممنون
    ویرایش توسط readnews2007 : دوشنبه 15 آذر 95 در ساعت 04:47 قبل از ظهر

  9. #59
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    دی 1392
    محل سکونت
    ایران27 س
    خودروی من
    روا85سفید-پیکان وانت93 1.7CNG
    نوشته ها
    592
    تشکر
    306
    تشکر شده 378 بار در 260 ارسال
    سلام دوستان وانت ما رو سی ان جی خیلی ادا میده همش خاموش میکنه.توجاده که دارم میر م میخوام بزنم کنار درجا خاموش میکنه خیلی هم خطر ناکه چندبار نزدیک بوده بکوبونن.ماشین کاربراته وانت پیکانه دوگانه سی ان جی رگلاتورشم شهاب پارسال دادم بازش کرد نمیدونم چه بلایی سرش اورد .دوستان راهنمایی کنین مشکل جدیه
    السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین (ع)

  10. #60
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    دی 1392
    محل سکونت
    ایران27 س
    خودروی من
    روا85سفید-پیکان وانت93 1.7CNG
    نوشته ها
    592
    تشکر
    306
    تشکر شده 378 بار در 260 ارسال
    سلام دوستان عزیزم.اول از همه یه عذر خواهی بخاطر غیبت طولانی مدت.همون طور ک میدونید بهمن ماه سال پیش یه وانت پیکان مدل93دوگانه فابریک کارخونه خریدیم.4برگ سند دارهبگذریم.
    دیروز د اشتم تو راه با ماشین میومدم به سمت شهر یهو دیدم امپر اب د اره میاد بالا،نزدیک بود به وسط ها برسه ک زدم کنار ،کاپوتو زدم بالا دیدم اب تو ر ادیاتور به حالت جوشان داره باسرعت زیاد میچرخه!درحالیکه ماشین رو هم خاموش کرده بود!!!!دست زدم دیدم اب گر م نیست!متوجه بوی شدید گازCNGشدم و صدای فیس ک معلوم بود گاز شدید نشتی دارهیه لحظه مغزم هنگ کرد.یکم ک دقت کردم دیدم گاز به مجرای اب راه پیدا کردهفلکه ر و بستم دیدم رادیاتور اروم شد.از داخل رادیات هم بوی گاز میومد.اب رو به داخل رادیات اضافه کر دم و با بنزین اومدم شهر.مطمئن بودم از رگلاتوره چون تا حالا بازش نکرده بودم گفتم اشنا دارم تو مرکز سی ان جی.بردم اونجا بازش کردن باکمال تعجبدیدم الومینیوم رگلاتور سوراخ شدهچه سوراخی نزدیک بود پیچ گوشتی چهار سو ازش رد شه.دقت کردیم دیدم موریانه خورده(شاید شنیده باشین ک سرسیلندر الومینیومی پژو رو موریانه میخوره عین همونه9خدا کنه سرسیلندر م رو نخورده باشه.صاحبان قبلی هیچی حالیشون نبود و فقط اب خالص میریختن داخل رادیاتبگذریم.
    بعد از کمی فکر و پرسیدن قیمت رگلاتور ک سر سام اور بود به فکر ترمیم سوراخ افتادیم.چسب هل دوقلو از نوع خمیری سایز کوچک گرفتم دادم چسبوندنش .طرف هم چسب زیاد زده بود منم گفتم بهش ک این زیاد شده و مجرای عبور اب رو میگیره اما دیگه چسبونده بود(قابل توجه شما عزیزان ک دیواره بین مجرای گردش اب و گاز سی ان جی سوراخ شده بود و گاز از اونجا با فشار وارد اب میشد)خلاصه چسب کاری کردیم و یه نفرم اونجا نصیحت کرد ک بهم از این کارا نکن امکانم نداره این چسب نگهدارتش.ماشینو روشن کر دم اومدم خونه کاپوتو زدم بالا یهو یه چیزی تق صدا داد و گاز مجدد تو محوطه پخش شد فهمیدم دیگه پرونده
    حالا دیگه دارم با بنزین این ور و اون ور میرمروزی80کیلومتر راه میرم زیاده بنزین صرف نمیکنه.
    اما حالا
    دوستان عزیز نظر شما چیه؟قیمت رگلاتور او ام و ال اصل ایتالیا390/400هزارتومنه به همراه سنسورخیلی گرونه .
    سوراخو چیکارش کنم؟ته پیچی چیزی رو محکم بزارم داخلشو و بعد دورشو چسب ترکیبی هل بزنم؟یا پیچ ریزی چیزی ببندم بعد چسب بزنم؟چیکارش کنم؟جوش ارکون هم میسوزونتش چون جای بدی هست.چیکار کنم؟خیلی گرونه رگلاتور
    ایا چسب دیگه ای هم هست برا همچین کارهایی؟؟چسب هل رو گفتن میزنیم سرسیلندر پژو دمای90درجه دووم میاره.
    چیکارش کنم حالا.؟؟
    اینم عکس رگلاتور
    سیستم گاز تزریقی
    [IMG][فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ][/IMG]

    کاربر زیر به خاطر ارسال مفید manoochehr از ایشان تشکر کرده است:

    amir_zm (جمعه 25 فروردین 96)

    السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین (ع)

صفحه 6 از 7 نخستنخست 1234567 آخرینآخرین

LinkBacks (?)

  1. شنبه 06 اردیبهشت 93, 06:04 بعد از ظهر

موضوعات مشابه

  1. فروش موتور سیکلت کثیر ریس 150 سی سی استثنایی
    توسط keyvanj در انجمن بازار موتور سیکلت
    پاسخ: 5
    آخرين نوشته: یکشنبه 08 تیر 93, 11:45 قبل از ظهر
  2. قطعه شناسی
    توسط Artavil offroad در انجمن موتور گیربکس و سیستم انتقال قدرت - Engine , Transmission & Drivetrain
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: یکشنبه 14 مهر 92, 04:03 بعد از ظهر
  3. تست فنی ژنرال های 1000 سی سی (مقایسه 7تا از قویترین موتور های 1لیتری )
    توسط kaveh در انجمن کلوپ موتور سیکلت های سنگین (بالای 250 سی سی)
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه 05 شهریور 92, 10:39 قبل از ظهر
  4. توضیحاتی در مورد چگونگی ترخیص موتورسنگین (بالای 250 سی سی)
    توسط kaveh در انجمن کلوپ موتور سیکلت های سنگین (بالای 250 سی سی)
    پاسخ: 1
    آخرين نوشته: جمعه 24 خرداد 92, 10:06 بعد از ظهر

بازدید کنندگان با جستجوی های زیر این صفحه را پیدا کرده اند

آموزش تنظیم رگلاتور cng

تنظیم رگلاتور cng

تنظیم رگلاتور گاز cng

تعمیر رگلاتور cng

علت خاموش شدن ماشین روی گاز

رگلاتور گاز خودرو

تعمیر رگلاتور گاز پراید

تنظیم رگلاتور گاز خودرو

نحوه تنظیم رگلاتور گاز پراید

تعمیرات سی ان جی

روش تنظیم رگلاتور گاز ماشین

تنظیم گاز cng

تنظیم سی ان جیتعمیر سی ان جیتنظیم رگلاتور گاز پرایدمشکلات سی ان جیتنظیم گاز سی ان جیعلت مصرف زیاد گاز cng در پرایدرگلاتور سی ان جیتنظیم cnghttp:www.iraniantuning.comt3116تنظیم گاز خودروخاموش شدن ماشین روی گازتنظیم رگلاتور سی ان جیتنظیم رگلاتور گاز ماشین

Members who have read this thread : 87

You do not have permission to view the list of names.

کلمات کلیدی این موضوع

141، 405، atf، cng، ecu، ef7، iraniantuning.com، tuning، فنی، فنر، فابریک، فرمان، فروش، قیمت، قدیمی، قطعه، قطعات، لوله، لامپ، لاستیک، مقایسه، منیفولد، مه شکن، موتور، موتور روا، مکانیک، مکانیکی، ماشين، ماشین، ماشین من، ماشین شما، محفظه، محفظه موتور، مدل، مزایا، مشکل، مصرف، مصرف سوخت، نقص، نیاز، نحوه، چرب، نسل، نشتی، هنگام، های، هزینه، وانت، وانت پیکان، وجود، یعنی، کلاج، کمک، کنید، کوتاه، کیلومتر، کپسول، کپسول گاز، کارکرده، کارا، کردن، گاز ماشین، گاز دادن، گاز سوز، گازسوز، گذشت، پمپ، پمپ بنزین، پیکان، پیکان وانت، پیگیری، پیشنهاد، پیشرانه، پژو، پایه گازسوز، پخش، پراید، vw، www.iraniantuning.com، ؟، آمپر، آرم، انژکتور، انژکتوری، ای سی یو، ایتالیایی، ایراد، ایساکو، اکسیژن، اگزوز، اتوماتیک، اتوبان، اردی، استپر، استارت، اشتعال، اصل، بنزین، بنزین لیتری، باک، باک بنزین، باتری، باتری ماشین، بار، بازار، بحث، برق، برند، برای، توجه، تحقیق، تخته گاز، ترموستات، تراکم موتور، تعمير، تعمیر، تعمیرگاه، تعمیرگاه مجاز، جایگاه گاز، جاده، جرقه، خودرو، خودرو پیکان، خبر، خرید، خسته، دمای موتور، دوم، دوگانه، دوگانه سوز، دور موتور، دیاگ، داخلی، دادن، دارند، درجه یک، رنگ، روش، روغن، رانندگی، راهنمایی، رادیاتور، سمند، سمند ef7، سمت راست، سنسور، سنسور اکسیژن، سوییچ، سوپاپ، سوپاپها، سوخت، سوخت رسانی، سی ان جی، سیلندر، سیم کشی، سیستم، سالم، سایت، سبقت، سر سیلندر، سرسیلندر، سرعت، شما، شهر، شود، شير برقي، شیلنگ ها، شبیه ساز، شتاب، شتاب ماشین، شتاب گیری، شده، صفحه، صندوق، طرح، عکس، عکس از

نمایش برچسب‌ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
نام‌نویسی
درباره ما

سی ام مرداد ماه سا ل 91 بود که تصمیم بر ایجاد تیونینگ ایرانیان گرفتم ؛ تجارب زیادی کسب شد اما مهم ترین شعار و هدف ما خدمت به دوستان و عاشقان ماشین است! این انجمن ، به جرات اولین انجمنی است که میان کاربران و مدیران آن تفاوتی نیست و تمامی کاربران با مدیران احساس راحتی می کندد.هرچه داریم ازشماست! تنهایمان نگذارید!

ارسال پیام به مدیر سایت
دوستان ما
لینک های مفید
ابزار ها
بارگذاری مجدد کد امنیتی مندرج در تصویر را وارد کنید: