رفع اشکالات سی ان جی - صفحه 2
کاربری
کاربر گرامی به انجمن تخصصی خودرو تیونینگ ایرانیان خوش آمدید . اگر این نخستین بازدید شما از سایت است , لطفا ثبت نام کنید:
تبلیغات (سفارش)
banner banner banner banner

هدف از ايجاد تاپيک :

صفحه 2 از 7 نخستنخست 1234567 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از 11 به 20 از 67

نمایش : 31447 , پاسخ ها : 66
موضوع: رفع اشکالات سی ان جی

  1. #11
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    آذر 1391
    خودروی من
    RDi
    نوشته ها
    67
    تشکر
    53
    تشکر شده 51 بار در 30 ارسال
    داداش شما يه بررسي بكن ببين اصلا مداري كه داره فرمان باز و بسته شدن به شير برقي ميده درست كار ميكنه و سر زمانهاي خواسته شده شير باز و بسته ميشه يا نه .
    بعددش به فكر تعمير تا تعويض شير و ملحقاتش باش.[/quote]

    امیر درست میگه شاید مدار اصلا فرمان بسته شدن به شیرو نده اگه میبینی با روشن شدن ماشین شیر برقی هم وصل میشه باید امولاتور و سیم کشی رو چک کنی
    دستانی که کمک میکنند پاکتر از دستانی هستند که رو به خدا دعا میکنند.

  2. #12
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    شهریور 1392
    خودروی من
    روآ 86
    نوشته ها
    11
    تشکر
    0
    تشکر شده 4 بار در 4 ارسال
    دوستان بازم سلام
    امروز صبح بردم تعمیر گاه سی ان جی گفت از شیر برقی نیست و از ای سی یو ولی من قبلا یه تعمیرگاه سی ان جی دیگه برده بودم ای سی یو رو با یه ای سی یو نو جابه جا کرد و حتی کلید تعویض گاز و بنزین رو هم نو انداخت و تست کرد ولی فرقی نکرد .نمیدونم چرا این تعمیر گاه ها الکی حرف می زنن.دوستان در ضمن بهم گفت موتور با گاز خوب کار نمی کنه و ایرادش از ای سی یو .حلا به نظر شما همچین چیزی می تونه درست باشه.
    راستی می خواستم بپرسم ببینم برای قسمت گاز هم دیاگ وجود داره یا نه.
    با تشکر از همتو
    ن.

  3. #13
    مدیر انجمن مدیر انجمن خودروهای ایرانی
    تاریخ عضویت
    شهریور 1391
    خودروی من
    206
    نوشته ها
    1,342
    تشکر
    215
    تشکر شده 884 بار در 505 ارسال
    نوشته اصلی توسط mahdinamazi نمایش پست اصلی
    دوستان بازم سلام
    امروز صبح بردم تعمیر گاه سی ان جی گفت از شیر برقی نیست و از ای سی یو ولی من قبلا یه تعمیرگاه سی ان جی دیگه برده بودم ای سی یو رو با یه ای سی یو نو جابه جا کرد و حتی کلید تعویض گاز و بنزین رو هم نو انداخت و تست کرد ولی فرقی نکرد .نمیدونم چرا این تعمیر گاه ها الکی حرف می زنن.دوستان در ضمن بهم گفت موتور با گاز خوب کار نمی کنه و ایرادش از ای سی یو .حلا به نظر شما همچین چیزی می تونه درست باشه.
    راستی می خواستم بپرسم ببینم برای قسمت گاز هم دیاگ وجود داره یا نه.
    با تشکر از همتو
    ن.
    دوست عزیز شما یه کار کن میکسرت رو بردار بزار کنار بعد رو بنزین روشن کن اینجور که شما میگید احتمال 90% مشکلت حل میشه و اگه حل شد یعنی سیستمت نشتی داره و ماشین خفه میکنه چون گاز داخل منیفولدت هست و سوخت زیاده بعد خفه میکنه حالا شما شیر رو بستی مشکلت رفع شده پس سیستم گازت نشتی داره شما ببر پیش کسایی که کار گازسوز انجام میدن بگو نشتی داره و... خودشون رفع میکنن
    واسه دیاگ زدن هم اگه ecu گاز داشتی باشه آره میشه دیاگ بزنی

    کاربر زیر به خاطر ارسال مفید kh.mohsen از ایشان تشکر کرده است:

    اردی سوار (یکشنبه 11 آبان 93)


    [فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ]

    [فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ]
    [فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ]
    [فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ]

  4. #14
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    آذر 1391
    خودروی من
    RDi
    نوشته ها
    67
    تشکر
    53
    تشکر شده 51 بار در 30 ارسال
    مهدی جان مشکلت حل شد ؟
    دستانی که کمک میکنند پاکتر از دستانی هستند که رو به خدا دعا میکنند.

  5. #15
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    شهریور 1392
    خودروی من
    روآ 86
    نوشته ها
    11
    تشکر
    0
    تشکر شده 4 بار در 4 ارسال
    با عرض سلام خدمت داداشای گلم.
    دیروز کل سیستم رو تست کردم هیچ نشتی نداشت.در ضمن دوست گلم من وقتی از رو گاز میزنم رو بنزین راحت میره ولی وقتی از رو بنزین میزنم رو گاز خاموش میشه.به نظر من احتمالا بنزین با وقفه وصل میشه .نظر شما چیه؟اگر راهی به ذهنتون میرسه راهنماییم کنید.
    با تشکر فراوان

    کاربر زیر به خاطر ارسال مفید mahdinamazi از ایشان تشکر کرده است:

    اردی سوار (یکشنبه 11 آبان 93)


  6. #16
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    آذر 1391
    خودروی من
    RDi
    نوشته ها
    67
    تشکر
    53
    تشکر شده 51 بار در 30 ارسال
    با عرض سلام دوستان من رو/آمدل 86 دارم که سی ان جیش کارخونه ای .سیستم سی ان جی خیلی خوب کار می کرد تا موقعی که ماشین خراب شد و بردم تعمیرگاه .تعمیرکار گفت از میکسر کاز و باید باز بشه .میکسر رو باز کرد و تمیز کرد ... . بعد معلوم شد ایراد از سیستم سی ان جی نبود .الان سیستم گاز بهم ریخته.قتی از بنزین میزنی رو گاز راحت میره رو گاز ولی وقتی از گاز میزنی رو بنزین اگر خیلی گاز ندی ماشین خاموش میشه.درضمن اولا ماشین رو رو هرچی خاموش میکردی روشن شدنی رو بنزین روشن میشد ولی الان وقتی رو گاز خاموش میکنی رو گاز اونم به سختی روشن میشه .دوستان هرکی بلده راهنمایی کنه؟


    شما که گفته بودی رو بنزین نمیره اگه میذاری رو گاز خاموش میشه باید بگی دقیقا چه موقعی این اتفاق میافته ؟ اگه اول باشه ممکنه بخاطر پایین بودن دور موتور در زمان تبدیل سوخت باشه اگه تو حرکت باشه ممکنه بخاطر تنظیم نبودن رگلاتور یا کثیف بودن اون باشه

    - - - - ادغام دو پست پشت سر هم - - - -

    اگه برات ممکنه مشکلت رو دقیق و با حوصله بگو
    دستانی که کمک میکنند پاکتر از دستانی هستند که رو به خدا دعا میکنند.

  7. #17
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    شهریور 1392
    خودروی من
    روآ 86
    نوشته ها
    11
    تشکر
    0
    تشکر شده 4 بار در 4 ارسال
    با عرض سلام خدمت دوست گلم و تشکر بابت راهنمای هات.
    ببین دوست عزیزم وقتی ماشین رو روشن میکنم خیلی راحت روشن میشه و کا میکنه . وقتی ماشین روشن شد کلید سوخت رو رو گاز میزنم و یکم گازم میدم خیلی راحت میره رو گاز. ماجرا از حالا شروع میشه یعنی وقتی می خوام از گاز بزنم رو بنزین.اگر دور موتور کم باشه که درجا خاموش میشه ولی اگر موقع زدن گاز رو بنزین زیاد گاز بدی موتور تا میخواد خاموش بشه با یه وقفه میره رو بنزین و خاموش نمیشه.این که گفتم قسمت اول مشکل بود که همونطور که تو پست اول گفتم بعد از تعمیر ایجاد شد.
    حالا مشکل دیگه ای که بیشتر مهمه و اون هم بعد تعمیر ایجاد شده اینه که موقع خاموش کردم ماشین باید حتما رو بنزین خاموش کنم تا موقع روشن شدن ماشین راحت روشن بشه ولی اگر حواسم نباشه و رو گاز خاموش کنم موقع استارت زدن پدر ماشین در میاد باید خیلی استارت بزنم تا ماشین روشن بشه.
    موقعی که ماشین سالم بود رو هرچی که خاموش میکردی موقع روشن شدن خودش رو بنزین و اونم به راحتی روشن می شد.

    کاربر زیر به خاطر ارسال مفید mahdinamazi از ایشان تشکر کرده است:

    اردی سوار (یکشنبه 11 آبان 93)


  8. #18
    مدیر کل سایت Administrator
    تاریخ عضویت
    مرداد 1391
    محل سکونت
    تهران {021}
    خودروی من
    پراید 132 S.X +hp
    نوشته ها
    1,894
    تشکر
    1,186
    تشکر شده 2,964 بار در 1,208 ارسال
    نوشته اصلی توسط mahdinamazi نمایش پست اصلی
    با عرض سلام خدمت دوست گلم و تشکر بابت راهنمای هات.
    ببین دوست عزیزم وقتی ماشین رو روشن میکنم خیلی راحت روشن میشه و کا میکنه . وقتی ماشین روشن شد کلید سوخت رو رو گاز میزنم و یکم گازم میدم خیلی راحت میره رو گاز. ماجرا از حالا شروع میشه یعنی وقتی می خوام از گاز بزنم رو بنزین.اگر دور موتور کم باشه که درجا خاموش میشه ولی اگر موقع زدن گاز رو بنزین زیاد گاز بدی موتور تا میخواد خاموش بشه با یه وقفه میره رو بنزین و خاموش نمیشه.این که گفتم قسمت اول مشکل بود که همونطور که تو پست اول گفتم بعد از تعمیر ایجاد شد.
    حالا مشکل دیگه ای که بیشتر مهمه و اون هم بعد تعمیر ایجاد شده اینه که موقع خاموش کردم ماشین باید حتما رو بنزین خاموش کنم تا موقع روشن شدن ماشین راحت روشن بشه ولی اگر حواسم نباشه و رو گاز خاموش کنم موقع استارت زدن پدر ماشین در میاد باید خیلی استارت بزنم تا ماشین روشن بشه.
    موقعی که ماشین سالم بود رو هرچی که خاموش میکردی موقع روشن شدن خودش رو بنزین و اونم به راحتی روشن می شد.
    با عرض پوزش خدمت شما دوست گرامی :

    2.6 در پست ها از فونت بزرگ و رنگ های زننده استفاده نکنید.

    لطفا قوانین رعایت فرمایید / سپاس


    [فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ]
    [فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ] [فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ] [فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ]

    میگن از کره ماه به زمین که نگاه کنی 3 چیز رو زمین پیداست!
    اقیانوس آرام ، دیوار چین ، پرچم بچه های تیونینگ ایرانیان
    ...........
    یه دست به فرمون یه خط به دندون

  9. #19
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    آذر 1391
    خودروی من
    RDi
    نوشته ها
    67
    تشکر
    53
    تشکر شده 51 بار در 30 ارسال
    مشکل دیگه ای که بیشتر مهمه و اون هم بعد تعمیر ایجاد شده اینه که موقع خاموش کردم ماشین باید حتما رو بنزین خاموش کنم تا موقع روشن شدن ماشین راحت روشن بشه ولی اگر حواسم نباشه و رو گاز خاموش کنم موقع استارت زدن پدر ماشین در میاد باید خیلی استارت بزنم تا ماشین روشن بشه
    به نظر من دلیل اصلی این مشکلت همون مجموعه رگلاتور و شیر برقیه که احتمالا گازو بعد از خاموش شدن موتور قطع نمیکنه یا اینکه حجم گاز خروجی از رگلاتورت زیاده و بعد از خاموش شدن تو موتورت میمونه

    وقتی ماشین رو روشن میکنم خیلی راحت روشن میشه و کا میکنه . وقتی ماشین روشن شد کلید سوخت رو رو گاز میزنم و یکم گازم میدم خیلی راحت میره رو گاز. ماجرا از حالا شروع میشه یعنی وقتی می خوام از گاز بزنم رو بنزین.اگر دور موتور کم باشه که درجا خاموش میشه ولی اگر موقع زدن گاز رو بنزین زیاد گاز بدی موتور تا میخواد خاموش بشه با یه وقفه میره رو بنزین و خاموش نمیشه.

    این مشکل هم به احتمال زیاد ناشی از همون دلایلی که بالا اشاره کردمه وقتی ماشینت رو از گاز میذاری رو بنزین یه مقدار گاز هنوز تو منیفولد و میکسر و ... هست ( چون یا خروج گاز از رگلاتور زیاده یا شیر برقی مشکل داره) تو این لحظه انژکتورات شروع به پاشش میکنن و باید از ورودی هواکشت هوا به موتور برسه تا خفه نکنه اما چون تو ورودی هواکشت هنوز گاز وجود داره ماشینت خفه میکنه و خاموش میشه که شما با گاز دادن سعی میکنی به موتور هوا برسونی تا روشن بمونه
    دستانی که کمک میکنند پاکتر از دستانی هستند که رو به خدا دعا میکنند.

  10. #20
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    شهریور 1392
    خودروی من
    روآ 86
    نوشته ها
    11
    تشکر
    0
    تشکر شده 4 بار در 4 ارسال
    با عرض سلام خدمت دوستای گلم
    دو سه روزپیش دیگه خسته شدم که هیچ تعمیر کار سی ان جی از مشکلم سر در نیاورد دیگه بردم میکسر رو کلا با یک نوع ایتالیایی عوض کردم .این میکسر جدیده خیلی با قدیمیه فرق داره هم کوچیک تره هم پیشرفته تر .خلاصه دادم عوضش کرد کلا مشکلاتی رو که گفته بودم حل شد.حالا شده مثل روز اولش.فقط یک مشکل کوچیک دارم بعضی وقتا وقتی رو گاز رانندگی می کنم و کلاج رو می گیرم دور موتور برای یه ثانیه خیلی کم میشه نزدیک ماشین خاموش شه ولی بعد یه ثانیه درست میشه .اگر دوستان می تونن ممنون میشم کمک کنن.

    کاربر زیر به خاطر ارسال مفید mahdinamazi از ایشان تشکر کرده است:

    اردی سوار (یکشنبه 11 آبان 93)


صفحه 2 از 7 نخستنخست 1234567 آخرینآخرین

LinkBacks (?)

  1. شنبه 06 اردیبهشت 93, 06:04 بعد از ظهر

موضوعات مشابه

  1. فروش موتور سیکلت کثیر ریس 150 سی سی استثنایی
    توسط keyvanj در انجمن بازار موتور سیکلت
    پاسخ: 5
    آخرين نوشته: یکشنبه 08 تیر 93, 11:45 قبل از ظهر
  2. قطعه شناسی
    توسط Artavil offroad در انجمن موتور گیربکس و سیستم انتقال قدرت - Engine , Transmission & Drivetrain
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: یکشنبه 14 مهر 92, 04:03 بعد از ظهر
  3. تست فنی ژنرال های 1000 سی سی (مقایسه 7تا از قویترین موتور های 1لیتری )
    توسط kaveh در انجمن کلوپ موتور سیکلت های سنگین (بالای 250 سی سی)
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه 05 شهریور 92, 10:39 قبل از ظهر
  4. توضیحاتی در مورد چگونگی ترخیص موتورسنگین (بالای 250 سی سی)
    توسط kaveh در انجمن کلوپ موتور سیکلت های سنگین (بالای 250 سی سی)
    پاسخ: 1
    آخرين نوشته: جمعه 24 خرداد 92, 10:06 بعد از ظهر

بازدید کنندگان با جستجوی های زیر این صفحه را پیدا کرده اند

آموزش تنظیم رگلاتور cng

تنظیم رگلاتور گاز cng

تنظیم رگلاتور cng

تعمیر رگلاتور cng

علت خاموش شدن ماشین روی گاز

رگلاتور گاز خودرو

تعمیر رگلاتور گاز پراید

تنظیم رگلاتور گاز خودرو

نحوه تنظیم رگلاتور گاز پراید

تعمیرات سی ان جی

روش تنظیم رگلاتور گاز ماشین

تنظیم گاز cng

تنظیم سی ان جیتعمیر سی ان جیتنظیم رگلاتور گاز پرایدتنظیم گاز سی ان جیمشکلات سی ان جیعلت مصرف زیاد گاز cng در پرایدرگلاتور سی ان جیتنظیم cnghttp:www.iraniantuning.comt3116تنظیم گاز خودروتنظیم رگلاتور سی ان جیتنظیم رگلاتور گاز ماشینخاموش شدن ماشین روی گاز

Members who have read this thread : 85

You do not have permission to view the list of names.

کلمات کلیدی این موضوع

141، 405، atf، cng، ecu، ef7، iraniantuning.com، tuning، فنی، فنر، فابریک، فرمان، فروش، قیمت، قدیمی، قطعه، قطعات، لوله، لامپ، لاستیک، مقایسه، منیفولد، مه شکن، موتور، موتور روا، مکانیک، مکانیکی، ماشين، ماشین، ماشین من، ماشین شما، محفظه، محفظه موتور، مدل، مزایا، مشکل، مصرف، مصرف سوخت، نقص، نیاز، نحوه، چرب، نسل، نشتی، هنگام، های، هزینه، وانت، وانت پیکان، وجود، یعنی، کلاج، کمک، کنید، کوتاه، کیلومتر، کپسول، کپسول گاز، کارکرده، کارا، کردن، گاز ماشین، گاز دادن، گاز سوز، گازسوز، گذشت، پمپ، پمپ بنزین، پیکان، پیکان وانت، پیگیری، پیشنهاد، پیشرانه، پژو، پایه گازسوز، پخش، پراید، vw، www.iraniantuning.com، ؟، آمپر، آرم، انژکتور، انژکتوری، ای سی یو، ایتالیایی، ایراد، ایساکو، اکسیژن، اگزوز، اتوماتیک، اتوبان، اردی، استپر، استارت، اشتعال، اصل، بنزین، بنزین لیتری، باک، باک بنزین، باتری، باتری ماشین، بار، بازار، بحث، برق، برند، برای، توجه، تحقیق، تخته گاز، ترموستات، تراکم موتور، تعمير، تعمیر، تعمیرگاه، تعمیرگاه مجاز، جایگاه گاز، جاده، جرقه، خودرو، خودرو پیکان، خبر، خرید، خسته، دمای موتور، دوم، دوگانه، دوگانه سوز، دور موتور، دیاگ، داخلی، دادن، دارند، درجه یک، رنگ، روش، روغن، رانندگی، راهنمایی، رادیاتور، سمند، سمند ef7، سمت راست، سنسور، سنسور اکسیژن، سوییچ، سوپاپ، سوپاپها، سوخت، سوخت رسانی، سی ان جی، سیلندر، سیم کشی، سیستم، سالم، سایت، سبقت، سر سیلندر، سرسیلندر، سرعت، شما، شهر، شود، شير برقي، شیلنگ ها، شبیه ساز، شتاب، شتاب ماشین، شتاب گیری، شده، صفحه، صندوق، طرح، عکس، عکس از

نمایش برچسب‌ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
نام‌نویسی
درباره ما

سی ام مرداد ماه سا ل 91 بود که تصمیم بر ایجاد تیونینگ ایرانیان گرفتم ؛ تجارب زیادی کسب شد اما مهم ترین شعار و هدف ما خدمت به دوستان و عاشقان ماشین است! این انجمن ، به جرات اولین انجمنی است که میان کاربران و مدیران آن تفاوتی نیست و تمامی کاربران با مدیران احساس راحتی می کندد.هرچه داریم ازشماست! تنهایمان نگذارید!

ارسال پیام به مدیر سایت
دوستان ما
لینک های مفید
ابزار ها
بارگذاری مجدد کد امنیتی مندرج در تصویر را وارد کنید: