فیلر گیری پراید انژکتوری - صفحه 7
کاربری
کاربر گرامی به انجمن تخصصی خودرو تیونینگ ایرانیان خوش آمدید . اگر این نخستین بازدید شما از سایت است , لطفا ثبت نام کنید:
تبلیغات (سفارش)
banner banner banner banner

هدف از ايجاد تاپيک :

صفحه 7 از 7 نخستنخست 1234567
نمایش نتایج: از 61 به 63 از 63

نمایش : 39724 , پاسخ ها : 62
موضوع: فیلر گیری پراید انژکتوری

  1. #61
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    آذر 1395
    خودروی من
    پراید 87
    نوشته ها
    3
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال
    من مطابق نظر دوستان در دمای نرمال موتور( یک فن زد و بعد 10 دقیقه موتور باز و فیلر شد) فیلر دود رو 35 و فیلر هوا رو 25 گرفتم ولی صدای سوپاپ ها همچنان بالاست، دوستانی که عملی انجام دادن و به نتیجه قطعی رسیدن خواهشا مقدار فیلر رو برای صدای کمتر سوپاپ و شتاب و مصرف بهتر چند باشه؟
    یه سوال دیگه اینکه من در اکثر پست ها خوندم فاصله فیلر با گرم شدن ماشین بیشتر میشه در حالی که مطابق قانون اجسام باید طول قطعه بیشتر و در نتیجه فاصله بین دو قطعه کمتر بشه!!!! بالاخره نفهمیدیم داستان چیه. کسی میدونه ممنون میشم توضیح بده.

  2. #62
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    آذر 1395
    خودروی من
    پراید 87
    نوشته ها
    3
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال
    نوشته اصلی توسط امیر- نمایش پست اصلی
    من دسته فیلر آلمانی خریدم ( به قیمت 37000 تومن) وقتی با فیلر چینی دوستم (که به قیمت 8000 تومن خریده) اندازه هارو در فیلر 0.25 یا 0.2 چک میکنم در حالت سرد تفاوت محسوسی دارن.
    خواستم به دوستان پیشنهاد کنم اگه در توانشون هست حتما فیلر آلمانی بخرن که از لحاظ کالیبره تیغه های فیلر خیالشون راحت باشه.
    فیلرهای آلمانی یه حسن دیگه هم داره اینه که اعداد روی تیغه فیلر حک شده و دیگه پاک نمیشن.
    اگه فیلرت واقعا آلمانی باشه سایز روش به اینچ هستش نه میلی متر، تبدیلش کن و استفاده کن.

  3. #63
    مدیر انجمنمدیر ارشد مدیر انجمن تیونینگ
    تاریخ عضویت
    دی 1391
    محل سکونت
    شیراز
    خودروی من
    پراید
    نوشته ها
    3,981
    تشکر
    823
    تشکر شده 1,877 بار در 1,368 ارسال
    نوشته اصلی توسط mozafar.asgari نمایش پست اصلی
    من مطابق نظر دوستان در دمای نرمال موتور( یک فن زد و بعد 10 دقیقه موتور باز و فیلر شد) فیلر دود رو 35 و فیلر هوا رو 25 گرفتم ولی صدای سوپاپ ها همچنان بالاست، دوستانی که عملی انجام دادن و به نتیجه قطعی رسیدن خواهشا مقدار فیلر رو برای صدای کمتر سوپاپ و شتاب و مصرف بهتر چند باشه؟
    یه سوال دیگه اینکه من در اکثر پست ها خوندم فاصله فیلر با گرم شدن ماشین بیشتر میشه در حالی که مطابق قانون اجسام باید طول قطعه بیشتر و در نتیجه فاصله بین دو قطعه کمتر بشه!!!! بالاخره نفهمیدیم داستان چیه. کسی میدونه ممنون میشم توضیح بده.
    فیلر 35زیاده باید 30بزنی اگر دیدی بازم با گرفتن فیلر مشکل حل نشد برو سراغ اسبک ها احتمال وجود لقی درونشون هست
    🚗لینک گروه مباحث فنی پراید-تیبا-ریو
    مباحث فنی و تخصصی برقی مکانیک و تیونینگ و آپشن 🚗


    [فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ]

صفحه 7 از 7 نخستنخست 1234567

LinkBacks (?)

  1. یکشنبه 25 خرداد 93, 11:12 قبل از ظهر

موضوعات مشابه

  1. توربو شارژ چیست؟ مزایای نصب توربو شارژ
    توسط حسین در انجمن مقالات و گزارشات آموزشی تیونینگ
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: شنبه 18 آذر 91, 12:57 قبل از ظهر
  2. پاسخ: 0
    آخرين نوشته: چهارشنبه 12 مهر 91, 11:55 بعد از ظهر
  3. کاربراتور چیست ؟ ( از سیر تا پیاز کاربراتور )
    توسط Admin_Soheil در انجمن سیستم های انتقال قدرت و محرکه
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: شنبه 11 شهریور 91, 05:34 بعد از ظهر

بازدید کنندگان با جستجوی های زیر این صفحه را پیدا کرده اند

فیلر گیری پراید

فیلر گیری

فیلر پراید

فیلرگیری پراید

آموزش فیلر گیری پرایدفیلر گیری پراید انژکتوریاندازه فیلر پرایدروش فیلر گیری پرایدطریقه فیلر گیری پرایدفیلر زدن پرایدنحوه فیلر گیری پرایدفیلرگیریشماره فیلر پراید اندازه فیلر سوپاپ پرایدفیلر گیری سوپاپ پرایدفیلر سوپاپ پرایدفیلر گیری موتور پرایدروش‏ ‏فیلرگیری‏ ‏پرایدنحوه فیلر گیریhttp:www.iraniantuning.comt2741تنظیم سوپاپ پرایدآموزش فیلر گیری پراید انژکتوریفيلرگيري پرايداموزش فیلر گیری پرایدنحوه فیلرگیری پراید

Members who have read this thread : 46

You do not have permission to view the list of names.

کلمات کلیدی این موضوع

111، 131، 132، iraniantuning.com، kia، pride، tapatalk، tuning، فیلم، فیلتر هوا، قیمت، قیمت پراید، قطعه، قطعات پراید، لنت پراید، لوازم پراید، لاستیک، لاستیک پراید، مهارت، موتور، موتور پراید، میل لنگ، مکانیک، مکانیکی، ماشین، ماشین من، مدل، مرگ، مشکل، مصرف، نقطه مرگ، چهار در، چینی، نیاز، نحوه، چرخ، هاچ بک، های، واتر پمپ پراید، وجود، یعنی، کلوپ پراید، کمک، کنید، کاپوت، کارکرده، کردن، گازسوز، پیشنهاد، پژو، پراید، پراید 131، پراید من، پراید مشکی، پراید هاچ بک، پراید کره ای، پراید انژکتوری، پراید داری؟، پراید سفید، پراید صندوق دار، www.iraniantuning.com، ؟، آلمانی، آموزش پراید، آموزش رفع خرابی پراید، آپشن، آپشن های پراید، انژکتور، انژکتوری، ای سی یو، ایمنی، ایمنی پراید، ایرانیان، اتوماتیک، اتاق، احتراق، اخبار پراید، ارتفاع پراید، اسپرت، استپر، استارت، اشکال در پراید، بنزین، بهترین لنت پراید، بهترین روغن ترمز پراید، بادامک، بار، باطری، برای، توجه، تیونینگ، تیونینگ ایرانیان، تایمینگ، تاپیک جامع پراید، تاریخچه پراید، تبلت، ترمز پراید، تراكم، تسمه، تسمه تایم، تسمه تایم پراید، تصویر، تصادف پراید، تعمیر، تعمیر پراید، جرقه، حرارت، خودرو، خودرو ایرانی، خودرویی، خرید و فروش پراید، دنده، دو در، دوم، دور موتور، دادن، روش، روغن ترمز، روغن ترمز پراید، رینگ، رینگ و لاستیک پراید، رینگ پراید، راهنمایی، راست، سوپاپ، سوپاپ پراید، سوپاپها، سيلندر، سيستم، سیلندر، سیستم، سیستم صوتی، سیستم صوتی پراید، ساق سوپاپها، سایپا، سایپا 132، سایپا111، سر سیلندر، شما، شمع، شمع و وایر پراید، شمع پراید، شود، شتاب، شده، صفر، صفر کیلومتر، عوارض، عکس، عکس پراید، عکس از، عشق

نمایش برچسب‌ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
نام‌نویسی
درباره ما

سی ام مرداد ماه سا ل 91 بود که تصمیم بر ایجاد تیونینگ ایرانیان گرفتم ؛ تجارب زیادی کسب شد اما مهم ترین شعار و هدف ما خدمت به دوستان و عاشقان ماشین است! این انجمن ، به جرات اولین انجمنی است که میان کاربران و مدیران آن تفاوتی نیست و تمامی کاربران با مدیران احساس راحتی می کندد.هرچه داریم ازشماست! تنهایمان نگذارید!

ارسال پیام به مدیر سایت
دوستان ما
لینک های مفید
ابزار ها
بارگذاری مجدد کد امنیتی مندرج در تصویر را وارد کنید: