تاپیک جامع موضوعات فنی پی کی و نیو پی کی - صفحه 3
کاربری
کاربر گرامی به انجمن تخصصی خودرو تیونینگ ایرانیان خوش آمدید . اگر این نخستین بازدید شما از سایت است , لطفا ثبت نام کنید:
تبلیغات (سفارش)
banner banner banner banner

هدف از ايجاد تاپيک :

صفحه 3 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از 21 به 30 از 43

نمایش : 10507 , پاسخ ها : 42
موضوع: تاپیک جامع موضوعات فنی پی کی و نیو پی کی

  1. #21
    مدیر انجمن مدیرکلوپ رنو
    تاریخ عضویت
    آبان 1391
    محل سکونت
    شیراز
    خودروی من
    پی کی تند و تیز
    نوشته ها
    1,650
    تشکر
    1,357
    تشکر شده 1,068 بار در 694 ارسال
    دوست گرامی اون چراغ کوتاه ها رو میگن نیو پی کی
    فرقشون تو گلگیراشون هست
    فن نیو پی کی 2 تا کوچیکه ولی پی کی یه بزرگه
    همین

    کاربر زیر به خاطر ارسال مفید ali.ahvaz از ایشان تشکر کرده است:

    Artam (دوشنبه 09 تیر 93)


    [فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ][فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ]


    [فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ]

    2 به 3 پی کی دیوونم کرده !!

  2. #22
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    دی 1391
    خودروی من
    Sedan
    نوشته ها
    304
    تشکر
    303
    تشکر شده 174 بار در 138 ارسال
    نیو تا 85 تولید میشد؟
    رندی آموز و کرم کن که نه چندان هنر است________حیوانی که ننوشد می و انسان نشود

  3. #23
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    تیر 1393
    خودروی من
    وانت پیکان باردو - صفر
    نوشته ها
    58
    تشکر
    71
    تشکر شده 28 بار در 17 ارسال
    نه، نیو من برا 86 بود ولی 86ش دیگه خیلی کمه شاید کلا کمتر از 1000 تا باشه

    فن نیو من فک کنم یه دونه بزرگ بود،
    یه پی کی هم دیدم یه دونه بزرگ بود،
    عطا شاید صاحب قبلیش فن ماشینت رو عوض کرده باشه ، نه ؟

    کاربر زیر به خاطر ارسال مفید Agha.Reza از ایشان تشکر کرده است:

    ata.ahvaz (دوشنبه 09 تیر 93)

    يني باور كنم كه دنيا قشنگه تو قفس چشم ؟
    به زودي پروژه پيكان ما هم راه ميوفته

  4. #24
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    آذر 1391
    محل سکونت
    شیراز
    خودروی من
    پی کی
    نوشته ها
    1,140
    تشکر
    1,678
    تشکر شده 739 بار در 479 ارسال
    آقا رضا ، ماشین از صفر زیر پای خودمون بوده ...

    کاربر زیر به خاطر ارسال مفید ata.ahvaz از ایشان تشکر کرده است:

    ali.ahvaz (سه شنبه 10 تیر 93)

    در رمانتیک بودن ما همین بس که هم شمع داریم و هم پروانه!
    (امضا: جمعی از اتومبیل ها)

    [فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ]



  5. #25
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    مرداد 1393
    محل سکونت
    Tehran
    خودروی من
    Renault PK
    نوشته ها
    2
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال
    سلام به اساتید محترم گل
    آفا ما یه PK 1300 داریم آمپرش بالا بود ...
    فشنگی و ترموستات رو هم عوض کردیم جواب نگرفتیم
    یه فن قوی تر گذاشتیم ولی تو دمای 87 عمل میکنه
    دماشم تقریباً به 95 میرسه .....
    حالا اگه بخوایم کولر بگیر میره رو 110
    دیگه بخوای تو ترافیک باشی ....!!!!! بیخیال

    حالا لطف کنید بگید راه کار چیه باید چیکار کنم ؟

  6. #26
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    آذر 1391
    محل سکونت
    شیراز
    خودروی من
    پی کی
    نوشته ها
    1,140
    تشکر
    1,678
    تشکر شده 739 بار در 479 ارسال
    سلام دوست عزیز ..
    ماشینتون خیلی داغه ...
    شما توی کدوم شهر زندگی می کنید ؟؟
    فن چه ماشینی رو جایگزین فن قبلی کردید ؟؟
    در رادیات رو تست کردید ؟؟
    در رمانتیک بودن ما همین بس که هم شمع داریم و هم پروانه!
    (امضا: جمعی از اتومبیل ها)

    [فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ]



  7. #27
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    مرداد 1393
    محل سکونت
    Tehran
    خودروی من
    Renault PK
    نوشته ها
    2
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال
    نوشته اصلی توسط ata.ahvaz نمایش پست اصلی
    سلام دوست عزیز ..
    ماشینتون خیلی داغه ...
    شما توی کدوم شهر زندگی می کنید ؟؟
    فن چه ماشینی رو جایگزین فن قبلی کردید ؟؟
    در رادیات رو تست کردید ؟؟
    آره عزیز ماشین تو ترافیک دیگه منفجر میشه
    من تهران هستم
    فن پرایدی اندختیم
    در رادیات هم سالمه...

  8. #28
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    آذر 1391
    محل سکونت
    شیراز
    خودروی من
    پی کی
    نوشته ها
    1,140
    تشکر
    1,678
    تشکر شده 739 بار در 479 ارسال
    تهران نباید اینقدر داغ بشه ماشین..
    میزان آب داخل مخزن کم نیست ؟؟
    در رمانتیک بودن ما همین بس که هم شمع داریم و هم پروانه!
    (امضا: جمعی از اتومبیل ها)

    [فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ]



  9. #29
    مدیر انجمن مدیرکلوپ رنو
    تاریخ عضویت
    آبان 1391
    محل سکونت
    شیراز
    خودروی من
    پی کی تند و تیز
    نوشته ها
    1,650
    تشکر
    1,357
    تشکر شده 1,068 بار در 694 ارسال
    رادیات سالمه ؟
    یه در رادیات جایگزین کنید احتمالا باید درست بشه ( با توجه به اینکه فن و ترموستات رو هم عوض کردید )

    [فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ][فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ]


    [فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ]

    2 به 3 پی کی دیوونم کرده !!

  10. #30
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    آبان 1393
    خودروی من
    پی کی
    نوشته ها
    1
    تشکر
    0
    تشکر شده 1 بار در 1 ارسال
    سلام
    تا حالا ماشین نداشتم ، از فنی ماشین عملی هیچی بلد نیستم. یه چیزایی شنیدم و خوندم فقط.
    حالا میخوام پی کی یا نیو پی کی بخرم ( پول در همین حد میتونم خرج کنم)
    استفاده هم استفاده ی شخصیه همنقدر که پیاده نرم و گاهی مسافرت برم.
    نیوپی کی رو بیشتر پسندیدم ولی بعضی دوستان در لوازم یدکی چه بدنه چه موتورش گفتن که کمیابه و یا خیلی گرونه مثلا گفتن چراغ عقب یا سنسور کولر یا قطعات سیستم سوخت رسانیش که متفاوته ...
    1- حالا واقعا همینطوره و انقدر مشکل لوازم هست یا به این شوری نیست ؟
    در ضمن من مشهد هستم اگر شهر واسه لوازم مهمه و اگر کسی نمایندگی قطعات نیو پی کی تو مشهد میشناسه ممنون میشم آدرس بده.
    موضوع دیگه هم اینکه پی کی 83 تا 85 قیمتش حدود پنج و نیم تا 7 تومنه و نیو پی کی از 8 تومن به بالاست.
    2- این اختلاف قیمت ارزش داره که نیو پی کی بخرم یا نه همون پی کی بخرم ؟
    3- داشبورد و صندلی های پی کی و نیو با هم فرق دارند؟
    4- رنگ داشبورد هر چی پی کی و نیو دیدم مشکیه ولی تو نت رنگای دیگشم دیدم. اونا داشبوردو عوض کردن یا استوک خود ماشین غیر از مشکی هم هست؟
    با تشکر

    کاربر زیر به خاطر ارسال مفید alitab از ایشان تشکر کرده است:

    ata.ahvaz (جمعه 16 آبان 93)

    ویرایش توسط alitab : یکشنبه 11 آبان 93 در ساعت 10:50 بعد از ظهر

صفحه 3 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین

موضوعات مشابه

  1. آخرین قیمت لوازم یدکی رنو 5/سپند/پی کی موجود در بازار
    توسط Admin_Soheil در انجمن رنو 5 (اختصاصی)
    پاسخ: 13
    آخرين نوشته: شنبه 20 دی 93, 04:26 بعد از ظهر
  2. تاپیک جامع خرید و فروش انواع پی کی و نیو پی کی(pk)
    توسط Admin_Soheil در انجمن خرید و فروش خودرو
    پاسخ: 5
    آخرين نوشته: سه شنبه 11 شهریور 93, 09:43 بعد از ظهر
  3. جی پی اس مارشال ( مزایا و معایب )
    توسط reza49 در انجمن نقشه خوانی , جی پی اس و انواع سیستم مسیر یابی زمینی
    پاسخ: 13
    آخرين نوشته: شنبه 17 خرداد 93, 03:34 بعد از ظهر
  4. کمک برای خرید پی کی
    توسط Majid-BMW در انجمن مشاوره ی خرید خودرو
    پاسخ: 28
    آخرين نوشته: جمعه 01 دی 91, 11:32 بعد از ظهر
  5. جی پی اس تارگت
    توسط reza49 در انجمن نقشه خوانی , جی پی اس و انواع سیستم مسیر یابی زمینی
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: جمعه 03 شهریور 91, 12:33 قبل از ظهر

بازدید کنندگان با جستجوی های زیر این صفحه را پیدا کرده اند

تیونینگ پی کی

تفاوت پی کی و نیو پی کی

مشخصات فنی نیو پی کی

نیو پی کی

مشخصات فنی پی کی

مشخصات نیو پی کی

درباره پی کی

مشکلات پی کی

درباره رنو پی کی

مشخصات فنی رنو پی کی

تاریخچه پی کیتیونینگ رنو پی کیمشکلات فنی پی کیپی کیموتور پی کیمشکلات خودروی پی کیانجمن رنو پی کیمزایای پی کیفنی پی کیكمك براي خريد نيو پي كيمشخصات رنو نیو پی کیتفاوت پی کی با نیو پی کیمشخصات فنی نیو پیکیمحل روغن پي كيمشکلات نیو پی کی

Members who have read this thread : 13

You do not have permission to view the list of names.

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
نام‌نویسی
درباره ما

سی ام مرداد ماه سا ل 91 بود که تصمیم بر ایجاد تیونینگ ایرانیان گرفتم ؛ تجارب زیادی کسب شد اما مهم ترین شعار و هدف ما خدمت به دوستان و عاشقان ماشین است! این انجمن ، به جرات اولین انجمنی است که میان کاربران و مدیران آن تفاوتی نیست و تمامی کاربران با مدیران احساس راحتی می کندد.هرچه داریم ازشماست! تنهایمان نگذارید!

ارسال پیام به مدیر سایت
دوستان ما
لینک های مفید
ابزار ها
بارگذاری مجدد کد امنیتی مندرج در تصویر را وارد کنید: