مشکلات موتوری آردی کاربرات. انژکتور روآ . روآ سال عیب های کارکرد روی بزنین و cng - صفحه 3
کاربری
کاربر گرامی به انجمن تخصصی خودرو تیونینگ ایرانیان خوش آمدید . اگر این نخستین بازدید شما از سایت است , لطفا ثبت نام کنید:
تبلیغات (سفارش)
banner banner banner banner

هدف از ايجاد تاپيک :

صفحه 3 از 17 نخستنخست 1234567891013 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از 21 به 30 از 164

نمایش : 46118 , پاسخ ها : 163
موضوع: مشکلات موتوری آردی کاربرات. انژکتور روآ . روآ سال عیب های کارکرد روی بزنین و cng

  1. #21
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    آبان 1391
    محل سکونت
    tabriz
    خودروی من
    roa1.7 88
    نوشته ها
    450
    تشکر
    222
    تشکر شده 551 بار در 249 ارسال
    نریمان جان پمپ بنزین شما طرح قدیمی هست؟از اون ابی رنگا؟تو پمپ داخل باکی فیلتر سر پمپ پرس نیستا ولی سفته باید با لبه پیچ گوشتی ازادش کنی. داداش رامین این فیلتر هم سالم بود.فقط کثیف بود.اطلاعی از فیلتر بزرگتر نداشتم. ولی فیلتر بزرگتر بعید میدونم تو اون محفظه جا بشه.اگه اطلاعاتی بدی ممنون میشم.باز کردنو تعویضش کاری نداره برام.

    کاربر زیر به خاطر ارسال مفید perkinz از ایشان تشکر کرده است:

    LORD2013 (چهارشنبه 02 اسفند 91)

    ویرایش توسط perkinz : سه شنبه 01 اسفند 91 در ساعت 11:09 بعد از ظهر
    صدای ناب موسیقی موتور

  2. #22
    مدیر انجمنمدیر ارشد مدیر انجمن تیونینگ
    تاریخ عضویت
    دی 1391
    محل سکونت
    شیراز
    خودروی من
    پراید
    نوشته ها
    3,980
    تشکر
    823
    تشکر شده 1,869 بار در 1,363 ارسال
    اندازه محفظه شما اندازه 405دیگه؟؟اگه باشه مال زانتیا میخوره
    🚗لینک گروه مباحث فنی پراید-تیبا-ریو
    مباحث فنی و تخصصی برقی مکانیک و تیونینگ و آپشن 🚗


    [فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ]

  3. #23
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    آبان 1391
    محل سکونت
    tabriz
    خودروی من
    roa1.7 88
    نوشته ها
    450
    تشکر
    222
    تشکر شده 551 بار در 249 ارسال
    دقیقا همون پمپ 405 هست.مرسی از اطلاعاتتون.ضمنا صندوق دریافتیتون پر شده پیام نمیشه فرستاد
    صدای ناب موسیقی موتور

  4. #24
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    دی 1391
    خودروی من
    RD 83
    نوشته ها
    912
    تشکر
    31
    تشکر شده 603 بار در 427 ارسال
    سلامممم اقا رضا بله از اوم ابیا هستش کهنه داشتم وا کردم تمیزشم کردم بستم چسب اب بندی کردم ولی خطر ناکه میترسم هوا بشکه بترکیم بریم تو اسموناااااااا . چون زغال آرمیچر با خود ارمیچر تو بنزین هست خنک میشه روانکاریش با همون بنزینه بوش داره با بزنین روان کاری میشه یه اشتباه کوچیک خیلی خطر ناکه
    ماشین خاموش میکنم آمپر اب میره روی 90 شایدم بیشتر به حدی که گاهی وقتا اب از در رادیات میزنه بیرون عیب از چیه موتوری سالمه اب چندین ماه کم نکرده فقط مشکلم اینه که بعد از خاموشی آمپر اب میره بالا ؟
    البته سنسور خودم وصل کردم بعد خاموشی فن کار کنه که یه مدت خوبه ولی زود خراب میشه سنسورش . بخاطر سر سیلندر المینیویم نیست داغ میکنه؟؟
    [فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ]
    یک چیزی در حد سرگرمی

    آدما از جنس برگن،گاهی سبزن،گاهی پاییز و زردن / زمستون دیده نمی شن،تابستون سایبون سبزن / آدما خیلی قشنگن حیف که هر لحظه یه رنگن.

  5. #25
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    دی 1391
    خودروی من
    Roa G2
    نوشته ها
    64
    تشکر
    0
    تشکر شده 12 بار در 11 ارسال
    این پمپ بنزین کجا بسته شده؟

  6. #26
    مدیر انجمنمدیر ارشد مدیر انجمن تیونینگ
    تاریخ عضویت
    دی 1391
    محل سکونت
    شیراز
    خودروی من
    پراید
    نوشته ها
    3,980
    تشکر
    823
    تشکر شده 1,869 بار در 1,363 ارسال
    نوشته اصلی توسط perkinz نمایش پست اصلی
    دقیقا همون پمپ 405 هست.مرسی از اطلاعاتتون.ضمنا صندوق دریافتیتون پر شده پیام نمیشه فرستاد
    خالی شد داداش

    - - - Updated - - -

    نوشته اصلی توسط hsadas نمایش پست اصلی
    این پمپ بنزین کجا بسته شده؟
    روی باک بسته شده
    🚗لینک گروه مباحث فنی پراید-تیبا-ریو
    مباحث فنی و تخصصی برقی مکانیک و تیونینگ و آپشن 🚗


    [فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ]

  7. #27
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    آبان 1391
    محل سکونت
    tabriz
    خودروی من
    roa1.7 88
    نوشته ها
    450
    تشکر
    222
    تشکر شده 551 بار در 249 ارسال
    نوشته اصلی توسط نریمان نمایش پست اصلی
    سلامممم اقا رضا بله از اوم ابیا هستش کهنه داشتم وا کردم تمیزشم کردم بستم چسب اب بندی کردم ولی خطر ناکه میترسم هوا بشکه بترکیم بریم تو اسموناااااااا . چون زغال آرمیچر با خود ارمیچر تو بنزین هست خنک میشه روانکاریش با همون بنزینه بوش داره با بزنین روان کاری میشه یه اشتباه کوچیک خیلی خطر ناکه
    ماشین خاموش میکنم آمپر اب میره روی 90 شایدم بیشتر به حدی که گاهی وقتا اب از در رادیات میزنه بیرون عیب از چیه موتوری سالمه اب چندین ماه کم نکرده فقط مشکلم اینه که بعد از خاموشی آمپر اب میره بالا ؟
    البته سنسور خودم وصل کردم بعد خاموشی فن کار کنه که یه مدت خوبه ولی زود خراب میشه سنسورش . بخاطر سر سیلندر المینیویم نیست داغ میکنه؟؟
    نریمان جان اینکه دمای اب موتور در حالت خاموش بالا میره تا حدی طبیعی هست.اگه خالی میکنه بعد از خاموشی احتمال زیاد تو مدار اب هوا هست باید هواگیری کنی.یا اب اضافی ریختید تو رادیاتور.
    صدای ناب موسیقی موتور

  8. #28
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    دی 1391
    محل سکونت
    ایران 17
    خودروی من
    RoA
    نوشته ها
    30
    تشکر
    27
    تشکر شده 20 بار در 13 ارسال
    با سلام خدمت دوستان
    خیلی خوبه که مشکلات ما تو IranianTuning به درستی حل می شه. من یکی که واقعاً از دوستان با تجربه که لطف می کنن کمک می کنن ممنونم.
    راستش قبلاً نوشته بودم که

    نوشته اصلی توسط Atom نمایش پست اصلی
    1) یه مدتیه متوجه شدم با باز کردن سوئیچ تو روای 86 مون، اون صدای پمپ مربوط به ورود بنزین به انژکتور اصلاً قطع نمی شه و بدون کم و زیاد شدن میاد حتی بعد از چند دقیقه. (از زیر داشبورد، سمت راست، صدا نسبتاً زیاد است)
    که آقا نریمان لطف کردن ما رو به درستی روشن کردن که صدای فن هستش.

    اما در مورد زیر
    نوشته اصلی توسط Atom نمایش پست اصلی
    2) تازگی ها هم وقتی ماشین یه 8-9 ساعتی خاموش باشه دیگه مثل قبل با یک تک استارت روشن نمی شه و بار دوم باید استارت رو زد تا روشن شه، اما وقتی گرم باشه (حتی بعد از یک ساعت خاموشی) یا بلافاصله بعد از خاموش کردنش بعد از همون روشن شدن بار اول، باز با نیش استارت روشن می شه.
    3) موقع گاز دادن بعد از خاموشی 10 - 12 ساعته وقتی که یه 5 دقیقه ای از حرکت آروم ماشین می گذره، به نظرم میاد که مثل قبل خوب گاز نمی خوره و جون نداره
    یه بار عقربه بنزین به آخرش رسیده بود که بنزین زدم. حالا نمی دونم سوزن انژکتور کثیفه و گرفته یا پمپ بنزین مشکل پیدا کرده یا ....
    استارت، زغال (پلاتین) تموم کرده بود و با چهار تا زغال نو عوض شد (استارت یوگوسلاوی). اما بازم مشکل استارت خوردن ماشین موقع سرد بودن اذیتم می کرد و استارت سوم ماشین رو روشن می کرد. بنا به فرمایش آقای PERKINZ (اگه اشتباه نکرده باشم، آقا رضا) استیپر رو در آوردم و با اسپری خشک، تمیزش کردم، واقعاً اطراف محورش مثل این بود که قیر بسته باشه، که تمیز شد (عکس گذاشتم). هر چند که در دور آرام هیچ مشکلی پیش نمی اومد ولی تمیز شد. دوستان یه نگاهی به سر استیپر بندازید، یه ذره خورده شده و رنگ روکش زردش رسیده به فلز نقره ای. (نکنه مشکل از این باشه؟) استیپر مسیر گاز سوز (اگه اشتباه نکرده باشم) هم که تمیزه تمیز بود.
    بعدش رفتیم سراغ مپ سنسور که اون رو هم قیری یافتیم!!!! (عکسش رو بنگرید) و بعد تمیزش کردیم و بستیم سر جاش. نکته مهم، کثیف بودن دریچه گاز هستش که بدلیل موقعیت بدش، جرات نکردم بهش دست بزنم و اون رو همراه سنسورش تمیز کنم (تصویرش رو نگاه کنید). تمیز کردنش که به نظر لازمه اما نکته ای که هست اینه: قبل از این که باک خالی بشه و چراغش روشن، مشکل استارت به کل نداشتیم و موتور سرد و گرم، استارت خورش خیلی خوب بود و مشکل بعد از خالی شدن ظاهر شده که احتمالاً از پمپ بنزین باید باشه. نمی دونم می تونه مسیر بنزین گرفته باشه یا این که پمپ نیم سوزی چیزی بشه؟ کته مهم اینه که وقتی سوئیچ حدود 1 دقیقه باز باشه و بعد استارت زده بشه، اولین استارت اگه ماشین رو روشن نکنه، دومی حتماً روشنش می کنه.
    قبل از روشن کردن هم گداشتن رو دنده و گرفتن کلاچ موقع استارت تاثیری در روشن شدنش نداره در صورتی که در زمان تموم شدن زغال استارت خوب جواب می داد.
    در ضمن وقتی ماشین خاموش می شه و یه ساعت بعد روشنش کنی باهاش راه بری، شتاب و سرعت و هندلینگ خیلی بهتر میشه. چند باری شب ها موقع برگشتن به خونه، موقع حرکت از پشت چراغ قرمز (با گاز و بنزین) حال چند تا ماشین برو با راننده جوون گرفته شده!!! (یه خوردش شوخی بود ولی مخصوصاً شبا این ماشین با روزش خیلی فرق می کنه) نمی دونم سنسور روزش ایراد داره یا دماش.
    رو بنزین هم بیشتر مواقع با این که دنده مرده نیست اما وقتی پدال گاز رو بیشتر فشار می دم صدای دنده مرده میاد (همون ناک). اما رو گاز همچین حالتی وجود نداره.

    دوستان با تجربه ما رو دریابید.

    استیپر:
    [IMG][فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ][/IMG]
    استیپر:
    [IMG][فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ][/IMG]

    مپ سنسور کثیف:
    [IMG][فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ][/IMG]
    مپ سنسور تمیز شده:
    [IMG][فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ][/IMG]

    دریچه گاز:
    [IMG][فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ][/IMG]


    در ضمن سنسور اکسیژن بر اثر برخورد اگزوز خراب شده بود (دیاگ) که با نوع پرایدی تعویض شد. در مورد کارکرد هم تو دیاگ من 277000 کیلومتر دیدم ولی چون سنسور کیلومتر رو هم ایراد داده بود تو دیاگ فکر کردم کارکرد اشتباهه. ماشین رو دست دوم و تک برگ سند گرفته بودیم و کیلومتر شمار دیجیتال ماشین هم الان اسماً روی 63000 تاست. راستش صافکار و مکانیک آشنا داشتیم نشون دادیم گفتن سالمه و البته تمیزی بدنه و اتاق هم خداییش حتی کمتر هم نشون می داد، بدون کوچکترین صدا، سرعت و شتاب هم خوب. من هم نرفتم سراغ دیاگ. اما با دیدن دریچه گاز دیگه شک ندارم که کارکردش همون 277000 تاست (مسافرکشی!!!!) و سرمون اندکی به گلوکز آغشته شده
    ویرایش توسط Atom : یکشنبه 13 اسفند 91 در ساعت 02:01 بعد از ظهر دلیل: اضافه کردن ناک روی بنزین

  9. #29
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    دی 1391
    محل سکونت
    تهران
    خودروی من
    RDi 84 - PARS 88
    نوشته ها
    409
    تشکر
    99
    تشکر شده 418 بار در 208 ارسال
    اوه اوه اوه

    این دریچه گازی که من می بینم کارش از مسافرکشی گذشته ،طرف تو سنگبری تردد داشته!!!

    در خصوص کارکرد روی ecu با دیاگ هم اگه سنسورها ایراد داشته باشه معمولا کمتر نشون میده نه بیشتر

    برای تمیز کردن دریچه گاز میتونین وقتی ماشین روشنه (همینطور که خرطومی بازه) توش اسپری خشک بپاشید تا تمیز بشه بعد که خاموش کردین با یه دستمال پارچه ای بدون پرز دریچه رو تمیز کنین. اگر هم احساس میکنین کثیفی وارد مسیر سوخت پاشی شده ریل شوخت رو بازکنید و هم انژکتورها و هم توی مسیر ریل رو تمیز کنید. باز کردن ریل کار سختی نیست فقط یه کم دقت می خواهد بویژه موقع جازدن دوبارش تا انزکتورها خوب توی جاشون کیپ بشه فیلتر بنزین رو هم عوض نمایید.

    درخصوص خرابی پمپ بنزین هم معمولا توی سرعت های بالا خودشو بیشتر نشون میده (کم اوردن و ریپ زدن) برای امتحان از یکی بخواهید سویچ رو بازکنه و گوشتون رو ببرین نزدیک پمپ ببنیدکه یکنواخت و مرتب کار میکنه یا نه

    کاربر زیر به خاطر ارسال مفید ehsanema از ایشان تشکر کرده است:

    Atom (یکشنبه 13 اسفند 91)

    ویرایش توسط ehsanema : یکشنبه 13 اسفند 91 در ساعت 02:25 بعد از ظهر

  10. #30
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    دی 1391
    خودروی من
    RD 83
    نوشته ها
    912
    تشکر
    31
    تشکر شده 603 بار در 427 ارسال
    داداش ماشینت فیلتر هوا استاندارد داره؟ خیلی خاک کشیده موقع خردی دقت کنید برای این ماشینا 2 نوع فیلتر مجود هستش کوتاه بلند یعنی موقع خرید بگو فیلتر آردی میخوام در دار چون این مدلی که گفتم هیچ سوراخی نداره که بخواد هوا بدون فیلتر عبور کنه این حتما به یاد داشته باش

    کاربر زیر به خاطر ارسال مفید نریمان از ایشان تشکر کرده است:

    Atom (یکشنبه 13 اسفند 91)

    [فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ]
    یک چیزی در حد سرگرمی

    آدما از جنس برگن،گاهی سبزن،گاهی پاییز و زردن / زمستون دیده نمی شن،تابستون سایبون سبزن / آدما خیلی قشنگن حیف که هر لحظه یه رنگن.

صفحه 3 از 17 نخستنخست 1234567891013 ... آخرینآخرین

LinkBacks (?)

  1. چهارشنبه 25 تیر 93, 11:51 بعد از ظهر
  2. یکشنبه 08 دی 92, 02:11 بعد از ظهر
  3. دوشنبه 01 مهر 92, 01:57 قبل از ظهر
  4. پنجشنبه 28 شهریور 92, 01:07 بعد از ظهر
  5. پنجشنبه 17 مرداد 92, 10:03 قبل از ظهر
  6. دوشنبه 14 مرداد 92, 09:04 بعد از ظهر
  7. یکشنبه 13 مرداد 92, 07:01 بعد از ظهر

موضوعات مشابه

  1. عیب یابی سنسور های خودرو از روی نشانه های ظاهری
    توسط Admin_Soheil در انجمن تاپیکهای آموزشی
    پاسخ: 8
    آخرين نوشته: سه شنبه 28 دی 95, 03:28 بعد از ظهر
  2. فورد تورنئوی مفهومی
    توسط شاهین در انجمن فورد Ford
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: پنجشنبه 30 شهریور 91, 11:45 بعد از ظهر
  3. پژوی 408 توربو
    توسط شاهین در انجمن پژو Peugeot
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: شنبه 25 شهریور 91, 04:06 بعد از ظهر
  4. مشخصات جک توجوی صندوق دار
    توسط Arman-GT در انجمن کلوپ خودروهای چینی
    پاسخ: 1
    آخرين نوشته: جمعه 17 شهریور 91, 09:25 بعد از ظهر
  5. عیب یابی و راه حل برطرف شدن عیوب خودروی شما
    توسط Admin_Soheil در انجمن تاپیکهای آموزشی
    پاسخ: 2
    آخرين نوشته: جمعه 03 شهریور 91, 05:04 بعد از ظهر

بازدید کنندگان با جستجوی های زیر این صفحه را پیدا کرده اند

عیب های پژو روا

مشکلات پژو آردی

علت روشن شدن چراغ چک روآ

رله فن آردیانژکتور روافن آردیسوزن انژکتور آردیترموستات آردیسوزن انژکتور رواترموستات اردیمشکلات اردیعلت روشن شدن چراغ چک روامشکلات آردی ترموستات آرديرله دوبل اردیآردی انژکتوردسته موتور رواهواگیری آردیمشکلات ار دی سوزن انژکتور اردیپمپ بنزین روآاستپر آردیتنظیم موتور آردی قیمت رادیاتور رواانژکتور روآ

Members who have read this thread : 50

You do not have permission to view the list of names.

کلمات کلیدی این موضوع

111، 151، 1600، 2000، 206، 405، cng، ecu، iraniantuning.com، lpg، tuning، فنی، فنر، فیلتر هوا، فیلتر بنزین، فیلتر روغن، فرمون، فرمان، فروشنده، قفل، قیمت، قالپاق، قدیمی، قدرت، قطعه، قطعه شناسی، قطعات، كمپرس، لوله، لوازم، لوازم یدکی، لیتر، لاستیک، مقاله، منیفولد، منیفولد هوا، موتور، موتور پیکان، موتور دیزل، موتور سرد، میل لنگ، مکمل، مکانیک، مکانیک خودرو، مکانیکی، ماکسیما، ماشين، ماشین، ماشین من، ماشین شما، ماشینی، محفظه، مدل، مرگ، مزایا، مزایا و معایب، مزدا، مشکل، مشکلات روا، مشخصات، مصرف، مصرف سوخت، معکوس، معرفی، نیاز، نیسان، نکات، نحوه، چرب، نشتی، هنگام، هندلینگ، هواگیری، هیدرولیک، های، هزینه، ویسکوزیته، وایر، واتر پمپ، واشر سر سیلندر، واشر سرسیلندر، وجود، یاتاقان، یعنی، کلاچ، کلاچ گرفتن، کلاج، کمک، کمپانی، کنید، کولر، کوچه، کوئل، کوتاه، کیلومتر، کاهش مصرف، کاهش مصرف سوخت، کاپوت، کارکردن موتور، کارکرده، کارا، کارتل، کردن، گوشی، گیج روغن، گیربکس، گاز مایع، گاز دادن، گاز سوز، گازسوز، پمپ، پمپ بنزین، پنچر، پنچر گیری، پول، پیکان، پیستون، پیشنهاد، پیشتاز، پیشرانه، پژو، پارکینگ، پدال گاز، پراید، پرایدی، www.iraniantuning.com، ؟، آلایندگی، آمپر، آمپر بنزین، آردی، انژکتور، انژکتور هوا، انژکتوری، انتقال، اویل پمپ، ايرانخودرو، ای سی یو، ایمنی، ایرانول، ایرانی، ایراد، ایساکو، اکتان، اکسیژن، اگزوز، اتوماتیک، اتوبان، اتاق، اتصال بدنه، احتراق، اردی، اسپری، اسب بخار، استپر، استاندارد، استارت، اشک، اصول، بلبرینگ، بنزین، بنزین سوپر، بهران، بهران پیشتاز، باک، باکس، باتری، بار، بازی، بازار، بحث، بدنه، برق، برای، توتال، توجه، تاپیک، تبلیغ، ترموستات، ترمز، ترانس، تراکم موتور، تراکتور، تسمه، تصادف، تعمیر، تعمیرگاه، تعویض روغن، جامع، جایگاه گاز، جاده، جرقه، خود، خودرو، خودروهای داخلی، خودرویی، خاص، خاطره، خبر، خرید، خسارت، خسته، دنده، دنده مرده، دنده معکوس، دنده عقب، دوم، دوو، دوگانه سوز، دود اگزوز، دودی، دور موتور، دینام، دیاگ، دیزل، دکتر، داخلی، دادن، درپوش روغن، درب موتور، دست دوم، دسته موتور، رله، رنگ، رنگ روغن، رنگ روغن موتور، روآ سال، روش، روغن، روغن موتور، روغن پیشتاز، روغن ایرانی، روغن بهران پیشتاز، روغن ترمز، روغن خوب، روغن زده، روغن سوزی، رینگ، رینگ و پیستون، ریست کردن، رانندگی، راندمان، راهنمایی، رادیاتور، راست، رسوب، زمان روغن، زانتیا، سفر، سمند، سمباده، سنسور، سنسور اکسیژن، سوپاپ، سوپاپ سالم، سوپاپها، سوپر، سوخت، سوخت بنزین، سوخت رسانی، سوزن انژکتور، سيستم، سی ان جی، سیلندر، سیتروئن، سیستم، سیستم جرقه زنی، سالم، سایت، ساسات، سر اگزوز، سر سیلندر، سرسیلندر، سرعت، شما، شمال، شماره گذاری، شمع، شهر، شود، شارژ، شتاب، شده، صفحه، صفحه کلاج، صفر، صندوق، ضد یخ، ضعف، طراحی، طرح، علم، عکس، عکس از، عشق

نمایش برچسب‌ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
نام‌نویسی
درباره ما

سی ام مرداد ماه سا ل 91 بود که تصمیم بر ایجاد تیونینگ ایرانیان گرفتم ؛ تجارب زیادی کسب شد اما مهم ترین شعار و هدف ما خدمت به دوستان و عاشقان ماشین است! این انجمن ، به جرات اولین انجمنی است که میان کاربران و مدیران آن تفاوتی نیست و تمامی کاربران با مدیران احساس راحتی می کندد.هرچه داریم ازشماست! تنهایمان نگذارید!

ارسال پیام به مدیر سایت
دوستان ما
لینک های مفید
ابزار ها
بارگذاری مجدد کد امنیتی مندرج در تصویر را وارد کنید: