مشکلات موتوری آردی کاربرات. انژکتور روآ . روآ سال عیب های کارکرد روی بزنین و cng - صفحه 2
کاربری
کاربر گرامی به انجمن تخصصی خودرو تیونینگ ایرانیان خوش آمدید . اگر این نخستین بازدید شما از سایت است , لطفا ثبت نام کنید:
تبلیغات (سفارش)
banner banner banner banner

هدف از ايجاد تاپيک :

صفحه 2 از 20 نخستنخست 12345678912 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از 11 به 20 از 191

نمایش : 46118 , پاسخ ها : 190
موضوع: مشکلات موتوری آردی کاربرات. انژکتور روآ . روآ سال عیب های کارکرد روی بزنین و cng

  1. #11
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    دی 1391
    خودروی من
    RD 83
    نوشته ها
    912
    تشکر
    31
    تشکر شده 603 بار در 427 ارسال
    سمت راست زیر داشبرد صدای فن بخاری چون وقتی سوئیچ وا کنی فن به ارامی چرخش داره یا ممکنه صدا دریچه بخاری باشه که هوا داخل با بیرون میهواد ببینده دندش خراب شده صدا ویژ ویژ میده. فک کن جایی باتری سازی نبردی دست بزن سیمی چیزی اضافه کرده باشه وقتی سوئیچ وا کردی به زیر صندلی عقب دقت کن پمپ بنزنین اونجاست باید قطع بشه یا سوئیچ وا کن برو کاپوت بده بالا رله دوبل بکن ببین صدا قطع میشه موقع جا زدن دقت کن باید رله تیک صدا بده بعد چند ثانیه قطع بشه خیلی کم پیش میاد پمپ یکسره بشه. برای کشش ماشینت اگر کارکد شمع بالا هستش عوض کن یا برای تست با فرچه سیمی بگیر سرش هرچی دوده گرفته تمیز کن تا رنگش برگده ببین کشش چقدر عوض میشه فیلتر هم میتونی ازمایش برای ازمایش بکنی صبح ببین خوب روشن میشه کشش خوبه؟ استپر حتما با اسپری بشور باید اسپری کنی تا روغن بشوره شاید موتور کمپرس داشته باشه بخار روغن رسوب کرده تو محفظه استپرر . اگرم خواستی میخوای مطئن باشی واشرای سوزن سالمه حتما ازمایش که بالا برای سوزن انزکتور نوشتم انجام بده ازمایش با اب بهترین راه هستش
    احساس میکنی فیلر ماشین قدیمیه کارکردش بالاس حتما فیلر بگیر تو روشن شدن کشش مصرف تاثیر گذاره .

    منتظر نظر دوستان هستم

    2 کاربر به خاطر ارسال مفید نریمان از ایشان تشکر کرده اند:

    Atom (دوشنبه 16 بهمن 91),azari (چهارشنبه 26 فروردین 94)

    [فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ]
    یک چیزی در حد سرگرمی

    آدما از جنس برگن،گاهی سبزن،گاهی پاییز و زردن / زمستون دیده نمی شن،تابستون سایبون سبزن / آدما خیلی قشنگن حیف که هر لحظه یه رنگن.

  2. #12
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    آذر 1391
    خودروی من
    Roa_1.7
    نوشته ها
    8
    تشکر
    11
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال
    نوشته اصلی توسط نریمان نمایش پست اصلی
    زیر موتور قسمت سمت شاگرد نزدیک چرخه هم هستش اگه هی قطعه ول میشه به احتما زیاد دنده داخلی چند تاش شکسته البته اگر درست گفته باشم کاشین باام فک کنم اونجا بوود یه بار در اوردمش.

    - - - Updated - - -

    بچه ها ارتعاش متور ماشین هیلی توی فرمون میاد حتی گاز میدم دور متور به 3000 میرسه بیشترین لرزش داره مشکل از کجاست؟ بالی 3000 خوبه میشه فقط تو این دور بشترین لرزش از متور میاد تو فرموت اتاق؟ مکمنه دسته متور فرسوده شده باشن؟

    - - - Updated - - -

    ماشینایی که گاز سوز دستی شدن ماشینشون تا کمی کمپرس داره هر 1 ماه میکسر گاز بشورن روغن داخلش با بنزین از بین ببرن سعی کنن شلنگ کمپرس جا نزن تا متور بتونه اکسیزن هم بگیره وقتی گاز از هوزینگ وارد میشه بخار روغن هم بره جایی برای ورد هوا نیست پس بنابریین کشش ماشین کمه سع کنید زود به زود فیلتر تمیز کنید از فیلتر خوب استفاده کنید تا به مرور زمان پرز خود فیلتر به مرور زمان موتور اذیت نکنه
    سلام. ماشین منم لرزش موتور در همین دور رو داره به وضوح صدا در اینه و داشبورد شنیده میشه بیشتر هم در دنده 2 و 3 که شروع به گاز دادن میکنم این مورد پیش میاد. یه مشکلی هم در مورد کشش با بنزین دارم که ماشین روی بنزین کشش پایینه ولی روی گاز بهتره فکر کنم انژکتورم کثیف شده خاستم بدم برای شستشو یکسری گفتن جایی بده که باز نشه با دستگاه روی ماشین میشورن البته اجرتش هم 35000 تومنه.

  3. #13
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    آبان 1391
    محل سکونت
    tabriz
    خودروی من
    roa1.7 88
    نوشته ها
    450
    تشکر
    222
    تشکر شده 553 بار در 249 ارسال
    نوشته اصلی توسط mohsen_k نمایش پست اصلی
    سلام. ماشین منم لرزش موتور در همین دور رو داره به وضوح صدا در اینه و داشبورد شنیده میشه بیشتر هم در دنده 2 و 3 که شروع به گاز دادن میکنم این مورد پیش میاد. یه مشکلی هم در مورد کشش با بنزین دارم که ماشین روی بنزین کشش پایینه ولی روی گاز بهتره فکر کنم انژکتورم کثیف شده خاستم بدم برای شستشو یکسری گفتن جایی بده که باز نشه با دستگاه روی ماشین میشورن البته اجرتش هم 35000 تومنه.

    عزیزان قبل از هر کاری اینو در نظر داشته باشین که موتورهای انجکتوری باید اول با دیاگ تست بشن.چون طراحی این موتورها بر اساس تشخیص نرم افزاری بعد تعمیر سخت افزاری هست.اگه هر سنسور یا استپر و یا رله دوبل و... خراب باشه خودش دردشو میگه.مثل یه دکتر قبل از دارو نوشتن و جراحی اول باید حرفای ماشینتون رو بشنوید بعد گوشی و فشار سنج بعد تشخیص و تعمیر.

    لرزش موتور عوامل زیادی داره. تک کار کردنو گرفتگی انزکتور و.... ابتدا شما یه دیاگ بزنید.و خودتون یه نگاه به دسته موتور هم بندازین. اما تجربه شخصی من از صدای موتور که مثل صدای خرابی واشر گلویی اگزوز هست اینه که و قتی ماشین رو میبریم مکانیکی یا پنچر گیری و هر کاری که جک میزنن زیر ماشین.بعضی تعمیر کارا میان جک رو از زیر موتور رو رام موتور میزنن که سینی فلزی بسته شده از زیر سپر جلو تا روی رام رو له میکنه و موجب میشه سینی میره میچسبه به زیر کارتر و چون موتور موقعی که کار میکنه تماس مستقیم با سینی پیدا میکنه لرزش خفیف موتور که باید از طریق دسته موتورها و ... جذب بشه و به بدنه انتقال نیابه از طریق تماس سینی با کارتر یا گوشه کندانسور کولر میفته تو بدنه و رام و چون فرمون هم توسط سیلندر و شیر هیدرولیک به رام بسته شده صدا از طریق فرمان هم احساس میشه.برای اینکه این احتمال رو تست کنید باید چهار تا پیچ سینی زیر موتور رو با اچار 13 باز کنید که دوتا جلویی ها مهره هست و دوتا عقبی ها پیچ هستن که به رام بسته شدن. بعد یه تستی بگیرین ببینین باز صدا میاد یا نه. لرزش موتور هم اگه از خود موتور باشه رو دسته دنده ظاهر میشه.راجع به شستشوی انزکتور من که باز میکنم خودم با اسپری میشورم.البته تا حالا فقط یه بار باز کردم چون همیشه با گاز میرونم و موتورم پایه گاز سوزه انزکتور بنزینم کم کار میکنه.

    5 کاربر به خاطر ارسال مفید perkinz از ایشان تشکر کرده اند:

    Aslan (چهارشنبه 15 دی 95),azari (چهارشنبه 26 فروردین 94),hamid-aha (دوشنبه 16 بهمن 91),mib_veresk (یکشنبه 27 اردیبهشت 94),mohsen_k (دوشنبه 16 بهمن 91)

    صدای ناب موسیقی موتور

  4. #14
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    آذر 1391
    خودروی من
    Roa_1.7
    نوشته ها
    8
    تشکر
    11
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال
    نوشته اصلی توسط perkinz نمایش پست اصلی
    عزیزان قبل از هر کاری اینو در نظر داشته باشین که موتورهای انجکتوری باید اول با دیاگ تست بشن.چون طراحی این موتورها بر اساس تشخیص نرم افزاری بعد تعمیر سخت افزاری هست.اگه هر سنسور یا استپر و یا رله دوبل و... خراب باشه خودش دردشو میگه.مثل یه دکتر قبل از دارو نوشتن و جراحی اول باید حرفای ماشینتون رو بشنوید بعد گوشی و فشار سنج بعد تشخیص و تعمیر.

    لرزش موتور عوامل زیادی داره. تک کار کردنو گرفتگی انزکتور و.... ابتدا شما یه دیاگ بزنید.و خودتون یه نگاه به دسته موتور هم بندازین. اما تجربه شخصی من از صدای موتور که مثل صدای خرابی واشر گلویی اگزوز هست اینه که و قتی ماشین رو میبریم مکانیکی یا پنچر گیری و هر کاری که جک میزنن زیر ماشین.بعضی تعمیر کارا میان جک رو از زیر موتور رو رام موتور میزنن که سینی فلزی بسته شده از زیر سپر جلو تا روی رام رو له میکنه و موجب میشه سینی میره میچسبه به زیر کارتر و چون موتور موقعی که کار میکنه تماس مستقیم با سینی پیدا میکنه لرزش خفیف موتور که باید از طریق دسته موتورها و ... جذب بشه و به بدنه انتقال نیابه از طریق تماس سینی با کارتر یا گوشه کندانسور کولر میفته تو بدنه و رام و چون فرمون هم توسط سیلندر و شیر هیدرولیک به رام بسته شده صدا از طریق فرمان هم احساس میشه.برای اینکه این احتمال رو تست کنید باید چهار تا پیچ سینی زیر موتور رو با اچار 13 باز کنید که دوتا جلویی ها مهره هست و دوتا عقبی ها پیچ هستن که به رام بسته شدن. بعد یه تستی بگیرین ببینین باز صدا میاد یا نه. لرزش موتور هم اگه از خود موتور باشه رو دسته دنده ظاهر میشه.راجع به شستشوی انزکتور من که باز میکنم خودم با اسپری میشورم.البته تا حالا فقط یه بار باز کردم چون همیشه با گاز میرونم و موتورم پایه گاز سوزه انزکتور بنزینم کم کار میکنه.
    مرسی از توضیحاتت. ولی تا حالا پیش تعمیرکار هم نبردم تا جک بزنه. بعید میدونم از سینی زیر باشه اما انگار موتور سفت کار میکنه یه جورایی نفس سخت میکشه مدل ماشینم هم اخر 89 پایه گاز سوزه. احتمالا از دسته موتور یا رام باشه فرمونم هم میزنه که فعلا وقت نکردم ببرم تنظیم. بیشتر چون به مکانیک ها اطمینان ندارم و برای جیبشون هزارتا عیب بی دلیل میگذارن . این واشر گلویی قضیه اش چیه ممکنه اونم تاثیر بگذاره

  5. #15
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    دی 1391
    محل سکونت
    TEHRAN
    خودروی من
    PARS-SOREN ELX-RD
    نوشته ها
    173
    تشکر
    189
    تشکر شده 127 بار در 83 ارسال
    سلام .من چند وقت پیش مشکل بد کارکردن موتور داشتم .بعضی وقتها ریپ میزد و یوقتهایی هم تک کار میکرد ولی گاز میدادی درست میشد .بعضی اوقات هم دود سیاه میداد. رفتم مکانیک گفت واشر سرسیلندر مرخصه من هم چون زخم خورده بودم فهمیدم یارو گاو تشریف داره .بردم دیاگ زد نشون داد اشکال سوزن انژکتور3 .خلاصه خودم یه 4ساعتی افتادم به جونش تا پیداش کردم .چون من موتور رو زیاد میشورم سوکت یکی از سوزن انژکتورها سولفات کرده بود بعد تمیزش کردم مشکل کلا حل شد. ولی یکم کشش نداشت .برای اطمینان بردم شستشوی انژکتور .
    طرف یه ظرف الومینیومی که دوتا شیلنگ داشت اویزون کرد به کاپوت یه سر شیلنگ رو زد به کمپروسور باد اون یکی رو زد سر ریل سوخت یه چیزی ریخت داخلش ماشین رو روشن کرد 10دقیقه کارکرد بعد گفت برو 20تا سوپر بزن حله .خداییش فردای اون روز رفتم شمال خداییش تو جاده فقط باپژو کل کل میکردم نفس گرفته بود اساسی .
    برای لرزش هم جناب perkinzکه من اسمش رو نمیدونم .کاملا درست میفرماید این فضیه برای من عینا اتفاق افتاده.الکی نرید بیش این مکانیک های گاااااااااو.(البته بلا نسبت گاو)

    2 کاربر به خاطر ارسال مفید hamid-aha از ایشان تشکر کرده اند:

    azari (چهارشنبه 26 فروردین 94),mohsen_k (سه شنبه 17 بهمن 91)


  6. #16
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    دی 1391
    خودروی من
    RD 83
    نوشته ها
    912
    تشکر
    31
    تشکر شده 603 بار در 427 ارسال
    دست اقا perkinz درد نکنه لرزش از سینی بود کمپرسور چسبیده به سینی . بین کمپرسور سینی لاستیک بریدم گذاشتم ولی لرزش هست دست موتور سالمه ولی موتور طرف باتری پایینتره برای من!!! میشه زیر دست موتور طرف شاگرد واشر فنری گذاشت 2سانت بیاد بالاتر؟؟؟امکانش هست؟؟؟؟؟

    2 کاربر به خاطر ارسال مفید نریمان از ایشان تشکر کرده اند:

    perkinz (سه شنبه 17 بهمن 91),treily (یکشنبه 29 تیر 93)

    [فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ]
    یک چیزی در حد سرگرمی

    آدما از جنس برگن،گاهی سبزن،گاهی پاییز و زردن / زمستون دیده نمی شن،تابستون سایبون سبزن / آدما خیلی قشنگن حیف که هر لحظه یه رنگن.

  7. #17
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    آبان 1391
    محل سکونت
    tabriz
    خودروی من
    roa1.7 88
    نوشته ها
    450
    تشکر
    222
    تشکر شده 553 بار در 249 ارسال
    نوشته اصلی توسط mohsen_k نمایش پست اصلی
    مرسی از توضیحاتت. ولی تا حالا پیش تعمیرکار هم نبردم تا جک بزنه. بعید میدونم از سینی زیر باشه اما انگار موتور سفت کار میکنه یه جورایی نفس سخت میکشه مدل ماشینم هم اخر 89 پایه گاز سوزه. احتمالا از دسته موتور یا رام باشه فرمونم هم میزنه که فعلا وقت نکردم ببرم تنظیم. بیشتر چون به مکانیک ها اطمینان ندارم و برای جیبشون هزارتا عیب بی دلیل میگذارن . این واشر گلویی قضیه اش چیه ممکنه اونم تاثیر بگذاره
    محسن جان راجع به واشر گلویی و مشکلاتش و نحوه تعویض تو تاپیک قطعه شناسی و مشخصات توضیح دادم.اگه توان موتورتون کم شده و احساس میکنید موتور یه مشکلی داره اول سیستم جرقه زنی رو چک کنید .وایرها و شمع ها.ممکن هست تک کار میکنه.البته تا نبینم نمیتونم بگم.یه دفه اینطوری شده؟ فیلتر بنزین رو تعویض کردید؟


    ضمنا من داداش کوچیکه همتون رضا هستم(تو تاپیک معرفی اعضا هست مشخصاتم)

    - - - Updated - - -

    نوشته اصلی توسط نریمان نمایش پست اصلی
    دست اقا perkinz درد نکنه لرزش از سینی بود کمپرسور چسبیده به سینی . بین کمپرسور سینی لاستیک بریدم گذاشتم ولی لرزش هست دست موتور سالمه ولی موتور طرف باتری پایینتره برای من!!! میشه زیر دست موتور طرف شاگرد واشر فنری گذاشت 2سانت بیاد بالاتر؟؟؟امکانش هست؟؟؟؟؟

    قبل از اینکه دنبال واشر و ... بری اول ببین چرا اینطوری شده یه وارسی چشمی بکنی شاید چیزی دستگیرت بشه.اصولا نباید اینطوری باشه. احتمال داره دسته موتور خراب باشه.

    2 کاربر به خاطر ارسال مفید perkinz از ایشان تشکر کرده اند:

    mohsen_k (پنجشنبه 19 بهمن 91),treily (یکشنبه 29 تیر 93)

    ویرایش توسط perkinz : سه شنبه 17 بهمن 91 در ساعت 06:39 بعد از ظهر
    صدای ناب موسیقی موتور

  8. #18
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    آبان 1391
    محل سکونت
    tabriz
    خودروی من
    roa1.7 88
    نوشته ها
    450
    تشکر
    222
    تشکر شده 553 بار در 249 ارسال

    Lightbulb نظافت پمپ بنزین روا اردی روا سال

    سلام عزیزان.امروز به خاطر صدای پمپ بنزین که این اواخر زیاد شده بود پمپ رو باز کردم.من خیلی کم با بنزین میرونم اگه سی ان جی تموم شه با بنزین میرونم اما صدایی که قبل از سویچ رو گاز میداد اذیتم میکرد.خلاصه پمپ رو باز کردم و دیدم داخل پمپ 3 قاشقی براده اهن و ماسه ریز پر شده و فیلتر رو گرفته.خلاصه کلا هم فیلتر اولیه سر پمپ و هم محفظه پمپ رو تر تمیز کردم دیگه صدا رفت پی کارش و اگه همین جوری کار میکرد تا یه مدت دیگه پمپ میسوخت.الان تاثیر مستقیمش رو رو شتاب و مصرف بنزین میبینم.اگه حوصلش رو داشتین و فرصتش رو یه سر به پمپ بزنید.خوشحال میشه.وضعیت بنزینها خیلی خرابه.


    [فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ]

    البته عکسها بعد از تمیز کردن گرفته شدن

    [فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ]

    بیشتر الوذگی تو این محفظه جمع میشه
    [فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ]

    3 کاربر به خاطر ارسال مفید perkinz از ایشان تشکر کرده اند:

    azari (چهارشنبه 26 فروردین 94),treily (یکشنبه 29 تیر 93),نریمان (سه شنبه 01 اسفند 91)

    صدای ناب موسیقی موتور

  9. #19
    مدیر انجمنمدیر ارشد مدیر انجمن تیونینگ
    تاریخ عضویت
    دی 1391
    محل سکونت
    شیراز
    خودروی من
    پراید
    نوشته ها
    3,984
    تشکر
    823
    تشکر شده 1,882 بار در 1,371 ارسال
    داداش اون فیلتر را کاش با مدل بزرگ تر ومرغوب تر تعویض میکردی
    🚗لینک گروه مباحث فنی پراید-تیبا-ریو
    مباحث فنی و تخصصی برقی مکانیک و تیونینگ و آپشن 🚗


    [فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ]

  10. #20
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    دی 1391
    خودروی من
    RD 83
    نوشته ها
    912
    تشکر
    31
    تشکر شده 603 بار در 427 ارسال
    پمپ برای من گه گاهی صدا میده قیژژژژژژژژژژژژژژژ ممکنه از فیلتر باشه 3 سال پیش پمپ عوض کردم پمپ قبلی بخاطر پر شدن فیلتر دیگه قدرت نداشت ماشین ریپ میزد تعویضش کردم خوب شد . پمپ کهنه هرکاری کردیم تمیز بشه نشد بازش کردم فیلترش لجن چسبیده بود . اینا پرس هستن باید چی کار کنیم؟؟؟
    پمپ طرح قدیم بیرون باک جا میخوره
    برای روآ جالبه مثل پژو درست کردن
    سوزن انژکتور شستشو دادم خودم رو بنزین دور متور پایین کار میکنه دور آرام یکدست نداره قبل شستشو روی گاز بد کار میکرد الان گاز خوب شده بنزین پر پر میزنه؟؟:d
    [فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ]
    یک چیزی در حد سرگرمی

    آدما از جنس برگن،گاهی سبزن،گاهی پاییز و زردن / زمستون دیده نمی شن،تابستون سایبون سبزن / آدما خیلی قشنگن حیف که هر لحظه یه رنگن.

صفحه 2 از 20 نخستنخست 12345678912 ... آخرینآخرین

LinkBacks (?)

  1. چهارشنبه 25 تیر 93, 11:51 بعد از ظهر
  2. یکشنبه 08 دی 92, 02:11 بعد از ظهر
  3. دوشنبه 01 مهر 92, 01:57 قبل از ظهر
  4. پنجشنبه 28 شهریور 92, 01:07 بعد از ظهر
  5. پنجشنبه 17 مرداد 92, 10:03 قبل از ظهر
  6. دوشنبه 14 مرداد 92, 09:04 بعد از ظهر
  7. یکشنبه 13 مرداد 92, 07:01 بعد از ظهر

موضوعات مشابه

  1. عیب یابی سنسور های خودرو از روی نشانه های ظاهری
    توسط Admin_Soheil در انجمن تاپیکهای آموزشی
    پاسخ: 8
    آخرين نوشته: سه شنبه 28 دی 95, 03:28 بعد از ظهر
  2. فورد تورنئوی مفهومی
    توسط شاهین در انجمن فورد Ford
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: پنجشنبه 30 شهریور 91, 11:45 بعد از ظهر
  3. پژوی 408 توربو
    توسط شاهین در انجمن پژو Peugeot
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: شنبه 25 شهریور 91, 04:06 بعد از ظهر
  4. مشخصات جک توجوی صندوق دار
    توسط Arman-GT در انجمن کلوپ خودروهای چینی
    پاسخ: 1
    آخرين نوشته: جمعه 17 شهریور 91, 09:25 بعد از ظهر
  5. عیب یابی و راه حل برطرف شدن عیوب خودروی شما
    توسط Admin_Soheil در انجمن تاپیکهای آموزشی
    پاسخ: 2
    آخرين نوشته: جمعه 03 شهریور 91, 05:04 بعد از ظهر

بازدید کنندگان با جستجوی های زیر این صفحه را پیدا کرده اند

عیب های پژو روا

مشکلات پژو آردی

علت روشن شدن چراغ چک روآ

رله فن آردی

انژکتور روامشکلات آردی فن آردیسوزن انژکتور آردیترموستات آردیسوزن انژکتور رواترموستات اردیمشکلات اردیعيب يابي دينام آردي انژكتورعلت روشن شدن چراغ چک رواتنظیم موتور آردی ترموستات آرديرله دوبل اردیآردی انژکتوردسته موتور رواسوزن انژکتور اردیهواگیری آردیمشکلات ار دی پمپ بنزین روآاستپر آردیقیمت رادیاتور روا

Members who have read this thread : 75

You do not have permission to view the list of names.

کلمات کلیدی این موضوع

111، 151، 1600، 2000، 206، 405، cng، ecu، iraniantuning.com، lpg، tuning، فلایویل، فنی، فنر، فیلتر هوا، فیلتر بنزین، فیلتر روغن، فرمون، فرمان، فروشنده، قفل، قیمت، قالپاق، قدیمی، قدرت، قطعه، قطعه شناسی، قطعات، كمپرس، لوله، لوازم، لوازم یدکی، لیتر، لاستیک، مقاله، منیفولد، منیفولد هوا، موتور، موتور پیکان، موتور دیزل، موتور سرد، میل لنگ، مکمل، مکانیک، مکانیک خودرو، مکانیکی، مکانیزم، ماکسیما، ماشين، ماشین، ماشین من، ماشین شما، ماشینی، مجاری، محفظه، مدل، مرگ، مزایا، مزایا و معایب، مزدا، مشکل، مشکلات روا، مشخصات، مصرف، مصرف سوخت، معکوس، معرفی، نیاز، نیسان، نکات، نحوه، چرب، نشتی، هنگام، هندلینگ، هواگیری، هیدرولیک، های، هزینه، ویسکوزیته، وایر، واتر پمپ، واشر سر سیلندر، واشر سرسیلندر، وجود، یاتاقان، یعنی، کلاچ، کلاچ گرفتن، کلاج، کمک، کمپانی، کنید، کولر، کولر خودرو، کوچه، کوئل، کوتاه، کیلومتر، کاهش مصرف، کاهش مصرف سوخت، کاپوت، کارواش، کارکردن موتور، کارکرده، کارا، کارتل، کردن، گوشی، گیج روغن، گیربکس، گاز مایع، گاز دادن، گاز سوز، گازسوز، پمپ، پمپ بنزین، پنچر، پنچر گیری، پول، پیکان، پیستون، پیشنهاد، پیشتاز، پیشرانه، پژو، پارکینگ، پارس، پدال گاز، پراید، پرایدی، www.iraniantuning.com، ؟، آلایندگی، آمپر، آمپر بنزین، آردی، انژکتور، انژکتور هوا، انژکتوری، انتقال، اویل پمپ، ايرانخودرو، ای سی یو، ایمنی، ایرانول، ایرانی، ایراد، ایساکو، اکتان، اکسیژن، اگزوز، اتوماتیک، اتوبان، اتاق، اتصال، اتصال بدنه، احتراق، اردی، ارز، اسپری، اسب بخار، استپر، استاندارد، استارت، اشک، اصول، بلبرینگ، بنزین، بنزین سوپر، بهران، بهران پیشتاز، باک، باکس، باتری، بار، بازی، بازار، باطری، بحث، بدنه، برق، برند، برای، توتال، توجه، تاپیک، تبلیغ، ترموستات، ترمز، ترانس، تراکم موتور، تراکتور، تسمه، تصادف، تعمیر، تعمیرگاه، تعویض روغن، جامع، جایگاه گاز، جاده، جرقه، خود، خودرو، خودروهای داخلی، خودرویی، خاص، خاطره، خبر، خرید، خسارت، خسته، دنده، دنده مرده، دنده معکوس، دنده عقب، دوم، دوو، دوگانه، دوگانه سوز، دود اگزوز، دودی، دور موتور، دینام، دیاگ، دیزل، دکتر، داخلی، دادن، دارند، درپوش روغن، درب موتور، دست دوم، دسته موتور، رله، رنگ، رنگ روغن، رنگ روغن موتور، روآ سال، روش، روغن، روغن موتور، روغن پیشتاز، روغن ایرانی، روغن بهران پیشتاز، روغن ترمز، روغن خوب، روغن زده، روغن سوزی، رینگ، رینگ و پیستون، ریست کردن، رانندگی، راندمان، راهنمایی، رادیاتور، راست، رسوب، زمان روغن، زانتیا، سفر، سمند، سمباده، سنسور، سنسور اکسیژن، سوپاپ، سوپاپ سالم، سوپاپها، سوپر، سوخت، سوخت بنزین، سوخت رسانی، سوزن انژکتور، سيستم، سی ان جی، سیلندر، سیم کشی، سیتروئن، سیستم، سیستم جرقه زنی، سالم، سایت، ساسات، سر اگزوز، سر سیلندر، سرسیلندر، سرعت، شما، شمال، شماره گذاری، شمع، شهر، شود، شارژ، شتاب، شتاب گیری، شده، صفحه، صفحه کلاج، صفر، صندوق، ضد یخ، ضعف، طراحی، طرح، علم، عکس، عکس از، عشق

نمایش برچسب‌ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
نام‌نویسی
درباره ما

سی ام مرداد ماه سا ل 91 بود که تصمیم بر ایجاد تیونینگ ایرانیان گرفتم ؛ تجارب زیادی کسب شد اما مهم ترین شعار و هدف ما خدمت به دوستان و عاشقان ماشین است! این انجمن ، به جرات اولین انجمنی است که میان کاربران و مدیران آن تفاوتی نیست و تمامی کاربران با مدیران احساس راحتی می کندد.هرچه داریم ازشماست! تنهایمان نگذارید!

ارسال پیام به مدیر سایت
دوستان ما
لینک های مفید
ابزار ها
بارگذاری مجدد کد امنیتی مندرج در تصویر را وارد کنید: