مشکلات موتوری آردی کاربرات. انژکتور روآ . روآ سال عیب های کارکرد روی بزنین و cng - صفحه 16
کاربری
کاربر گرامی به انجمن تخصصی خودرو تیونینگ ایرانیان خوش آمدید . اگر این نخستین بازدید شما از سایت است , لطفا ثبت نام کنید:
تبلیغات (سفارش)
banner banner banner banner

هدف از ايجاد تاپيک :

صفحه 16 از 17 نخستنخست ... 691011121314151617 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از 151 به 160 از 166

نمایش : 46118 , پاسخ ها : 165
موضوع: مشکلات موتوری آردی کاربرات. انژکتور روآ . روآ سال عیب های کارکرد روی بزنین و cng

  1. #151
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    تیر 1395
    خودروی من
    روا سال
    نوشته ها
    4
    تشکر
    0
    تشکر شده 1 بار در 1 ارسال
    سلام
    من تازه عضو شدم
    امیدوارم جای درستی سوالمو مطرح کرده باشم
    من یه روا سال آخر 89 دوگانه دارم
    در حرکت مشکلی نداره حتی اگه 200 300 کیلومتر 120 تا بری اما تا توقف میکنی دور موتور سریع تر از حالت عادی میاد پایین زیر 1000 (700 اینطورا)میلرزه ماشین و پت پت میکنه
    وقتی هم که مدت طولانی رانندگی کرده باشم شدید میشه(پایینتر میاد) و خاموش میشه مخصوصا وقتی که دارم چند دقیقه گاز میدم و بعد پامو از رو گاز برمیدارم
    استارت میخوره روشن میشه گاز هم میخوره ولی میخوای حرکت کنی دوباره خاموش میشه.
    اگرم که با گاز زیاد بخوای دوباره حرکت کنی به زور یه 3 4 متری میره و دوباره خاموش میشه.
    بعد از 5 تا 10 دقیقه توقف، ماشین به حالت عادی برمیگرده و راه میوفته.
    الان یک سالی هست که این مشکل وجود داره و پیش 4-5 تا مکانیک هم بردم اما از بس که مجربن هیچکدوم نفهمیدن مشکل از کجاست!
    دیاگ چیزی نشون نداده
    چند بار تا حالا دیاگ زدم
    پمپ بنزین تعویض شده
    سنسور های مپ و دور موتور رو با اینکه دیاگ چیزی نشون نداد تمیز کردم
    استپر هم تعویض شده
    اما باز هم این مشکل پابرجاست
    یه نکته دیگه هم اینکه تو زمستون و پاییز این مشکل پیش نیومد ولی دور موتور یه وقتایی میرفت رو 2000 و میموند
    حتی بعد چند دقیقه توقف
    حالا به نظر شما دوستان من چیکار باید بکنم؟؟؟

    کاربر زیر به خاطر ارسال مفید m.r.w.I.s.e از ایشان تشکر کرده است:

    manoochehr (جمعه 01 مرداد 95)


  2. #152
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    اردیبهشت 1393
    خودروی من
    روآ
    نوشته ها
    1,340
    تشکر
    370
    تشکر شده 712 بار در 525 ارسال
    وقتی اینجوری میشه فنا درحال کارن یا نه؟کولر بگیرین اوضاع چطوره؟
    سیستم جرقه از وایرو شمعو کوییل سالمن؟

    سنسور دریچه گازو باز کنین بشورین
    یا با یه ماشین دیگه عوض کنین

    استپروهم باز کنین بشورین یا برا تست با یه ماشین دیگه عوض کنین

    سنسور اکسیژنو سوکتشو بکشین بعد تست کنین

    تا دوستان بیان راهنمایی کنن

    کاربر زیر به خاطر ارسال مفید yasin9496 از ایشان تشکر کرده است:

    rdi (شنبه 02 مرداد 95)

    پشت یه نیسان خوندم ...
    با این همه دست انداز نمی مونه پس انداز...

  3. #153
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    تیر 1395
    خودروی من
    روا سال
    نوشته ها
    4
    تشکر
    0
    تشکر شده 1 بار در 1 ارسال
    از این که پاسخ دادید ممنون
    فن ها کار میکنن
    کولر هم میگیرم تفاوتی نمیکنه بازم همین حالت پیش میاد
    شمع ها 500 تا نیست عوض کردم
    کویل و وایر ها هم بردم پیش یه برق کار کار درست گفت سالمن و هیچ مشکلی ندارن
    استپر هم یک بار شستشو شد و به خاطر اینکه نتیجه نداد برای اطمینان تعویض شد
    در مورد سنسور دریچه گاز و اکسیژن هم انجام میدم و نتیجشو میگم

  4. #154
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    تیر 1395
    خودروی من
    روا سال
    نوشته ها
    4
    تشکر
    0
    تشکر شده 1 بار در 1 ارسال
    دریچه گاز رو بازکردم و تمیز کردم سنسورش هم از این بیرونی هاست فک کنم شستنی نیست
    حالا که بستم همه چیزو موتور رو روشن میکنم دور موتور تا 3000 و بیشتر بالا میره
    علتش چیه؟

  5. #155
    rdi
    rdi آنلاین نیست.
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    مرداد 1393
    خودروی من
    rdi
    نوشته ها
    893
    تشکر
    634
    تشکر شده 669 بار در 496 ارسال
    نوشته اصلی توسط m.r.w.I.s.e نمایش پست اصلی
    سلام
    من تازه عضو شدم
    امیدوارم جای درستی سوالمو مطرح کرده باشم
    من یه روا سال آخر 89 دوگانه دارم
    در حرکت مشکلی نداره حتی اگه 200 300 کیلومتر 120 تا بری اما تا توقف میکنی دور موتور سریع تر از حالت عادی میاد پایین زیر 1000 (700 اینطورا)میلرزه ماشین و پت پت میکنه
    وقتی هم که مدت طولانی رانندگی کرده باشم شدید میشه(پایینتر میاد) و خاموش میشه مخصوصا وقتی که دارم چند دقیقه گاز میدم و بعد پامو از رو گاز برمیدارم
    استارت میخوره روشن میشه گاز هم میخوره ولی میخوای حرکت کنی دوباره خاموش میشه.
    اگرم که با گاز زیاد بخوای دوباره حرکت کنی به زور یه 3 4 متری میره و دوباره خاموش میشه.
    بعد از 5 تا 10 دقیقه توقف، ماشین به حالت عادی برمیگرده و راه میوفته.
    الان یک سالی هست که این مشکل وجود داره و پیش 4-5 تا مکانیک هم بردم اما از بس که مجربن هیچکدوم نفهمیدن مشکل از کجاست!
    دیاگ چیزی نشون نداده
    چند بار تا حالا دیاگ زدم
    پمپ بنزین تعویض شده
    سنسور های مپ و دور موتور رو با اینکه دیاگ چیزی نشون نداد تمیز کردم
    استپر هم تعویض شده
    اما باز هم این مشکل پابرجاست
    یه نکته دیگه هم اینکه تو زمستون و پاییز این مشکل پیش نیومد ولی دور موتور یه وقتایی میرفت رو 2000 و میموند
    حتی بعد چند دقیقه توقف
    حالا به نظر شما دوستان من چیکار باید بکنم؟؟؟

    درود خوش امدید...
    شرح کامل درج نکردید....پمپ بنزین را هم تعویض کردید...! این مورد صرفا روی بنزین هست؟؟ با سوخت گاز وضعیت چگونه هست..؟ شاید نیاز باشد چندتا ازمایش انجام دهید تا مشکل برطرف شود

    - - - - ادغام دو پست پشت سر هم - - - -

    نوشته اصلی توسط m.r.w.I.s.e نمایش پست اصلی
    دریچه گاز رو بازکردم و تمیز کردم سنسورش هم از این بیرونی هاست فک کنم شستنی نیست
    حالا که بستم همه چیزو موتور رو روشن میکنم دور موتور تا 3000 و بیشتر بالا میره
    علتش چیه؟
    می تواند سر جایش که اب بندی شده نشسته است...یا اسیبی وارد شده است....معمولا با باز و بست متعلقات دریچه گاز اینچنین میشود....مجددا سعی کنید کمی پیچها را شل کرده و مجدد سفت کنید جوری که قطعات جای خود را پیدا کنند...یا هم کمی کار کند معمولا ارام ارام این مورد برطرف میشود....سرفراز باشید...

  6. #156
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    تیر 1395
    خودروی من
    روا سال
    نوشته ها
    4
    تشکر
    0
    تشکر شده 1 بار در 1 ارسال
    ممنون از پاسختون
    بله روی بنزین این حالت پیش میاد
    البته خیلی وقته گاز استفاده نکردم
    چه آزمایشی؟

    - - - - ادغام دو پست پشت سر هم - - - -

    نوشته اصلی توسط rdi نمایش پست اصلی
    درود خوش امدید...
    شرح کامل درج نکردید....پمپ بنزین را هم تعویض کردید...! این مورد صرفا روی بنزین هست؟؟ با سوخت گاز وضعیت چگونه هست..؟ شاید نیاز باشد چندتا ازمایش انجام دهید تا مشکل برطرف شود

    - - - - ادغام دو پست پشت سر هم - - - -



    می تواند سر جایش که اب بندی شده نشسته است...یا اسیبی وارد شده است....معمولا با باز و بست متعلقات دریچه گاز اینچنین میشود....مجددا سعی کنید کمی پیچها را شل کرده و مجدد سفت کنید جوری که قطعات جای خود را پیدا کنند...یا هم کمی کار کند معمولا ارام ارام این مورد برطرف میشود....سرفراز باشید...
    سوکت سنسور موقعیت دریچه گاز رو میکشم دور موتور میاد رو یک
    چند بار هم باز و بست سنسور انجام شد اما تفاوتی نکرد

  7. #157
    rdi
    rdi آنلاین نیست.
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    مرداد 1393
    خودروی من
    rdi
    نوشته ها
    893
    تشکر
    634
    تشکر شده 669 بار در 496 ارسال
    نوشته اصلی توسط m.r.w.I.s.e نمایش پست اصلی
    ممنون از پاسختون
    بله روی بنزین این حالت پیش میاد
    البته خیلی وقته گاز استفاده نکردم
    چه آزمایشی؟

    - - - - ادغام دو پست پشت سر هم - - - -


    سوکت سنسور موقعیت دریچه گاز رو میکشم دور موتور میاد رو یک
    چند بار هم باز و بست سنسور انجام شد اما تفاوتی نکرد
    درود...
    بهتر هست برای شروع ازمایش....از سوخت گاز استفاده کنید...و نتیجه انرا نسبت به سوخت بنزین و بروز ان مواردی که درج کردین را بررسی کنید و...اینجا اعلام کنید....

  8. #158
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    دی 1395
    خودروی من
    رواسال
    نوشته ها
    1
    تشکر
    1
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال

    Arrow روشن شدن چراغ چک

    سلام به همه عزیزان.دوروز پیش توی جاده درحال رانندگی بودم دوسه بار چراغ چک ماشینم روشن شد.البته موقع گاز دادن احساس میکردم یه مقدار ماشین حالت گرفتگی داره.حتی زمانی که ماشین معکوس میخواست قبلش چراغ چک روشن میشد بعد پرگاز کردن ماشین خاموش میشد.اگه راهنمایی بفرمایید ممنون میشم.

  9. #159
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    اسفند 1395
    خودروی من
    روا سال
    نوشته ها
    1
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال
    سلام دوستان ، ماشین من روآ سال مدل 88 هست که با گاز خیلی خوب کار می کنه ولی با بنزین شتاب و قدرت کافی و نداره طوری که تو سربالایی های زیاد و یا سر بالایی پارکینگ که زیاد باشه کم می آره و اگه بزنم رو گاز بالا می ره !هیچ خطای هم نداره ! مصرف سوختش هم صدی 11 هست . ممنون میشم کمکم کنید !

  10. #160
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    اردیبهشت 1393
    خودروی من
    روآ
    نوشته ها
    1,340
    تشکر
    370
    تشکر شده 712 بار در 525 ارسال
    فشار پمپ بنزینو برین یه دیاگ کار چک کنه
    بعد اون سوزنارو چک کنین
    یا سوزنا پاشش دچار مشکل شده یا پمپ بنزین فشار کافیو نمیتونه تولید کنه

    کاربر زیر به خاطر ارسال مفید yasin9496 از ایشان تشکر کرده است:

    rdi (سه شنبه 03 اسفند 95)

    پشت یه نیسان خوندم ...
    با این همه دست انداز نمی مونه پس انداز...

LinkBacks (?)

  1. چهارشنبه 25 تیر 93, 11:51 بعد از ظهر
  2. یکشنبه 08 دی 92, 02:11 بعد از ظهر
  3. دوشنبه 01 مهر 92, 01:57 قبل از ظهر
  4. پنجشنبه 28 شهریور 92, 01:07 بعد از ظهر
  5. پنجشنبه 17 مرداد 92, 10:03 قبل از ظهر
  6. دوشنبه 14 مرداد 92, 09:04 بعد از ظهر
  7. یکشنبه 13 مرداد 92, 07:01 بعد از ظهر

موضوعات مشابه

  1. عیب یابی سنسور های خودرو از روی نشانه های ظاهری
    توسط Admin_Soheil در انجمن تاپیکهای آموزشی
    پاسخ: 8
    آخرين نوشته: سه شنبه 28 دی 95, 03:28 بعد از ظهر
  2. فورد تورنئوی مفهومی
    توسط شاهین در انجمن فورد Ford
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: پنجشنبه 30 شهریور 91, 11:45 بعد از ظهر
  3. پژوی 408 توربو
    توسط شاهین در انجمن پژو Peugeot
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: شنبه 25 شهریور 91, 04:06 بعد از ظهر
  4. مشخصات جک توجوی صندوق دار
    توسط Arman-GT در انجمن کلوپ خودروهای چینی
    پاسخ: 1
    آخرين نوشته: جمعه 17 شهریور 91, 09:25 بعد از ظهر
  5. عیب یابی و راه حل برطرف شدن عیوب خودروی شما
    توسط Admin_Soheil در انجمن تاپیکهای آموزشی
    پاسخ: 2
    آخرين نوشته: جمعه 03 شهریور 91, 05:04 بعد از ظهر

بازدید کنندگان با جستجوی های زیر این صفحه را پیدا کرده اند

عیب های پژو روا

مشکلات پژو آردی

علت روشن شدن چراغ چک روآ

رله فن آردیانژکتور روافن آردیسوزن انژکتور آردیترموستات آردیسوزن انژکتور رواترموستات اردیمشکلات اردیعلت روشن شدن چراغ چک روامشکلات آردی ترموستات آرديرله دوبل اردیآردی انژکتوردسته موتور رواهواگیری آردیمشکلات ار دی سوزن انژکتور اردیپمپ بنزین روآاستپر آردیتنظیم موتور آردی قیمت رادیاتور رواانژکتور روآ

Members who have read this thread : 51

You do not have permission to view the list of names.

کلمات کلیدی این موضوع

111، 151، 1600، 2000، 206، 405، cng، ecu، iraniantuning.com، lpg، tuning، فنی، فنر، فیلتر هوا، فیلتر بنزین، فیلتر روغن، فرمون، فرمان، فروشنده، قفل، قیمت، قالپاق، قدیمی، قدرت، قطعه، قطعه شناسی، قطعات، كمپرس، لوله، لوازم، لوازم یدکی، لیتر، لاستیک، مقاله، منیفولد، منیفولد هوا، موتور، موتور پیکان، موتور دیزل، موتور سرد، میل لنگ، مکمل، مکانیک، مکانیک خودرو، مکانیکی، مکانیزم، ماکسیما، ماشين، ماشین، ماشین من، ماشین شما، ماشینی، محفظه، مدل، مرگ، مزایا، مزایا و معایب، مزدا، مشکل، مشکلات روا، مشخصات، مصرف، مصرف سوخت، معکوس، معرفی، نیاز، نیسان، نکات، نحوه، چرب، نشتی، هنگام، هندلینگ، هواگیری، هیدرولیک، های، هزینه، ویسکوزیته، وایر، واتر پمپ، واشر سر سیلندر، واشر سرسیلندر، وجود، یاتاقان، یعنی، کلاچ، کلاچ گرفتن، کلاج، کمک، کمپانی، کنید، کولر، کوچه، کوئل، کوتاه، کیلومتر، کاهش مصرف، کاهش مصرف سوخت، کاپوت، کارکردن موتور، کارکرده، کارا، کارتل، کردن، گوشی، گیج روغن، گیربکس، گاز مایع، گاز دادن، گاز سوز، گازسوز، پمپ، پمپ بنزین، پنچر، پنچر گیری، پول، پیکان، پیستون، پیشنهاد، پیشتاز، پیشرانه، پژو، پارکینگ، پدال گاز، پراید، پرایدی، www.iraniantuning.com، ؟، آلایندگی، آمپر، آمپر بنزین، آردی، انژکتور، انژکتور هوا، انژکتوری، انتقال، اویل پمپ، ايرانخودرو، ای سی یو، ایمنی، ایرانول، ایرانی، ایراد، ایساکو، اکتان، اکسیژن، اگزوز، اتوماتیک، اتوبان، اتاق، اتصال بدنه، احتراق، اردی، اسپری، اسب بخار، استپر، استاندارد، استارت، اشک، اصول، بلبرینگ، بنزین، بنزین سوپر، بهران، بهران پیشتاز، باک، باکس، باتری، بار، بازی، بازار، بحث، بدنه، برق، برای، توتال، توجه، تاپیک، تبلیغ، ترموستات، ترمز، ترانس، تراکم موتور، تراکتور، تسمه، تصادف، تعمیر، تعمیرگاه، تعویض روغن، جامع، جایگاه گاز، جاده، جرقه، خود، خودرو، خودروهای داخلی، خودرویی، خاص، خاطره، خبر، خرید، خسارت، خسته، دنده، دنده مرده، دنده معکوس، دنده عقب، دوم، دوو، دوگانه سوز، دود اگزوز، دودی، دور موتور، دینام، دیاگ، دیزل، دکتر، داخلی، دادن، درپوش روغن، درب موتور، دست دوم، دسته موتور، رله، رنگ، رنگ روغن، رنگ روغن موتور، روآ سال، روش، روغن، روغن موتور، روغن پیشتاز، روغن ایرانی، روغن بهران پیشتاز، روغن ترمز، روغن خوب، روغن زده، روغن سوزی، رینگ، رینگ و پیستون، ریست کردن، رانندگی، راندمان، راهنمایی، رادیاتور، راست، رسوب، زمان روغن، زانتیا، سفر، سمند، سمباده، سنسور، سنسور اکسیژن، سوپاپ، سوپاپ سالم، سوپاپها، سوپر، سوخت، سوخت بنزین، سوخت رسانی، سوزن انژکتور، سيستم، سی ان جی، سیلندر، سیم کشی، سیتروئن، سیستم، سیستم جرقه زنی، سالم، سایت، ساسات، سر اگزوز، سر سیلندر، سرسیلندر، سرعت، شما، شمال، شماره گذاری، شمع، شهر، شود، شارژ، شتاب، شده، صفحه، صفحه کلاج، صفر، صندوق، ضد یخ، ضعف، طراحی، طرح، علم، عکس، عکس از، عشق

نمایش برچسب‌ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
نام‌نویسی
درباره ما

سی ام مرداد ماه سا ل 91 بود که تصمیم بر ایجاد تیونینگ ایرانیان گرفتم ؛ تجارب زیادی کسب شد اما مهم ترین شعار و هدف ما خدمت به دوستان و عاشقان ماشین است! این انجمن ، به جرات اولین انجمنی است که میان کاربران و مدیران آن تفاوتی نیست و تمامی کاربران با مدیران احساس راحتی می کندد.هرچه داریم ازشماست! تنهایمان نگذارید!

ارسال پیام به مدیر سایت
دوستان ما
لینک های مفید
ابزار ها
بارگذاری مجدد کد امنیتی مندرج در تصویر را وارد کنید: