مباحث و مسائل مربوط به ترمز و ترمز دستی (خـانواده آردی) - صفحه 19
کاربری
کاربر گرامی به انجمن تخصصی خودرو تیونینگ ایرانیان خوش آمدید . اگر این نخستین بازدید شما از سایت است , لطفا ثبت نام کنید:
تبلیغات (سفارش)
banner banner banner banner

هدف از ايجاد تاپيک :

صفحه 19 از 20 نخستنخست ... 9121314151617181920 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از 181 به 190 از 197

نمایش : 55185 , پاسخ ها : 196
موضوع: مباحث و مسائل مربوط به ترمز و ترمز دستی (خـانواده آردی)

  1. #181
    rdi
    rdi آنلاین نیست.
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    مرداد 1393
    خودروی من
    rdi
    نوشته ها
    906
    تشکر
    645
    تشکر شده 685 بار در 508 ارسال
    نوشته اصلی توسط amir_zm نمایش پست اصلی
    اگر اشتباه نکنم پژویی میخوره. تا یکی دو روز دیگه بهت خبر میدم (هم مدلش و هم قیمتش رو)::sch::
    اینطور که میگی احتمالا لوازمش طوری خراب شده که نشتی داخلی داره و موقع فشرده شدن از کنار لوازم روغن رد میکنه ولی بیرون نمیریزه!
    بله درست هست...در فشار کم به پدال ترمز....ارام ارام ترمز خالی میکند...مدتی هست بررسی میکنم....سطح روغن ترمز هم کم نمیشود...هواگیری هم کردم ولی به نظرم از لوازم پمپ ترمز باید باشد...

    در مورد کو چکی یا بزرگی در سیلندر های ترمز خوب سیلندر های بزرگتر فشار بیشتری تحمل میکنند و قویتر عمل میکنند....

  2. #182
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    تیر 1394
    خودروی من
    roa
    نوشته ها
    667
    تشکر
    651
    تشکر شده 599 بار در 397 ارسال
    نوشته اصلی توسط rdi نمایش پست اصلی
    بله درست هست...در فشار کم به پدال ترمز....ارام ارام ترمز خالی میکند...مدتی هست بررسی میکنم....سطح روغن ترمز هم کم نمیشود...هواگیری هم کردم ولی به نظرم از لوازم پمپ ترمز باید باشد...

    در مورد کو چکی یا بزرگی در سیلندر های ترمز خوب سیلندر های بزرگتر فشار بیشتری تحمل میکنند و قویتر عمل میکنند....
    سلام
    من پرسیدم گفتش پژویی نیست (راست و دروغش پای خودش). گفت بستگی به مارک بوستر و پمپی که رو ماشینه داره. واسه آذین تنه رو پرسیدم 4500 تومن گفت. مارک لوازم هم اصلی همون آذین تنه بودش

    کاربر زیر به خاطر ارسال مفید amir_zm از ایشان تشکر کرده است:

    rdi (دوشنبه 23 فروردین 95)


  3. #183
    rdi
    rdi آنلاین نیست.
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    مرداد 1393
    خودروی من
    rdi
    نوشته ها
    906
    تشکر
    645
    تشکر شده 685 بار در 508 ارسال
    از دوستان اگر نیاز به لوازم استوک داشتید یا تعمییر خاصی نیاز بود... با توجه به منابعی که دسترسی با انها دارم به صورت ارتباط با پیام خصوصی شاید بتوانم کمکی انجام بدهم جهت نتیجه بهتر و هزینه های کمتر ...

    2 کاربر به خاطر ارسال مفید rdi از ایشان تشکر کرده اند:

    amir_zm (دوشنبه 23 فروردین 95),yasin9496 (پنجشنبه 26 فروردین 95)


  4. #184
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    اردیبهشت 1393
    خودروی من
    روآ
    نوشته ها
    1,353
    تشکر
    376
    تشکر شده 723 بار در 532 ارسال
    این ترمز دستی ماشین ما خیلی بیخوده
    انگار نه انگار ترمز دستیه
    نمیشه یه کاریش کرد که کیپ بگیره و نرمتر بالا بیاد؟

    2 کاربر به خاطر ارسال مفید yasin9496 از ایشان تشکر کرده اند:

    amir_zm (یکشنبه 29 فروردین 95),rdi (دوشنبه 30 فروردین 95)


  5. #185
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    تیر 1394
    خودروی من
    roa
    نوشته ها
    667
    تشکر
    651
    تشکر شده 599 بار در 397 ارسال
    نوشته اصلی توسط yasin9496 نمایش پست اصلی
    این ترمز دستی ماشین ما خیلی بیخوده
    انگار نه انگار ترمز دستیه
    نمیشه یه کاریش کرد که کیپ بگیره و نرمتر بالا بیاد؟
    کلا دستی خانواده پیکان خوب نیست ولی من چند روز پیش تنظیم کردم عالی شد (تا حالا ابین همه تنظیم کردم به این خوبی نشده بود!) تازه وضعیت سیم دستی و لنت هام خوب نیستن. الان 3 دندونه میکشم تو هر شیبی براحتی نگه میداره

    اول از همه کاسه ها رو باز کردم و لنت ها رو تنظیم کردم و همچنین لبه کاسه ها رو تراش دادم. بعدش سیم دستی رو از پشت چرخ عقب چپ تنظیم کردم تا کم بالا بیاد

    4 کاربر به خاطر ارسال مفید amir_zm از ایشان تشکر کرده اند:

    amadadia (یکشنبه 09 آبان 95),rdi (دوشنبه 30 فروردین 95),rpshahram (سه شنبه 31 فروردین 95),yasin9496 (یکشنبه 29 فروردین 95)


  6. #186
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    آذر 1391
    خودروی من
    roa
    نوشته ها
    212
    تشکر
    161
    تشکر شده 185 بار در 98 ارسال
    سلام به دوستان
    یه مشکلی که برام پیش اومده برای ترمز چرخ های عقبه ماشینه دوستان چی پیشنهاد میدید
    اول ماجرا رو کامل بگم
    ماشینم بعد 70 هزار کیلومتر حس کردم ترمز عقب دیگه گیرایی قبل رو نداره برا همین چرخ ها رو پیش یه تعمیرکار باز کردم و اونم دید لوازم چرخ عقب یک طرف خرابه و هر دو چرخ رو عوض کرد بگذریم .... بعدش گفت لنت های چرخت آخرهاشه برو لنت بخر منم لنت دینا پارت خریدم به قیمت 45 تومن که همون جا یه مدل دیگه لنت داشت چینی به قیمت 35 تومن گفتم لابد این بهتره
    اما از وقتی لنت ها رو عوض کردم ترمز خیلی مزخرف شد (اینم بگم که لنت چرخ های جلو رو یک ماه قبلش عوض کردم) اول فکر کردم از هواگیری بده تعمیرکاره بود رفتم پیش یه تعمیرکار دیگه گفت جنس لنت هات آشغاله چسبندگی نداره سر میخوره همون لنت های سابقم که فابریکی ماشین بود رو انداخت الان ترمز ماشین درست شده اما مشکلی که دارم ترمز خیلی پایین میگیره یعنی لنت ها آخرش هست برا همین از دوستان تقاضا دارم یه لنت خوب (پرچی) بهم معرفی کنند که باز مثل این جنس آشغال دینا پارت نباشه .... برا خودم لنت های فابریکی مال سال 86 هستش و بعید میدونم الان تولید بشه در ضمن مارک و یا نشونی نداره که بفهمم مال کدوم شرکته !!! خیلی ممنون از توجه دوستان

    2 کاربر به خاطر ارسال مفید nabi.com از ایشان تشکر کرده اند:

    amadadia (یکشنبه 09 آبان 95),amir_zm (شنبه 08 آبان 95)

    دیدنش خالی از لطف نیست پیشنهاد میکنم نگاه کنید
    [فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ]

  7. #187
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    تیر 1394
    خودروی من
    roa
    نوشته ها
    667
    تشکر
    651
    تشکر شده 599 بار در 397 ارسال
    نوشته اصلی توسط nabi.com نمایش پست اصلی
    سلام به دوستان
    یه مشکلی که برام پیش اومده برای ترمز چرخ های عقبه ماشینه دوستان چی پیشنهاد میدید
    اول ماجرا رو کامل بگم
    ماشینم بعد 70 هزار کیلومتر حس کردم ترمز عقب دیگه گیرایی قبل رو نداره برا همین چرخ ها رو پیش یه تعمیرکار باز کردم و اونم دید لوازم چرخ عقب یک طرف خرابه و هر دو چرخ رو عوض کرد بگذریم .... بعدش گفت لنت های چرخت آخرهاشه برو لنت بخر منم لنت دینا پارت خریدم به قیمت 45 تومن که همون جا یه مدل دیگه لنت داشت چینی به قیمت 35 تومن گفتم لابد این بهتره
    اما از وقتی لنت ها رو عوض کردم ترمز خیلی مزخرف شد (اینم بگم که لنت چرخ های جلو رو یک ماه قبلش عوض کردم) اول فکر کردم از هواگیری بده تعمیرکاره بود رفتم پیش یه تعمیرکار دیگه گفت جنس لنت هات آشغاله چسبندگی نداره سر میخوره همون لنت های سابقم که فابریکی ماشین بود رو انداخت الان ترمز ماشین درست شده اما مشکلی که دارم ترمز خیلی پایین میگیره یعنی لنت ها آخرش هست برا همین از دوستان تقاضا دارم یه لنت خوب (پرچی) بهم معرفی کنند که باز مثل این جنس آشغال دینا پارت نباشه .... برا خودم لنت های فابریکی مال سال 86 هستش و بعید میدونم الان تولید بشه در ضمن مارک و یا نشونی نداره که بفهمم مال کدوم شرکته !!! خیلی ممنون از توجه دوستان
    درود
    واقعا خرج اضافی کردید. با 45 تومن میشه 4 دست لنت خرید و پرچ کرد که جنسش هم بهتر باشه (خدا لعنت کنه سازندگان جنس های بی کیفیت رو که پول و وقت ادم رو به باد میدن)! من توی چند موردی که لنت عقب خریدم، بهترینش ایرانلنت بوده و بدترینش هم جهان لنت و بعدش پارس. ایرانلنت یه مقدار کمیابه ولی کیفیت خوبی داره (اگه الان خراب نشده باشه ). اگر خودتون قصد ندارید پرچ کنید (خیلی راخت و با یه پیچ گوشی میشه این کار رو کرد) بهتره که به لنت کوبی ها مراجعه کنید چون اون ها خودشون معمولا لنت های خوب میارن

    3 کاربر به خاطر ارسال مفید amir_zm از ایشان تشکر کرده اند:

    amadadia (یکشنبه 09 آبان 95),nabi.com (یکشنبه 09 آبان 95),rdi (شنبه 08 آبان 95)


  8. #188
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    آذر 1391
    خودروی من
    roa
    نوشته ها
    212
    تشکر
    161
    تشکر شده 185 بار در 98 ارسال
    پس بنظر شما ببرم لنت کوبی ؟ دوستان نظری ندارند ؟

    - - - - ادغام دو پست پشت سر هم - - - -

    پس بنظر شما ببرم لنت کوبی ؟ دوستان نظری ندارند ؟
    دیدنش خالی از لطف نیست پیشنهاد میکنم نگاه کنید
    [فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ]

  9. #189
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    اردیبهشت 1393
    خودروی من
    روآ
    نوشته ها
    1,353
    تشکر
    376
    تشکر شده 723 بار در 532 ارسال
    منم واسه عقب دنبال لنتم
    ولی اون لنت ایران لنت بعید میدونم اینجا باشه

    کاربر زیر به خاطر ارسال مفید yasin9496 از ایشان تشکر کرده است:

    nabi.com (یکشنبه 09 آبان 95)

    پشت یه نیسان خوندم ...
    با این همه دست انداز نمی مونه پس انداز...

  10. #190
    rdi
    rdi آنلاین نیست.
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    مرداد 1393
    خودروی من
    rdi
    نوشته ها
    906
    تشکر
    645
    تشکر شده 685 بار در 508 ارسال
    نوشته اصلی توسط nabi.com نمایش پست اصلی
    پس بنظر شما ببرم لنت کوبی ؟ دوستان نظری ندارند ؟

    - - - - ادغام دو پست پشت سر هم - - - -

    پس بنظر شما ببرم لنت کوبی ؟ دوستان نظری ندارند ؟
    لنت کوبی ببرید بهتر هست....ایران لنت از کیفیت خوبی برخوردار هست....سعی کنید برای چرخهای عقب از لنت نرم استفاده کنید....زود به زود باید انرا رگلاژ کنید و بطور میانگین 2 ساالی دوام دارد...ولی چاره ای هم نیست...هر لنت دیگری استفاده کنید بی فایده است....اینجانب هم لنت نرم به رنگ خاکستری تیره بود استفاده کردم....متفرقه هم بود ....ولی کارایی ان خوب هست....

    3 کاربر به خاطر ارسال مفید rdi از ایشان تشکر کرده اند:

    amadadia (یکشنبه 09 آبان 95),amir_zm (دوشنبه 10 آبان 95),nabi.com (دوشنبه 10 آبان 95)


LinkBacks (?)

  1. پنجشنبه 21 آذر 92, 01:41 بعد از ظهر
  2. جمعه 11 مرداد 92, 10:57 قبل از ظهر
  3. سه شنبه 25 تیر 92, 04:01 بعد از ظهر

موضوعات مشابه

  1. روشن شدن همزمان چراغ باتری ، ترمز دستی و کمربند
    توسط vahid_dab در انجمن پراید Pride - سایپا
    پاسخ: 13
    آخرين نوشته: یکشنبه 04 مرداد 94, 06:06 بعد از ظهر
  2. اشکالات سیستم ترمز و ترمز دستی و abs (سوال- جواب)
    توسط شاهین در انجمن پژو 405، پرشیا و... ||| (اختصاصی)
    پاسخ: 3
    آخرين نوشته: شنبه 03 اسفند 92, 02:40 قبل از ظهر
  3. آموزش رانندگی آموزش پارک ماشین با ترمز دستی بین دوماشین
    توسط Admin_Soheil در انجمن آموزش رانندگی حرفه ای
    پاسخ: 2
    آخرين نوشته: پنجشنبه 02 شهریور 91, 10:05 بعد از ظهر
  4. پاسخ: 0
    آخرين نوشته: چهارشنبه 01 شهریور 91, 02:29 بعد از ظهر

بازدید کنندگان با جستجوی های زیر این صفحه را پیدا کرده اند

رگلاژ ترمز دستی پراید

تعویض لنت ترمز عقب پراید

تعویض لنت عقب پراید

رگلاژ ترمز دستی سمند

رگلاژ ترمز دستی 405

ترمز دستی پراید

رگلاژ ترمز عقب 405

ترمز دستی سمند

ترمز دستی پیکان

تنظیم ترمز دستی پراید

هواگیری ترمز پراید

نحوه رگلاژ ترمز دستی پرایدتعویض لنت عقب پیکانتعویض لنت ترمز پرایدرگلاژ ترمز دستیرگلاژ ترمز عقب پرایدرگلاژ ترمز دستی پژو 405نحوه رگلاژ ترمز دستی پژو 405ترمز عقب پرایدرگلاژ ترمز دستی پیکانهواگیری ترمز آردیتنظیم ترمز دستی سمندرگلاژ ترمز عقب سمندرگلاژ ترمز 405تنظیم ترمز دستی 405

Members who have read this thread : 113

You do not have permission to view the list of names.

کلمات کلیدی این موضوع

141، 206، 405، abs، ecu، iraniantuning.com، suv، tuning، فني، فنی، فنر، فنرها، فیلتر هوا، فابریک، فرمان، فروش، فرانتک، فرانسوی، قفل، قوانین، قیمت، قیمت لنت، قیمت پمپ، قدیمی، قدرت، قطعه، قطعات، كورس، لنت فابریک، لنت فرانتک، لنت نو، لنت پارس، لنت ترمز، لنت ترمز پیشنهادی برای پراید، لنت ترمز عقب روآ، لنت جلو، لنت عقب، لوله، لوازم، لوازم یدکی، لوازم پیکان، لوازمی، لیکومولی، لاستیک، موتور، مکانیک، مکانیکی، مکانیزم، مکانیزم درست کردن ترمز دستی در پژو، ماشین، ماشین من، ماشین ها، ماشین آلات، ماشینی، متالیک، محفظه، محفظه موتور، محیط زیست، مدل، مرگ، مسابقه، مشکل، مشخصات، مصرف، معرفی، نقش، نقص، نمایشگاه، نوشته، چینی، نیاز، نیسان، نکات، چپ کردن، نحو رگلاز ترمز دستی، نحوه، نحوه هواگيري ترمز روآ، نحوه هواگیری، نحوه رگلاژ ترمز دستي پرايد، چرب، چرخ، چرخهاي عقب، چسبندگی، نشتی، نصب لنت، هنگام، هواگیری، هواگیری ترمز پیکان، هواپیما، هوشمند، هیلمن، های، هزینه، ووفر، وانت، واسکازین، وجود، یعنی، کلیه، کلاچ، کلاج، کمک، کمپانی، کنید، کوپه، کوبیدن، کوتاه، کیفیت لنت، کیلومتر، کاپوت، کارکرده، کارا، کارایی لنت، کاسه نمد، کره ای، کردن، گل، گوگل، گوشی، گیر کردن، پلیس، پلاستیک، پمپ، پول، پیکان، پیگیری، پیستون، پیشنهاد، پیشتاز، پژو، پژو 405، پژویی، پارکینگ، پخش، پدال ترمز، پدال زدن، پراید، پرشیا، www.iraniantuning.com، ؟، آلمان، آلمانی، آموزش، آموزش تصویری، آمدن، آپشن، آب بندی، آردی، آردی و روا، امروزي، انتقال، انجمن، ای سی یو، ایمنی، ایران، ایران خودرو، ایرانی، ایرانخودرو، ایراد، ایراد فنی، ایساکو، اپلیکیشن، ابعاد، اتوماتیک، اتومبیل، اتوبان، اتاق، اتصال، اختراع، ارتفاع، اردی، ارز، استاندارد، اصل، اصطکاک، بوی لنت، بوستر، بی ام و، بار، باز کردن لنت ترمز عقب 405، بازی، بازار، بازار لنت، بحث، بدنه، برق، برند، برچسب، برای، برای پراید چه لنت ترمزی بخریم، تنظيم ترمزدستي206، تنظیم ترمز دستی پراید، توليد، توجه، توربو، توربو شارژ، تکنولوژی، تایر، تاکسی، تاپیک، تبلیغات، تحقیق، ترمز، ترمز abs، ترمز ماشین، ترمز پیکان، ترمز ای بی اس، ترمز خوب، ترمز خودرو، ترمز دیسکی، ترمز دستی، ترمز دستی پراید، ترمزگیری، ترمزدستي پژو، ترافیک، تصادف، تعمیر، تعویض لنت، تعویض لنت ترمز پیکان، تعویض لنت ترمز عقب پراید، تعویض روغن، جلوگیری، جنسیس، جنسیس کوپه، جوری بفهمیم لنت ترمز تموم شده، جامع، جای پیچ، جاده، حمل، حمل و نقل، حوادث، حرارت، خلاف، خود، خودرو، خودرو سازی، خودرویی، خودروسازی، خاکستری، خاص، خبر، خرید، خریدار، خرابی ترمز، خسته، خط ترمز، دنده، دنده عقب، دنده عقب رفتن، دوم، دینام، دیسک، دیسک ترمز، داخلی، دادن، دارند، دستی کشیدن، رفع عیب، رنو، رنگ، رنگ روغن، روش، روش روان کردن سیلندر ترمز 405، روش سفت كردن ترمز دستي پرايد، روغن، روغن موتور، روغن کاری، روغن ترمز، روغن ترمز روآ، رینگ، ریگلاژ کردن ترمز دستی 206، رگلاژ، رگلاژ ترمز دستی پراید، رگلاژ ترمز دستی پراید لنت نو، رگلاز ترمز دستی پراید، رانندگی، رانندگان، راندمان، راهنمایی، راهنمایی و رانندگی، راست، زمستان، زانتیا، سمند، سمند ال ایکس، سمباده، سوپاپ، سي سي، سيلندر، سيستم، سیلندر، سیم کشی، سیستم، سیستم ترمز، سیستم ترمز نیسان، سالم، سایپا، سایت، سایش، ساب، ساب ووفر، ساخت لنت، ساعت، سرعت، شما، شهر، شود، شیشه ای، شارژ، شاسی، شده، شرکت، صفحه، صفر، صنایع، صندوق، ضعف، طریقه ساخت لنت ترمز، طراحی، طرح، عکس، عکس از، عکس با کیفیت، عرضه

نمایش برچسب‌ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
نام‌نویسی
درباره ما

سی ام مرداد ماه سا ل 91 بود که تصمیم بر ایجاد تیونینگ ایرانیان گرفتم ؛ تجارب زیادی کسب شد اما مهم ترین شعار و هدف ما خدمت به دوستان و عاشقان ماشین است! این انجمن ، به جرات اولین انجمنی است که میان کاربران و مدیران آن تفاوتی نیست و تمامی کاربران با مدیران احساس راحتی می کندد.هرچه داریم ازشماست! تنهایمان نگذارید!

ارسال پیام به مدیر سایت
دوستان ما
لینک های مفید
ابزار ها
بارگذاری مجدد کد امنیتی مندرج در تصویر را وارد کنید: