مباحث آزاد در مورد روا و آردی(پروژه استیج عمومی اعضای روا و آر دی) - صفحه 7
کاربری
کاربر گرامی به انجمن تخصصی خودرو تیونینگ ایرانیان خوش آمدید . اگر این نخستین بازدید شما از سایت است , لطفا ثبت نام کنید:
تبلیغات (سفارش)
banner banner banner banner

هدف از ايجاد تاپيک :

صفحه 7 از 571 نخستنخست 12345678910111213141757107507 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از 61 به 70 از 5701

نمایش : 446510 , پاسخ ها : 5700
موضوع: مباحث آزاد در مورد روا و آردی(پروژه استیج عمومی اعضای روا و آر دی)

  1. #61
    مدیر انجمن مدیر انجمن خودروهای ایرانی
    تاریخ عضویت
    شهریور 1391
    خودروی من
    206
    نوشته ها
    1,342
    تشکر
    215
    تشکر شده 884 بار در 505 ارسال
    این قانون که گفتید رو یه توضیح به من میدی که چرا خنکترن؟ و چرا آشفته ترین هوا؟

    کاربر زیر به خاطر ارسال مفید kh.mohsen از ایشان تشکر کرده است:

    treily (یکشنبه 27 بهمن 92)


    [فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ]

    [فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ]
    [فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ]
    [فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ]

  2. #62
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    آبان 1391
    محل سکونت
    tabriz
    خودروی من
    roa1.7 88
    نوشته ها
    450
    تشکر
    222
    تشکر شده 553 بار در 249 ارسال
    خنکترین به علت خاصیت انقباضی هوا تو گرما و کاهش مولکولهای اکسیزن تو هوای ورودی که برای این منظور همیشه یه لایه عایق حرارتی بین منیفولد هوا و دریچه کنترل گزاشته میشه و حتی تو سیستم های توربو شارزی که هوا به علت چرخش تو توربو گرم میشه از اینتر کولر استفاده میشه تا هوای خنک و متراکمتر به سیلندر برسه و اشفته ترین به علت خاصیت پیچش و جریان راحت تره هوا و عدم افت فشار اتمسفری تو دهانه دریچه ورودی

    کاربر زیر به خاطر ارسال مفید perkinz از ایشان تشکر کرده است:

    treily (یکشنبه 27 بهمن 92)

    ویرایش توسط perkinz : دوشنبه 18 دی 91 در ساعت 12:37 قبل از ظهر
    صدای ناب موسیقی موتور

  3. #63
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    آبان 1391
    خودروی من
    Roa.G2
    نوشته ها
    358
    تشکر
    411
    تشکر شده 300 بار در 159 ارسال
    سلام
    آقا رضا الان که به اون قسمت از ماشین خودم نگاه کردم متوجه دوتا مشکل شدم!
    یکی اینکه فکر میکنم توی اون قسمت به دلیل بسته بودن راه هوای جلوی ماشین( وجود رادیاتور) ،هوای کمتری نسبت به جای قبلیش به فیلتر هوا وارد بشه.
    و دومیش هم گرمای حاصل از شبکه های رادیاتور هست!

    کاربر زیر به خاطر ارسال مفید Pooyan.Kh از ایشان تشکر کرده است:

    treily (یکشنبه 27 بهمن 92)


  4. #64
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    آبان 1391
    خودروی من
    Roa.G2
    نوشته ها
    358
    تشکر
    411
    تشکر شده 300 بار در 159 ارسال
    منم این کارو امتحان کردم تا از نتیجش مطمئن بشم
    فقط در حین نصب یه مشکلی پیش اومد و اون هم این قسمت خرطومی هست که به محفظه فیلتر هوا وصله.طبق عکس زیر
    [فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ]
    این قسمت خیلی جاگیر هست و به زور تونستم اونو جاش بدم.از طرفی هم فکر میکنم چون خیلی به شاسی نزدیک هست و شلنگای زیادی از اطرافش رد میشن احتمال اینکه راه تنفس بسته بشه زیاد هست.شما این خرطومی رو حذف کردین یا اینکه با همین خرطومی محفظه رو کار گذاشتین؟

    کاربر زیر به خاطر ارسال مفید Pooyan.Kh از ایشان تشکر کرده است:

    treily (یکشنبه 27 بهمن 92)


  5. #65
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    شهریور 1391
    خودروی من
    پژو روا(رفت)-پیکان-پراید
    نوشته ها
    490
    تشکر
    90
    تشکر شده 398 بار در 229 ارسال
    سلام به همه
    رضا جان کار شما درسته ولی اون قسمت خیلی شلوغ هست و بیشت از حد شلوغ میشه ولی نزدیک و بهترین جا همونجا هست
    من که تصمیم دارم جاشو عوض کنم اونم به اجبار چون قرار یه پروژه بزنم که به جای فیلتر احتیاج دارم و باید فیلتر نقل مکان کنه

    کاربر زیر به خاطر ارسال مفید عبد درگاه الله از ایشان تشکر کرده است:

    treily (یکشنبه 27 بهمن 92)

    مادرم،دنیایم بعد از رفتنت رنگ و بویی ندارد

    کلیک کنید: [فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ]

  6. #66
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    آبان 1391
    محل سکونت
    tabriz
    خودروی من
    roa1.7 88
    نوشته ها
    450
    تشکر
    222
    تشکر شده 553 بار در 249 ارسال
    در مورد مجرای ورودی تو سینی فن ها عرض کنم که موتور 405 1800 سی سی حجم داره و اون مجرا برای تنفس یه موتور 1600 یا 1700 کافی هست و به علت شکل بیضی به نظر کوچیک میاد.در مورد خرطومی بله من اونو که ورودی اول هوا هست رو عوض کردم.در ابتدا از لوله پلاستیکی فنر دار که برای هود اشپز خونه ها استفاده میشد استفاده کرده بودم که به علت نازک بودن و لرزش نمد کاپوت پاره شد.ولی بعد از روش یه لوله الومنیومی فنری انداختم که هم دو لایه شد و عایق حرارتی هست چون وستش رو با پشم شیشه پر کردم.و هم استحکام یافته شد.ولی اگه بخواین راحتتر باشه از رابط اصلی 405 که اونجا بسته میشه استفاده کنید و بعد بین اون رابط و ورودی سطل فیلتر از لوله پلاستیکی یا الومنیومی استفاده کنید.البته باید میله زیر سطل رو با سیم به جایی رو جدار داخلی گلگیر یا پایه جعبه فیوز وصل کنید.سعی میکنم فردا عکس بزارم براتون.شدنی هست و فکر نکنم محلش شلوغتر از ماشین من باشه.در مورد استفاده از جعبه فیلتر سایر ماشینها هم دارم کار میکنم ولی باید سزگار با مکش این موتور باشه.یکی دو مدل ماشینای زاپنی رو دیدم اما نتیجه نرسیدم.در جریان میزارم

    کاربر زیر به خاطر ارسال مفید perkinz از ایشان تشکر کرده است:

    treily (یکشنبه 27 بهمن 92)

    صدای ناب موسیقی موتور

  7. #67
    مدیر انجمن مدیر انجمن خودروهای ایرانی
    تاریخ عضویت
    شهریور 1391
    خودروی من
    206
    نوشته ها
    1,342
    تشکر
    215
    تشکر شده 884 بار در 505 ارسال
    نوشته اصلی توسط perkinz نمایش پست اصلی
    خنکترین به علت خاصیت انقباضی هوا تو گرما و کاهش مولکولهای اکسیزن تو هوای ورودی که برای این منظور همیشه یه لایه عایق حرارتی بین منیفولد هوا و دریچه کنترل گزاشته میشه و حتی تو سیستم های توربو شارزی که هوا به علت چرخش تو توربو گرم میشه از اینتر کولر استفاده میشه تا هوای خنک و متراکمتر به سیلندر برسه و اشفته ترین به علت خاصیت پیچش و جریان راحت تره هوا و عدم افت فشار اتمسفری تو دهانه دریچه ورودی
    یه سوال دیگه برام مطرح شد چرا پس تو کاربرات (پراید) از عایق حرارتی روی منیفولد هوا یه لوله کشیدن به داخل لوله ورودی هوا قبل از فیلتر هوا

    - - - Updated - - -

    این عکس رو دقت کنید فسمتی که با بیضی زرد رنگ مشخص شده

    - - - Updated - - -

    کاربر زیر به خاطر ارسال مفید kh.mohsen از ایشان تشکر کرده است:

    treily (یکشنبه 27 بهمن 92)


    [فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ]

    [فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ]
    [فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ]
    [فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ]

  8. #68
    مدیر انجمنمدیر ارشد مدیر انجمن تیونینگ
    تاریخ عضویت
    دی 1391
    محل سکونت
    شیراز
    خودروی من
    پراید
    نوشته ها
    3,981
    تشکر
    823
    تشکر شده 1,877 بار در 1,368 ارسال
    این سیستم بحث جدایی داره وتوی ماشین های کاربراتی ار جمله پراید به صورت اتوماتک مسیر هوای ورودی بسته میشه وهوای گرم دور مانیفولد به مست موتور میاد تا بنزین توی مانیفلود به صورت بخار بمونه این ایتفاق وقتی میفته که دمای هوای ورودی کمتر از 30درجه باشه

    کاربر زیر به خاطر ارسال مفید LORD2013 از ایشان تشکر کرده است:

    treily (یکشنبه 27 بهمن 92)


  9. #69
    TAK
    TAK آنلاین نیست.
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    دی 1391
    محل سکونت
    کرمانشاه: ایران ج29
    خودروی من
    ROA
    نوشته ها
    113
    تشکر
    38
    تشکر شده 103 بار در 51 ارسال
    سلام دوستان
    طبق تحقیقاتی که کردم اگه هوایه گرم به موتور برسه.سوخت قبل از ینکه شمع شروع به جرقه زدن بکنه شروع به سوختن میکنه یعنی یه جورایی ناک به وجود میاد و بازده موتور کم میشه

    کاربر زیر به خاطر ارسال مفید TAK از ایشان تشکر کرده است:

    treily (یکشنبه 27 بهمن 92)

    ویرایش توسط TAK : سه شنبه 19 دی 91 در ساعت 11:33 قبل از ظهر

  10. #70
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    آبان 1391
    خودروی من
    Roa.G2
    نوشته ها
    358
    تشکر
    411
    تشکر شده 300 بار در 159 ارسال
    سلام
    آقا رضا اگه لطف کنی و از اون قسمت محفظه هوا و لوله ای که به جای اون خرطومی کار گذاشتی عکس بزاری ممنونت میشم
    .
    .
    بچه ها اینو نیگا...پژو 405 کروکی؟؟؟
    اگه فتوشاپه ، دم اونی که فتوشاپش کرده گرم.اگه واقعیه دم صافکارش گرم
    [فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ]

    - - - Updated - - -

    راستی دوستان کسی در مورد آموزش جامع تعمیرات روا کتابی سراغ داره که معرفی کنه؟
    هرچی میگردم کتابی تو این زمینه گیرم نمیاد!!!

موضوعات مشابه

  1. پروژه های استیج 1 اردی و روآ
    توسط عبد درگاه الله در انجمن پروژه های استیج I
    پاسخ: 70
    آخرين نوشته: پنجشنبه 05 تیر 93, 08:43 قبل از ظهر
  2. معرفی پژو 308sw استیشن واگن
    توسط ata.ahvaz در انجمن پژو Peugeot
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه 17 دی 92, 10:07 بعد از ظهر
  3. پروژه های استیج پراید
    توسط LORD2013 در انجمن پراید Pride - سایپا
    پاسخ: 67
    آخرين نوشته: سه شنبه 26 آذر 92, 02:46 بعد از ظهر
  4. هدف از تقسیم پروژه های استیج چیست ؟؟
    توسط ata.ahvaz در انجمن مقالات و گزارشات آموزشی تیونینگ
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: یکشنبه 26 خرداد 92, 02:29 بعد از ظهر
  5. پاسخ: 0
    آخرين نوشته: پنجشنبه 30 شهریور 91, 03:21 بعد از ظهر

بازدید کنندگان با جستجوی های زیر این صفحه را پیدا کرده اند

آفتامات چیست

روا اسپرت

آنتی ترپ چیست

روآ اسپرت

موتور شیشه بالابر پراید

پژو اسپرت

پژو روا اسپرت

افتامات چیست؟

هدرز برای آردی

موتور شیشه بالابر

پژو آردی اسپرت

آردی اسپرت

اردی

ترموستات روا

مباحث درباره rd

بخاری اردی

رادیاتور بخاری آردی

افتامات چیست

اردی اسپرت

چراغ باز بودن در صفحه کیلومتر اردی

شیشه بالابر پرایدادونسر چیستپژو روآ اسپرتپلیت عقب روآپلیت عقب آردی

Members who have read this thread : 355

You do not have permission to view the list of names.

کلمات کلیدی این موضوع

111، 131، 132، 141، 151، 1600، 2000، 2011، 206، 405، 620، abs، cng، engine، esp، fia، fiat، suv، tuning، فلاپ، فني، فنی، فنر، فنرها، فولكس واگن، فوری فروشی، فیلم، فیلتر هوا، فابریک، فتوشاپ، فرمون، فرمان، فروم، فروش، فروشنده، قفل، قوانین، قیمت، قیمت موتور، قیمت ماشین، قیمت چراغ، قالپاق، قدیمی، قدرت، قطعه، قطعه شناسی، قطعات، كورس، لنت نو، لوله، لوازم، لوازم یدکی، لوازمی، لیفت بک، لیکومولی، لامپ، لاستیک، لاستیک ماشین، لب گلگیر، مقاله، مقایسه، منیفولد، منیفولد هوا، منبع اگزوز، منبع اسپرت، مه شکن، مهارت، موتور، موتور پیکان، موتور پراید، موتور سیکلت، مکمل، مکانیک، مکانیکی، مکانیزم، مگان، مانیفولد، ماکسیما، ماشين، ماشین، ماشین من، ماشین ها، ماشین کثیف، ماشین گاز سوز، ماشین بازی، ماشین جدید، ماشین خارجی، ماشین زیبا، ماشین سنگین، ماشین شما، ماشین عروس، ماشینی، متالیک، محفظه، مدل، مدیریت، مزایا، مزایا و معایب، مزدا، مشکل، مصرف، مصرف سوخت، معاینه فنی، معرفی، مغناطیسی، نقش، نقشه خوان، نقشه خوانی، نمایشگاه، نمد کاپوت، نویگیشن، نیم کلاچ، چینی، نیاز، نیتروژن، نیسان، چپ کردن، ناچ بک، نرم افزار، چرب، چرخ، چرخهاي جلو، چسبندگی، نشتی، نصب باند، هنگام، هیدرولیک، هاچ بک، های، هدرز، هزینه، وانت، وانت پیکان، وایر، واگن، واشر سر سیلندر، واشر سرسیلندر، وجود، وسواس، یاتاقان، یزد تایر، یعنی، ژاپنی، کف خواب، کلوپ، کلیپ، کلاچ، کلاج، کمک، کمک فنر، کمک لوازمی، کمک گازی، کنید، کولر، کوچه، کوپه، کوئل، کوبیدن، کوتاه، کورس، کورسا، کاهش ارتفاع، کاپوت، کارواش، کارا، کاربراتور، کارتل، کارشناس، کره ای، کردن، گل، گلف، گوگل، گوشی، گیربکس، گالری، گارد، گاز ماشین، گاز خودرو، گاز سوز، گردهمایی، گشتاور، پلیس، پلاک، پلاستیک، پمپ، پمپ هیدرولیک، پمپ بنزین، پنچر، پول، پولیش، پی کی، پیکان، پیست، پیستون، پیشنهاد، پژو، پژو 405، پژو پارس، پژویی، پایداری، پارکینگ، پخش، پخش ماشین، پدال گاز، پراید، پراید اسپرت، پرشیا، www.iraniantuning.com، ؟، آفرود، آلمانی، آلودگی، آموزش، آمپر، آمریکایی، آینه برقی، آپاراتی، آپشن، آئودی، آب بندی، آج لاستیک، آرم، آردی، افت فشار، ال ای دی، ال90، انژکتور، انتقال، انتقال قدرت، انجمن، ایمنی، اینتر کولر، ایران، ایران خودرو، ایرانی، ایرانیان، ایرانیان تیونینگ، ایرانخودرو، ایراد، ایساکو، اگزوز، اتوماتیک، اتومبیل، اتوبوس، اتوبان، اتاق، احتراق، اختراع، اختصاصی، اروپا، ارت، ارت ماشین، ارت استاندارد، ارت زدن، ارتفاع، ارتفاع ماشین، ارتفاع استاندارد، اردی، اسپورت، اسپری، اسپرت، اسپرت کردن، اسب بخار، استاندارد، استارت، اشک، اظهار، بلندگو، بنز، بنزین، بهران، بوستر، بی ام و، بیمه، بیس، بک فایر، بالابر، باند، باند خربزه ای، باک، باکس، باتری، باد نیترو، بار، بازی، بازار، باطری، بحث، بدنه، برق، برق ماشین، برای، تقویت موتور، تولید انبوه، تویوتا، توتال، توجه، توربو، تیونینگ، تیوتر، تیپ، تیبا، تایمینگ، تایر، تاکسی، تاپیک، تبلیغ، تبلیغات، تحقیق، تحلیل، ترموستات، ترمز، ترمز ماشین، ترمزگیری، ترافیک، تسمه، تصویر، تصادف، تصادفی، تصادفات، تعلیق، تعمیر، تعمیر موتور، تعمیرگاه، تعویض روغن، تغییر ارتفاع، جلوگیری، جامع، جای پیچ، جاده، جرقه، حرارت، خلاف، خنده دار، خواب، خود، خودرو، خودرویی، خاکستری، خازن، خاص، خاطره، خبر، خروجی هوا، خرید، خرید کاپوت، خربزه ای، خسارت، خسته، خش گیر، خط عمیق، دلتنگ، دنده، دنده عقب، دندون، دوم، دوچرخه، دوو، دودی، دور موتور، دیزل، دیسک، دیسک ترمز، دانلود، دانشگاه، داخل ماشین، داخلی، دادن، دارند، دریفت، دزدی، دست دوم، رله، رنو، رنو 5، رنو سوار، رنگ، روکش صندلی، روش، روغن، روغن موتور، روغن موتور پراید، روغن کاری، روغن ترمز، رینگ، رینگ 20، رینگ و لاستیک، رینگ اسپورت، رینگ اسپرت، ریس، رگلاژ، رانندگی، رانندگان، راندمان، راهنمایی، راهنمایی رانندگی، رادیاتور، راست، زنون، زندگی، زانتیا، سمند، سمند ال ایکس، سمباده، سنسور، سوپاپ، سوپر، سوپر شارژر، سوخت، سيلندر، سيستم، سی ان جی، سیلندر، سیلو، سیم کشی، سیستم، سیستم باز، سپر اسپرت، سالم، سایت، سایش، ساب، ساب باکس، ساسات، ساعت، سدان، سر اگزوز، سر سیلندر، سرقت، سرگرمی، سراگزوز، سرسیلندر، سرعت، شما، شمال، شمع، شهر، شهري، شود، شيشه، شیشه بالابر، شیشه دودی، شارژ، شاسی، شتاب، شتاب ماشین، شتاب گیری، شده، شرکت، صفحه، صفحه کلاچ، صفر، صندوق، صوتی، صوتی تصویری، صافکاری، ضبط، ضعف، طنز، طراحی، طرح، علم، عکس، عکس ماشین، عکس از، عکس جدید، عکسای

نمایش برچسب‌ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
نام‌نویسی
درباره ما

سی ام مرداد ماه سا ل 91 بود که تصمیم بر ایجاد تیونینگ ایرانیان گرفتم ؛ تجارب زیادی کسب شد اما مهم ترین شعار و هدف ما خدمت به دوستان و عاشقان ماشین است! این انجمن ، به جرات اولین انجمنی است که میان کاربران و مدیران آن تفاوتی نیست و تمامی کاربران با مدیران احساس راحتی می کندد.هرچه داریم ازشماست! تنهایمان نگذارید!

ارسال پیام به مدیر سایت
دوستان ما
لینک های مفید
ابزار ها
بارگذاری مجدد کد امنیتی مندرج در تصویر را وارد کنید: