مباحث آزاد در مورد روا و آردی(پروژه استیج عمومی اعضای روا و آر دی) - صفحه 6
کاربری
کاربر گرامی به انجمن تخصصی خودرو تیونینگ ایرانیان خوش آمدید . اگر این نخستین بازدید شما از سایت است , لطفا ثبت نام کنید:
تبلیغات (سفارش)
banner banner banner banner

هدف از ايجاد تاپيک :

صفحه 6 از 549 نخستنخست 123456789101112131656106506 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از 51 به 60 از 5489

نمایش : 394845 , پاسخ ها : 5488
موضوع: مباحث آزاد در مورد روا و آردی(پروژه استیج عمومی اعضای روا و آر دی)

  1. #51
    TAK
    TAK آنلاین نیست.
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    دی 1391
    محل سکونت
    کرمانشاه: ایران ج29
    خودروی من
    ROA
    نوشته ها
    113
    تشکر
    38
    تشکر شده 103 بار در 51 ارسال
    دوست خوبم آقا رضا گل مرسی از پیشنهادت در اول فرصت یه دور فرمان طرح چوب میندازم.
    در مورد چسبوندن موقعه نصب عکس زیادی ازش ندارم فقط اگه بخوای کار تمیز در بیاد باید پنل داشبورد دربیاد تا راحت تر مراحل چسبادن انجام بشه
    ابتدا





    در عکس فوق برایه چسباندن بهتره از یه الگو که اگه یه نایلون شفاف باشه که تا بشه جایه دریچه هوا و جایه ساعت و غیره را مشخص کرد.بعد اونو رو برجسب پیاده کن.
    و الگو رو با یه وسیله تیز مثل تیغ دربیاری (البته خیلی هم دقیق نباشه و یه کم اضافه داشته باشه. چون بعد چسباندن با همون تیغ با حوصله و دقت دور کانال هوا ودور ساعت وغیره رو در میاری.


    5 کاربر به خاطر ارسال مفید TAK از ایشان تشکر کرده اند:

    Admin_Soheil (پنجشنبه 14 دی 91),shayaN erT (شنبه 16 دی 91),treily (یکشنبه 27 بهمن 92),Vehun (جمعه 15 دی 91),عبد درگاه الله (پنجشنبه 14 دی 91)

    ویرایش توسط TAK : پنجشنبه 14 دی 91 در ساعت 06:57 بعد از ظهر

  2. #52
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    دی 1391
    خودروی من
    RDi 83
    نوشته ها
    18
    تشکر
    6
    تشکر شده 13 بار در 12 ارسال
    سلام Tak عزیز (شرمنده اسمتون رو نمیدونم)
    واقعا کارت هنرمندانه بود.در ضمن بابت عکسها هم ممنون

    با کسب اجازه از مدیریت محترم بابت نامربوط بودن این قسمت:
    دوستان مدل ماشین من 83 هست.الان میتونم این ماشین رو رد کنم و حداقل یکی دو مدل بالاترش رو بگیرم.به نظرتون اینکارو بکنم یا زیاد تفاوت نداره؟ البته اون پروژه زیباسازی در صورت تعویض هم روی ماشین جدید اجرا میشه

    کاربر زیر به خاطر ارسال مفید Vehun از ایشان تشکر کرده است:

    treily (یکشنبه 27 بهمن 92)


  3. #53
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    شهریور 1391
    خودروی من
    پژو روا(رفت)-پیکان-پراید
    نوشته ها
    490
    تشکر
    90
    تشکر شده 398 بار در 229 ارسال
    سلام
    اول از همه باید ببنی ماشینت ارزش خرج داره یا نه و هرچی خرج میکنی بازم خرج داره؟؟
    بعد چقدر میخوای روی این ماشیت بزاری برای تهیه ماشین بعدی؟
    در حدی هست که بتونی روا بخری یا نه؟

    کاربر زیر به خاطر ارسال مفید عبد درگاه الله از ایشان تشکر کرده است:

    treily (یکشنبه 27 بهمن 92)

    مادرم،دنیایم بعد از رفتنت رنگ و بویی ندارد

    کلیک کنید: [فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ]

  4. #54
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    دی 1391
    خودروی من
    RDi 83
    نوشته ها
    18
    تشکر
    6
    تشکر شده 13 بار در 12 ارسال
    الان روا سرپا حداقل قیمتش چقدره؟

  5. #55
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    آذر 1391
    خودروی من
    RDi
    نوشته ها
    67
    تشکر
    53
    تشکر شده 51 بار در 30 ارسال
    اینجا مدل 86 تمز رو بالای 6.5 تا 7 باید بگیری خیلی روا و آردی نایاب شده من خودم نصف گیلان رو گشتم تا یکی گیر آوردم اون موقع یه آردی تک سوز مدل 85 به پستم خورد با 20000 کارکرد در حد صفر دوماه پیش بود میگفت 6500 حیف دستم خالی بود

    کاربر زیر به خاطر ارسال مفید aminreno از ایشان تشکر کرده است:

    treily (یکشنبه 27 بهمن 92)

    دستانی که کمک میکنند پاکتر از دستانی هستند که رو به خدا دعا میکنند.

  6. #56
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    دی 1391
    خودروی من
    RDi 83
    نوشته ها
    18
    تشکر
    6
    تشکر شده 13 بار در 12 ارسال
    ماشینمو فروختم
    مدل 83 بی رنگ یکم خط و خش
    فنی قابل قبول
    شیشه جلو دارای ترک
    کاپوت یکم نیاز به صافکاری
    لاستیک صاف!
    10 ماه بیمه بدون تخفیف
    حتمال داره
    فروختم 4000000 تومن! الان منتظرم یکم پول دستم بیاد تبدیل کنم به روا! البته کابوس پراید روی سرمه احتمال داره پراید بخرم

    کاربر زیر به خاطر ارسال مفید Vehun از ایشان تشکر کرده است:

    treily (یکشنبه 27 بهمن 92)


  7. #57
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    دی 1391
    خودروی من
    Roa G2
    نوشته ها
    64
    تشکر
    0
    تشکر شده 12 بار در 11 ارسال
    سلام دوستان به نظرتون مسیر تنفس چه جوری تغییر بدم تا بهتر بشه؟

    کاربر زیر به خاطر ارسال مفید hsadas از ایشان تشکر کرده است:

    treily (یکشنبه 27 بهمن 92)


  8. #58
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    شهریور 1391
    خودروی من
    پژو روا(رفت)-پیکان-پراید
    نوشته ها
    490
    تشکر
    90
    تشکر شده 398 بار در 229 ارسال
    سلام به همه
    راستش به نظر مسیر تنفس و هوارسانی به فیلتر هوای روا در بهترین جای ممکن قرار داره و بهترین بازده رو داره و جای بهتری نمیشه براش در نظر گرفت
    این نظر شخصی منه و نتیجش رو هم دیدم

    کاربر زیر به خاطر ارسال مفید عبد درگاه الله از ایشان تشکر کرده است:

    treily (یکشنبه 27 بهمن 92)

    مادرم،دنیایم بعد از رفتنت رنگ و بویی ندارد

    کلیک کنید: [فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ]

  9. #59
    مدیر انجمنمدیر ارشد مدیر انجمن تیونینگ
    تاریخ عضویت
    دی 1391
    محل سکونت
    شیراز
    خودروی من
    پراید
    نوشته ها
    3,976
    تشکر
    823
    تشکر شده 1,865 بار در 1,362 ارسال
    نه محمد جان مسیرش پیچ وخم داره وراهش خیلی دوره ویه مشکل اینه که مکش هوا باید به صورت عمودی باشه

    کاربر زیر به خاطر ارسال مفید LORD2013 از ایشان تشکر کرده است:

    treily (یکشنبه 27 بهمن 92)


  10. #60
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    آبان 1391
    محل سکونت
    tabriz
    خودروی من
    roa1.7 88
    نوشته ها
    450
    تشکر
    222
    تشکر شده 551 بار در 249 ارسال
    بهترین مسیر برای تنفس موتور طبق این قانون که تو موتورهای اتمسفریک باید خنکترین و پر فشارترین و اشفته ترین هوا به موتور برسه و کمترین افت فشار رو تو پیچ و خمها داشته باشه و ایرودینامیک بدنه هم جوابگو باشه از طریق جلو پنجره هست.من این کارو به راحتی کردم.اونم تو پایه گاز سوز که اون قسمت شلوغه.و نتیجه هم افت محسوس مصرف و بالا رفتن شتاب و زیباتر شدن موسیقی موتور که روش حساسم.


    [فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ]

    3 کاربر به خاطر ارسال مفید perkinz از ایشان تشکر کرده اند:

    ararat.elman (شنبه 23 اسفند 93),mib_veresk (سه شنبه 18 فروردین 94),treily (یکشنبه 27 بهمن 92)

    صدای ناب موسیقی موتور

موضوعات مشابه

  1. پروژه های استیج 1 اردی و روآ
    توسط عبد درگاه الله در انجمن پروژه های استیج I
    پاسخ: 70
    آخرين نوشته: پنجشنبه 05 تیر 93, 08:43 قبل از ظهر
  2. معرفی پژو 308sw استیشن واگن
    توسط ata.ahvaz در انجمن پژو Peugeot
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه 17 دی 92, 10:07 بعد از ظهر
  3. پروژه های استیج پراید
    توسط LORD2013 در انجمن پراید Pride - سایپا
    پاسخ: 67
    آخرين نوشته: سه شنبه 26 آذر 92, 02:46 بعد از ظهر
  4. هدف از تقسیم پروژه های استیج چیست ؟؟
    توسط ata.ahvaz در انجمن مقالات و گزارشات آموزشی تیونینگ
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: یکشنبه 26 خرداد 92, 02:29 بعد از ظهر
  5. پاسخ: 0
    آخرين نوشته: پنجشنبه 30 شهریور 91, 03:21 بعد از ظهر

بازدید کنندگان با جستجوی های زیر این صفحه را پیدا کرده اند

آفتامات چیست

روا اسپرت

آنتی ترپ چیست

روآ اسپرت

موتور شیشه بالابر پراید

پژو اسپرت

پژو روا اسپرت

افتامات چیست؟

هدرز برای آردی

موتور شیشه بالابر

آردی اسپرت

اردی

پژو آردی اسپرت

ترموستات روا

مباحث درباره rd

بخاری اردی

رادیاتور بخاری آردی

افتامات چیست

شیشه بالابر پرایدادونسر چیستپژو روآ اسپرتپلیت عقب روآتنظیم‏ ‏کلاچ‏ ‏رواسالآردیپژو اردی اسپرت

Members who have read this thread : 341

You do not have permission to view the list of names.

کلمات کلیدی این موضوع

111، 131، 132، 141، 151، 1600، 2000، 2011، 206، 405، 620، abs، cng، engine، esp، fia، fiat، suv، tuning، فلاپ، فني، فنی، فنر، فنرها، فولكس واگن، فوری فروشی، فیلم، فیلتر هوا، فابریک، فتوشاپ، فرمون، فرمان، فروم، فروش، فروشنده، قفل، قوانین، قیمت، قیمت موتور، قیمت ماشین، قیمت چراغ، قالپاق، قدیمی، قدرت، قطعه، قطعه شناسی، قطعات، كورس، لنت نو، لوله، لوازم، لوازم یدکی، لوازمی، لیفت بک، لیکومولی، لامپ، لاستیک، لاستیک ماشین، لب گلگیر، مقاله، مقایسه، منیفولد، منیفولد هوا، منبع اگزوز، منبع اسپرت، مه شکن، مهارت، موتور، موتور پیکان، موتور پراید، موتور سیکلت، مکمل، مکانیک، مکانیکی، مکانیزم، مگان، مانیفولد، ماکسیما، ماشين، ماشین، ماشین من، ماشین ها، ماشین کثیف، ماشین گاز سوز، ماشین بازی، ماشین جدید، ماشین خارجی، ماشین زیبا، ماشین سنگین، ماشین شما، ماشین عروس، ماشینی، متالیک، محفظه، مدل، مدیریت، مزایا، مزایا و معایب، مزدا، مشکل، مصرف، مصرف سوخت، معاینه فنی، معرفی، مغناطیسی، نقش، نقشه خوان، نقشه خوانی، نمایشگاه، نمد کاپوت، نویگیشن، نیم کلاچ، چینی، نیاز، نیتروژن، نیسان، چپ کردن، ناچ بک، نرم افزار، چرب، چرخ، چرخهاي جلو، چسبندگی، نشتی، نصب باند، هنگام، هیدرولیک، هاچ بک، های، هدرز، هزینه، وانت، وانت پیکان، وایر، واگن، واشر سر سیلندر، واشر سرسیلندر، وجود، وسواس، یاتاقان، یزد تایر، یعنی، ژاپنی، کف خواب، کلوپ، کلیپ، کلاچ، کلاج، کمک، کمک فنر، کمک لوازمی، کمک گازی، کنید، کولر، کوچه، کوپه، کوئل، کوبیدن، کوتاه، کورس، کورسا، کاهش ارتفاع، کاپوت، کارواش، کارا، کاربراتور، کارتل، کارشناس، کره ای، کردن، گل، گلف، گوگل، گوشی، گیربکس، گالری، گارد، گاز ماشین، گاز خودرو، گاز سوز، گردهمایی، گشتاور، پلیس، پلاک، پلاستیک، پمپ، پمپ هیدرولیک، پمپ بنزین، پنچر، پول، پولیش، پی کی، پیکان، پیست، پیستون، پیشنهاد، پژو، پژو 405، پژو پارس، پژویی، پایداری، پارکینگ، پخش، پخش ماشین، پدال گاز، پراید، پراید اسپرت، پرشیا، www.iraniantuning.com، ؟، آفرود، آلمانی، آلودگی، آموزش، آمپر، آمریکایی، آینه برقی، آپاراتی، آپشن، آئودی، آب بندی، آج لاستیک، آرم، آردی، افت فشار، ال ای دی، ال90، انژکتور، انتقال، انتقال قدرت، انجمن، ایمنی، اینتر کولر، ایران، ایران خودرو، ایرانی، ایرانیان، ایرانیان تیونینگ، ایرانخودرو، ایراد، ایساکو، اگزوز، اتوماتیک، اتومبیل، اتوبوس، اتوبان، اتاق، احتراق، اختراع، اختصاصی، اروپا، ارت، ارت ماشین، ارت استاندارد، ارت زدن، ارتفاع، ارتفاع ماشین، ارتفاع استاندارد، اردی، اسپورت، اسپری، اسپرت، اسپرت کردن، اسب بخار، استاندارد، استارت، اشک، اظهار، بلندگو، بنز، بنزین، بهران، بوستر، بی ام و، بیمه، بیس، بک فایر، بالابر، باند، باند خربزه ای، باک، باکس، باتری، باد نیترو، بار، بازی، بازار، باطری، بحث، بدنه، برق، برق ماشین، برای، تقویت موتور، تولید انبوه، تویوتا، توتال، توجه، توربو، تیونینگ، تیوتر، تیپ، تیبا، تایمینگ، تایر، تاکسی، تاپیک، تبلیغ، تبلیغات، تحقیق، تحلیل، ترموستات، ترمز، ترمز ماشین، ترمزگیری، ترافیک، تسمه، تصویر، تصادف، تصادفی، تصادفات، تعلیق، تعمیر، تعمیر موتور، تعمیرگاه، تعویض روغن، تغییر ارتفاع، جلوگیری، جامع، جای پیچ، جاده، جرقه، حرارت، خلاف، خنده دار، خواب، خود، خودرو، خودرویی، خاکستری، خازن، خاص، خاطره، خبر، خروجی هوا، خرید، خرید کاپوت، خربزه ای، خسارت، خسته، خش گیر، خط عمیق، دلتنگ، دنده، دنده عقب، دندون، دوم، دوچرخه، دوو، دودی، دور موتور، دیزل، دیسک، دیسک ترمز، دانلود، دانشگاه، داخل ماشین، داخلی، دادن، دارند، دریفت، دزدی، دست دوم، رله، رنو، رنو 5، رنو سوار، رنگ، روکش صندلی، روش، روغن، روغن موتور، روغن موتور پراید، روغن کاری، روغن ترمز، رینگ، رینگ 20، رینگ و لاستیک، رینگ اسپورت، رینگ اسپرت، ریس، رگلاژ، رانندگی، رانندگان، راندمان، راهنمایی، راهنمایی رانندگی، رادیاتور، راست، زنون، زندگی، زانتیا، سمند، سمند ال ایکس، سمباده، سنسور، سوپاپ، سوپر، سوپر شارژر، سوخت، سيلندر، سيستم، سی ان جی، سیلندر، سیلو، سیم کشی، سیستم، سیستم باز، سپر اسپرت، سالم، سایت، سایش، ساب، ساب باکس، ساسات، ساعت، سدان، سر اگزوز، سر سیلندر، سرقت، سرگرمی، سراگزوز، سرسیلندر، سرعت، شما، شمال، شمع، شهر، شهري، شود، شيشه، شیشه بالابر، شیشه دودی، شارژ، شاسی، شتاب، شتاب ماشین، شتاب گیری، شده، شرکت، صفحه، صفحه کلاچ، صفر، صندوق، صوتی، صوتی تصویری، صافکاری، ضبط، ضعف، طنز، طراحی، طرح، علم، عکس، عکس ماشین، عکس از، عکس جدید، عکسای

نمایش برچسب‌ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
نام‌نویسی
درباره ما

سی ام مرداد ماه سا ل 91 بود که تصمیم بر ایجاد تیونینگ ایرانیان گرفتم ؛ تجارب زیادی کسب شد اما مهم ترین شعار و هدف ما خدمت به دوستان و عاشقان ماشین است! این انجمن ، به جرات اولین انجمنی است که میان کاربران و مدیران آن تفاوتی نیست و تمامی کاربران با مدیران احساس راحتی می کندد.هرچه داریم ازشماست! تنهایمان نگذارید!

ارسال پیام به مدیر سایت
دوستان ما
لینک های مفید
ابزار ها
بارگذاری مجدد کد امنیتی مندرج در تصویر را وارد کنید: