مباحث آزاد در مورد روا و آردی(پروژه استیج عمومی اعضای روا و آر دی) - صفحه 578
کاربری
کاربر گرامی به انجمن تخصصی خودرو تیونینگ ایرانیان خوش آمدید . اگر این نخستین بازدید شما از سایت است , لطفا ثبت نام کنید:
تبلیغات (سفارش)
banner banner banner banner

هدف از ايجاد تاپيک :

صفحه 578 از 580 نخستنخست ... 78478528568571572573574575576577578579580 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از 5,771 به 5,780 از 5800

نمایش : 446510 , پاسخ ها : 5799
موضوع: مباحث آزاد در مورد روا و آردی(پروژه استیج عمومی اعضای روا و آر دی)

  1. #5771
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    بهمن 1392
    خودروی من
    Rd-1600
    نوشته ها
    78
    تشکر
    1,017
    تشکر شده 62 بار در 25 ارسال
    نوشته اصلی توسط Pooya2713 نمایش پست اصلی
    رادیاتور بخاری گرفته، چطور میتوانم بازش کنم؟؟
    سلام
    رادیاتور بخاری من هم گرفته بود بدون باز کردن داشبورد و رادیات بازش کردم

    البته این روشی که استفاده کردم شاید خطرناک باشه

    یه منبع پیدا کردم مثل منبع سم پاش که میشه داخلش آب ریخت و با فشار هوا آب رو به بیرون منتقل کرد
    البته این منبعی که استفاده کردم دست ساز بود و فشار هوای زیادی رو تحمل میکرد
    محلول شوره گیر کولر ریختم داخلش و با فشار هوا از طریق لوله ی ورودی رادیات بخاری با فشار محلول رو تزریق کردم داخلش.دفعه اول از لوله خروجی همش آب زنگ اومد بیرون.چند بار همین کار رو تکرار کردم که دیگه آب تمیز میومد
    شاید بشه با دستگاه کارواش خونگی هم این کار رو کرد.

    3 کاربر به خاطر ارسال مفید treily از ایشان تشکر کرده اند:

    alireza_resima (چهارشنبه 01 آذر 96),rdi (یکشنبه 28 آبان 96),yasin9496 (شنبه 27 آبان 96)


  2. #5772
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    آذر 1395
    خودروی من
    روا
    نوشته ها
    94
    تشکر
    285
    تشکر شده 63 بار در 47 ارسال
    نوشته اصلی توسط yasin9496 نمایش پست اصلی
    هیلمن هانتر تایگر 1.7 لیتری 95 اسب بوده و تا 6500 دور میخورده
    میخوام بدونم جوانانم همون موتور روش بوده یا نه
    تو سایتای خارجی پیستون هیلمن هانتر 1700 با پیستون روا و روا سال یکیه
    ینی روا و روای سال همون هیلمن تایگرن؟
    اگر همونن پس چرا 95 اسب نمیدن؟
    سلام ۹۵ اسب بخار ! خیلی عالی بوده شاید به خاطر دو کاربرات بودنش باشه

  3. #5773
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    اردیبهشت 1393
    خودروی من
    روآ
    نوشته ها
    1,402
    تشکر
    383
    تشکر شده 764 بار در 559 ارسال
    [فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ]
    تو این سایت مشخصات کامل خانواده اونجر هست ولی چند وقته نمیتونم واردش بشم
    نمیدونم منو بلاک کردن یا کلا کاربرا ایرانی نمیتونن وارد بشن

    کاربر زیر به خاطر ارسال مفید yasin9496 از ایشان تشکر کرده است:

    alireza_resima (چهارشنبه 01 آذر 96)

    پشت یه نیسان خوندم ...
    با این همه دست انداز نمی مونه پس انداز...

  4. #5774
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    آذر 1395
    خودروی من
    روا
    نوشته ها
    94
    تشکر
    285
    تشکر شده 63 بار در 47 ارسال
    وارد سایت نمیشه بری یا واسه ثبت نام نمیره .من داخل سایت شدم جستجو زدم سایت جالبیه ولی هیلمن تایگر رو زده ۹۳ تا ۱۰۷ اسب بخار که شتاب صفر تا صد رو زده ۱۰ ثانیه که به پیکان اصلا نمیخوره پیکان فکر کنم مدل Rootes arrow باشه

  5. #5775
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    اردیبهشت 1393
    خودروی من
    روآ
    نوشته ها
    1,402
    تشکر
    383
    تشکر شده 764 بار در 559 ارسال
    واسه همین میخوام بدونم موتور 1700 روی تایگر همون جوانانه یا نه؟

    پیستون 1700 تایگر مثل پیستون رواس
    سرسیلندرشم همون رواس
    [فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ]
    [فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ]
    پشت یه نیسان خوندم ...
    با این همه دست انداز نمی مونه پس انداز...

  6. #5776
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    اسفند 1393
    خودروی من
    روآ - 86
    نوشته ها
    26
    تشکر
    27
    تشکر شده 12 بار در 10 ارسال
    سلام دوستان. لطفا من رو هم به گروه تلگرامتون دعوت کنید. ممنونم. 09174509780

  7. #5777
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    دی 1392
    محل سکونت
    ایران27 س
    خودروی من
    روا85سفید-پیکان وانت93 1.7CNG
    نوشته ها
    602
    تشکر
    309
    تشکر شده 380 بار در 262 ارسال
    نوشته اصلی توسط amadadia نمایش پست اصلی
    سلام دوستان. لطفا من رو هم به گروه تلگرامتون دعوت کنید. ممنونم. 09174509780
    سلام دوست عزیز ادتون کردم
    السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین (ع)

  8. #5778
    rdi
    rdi آنلاین نیست.
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    مرداد 1393
    خودروی من
    rdi
    نوشته ها
    962
    تشکر
    681
    تشکر شده 728 بار در 543 ارسال
    نوشته اصلی توسط yasin9496 نمایش پست اصلی
    واسه همین میخوام بدونم موتور 1700 روی تایگر همون جوانانه یا نه؟

    پیستون 1700 تایگر مثل پیستون رواس
    سرسیلندرشم همون رواس
    [فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ]
    [فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ]

    درود...
    جوانان چندین مدل داشت که کارخانه hilman hunter دو مدل gt ,gls را عرضه نمود که بیشتر مدل gt این خودرو در ایران تولید شد که مربوط به مدلهای کارخانه hilman hunter و chrysler hunter
    طراحی
    Humber Scepter....با همکاری تولید کننده کرایسلر اروپایی به نام Rootes Arrow....
    پیشرانه های مدلهای تو ایران فکر میکنم humber بود از سری gt و انگشت شمار مدل gls که پیشرانه holbay هم به چشم میخورد
    خیلی گونه های مختلف از مدلهای پیکان ایرانی در کشورها و خودرو سازهای مختلف تولید شد
    avenger
    arrow
    royal
    alpine
    hunter
    tiger
    cortina
    polara
    و
    ..
    ..
    و خیلی از مدلهای خودرو سازهای دیگر یا بصورت بازار مشترک یا ساخت همان یک کارخانه مثل خودرو سازهای chrysler وsunbeam و hilman و ford وtalbot و dodge و غیرو.... ساخته و عرضه میشد , البته کلی هم تولید کنندهای پیشرانه و شرکتهای طراحی هم این وسط هست که اسامی انها هم باشد که دیگر هیچ...سر نخ از دستمان در میرود
    خیلی نمیشود این خودرو 77 ملت را ریشه یابی کرد...
    خب به رای اینجانب پیشرانه روا کپی برداری از یکی از همین مدلها میتواند باشد
    ... ولی پیستون و سرسیلندر جوانان با تایگر یکی باشد وبنا به ان به روا بخورد که تایگر را من ندیدم ولی جوانانی قطعاتش به مدل 1725cc پیکان دولوکس میخورد و به پیشرانه 1600ccاونجری اصلا نمیخورد...

















    ویرایش توسط rdi : جمعه 10 آذر 96 در ساعت 01:55 بعد از ظهر

  9. #5779
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    اردیبهشت 1393
    خودروی من
    روآ
    نوشته ها
    1,402
    تشکر
    383
    تشکر شده 764 بار در 559 ارسال
    تو اگهی سایت ای بی که گزاشتم هم نوشته تایگر
    تایگر همون نسخه بالای 95 اسبه 1725 سی سیه
    پیستون و سرسیلندر با روا یکیه ینی همون روا ساله دقیقا از نظر هجمی
    ولی با این تراکم بالا 88 اسب نهایت تونستن بگیرن
    این اختلاف مربوط به چیه؟چرا 30 سال پیش اونا بالا 95 اسب کشیدن ایرانخرو و مهندسا معظمشون 88 اونم با تراکم خرکی
    دنبال عامل این اختلافم
    متریال و کیفیت عاملشه یا اجزای موتوری مثل لیفت میل سوپاپ ::sch::
    پشت یه نیسان خوندم ...
    با این همه دست انداز نمی مونه پس انداز...

  10. #5780
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    آذر 1395
    خودروی من
    روا
    نوشته ها
    94
    تشکر
    285
    تشکر شده 63 بار در 47 ارسال
    سایت ای بی باز نمیشه

موضوعات مشابه

  1. پروژه های استیج 1 اردی و روآ
    توسط عبد درگاه الله در انجمن پروژه های استیج I
    پاسخ: 70
    آخرين نوشته: پنجشنبه 05 تیر 93, 08:43 قبل از ظهر
  2. معرفی پژو 308sw استیشن واگن
    توسط ata.ahvaz در انجمن پژو Peugeot
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه 17 دی 92, 10:07 بعد از ظهر
  3. پروژه های استیج پراید
    توسط LORD2013 در انجمن پراید Pride - سایپا
    پاسخ: 67
    آخرين نوشته: سه شنبه 26 آذر 92, 02:46 بعد از ظهر
  4. هدف از تقسیم پروژه های استیج چیست ؟؟
    توسط ata.ahvaz در انجمن مقالات و گزارشات آموزشی تیونینگ
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: یکشنبه 26 خرداد 92, 02:29 بعد از ظهر
  5. پاسخ: 0
    آخرين نوشته: پنجشنبه 30 شهریور 91, 03:21 بعد از ظهر

بازدید کنندگان با جستجوی های زیر این صفحه را پیدا کرده اند

آفتامات چیست

روا اسپرت

آنتی ترپ چیست

روآ اسپرت

موتور شیشه بالابر پراید

پژو اسپرت

پژو روا اسپرت

پژو آردی اسپرت

افتامات چیست؟

هدرز برای آردی

آردی اسپرت

موتور شیشه بالابر

اردی

ترموستات روا

مباحث درباره rd

اردی اسپرت

بخاری اردی

ادونسر چیست

رادیاتور بخاری آردی

افتامات چیست

چراغ باز بودن در صفحه کیلومتر اردی

پلیت عقب روآ

شیشه بالابر پرایدپژو روآ اسپرتپلیت عقب آردی

Members who have read this thread : 416

You do not have permission to view the list of names.

کلمات کلیدی این موضوع

111، 131، 132، 141، 151، 1600، 2000، 2011، 206، 405، 620، abs، cng، engine، esp، fia، fiat، suv، tuning، فلاپ، فني، فنی، فنر، فنرها، فولكس واگن، فوری فروشی، فیلم، فیلتر هوا، فابریک، فتوشاپ، فرمون، فرمان، فروم، فروش، فروشنده، قفل، قوانین، قیمت، قیمت موتور، قیمت ماشین، قیمت چراغ، قالپاق، قدیمی، قدرت، قطعه، قطعه شناسی، قطعات، كورس، لنت نو، لوله، لوازم، لوازم یدکی، لوازمی، لیفت بک، لیکومولی، لامپ، لاستیک، لاستیک ماشین، لب گلگیر، مقاله، مقایسه، منیفولد، منیفولد هوا، منبع اگزوز، منبع اسپرت، مه شکن، مهارت، موتور، موتور پیکان، موتور پراید، موتور سیکلت، مکمل، مکانیک، مکانیکی، مکانیزم، مگان، مانیفولد، ماکسیما، ماشين، ماشین، ماشین من، ماشین ها، ماشین کثیف، ماشین گاز سوز، ماشین بازی، ماشین جدید، ماشین خارجی، ماشین زیبا، ماشین سنگین، ماشین شما، ماشین عروس، ماشینی، متالیک، محفظه، مدل، مدیریت، مزایا، مزایا و معایب، مزدا، مشکل، مصرف، مصرف سوخت، معاینه فنی، معرفی، مغناطیسی، نقش، نقشه خوان، نقشه خوانی، نمایشگاه، نمد کاپوت، نویگیشن، نیم کلاچ، چینی، نیاز، نیتروژن، نیسان، چپ کردن، ناچ بک، نرم افزار، چرب، چرخ، چرخهاي جلو، چسبندگی، نشتی، نصب باند، هنگام، هیدرولیک، هاچ بک، های، هدرز، هزینه، وانت، وانت پیکان، وایر، واگن، واشر سر سیلندر، واشر سرسیلندر، وجود، وسواس، یاتاقان، یزد تایر، یعنی، ژاپنی، کف خواب، کلوپ، کلیپ، کلاچ، کلاج، کمک، کمک فنر، کمک لوازمی، کمک گازی، کنید، کولر، کوچه، کوپه، کوئل، کوبیدن، کوتاه، کورس، کورسا، کاهش ارتفاع، کاپوت، کارواش، کارا، کاربراتور، کارتل، کارشناس، کره ای، کردن، گل، گلف، گوگل، گوشی، گیربکس، گالری، گارد، گاز ماشین، گاز خودرو، گاز سوز، گردهمایی، گشتاور، پلیس، پلاک، پلاستیک، پمپ، پمپ هیدرولیک، پمپ بنزین، پنچر، پول، پولیش، پی کی، پیکان، پیست، پیستون، پیشنهاد، پژو، پژو 405، پژو پارس، پژویی، پایداری، پارکینگ، پخش، پخش ماشین، پدال گاز، پراید، پراید اسپرت، پرشیا، www.iraniantuning.com، ؟، آفرود، آلمانی، آلودگی، آموزش، آمپر، آمریکایی، آینه برقی، آپاراتی، آپشن، آئودی، آب بندی، آج لاستیک، آرم، آردی، افت فشار، ال ای دی، ال90، انژکتور، انتقال، انتقال قدرت، انجمن، ایمنی، اینتر کولر، ایران، ایران خودرو، ایرانی، ایرانیان، ایرانیان تیونینگ، ایرانخودرو، ایراد، ایساکو، اگزوز، اتوماتیک، اتومبیل، اتوبوس، اتوبان، اتاق، احتراق، اختراع، اختصاصی، اروپا، ارت، ارت ماشین، ارت استاندارد، ارت زدن، ارتفاع، ارتفاع ماشین، ارتفاع استاندارد، اردی، اسپورت، اسپری، اسپرت، اسپرت کردن، اسب بخار، استاندارد، استارت، اشک، اظهار، بلندگو، بنز، بنزین، بهران، بوستر، بی ام و، بیمه، بیس، بک فایر، بالابر، باند، باند خربزه ای، باک، باکس، باتری، باد نیترو، بار، بازی، بازار، باطری، بحث، بدنه، برق، برق ماشین، برای، تقویت موتور، تولید انبوه، تویوتا، توتال، توجه، توربو، تیونینگ، تیوتر، تیپ، تیبا، تایمینگ، تایر، تاکسی، تاپیک، تبلیغ، تبلیغات، تحقیق، تحلیل، ترموستات، ترمز، ترمز ماشین، ترمزگیری، ترافیک، تسمه، تصویر، تصادف، تصادفی، تصادفات، تعلیق، تعمیر، تعمیر موتور، تعمیرگاه، تعویض روغن، تغییر ارتفاع، جلوگیری، جامع، جای پیچ، جاده، جرقه، حرارت، خلاف، خنده دار، خواب، خود، خودرو، خودرویی، خاکستری، خازن، خاص، خاطره، خبر، خروجی هوا، خرید، خرید کاپوت، خربزه ای، خسارت، خسته، خش گیر، خط عمیق، دلتنگ، دنده، دنده عقب، دندون، دوم، دوچرخه، دوو، دودی، دور موتور، دیزل، دیسک، دیسک ترمز، دانلود، دانشگاه، داخل ماشین، داخلی، دادن، دارند، دریفت، دزدی، دست دوم، رله، رنو، رنو 5، رنو سوار، رنگ، روکش صندلی، روش، روغن، روغن موتور، روغن موتور پراید، روغن کاری، روغن ترمز، رینگ، رینگ 20، رینگ و لاستیک، رینگ اسپورت، رینگ اسپرت، ریس، رگلاژ، رانندگی، رانندگان، راندمان، راهنمایی، راهنمایی رانندگی، رادیاتور، راست، زنون، زندگی، زانتیا، سمند، سمند ال ایکس، سمباده، سنسور، سوپاپ، سوپر، سوپر شارژر، سوخت، سيلندر، سيستم، سی ان جی، سیلندر، سیلو، سیم کشی، سیستم، سیستم باز، سپر اسپرت، سالم، سایت، سایش، ساب، ساب باکس، ساسات، ساعت، سدان، سر اگزوز، سر سیلندر، سرقت، سرگرمی، سراگزوز، سرسیلندر، سرعت، شما، شمال، شمع، شهر، شهري، شود، شيشه، شیشه بالابر، شیشه دودی، شارژ، شاسی، شتاب، شتاب ماشین، شتاب گیری، شده، شرکت، صفحه، صفحه کلاچ، صفر، صندوق، صوتی، صوتی تصویری، صافکاری، ضبط، ضعف، طنز، طراحی، طرح، علم، عکس، عکس ماشین، عکس از، عکس جدید، عکسای

نمایش برچسب‌ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
نام‌نویسی
درباره ما

سی ام مرداد ماه سا ل 91 بود که تصمیم بر ایجاد تیونینگ ایرانیان گرفتم ؛ تجارب زیادی کسب شد اما مهم ترین شعار و هدف ما خدمت به دوستان و عاشقان ماشین است! این انجمن ، به جرات اولین انجمنی است که میان کاربران و مدیران آن تفاوتی نیست و تمامی کاربران با مدیران احساس راحتی می کندد.هرچه داریم ازشماست! تنهایمان نگذارید!

ارسال پیام به مدیر سایت
دوستان ما
لینک های مفید
ابزار ها
بارگذاری مجدد کد امنیتی مندرج در تصویر را وارد کنید: