مباحث آزاد در مورد روا و آردی(پروژه استیج عمومی اعضای روا و آر دی) - صفحه 548
کاربری
کاربر گرامی به انجمن تخصصی خودرو تیونینگ ایرانیان خوش آمدید . اگر این نخستین بازدید شما از سایت است , لطفا ثبت نام کنید:
تبلیغات (سفارش)
banner banner banner banner

هدف از ايجاد تاپيک :

صفحه 548 از 557 نخستنخست ... 48448498538541542543544545546547548549550551552553554555 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از 5,471 به 5,480 از 5566

نمایش : 446510 , پاسخ ها : 5565
موضوع: مباحث آزاد در مورد روا و آردی(پروژه استیج عمومی اعضای روا و آر دی)

  1. #5471
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    اردیبهشت 1393
    خودروی من
    روآ
    نوشته ها
    1,304
    تشکر
    359
    تشکر شده 676 بار در 503 ارسال
    چون الان زمستونه و فیلراش اتوماته باس روغن 10 40 باشه
    20 50 مشکلی نداره
    10 40 ایرانول ریسینگ رو روا سال خوب جواب داده
    پشت یه نیسان خوندم ...
    با این همه دست انداز نمی مونه پس انداز...

  2. #5472
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    اردیبهشت 1394
    خودروی من
    روا سال 1.7
    نوشته ها
    262
    تشکر
    61
    تشکر شده 135 بار در 103 ارسال
    نوشته اصلی توسط manoochehr نمایش پست اصلی
    10w40بریزم از کاسه نمد ها روغن نریزه؟
    اگه میخوای نشتی نده روغن سنتیک یا نیمه سنتیک نریزی . 10 40 پایه معدنی پیدا کنی خیلی خوبه نهایت نیمه سنتیک باشه تمام سنتیک نباشه

    کاربر زیر به خاطر ارسال مفید amiriehsan از ایشان تشکر کرده است:

    manoochehr (جمعه 29 بهمن 95)


  3. #5473
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    اردیبهشت 1393
    خودروی من
    روآ
    نوشته ها
    1,304
    تشکر
    359
    تشکر شده 676 بار در 503 ارسال
    اتفاقا تمام سنتیک باشه بهتره
    اون داستانی که میگن روغن تمام سنتیک بدرد این ماشینا نمیخوره مربوط به استاندارد API میشه ینی از sl به بلا تر مثل SM نباس ریخت چون از SL به بالا دیگه روغنا وارد محدوده سنتیک و نیمه سنتیک میشن تو بازار ایران وعدد گرانرویشونم میاد پایین مثل 0W30
    اگر تمام سنتیک sl و به پایین باشه با گرانروی توصیه شده 10-40 یا 20_50 خیلی تو عمر موتور تاثیر مفید داره متاسفانه تو ایران کمه این روغنای تمام سنتیک با API SL به پایین
    روغن ایرانول تترا تمام سنتیک SL تو بازار هست قیمتش کمی بالاس احتمالا ولی گزینه خوبیه برای فیلر اتوماتا

    احتمالا منم روغن بعدی اینو بریزم

    2 کاربر به خاطر ارسال مفید yasin9496 از ایشان تشکر کرده اند:

    manoochehr (جمعه 29 بهمن 95),rdi (جمعه 29 بهمن 95)

    پشت یه نیسان خوندم ...
    با این همه دست انداز نمی مونه پس انداز...

  4. #5474
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    دی 1392
    محل سکونت
    ایران27 س
    خودروی من
    روا85سفید-پیکان وانت93 1.7CNG
    نوشته ها
    576
    تشکر
    294
    تشکر شده 363 بار در 252 ارسال
    دوستان ممنون بابت توضیحات.والا ماشینو که اوردیم صبح نگا کردیم دیدیم یک و نیم لیتر روغن تو مخزن روغن هست کلی شاکی شدم .بعدش زیر ماشینم نگا کردم دیدم روغن ریخته یه 5/6قطره بزرگ.کارت سرویس هم تو داشبورد بود صاحب قبلی گذاشته بود گویا سوپر جم ریخته بود احتمال میدم اونم10w40ریخته بود که ریزش داشت .بردم روغنو عوض کردم ایساکو ریختم اسپیدی بود مارکش تا الان که 1500تا راه رفته کم نشده یه مقداری سیاه شده.اصلا هم روغن ریزی نداره.زیر ماشین صبحها نگا کنی تمییزه.کاسه نمد ته ملینگ هم عوض نکردم از اون قسمت ریزش داشت.
    کاسه نمد های این ماشین زیاد کیفیت خوبی ندارن.جلویی که خوب بود ته رو نمیدونم چه مارکیه.

    کاربر زیر به خاطر ارسال مفید manoochehr از ایشان تشکر کرده است:

    rdi (جمعه 29 بهمن 95)

    السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین (ع)

  5. #5475
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    اردیبهشت 1394
    خودروی من
    روا سال 1.7
    نوشته ها
    262
    تشکر
    61
    تشکر شده 135 بار در 103 ارسال
    سلام ، دوستان علائم خرابی رله دوبل چیه ؟ منظورم اینه اگه یه موقع خدایی نکرده تو راه خراب بشه از کجا بدونم اونه ؟ یا اینکه امکان داره زغال های دینام کوتاه بشه یهو تو راه دیگه شارژ نکنه ؟ یا یک دفعه خراب نمیشه ؟ چون یه چند روز دیگه یه سفر دارم واسه اونه

    کاربر زیر به خاطر ارسال مفید amiriehsan از ایشان تشکر کرده است:

    amir_zm (پنجشنبه 05 اسفند 95)

    ویرایش توسط amiriehsan : پنجشنبه 05 اسفند 95 در ساعت 12:09 قبل از ظهر

  6. #5476
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    تیر 1394
    خودروی من
    roa
    نوشته ها
    645
    تشکر
    633
    تشکر شده 572 بار در 382 ارسال
    نوشته اصلی توسط amiriehsan نمایش پست اصلی
    سلام ، دوستان علائم خرابی رله دوبل چیه ؟ منظورم اینه اگه یه موقع خدایی نکرده تو راه خراب بشه از کجا بدونم اونه ؟ یا اینکه امکان داره زغال های دینام کوتاه بشه یهو تو راه دیگه شارژ نکنه ؟ یا یک دفعه خراب نمیشه ؟ چون یه چند روز دیگه یه سفر دارم واسه اونه
    سلام
    راه دقیقی نداره رله دوبل. داخلش دو تا رله هستش که ممکنه پلاتینش خراب بشه و یا سیم پیچش بسوزه و کار نکنه و مثلا برق پمپپ بنزین قطع بشه. بعضی خرابیا که پیش اومد باید رله چک بشه و بهترین کار هم تست کردن با رله ی دیگه هست (چون با خیلی از ماشین ها مشترک هستن) خرابی هم خیلی کم پیش میاد (مخصوصا رله اصلی ماشین که خیلی خیلی دیر خراب میشه)
    در مورد دینام هم چنین اتفاقی رخ نمیده و قبلش کم کم چراغ دینان کم نور روشن میشه و هر چی سطح ذغال کم تر میشه بیشتر خودشو نشون میده. بعنی اجازه میده ماشین رو به جایی رسوند. هر زمان با چنین حالتی روبرو شدید سعی کنید تا حد ممکن از کمترین وسایل برقی استفاده کنید.

    برای مسافرت هم نگران نباشید، اگر ماشین رو به راه هست جای نگرانی نداره. البته مشکل همیشه ممکنه پیش بیاد و دیگه از یه جاییش دست آدمیزاد نیست

    2 کاربر به خاطر ارسال مفید amir_zm از ایشان تشکر کرده اند:

    amiriehsan (پنجشنبه 05 اسفند 95),yasin9496 (پنجشنبه 05 اسفند 95)


  7. #5477
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    اردیبهشت 1394
    خودروی من
    روا سال 1.7
    نوشته ها
    262
    تشکر
    61
    تشکر شده 135 بار در 103 ارسال
    آقا من امروز چون مصادف شده بود با روز مهندس یه مهندسی رو ماشین پیاده کردم ، یه چندتا از این اسپری های چسب 1.2.3 اضافه اومده بود امروز نشستم دریچه گاز باهاش تمیز کردم اون جایی که استپر قرار میگره کلی دود اومد بیرون بعد چند ساعت استارت زدم روشن نمیشد گفتم سنسور دریچه یا کل دریچه رفتن رو هوا ، نمیدونم چش شده بود بعد لوله فیلتر هوا که به دریچه گاز وصل میشه باز کردم گاز چندبار تا آخر گرفتم بعد رفتم استارت زدم با دوتا استارت روشن شد دیگه مشکل حل شد ،

  8. #5478
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    دی 1392
    محل سکونت
    ایران27 س
    خودروی من
    روا85سفید-پیکان وانت93 1.7CNG
    نوشته ها
    576
    تشکر
    294
    تشکر شده 363 بار در 252 ارسال
    سلام.
    دوستان روغن موتور من چی بریزم حالا؟؟؟برای وانت میخوام.موتورش1700روا سال هست همون فلر اتوماتا.
    ایرانول ریسینگ بریزم نشتی نده؟؟؟؟صاحب قبلی سوپر جم ریخته بود گویا10 40بود ماشین همش روغن ریزی داشت نمیدونم شایدم20 50بود.!!!1900تاس روغن عوض کردم نصف شده از ایساکو خریده بودم بسته 4لیتری سیاه رنگ بود پشتشم اسپیدی درج شده بود.تعویض روغن گفت که این کم میکنه نمیدونم درست گفته یا نه؟؟؟!!!اخه2000تا نشده مگه میشه روغن نصف شه؟؟؟ ماشین گاز سوز کارخونس رو گازم زیاد استفاده میشه البته گه گاهی رو بنزین میزنیم.
    حالا من چی بریزم؟؟؟؟
    السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین (ع)

  9. #5479
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    اردیبهشت 1393
    خودروی من
    روآ
    نوشته ها
    1,304
    تشکر
    359
    تشکر شده 676 بار در 503 ارسال
    پارس پایا
    ایرانول تترا
    ایرانول ریسینگ
    کاسترول
    بهران سوپر پیشتاز
    تو سایتای دیگه از پارس پایا راضی ترن تا ایرانول ریسینگ

    هر روغنی خواستی بریزی از دیجیکالا بگیری بهتره
    مطمئن تره
    تو این اوضاع قمر درعقرب روغنا سخته ادم بین بدو بدتر کدومو انتخاب کنه

    کاربر زیر به خاطر ارسال مفید yasin9496 از ایشان تشکر کرده است:

    manoochehr (جمعه 06 اسفند 95)

    پشت یه نیسان خوندم ...
    با این همه دست انداز نمی مونه پس انداز...

  10. #5480
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    دی 1392
    محل سکونت
    ایران27 س
    خودروی من
    روا85سفید-پیکان وانت93 1.7CNG
    نوشته ها
    576
    تشکر
    294
    تشکر شده 363 بار در 252 ارسال
    ممنون.داداش یاسین شما بهران چی ریخته بودی صدای موتورت زیاد شده بود؟میخوام از اونا نریزم بهران دیگه ای بریزم.فقط10 40نباشه.بابا2000تا نشده روغن نصف شده،ماشین بخار هم نداره.40000تا کارکرده

    - - - - ادغام دو پست پشت سر هم - - - -

    نوشته اصلی توسط yasin9496 نمایش پست اصلی
    پارس پایا
    ایرانول تترا
    ایرانول ریسینگ
    کاسترول
    بهران سوپر پیشتاز
    تو سایتای دیگه از پارس پایا راضی ترن تا ایرانول ریسینگ

    هر روغنی خواستی بریزی از دیجیکالا بگیری بهتره
    مطمئن تره
    تو این اوضاع قمر درعقرب روغنا سخته ادم بین بدو بدتر کدومو انتخاب کنه
    اره داداش ،از وقتی گفتی همش تو سایت دی جی کالا میگردم.اما ایرانول اصلا نداشت.
    خدا کنه از موتور نباشه این کم کردن روغن.باید یه تستی بکنم.نتیجشو حتما گزارش میکنم.شایدم وقتی از ماکو تا ارومیه با1.5لیتر روغن اومدیم موتور رینگ هاش ضعیف شده.خلاصه دیگه فعلا تا تست نشه با روغن روا خودمون نمیشه چیزی گفت.
    کاسترول جی تی ایکس عالی بود.رو روا7000تا کار کرد1.5لیتر کم شده بود
    السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین (ع)

موضوعات مشابه

  1. پروژه های استیج 1 اردی و روآ
    توسط عبد درگاه الله در انجمن پروژه های استیج I
    پاسخ: 70
    آخرين نوشته: پنجشنبه 05 تیر 93, 08:43 قبل از ظهر
  2. معرفی پژو 308sw استیشن واگن
    توسط ata.ahvaz در انجمن پژو Peugeot
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه 17 دی 92, 10:07 بعد از ظهر
  3. پروژه های استیج پراید
    توسط LORD2013 در انجمن پراید Pride - سایپا
    پاسخ: 67
    آخرين نوشته: سه شنبه 26 آذر 92, 02:46 بعد از ظهر
  4. هدف از تقسیم پروژه های استیج چیست ؟؟
    توسط ata.ahvaz در انجمن مقالات و گزارشات آموزشی تیونینگ
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: یکشنبه 26 خرداد 92, 02:29 بعد از ظهر
  5. پاسخ: 0
    آخرين نوشته: پنجشنبه 30 شهریور 91, 03:21 بعد از ظهر

بازدید کنندگان با جستجوی های زیر این صفحه را پیدا کرده اند

آفتامات چیست

روا اسپرت

آنتی ترپ چیست

روآ اسپرت

موتور شیشه بالابر پراید

پژو اسپرت

پژو روا اسپرت

افتامات چیست؟

هدرز برای آردی

موتور شیشه بالابر

آردی اسپرت

اردی

پژو آردی اسپرت

ترموستات روا

مباحث درباره rd

بخاری اردی

رادیاتور بخاری آردی

افتامات چیست

چراغ باز بودن در صفحه کیلومتر اردی

اردی اسپرتشیشه بالابر پرایدادونسر چیستپژو روآ اسپرتپلیت عقب روآتنظیم‏ ‏کلاچ‏ ‏رواسال

Members who have read this thread : 311

You do not have permission to view the list of names.

کلمات کلیدی این موضوع

111، 131، 132، 141، 151، 1600، 2000، 2011، 206، 405، 620، abs، cng، engine، esp، fia، fiat، suv، tuning، فلاپ، فني، فنی، فنر، فنرها، فولكس واگن، فوری فروشی، فیلم، فیلتر هوا، فابریک، فتوشاپ، فرمون، فرمان، فروم، فروش، فروشنده، قفل، قوانین، قیمت، قیمت موتور، قیمت ماشین، قیمت چراغ، قالپاق، قدیمی، قدرت، قطعه، قطعه شناسی، قطعات، كورس، لنت نو، لوله، لوازم، لوازم یدکی، لوازمی، لیفت بک، لیکومولی، لامپ، لاستیک، لاستیک ماشین، لب گلگیر، مقاله، مقایسه، منیفولد، منیفولد هوا، منبع اگزوز، منبع اسپرت، مه شکن، مهارت، موتور، موتور پیکان، موتور پراید، موتور سیکلت، مکمل، مکانیک، مکانیکی، مکانیزم، مگان، مانیفولد، ماکسیما، ماشين، ماشین، ماشین من، ماشین ها، ماشین کثیف، ماشین گاز سوز، ماشین بازی، ماشین جدید، ماشین خارجی، ماشین زیبا، ماشین سنگین، ماشین شما، ماشین عروس، ماشینی، متالیک، محفظه، مدل، مدیریت، مزایا، مزایا و معایب، مزدا، مشکل، مصرف، مصرف سوخت، معاینه فنی، معرفی، مغناطیسی، نقش، نقشه خوان، نقشه خوانی، نمایشگاه، نمد کاپوت، نویگیشن، نیم کلاچ، چینی، نیاز، نیتروژن، نیسان، چپ کردن، ناچ بک، نرم افزار، چرب، چرخ، چرخهاي جلو، چسبندگی، نشتی، نصب باند، هنگام، هیدرولیک، هاچ بک، های، هدرز، هزینه، وانت، وانت پیکان، وایر، واگن، واشر سر سیلندر، واشر سرسیلندر، وجود، وسواس، یاتاقان، یزد تایر، یعنی، ژاپنی، کف خواب، کلوپ، کلیپ، کلاچ، کلاج، کمک، کمک فنر، کمک لوازمی، کمک گازی، کنید، کولر، کوچه، کوپه، کوئل، کوبیدن، کوتاه، کورس، کورسا، کاهش ارتفاع، کاپوت، کارواش، کارا، کاربراتور، کارتل، کارشناس، کره ای، کردن، گل، گلف، گوگل، گوشی، گیربکس، گالری، گارد، گاز ماشین، گاز خودرو، گاز سوز، گردهمایی، گشتاور، پلیس، پلاک، پلاستیک، پمپ، پمپ هیدرولیک، پمپ بنزین، پنچر، پول، پولیش، پی کی، پیکان، پیست، پیستون، پیشنهاد، پژو، پژو 405، پژو پارس، پژویی، پایداری، پارکینگ، پخش، پخش ماشین، پدال گاز، پراید، پراید اسپرت، پرشیا، www.iraniantuning.com، ؟، آفرود، آلمانی، آلودگی، آموزش، آمپر، آمریکایی، آینه برقی، آپاراتی، آپشن، آئودی، آب بندی، آج لاستیک، آرم، آردی، افت فشار، ال ای دی، ال90، انژکتور، انتقال، انتقال قدرت، انجمن، ایمنی، اینتر کولر، ایران، ایران خودرو، ایرانی، ایرانیان، ایرانیان تیونینگ، ایرانخودرو، ایراد، ایساکو، اگزوز، اتوماتیک، اتومبیل، اتوبوس، اتوبان، اتاق، احتراق، اختراع، اختصاصی، اروپا، ارت، ارت ماشین، ارت استاندارد، ارت زدن، ارتفاع، ارتفاع ماشین، ارتفاع استاندارد، اردی، اسپورت، اسپری، اسپرت، اسپرت کردن، اسب بخار، استاندارد، استارت، اشک، اظهار، بلندگو، بنز، بنزین، بهران، بوستر، بی ام و، بیمه، بیس، بک فایر، بالابر، باند، باند خربزه ای، باک، باکس، باتری، باد نیترو، بار، بازی، بازار، باطری، بحث، بدنه، برق، برق ماشین، برای، تقویت موتور، تولید انبوه، تویوتا، توتال، توجه، توربو، تیونینگ، تیوتر، تیپ، تیبا، تایمینگ، تایر، تاکسی، تاپیک، تبلیغ، تبلیغات، تحقیق، تحلیل، ترموستات، ترمز، ترمز ماشین، ترمزگیری، ترافیک، تسمه، تصویر، تصادف، تصادفی، تصادفات، تعلیق، تعمیر، تعمیر موتور، تعمیرگاه، تعویض روغن، تغییر ارتفاع، جلوگیری، جامع، جای پیچ، جاده، جرقه، حرارت، خلاف، خنده دار، خواب، خود، خودرو، خودرویی، خاکستری، خازن، خاص، خاطره، خبر، خروجی هوا، خرید، خرید کاپوت، خربزه ای، خسارت، خسته، خش گیر، خط عمیق، دلتنگ، دنده، دنده عقب، دندون، دوم، دوچرخه، دوو، دودی، دور موتور، دیزل، دیسک، دیسک ترمز، دانلود، دانشگاه، داخل ماشین، داخلی، دادن، دارند، دریفت، دزدی، دست دوم، رله، رنو، رنو 5، رنو سوار، رنگ، روکش صندلی، روش، روغن، روغن موتور، روغن موتور پراید، روغن کاری، روغن ترمز، رینگ، رینگ 20، رینگ و لاستیک، رینگ اسپورت، رینگ اسپرت، ریس، رگلاژ، رانندگی، رانندگان، راندمان، راهنمایی، راهنمایی رانندگی، رادیاتور، راست، زنون، زندگی، زانتیا، سمند، سمند ال ایکس، سمباده، سنسور، سوپاپ، سوپر، سوپر شارژر، سوخت، سيلندر، سيستم، سی ان جی، سیلندر، سیلو، سیم کشی، سیستم، سیستم باز، سپر اسپرت، سالم، سایت، سایش، ساب، ساب باکس، ساسات، ساعت، سدان، سر اگزوز، سر سیلندر، سرقت، سرگرمی، سراگزوز، سرسیلندر، سرعت، شما، شمال، شمع، شهر، شهري، شود، شيشه، شیشه بالابر، شیشه دودی، شارژ، شاسی، شتاب، شتاب ماشین، شتاب گیری، شده، شرکت، صفحه، صفحه کلاچ، صفر، صندوق، صوتی، صوتی تصویری، صافکاری، ضبط، ضعف، طنز، طراحی، طرح، علم، عکس، عکس ماشین، عکس از، عکس جدید، عکسای

نمایش برچسب‌ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
نام‌نویسی
درباره ما

سی ام مرداد ماه سا ل 91 بود که تصمیم بر ایجاد تیونینگ ایرانیان گرفتم ؛ تجارب زیادی کسب شد اما مهم ترین شعار و هدف ما خدمت به دوستان و عاشقان ماشین است! این انجمن ، به جرات اولین انجمنی است که میان کاربران و مدیران آن تفاوتی نیست و تمامی کاربران با مدیران احساس راحتی می کندد.هرچه داریم ازشماست! تنهایمان نگذارید!

ارسال پیام به مدیر سایت
دوستان ما
لینک های مفید
ابزار ها
بارگذاری مجدد کد امنیتی مندرج در تصویر را وارد کنید: