مباحث آزاد در مورد روا و آردی(پروژه استیج عمومی اعضای روا و آر دی) - صفحه 547
کاربری
کاربر گرامی به انجمن تخصصی خودرو تیونینگ ایرانیان خوش آمدید . اگر این نخستین بازدید شما از سایت است , لطفا ثبت نام کنید:
تبلیغات (سفارش)
banner banner banner banner

هدف از ايجاد تاپيک :

صفحه 547 از 573 نخستنخست ... 47447497537540541542543544545546547548549550551552553554557 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از 5,461 به 5,470 از 5726

نمایش : 446510 , پاسخ ها : 5725
موضوع: مباحث آزاد در مورد روا و آردی(پروژه استیج عمومی اعضای روا و آر دی)

  1. #5461
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    بهمن 1395
    خودروی من
    rd
    نوشته ها
    3
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال
    سلام ممنون بابت راهنمايي كلي بنده مشهد هستم
    كوشش رادياتور بخرم يا ارمكو يا ايران رادياتور؟

    - - - - ادغام دو پست پشت سر هم - - - -

    سلام ممنونم از جواب كلي
    من مشهد هستم
    كدام برند رو بخرم (كوشش ارمكو يا ايراان رادياتور) بحث كيفيت و گارانتي و....

  2. #5462
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    اردیبهشت 1393
    خودروی من
    روآ
    نوشته ها
    1,366
    تشکر
    378
    تشکر شده 730 بار در 537 ارسال
    فابریکیا کوشش رادیاتورن
    رادیات دولول تو سایت کوشش رادیاتور من فقط دیدم
    اگه ایران رادیاتور دولول داشت ایران رادیاتور بگیرین درغیر این صورت کوشش رادیاتور
    فقط سعی کنین دولولشو بگیرین

    - - - - ادغام دو پست پشت سر هم - - - -

    قیمت و عکس رادیاتم درج کنین اینجا

    کاربر زیر به خاطر ارسال مفید yasin9496 از ایشان تشکر کرده است:

    amir_zm (دوشنبه 25 بهمن 95)

    پشت یه نیسان خوندم ...
    با این همه دست انداز نمی مونه پس انداز...

  3. #5463
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    بهمن 1395
    خودروی من
    rd
    نوشته ها
    3
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال
    ممنونم اطلاعات خوبي دادي

  4. #5464
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    تیر 1394
    خودروی من
    roa
    نوشته ها
    669
    تشکر
    652
    تشکر شده 602 بار در 398 ارسال
    نوشته اصلی توسط drmohmmadjavad نمایش پست اصلی
    سلام ممنون بابت راهنمايي كلي بنده مشهد هستم
    كوشش رادياتور بخرم يا ارمكو يا ايران رادياتور؟

    - - - - ادغام دو پست پشت سر هم - - - -

    سلام ممنونم از جواب كلي
    من مشهد هستم
    كدام برند رو بخرم (كوشش ارمكو يا ايراان رادياتور) بحث كيفيت و گارانتي و....
    سلام دوست عزیز
    اول از همه رادیاتور ایران

    اگر نبود آرمکو و در انتها اگر نبود کوشش تهیه کنید.
    دو لول و تک لول هم بستگی به محل داره ولی در کل تک لول هم بخوبی جواب میده

    - - - - ادغام دو پست پشت سر هم - - - -

    نوشته اصلی توسط yasin9496 نمایش پست اصلی
    اینم امار معاینه فنی از اتل ما
    بدون کتالیزور
    ازمایش CO فک کنم نشون میده که احتراق کامله یا نه
    چه اکسیژنیم نصبت به ماشین دوستان تولید میکنه
    این لغزشای جانبی برای عقب و جلو همون نیروی G؟
    باس یجوری به واحدای اینا دستری پیدا کنیم
    سلام
    یاسین جان اکسیژن زیاد دلیلی بر خوب بودن نیست، اصلا فکر کردین چرا اکسیژن رو حد مجاز براش گذاشتن، در واقع هر چی بیشتر باشه بهتره دیگه
    موتور تقریبا بعد احتراق هیچ اکسیژنی برای پس دادن نداره و اکسیژنی که توی خروجی مشاهده میشه از درز های سرسیلندر تا خروجی اگزوز به داخل کشیده میشه. اگر اگزوز ماشین مشکل داشته باشه (شکستگی و سوراخ) این عدد بالا میره و باعث میشه نتونیم میزان دقیق و واقعی گاز های دیگه رو اندازه بگیریم و در واقع اعداد درست به دست نیان، واسه همین تو معاینه فنی حد مجاز برای اکسیژن در نظر گرفتن.


    راستی دیدم در مورد گاز و بنزین دوستان صحبت کرده بودن، توی معاینه فنی اصلا کاری ندارن با کدوم سوخت وارد میشی، برای مثال برای ما پارسال ایراد داشت و روی بنزین رد شد، دفعه دوم با گاز رفتیم و پاس شد.

    کاربر زیر به خاطر ارسال مفید amir_zm از ایشان تشکر کرده است:

    rdi (چهارشنبه 27 بهمن 95)


  5. #5465
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    اردیبهشت 1393
    خودروی من
    روآ
    نوشته ها
    1,366
    تشکر
    378
    تشکر شده 730 بار در 537 ارسال
    نوشته اصلی توسط amir_zm نمایش پست اصلی
    سلام دوست عزیز
    اول از همه رادیاتور ایران

    اگر نبود آرمکو و در انتها اگر نبود کوشش تهیه کنید.
    دو لول و تک لول هم بستگی به محل داره ولی در کل تک لول هم بخوبی جواب میده

    - - - - ادغام دو پست پشت سر هم - - - -



    سلام
    یاسین جان اکسیژن زیاد دلیلی بر خوب بودن نیست، اصلا فکر کردین چرا اکسیژن رو حد مجاز براش گذاشتن، در واقع هر چی بیشتر باشه بهتره دیگه
    موتور تقریبا بعد احتراق هیچ اکسیژنی برای پس دادن نداره و اکسیژنی که توی خروجی مشاهده میشه از درز های سرسیلندر تا خروجی اگزوز به داخل کشیده میشه. اگر اگزوز ماشین مشکل داشته باشه (شکستگی و سوراخ) این عدد بالا میره و باعث میشه نتونیم میزان دقیق و واقعی گاز های دیگه رو اندازه بگیریم و در واقع اعداد درست به دست نیان، واسه همین تو معاینه فنی حد مجاز برای اکسیژن در نظر گرفتن.


    راستی دیدم در مورد گاز و بنزین دوستان صحبت کرده بودن، توی معاینه فنی اصلا کاری ندارن با کدوم سوخت وارد میشی، برای مثال برای ما پارسال ایراد داشت و روی بنزین رد شد، دفعه دوم با گاز رفتیم و پاس شد.
    به چه نکته ای اشاره کردین
    منبع اخرمو یه سوراخ ریز کردم که اب داخلش بریزه تو منبع دریاچه نشه
    پس این سری باید اون سوراخ منبعو پلمپ کنم ببینم نتایج چی میشه

    کاربر زیر به خاطر ارسال مفید yasin9496 از ایشان تشکر کرده است:

    amir_zm (سه شنبه 26 بهمن 95)

    ویرایش توسط yasin9496 : سه شنبه 26 بهمن 95 در ساعت 10:09 قبل از ظهر
    پشت یه نیسان خوندم ...
    با این همه دست انداز نمی مونه پس انداز...

  6. #5466
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    اردیبهشت 1394
    خودروی من
    روا سال 1.7
    نوشته ها
    263
    تشکر
    62
    تشکر شده 137 بار در 104 ارسال
    با سلام امروز 26 تومن پیاده شدم واسه معاینه فنی ، معاینه اول مربوط به سال قبل و با سوخت گاز انجام شده (عکس اول) معاینه امروز با سوخت بنزین بود . هر دو معاینه فنی هم بدون کاتالیزور بوده. ماشین تغییر خاصی نداشته جز تعویض لاستیک ها و احتمالا نرمی فنر ها بخاطر لاستیک های جدید بوده . و نکته جالب افزایش وزن 100 کیلویی خودرو نسبت به سال قبله ماشین باید رژیم بگیره

    2 کاربر به خاطر ارسال مفید amiriehsan از ایشان تشکر کرده اند:

    amir_zm (سه شنبه 26 بهمن 95),rdi (چهارشنبه 27 بهمن 95)

    ویرایش توسط amiriehsan : سه شنبه 26 بهمن 95 در ساعت 04:56 بعد از ظهر

  7. #5467
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    تیر 1394
    خودروی من
    roa
    نوشته ها
    669
    تشکر
    652
    تشکر شده 602 بار در 398 ارسال
    نوشته اصلی توسط yasin9496 نمایش پست اصلی
    به چه نکته ای اشاره کردین
    منبع اخرمو یه سوراخ ریز کردم که اب داخلش بریزه تو منبع دریاچه نشه
    پس این سری باید اون سوراخ منبعو پلمپ کنم ببینم نتایج چی میشه
    مچت رو گرفتم
    البته اگزوز این ماشین کلا خیلی مشکل داره و مخصوصا محل هایی که تکه هستن (یکی زیر راننده و یکی توی گلویی بالای دیفرانسیل) اصلا واشر ندارن و درز زیادی دارن.

  8. #5468
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    اردیبهشت 1393
    خودروی من
    روآ
    نوشته ها
    1,366
    تشکر
    378
    تشکر شده 730 بار در 537 ارسال
    نوشته اصلی توسط amiriehsan نمایش پست اصلی
    با سلام امروز 26 تومن پیاده شدم واسه معاینه فنی ، معاینه اول مربوط به سال قبل و با سوخت گاز انجام شده (عکس اول) معاینه امروز با سوخت بنزین بود . هر دو معاینه فنی هم بدون کاتالیزور بوده. ماشین تغییر خاصی نداشته جز تعویض لاستیک ها و احتمالا نرمی فنر ها بخاطر لاستیک های جدید بوده . و نکته جالب افزایش وزن 100 کیلویی خودرو نسبت به سال قبله ماشین باید رژیم بگیره

    مثل اینکه ترازوهاشون تراز نیس
    باس ببریم رو بازکول وزن کنیم
    بقیه ابزاراشونم معلوم نیس درست باشه

    دوستان برای واشر منیفولد چه چسبی میشه گیر اورد که نسوزه از حرارت اگزوز؟
    اینجور که داش امیر گفت همه جاش نشتی داره

    کاربر زیر به خاطر ارسال مفید yasin9496 از ایشان تشکر کرده است:

    rdi (چهارشنبه 27 بهمن 95)

    پشت یه نیسان خوندم ...
    با این همه دست انداز نمی مونه پس انداز...

  9. #5469
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    اردیبهشت 1394
    خودروی من
    روا سال 1.7
    نوشته ها
    263
    تشکر
    62
    تشکر شده 137 بار در 104 ارسال
    نوشته اصلی توسط yasin9496 نمایش پست اصلی
    مثل اینکه ترازوهاشون تراز نیس
    باس ببریم رو بازکول وزن کنیم
    بقیه ابزاراشونم معلوم نیس درست باشه

    دوستان برای واشر منیفولد چه چسبی میشه گیر اورد که نسوزه از حرارت اگزوز؟
    اینجور که داش امیر گفت همه جاش نشتی داره
    والا ظاهرا معاینه فنی سال قبل مشکل داشت ، امسال رفتم دستگاههاشون نو شده بود . در مورد اکسیژن تو خروجی هم معاینه منو ببینید با گاز مقدارش ناچیز بوده ولی با بنزین مقدارش 2 برابر شده ، البته مقداری از وسط اگزوز اون قسمت کلیپس نشتی هست ولی خب سال قبل هم با گاز بود ،

    2 کاربر به خاطر ارسال مفید amiriehsan از ایشان تشکر کرده اند:

    rdi (چهارشنبه 27 بهمن 95),yasin9496 (چهارشنبه 27 بهمن 95)


  10. #5470
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    دی 1392
    محل سکونت
    ایران27 س
    خودروی من
    روا85سفید-پیکان وانت93 1.7CNG
    نوشته ها
    592
    تشکر
    306
    تشکر شده 378 بار در 260 ارسال
    نوشته اصلی توسط yasin9496 نمایش پست اصلی
    تو بسته بندی ایساکور تام فیلتر فک کنم هست
    فیلتر یا سرکان بگیرین یا تام فیلتر جفتش میگن خوبه
    ولی فک کنم تام فیلتر استاندارد iso بالاتری از سرکان داره
    ایرانول ریسینگ قیمتش ندارم ولی چون تاپیت هیدرولیکه باس روغن 10 40 باشه تو موتور از اونجا که بهران مرخص شده کیفیتش!ریسینگ ایرانول بهتره
    10w40بریزم از کاسه نمد ها روغن نریزه؟
    السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین (ع)

موضوعات مشابه

  1. پروژه های استیج 1 اردی و روآ
    توسط عبد درگاه الله در انجمن پروژه های استیج I
    پاسخ: 70
    آخرين نوشته: پنجشنبه 05 تیر 93, 08:43 قبل از ظهر
  2. معرفی پژو 308sw استیشن واگن
    توسط ata.ahvaz در انجمن پژو Peugeot
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه 17 دی 92, 10:07 بعد از ظهر
  3. پروژه های استیج پراید
    توسط LORD2013 در انجمن پراید Pride - سایپا
    پاسخ: 67
    آخرين نوشته: سه شنبه 26 آذر 92, 02:46 بعد از ظهر
  4. هدف از تقسیم پروژه های استیج چیست ؟؟
    توسط ata.ahvaz در انجمن مقالات و گزارشات آموزشی تیونینگ
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: یکشنبه 26 خرداد 92, 02:29 بعد از ظهر
  5. پاسخ: 0
    آخرين نوشته: پنجشنبه 30 شهریور 91, 03:21 بعد از ظهر

بازدید کنندگان با جستجوی های زیر این صفحه را پیدا کرده اند

آفتامات چیست

روا اسپرت

آنتی ترپ چیست

روآ اسپرت

موتور شیشه بالابر پراید

پژو اسپرت

پژو روا اسپرت

افتامات چیست؟

هدرز برای آردی

موتور شیشه بالابر

پژو آردی اسپرت

آردی اسپرت

اردی

ترموستات روا

مباحث درباره rd

بخاری اردی

رادیاتور بخاری آردی

افتامات چیست

اردی اسپرت

چراغ باز بودن در صفحه کیلومتر اردی

شیشه بالابر پرایدادونسر چیستپژو روآ اسپرتپلیت عقب روآپلیت عقب آردی

Members who have read this thread : 376

You do not have permission to view the list of names.

کلمات کلیدی این موضوع

111، 131، 132، 141، 151، 1600، 2000، 2011، 206، 405، 620، abs، cng، engine، esp، fia، fiat، suv، tuning، فلاپ، فني، فنی، فنر، فنرها، فولكس واگن، فوری فروشی، فیلم، فیلتر هوا، فابریک، فتوشاپ، فرمون، فرمان، فروم، فروش، فروشنده، قفل، قوانین، قیمت، قیمت موتور، قیمت ماشین، قیمت چراغ، قالپاق، قدیمی، قدرت، قطعه، قطعه شناسی، قطعات، كورس، لنت نو، لوله، لوازم، لوازم یدکی، لوازمی، لیفت بک، لیکومولی، لامپ، لاستیک، لاستیک ماشین، لب گلگیر، مقاله، مقایسه، منیفولد، منیفولد هوا، منبع اگزوز، منبع اسپرت، مه شکن، مهارت، موتور، موتور پیکان، موتور پراید، موتور سیکلت، مکمل، مکانیک، مکانیکی، مکانیزم، مگان، مانیفولد، ماکسیما، ماشين، ماشین، ماشین من، ماشین ها، ماشین کثیف، ماشین گاز سوز، ماشین بازی، ماشین جدید، ماشین خارجی، ماشین زیبا، ماشین سنگین، ماشین شما، ماشین عروس، ماشینی، متالیک، محفظه، مدل، مدیریت، مزایا، مزایا و معایب، مزدا، مشکل، مصرف، مصرف سوخت، معاینه فنی، معرفی، مغناطیسی، نقش، نقشه خوان، نقشه خوانی، نمایشگاه، نمد کاپوت، نویگیشن، نیم کلاچ، چینی، نیاز، نیتروژن، نیسان، چپ کردن، ناچ بک، نرم افزار، چرب، چرخ، چرخهاي جلو، چسبندگی، نشتی، نصب باند، هنگام، هیدرولیک، هاچ بک، های، هدرز، هزینه، وانت، وانت پیکان، وایر، واگن، واشر سر سیلندر، واشر سرسیلندر، وجود، وسواس، یاتاقان، یزد تایر، یعنی، ژاپنی، کف خواب، کلوپ، کلیپ، کلاچ، کلاج، کمک، کمک فنر، کمک لوازمی، کمک گازی، کنید، کولر، کوچه، کوپه، کوئل، کوبیدن، کوتاه، کورس، کورسا، کاهش ارتفاع، کاپوت، کارواش، کارا، کاربراتور، کارتل، کارشناس، کره ای، کردن، گل، گلف، گوگل، گوشی، گیربکس، گالری، گارد، گاز ماشین، گاز خودرو، گاز سوز، گردهمایی، گشتاور، پلیس، پلاک، پلاستیک، پمپ، پمپ هیدرولیک، پمپ بنزین، پنچر، پول، پولیش، پی کی، پیکان، پیست، پیستون، پیشنهاد، پژو، پژو 405، پژو پارس، پژویی، پایداری، پارکینگ، پخش، پخش ماشین، پدال گاز، پراید، پراید اسپرت، پرشیا، www.iraniantuning.com، ؟، آفرود، آلمانی، آلودگی، آموزش، آمپر، آمریکایی، آینه برقی، آپاراتی، آپشن، آئودی، آب بندی، آج لاستیک، آرم، آردی، افت فشار، ال ای دی، ال90، انژکتور، انتقال، انتقال قدرت، انجمن، ایمنی، اینتر کولر، ایران، ایران خودرو، ایرانی، ایرانیان، ایرانیان تیونینگ، ایرانخودرو، ایراد، ایساکو، اگزوز، اتوماتیک، اتومبیل، اتوبوس، اتوبان، اتاق، احتراق، اختراع، اختصاصی، اروپا، ارت، ارت ماشین، ارت استاندارد، ارت زدن، ارتفاع، ارتفاع ماشین، ارتفاع استاندارد، اردی، اسپورت، اسپری، اسپرت، اسپرت کردن، اسب بخار، استاندارد، استارت، اشک، اظهار، بلندگو، بنز، بنزین، بهران، بوستر، بی ام و، بیمه، بیس، بک فایر، بالابر، باند، باند خربزه ای، باک، باکس، باتری، باد نیترو، بار، بازی، بازار، باطری، بحث، بدنه، برق، برق ماشین، برای، تقویت موتور، تولید انبوه، تویوتا، توتال، توجه، توربو، تیونینگ، تیوتر، تیپ، تیبا، تایمینگ، تایر، تاکسی، تاپیک، تبلیغ، تبلیغات، تحقیق، تحلیل، ترموستات، ترمز، ترمز ماشین، ترمزگیری، ترافیک، تسمه، تصویر، تصادف، تصادفی، تصادفات، تعلیق، تعمیر، تعمیر موتور، تعمیرگاه، تعویض روغن، تغییر ارتفاع، جلوگیری، جامع، جای پیچ، جاده، جرقه، حرارت، خلاف، خنده دار، خواب، خود، خودرو، خودرویی، خاکستری، خازن، خاص، خاطره، خبر، خروجی هوا، خرید، خرید کاپوت، خربزه ای، خسارت، خسته، خش گیر، خط عمیق، دلتنگ، دنده، دنده عقب، دندون، دوم، دوچرخه، دوو، دودی، دور موتور، دیزل، دیسک، دیسک ترمز، دانلود، دانشگاه، داخل ماشین، داخلی، دادن، دارند، دریفت، دزدی، دست دوم، رله، رنو، رنو 5، رنو سوار، رنگ، روکش صندلی، روش، روغن، روغن موتور، روغن موتور پراید، روغن کاری، روغن ترمز، رینگ، رینگ 20، رینگ و لاستیک، رینگ اسپورت، رینگ اسپرت، ریس، رگلاژ، رانندگی، رانندگان، راندمان، راهنمایی، راهنمایی رانندگی، رادیاتور، راست، زنون، زندگی، زانتیا، سمند، سمند ال ایکس، سمباده، سنسور، سوپاپ، سوپر، سوپر شارژر، سوخت، سيلندر، سيستم، سی ان جی، سیلندر، سیلو، سیم کشی، سیستم، سیستم باز، سپر اسپرت، سالم، سایت، سایش، ساب، ساب باکس، ساسات، ساعت، سدان، سر اگزوز، سر سیلندر، سرقت، سرگرمی، سراگزوز، سرسیلندر، سرعت، شما، شمال، شمع، شهر، شهري، شود، شيشه، شیشه بالابر، شیشه دودی، شارژ، شاسی، شتاب، شتاب ماشین، شتاب گیری، شده، شرکت، صفحه، صفحه کلاچ، صفر، صندوق، صوتی، صوتی تصویری، صافکاری، ضبط، ضعف، طنز، طراحی، طرح، علم، عکس، عکس ماشین، عکس از، عکس جدید، عکسای

نمایش برچسب‌ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
نام‌نویسی
درباره ما

سی ام مرداد ماه سا ل 91 بود که تصمیم بر ایجاد تیونینگ ایرانیان گرفتم ؛ تجارب زیادی کسب شد اما مهم ترین شعار و هدف ما خدمت به دوستان و عاشقان ماشین است! این انجمن ، به جرات اولین انجمنی است که میان کاربران و مدیران آن تفاوتی نیست و تمامی کاربران با مدیران احساس راحتی می کندد.هرچه داریم ازشماست! تنهایمان نگذارید!

ارسال پیام به مدیر سایت
دوستان ما
لینک های مفید
ابزار ها
بارگذاری مجدد کد امنیتی مندرج در تصویر را وارد کنید: