مباحث آزاد در مورد روا و آردی(پروژه استیج عمومی اعضای روا و آر دی) - صفحه 545
کاربری
کاربر گرامی به انجمن تخصصی خودرو تیونینگ ایرانیان خوش آمدید . اگر این نخستین بازدید شما از سایت است , لطفا ثبت نام کنید:
تبلیغات (سفارش)
banner banner banner banner

هدف از ايجاد تاپيک :

صفحه 545 از 548 نخستنخست ... 45445495535538539540541542543544545546547548 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از 5,441 به 5,450 از 5474

نمایش : 394845 , پاسخ ها : 5473
موضوع: مباحث آزاد در مورد روا و آردی(پروژه استیج عمومی اعضای روا و آر دی)

  1. #5441
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    دی 1392
    محل سکونت
    ایران27 س
    خودروی من
    روا85سفید-پیکان وانت93 1.7CNG
    نوشته ها
    560
    تشکر
    282
    تشکر شده 353 بار در 246 ارسال
    اصلاح میکنم تندر چرخهای عقب هم ای بی اس هست
    السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین (ع)

  2. #5442
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    دی 1392
    محل سکونت
    ایران27 س
    خودروی من
    روا85سفید-پیکان وانت93 1.7CNG
    نوشته ها
    560
    تشکر
    282
    تشکر شده 353 بار در 246 ارسال
    اقا مشکل رفع شد.سیم سمت شاگرد رو لخت کردیم درست و حسابی اتصال دادیم رفع شد .
    ر وی برف هم که میزنی تخ تخ صدا میده میکوبه رو پای ادم که این یعنی درسته و عمل میکنه.
    بازم ممنونم از راهنمایی های همتون.

    2 کاربر به خاطر ارسال مفید manoochehr از ایشان تشکر کرده اند:

    rdi (جمعه 22 بهمن 95),yasin9496 (جمعه 22 بهمن 95)

    السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین (ع)

  3. #5443
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    اردیبهشت 1394
    خودروی من
    روا سال 1.7
    نوشته ها
    255
    تشکر
    55
    تشکر شده 124 بار در 99 ارسال
    سلااااااااااام خدمت عزیزان ، موعد معاینه فنی شده ، سال قبل با گاز رفتم معاینه فنی کنه و پاس کردم همه چیو ، ماشینم کاتالیست نداره یعنی بی تجربگی کردم برش داشتم الان پشیمونم ، حالا امسال با بنزین میرم معاینه فنی ببینم چی میشه اگه آلیندگی بالا بود میرم دوباره نصبش میکنم چون فکر میکنم آلایندگی گاز کمتر باشه ، حدس میزنم علت چیک چیک سوپاپ ها در شیب ها نبود کاتالیزور باشه که فشار پشت سوپاپ کم میشه سوپاپ میکوبه !! میتونه این فرضیه درست باشه ؟ فقط هم با سوخت بنزین این صدا شنیده میشه ؟ کلا معایب برداشتن کاتالیزور چیه ؟ این سری دیگه ماشین بگیرم اصلا دستکاریش نمیکنم

    اصلا یه جوری عذاب وجدان گرفتم واسه اینکه هوا رو آلوده میکنم

    نتیجه تست معاینه فنی سال قبل براتون میذارم من چیز زیادی سر در نمیارم ببین خوبه ؟


  4. #5444
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    دی 1393
    خودروی من
    سانتافه 2016 GDI
    نوشته ها
    40
    تشکر
    62
    تشکر شده 31 بار در 22 ارسال
    نوشته اصلی توسط amiriehsan نمایش پست اصلی
    سلااااااااااام خدمت عزیزان ، موعد معاینه فنی شده ، سال قبل با گاز رفتم معاینه فنی کنه و پاس کردم همه چیو ، ماشینم کاتالیست نداره یعنی بی تجربگی کردم برش داشتم الان پشیمونم ، حالا امسال با بنزین میرم معاینه فنی ببینم چی میشه اگه آلیندگی بالا بود میرم دوباره نصبش میکنم چون فکر میکنم آلایندگی گاز کمتر باشه ، حدس میزنم علت چیک چیک سوپاپ ها در شیب ها نبود کاتالیزور باشه که فشار پشت سوپاپ کم میشه سوپاپ میکوبه !! میتونه این فرضیه درست باشه ؟ فقط هم با سوخت بنزین این صدا شنیده میشه ؟ کلا معایب برداشتن کاتالیزور چیه ؟ این سری دیگه ماشین بگیرم اصلا دستکاریش نمیکنم

    اصلا یه جوری عذاب وجدان گرفتم واسه اینکه هوا رو آلوده میکنم

    نتیجه تست معاینه فنی سال قبل براتون میذارم من چیز زیادی سر در نمیارم ببین خوبه ؟

    چه جالب نفهمیده رو گازه؟ من رفتم همونجوری روشن رو گاز بود دسگاه رو زد گفت رو گازه بزن بنزین! زدم بنزین تست کرد.
    وزن مال شما رو زده 1202 کیلو ولی مال من رو زده بالای 1300 کیلو! چرا اینقدر اختلاف داره؟

  5. #5445
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    اردیبهشت 1393
    خودروی من
    روآ
    نوشته ها
    1,272
    تشکر
    353
    تشکر شده 636 بار در 478 ارسال
    این معاینه فنی تو تهران گرفته شده؟
    چقد فرق داره با معاینه فی اینجا!

    معایب برداشتن کاتالیزور افزایش صدا و الودگی محیط زیست
    البته اونطور که میگن کاتالیزورای ایرانی با خارجکیاش تفاوت زیادی داره اینای ایران شبه کاتالیزوره

    تیک تیک سوپاپا تو سراشیبی بخاطر اینکه شما پاتو از رو گاز بر میداری و مقداری فشار اویل پمپ میاد پایین
    چون روا سال فیلراش با فشار روغن تنظیم میشه بخاطر همین فشار اویل پمپ کم بشه تنظیم سوپاپا بهم میخوره(روغن ایرانول ریسینگ بریزین واسه روا سال خوب جواب داده)
    ربطی به کمپرس و فشار نداره اون صدا
    البته این نظر من دوستان اهل فن نظرشون مطمئن تره

    تو دفترچه وزن ماشینو 1090 زده روا1600 البته

    کاربر زیر به خاطر ارسال مفید yasin9496 از ایشان تشکر کرده است:

    amiriehsan (جمعه 22 بهمن 95)

    ویرایش توسط yasin9496 : جمعه 22 بهمن 95 در ساعت 11:32 قبل از ظهر
    پشت یه نیسان خوندم ...
    با این همه دست انداز نمی مونه پس انداز...

  6. #5446
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    دی 1392
    محل سکونت
    ایران27 س
    خودروی من
    روا85سفید-پیکان وانت93 1.7CNG
    نوشته ها
    560
    تشکر
    282
    تشکر شده 353 بار در 246 ارسال
    نوشته اصلی توسط yasin9496 نمایش پست اصلی
    این معاینه فنی تو تهران گرفته شده؟
    چقد فرق داره با معاینه فی اینجا!

    معایب برداشتن کاتالیزور افزایش صدا و الودگی محیط زیست
    البته اونطور که میگن کاتالیزورای ایرانی با خارجکیاش تفاوت زیادی داره اینای ایران شبه کاتالیزوره

    تیک تیک سوپاپا تو سراشیبی بخاطر اینکه شما پاتو از رو گاز بر میداری و مقداری فشار اویل پمپ میاد پایین
    چون روا سال فیلراش با فشار روغن تنظیم میشه بخاطر همین فشار اویل پمپ کم بشه تنظیم سوپاپا بهم میخوره(روغن ایرانول ریسینگ بریزین واسه روا سال خوب جواب داده)
    ربطی به کمپرس و فشار نداره اون صدا
    البته این نظر من دوستان اهل فن نظرشون مطمئن تره

    تو دفترچه وزن ماشینو 1090 زده روا1600 البته
    درود.
    موتور وانت ما هم روا سال هست پس یعنی ایرانول ریسینگ بریزیم؟قیمتش چنده؟
    فیلتر سرکان چه طوره؟دیجی کالا فک کنم گرون زده؟7-8تومن
    هم فیلتر هوا هم روغن.
    ایساکو خوبه یا سرکان؟
    السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین (ع)

  7. #5447
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    اردیبهشت 1393
    خودروی من
    روآ
    نوشته ها
    1,272
    تشکر
    353
    تشکر شده 636 بار در 478 ارسال
    تو بسته بندی ایساکور تام فیلتر فک کنم هست
    فیلتر یا سرکان بگیرین یا تام فیلتر جفتش میگن خوبه
    ولی فک کنم تام فیلتر استاندارد iso بالاتری از سرکان داره
    ایرانول ریسینگ قیمتش ندارم ولی چون تاپیت هیدرولیکه باس روغن 10 40 باشه تو موتور از اونجا که بهران مرخص شده کیفیتش!ریسینگ ایرانول بهتره
    پشت یه نیسان خوندم ...
    با این همه دست انداز نمی مونه پس انداز...

  8. #5448
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    اردیبهشت 1394
    خودروی من
    روا سال 1.7
    نوشته ها
    255
    تشکر
    55
    تشکر شده 124 بار در 99 ارسال
    نوشته اصلی توسط KAZEMLU نمایش پست اصلی
    چه جالب نفهمیده رو گازه؟ من رفتم همونجوری روشن رو گاز بود دسگاه رو زد گفت رو گازه بزن بنزین! زدم بنزین تست کرد.
    وزن مال شما رو زده 1202 کیلو ولی مال من رو زده بالای 1300 کیلو! چرا اینقدر اختلاف داره؟
    نه نفهمید پس کار خوبی کردم زدم رو گاز این معاینه فنی مال شهرستانه کرمانشاه ، در مورد وزن ماشین نمیدونم . مال شما روا ساله ؟

    - - - - ادغام دو پست پشت سر هم - - - -

    نوشته اصلی توسط yasin9496 نمایش پست اصلی
    چون روا سال فیلراش با فشار روغن تنظیم میشه بخاطر همین فشار اویل پمپ کم بشه تنظیم سوپاپا بهم میخوره(روغن ایرانول ریسینگ بریزین واسه روا سال خوب جواب داده)

    تو دفترچه وزن ماشینو 1090 زده روا1600 البته
    وزن روا سال هم همینو زده ، حالا کدوم قابل استناده خدا میدونه

    والا من یه بار روغن 40 10 ریختم تابستون بود موقع درجا کار کردن چراغ فشار روغن روشن خاموش میشد به صورت خفیف و وقتی گاز میدادم قطع میشد دیگه فقط اون یه بار 40 10 ریختم ، صدای سوپاپ ها هم همچنان بود روی بنزین

    آهان راستی خودم سوار ماشین بودم یه 95 کیلویی میشم با لباس اینا شاید واسه اونه

    کاربر زیر به خاطر ارسال مفید amiriehsan از ایشان تشکر کرده است:

    yasin9496 (شنبه 23 بهمن 95)


  9. #5449
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    دی 1393
    خودروی من
    سانتافه 2016 GDI
    نوشته ها
    40
    تشکر
    62
    تشکر شده 31 بار در 22 ارسال
    نوشته اصلی توسط amiriehsan نمایش پست اصلی
    نه نفهمید پس کار خوبی کردم زدم رو گاز این معاینه فنی مال شهرستانه کرمانشاه ، در مورد وزن ماشین نمیدونم . مال شما روا ساله ؟
    نه روا معمولیه دوگانه سوز:

    [فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ]

    این نتیجه تست با بنزینه.

  10. #5450
    مدیر انجمنمدیر ارشد مدیر انجمن تیونینگ
    تاریخ عضویت
    دی 1391
    محل سکونت
    شیراز
    خودروی من
    پراید
    نوشته ها
    3,975
    تشکر
    823
    تشکر شده 1,864 بار در 1,362 ارسال
    نوشته اصلی توسط manoochehr نمایش پست اصلی
    گویا مال تندر 90دوکاناله هست چون من خودم نگاه کردم اصلا به چرخهای عقب سیم نرفته اما به نظرم میاد که شیلنگ رفت و برگشت داشت به هر چرخ ولی باز نمیدونم.

    - - - - ادغام دو پست پشت سر هم - - - -

    صرفا جهت اطلاع[IMG][فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ][/IMG]

    - - - - ادغام دو پست پشت سر هم - - - -

    نمیدونم شاید هم عکس خوب نیفتاده.دوتا شیلنگ فلزی از پوستر میاد به HECUو چهار تا هم خارج میشه.هر کدوم به یک چرخ میره و هر چرخ جداگانه سیم و سنسور داره حتی من خودم نگاه کردم عقب ها هم رو کله دیفرانسیل دوتا شیلنگ هستن اما ماشین قبلی یک شیلنگ اومده بود و بالای دیفرانسیل یه سه راه بهش وصل بود یعنی از یک شیلنگ به دوتاچرخ روغن میرفت
    تندر90 4کانال هست وسیستم بوش 8.1

    [فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ]

موضوعات مشابه

  1. پروژه های استیج 1 اردی و روآ
    توسط عبد درگاه الله در انجمن پروژه های استیج I
    پاسخ: 70
    آخرين نوشته: پنجشنبه 05 تیر 93, 08:43 قبل از ظهر
  2. معرفی پژو 308sw استیشن واگن
    توسط ata.ahvaz در انجمن پژو Peugeot
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه 17 دی 92, 10:07 بعد از ظهر
  3. پروژه های استیج پراید
    توسط LORD2013 در انجمن پراید Pride - سایپا
    پاسخ: 67
    آخرين نوشته: سه شنبه 26 آذر 92, 02:46 بعد از ظهر
  4. هدف از تقسیم پروژه های استیج چیست ؟؟
    توسط ata.ahvaz در انجمن مقالات و گزارشات آموزشی تیونینگ
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: یکشنبه 26 خرداد 92, 02:29 بعد از ظهر
  5. پاسخ: 0
    آخرين نوشته: پنجشنبه 30 شهریور 91, 03:21 بعد از ظهر

بازدید کنندگان با جستجوی های زیر این صفحه را پیدا کرده اند

آفتامات چیست

روا اسپرت

آنتی ترپ چیست

روآ اسپرت

موتور شیشه بالابر پراید

پژو اسپرت

پژو روا اسپرت

افتامات چیست؟

هدرز برای آردی

موتور شیشه بالابر

آردی اسپرت

اردی

پژو آردی اسپرت

ترموستات روا

مباحث درباره rd

بخاری اردی

رادیاتور بخاری آردی

افتامات چیست

شیشه بالابر پرایدادونسر چیستپژو روآ اسپرتتنظیم‏ ‏کلاچ‏ ‏رواسالآردیپژو اردی اسپرتآنتی ترپ

Members who have read this thread : 339

You do not have permission to view the list of names.

کلمات کلیدی این موضوع

111، 131، 132، 141، 151، 1600، 2000، 2011، 206، 405، 620، abs، cng، engine، esp، fia، fiat، suv، tuning، فلاپ، فني، فنی، فنر، فنرها، فولكس واگن، فوری فروشی، فیلم، فیلتر هوا، فابریک، فتوشاپ، فرمون، فرمان، فروم، فروش، فروشنده، قفل، قوانین، قیمت، قیمت موتور، قیمت ماشین، قیمت چراغ، قالپاق، قدیمی، قدرت، قطعه، قطعه شناسی، قطعات، كورس، لنت نو، لوله، لوازم، لوازم یدکی، لوازمی، لیفت بک، لیکومولی، لامپ، لاستیک، لاستیک ماشین، لب گلگیر، مقاله، مقایسه، منیفولد، منیفولد هوا، منبع اگزوز، منبع اسپرت، مه شکن، مهارت، موتور، موتور پیکان، موتور پراید، موتور سیکلت، مکمل، مکانیک، مکانیکی، مکانیزم، مگان، مانیفولد، ماکسیما، ماشين، ماشین، ماشین من، ماشین ها، ماشین کثیف، ماشین گاز سوز، ماشین بازی، ماشین جدید، ماشین خارجی، ماشین زیبا، ماشین سنگین، ماشین شما، ماشین عروس، ماشینی، متالیک، محفظه، مدل، مدیریت، مزایا، مزایا و معایب، مزدا، مشکل، مصرف، مصرف سوخت، معاینه فنی، معرفی، مغناطیسی، نقش، نقشه خوان، نقشه خوانی، نمایشگاه، نمد کاپوت، نویگیشن، نیم کلاچ، چینی، نیاز، نیتروژن، نیسان، چپ کردن، ناچ بک، نرم افزار، چرب، چرخ، چرخهاي جلو، چسبندگی، نشتی، نصب باند، هنگام، هیدرولیک، هاچ بک، های، هدرز، هزینه، وانت، وانت پیکان، وایر، واگن، واشر سر سیلندر، واشر سرسیلندر، وجود، وسواس، یاتاقان، یزد تایر، یعنی، ژاپنی، کف خواب، کلوپ، کلیپ، کلاچ، کلاج، کمک، کمک فنر، کمک لوازمی، کمک گازی، کنید، کولر، کوچه، کوپه، کوئل، کوبیدن، کوتاه، کورس، کورسا، کاهش ارتفاع، کاپوت، کارواش، کارا، کاربراتور، کارتل، کارشناس، کره ای، کردن، گل، گلف، گوگل، گوشی، گیربکس، گالری، گارد، گاز ماشین، گاز خودرو، گاز سوز، گردهمایی، گشتاور، پلیس، پلاک، پلاستیک، پمپ، پمپ هیدرولیک، پمپ بنزین، پنچر، پول، پولیش، پی کی، پیکان، پیست، پیستون، پیشنهاد، پژو، پژو 405، پژو پارس، پژویی، پایداری، پارکینگ، پخش، پخش ماشین، پدال گاز، پراید، پراید اسپرت، پرشیا، www.iraniantuning.com، ؟، آفرود، آلمانی، آلودگی، آموزش، آمپر، آمریکایی، آینه برقی، آپاراتی، آپشن، آئودی، آب بندی، آج لاستیک، آرم، آردی، افت فشار، ال ای دی، ال90، انژکتور، انتقال، انتقال قدرت، انجمن، ایمنی، اینتر کولر، ایران، ایران خودرو، ایرانی، ایرانیان، ایرانیان تیونینگ، ایرانخودرو، ایراد، ایساکو، اگزوز، اتوماتیک، اتومبیل، اتوبوس، اتوبان، اتاق، احتراق، اختراع، اختصاصی، اروپا، ارت، ارت ماشین، ارت استاندارد، ارت زدن، ارتفاع، ارتفاع ماشین، ارتفاع استاندارد، اردی، اسپورت، اسپری، اسپرت، اسپرت کردن، اسب بخار، استاندارد، استارت، اشک، اظهار، بلندگو، بنز، بنزین، بهران، بوستر، بی ام و، بیمه، بیس، بک فایر، بالابر، باند، باند خربزه ای، باک، باکس، باتری، باد نیترو، بار، بازی، بازار، باطری، بحث، بدنه، برق، برق ماشین، برای، تقویت موتور، تولید انبوه، تویوتا، توتال، توجه، توربو، تیونینگ، تیوتر، تیپ، تیبا، تایمینگ، تایر، تاکسی، تاپیک، تبلیغ، تبلیغات، تحقیق، تحلیل، ترموستات، ترمز، ترمز ماشین، ترمزگیری، ترافیک، تسمه، تصویر، تصادف، تصادفی، تصادفات، تعلیق، تعمیر، تعمیر موتور، تعمیرگاه، تعویض روغن، تغییر ارتفاع، جلوگیری، جامع، جای پیچ، جاده، جرقه، حرارت، خلاف، خنده دار، خواب، خود، خودرو، خودرویی، خاکستری، خازن، خاص، خاطره، خبر، خروجی هوا، خرید، خرید کاپوت، خربزه ای، خسارت، خسته، خش گیر، خط عمیق، دلتنگ، دنده، دنده عقب، دندون، دوم، دوچرخه، دوو، دودی، دور موتور، دیزل، دیسک، دیسک ترمز، دانلود، دانشگاه، داخل ماشین، داخلی، دادن، دارند، دریفت، دزدی، دست دوم، رله، رنو، رنو 5، رنو سوار، رنگ، روکش صندلی، روش، روغن، روغن موتور، روغن موتور پراید، روغن کاری، روغن ترمز، رینگ، رینگ 20، رینگ و لاستیک، رینگ اسپورت، رینگ اسپرت، ریس، رگلاژ، رانندگی، رانندگان، راندمان، راهنمایی، راهنمایی رانندگی، رادیاتور، راست، زنون، زندگی، زانتیا، سمند، سمند ال ایکس، سمباده، سنسور، سوپاپ، سوپر، سوپر شارژر، سوخت، سيلندر، سيستم، سی ان جی، سیلندر، سیلو، سیم کشی، سیستم، سیستم باز، سپر اسپرت، سالم، سایت، سایش، ساب، ساب باکس، ساسات، ساعت، سدان، سر اگزوز، سر سیلندر، سرقت، سرگرمی، سراگزوز، سرسیلندر، سرعت، شما، شمال، شمع، شهر، شهري، شود، شيشه، شیشه بالابر، شیشه دودی، شارژ، شاسی، شتاب، شتاب ماشین، شتاب گیری، شده، شرکت، صفحه، صفحه کلاچ، صفر، صندوق، صوتی، صوتی تصویری، صافکاری، ضبط، ضعف، طنز، طراحی، طرح، علم، عکس، عکس ماشین، عکس از، عکس جدید، عکسای

نمایش برچسب‌ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
نام‌نویسی
درباره ما

سی ام مرداد ماه سا ل 91 بود که تصمیم بر ایجاد تیونینگ ایرانیان گرفتم ؛ تجارب زیادی کسب شد اما مهم ترین شعار و هدف ما خدمت به دوستان و عاشقان ماشین است! این انجمن ، به جرات اولین انجمنی است که میان کاربران و مدیران آن تفاوتی نیست و تمامی کاربران با مدیران احساس راحتی می کندد.هرچه داریم ازشماست! تنهایمان نگذارید!

ارسال پیام به مدیر سایت
دوستان ما
لینک های مفید
ابزار ها
بارگذاری مجدد کد امنیتی مندرج در تصویر را وارد کنید: