مباحث آزاد در مورد روا و آردی(پروژه استیج عمومی اعضای روا و آر دی) - صفحه 544
کاربری
کاربر گرامی به انجمن تخصصی خودرو تیونینگ ایرانیان خوش آمدید . اگر این نخستین بازدید شما از سایت است , لطفا ثبت نام کنید:
تبلیغات (سفارش)
banner banner banner banner

هدف از ايجاد تاپيک :

صفحه 544 از 573 نخستنخست ... 44444494534537538539540541542543544545546547548549550551554 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از 5,431 به 5,440 از 5726

نمایش : 446510 , پاسخ ها : 5725
موضوع: مباحث آزاد در مورد روا و آردی(پروژه استیج عمومی اعضای روا و آر دی)

  1. #5431
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    دی 1392
    محل سکونت
    ایران27 س
    خودروی من
    روا85سفید-پیکان وانت93 1.7CNG
    نوشته ها
    592
    تشکر
    306
    تشکر شده 378 بار در 260 ارسال
    نوشته اصلی توسط rdi نمایش پست اصلی
    درود...
    مواردی گه شما درج کردین و سایر کاربران هم نظر دادند....اینطور به نظر میشود جاهایی هست در سیم کشی که ناشیانه دستکاری شده و مشکل ببار اورده است....خودتان هم به مواردی اشاره کردین...تا میتوانید این موارد را شناسایی و برطرف کنید...و اینکه با توجه به برف یخ منطقه زندگی شما....؟ازمایش ترمز کردین...abs در چرخهای دیگر کار میکند....یا سوا از روشن بودن چراغ و مشکلات یکی از چرخهای عقب...کلا کار هم نمیکند و بکل از کار افتاده است....این ازمایش ساده ای است...سرفراز باشید
    سلام.اتفاقا جناب اردی ای چند روز پیش تست کردم.یادم رفت گزارش کنم.ای بی اس تا حدودی درست عمل میکنه.
    چند بار ترمز زدم مثل ماشین قبل نیست تعادلش خوب حفظ میشه.حتی یه بار یه ذره محکم زدم فقط چرخ جلو رو برف بود سر خرد بلافاصله عقب سمت راننده قفل کرد.چندین بار ترمز زدم مثل ماشین قبلی رو برف تعادلش خارج نمیشه.

    - - - - ادغام دو پست پشت سر هم - - - -

    نوشته اصلی توسط rdi نمایش پست اصلی
    درود...
    مواردی گه شما درج کردین و سایر کاربران هم نظر دادند....اینطور به نظر میشود جاهایی هست در سیم کشی که ناشیانه دستکاری شده و مشکل ببار اورده است....خودتان هم به مواردی اشاره کردین...تا میتوانید این موارد را شناسایی و برطرف کنید...و اینکه با توجه به برف یخ منطقه زندگی شما....؟ازمایش ترمز کردین...abs در چرخهای دیگر کار میکند....یا سوا از روشن بودن چراغ و مشکلات یکی از چرخهای عقب...کلا کار هم نمیکند و بکل از کار افتاده است....این ازمایش ساده ای است...سرفراز باشید
    سلام.اتفاقا جناب اردی ای چند روز پیش تست کردم.یادم رفت گزارش کنم.ای بی اس تا حدودی درست عمل میکنه.
    چند بار ترمز زدم مثل ماشین قبل نیست تعادلش خوب حفظ میشه.حتی یه بار یه ذره محکم زدم فقط چرخ جلو رو برف بود سر خرد بلافاصله عقب سمت راننده قفل کرد.چندین بار ترمز زدم مثل ماشین قبلی رو برف تعادلش خارج نمیشه.

    کاربر زیر به خاطر ارسال مفید manoochehr از ایشان تشکر کرده است:

    yasin9496 (دوشنبه 18 بهمن 95)

    السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین (ع)

  2. #5432
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    دی 1392
    محل سکونت
    ایران27 س
    خودروی من
    روا85سفید-پیکان وانت93 1.7CNG
    نوشته ها
    592
    تشکر
    306
    تشکر شده 378 بار در 260 ارسال
    دوستان دینام روا80امپره.باتری74امپر براش چه طوره؟این ماشین به خاطر فنها مصرف برقش بالاست
    السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین (ع)

  3. #5433
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    اردیبهشت 1393
    خودروی من
    روآ
    نوشته ها
    1,366
    تشکر
    378
    تشکر شده 730 بار در 537 ارسال
    داش منوچهر یه بیگ تری ببند
    همه مشکلات برقی ماشینت تا حد زیادی رفع میشه
    پروانم دیگه نمیبندی

    من میخواستم باتری عوض کنم
    بیگ تری بستم یسال دیگم ازش کار کشیدم
    هنوزم کار میکرد ولی عوض میشد بهتر بود

    کاربر زیر به خاطر ارسال مفید yasin9496 از ایشان تشکر کرده است:

    manoochehr (دوشنبه 18 بهمن 95)

    پشت یه نیسان خوندم ...
    با این همه دست انداز نمی مونه پس انداز...

  4. #5434
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    دی 1392
    محل سکونت
    ایران27 س
    خودروی من
    روا85سفید-پیکان وانت93 1.7CNG
    نوشته ها
    592
    تشکر
    306
    تشکر شده 378 بار در 260 ارسال
    نوشته اصلی توسط yasin9496 نمایش پست اصلی
    داش منوچهر یه بیگ تری ببند
    همه مشکلات برقی ماشینت تا حد زیادی رفع میشه
    پروانم دیگه نمیبندی

    من میخواستم باتری عوض کنم
    بیگ تری بستم یسال دیگم ازش کار کشیدم
    هنوزم کار میکرد ولی عوض میشد بهتر بود
    داداش بیگ تری چی هستش؟
    السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین (ع)

  5. #5435
    rdi
    rdi آنلاین نیست.
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    مرداد 1393
    خودروی من
    rdi
    نوشته ها
    939
    تشکر
    659
    تشکر شده 708 بار در 528 ارسال
    [QUOTE=manoochehr;51787]سلام.اتفاقا جناب اردی ای چند روز پیش تست کردم.یادم رفت گزارش کنم.ای بی اس تا حدودی درست عمل میکنه.
    چند بار ترمز زدم مثل ماشین قبل نیست تعادلش خوب حفظ میشه.حتی یه بار یه ذره محکم زدم فقط چرخ جلو رو برف بود سر خرد بلافاصله عقب سمت راننده قفل کرد.چندین بار ترمز زدم مثل ماشین قبلی رو برف تعادلش خارج نمیشه.

    ......البته شاید این abs...ها روی یخ و برف خیلی خوب کارشان را نشان ندهند...بهتر هست رروی یک سطح لغزنده از اسفالت مثل جاهایی که شن یا خاک نرم روی اسفالت هست ازمایش کنید...غیر از مورد تعادل می بایستی بقیه علایم سالم بودن را داشته باشد...کارایی انرا جستجو کنید! شرمنده طولانی هست و ما برایتان نمی توانیم درج کنیم ولی اطلاعات ان در شبکه نت هست انرا بخوانید و با شرایط کنونی خودرو در هر چهار چرخ را بررسی کنید؟...سرفراز باشید

  6. #5436
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    اردیبهشت 1393
    خودروی من
    روآ
    نوشته ها
    1,366
    تشکر
    378
    تشکر شده 730 بار در 537 ارسال
    بیگ 3 تقویت اتصالات برقیه ماشینه
    منفی باطری به موتور! و از موتور به بدنه! مثبت از دینام به باطری
    سر راه اتصالی که از دینام به باطری میاد یه فیوز 150 آمپری هم گزاشته بشه واسه امنیت بیشتر بهتره
    از این کابلایم که برای سیستم استفاده میکنن میتونی استفاده بکنی
    من واسه این کار از کابل جوش استفاده کردم ولی چون فیوزش اینجا گیرم نیومد نزاشتم
    ضعف برقیه ماشین از بین میره تا حد زیادی

    کاربر زیر به خاطر ارسال مفید yasin9496 از ایشان تشکر کرده است:

    rdi (جمعه 22 بهمن 95)

    ویرایش توسط yasin9496 : سه شنبه 19 بهمن 95 در ساعت 09:28 قبل از ظهر
    پشت یه نیسان خوندم ...
    با این همه دست انداز نمی مونه پس انداز...

  7. #5437
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    تیر 1394
    خودروی من
    roa
    نوشته ها
    669
    تشکر
    652
    تشکر شده 602 بار در 398 ارسال
    نوشته اصلی توسط manoochehr نمایش پست اصلی
    دوستان دینام روا80امپره.باتری74امپر براش چه طوره؟این ماشین به خاطر فنها مصرف برقش بالاست
    سلام
    هیچ مشکلی نداره. البته 66 هم کاملا کفایت میکنه، مگر اینکه سیستم خیلی خیلی قوی داشته باشید. فقط برای باتری بزرگتر از 62 آمپر، باید سینی زیر باتری رو که از یه طرف لبه ی چند میلی متری داره (رو به جلوی ماشین) لبه رو صاف کنید تا باتری جا بشه. برای اینکار سینی رو باز کنید و اون لبه رو برعکس رو جدول یا یه جای محکم قرار بدید و با چکش بکوبید صاف بشه

    2 کاربر به خاطر ارسال مفید amir_zm از ایشان تشکر کرده اند:

    manoochehr (پنجشنبه 21 بهمن 95),rdi (جمعه 22 بهمن 95)


  8. #5438
    مدیر انجمنمدیر ارشد مدیر انجمن تیونینگ
    تاریخ عضویت
    دی 1391
    محل سکونت
    شیراز
    خودروی من
    پراید
    نوشته ها
    3,981
    تشکر
    823
    تشکر شده 1,879 بار در 1,368 ارسال
    نوشته اصلی توسط manoochehr نمایش پست اصلی
    سلام لورد عزیزم.
    والا مدول یا همون hecuوانت دقیقا مثل روا سال هستش و چهار کانال دارد.تاجایی که من میدونم ایران خودرو رو همه ماشیناشون اچ ای سی یو مارک کروز ماندو نصب کرده از وانت و رواسال گرفته تا پارساینم داداش عکسش:دوتا ورودی و چهار تا خروجی داره[img][فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ][/img][img][فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ][/img]

    خب این تا این جا.:ghelyoun:داداش مسوله بعدی اینه که سنسور های چرخ اینا از نوع اکتیو هستن یعنی خودشون ولتاژ تولید نمیکنند و بر مبنای اختلاف پتانسیل عمل میکنند یعنی همیشه تو اون سیم ها برق هست البته من مطمون نیستم از ایساکو میگم اینم عکس:[img][فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ][/img]
    [img][فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ][/img]
    با این حساب من میگم که سیم های اومده از ای سی یو به چرخ عقب برق دارن وگرنه من خودم معتقد بودم که اساس کار این سنسور ها القای مغناطیس هستش اما ایرانخودرو از سنسور نوع فعال تو این ماشین استفاده کرده مزایای سنسور های فعال اینه که تو سرعت پایین حتی1کیلومتر بر ساعت فعالن و براده مراده اهن کمتر جذب میکنن چون زیاد خاصیت اهنربایی ندارن.بازم اگه اشتباه متوجه شدم بگین.
    جناب لورد تستی رو که فرمودین با اهم متر نمیشه با لامپ انجام داد؟مثل لامپ کوچک چراغ جلو؟یا حتی لامپ های ضعیف تر مثل لامپهایی که با باتری1.5روشن میشن؟!
    اینم یکسری اطلاعات برقی و ولتاژِی از سیستم ای بی اس روا و وانت[img][فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ][/img]
    داداش این بند اخر رو متوجه نشدم شرمنده.یعنی چی اگه خطای دو چرخ عقب رو داد به چرخهای جلو وصل کنم؟!
    بازم ممنون.
    راستی اینم یه موضوع بسیار مهم دیگه در خصوص فیوز هایی که تو جعبه فیوز نیستند.این نقشه مال پرایده مال وانت رو هم دارم عین اینه فقط مال وانت 30و40امپره وسلام[img][فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ][/img]
    تصویر مدولی که گذاشتید 2کانال هست یعنی abs تنها برای چرخ های جلو هست وبس

    - - - - ادغام دو پست پشت سر هم - - - -

    نوشته اصلی توسط manoochehr نمایش پست اصلی
    سلام لورد عزیزم.
    والا مدول یا همون HECUوانت دقیقا مثل روا سال هستش و چهار کانال دارد.تاجایی که من میدونم ایران خودرو رو همه ماشیناشون اچ ای سی یو مارک کروز ماندو نصب کرده از وانت و رواسال گرفته تا پارساینم داداش عکسش:دوتا ورودی و چهار تا خروجی داره[IMG][فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ][/IMG][IMG][فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ][/IMG]

    خب این تا این جا.داداش مسوله بعدی اینه که سنسور های چرخ اینا از نوع اکتیو هستن یعنی خودشون ولتاژ تولید نمیکنند و بر مبنای اختلاف پتانسیل عمل میکنند یعنی همیشه تو اون سیم ها برق هست البته من مطمون نیستم از ایساکو میگم اینم عکس:[IMG][فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ][/IMG]
    [IMG][فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ][/IMG]
    با این حساب من میگم که سیم های اومده از ای سی یو به چرخ عقب برق دارن وگرنه من خودم معتقد بودم که اساس کار این سنسور ها القای مغناطیس هستش اما ایرانخودرو از سنسور نوع فعال تو این ماشین استفاده کرده مزایای سنسور های فعال اینه که تو سرعت پایین حتی1کیلومتر بر ساعت فعالن و براده مراده اهن کمتر جذب میکنن چون زیاد خاصیت اهنربایی ندارن.بازم اگه اشتباه متوجه شدم بگین.
    جناب لورد تستی رو که فرمودین با اهم متر نمیشه با لامپ انجام داد؟مثل لامپ کوچک چراغ جلو؟یا حتی لامپ های ضعیف تر مثل لامپهایی که با باتری1.5روشن میشن؟!
    اینم یکسری اطلاعات برقی و ولتاژِی از سیستم ای بی اس روا و وانت[IMG][فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ][/IMG]
    داداش این بند اخر رو متوجه نشدم شرمنده.یعنی چی اگه خطای دو چرخ عقب رو داد به چرخهای جلو وصل کنم؟!
    بازم ممنون.
    راستی اینم یه موضوع بسیار مهم دیگه در خصوص فیوز هایی که تو جعبه فیوز نیستند.این نقشه مال پرایده مال وانت رو هم دارم عین اینه فقط مال وانت 30و40امپره وسلام[IMG][فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ][/IMG]
    تصویر مدولی که گذاشتید 2کانال هست یعنی ABS تنها برای چرخ های جلو هست وبس
    🚗لینک گروه مباحث فنی پراید-تیبا-ریو
    مباحث فنی و تخصصی برقی مکانیک و تیونینگ و آپشن 🚗


    [فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ]

  9. #5439
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    دی 1392
    محل سکونت
    ایران27 س
    خودروی من
    روا85سفید-پیکان وانت93 1.7CNG
    نوشته ها
    592
    تشکر
    306
    تشکر شده 378 بار در 260 ارسال
    نوشته اصلی توسط yasin9496 نمایش پست اصلی
    بیگ 3 تقویت اتصالات برقیه ماشینه
    منفی باطری به موتور! و از موتور به بدنه! مثبت از دینام به باطری
    سر راه اتصالی که از دینام به باطری میاد یه فیوز 150 آمپری هم گزاشته بشه واسه امنیت بیشتر بهتره
    از این کابلایم که برای سیستم استفاده میکنن میتونی استفاده بکنی
    من واسه این کار از کابل جوش استفاده کردم ولی چون فیوزش اینجا گیرم نیومد نزاشتم
    ضعف برقیه ماشین از بین میره تا حد زیادی

    ممنون یاسین جان.اینم یه روش خیلی خوب و ارزان قیمتیه .فعلا تازه باتری رو شارژ کردم خوبه اگه یه ذره ضعیف شه تقویت میکنم.
    مرسی

    - - - - ادغام دو پست پشت سر هم - - - -

    نوشته اصلی توسط LORD2013 نمایش پست اصلی
    تصویر مدولی که گذاشتید 2کانال هست یعنی abs تنها برای چرخ های جلو هست وبس

    - - - - ادغام دو پست پشت سر هم - - - -


    تصویر مدولی که گذاشتید 2کانال هست یعنی ABS تنها برای چرخ های جلو هست وبس
    داداش مطمئنی؟؟میخوای از چرخ های عقب هم عکس بزارم؟؟؟هم سیم رفته به چرخ های عقب همم اینکه من دیروز بازش کردم چرخ دنده زرد رنگی رو شفت سوار بود و سنسور هم جلوش!!!تست کردم عقب هم درست کارمیکنه سمت راننده اما سمت شاگرد اتصالی نداره و قطعه.ترمز زدم رو برف چرخ جلو روی برف بود و لیز خورد بلافاصله چرخ عقب سمت راننده قفل کرد این یعنی توزیع نیرو به درستی انجام میگیره.
    داداش تو کاتالوگ خود ایساکو چندین صفحه در مورد ترمز ای بی اس و عیب یابی توضیح داده تمام خطا های مربوط به چرخ های جلو و عقب و همشو نوشته الان شما میگین عقب ای بی اس نیست!!!شما که اهل فنی

    - - - - ادغام دو پست پشت سر هم - - - -

    [QUOTE=rdi;51797]
    نوشته اصلی توسط manoochehr نمایش پست اصلی
    سلام.اتفاقا جناب اردی ای چند روز پیش تست کردم.یادم رفت گزارش کنم.ای بی اس تا حدودی درست عمل میکنه.
    چند بار ترمز زدم مثل ماشین قبل نیست تعادلش خوب حفظ میشه.حتی یه بار یه ذره محکم زدم فقط چرخ جلو رو برف بود سر خرد بلافاصله عقب سمت راننده قفل کرد.چندین بار ترمز زدم مثل ماشین قبلی رو برف تعادلش خارج نمیشه.

    ......البته شاید این abs...ها روی یخ و برف خیلی خوب کارشان را نشان ندهند...بهتر هست رروی یک سطح لغزنده از اسفالت مثل جاهایی که شن یا خاک نرم روی اسفالت هست ازمایش کنید...غیر از مورد تعادل می بایستی بقیه علایم سالم بودن را داشته باشد...کارایی انرا جستجو کنید! شرمنده طولانی هست و ما برایتان نمی توانیم درج کنیم ولی اطلاعات ان در شبکه نت هست انرا بخوانید و با شرایط کنونی خودرو در هر چهار چرخ را بررسی کنید؟...سرفراز باشید
    سلام ممنونبابتتوضیحاتتانجناب اردی ای.
    والا تاجایی که من در مورد ای بی اس اطلاعات دارم طرز کارش این جوریه که وقتی یک چرخش به استانه لغزش میرسه (یعنی سرعتش میخوات کم بشه و سر بخوره)فورا ای سی یو فرمان صادر میکنه به قسمت هیدرولیک و شیر ها که فشار روغن همون چرخ رو تاحدی کم کنه که دیگه نلغزه و ماشین از پایداری خارج نشه .این شرح کاملا خلاصه و مفید ای بی اس هست.


    - - - - ادغام دو پست پشت سر هم - - - -

    نوشته اصلی توسط amir_zm نمایش پست اصلی
    سلام
    هیچ مشکلی نداره. البته 66 هم کاملا کفایت میکنه، مگر اینکه سیستم خیلی خیلی قوی داشته باشید. فقط برای باتری بزرگتر از 62 آمپر، باید سینی زیر باتری رو که از یه طرف لبه ی چند میلی متری داره (رو به جلوی ماشین) لبه رو صاف کنید تا باتری جا بشه. برای اینکار سینی رو باز کنید و اون لبه رو برعکس رو جدول یا یه جای محکم قرار بدید و با چکش بکوبید صاف بشه
    ممنون .فک کنم بشه کف سینیش یه ورقی گذاشت که هم سطح بشه با لبش.البته صاف کردنش به نظرم راحت تره
    ویرایش توسط manoochehr : پنجشنبه 21 بهمن 95 در ساعت 01:26 بعد از ظهر
    السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین (ع)

  10. #5440
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    دی 1392
    محل سکونت
    ایران27 س
    خودروی من
    روا85سفید-پیکان وانت93 1.7CNG
    نوشته ها
    592
    تشکر
    306
    تشکر شده 378 بار در 260 ارسال
    گویا مال تندر 90دوکاناله هست چون من خودم نگاه کردم اصلا به چرخهای عقب سیم نرفته اما به نظرم میاد که شیلنگ رفت و برگشت داشت به هر چرخ ولی باز نمیدونم.

    - - - - ادغام دو پست پشت سر هم - - - -

    صرفا جهت اطلاع[IMG][فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ][/IMG]

    - - - - ادغام دو پست پشت سر هم - - - -

    نمیدونم شاید هم عکس خوب نیفتاده.دوتا شیلنگ فلزی از پوستر میاد به HECUو چهار تا هم خارج میشه.هر کدوم به یک چرخ میره و هر چرخ جداگانه سیم و سنسور داره حتی من خودم نگاه کردم عقب ها هم رو کله دیفرانسیل دوتا شیلنگ هستن اما ماشین قبلی یک شیلنگ اومده بود و بالای دیفرانسیل یه سه راه بهش وصل بود یعنی از یک شیلنگ به دوتاچرخ روغن میرفت
    السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین (ع)

موضوعات مشابه

  1. پروژه های استیج 1 اردی و روآ
    توسط عبد درگاه الله در انجمن پروژه های استیج I
    پاسخ: 70
    آخرين نوشته: پنجشنبه 05 تیر 93, 08:43 قبل از ظهر
  2. معرفی پژو 308sw استیشن واگن
    توسط ata.ahvaz در انجمن پژو Peugeot
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه 17 دی 92, 10:07 بعد از ظهر
  3. پروژه های استیج پراید
    توسط LORD2013 در انجمن پراید Pride - سایپا
    پاسخ: 67
    آخرين نوشته: سه شنبه 26 آذر 92, 02:46 بعد از ظهر
  4. هدف از تقسیم پروژه های استیج چیست ؟؟
    توسط ata.ahvaz در انجمن مقالات و گزارشات آموزشی تیونینگ
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: یکشنبه 26 خرداد 92, 02:29 بعد از ظهر
  5. پاسخ: 0
    آخرين نوشته: پنجشنبه 30 شهریور 91, 03:21 بعد از ظهر

بازدید کنندگان با جستجوی های زیر این صفحه را پیدا کرده اند

آفتامات چیست

روا اسپرت

آنتی ترپ چیست

روآ اسپرت

موتور شیشه بالابر پراید

پژو اسپرت

پژو روا اسپرت

افتامات چیست؟

هدرز برای آردی

موتور شیشه بالابر

پژو آردی اسپرت

آردی اسپرت

اردی

ترموستات روا

مباحث درباره rd

بخاری اردی

رادیاتور بخاری آردی

افتامات چیست

اردی اسپرت

چراغ باز بودن در صفحه کیلومتر اردی

شیشه بالابر پرایدادونسر چیستپژو روآ اسپرتپلیت عقب روآپلیت عقب آردی

Members who have read this thread : 376

You do not have permission to view the list of names.

کلمات کلیدی این موضوع

111، 131، 132، 141، 151، 1600، 2000، 2011، 206، 405، 620، abs، cng، engine، esp، fia، fiat، suv، tuning، فلاپ، فني، فنی، فنر، فنرها، فولكس واگن، فوری فروشی، فیلم، فیلتر هوا، فابریک، فتوشاپ، فرمون، فرمان، فروم، فروش، فروشنده، قفل، قوانین، قیمت، قیمت موتور، قیمت ماشین، قیمت چراغ، قالپاق، قدیمی، قدرت، قطعه، قطعه شناسی، قطعات، كورس، لنت نو، لوله، لوازم، لوازم یدکی، لوازمی، لیفت بک، لیکومولی، لامپ، لاستیک، لاستیک ماشین، لب گلگیر، مقاله، مقایسه، منیفولد، منیفولد هوا، منبع اگزوز، منبع اسپرت، مه شکن، مهارت، موتور، موتور پیکان، موتور پراید، موتور سیکلت، مکمل، مکانیک، مکانیکی، مکانیزم، مگان، مانیفولد، ماکسیما، ماشين، ماشین، ماشین من، ماشین ها، ماشین کثیف، ماشین گاز سوز، ماشین بازی، ماشین جدید، ماشین خارجی، ماشین زیبا، ماشین سنگین، ماشین شما، ماشین عروس، ماشینی، متالیک، محفظه، مدل، مدیریت، مزایا، مزایا و معایب، مزدا، مشکل، مصرف، مصرف سوخت، معاینه فنی، معرفی، مغناطیسی، نقش، نقشه خوان، نقشه خوانی، نمایشگاه، نمد کاپوت، نویگیشن، نیم کلاچ، چینی، نیاز، نیتروژن، نیسان، چپ کردن، ناچ بک، نرم افزار، چرب، چرخ، چرخهاي جلو، چسبندگی، نشتی، نصب باند، هنگام، هیدرولیک، هاچ بک، های، هدرز، هزینه، وانت، وانت پیکان، وایر، واگن، واشر سر سیلندر، واشر سرسیلندر، وجود، وسواس، یاتاقان، یزد تایر، یعنی، ژاپنی، کف خواب، کلوپ، کلیپ، کلاچ، کلاج، کمک، کمک فنر، کمک لوازمی، کمک گازی، کنید، کولر، کوچه، کوپه، کوئل، کوبیدن، کوتاه، کورس، کورسا، کاهش ارتفاع، کاپوت، کارواش، کارا، کاربراتور، کارتل، کارشناس، کره ای، کردن، گل، گلف، گوگل، گوشی، گیربکس، گالری، گارد، گاز ماشین، گاز خودرو، گاز سوز، گردهمایی، گشتاور، پلیس، پلاک، پلاستیک، پمپ، پمپ هیدرولیک، پمپ بنزین، پنچر، پول، پولیش، پی کی، پیکان، پیست، پیستون، پیشنهاد، پژو، پژو 405، پژو پارس، پژویی، پایداری، پارکینگ، پخش، پخش ماشین، پدال گاز، پراید، پراید اسپرت، پرشیا، www.iraniantuning.com، ؟، آفرود، آلمانی، آلودگی، آموزش، آمپر، آمریکایی، آینه برقی، آپاراتی، آپشن، آئودی، آب بندی، آج لاستیک، آرم، آردی، افت فشار، ال ای دی، ال90، انژکتور، انتقال، انتقال قدرت، انجمن، ایمنی، اینتر کولر، ایران، ایران خودرو، ایرانی، ایرانیان، ایرانیان تیونینگ، ایرانخودرو، ایراد، ایساکو، اگزوز، اتوماتیک، اتومبیل، اتوبوس، اتوبان، اتاق، احتراق، اختراع، اختصاصی، اروپا، ارت، ارت ماشین، ارت استاندارد، ارت زدن، ارتفاع، ارتفاع ماشین، ارتفاع استاندارد، اردی، اسپورت، اسپری، اسپرت، اسپرت کردن، اسب بخار، استاندارد، استارت، اشک، اظهار، بلندگو، بنز، بنزین، بهران، بوستر، بی ام و، بیمه، بیس، بک فایر، بالابر، باند، باند خربزه ای، باک، باکس، باتری، باد نیترو، بار، بازی، بازار، باطری، بحث، بدنه، برق، برق ماشین، برای، تقویت موتور، تولید انبوه، تویوتا، توتال، توجه، توربو، تیونینگ، تیوتر، تیپ، تیبا، تایمینگ، تایر، تاکسی، تاپیک، تبلیغ، تبلیغات، تحقیق، تحلیل، ترموستات، ترمز، ترمز ماشین، ترمزگیری، ترافیک، تسمه، تصویر، تصادف، تصادفی، تصادفات، تعلیق، تعمیر، تعمیر موتور، تعمیرگاه، تعویض روغن، تغییر ارتفاع، جلوگیری، جامع، جای پیچ، جاده، جرقه، حرارت، خلاف، خنده دار، خواب، خود، خودرو، خودرویی، خاکستری، خازن، خاص، خاطره، خبر، خروجی هوا، خرید، خرید کاپوت، خربزه ای، خسارت، خسته، خش گیر، خط عمیق، دلتنگ، دنده، دنده عقب، دندون، دوم، دوچرخه، دوو، دودی، دور موتور، دیزل، دیسک، دیسک ترمز، دانلود، دانشگاه، داخل ماشین، داخلی، دادن، دارند، دریفت، دزدی، دست دوم، رله، رنو، رنو 5، رنو سوار، رنگ، روکش صندلی، روش، روغن، روغن موتور، روغن موتور پراید، روغن کاری، روغن ترمز، رینگ، رینگ 20، رینگ و لاستیک، رینگ اسپورت، رینگ اسپرت، ریس، رگلاژ، رانندگی، رانندگان، راندمان، راهنمایی، راهنمایی رانندگی، رادیاتور، راست، زنون، زندگی، زانتیا، سمند، سمند ال ایکس، سمباده، سنسور، سوپاپ، سوپر، سوپر شارژر، سوخت، سيلندر، سيستم، سی ان جی، سیلندر، سیلو، سیم کشی، سیستم، سیستم باز، سپر اسپرت، سالم، سایت، سایش، ساب، ساب باکس، ساسات، ساعت، سدان، سر اگزوز، سر سیلندر، سرقت، سرگرمی، سراگزوز، سرسیلندر، سرعت، شما، شمال، شمع، شهر، شهري، شود، شيشه، شیشه بالابر، شیشه دودی، شارژ، شاسی، شتاب، شتاب ماشین، شتاب گیری، شده، شرکت، صفحه، صفحه کلاچ، صفر، صندوق، صوتی، صوتی تصویری، صافکاری، ضبط، ضعف، طنز، طراحی، طرح، علم، عکس، عکس ماشین، عکس از، عکس جدید، عکسای

نمایش برچسب‌ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
نام‌نویسی
درباره ما

سی ام مرداد ماه سا ل 91 بود که تصمیم بر ایجاد تیونینگ ایرانیان گرفتم ؛ تجارب زیادی کسب شد اما مهم ترین شعار و هدف ما خدمت به دوستان و عاشقان ماشین است! این انجمن ، به جرات اولین انجمنی است که میان کاربران و مدیران آن تفاوتی نیست و تمامی کاربران با مدیران احساس راحتی می کندد.هرچه داریم ازشماست! تنهایمان نگذارید!

ارسال پیام به مدیر سایت
دوستان ما
لینک های مفید
ابزار ها
بارگذاری مجدد کد امنیتی مندرج در تصویر را وارد کنید: