مباحث آزاد در مورد روا و آردی(پروژه استیج عمومی اعضای روا و آر دی) - صفحه 537
کاربری
کاربر گرامی به انجمن تخصصی خودرو تیونینگ ایرانیان خوش آمدید . اگر این نخستین بازدید شما از سایت است , لطفا ثبت نام کنید:
تبلیغات (سفارش)
banner banner banner banner

هدف از ايجاد تاپيک :

صفحه 537 از 539 نخستنخست ... 37437487527530531532533534535536537538539 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از 5,361 به 5,370 از 5388

نمایش : 394845 , پاسخ ها : 5387
موضوع: مباحث آزاد در مورد روا و آردی(پروژه استیج عمومی اعضای روا و آر دی)

  1. #5361
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    دی 1392
    محل سکونت
    ایران27 س
    خودروی من
    روا85سفید-پیکان وانت81
    نوشته ها
    522
    تشکر
    263
    تشکر شده 327 بار در 230 ارسال
    یاسین جان چنتا سوال ازت داشتم شما قبلا ایساکو بودین اطلاعاتی در خصوص تفاوت قطعات دارین.
    رینگ پیستون شاتون میلنگ میل سوپاپ خود سوپاپ اویل پمپ و سرسیلندر و واشر سرسیلندر روا سال دوگانه کارخونه با نوع بنزینی روا سال تفاوت داره؟قطعات سیستم جر قه شامل کویل و سوزن و ...نیز فرق میکنه یا نه؟سوالم فقط در خصوص روا سال فابریکی بنزینی با فابریک دوگانس
    این سوالو از این بابت میپرسم که بدبختانه 99درصد وانت پیکان های مدل92/93تک گانه هستن و موتور روا سال د ارن میخوام ببینم اگه موتور و سیستم تزریق و جرقه روا سال بنزینی و دوگانه فرق نداره من یکی بگیرم.هرچی وانت تمیزه تو بازار تک گانه هست باکارکرد هایی خیلی کم!!!!!!میخوام ببینم اگه این موتور1.7ایرانخودرو نوع بنزینی و گازی کارخونش فرق نداره یکی تک گانه بگیرم دوگانه کنم احتمالا تو فروش وانت خودم کپسولو در بیارم و به فرم تک گانه بفروشم.من فقط میدونم منی فولد رواسال تک گانه و دو گانه با هم فرق دارن که این فرقم به دوگانه بایفیول بودنشونه
    بقیه دوستان هم نظراتشونو بگن
    میخوام به فرم دوگانه تزریقی خودم دوگانه کنم نظرتون چیه؟

    - - - - ادغام دو پست پشت سر هم - - - -

    اینم عکس یک نمونه ای سی یو تزریقی گاز[IMG][فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ][/IMG]
    دوستان منتظر راهنماییتون هستم

    - - - - ادغام دو پست پشت سر هم - - - -

    نوشته اصلی توسط yasin9496 نمایش پست اصلی
    خب این کراان پنیونم که عکسشو گزاشتم زده ساخت ایتالیا
    حتی یکی از دنده های گیربکسم داشت ازاین مارک
    معذرت میخوام.اخه این علامت اسب رو زده رو قوطی ادم فک میکنه کجا ساختنش.بله درسته ساخت ایتالیاست البته قوطی مال من فرق داشت.نگران نباش اینا کیفیت خوبی دارن.

    - - - - ادغام دو پست پشت سر هم - - - -

    یاسین جان درج قیمت ها تو تاپیک قیمت از یادت نره

    2 کاربر به خاطر ارسال مفید manoochehr از ایشان تشکر کرده اند:

    amir_zm (شنبه 18 دی 95),rdi (سه شنبه 21 دی 95)

    السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین (ع)

  2. #5362
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    اردیبهشت 1393
    خودروی من
    روآ
    نوشته ها
    1,227
    تشکر
    320
    تشکر شده 596 بار در 450 ارسال
    از نظر فنی موتور روا سال دوگانه با موتور روا سال تک گانه فرقی نداره اینو از این نظر میگم که ایرانخودرو نمیاد همچین خرجی بکنه که یه موتور 1700 بنزینی طراحی کنه یه موتور 1700 دوگانه
    لوازم هم تاجایی که من دیدم به دو قسمت روا سال و روا 1600 تقسیم میشدن
    تقسیم بندی بر اساس روا سال دوگانه و تک گانه ندیدم تو سایت ایرانخودرو
    با سیم کشی و سیستم گاز رسانی میتونین تکو دوگانه کنین احتمال 99 درصد اگه ایسیوش نیاز به تعویض نباشه
    ولی شاید رو روا سال تک گانه همون ایسیو روا معمولیو گزاشته باشن چون یه خرج اضافس بخوان ای سیو دوگانه بزارن!بازم باید ازاین نظر مطمئن شد

    اگه واقعا ایتالیا باشه خوبه
    از اقوام ما تو ایرانخودرو مشهده قسمت برچسب چسبوندنه
    میگه اجناس از چین میان ما روش برچسب میزنیم ساخت کره (پلوس 405 مثال زد)

    قیمتم میزارم

    2 کاربر به خاطر ارسال مفید yasin9496 از ایشان تشکر کرده اند:

    amir_zm (شنبه 18 دی 95),rdi (سه شنبه 21 دی 95)

    ویرایش توسط yasin9496 : جمعه 17 دی 95 در ساعت 05:39 بعد از ظهر
    پشت یه نیسان خوندم ...
    با این همه دست انداز نمی مونه پس انداز...

  3. #5363
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    تیر 1394
    خودروی من
    roa
    نوشته ها
    604
    تشکر
    578
    تشکر شده 503 بار در 342 ارسال
    درود بر همگی
    کسی در مورد فیلتر اشراق اطلاعاتی داره؟!
    این دفعه فیلتر روغن ایساکویی که خریده بودم مارکش اشراق فیلتر بود! توی اینترنت هم اطلاعاتی ازش نیست

    دوستان کسی شماره کاسه نمد شیر فرمون آردی و روا رو میدونه؟؟ جناب [فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ] فکر کنم شما عوض کرده بودید اگه اطلاعاتی دارین لطفا کمک کنید. به تازگی نشتی کوچیکی داره میخوام جنس خوبش رو از کاسه نمد فروش ها بخرم داشته باشیم. دقت کردم عوض کردنش هم ظاهر چیزی نداره، میل فرمون رو باز میکنی و خار چشمی روی کاسه نمد رو در میاری و کاسه نمد عوض میشه

  4. #5364
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    دی 1392
    محل سکونت
    ایران27 س
    خودروی من
    روا85سفید-پیکان وانت81
    نوشته ها
    522
    تشکر
    263
    تشکر شده 327 بار در 230 ارسال
    نوشته اصلی توسط manoochehr نمایش پست اصلی
    یاسین جان چنتا سوال ازت داشتم شما قبلا ایساکو بودین اطلاعاتی در خصوص تفاوت قطعات دارین.
    رینگ پیستون شاتون میلنگ میل سوپاپ خود سوپاپ اویل پمپ و سرسیلندر و واشر سرسیلندر روا سال دوگانه کارخونه با نوع بنزینی روا سال تفاوت داره؟قطعات سیستم جر قه شامل کویل و سوزن و ...نیز فرق میکنه یا نه؟سوالم فقط در خصوص روا سال فابریکی بنزینی با فابریک دوگانس
    این سوالو از این بابت میپرسم که بدبختانه 99درصد وانت پیکان های مدل92/93تک گانه هستن و موتور روا سال د ارن میخوام ببینم اگه موتور و سیستم تزریق و جرقه روا سال بنزینی و دوگانه فرق نداره من یکی بگیرم.هرچی وانت تمیزه تو بازار تک گانه هست باکارکرد هایی خیلی کم!!!!!!میخوام ببینم اگه این موتور1.7ایرانخودرو نوع بنزینی و گازی کارخونش فرق نداره یکی تک گانه بگیرم دوگانه کنم احتمالا تو فروش وانت خودم کپسولو در بیارم و به فرم تک گانه بفروشم.من فقط میدونم منی فولد رواسال تک گانه و دو گانه با هم فرق دارن که این فرقم به دوگانه بایفیول بودنشونه
    بقیه دوستان هم نظراتشونو بگن
    میخوام به فرم دوگانه تزریقی خودم دوگانه کنم نظرتون چیه؟

    - - - - ادغام دو پست پشت سر هم - - - -

    اینم عکس یک نمونه ای سی یو تزریقی گاز[IMG][فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ][/IMG]
    دوستان منتظر راهنماییتون هستم

    - - - - ادغام دو پست پشت سر هم - - - -



    معذرت میخوام.اخه این علامت اسب رو زده رو قوطی ادم فک میکنه کجا ساختنش.بله درسته ساخت ایتالیاست البته قوطی مال من فرق داشت.نگران نباش اینا کیفیت خوبی دارن.

    - - - - ادغام دو پست پشت سر هم - - - -

    یاسین جان درج قیمت ها تو تاپیک قیمت از یادت نره
    بقیه دوستان نظری ندارن؟
    وانت رو6350دادم.

    کاربر زیر به خاطر ارسال مفید manoochehr از ایشان تشکر کرده است:

    rdi (سه شنبه 21 دی 95)

    السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین (ع)

  5. #5365
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    تیر 1394
    خودروی من
    roa
    نوشته ها
    604
    تشکر
    578
    تشکر شده 503 بار در 342 ارسال
    نوشته اصلی توسط manoochehr نمایش پست اصلی
    بقیه دوستان نظری ندارن؟
    وانت رو6350دادم.
    سلام
    من به هیچ وجه دوگانه کردن رو بهت پیشنهاد نمیکنم. خصوصا ماشین انژکتور. ضمنا از فکر دوگانه کردن یه صورت فابریک هم باید بیای بیرون چون هم فوق العاده برات گرون تموم میشه هم آخرش درست در نمیاد. وقت بذاری یه دوگانه تمیز گیر بیاری خیلی بهتره.

    بلخره وانت خسته رو رد کردی رفت به سلامتی

    2 کاربر به خاطر ارسال مفید amir_zm از ایشان تشکر کرده اند:

    manoochehr (سه شنبه 21 دی 95),rdi (سه شنبه 21 دی 95)


  6. #5366
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    دی 1392
    محل سکونت
    ایران27 س
    خودروی من
    روا85سفید-پیکان وانت81
    نوشته ها
    522
    تشکر
    263
    تشکر شده 327 بار در 230 ارسال
    نوشته اصلی توسط amir_zm نمایش پست اصلی
    سلام
    من به هیچ وجه دوگانه کردن رو بهت پیشنهاد نمیکنم. خصوصا ماشین انژکتور. ضمنا از فکر دوگانه کردن یه صورت فابریک هم باید بیای بیرون چون هم فوق العاده برات گرون تموم میشه هم آخرش درست در نمیاد. وقت بذاری یه دوگانه تمیز گیر بیاری خیلی بهتره.

    بلخره وانت خسته رو رد کردی رفت به سلامتی
    ممنون امیر جان.

    - - - - ادغام دو پست پشت سر هم - - - -

    سلام دوستان .همون طوزر که میدونید وانت رو فر وختیم رفت.حالا میخوام یه وانت دیگه بگیرم.دوستان وانت پیکان های مدلهای92/93اکثرا تک گانه هستن و به کار ما نمیاناونایی هم که دوگانه کارخونه هستن قیمت های فضایی میدن 15/16میلیون!!حالا گذشته از اینا این وانت های92/93بعضی هاشون به قدری خوبن که ادم میگه تو کارخونه بنز جمش کردن!!بعضی هاشونم به قدری دردسر دارن که ادم فک میکنه هر چی قطعه اشغاله تو انبار بستن روش!من دقیقا خودم از چندین نفر در مورد این دومدل اخر وانت پیکان(موتور1700که معر وف به موتور گپیه)نظر سنجی کردم بعضی هاشون گفتن خیلی خوبه و کم مصرفه اصلا خرجی نکردیم تاحالا اما بعضی هاشون میگن که پوسته موتورريالرادیات،اگزوز دیف گیربکس لنت پوستر خلاصه ایران خودرو هر چی روش بسته عوض کردیم منم الان دقیقا به این نتیجه رسیدم این92/93ها کاملا شانس هستن و مثل هندونه نمیدونی توش چه خبره!حالا اگه یکی بخریم از شانس ما بد در بیاتد بیچاره میشیم چون گارانتی همشون تموم شده
    بین این وانت های سپر جدید ABSدار مدل های90و91همون موتور روای ما روش سواره و اکثرا دوگانه کارخونه هستن حالا میخوام از اینا پیدا کنم اما مسئله ای که هست اینه که ما یه بار سال91یه وانت صفر اوردیم مال یکی از اشنا ها بود میخواستیم بخریمش صفر بود سوارش شدیم رفتیم یه دوری بزنیم گیربکس شروع کرد به زوزه کشیدن دیف هم صدا میدادهمین صدا ها رو که شنیدیم رفتیم پسش دادیم 7کیلومتر راه رفته بود اونم از نمایندگی تا خونه زوزه میکشیدحالا من یکی از همین ماشینا(90/91)میخوام بخرم باکارکرد70/80هزارتا ماشینی که صفرش اومد جلو خونه نپسندیدیمش ماشینی که صفرش دف و گیربکس زوزه داشتنظرتون چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟
    -در مورد اریسان نظرتون چیه؟الان شرایطی میدن 13تومن اول میگیرن30روز دیگه ماشین میاد.کار ما جوریه که روزی 70/80کیلومتر ماشین راه میره که30تاش جاده خاکی باغ هست البته جاده خاکیش بد نیست نمیشه گفت خیلی داغونه و نمیشه هم گفت خیلی تمییز و مرتب و بدون دست اندازه!میشه گفت50کیلومتر تو اتوبان راه رفت و برگشتمه که استفاده از گاز در این مورد کمک زیادی بهم میکنه.عمده مشکل اریسان به نظر من لش شدن جلوبندی و خرابی زود رس دف هست که به خاطر لاستیک گنده و سنگین 15اینچی بوجود میاد به نظر تون بگیرم رینگ14بندازم زیرش استفاده کنم چه طور ه؟اکثرا میگن جلوبندی فنر میل کله قندی پیچ هاش شل میشه و به صدا میفته که 99درصد اثرات رینگ15رو جلوبندی پیکانه تازه با 14کردن عمر جعبه فرومن و متعلقات هم بالا میره.این بود حکایت ما
    منتظر نظر دوستان

    کاربر زیر به خاطر ارسال مفید manoochehr از ایشان تشکر کرده است:

    amir_zm (سه شنبه 21 دی 95)

    السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین (ع)

  7. #5367
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    تیر 1394
    خودروی من
    roa
    نوشته ها
    604
    تشکر
    578
    تشکر شده 503 بار در 342 ارسال
    نوشته اصلی توسط manoochehr نمایش پست اصلی
    ممنون امیر جان.

    - - - - ادغام دو پست پشت سر هم - - - -

    سلام دوستان .همون طوزر که میدونید وانت رو فر وختیم رفت.حالا میخوام یه وانت دیگه بگیرم.دوستان وانت پیکان های مدلهای92/93اکثرا تک گانه هستن و به کار ما نمیاناونایی هم که دوگانه کارخونه هستن قیمت های فضایی میدن 15/16میلیون!!حالا گذشته از اینا این وانت های92/93بعضی هاشون به قدری خوبن که ادم میگه تو کارخونه بنز جمش کردن!!بعضی هاشونم به قدری دردسر دارن که ادم فک میکنه هر چی قطعه اشغاله تو انبار بستن روش!من دقیقا خودم از چندین نفر در مورد این دومدل اخر وانت پیکان(موتور1700که معر وف به موتور گپیه)نظر سنجی کردم بعضی هاشون گفتن خیلی خوبه و کم مصرفه اصلا خرجی نکردیم تاحالا اما بعضی هاشون میگن که پوسته موتورريالرادیات،اگزوز دیف گیربکس لنت پوستر خلاصه ایران خودرو هر چی روش بسته عوض کردیم منم الان دقیقا به این نتیجه رسیدم این92/93ها کاملا شانس هستن و مثل هندونه نمیدونی توش چه خبره!حالا اگه یکی بخریم از شانس ما بد در بیاتد بیچاره میشیم چون گارانتی همشون تموم شده
    بین این وانت های سپر جدید ABSدار مدل های90و91همون موتور روای ما روش سواره و اکثرا دوگانه کارخونه هستن حالا میخوام از اینا پیدا کنم اما مسئله ای که هست اینه که ما یه بار سال91یه وانت صفر اوردیم مال یکی از اشنا ها بود میخواستیم بخریمش صفر بود سوارش شدیم رفتیم یه دوری بزنیم گیربکس شروع کرد به زوزه کشیدن دیف هم صدا میدادهمین صدا ها رو که شنیدیم رفتیم پسش دادیم 7کیلومتر راه رفته بود اونم از نمایندگی تا خونه زوزه میکشیدحالا من یکی از همین ماشینا(90/91)میخوام بخرم باکارکرد70/80هزارتا ماشینی که صفرش اومد جلو خونه نپسندیدیمش ماشینی که صفرش دف و گیربکس زوزه داشتنظرتون چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟
    -در مورد اریسان نظرتون چیه؟الان شرایطی میدن 13تومن اول میگیرن30روز دیگه ماشین میاد.کار ما جوریه که روزی 70/80کیلومتر ماشین راه میره که30تاش جاده خاکی باغ هست البته جاده خاکیش بد نیست نمیشه گفت خیلی داغونه و نمیشه هم گفت خیلی تمییز و مرتب و بدون دست اندازه!میشه گفت50کیلومتر تو اتوبان راه رفت و برگشتمه که استفاده از گاز در این مورد کمک زیادی بهم میکنه.عمده مشکل اریسان به نظر من لش شدن جلوبندی و خرابی زود رس دف هست که به خاطر لاستیک گنده و سنگین 15اینچی بوجود میاد به نظر تون بگیرم رینگ14بندازم زیرش استفاده کنم چه طور ه؟اکثرا میگن جلوبندی فنر میل کله قندی پیچ هاش شل میشه و به صدا میفته که 99درصد اثرات رینگ15رو جلوبندی پیکانه تازه با 14کردن عمر جعبه فرومن و متعلقات هم بالا میره.این بود حکایت ما
    منتظر نظر دوستان
    سلام
    صد در صد اریسان بهتره و در مورد استهلاک، فرق خاصی ندارن ولی خب خیلی گرونتر از پیکان براتون در میاد. اگر آسایش سرنشین مهم نیست، پیکان براتون مناسبه ولی اگه راحتی بخواید اریسان برتری داره، ضمنا تا اونجا که یادمه شما بار زیاد سنگین هم نداشتین.
    در مورد پیکان ها، خرابی کاملا شانسیه و باید بگرید ماشینی که مرتب تر هست رو پیدا کنید که حداقل همون اول از همه جاش سر و صدا در نیاد و خرابی نداشته باشه. البته قبول دارم وانت تمیز و سر و حال پیدا کردن سخته چون ماشین کار هستش.
    حتی اگه کارتون رو پراید راه بندازه وانت پراید براتون از هر دوی این ها مناسب تره و استهلاکش کمتره

    کاربر زیر به خاطر ارسال مفید amir_zm از ایشان تشکر کرده است:

    rdi (سه شنبه 21 دی 95)


  8. #5368
    rdi
    rdi آنلاین نیست.
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    مرداد 1393
    خودروی من
    rdi
    نوشته ها
    818
    تشکر
    508
    تشکر شده 584 بار در 438 ارسال
    نوشته اصلی توسط amir_zm نمایش پست اصلی
    درود بر همگی
    کسی در مورد فیلتر اشراق اطلاعاتی داره؟!
    این دفعه فیلتر روغن ایساکویی که خریده بودم مارکش اشراق فیلتر بود! توی اینترنت هم اطلاعاتی ازش نیست

    دوستان کسی شماره کاسه نمد شیر فرمون آردی و روا رو میدونه؟؟ جناب [فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ] فکر کنم شما عوض کرده بودید اگه اطلاعاتی دارین لطفا کمک کنید. به تازگی نشتی کوچیکی داره میخوام جنس خوبش رو از کاسه نمد فروش ها بخرم داشته باشیم. دقت کردم عوض کردنش هم ظاهر چیزی نداره، میل فرمون رو باز میکنی و خار چشمی روی کاسه نمد رو در میاری و کاسه نمد عوض میشه
    درود
    جناب امیر گرامی...
    لوازم خراب را نمونه نگه داشته بودیم....میگردیم پیداش بکنیم...شناسه کاسه نمد را برای شما درج میکنیم....تعویض ان کاسه نمد سخت نیست....سرفراز باشید..

    - - - - ادغام دو پست پشت سر هم - - - -

    نوشته اصلی توسط manoochehr نمایش پست اصلی
    ممنون امیر جان.

    - - - - ادغام دو پست پشت سر هم - - - -

    سلام دوستان .همون طوزر که میدونید وانت رو فر وختیم رفت.حالا میخوام یه وانت دیگه بگیرم.دوستان وانت پیکان های مدلهای92/93اکثرا تک گانه هستن و به کار ما نمیاناونایی هم که دوگانه کارخونه هستن قیمت های فضایی میدن 15/16میلیون!!حالا گذشته از اینا این وانت های92/93بعضی هاشون به قدری خوبن که ادم میگه تو کارخونه بنز جمش کردن!!بعضی هاشونم به قدری دردسر دارن که ادم فک میکنه هر چی قطعه اشغاله تو انبار بستن روش!من دقیقا خودم از چندین نفر در مورد این دومدل اخر وانت پیکان(موتور1700که معر وف به موتور گپیه)نظر سنجی کردم بعضی هاشون گفتن خیلی خوبه و کم مصرفه اصلا خرجی نکردیم تاحالا اما بعضی هاشون میگن که پوسته موتورريالرادیات،اگزوز دیف گیربکس لنت پوستر خلاصه ایران خودرو هر چی روش بسته عوض کردیم منم الان دقیقا به این نتیجه رسیدم این92/93ها کاملا شانس هستن و مثل هندونه نمیدونی توش چه خبره!حالا اگه یکی بخریم از شانس ما بد در بیاتد بیچاره میشیم چون گارانتی همشون تموم شده
    بین این وانت های سپر جدید ABSدار مدل های90و91همون موتور روای ما روش سواره و اکثرا دوگانه کارخونه هستن حالا میخوام از اینا پیدا کنم اما مسئله ای که هست اینه که ما یه بار سال91یه وانت صفر اوردیم مال یکی از اشنا ها بود میخواستیم بخریمش صفر بود سوارش شدیم رفتیم یه دوری بزنیم گیربکس شروع کرد به زوزه کشیدن دیف هم صدا میدادهمین صدا ها رو که شنیدیم رفتیم پسش دادیم 7کیلومتر راه رفته بود اونم از نمایندگی تا خونه زوزه میکشیدحالا من یکی از همین ماشینا(90/91)میخوام بخرم باکارکرد70/80هزارتا ماشینی که صفرش اومد جلو خونه نپسندیدیمش ماشینی که صفرش دف و گیربکس زوزه داشتنظرتون چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟
    -در مورد اریسان نظرتون چیه؟الان شرایطی میدن 13تومن اول میگیرن30روز دیگه ماشین میاد.کار ما جوریه که روزی 70/80کیلومتر ماشین راه میره که30تاش جاده خاکی باغ هست البته جاده خاکیش بد نیست نمیشه گفت خیلی داغونه و نمیشه هم گفت خیلی تمییز و مرتب و بدون دست اندازه!میشه گفت50کیلومتر تو اتوبان راه رفت و برگشتمه که استفاده از گاز در این مورد کمک زیادی بهم میکنه.عمده مشکل اریسان به نظر من لش شدن جلوبندی و خرابی زود رس دف هست که به خاطر لاستیک گنده و سنگین 15اینچی بوجود میاد به نظر تون بگیرم رینگ14بندازم زیرش استفاده کنم چه طور ه؟اکثرا میگن جلوبندی فنر میل کله قندی پیچ هاش شل میشه و به صدا میفته که 99درصد اثرات رینگ15رو جلوبندی پیکانه تازه با 14کردن عمر جعبه فرومن و متعلقات هم بالا میره.این بود حکایت ما
    منتظر نظر دوستان

    درود
    فکر میکنم دوره پیکان وانت به پایان رسیده است...
    اریسان...اینده نامشخصی دارد...و خودروی در کل زیاد جالبی هم نیست...
    فکر کنم اگر یک بررسی روی وانت نیسان ND28 دیزل بکنید بد نیست با این اوضاع سوخت و گران شدن پیاپی... و همچنین...مزدا دوکابین که هم 6 دنده هست و هم کولر و هیدرولیک و انژکتور...تک کابین مزدا هم خوب هست....بسیار بهتر از بقیه و بادوام هست...باز تدبیر با خودتان هست...

    کاربر زیر به خاطر ارسال مفید rdi از ایشان تشکر کرده است:

    amir_zm (چهارشنبه 22 دی 95)


  9. #5369
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    اردیبهشت 1393
    خودروی من
    روآ
    نوشته ها
    1,227
    تشکر
    320
    تشکر شده 596 بار در 450 ارسال
    جناب اردی ای بوش طبقا تولید شد؟
    پشت یه نیسان خوندم ...
    با این همه دست انداز نمی مونه پس انداز...

  10. #5370
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    تیر 1394
    خودروی من
    roa
    نوشته ها
    604
    تشکر
    578
    تشکر شده 503 بار در 342 ارسال
    نوشته اصلی توسط rdi نمایش پست اصلی
    درود
    جناب امیر گرامی...
    لوازم خراب را نمونه نگه داشته بودیم....میگردیم پیداش بکنیم...شناسه کاسه نمد را برای شما درج میکنیم....تعویض ان کاسه نمد سخت نیست....سرفراز باشید..

    - - - - ادغام دو پست پشت سر هم - - - -




    درود
    فکر میکنم دوره پیکان وانت به پایان رسیده است...
    اریسان...اینده نامشخصی دارد...و خودروی در کل زیاد جالبی هم نیست...
    فکر کنم اگر یک بررسی روی وانت نیسان ND28 دیزل بکنید بد نیست با این اوضاع سوخت و گران شدن پیاپی... و همچنین...مزدا دوکابین که هم 6 دنده هست و هم کولر و هیدرولیک و انژکتور...تک کابین مزدا هم خوب هست....بسیار بهتر از بقیه و بادوام هست...باز تدبیر با خودتان هست...
    ممنون داداش. خیلی لطف میکنی

    در مورد اریسان اینطور ها هم نیستا. واسه استفاده معمولی و مجاز خیلی مناسبه (در کل هیچ کدوم از این خودروهای فسیل به درد نمیخورن)

    در مورد نیسان دیزل من دیدم خیلی از صاحبانش شاکی هستن. حالا بازم تحقیق بیشری میخواد. مزدا 1600 هم واسه کار مناسبه ولی خب راحتی و آسایش اریسان از همه بسیار بالاتره


    ماشین از بین سر سیلندر و بلوک سیلندر بالا سر گیربکس هم نشتی جزئی اب پیدا کرد که توی عکس زیر محدوده ش رو نشون دادم. فکر کنم دیگه چاره به جز تعویض وجود نداره (همچنین یه نشتی جزئی هم از داخل محفظه رادیاتور بخاری مشاهده شد )

    کاربر زیر به خاطر ارسال مفید amir_zm از ایشان تشکر کرده است:

    yasin9496 (چهارشنبه 22 دی 95)

    ویرایش توسط amir_zm : چهارشنبه 22 دی 95 در ساعت 11:56 قبل از ظهر

موضوعات مشابه

  1. پروژه های استیج 1 اردی و روآ
    توسط عبد درگاه الله در انجمن پروژه های استیج I
    پاسخ: 70
    آخرين نوشته: پنجشنبه 05 تیر 93, 08:43 قبل از ظهر
  2. معرفی پژو 308sw استیشن واگن
    توسط ata.ahvaz در انجمن پژو Peugeot
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه 17 دی 92, 10:07 بعد از ظهر
  3. پروژه های استیج پراید
    توسط LORD2013 در انجمن پراید Pride - سایپا
    پاسخ: 67
    آخرين نوشته: سه شنبه 26 آذر 92, 02:46 بعد از ظهر
  4. هدف از تقسیم پروژه های استیج چیست ؟؟
    توسط ata.ahvaz در انجمن مقالات و گزارشات آموزشی تیونینگ
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: یکشنبه 26 خرداد 92, 02:29 بعد از ظهر
  5. پاسخ: 0
    آخرين نوشته: پنجشنبه 30 شهریور 91, 03:21 بعد از ظهر

بازدید کنندگان با جستجوی های زیر این صفحه را پیدا کرده اند

آفتامات چیست

روا اسپرت

آنتی ترپ چیست

روآ اسپرت

موتور شیشه بالابر پراید

پژو اسپرت

پژو روا اسپرت

افتامات چیست؟

هدرز برای آردی

موتور شیشه بالابر

آردی اسپرت

اردی

مباحث درباره rd

پژو آردی اسپرت

بخاری اردی

ترموستات روا

افتامات چیست

شیشه بالابر پرایدادونسر چیستپژو روآ اسپرترادیاتور بخاری آردیتنظیم‏ ‏کلاچ‏ ‏رواسالآردیپژو اردی اسپرتآنتی ترپ

Members who have read this thread : 792

You do not have permission to view the list of names.

کلمات کلیدی این موضوع

111، 131، 132، 141، 151، 1600، 2000، 2011، 206، 405، 620، abs، cng، engine، esp، fia، fiat، suv، tuning، فلاپ، فني، فنی، فنر، فنرها، فولكس واگن، فوری فروشی، فیلم، فیلتر هوا، فابریک، فتوشاپ، فرمون، فرمان، فروم، فروش، فروشنده، قفل، قوانین، قیمت، قیمت موتور، قیمت ماشین، قیمت چراغ، قالپاق، قدیمی، قدرت، قطعه، قطعه شناسی، قطعات، كورس، لنت نو، لوله، لوازم، لوازم یدکی، لوازمی، لیفت بک، لیکومولی، لامپ، لاستیک، لاستیک ماشین، لب گلگیر، مقاله، مقایسه، منیفولد، منیفولد هوا، منبع اگزوز، منبع اسپرت، مه شکن، مهارت، موتور، موتور پیکان، موتور پراید، موتور سیکلت، مکمل، مکانیک، مکانیکی، مکانیزم، مگان، مانیفولد، ماکسیما، ماشين، ماشین، ماشین من، ماشین ها، ماشین کثیف، ماشین گاز سوز، ماشین بازی، ماشین جدید، ماشین خارجی، ماشین زیبا، ماشین سنگین، ماشین شما، ماشین عروس، ماشینی، متالیک، محفظه، مدل، مدیریت، مزایا، مزایا و معایب، مزدا، مشکل، مصرف، مصرف سوخت، معاینه فنی، معرفی، مغناطیسی، نقش، نقشه خوان، نقشه خوانی، نمایشگاه، نمد کاپوت، نویگیشن، نیم کلاچ، چینی، نیاز، نیتروژن، نیسان، چپ کردن، ناچ بک، نرم افزار، چرب، چرخ، چرخهاي جلو، چسبندگی، نشتی، نصب باند، هنگام، هیدرولیک، هاچ بک، های، هدرز، هزینه، وانت، وانت پیکان، وایر، واگن، واشر سر سیلندر، واشر سرسیلندر، وجود، وسواس، یاتاقان، یزد تایر، یعنی، ژاپنی، کف خواب، کلوپ، کلیپ، کلاچ، کلاج، کمک، کمک فنر، کمک لوازمی، کمک گازی، کنید، کولر، کوچه، کوپه، کوئل، کوبیدن، کوتاه، کورس، کورسا، کاهش ارتفاع، کاپوت، کارواش، کارا، کاربراتور، کارتل، کارشناس، کره ای، کردن، گل، گلف، گوگل، گوشی، گیربکس، گالری، گارد، گاز ماشین، گاز خودرو، گاز سوز، گردهمایی، گشتاور، پلیس، پلاک، پلاستیک، پمپ، پمپ هیدرولیک، پمپ بنزین، پنچر، پول، پولیش، پی کی، پیکان، پیست، پیستون، پیشنهاد، پژو، پژو 405، پژو پارس، پژویی، پایداری، پارکینگ، پخش، پخش ماشین، پدال گاز، پراید، پراید اسپرت، پرشیا، www.iraniantuning.com، ؟، آفرود، آلمانی، آلودگی، آموزش، آمپر، آمریکایی، آینه برقی، آپاراتی، آپشن، آئودی، آب بندی، آج لاستیک، آرم، آردی، افت فشار، ال ای دی، ال90، انژکتور، انتقال، انتقال قدرت، انجمن، ایمنی، اینتر کولر، ایران، ایران خودرو، ایرانی، ایرانیان، ایرانیان تیونینگ، ایرانخودرو، ایراد، ایساکو، اگزوز، اتوماتیک، اتومبیل، اتوبوس، اتوبان، اتاق، احتراق، اختراع، اختصاصی، اروپا، ارت، ارت ماشین، ارت استاندارد، ارت زدن، ارتفاع، ارتفاع ماشین، ارتفاع استاندارد، اردی، اسپورت، اسپری، اسپرت، اسپرت کردن، اسب بخار، استاندارد، استارت، اشک، اظهار، بلندگو، بنز، بنزین، بهران، بوستر، بی ام و، بیمه، بیس، بک فایر، بالابر، باند، باند خربزه ای، باک، باکس، باتری، باد نیترو، بار، بازی، بازار، باطری، بحث، بدنه، برق، برق ماشین، برای، تقویت موتور، تولید انبوه، تویوتا، توتال، توجه، توربو، تیونینگ، تیوتر، تیپ، تیبا، تایمینگ، تایر، تاکسی، تاپیک، تبلیغ، تبلیغات، تحقیق، تحلیل، ترموستات، ترمز، ترمز ماشین، ترمزگیری، ترافیک، تسمه، تصویر، تصادف، تصادفی، تصادفات، تعلیق، تعمیر، تعمیر موتور، تعمیرگاه، تعویض روغن، تغییر ارتفاع، جلوگیری، جامع، جای پیچ، جاده، جرقه، حرارت، خلاف، خنده دار، خواب، خود، خودرو، خودرویی، خاکستری، خازن، خاص، خاطره، خبر، خروجی هوا، خرید، خرید کاپوت، خربزه ای، خسارت، خسته، خش گیر، خط عمیق، دلتنگ، دنده، دنده عقب، دندون، دوم، دوچرخه، دوو، دودی، دور موتور، دیزل، دیسک، دیسک ترمز، دانلود، دانشگاه، داخل ماشین، داخلی، دادن، دارند، دریفت، دزدی، دست دوم، رله، رنو، رنو 5، رنو سوار، رنگ، روکش صندلی، روش، روغن، روغن موتور، روغن موتور پراید، روغن کاری، روغن ترمز، رینگ، رینگ 20، رینگ و لاستیک، رینگ اسپورت، رینگ اسپرت، ریس، رگلاژ، رانندگی، رانندگان، راندمان، راهنمایی، راهنمایی رانندگی، رادیاتور، راست، زنون، زندگی، زانتیا، سمند، سمند ال ایکس، سمباده، سنسور، سوپاپ، سوپر، سوپر شارژر، سوخت، سيلندر، سيستم، سی ان جی، سیلندر، سیلو، سیم کشی، سیستم، سیستم باز، سپر اسپرت، سالم، سایت، سایش، ساب، ساب باکس، ساسات، ساعت، سدان، سر اگزوز، سر سیلندر، سرقت، سرگرمی، سراگزوز، سرسیلندر، سرعت، شما، شمال، شمع، شهر، شهري، شود، شيشه، شیشه بالابر، شیشه دودی، شارژ، شاسی، شتاب، شتاب ماشین، شتاب گیری، شده، شرکت، صفحه، صفحه کلاچ، صفر، صندوق، صوتی، صوتی تصویری، صافکاری، ضبط، ضعف، طنز، طراحی، طرح، علم، عکس، عکس ماشین، عکس از، عکس جدید، عکسای

نمایش برچسب‌ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
نام‌نویسی
درباره ما

سی ام مرداد ماه سا ل 91 بود که تصمیم بر ایجاد تیونینگ ایرانیان گرفتم ؛ تجارب زیادی کسب شد اما مهم ترین شعار و هدف ما خدمت به دوستان و عاشقان ماشین است! این انجمن ، به جرات اولین انجمنی است که میان کاربران و مدیران آن تفاوتی نیست و تمامی کاربران با مدیران احساس راحتی می کندد.هرچه داریم ازشماست! تنهایمان نگذارید!

ارسال پیام به مدیر سایت
دوستان ما
لینک های مفید
ابزار ها
بارگذاری مجدد کد امنیتی مندرج در تصویر را وارد کنید: