مباحث آزاد در مورد روا و آردی(پروژه استیج عمومی اعضای روا و آر دی) - صفحه 534
کاربری
کاربر گرامی به انجمن تخصصی خودرو تیونینگ ایرانیان خوش آمدید . اگر این نخستین بازدید شما از سایت است , لطفا ثبت نام کنید:
تبلیغات (سفارش)
banner banner banner banner

هدف از ايجاد تاپيک :

صفحه 534 از 539 نخستنخست ... 34434484524527528529530531532533534535536537538539 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از 5,331 به 5,340 از 5388

نمایش : 394845 , پاسخ ها : 5387
موضوع: مباحث آزاد در مورد روا و آردی(پروژه استیج عمومی اعضای روا و آر دی)

  1. #5331
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    تیر 1394
    خودروی من
    roa
    نوشته ها
    604
    تشکر
    578
    تشکر شده 503 بار در 342 ارسال
    نوشته اصلی توسط alireza_resima نمایش پست اصلی
    نه واسه من تو حرکتم کار میکرد .یکسره کار کردن پدر ذغال فن رو در میاره باید کل فن رو باز کنی ذغال رو عوض کنی .

    - - - - ادغام دو پست پشت سر هم - - - -



    نه من تا حالا چیزی دربارش نشنیدم ولی اگه اطلاعاتی گیر اوردی بگو .اگه خوب باشه ما هم وصل کنیم .واسه من ای سی یو گاز داره فکر کنم همین کارو بکنه ؟
    سلام
    ماشین های دوگانه کارخونه نیازی ندارن. اگر از سری های اول باشه که ادونسر جدا کنار ایسیو گاز داره و اگر هم هم بایفیول باشه که اصلا لازم نیست و خود ایسیو کارش رو انجام میده

    منوچهر جان در مورد کاربراتوری ها نمیدونم چطور میبندن. توی سایت نگارین صنعت یه زمانی آموزش نصبش بود ولی فکر کنم انژکتوری رو توضیح داده بود. اصلا شاید کاربراتوری نشه

    نوشته اصلی توسط yasin9496 نمایش پست اصلی
    موتور فن زغال نداره
    یه سیم پیچه و یه روتور مثل موتور کولر
    سیم پیچ با میدان مغناطیسی روتورو به چرخش درمیاره
    یاسین داداچ داری اشتباه میزنی زغال داره خوبم داره. زیاد کار کردن فن شدیدا عمر خودش و باتری و دینام رو کم میکنه. مخصوصا فن های گردن کلفت و پر مصرف پژو

    4 کاربر به خاطر ارسال مفید amir_zm از ایشان تشکر کرده اند:

    alireza_resima (چهارشنبه 08 دی 95),manoochehr (چهارشنبه 08 دی 95),rdi (پنجشنبه 09 دی 95),yasin9496 (چهارشنبه 08 دی 95)


  2. #5332
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    دی 1392
    محل سکونت
    ایران27 س
    خودروی من
    روا85سفید-پیکان وانت81
    نوشته ها
    522
    تشکر
    263
    تشکر شده 327 بار در 230 ارسال
    نوشته اصلی توسط amir_zm نمایش پست اصلی
    سلام
    ماشین های دوگانه کارخونه نیازی ندارن. اگر از سری های اول باشه که ادونسر جدا کنار ایسیو گاز داره و اگر هم هم بایفیول باشه که اصلا لازم نیست و خود ایسیو کارش رو انجام میده

    منوچهر جان در مورد کاربراتوری ها نمیدونم چطور میبندن. توی سایت نگارین صنعت یه زمانی آموزش نصبش بود ولی فکر کنم انژکتوری رو توضیح داده بود. اصلا شاید کاربراتوری نشه



    یاسین داداچ داری اشتباه میزنی زغال داره خوبم داره. زیاد کار کردن فن شدیدا عمر خودش و باتری و دینام رو کم میکنه. مخصوصا فن های گردن کلفت و پر مصرف پژو
    من با کارکردن فن ماشین بد جور مشکل دارم.تابستون که میشه هی کار میکنه تو این هوای اذربایجان هم کار میکنه.بزار بهار شه یه پروانه میزارم دیگه خیالن از هر بابت تخت شه.منتها باید یه محافظ طراحی کنم .البته به کمک شما عزیزان.پدر دینان و باتری ماشینم دراومد.
    نه داداش برای کاربرات هم هست .تو سایت ان اس ا بزنی میاره.نوشته ادونسر کاربراتوری.راستی اون شیلنگ اوانس ریتارد که از دلکو به کاربرات رفته رو فک کنم کورش کردن بابا هر چی شیلنگه رو موتور کور کردن اون شیلنگ هایی که به هوا کش و منی فولد میره رو هم کور کردن میگم بازش کنین میگن نمیشه اون موقع رو گاز درست کار نمیکنه
    آقا داستان میکسر هوشمند چیه؟یه جونه22ساله طراحیش کرده.
    توصیه های دیگه ای از بابت بهنه کردن مصرف سوخت سی ان جی رو کاربراتور ندارین؟

    - - - - ادغام دو پست پشت سر هم - - - -

    نوشته اصلی توسط alireza_resima نمایش پست اصلی
    نه واسه من تو حرکتم کار میکرد .یکسره کار کردن پدر ذغال فن رو در میاره باید کل فن رو باز کنی ذغال رو عوض کنی .

    - - - - ادغام دو پست پشت سر هم - - - -



    نه من تا حالا چیزی دربارش نشنیدم ولی اگه اطلاعاتی گیر اوردی بگو .اگه خوب باشه ما هم وصل کنیم .واسه من ای سی یو گاز داره فکر کنم همین کارو بکنه ؟
    حتما درج میکنم.فعلادنبل اینم که این قطعه رو بخرم کجا نصب میشه؟فکرمو مشغول کرده .نمیدونم اینو کجا میندن ۶تاسیم میخوره بهش این۶تا به کجاها وصل میشه.اینا رو باید بدونم ویاد بگیرم تا بتونم نصبش کنم.ببرم بیرون ۳۰تومنم برا نصبش میگیرین.راستی اگه ماشینتون دوگانه کارخونس این قطعه رو دارین

    - - - - ادغام دو پست پشت سر هم - - - -

    میکسر هوشمند میگن دونوعه.تاثیرشم خیلی زیاده

    کاربر زیر به خاطر ارسال مفید manoochehr از ایشان تشکر کرده است:

    alireza_resima (چهارشنبه 08 دی 95)

    السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین (ع)

  3. #5333
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    اردیبهشت 1393
    خودروی من
    روآ
    نوشته ها
    1,227
    تشکر
    320
    تشکر شده 596 بار در 450 ارسال
    عاره زغال داره
    موتور dc داره
    اشتبااه زدیم

    - - - - ادغام دو پست پشت سر هم - - - -

    جناب اردی آی من کل دسته سیم زیر باطریو فشنگی ابو از تو عایقش دراوردم ولی مقاومتی ندیدم اونجا
    پشت یه نیسان خوندم ...
    با این همه دست انداز نمی مونه پس انداز...

  4. #5334
    مدیر انجمنمدیر ارشد مدیر انجمن تیونینگ
    تاریخ عضویت
    دی 1391
    محل سکونت
    شیراز
    خودروی من
    پراید
    نوشته ها
    3,965
    تشکر
    822
    تشکر شده 1,858 بار در 1,357 ارسال
    نوشته اصلی توسط manoochehr نمایش پست اصلی
    دوستان خواهشا اگه کسی از ادونسر گاز روی کاربرات استفاده کرده یا اطلاعاتی داره راهنماییم کنه.چه جوری اخه زمان جرقه رو به تاخیر میندازه در حالیکه تو ماشبن هایکاربراتوری دلکوو زمان جرقه کاملا دستی تنظیم میشه !من یه احتمال میدم به سیم پلاتین وصل شه و مدیریت جرقه رو در وضعیت گاز به عهده بگیره،چون چکش برق هم ثابته و نمیشه بعد تنظیم کاریش کرد.حالا یه سوال دیگه.پژو دو هزار که پلاتین نداره دلکوش الکترونیکیه به اون سیستم چه جوری وصل میشه.اصلا کلا من گیج شدم.ماشین گاز و بنزینش خیلی فرق میکنه و رو گاز جون نداره حتی وقتی تنظیمه.گویا میگن 15درصد تاثیر مثبت داره که مطمئنا اگه درست کارکنه تاثیر گذاره.حالا سیم میمش کجا میره ؟به کجا باید وصل کنم؟به نظرم کار جالبیه
    ادونسر روی ماشین کاربراتوری وصل نمیشه چرا که باید دور موتور ویه سری پارامتر دیگه رو داشته باش

    [فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ]

  5. #5335
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    دی 1392
    محل سکونت
    ایران27 س
    خودروی من
    روا85سفید-پیکان وانت81
    نوشته ها
    522
    تشکر
    263
    تشکر شده 327 بار در 230 ارسال
    نوشته اصلی توسط LORD2013 نمایش پست اصلی
    ادونسر روی ماشین کاربراتوری وصل نمیشه چرا که باید دور موتور ویه سری پارامتر دیگه رو داشته باش
    سلام عزیز.نه وصل میشه کاربراتور دور موتور مگه نداره؟مال ما دور موتور داره چیز ساده ای هست.ادونسر انژکتور فک کنم بیش از ده تا سیم میخوره اما مال کاربرات 6فیشه هست.من یه سری به کلوپ های دیگه زدم دیدم بحث سر اینه که ادونسر رو از پیکان کاربرات باز کنن یا نه.یه عکسم میزارم
    السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین (ع)

  6. #5336
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    آذر 1395
    خودروی من
    روا
    نوشته ها
    26
    تشکر
    80
    تشکر شده 14 بار در 10 ارسال
    دوستان امروز طی یک حرکت انسان دوستانه و خدا پسندانه منیفلد اگزوز رو برای شل کردن پی در پی پیچ های گلویی اگزوز باز کردم .رزوه پیچ های گلویی خراب شدن که تند و تند شل میکرده. پیچهاش رو باید با چی باز کنم پیچ های گلویی رو ...داغ کنم یا تراش کاری باید ببرم؟؟بعد سوال دیگه اینکه منیفلد سوخت رو با گازوییل میشه بشوری ؟و راهنمایی دیگه هم به ذهنتون میرسه خیلی خوشحال میشم
    ویرایش توسط alireza_resima : چهارشنبه 08 دی 95 در ساعت 08:35 بعد از ظهر

  7. #5337
    rdi
    rdi آنلاین نیست.
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    مرداد 1393
    خودروی من
    rdi
    نوشته ها
    818
    تشکر
    508
    تشکر شده 584 بار در 438 ارسال
    نوشته اصلی توسط yasin9496 نمایش پست اصلی
    عاره زغال داره
    موتور dc داره
    اشتبااه زدیم

    - - - - ادغام دو پست پشت سر هم - - - -

    جناب اردی آی من کل دسته سیم زیر باطریو فشنگی ابو از تو عایقش دراوردم ولی مقاومتی ندیدم اونجا
    درود...
    سعی میکنم یک عکس از مقاومت بگیرم...شاید خودروی شما که روا هست با rd انژکتور که یونیت فندار هست تفاوت داشته باشد یا محل ان تغییر پیدا کرده باشد....البته مقاومت داخل یک پوسته سه یا چهار سانتی گرد و از قطر یک خودکار کمی باریکتر قرار دارد....که در بین رشته سیمهایی که از زیر باطری رد شده است داخل خورطومی شده است...

  8. #5338
    rdi
    rdi آنلاین نیست.
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    مرداد 1393
    خودروی من
    rdi
    نوشته ها
    818
    تشکر
    508
    تشکر شده 584 بار در 438 ارسال
    نوشته اصلی توسط alireza_resima نمایش پست اصلی
    دوستان امروز طی یک حرکت انسان دوستانه و خدا پسندانه منیفلد اگزوز رو برای شل کردن پی در پی پیچ های گلویی اگزوز باز کردم .رزوه پیچ های گلویی خراب شدن که تند و تند شل میکرده. پیچهاش رو باید با چی باز کنم پیچ های گلویی رو ...داغ کنم یا تراش کاری باید ببرم؟؟بعد سوال دیگه اینکه منیفلد سوخت رو با گازوییل میشه بشوری ؟و راهنمایی دیگه هم به ذهنتون میرسه خیلی خوشحال میشم
    درود...
    خب جان برادر...شما در نگارشهای قبلی نوشته بودید پیچها را هربار سفت میکنید باز پس ار زمان کوتاهی شل می شوند....!درست ننوشتید دیگر...!پیچهایی که خودش یا مهره اش فرق نمیکنید بر اثر خراب بودن بوده است که تند تند شل میکرده است....با این وضع تو این مدت که شما دایم انها را اچار کشی میکردید...چه جوری سفتشون میکردید؟؟؟؟!!!!
    منیفولد را با بنزین بشورید....گازوییل تا مدتی بعد از روشن پیشرانه خودرو. دودش همه را خفه میکند...
    پیچهارا هم را هم وقتی پیشرانه مدتی روشن بوده و منیفولد داغ داغ هست...محل انها را چند بار با یک روغن دان ...خیلی خوب روغن کاری کند....تا حسابی جلز و ولز کند...بعدا که سرد سرد شد اقدام به باز کردن کنید....با این روش می بایستی نسبتا راحت باز بشوند....اگر نشد به تراشکاری مراجعه کنید بهتر است...سرفراز باشید

    کاربر زیر به خاطر ارسال مفید rdi از ایشان تشکر کرده است:

    alireza_resima (پنجشنبه 09 دی 95)

    ویرایش توسط rdi : پنجشنبه 09 دی 95 در ساعت 03:05 قبل از ظهر

  9. #5339
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    دی 1392
    محل سکونت
    ایران27 س
    خودروی من
    روا85سفید-پیکان وانت81
    نوشته ها
    522
    تشکر
    263
    تشکر شده 327 بار در 230 ارسال
    نوشته اصلی توسط rdi نمایش پست اصلی
    دلکو خودش باید صدرصد بی ایراد و سالم باشد که روشی که شما بکار میگیرید جواب بدهد....
    سوزن کاربرات یک پیچ الن نمره 3 یا 4 شایدم 2.5 میخورد...شماره الن ان دقیق یادم نیست...شما الن با درازای بلند گیر بیار هستش راحت خواهد خورد...
    تنظیم ان پیچ که سوزن را جابجا میکند به 2 دور یا نیم دور چرخش ان نیست....ملاک درست و صاف کار کردن پیشران هست در درجا هست... و گاز خوردن پیشرانه در دورهای بالا
    مقدار و میزان بنزین در پیاله کاربراتور نسختین گام و مهمترین ان هست...تا این درست نباشد ور رفتن به جاهای دیگر بی فایده است....این مقدار و میزان در خودروی پیکان میبایستی روی کمترین ان باشد...
    وقتی هم که فکر میکنید پیشرانه تنظبم شده است...پس از روشن کردن خودرو در ابتدا چندبار پدال گاز را بفشارید تا پیشرانه به یکباره و شلاقی گاز بخورد...سپس یک دستمال کاغذی سفید جلوی اگزوز بگیرید یا کسی نگه دارد و باز ان گاز خوردن شلاقی را تکرار کنید ...رد دود یا سیاهی رو دستمال کاغذی نباید باشد....یا هم اینکه به مراکزی که دستگاه انالیز اگزوز را دارند و مطمن باشید که سالم است مراجعه کنید و خروجی ان را بررسی کنید....سرفراز باشید
    جناب اردی ای شما نظری در خصوص مواردی که تایپ کردم نداری؟درمورد نصب ادونسر و اینکه کجا نصب میشه و اینکه اونس دلکو منو گویا کور کردن.یه مکانیک میگفت اگه دلکوت تنظیم باشه رو بنزین با نیش استارت روشن میشه

    - - - - ادغام دو پست پشت سر هم - - - -

    البته ماشین ما رو جوری تنظیم کرد که با نیم استارت روشن میشد الان فک کنم دلکو رو رو بالانس تنظیم کردن رو بنزین یکم دیر روشن میشه.فک کتم به خاطر گاز سوز بودن دلکو رو از حالت ریتارد به اوانس تغییر دادن
    السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین (ع)

  10. #5340
    rdi
    rdi آنلاین نیست.
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    مرداد 1393
    خودروی من
    rdi
    نوشته ها
    818
    تشکر
    508
    تشکر شده 584 بار در 438 ارسال
    نوشته اصلی توسط manoochehr نمایش پست اصلی
    جناب اردی ای شما نظری در خصوص مواردی که تایپ کردم نداری؟درمورد نصب ادونسر و اینکه کجا نصب میشه و اینکه اونس دلکو منو گویا کور کردن.یه مکانیک میگفت اگه دلکوت تنظیم باشه رو بنزین با نیش استارت روشن میشه

    - - - - ادغام دو پست پشت سر هم - - - -

    البته ماشین ما رو جوری تنظیم کرد که با نیم استارت روشن میشد الان فک کنم دلکو رو رو بالانس تنظیم کردن رو بنزین یکم دیر روشن میشه.فک کتم به خاطر گاز سوز بودن دلکو رو از حالت ریتارد به اوانس تغییر دادن



    درود...
    جناب منوچهر گرامی....
    بسیار کار اشتباهی شده است که مدار شتاب دهنده دلکو شما را قطع کرده اند...البته دلکویی که سالم نباشد و صفحه دلکو و لنگرک های ان به هر دلیل درست کار نکند....همان بهتر که این مدار قطع باشد...چون کار کرد پیشرانه بدتر میشود...
    درست کار کردن و یا مرتب شدن مدار شتاب دهند دلکو نیاز به تجربه بالا و اگاهی درست دارد و وقت میخواهد...ولی چنانچه این امر ایجاد شود....یک خودروی کاربراتوری سالم از هر جهت مثل شتاب گیری و قدرت و ... از همتای انژکتوری خود یک سر و گردن سر است....
    در مورد شتاب دهنده(ادوَنسر) برای گاز...نظر خاصی ندرام....زیاد هم رای با اضافه کردن ان نیستم....وقتی خودرو دوگانه سوز میشود این تجهیزات اضافی سوا از کاربردشان به همراه خود هزینه و دردسر هم به نسبت ایجاد میکند...برای همین توصیه خاصی ندارم! اینجور قطعات هم باید اصل و کار امد باشد و هم روش نصب و کارایی ان را باید دقیق دانست....انوقت است که عالی میشود!
    در مورد تجهیزات گازی چه سی ان جی و چه ال پی جی که قدیمی یا غیر کارخانه ای است...خوب تنظیم باشد..کفایت میکند...ال پی جی که عالی است ....کاستی کار کرد پیشرانه در سی ان جی با مخلوط کننده(میکسر) یک مورد بنیادی است و در نوع انژکتوری ان خب چگونگی کارایی بهتر و بهینه شده است...
    چون ضریب حرارتی سی ان جی در جدول استاندارد پایین تر از بنزین و ال پی جی هست....مدار شتاب دهنده گازی هم درست شده است تا پیشرانه سوا از فرمانهای ecu باز بیشتر در فزاینده ترین حالت قرار بگیرد...و این مورد روی سوخت بنزین پی امد های خوبی ندارد ولی برای سوختی همانند سی ان جی با ضریب حرارتی کمتر! اسیبی از این کار صرفا به همراه نخواهد داشت........در مورد نصب شتاب دهنده گازی در خودروهای گازی و کاربرتوری تا جایی که میدانیم فکر میکنم شیر برقی هم نیاز هست و ان 6 عدد سیم که شما درج کردین! 2تای ان که منفی و برق است . می ماند 4 عدد دیگر که فکر میکنم ان 4 عدد سیم دیگر هم میبایستی با مدار دلکو و سویچ و ان شیر برقی ارتباط بدهد....اگر تجربه دقیق تری پیدا کردیم خدمت شما و سروران درج خواهیم کرد سرفراز باشید

    کاربر زیر به خاطر ارسال مفید rdi از ایشان تشکر کرده است:

    manoochehr (پنجشنبه 09 دی 95)

    ویرایش توسط rdi : پنجشنبه 09 دی 95 در ساعت 04:01 بعد از ظهر

موضوعات مشابه

  1. پروژه های استیج 1 اردی و روآ
    توسط عبد درگاه الله در انجمن پروژه های استیج I
    پاسخ: 70
    آخرين نوشته: پنجشنبه 05 تیر 93, 08:43 قبل از ظهر
  2. معرفی پژو 308sw استیشن واگن
    توسط ata.ahvaz در انجمن پژو Peugeot
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه 17 دی 92, 10:07 بعد از ظهر
  3. پروژه های استیج پراید
    توسط LORD2013 در انجمن پراید Pride - سایپا
    پاسخ: 67
    آخرين نوشته: سه شنبه 26 آذر 92, 02:46 بعد از ظهر
  4. هدف از تقسیم پروژه های استیج چیست ؟؟
    توسط ata.ahvaz در انجمن مقالات و گزارشات آموزشی تیونینگ
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: یکشنبه 26 خرداد 92, 02:29 بعد از ظهر
  5. پاسخ: 0
    آخرين نوشته: پنجشنبه 30 شهریور 91, 03:21 بعد از ظهر

بازدید کنندگان با جستجوی های زیر این صفحه را پیدا کرده اند

آفتامات چیست

روا اسپرت

آنتی ترپ چیست

روآ اسپرت

موتور شیشه بالابر پراید

پژو اسپرت

پژو روا اسپرت

افتامات چیست؟

هدرز برای آردی

موتور شیشه بالابر

آردی اسپرت

اردی

مباحث درباره rd

پژو آردی اسپرت

بخاری اردی

ترموستات روا

افتامات چیست

شیشه بالابر پرایدادونسر چیستپژو روآ اسپرترادیاتور بخاری آردیتنظیم‏ ‏کلاچ‏ ‏رواسالآردیپژو اردی اسپرتآنتی ترپ

Members who have read this thread : 792

You do not have permission to view the list of names.

کلمات کلیدی این موضوع

111، 131، 132، 141، 151، 1600، 2000، 2011، 206، 405، 620، abs، cng، engine، esp، fia، fiat، suv، tuning، فلاپ، فني، فنی، فنر، فنرها، فولكس واگن، فوری فروشی، فیلم، فیلتر هوا، فابریک، فتوشاپ، فرمون، فرمان، فروم، فروش، فروشنده، قفل، قوانین، قیمت، قیمت موتور، قیمت ماشین، قیمت چراغ، قالپاق، قدیمی، قدرت، قطعه، قطعه شناسی، قطعات، كورس، لنت نو، لوله، لوازم، لوازم یدکی، لوازمی، لیفت بک، لیکومولی، لامپ، لاستیک، لاستیک ماشین، لب گلگیر، مقاله، مقایسه، منیفولد، منیفولد هوا، منبع اگزوز، منبع اسپرت، مه شکن، مهارت، موتور، موتور پیکان، موتور پراید، موتور سیکلت، مکمل، مکانیک، مکانیکی، مکانیزم، مگان، مانیفولد، ماکسیما، ماشين، ماشین، ماشین من، ماشین ها، ماشین کثیف، ماشین گاز سوز، ماشین بازی، ماشین جدید، ماشین خارجی، ماشین زیبا، ماشین سنگین، ماشین شما، ماشین عروس، ماشینی، متالیک، محفظه، مدل، مدیریت، مزایا، مزایا و معایب، مزدا، مشکل، مصرف، مصرف سوخت، معاینه فنی، معرفی، مغناطیسی، نقش، نقشه خوان، نقشه خوانی، نمایشگاه، نمد کاپوت، نویگیشن، نیم کلاچ، چینی، نیاز، نیتروژن، نیسان، چپ کردن، ناچ بک، نرم افزار، چرب، چرخ، چرخهاي جلو، چسبندگی، نشتی، نصب باند، هنگام، هیدرولیک، هاچ بک، های، هدرز، هزینه، وانت، وانت پیکان، وایر، واگن، واشر سر سیلندر، واشر سرسیلندر، وجود، وسواس، یاتاقان، یزد تایر، یعنی، ژاپنی، کف خواب، کلوپ، کلیپ، کلاچ، کلاج، کمک، کمک فنر، کمک لوازمی، کمک گازی، کنید، کولر، کوچه، کوپه، کوئل، کوبیدن، کوتاه، کورس، کورسا، کاهش ارتفاع، کاپوت، کارواش، کارا، کاربراتور، کارتل، کارشناس، کره ای، کردن، گل، گلف، گوگل، گوشی، گیربکس، گالری، گارد، گاز ماشین، گاز خودرو، گاز سوز، گردهمایی، گشتاور، پلیس، پلاک، پلاستیک، پمپ، پمپ هیدرولیک، پمپ بنزین، پنچر، پول، پولیش، پی کی، پیکان، پیست، پیستون، پیشنهاد، پژو، پژو 405، پژو پارس، پژویی، پایداری، پارکینگ، پخش، پخش ماشین، پدال گاز، پراید، پراید اسپرت، پرشیا، www.iraniantuning.com، ؟، آفرود، آلمانی، آلودگی، آموزش، آمپر، آمریکایی، آینه برقی، آپاراتی، آپشن، آئودی، آب بندی، آج لاستیک، آرم، آردی، افت فشار، ال ای دی، ال90، انژکتور، انتقال، انتقال قدرت، انجمن، ایمنی، اینتر کولر، ایران، ایران خودرو، ایرانی، ایرانیان، ایرانیان تیونینگ، ایرانخودرو، ایراد، ایساکو، اگزوز، اتوماتیک، اتومبیل، اتوبوس، اتوبان، اتاق، احتراق، اختراع، اختصاصی، اروپا، ارت، ارت ماشین، ارت استاندارد، ارت زدن، ارتفاع، ارتفاع ماشین، ارتفاع استاندارد، اردی، اسپورت، اسپری، اسپرت، اسپرت کردن، اسب بخار، استاندارد، استارت، اشک، اظهار، بلندگو، بنز، بنزین، بهران، بوستر، بی ام و، بیمه، بیس، بک فایر، بالابر، باند، باند خربزه ای، باک، باکس، باتری، باد نیترو، بار، بازی، بازار، باطری، بحث، بدنه، برق، برق ماشین، برای، تقویت موتور، تولید انبوه، تویوتا، توتال، توجه، توربو، تیونینگ، تیوتر، تیپ، تیبا، تایمینگ، تایر، تاکسی، تاپیک، تبلیغ، تبلیغات، تحقیق، تحلیل، ترموستات، ترمز، ترمز ماشین، ترمزگیری، ترافیک، تسمه، تصویر، تصادف، تصادفی، تصادفات، تعلیق، تعمیر، تعمیر موتور، تعمیرگاه، تعویض روغن، تغییر ارتفاع، جلوگیری، جامع، جای پیچ، جاده، جرقه، حرارت، خلاف، خنده دار، خواب، خود، خودرو، خودرویی، خاکستری، خازن، خاص، خاطره، خبر، خروجی هوا، خرید، خرید کاپوت، خربزه ای، خسارت، خسته، خش گیر، خط عمیق، دلتنگ، دنده، دنده عقب، دندون، دوم، دوچرخه، دوو، دودی، دور موتور، دیزل، دیسک، دیسک ترمز، دانلود، دانشگاه، داخل ماشین، داخلی، دادن، دارند، دریفت، دزدی، دست دوم، رله، رنو، رنو 5، رنو سوار، رنگ، روکش صندلی، روش، روغن، روغن موتور، روغن موتور پراید، روغن کاری، روغن ترمز، رینگ، رینگ 20، رینگ و لاستیک، رینگ اسپورت، رینگ اسپرت، ریس، رگلاژ، رانندگی، رانندگان، راندمان، راهنمایی، راهنمایی رانندگی، رادیاتور، راست، زنون، زندگی، زانتیا، سمند، سمند ال ایکس، سمباده، سنسور، سوپاپ، سوپر، سوپر شارژر، سوخت، سيلندر، سيستم، سی ان جی، سیلندر، سیلو، سیم کشی، سیستم، سیستم باز، سپر اسپرت، سالم، سایت، سایش، ساب، ساب باکس، ساسات، ساعت، سدان، سر اگزوز، سر سیلندر، سرقت، سرگرمی، سراگزوز، سرسیلندر، سرعت، شما، شمال، شمع، شهر، شهري، شود، شيشه، شیشه بالابر، شیشه دودی، شارژ، شاسی، شتاب، شتاب ماشین، شتاب گیری، شده، شرکت، صفحه، صفحه کلاچ، صفر، صندوق، صوتی، صوتی تصویری، صافکاری، ضبط، ضعف، طنز، طراحی، طرح، علم، عکس، عکس ماشین، عکس از، عکس جدید، عکسای

نمایش برچسب‌ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
نام‌نویسی
درباره ما

سی ام مرداد ماه سا ل 91 بود که تصمیم بر ایجاد تیونینگ ایرانیان گرفتم ؛ تجارب زیادی کسب شد اما مهم ترین شعار و هدف ما خدمت به دوستان و عاشقان ماشین است! این انجمن ، به جرات اولین انجمنی است که میان کاربران و مدیران آن تفاوتی نیست و تمامی کاربران با مدیران احساس راحتی می کندد.هرچه داریم ازشماست! تنهایمان نگذارید!

ارسال پیام به مدیر سایت
دوستان ما
لینک های مفید
ابزار ها
بارگذاری مجدد کد امنیتی مندرج در تصویر را وارد کنید: