مباحث آزاد در مورد روا و آردی(پروژه استیج عمومی اعضای روا و آر دی) - صفحه 532
کاربری
کاربر گرامی به انجمن تخصصی خودرو تیونینگ ایرانیان خوش آمدید . اگر این نخستین بازدید شما از سایت است , لطفا ثبت نام کنید:
تبلیغات (سفارش)
banner banner banner banner

هدف از ايجاد تاپيک :

صفحه 532 از 557 نخستنخست ... 32432482522525526527528529530531532533534535536537538539542 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از 5,311 به 5,320 از 5570

نمایش : 446510 , پاسخ ها : 5569
موضوع: مباحث آزاد در مورد روا و آردی(پروژه استیج عمومی اعضای روا و آر دی)

  1. #5311
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    آذر 1395
    خودروی من
    روا
    نوشته ها
    51
    تشکر
    158
    تشکر شده 42 بار در 29 ارسال
    نوشته اصلی توسط yasin9496 نمایش پست اصلی
    تشکر از دوستان بابت نظراتشون
    لنتا عقب عوض شدن
    لنتای چرخ سمت راننده که باز شد یه چیز عجیب دیدیم شایدم عادیه بنظر من عجیبه
    لنتا یطرفش صاف شده بود به پرچ رسیده بود که پرچ صاف شده بود کلا
    ولی طرف دیگش دست نخورده بود فابریک بود
    لنتای چرخ سمت شاگردم خوب بود و مشکلی نداش

    یه چیز دیگم هس
    این دف اتلمون تقش زیاد شده نمیدونم من الان حساس شدم بهش یا واقعا زیاد شده
    در اکثر مواقع تقه میاد حتی یواش کلاجو ول کنم اون تقرو میزنه
    مکانیک میگه اینا ذاتا خلاصی دفشون زیاده
    میترسم یهو دف بپوکه وسط جاده

    جناب اردی ای عکس یکم زاویه داره
    ولی چجوری اون فاصلرو اندازه بگیرم؟!

    برم با گونیا مهره ها چرخو تست کنم خبر میدم

    راستی قصد دارم برم یه جفت طبق بگیرم و 4 عدد بوش طبق 405 و بدم تراشکار اینارو جفتو جور کنه،مشکلی فنی مهندسی که نداره؟
    صدای تقه از چهار شاخ نیست ؟

  2. #5312
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    تیر 1394
    خودروی من
    roa
    نوشته ها
    645
    تشکر
    633
    تشکر شده 573 بار در 382 ارسال
    نوشته اصلی توسط yasin9496 نمایش پست اصلی
    تشکر از دوستان بابت نظراتشون
    لنتا عقب عوض شدن
    لنتای چرخ سمت راننده که باز شد یه چیز عجیب دیدیم شایدم عادیه بنظر من عجیبه
    لنتا یطرفش صاف شده بود به پرچ رسیده بود که پرچ صاف شده بود کلا
    ولی طرف دیگش دست نخورده بود فابریک بود
    لنتای چرخ سمت شاگردم خوب بود و مشکلی نداش

    یه چیز دیگم هس
    این دف اتلمون تقش زیاد شده نمیدونم من الان حساس شدم بهش یا واقعا زیاد شده
    در اکثر مواقع تقه میاد حتی یواش کلاجو ول کنم اون تقرو میزنه
    مکانیک میگه اینا ذاتا خلاصی دفشون زیاده
    میترسم یهو دف بپوکه وسط جاده

    جناب اردی ای عکس یکم زاویه داره
    ولی چجوری اون فاصلرو اندازه بگیرم؟!

    برم با گونیا مهره ها چرخو تست کنم خبر میدم

    راستی قصد دارم برم یه جفت طبق بگیرم و 4 عدد بوش طبق 405 و بدم تراشکار اینارو جفتو جور کنه،مشکلی فنی مهندسی که نداره؟
    درود بر همه ی دوستان
    بابت غیبت های متمادی پوزش میطلبیم
    یاسین جان واسه ما هم لقی بسیار زیادی پیدا کرده و گاردان رو دست میزنی کاملا مشخصه و تقه هم کاملا مشخصه (نیم کلاچ هم اگر بد انجامبدی تقه میزنه). جالبته با این وضعیت زوزه نداره و مشکل فقط همین خلاصیه.

    نظر منم تعویض با طبق اصلی خودشه. طبق خودش به خوبی جواب میده و مشکلی نداره عوض کردنش هم خیلی راحته و من تابستون عوض کردم و لاستیک سایی کامل از بین رفت (قبل تعویض با چشم مشخص بود چرخ ها کمبر داشتن)

    - - - - ادغام دو پست پشت سر هم - - - -

    دوستان آیا امکانش هست واشر سرلیندر طوری خراب بشه روغن به آب راه پیدا کنه ولی آب به روغن راه پیدا نکنه به نظر خودم که نیست
    رادیاتور رو عوض کردیم و ضدیخ ریخیتیم بعدش دوباره شاهد کم شدن آب بودیم (کمتر البته) و حالا آب قهوه ای رنگ شده و زیر درب رادیاتور هم کثیفی و چربی مانند گرفته. میخوام بفهمم روغنه و یا ضدیخ کثیفی و جرم های چند سال گذشته که بدون ضدیخ بوده رو شسته البته میتون یه بار آب رو عوض کنم و تست کنم ولی فعلا حس و حالش نیست ضمنا توی گیج روغن و درب روغن هیچ اثری از خامه ای شدن وجود نداره

    کاربر زیر به خاطر ارسال مفید amir_zm از ایشان تشکر کرده است:

    rdi (پنجشنبه 02 دی 95)


  3. #5313
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    اردیبهشت 1393
    خودروی من
    روآ
    نوشته ها
    1,304
    تشکر
    359
    تشکر شده 676 بار در 503 ارسال
    چارشاخ قبلا یکیش عوض شده
    یکی دیگشم مشکلی نداشته

    اصلا کلاجو یواش ولم میکنم تقه میزنه
    قبلا اینجوری نبود یا خیلی کمتر اینجوری بود ادم متوجه نمیشد
    ترسم ازاین که یهو دف مرخص بشه مارم باخودش مرخص کنه
    این تعمیرکار ماهم جز اون دسته از افرادیه که میگه بزار کار کنه تا لحظه اخر اون وقت بیا درستش کنیم
    اصلا با قانون پیشگیری بهتر از درمان است رابطه خوشایندی نداره
    مکانیک دیگه هم قبول ندارم که ببرم پیشش بجا بهتر،بدتر میکنه

    دیروز واسکازین و روغن موتورو عوض کردم
    روغن موتور بهران پیشتاز ریختم 20_50 sj
    واسکازین پارس مدوس 85_140 نیم لیتر با نیم لیتر 85_90 قاطی کردم ریختم دف
    گریبکسم 85_90 پروفی کار ریختم
    صدا مقدار 2 دسیبل در سرعت 100KM کاهش یافته

    طبق خودشو میخوام بندازم ولی بوش طبقو با بوش طبق 405 جایگزین کنم با یکم تغییرات
    جناب اردی ای چه مقدار صبر کنیم بوش طبق شما آماده میشه؟

    کاربر زیر به خاطر ارسال مفید yasin9496 از ایشان تشکر کرده است:

    rdi (پنجشنبه 02 دی 95)

    پشت یه نیسان خوندم ...
    با این همه دست انداز نمی مونه پس انداز...

  4. #5314
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    آذر 1395
    خودروی من
    روا
    نوشته ها
    51
    تشکر
    158
    تشکر شده 42 بار در 29 ارسال
    دف بیشتر زمانی مرخص میشه که وقتی میخوای دنده عوض کنی در حال حرکت همینکه کلاج و میگیری صدای خر خر میده اینجوری بشه سریع یه جا میزارتت .حالا جای دیگه واسه تعمیر نبر فقط چند جا برو بپرس ببین چی میگن.نمایندگی هم حوصله میخاد ببری

    کاربر زیر به خاطر ارسال مفید alireza_resima از ایشان تشکر کرده است:

    yasin9496 (جمعه 03 دی 95)


  5. #5315
    rdi
    rdi آنلاین نیست.
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    مرداد 1393
    خودروی من
    rdi
    نوشته ها
    857
    تشکر
    603
    تشکر شده 628 بار در 467 ارسال
    نوشته اصلی توسط yasin9496 نمایش پست اصلی
    چارشاخ قبلا یکیش عوض شده
    یکی دیگشم مشکلی نداشته

    اصلا کلاجو یواش ولم میکنم تقه میزنه
    قبلا اینجوری نبود یا خیلی کمتر اینجوری بود ادم متوجه نمیشد
    ترسم ازاین که یهو دف مرخص بشه مارم باخودش مرخص کنه
    این تعمیرکار ماهم جز اون دسته از افرادیه که میگه بزار کار کنه تا لحظه اخر اون وقت بیا درستش کنیم
    اصلا با قانون پیشگیری بهتر از درمان است رابطه خوشایندی نداره
    مکانیک دیگه هم قبول ندارم که ببرم پیشش بجا بهتر،بدتر میکنه:deldari:

    دیروز واسکازین و روغن موتورو عوض کردم
    روغن موتور بهران پیشتاز ریختم 20_50 sj
    واسکازین پارس مدوس 85_140 نیم لیتر با نیم لیتر 85_90 قاطی کردم ریختم دف
    گریبکسم 85_90 پروفی کار ریختم
    صدا مقدار 2 دسیبل در سرعت 100km کاهش یافته

    طبق خودشو میخوام بندازم ولی بوش طبقو با بوش طبق 405 جایگزین کنم با یکم تغییرات
    جناب اردی ای چه مقدار صبر کنیم بوش طبق شما آماده میشه؟:d
    درود...
    یکمقدار کارهای زمان بر اکنون هست ولی بتوانیم در هفته اینده حرکتی برای ساخت تعدا بوش طبق انجام بدهیم...زمان ساخت زیادی نمیبرد...از جنس ان باید مطمن شویم...که همانی را گیر بیاوریم که بایستی باشد...در نظر داریم یک تعداد مجددا بوش طبق تولید کنیم...ولی یک تعداد سعی میکنم نخست اماده کنیم از دوستان اینجا هم کسی خواست برایشان ارسال کنیم...
    طبق 405 بهتر از همه کار میکند ولی فاصله دهانه رام بایستی دقیق روی طول دورو بوشها اندازه شود که سخت است و اینکه طبق هم از حالت کارخانه ای خارج میشود....و این موارد کمی ناخوشایند است....بوش کارخانه ای مرغوب بهتر است و بی دردسر تر...:sleep:

    کاربر زیر به خاطر ارسال مفید rdi از ایشان تشکر کرده است:

    yasin9496 (جمعه 03 دی 95)

    ویرایش توسط rdi : پنجشنبه 02 دی 95 در ساعت 09:50 بعد از ظهر

  6. #5316
    rdi
    rdi آنلاین نیست.
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    مرداد 1393
    خودروی من
    rdi
    نوشته ها
    857
    تشکر
    603
    تشکر شده 628 بار در 467 ارسال
    نوشته اصلی توسط amir_zm نمایش پست اصلی
    درود بر همه ی دوستان
    بابت غیبت های متمادی پوزش میطلبیم :light:
    یاسین جان واسه ما هم لقی بسیار زیادی پیدا کرده و گاردان رو دست میزنی کاملا مشخصه و تقه هم کاملا مشخصه (نیم کلاچ هم اگر بد انجامبدی تقه میزنه). جالبته با این وضعیت زوزه نداره و مشکل فقط همین خلاصیه.

    نظر منم تعویض با طبق اصلی خودشه. طبق خودش به خوبی جواب میده و مشکلی نداره عوض کردنش هم خیلی راحته و من تابستون عوض کردم و لاستیک سایی کامل از بین رفت (قبل تعویض با چشم مشخص بود چرخ ها کمبر داشتن)

    - - - - ادغام دو پست پشت سر هم - - - -

    دوستان آیا امکانش هست واشر سرلیندر طوری خراب بشه روغن به آب راه پیدا کنه ولی آب به روغن راه پیدا نکنه به نظر خودم که نیست
    رادیاتور رو عوض کردیم و ضدیخ ریخیتیم بعدش دوباره شاهد کم شدن آب بودیم (کمتر البته) و حالا آب قهوه ای رنگ شده و زیر درب رادیاتور هم کثیفی و چربی مانند گرفته. میخوام بفهمم روغنه و یا ضدیخ کثیفی و جرم های چند سال گذشته که بدون ضدیخ بوده رو شسته البته میتون یه بار آب رو عوض کنم و تست کنم ولی فعلا حس و حالش نیست :d ضمنا توی گیج روغن و درب روغن هیچ اثری از خامه ای شدن وجود نداره
    هر نوع پیش امد یا پی امدی از واشر سر سیلندر و سرسیلندر و یا اینکه در کل! در کل پیشرانه یک خودرو....امکان دارد...به سبب وجود فشار و دما و متغییر بودن این موارد و سایر متغییرهای دیگر مثل خود سیال اب یا روغن و غیرو...هیچ چیزی بعید نیست انجا پیش بیاید.... و به کرار موارد عجیب و غریب و حتی غیر ممکن پیش امده است و خواهد امد ولی وجود چربی یا کثیفی قبلی هم امکان دارد باشد....:lll:

  7. #5317
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    آذر 1395
    خودروی من
    روا
    نوشته ها
    51
    تشکر
    158
    تشکر شده 42 بار در 29 ارسال
    دوستان عزیز امروز سیم کلاچ ماشین و عوض کردم اولش کلاچ و میگیری قشنگ میاد بالا دو سه بار که میگیری دیگه کلاچ کامل نمیاد بالا پیچ رگلاژ شل و سفت نمیشه که بگم شل میشه بالا نمیاد .میخوام ببینم اهرمی کلاچ که اخر سیم بهش متصل میشه فنری چیزی نداره ؟ من امروز دو سه بار سیم و دراوردم دوباره انداختم بازم نشد دیگه گزاشتم واسه فردا صبح دوباره شروع کنم برم زیر ماشین ببینم چی کارش میکنم .لطفا راهنمایی سریع میخوام در این مورد ممنون

  8. #5318
    rdi
    rdi آنلاین نیست.
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    مرداد 1393
    خودروی من
    rdi
    نوشته ها
    857
    تشکر
    603
    تشکر شده 628 بار در 467 ارسال
    نوشته اصلی توسط alireza_resima نمایش پست اصلی
    دوستان عزیز امروز سیم کلاچ ماشین و عوض کردم اولش کلاچ و میگیری قشنگ میاد بالا دو سه بار که میگیری دیگه کلاچ کامل نمیاد بالا پیچ رگلاژ شل و سفت نمیشه که بگم شل میشه بالا نمیاد .میخوام ببینم اهرمی کلاچ که اخر سیم بهش متصل میشه فنری چیزی نداره ؟ من امروز دو سه بار سیم و دراوردم دوباره انداختم بازم نشد دیگه گزاشتم واسه فردا صبح دوباره شروع کنم برم زیر ماشین ببینم چی کارش میکنم .لطفا راهنمایی سریع میخوام در این مورد ممنون
    درود
    اهرم کلاچ را وفتی سیم به ان وصل نیست ازمایش کنید روان باشد و خوب بازی کند...و بعد هم خوب انرا روغن کاری کنید...همچنین قسمت اتصال بالای خود پدال کلاچ را هم همینطور ..شفت و فنر ان را روغن کاری کنید..سرفراز باشید

    2 کاربر به خاطر ارسال مفید rdi از ایشان تشکر کرده اند:

    alireza_resima (شنبه 04 دی 95),yasin9496 (شنبه 04 دی 95)


  9. #5319
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    آذر 1395
    خودروی من
    روا
    نوشته ها
    51
    تشکر
    158
    تشکر شده 42 بار در 29 ارسال
    ممنونم
    امروز جک زدم زیر ماشین سه پایه هم گزاشتم واسه ایمنی .رفتم دیدم یه میله کوچیک که از دو شاخ وصل میشه به چوپوقی مانند اهرم کلاچ اون از جاش خارج شده بود خورده بود به لبه بیرونی چوپوقی گزاشتم سر جاش .درست شد گیر میکرد و اجازه نمیداد کلاچ کامل برگرده .واقعا تجربه خوبی بود

    کاربر زیر به خاطر ارسال مفید alireza_resima از ایشان تشکر کرده است:

    rdi (دوشنبه 06 دی 95)


  10. #5320
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    دی 1392
    محل سکونت
    ایران27 س
    خودروی من
    روا85سفید-پیکان وانت93 1.7CNG
    نوشته ها
    577
    تشکر
    296
    تشکر شده 367 بار در 253 ارسال
    نوشته اصلی توسط yasin9496 نمایش پست اصلی
    چارشاخ قبلا یکیش عوض شده
    یکی دیگشم مشکلی نداشته

    اصلا کلاجو یواش ولم میکنم تقه میزنه
    قبلا اینجوری نبود یا خیلی کمتر اینجوری بود ادم متوجه نمیشد
    ترسم ازاین که یهو دف مرخص بشه مارم باخودش مرخص کنه
    این تعمیرکار ماهم جز اون دسته از افرادیه که میگه بزار کار کنه تا لحظه اخر اون وقت بیا درستش کنیم
    اصلا با قانون پیشگیری بهتر از درمان است رابطه خوشایندی نداره
    مکانیک دیگه هم قبول ندارم که ببرم پیشش بجا بهتر،بدتر میکنه

    دیروز واسکازین و روغن موتورو عوض کردم
    روغن موتور بهران پیشتاز ریختم 20_50 sj
    واسکازین پارس مدوس 85_140 نیم لیتر با نیم لیتر 85_90 قاطی کردم ریختم دف
    گریبکسم 85_90 پروفی کار ریختم
    صدا مقدار 2 دسیبل در سرعت 100KM کاهش یافته

    طبق خودشو میخوام بندازم ولی بوش طبقو با بوش طبق 405 جایگزین کنم با یکم تغییرات
    جناب اردی ای چه مقدار صبر کنیم بوش طبق شما آماده میشه؟
    بابا ماشین نیستن که کیفیت قطعات شده زیر صفر حالا مال ما و شما مدل پایینه باز خوبه...اصلا اعصاب خوردکنیه ماشین شما هم مثل من 100تا کارکرده اینا کارکرد نیستن ک.منم چند روز پیش ماشینو نزدیک پله حیلط پارک کردم رفتم زیرش دیدم گاردان منم خلاصی داره و زیاد شده اول خیلی کم بود ادم که این چیزا رو میبینه اعصابش خراب میشه.حالا داداش فعلا دوتا چارشاخ توس بنداز شاید رفع بشه اما مطمئنا کم میشه تقه.باز کردن دف هزینه خیلی زیادداره بخوای تعمیرش کنی صدا نده.من این دفعه مشکل پیدا کنه یه تویوتا میندازم دیگه تمام

    3 کاربر به خاطر ارسال مفید manoochehr از ایشان تشکر کرده اند:

    alireza_resima (دوشنبه 06 دی 95),rdi (دوشنبه 06 دی 95),yasin9496 (دوشنبه 06 دی 95)

    السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین (ع)

موضوعات مشابه

  1. پروژه های استیج 1 اردی و روآ
    توسط عبد درگاه الله در انجمن پروژه های استیج I
    پاسخ: 70
    آخرين نوشته: پنجشنبه 05 تیر 93, 08:43 قبل از ظهر
  2. معرفی پژو 308sw استیشن واگن
    توسط ata.ahvaz در انجمن پژو Peugeot
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه 17 دی 92, 10:07 بعد از ظهر
  3. پروژه های استیج پراید
    توسط LORD2013 در انجمن پراید Pride - سایپا
    پاسخ: 67
    آخرين نوشته: سه شنبه 26 آذر 92, 02:46 بعد از ظهر
  4. هدف از تقسیم پروژه های استیج چیست ؟؟
    توسط ata.ahvaz در انجمن مقالات و گزارشات آموزشی تیونینگ
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: یکشنبه 26 خرداد 92, 02:29 بعد از ظهر
  5. پاسخ: 0
    آخرين نوشته: پنجشنبه 30 شهریور 91, 03:21 بعد از ظهر

بازدید کنندگان با جستجوی های زیر این صفحه را پیدا کرده اند

آفتامات چیست

روا اسپرت

آنتی ترپ چیست

روآ اسپرت

موتور شیشه بالابر پراید

پژو اسپرت

پژو روا اسپرت

افتامات چیست؟

هدرز برای آردی

موتور شیشه بالابر

آردی اسپرت

اردی

پژو آردی اسپرت

ترموستات روا

مباحث درباره rd

بخاری اردی

رادیاتور بخاری آردی

افتامات چیست

چراغ باز بودن در صفحه کیلومتر اردی

اردی اسپرتشیشه بالابر پرایدادونسر چیستپژو روآ اسپرتپلیت عقب روآتنظیم‏ ‏کلاچ‏ ‏رواسال

Members who have read this thread : 313

You do not have permission to view the list of names.

کلمات کلیدی این موضوع

111، 131، 132، 141، 151، 1600، 2000، 2011، 206، 405، 620، abs، cng، engine، esp، fia، fiat، suv، tuning، فلاپ، فني، فنی، فنر، فنرها، فولكس واگن، فوری فروشی، فیلم، فیلتر هوا، فابریک، فتوشاپ، فرمون، فرمان، فروم، فروش، فروشنده، قفل، قوانین، قیمت، قیمت موتور، قیمت ماشین، قیمت چراغ، قالپاق، قدیمی، قدرت، قطعه، قطعه شناسی، قطعات، كورس، لنت نو، لوله، لوازم، لوازم یدکی، لوازمی، لیفت بک، لیکومولی، لامپ، لاستیک، لاستیک ماشین، لب گلگیر، مقاله، مقایسه، منیفولد، منیفولد هوا، منبع اگزوز، منبع اسپرت، مه شکن، مهارت، موتور، موتور پیکان، موتور پراید، موتور سیکلت، مکمل، مکانیک، مکانیکی، مکانیزم، مگان، مانیفولد، ماکسیما، ماشين، ماشین، ماشین من، ماشین ها، ماشین کثیف، ماشین گاز سوز، ماشین بازی، ماشین جدید، ماشین خارجی، ماشین زیبا، ماشین سنگین، ماشین شما، ماشین عروس، ماشینی، متالیک، محفظه، مدل، مدیریت، مزایا، مزایا و معایب، مزدا، مشکل، مصرف، مصرف سوخت، معاینه فنی، معرفی، مغناطیسی، نقش، نقشه خوان، نقشه خوانی، نمایشگاه، نمد کاپوت، نویگیشن، نیم کلاچ، چینی، نیاز، نیتروژن، نیسان، چپ کردن، ناچ بک، نرم افزار، چرب، چرخ، چرخهاي جلو، چسبندگی، نشتی، نصب باند، هنگام، هیدرولیک، هاچ بک، های، هدرز، هزینه، وانت، وانت پیکان، وایر، واگن، واشر سر سیلندر، واشر سرسیلندر، وجود، وسواس، یاتاقان، یزد تایر، یعنی، ژاپنی، کف خواب، کلوپ، کلیپ، کلاچ، کلاج، کمک، کمک فنر، کمک لوازمی، کمک گازی، کنید، کولر، کوچه، کوپه، کوئل، کوبیدن، کوتاه، کورس، کورسا، کاهش ارتفاع، کاپوت، کارواش، کارا، کاربراتور، کارتل، کارشناس، کره ای، کردن، گل، گلف، گوگل، گوشی، گیربکس، گالری، گارد، گاز ماشین، گاز خودرو، گاز سوز، گردهمایی، گشتاور، پلیس، پلاک، پلاستیک، پمپ، پمپ هیدرولیک، پمپ بنزین، پنچر، پول، پولیش، پی کی، پیکان، پیست، پیستون، پیشنهاد، پژو، پژو 405، پژو پارس، پژویی، پایداری، پارکینگ، پخش، پخش ماشین، پدال گاز، پراید، پراید اسپرت، پرشیا، www.iraniantuning.com، ؟، آفرود، آلمانی، آلودگی، آموزش، آمپر، آمریکایی، آینه برقی، آپاراتی، آپشن، آئودی، آب بندی، آج لاستیک، آرم، آردی، افت فشار، ال ای دی، ال90، انژکتور، انتقال، انتقال قدرت، انجمن، ایمنی، اینتر کولر، ایران، ایران خودرو، ایرانی، ایرانیان، ایرانیان تیونینگ، ایرانخودرو، ایراد، ایساکو، اگزوز، اتوماتیک، اتومبیل، اتوبوس، اتوبان، اتاق، احتراق، اختراع، اختصاصی، اروپا، ارت، ارت ماشین، ارت استاندارد، ارت زدن، ارتفاع، ارتفاع ماشین، ارتفاع استاندارد، اردی، اسپورت، اسپری، اسپرت، اسپرت کردن، اسب بخار، استاندارد، استارت، اشک، اظهار، بلندگو، بنز، بنزین، بهران، بوستر، بی ام و، بیمه، بیس، بک فایر، بالابر، باند، باند خربزه ای، باک، باکس، باتری، باد نیترو، بار، بازی، بازار، باطری، بحث، بدنه، برق، برق ماشین، برای، تقویت موتور، تولید انبوه، تویوتا، توتال، توجه، توربو، تیونینگ، تیوتر، تیپ، تیبا، تایمینگ، تایر، تاکسی، تاپیک، تبلیغ، تبلیغات، تحقیق، تحلیل، ترموستات، ترمز، ترمز ماشین، ترمزگیری، ترافیک، تسمه، تصویر، تصادف، تصادفی، تصادفات، تعلیق، تعمیر، تعمیر موتور، تعمیرگاه، تعویض روغن، تغییر ارتفاع، جلوگیری، جامع، جای پیچ، جاده، جرقه، حرارت، خلاف، خنده دار، خواب، خود، خودرو، خودرویی، خاکستری، خازن، خاص، خاطره، خبر، خروجی هوا، خرید، خرید کاپوت، خربزه ای، خسارت، خسته، خش گیر، خط عمیق، دلتنگ، دنده، دنده عقب، دندون، دوم، دوچرخه، دوو، دودی، دور موتور، دیزل، دیسک، دیسک ترمز، دانلود، دانشگاه، داخل ماشین، داخلی، دادن، دارند، دریفت، دزدی، دست دوم، رله، رنو، رنو 5، رنو سوار، رنگ، روکش صندلی، روش، روغن، روغن موتور، روغن موتور پراید، روغن کاری، روغن ترمز، رینگ، رینگ 20، رینگ و لاستیک، رینگ اسپورت، رینگ اسپرت، ریس، رگلاژ، رانندگی، رانندگان، راندمان، راهنمایی، راهنمایی رانندگی، رادیاتور، راست، زنون، زندگی، زانتیا، سمند، سمند ال ایکس، سمباده، سنسور، سوپاپ، سوپر، سوپر شارژر، سوخت، سيلندر، سيستم، سی ان جی، سیلندر، سیلو، سیم کشی، سیستم، سیستم باز، سپر اسپرت، سالم، سایت، سایش، ساب، ساب باکس، ساسات، ساعت، سدان، سر اگزوز، سر سیلندر، سرقت، سرگرمی، سراگزوز، سرسیلندر، سرعت، شما، شمال، شمع، شهر، شهري، شود، شيشه، شیشه بالابر، شیشه دودی، شارژ، شاسی، شتاب، شتاب ماشین، شتاب گیری، شده، شرکت، صفحه، صفحه کلاچ، صفر، صندوق، صوتی، صوتی تصویری، صافکاری، ضبط، ضعف، طنز، طراحی، طرح، علم، عکس، عکس ماشین، عکس از، عکس جدید، عکسای

نمایش برچسب‌ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
نام‌نویسی
درباره ما

سی ام مرداد ماه سا ل 91 بود که تصمیم بر ایجاد تیونینگ ایرانیان گرفتم ؛ تجارب زیادی کسب شد اما مهم ترین شعار و هدف ما خدمت به دوستان و عاشقان ماشین است! این انجمن ، به جرات اولین انجمنی است که میان کاربران و مدیران آن تفاوتی نیست و تمامی کاربران با مدیران احساس راحتی می کندد.هرچه داریم ازشماست! تنهایمان نگذارید!

ارسال پیام به مدیر سایت
دوستان ما
لینک های مفید
ابزار ها
بارگذاری مجدد کد امنیتی مندرج در تصویر را وارد کنید: