مباحث آزاد در مورد روا و آردی(پروژه استیج عمومی اعضای روا و آر دی) - صفحه 530
کاربری
کاربر گرامی به انجمن تخصصی خودرو تیونینگ ایرانیان خوش آمدید . اگر این نخستین بازدید شما از سایت است , لطفا ثبت نام کنید:
تبلیغات (سفارش)
banner banner banner banner

هدف از ايجاد تاپيک :

صفحه 530 از 569 نخستنخست ... 30430480520523524525526527528529530531532533534535536537540 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از 5,291 به 5,300 از 5681

نمایش : 446510 , پاسخ ها : 5680
موضوع: مباحث آزاد در مورد روا و آردی(پروژه استیج عمومی اعضای روا و آر دی)

  1. #5291
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    اردیبهشت 1393
    خودروی من
    روآ
    نوشته ها
    1,353
    تشکر
    376
    تشکر شده 723 بار در 532 ارسال
    سلام ملیکم
    دوستان حال خودشون و ماشیناشون خوبه ایشالا

    یه اتفاقی افتاد امروز که ماشین فرمونش نمیلرزید
    تنها اتفافی که افتاده نسبت به بقیه روزا اینکه دیشب بارون اومده
    ینی خیس شدن جلو بندی باعث رفع لرز فرمون شده؟


    اقا امیر امکانش نیست سرسیلندر ترکی چیزی برداشته باشه اب مثلا وارد پورت اگزوز بشه
    و وقتی سرسیلندر گرم میشه اون ترک بسته میشه و اب کم نمیکنه

    چجوری میشه شلنگا تحت فشار باشن؟
    واتر پمپ که نمیتونه همچین فشاری تولید کنه
    شاید یه مجرایی رسوب گرفته تنگ تر شده فشار اب بیشتر شده

    2 کاربر به خاطر ارسال مفید yasin9496 از ایشان تشکر کرده اند:

    amir_zm (پنجشنبه 18 آذر 95),rdi (جمعه 19 آذر 95)

    ویرایش توسط yasin9496 : پنجشنبه 18 آذر 95 در ساعت 01:02 بعد از ظهر
    پشت یه نیسان خوندم ...
    با این همه دست انداز نمی مونه پس انداز...

  2. #5292
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    تیر 1394
    خودروی من
    roa
    نوشته ها
    667
    تشکر
    651
    تشکر شده 599 بار در 397 ارسال
    نوشته اصلی توسط yasin9496 نمایش پست اصلی
    سلام ملیکم
    دوستان حال خودشون و ماشیناشون خوبه ایشالا

    یه اتفاقی افتاد امروز که ماشین فرمونش نمیلرزید
    تنها اتفافی که افتاده نسبت به بقیه روزا اینکه دیشب بارون اومده
    ینی خیس شدن جلو بندی باعث رفع لرز فرمون شده؟


    اقا امیر امکانش نیست سرسیلندر ترکی چیزی برداشته باشه اب مثلا وارد پورت اگزوز بشه
    و وقتی سرسیلندر گرم میشه اون ترک بسته میشه و اب کم نمیکنه

    چجوری میشه شلنگا تحت فشار باشن؟
    واتر پمپ که نمیتونه همچین فشاری تولید کنه
    شاید یه مجرایی رسوب گرفته تنگ تر شده فشار اب بیشتر شده
    سام اقا یاسین عزیز
    والا اگه ترک باشه و توی گرم شدن جمع بشه که دیگه نباید شلنگ ها باد کنه. این باد کردن تنها از همین ورود کمپرس محفظه احتراق به مسیر های اب میتونه باشه. ولی من فکر میکنم برعکسه توی این ماشین، یعنی گرم میشه این اتفاق داره میفته و آب رو میخوره چون اگه اونطوری بود صبح لحظه اول بخار شدید میزد بیرون نمیدونیم چه مرگشه. به سرم زده بود خودم سرسیلندر رو باز کنم یه نگاهی بهش بندازم تنها مسئله اینه که مشکل اصلا بیشتر نشده توی یه سال نیم گذشته!

    در مورد بارون، والا دلیلش چی بوده نمیدونم ولی کلا توی هواهای مختلف شرایط ماشین فرق میکنه. مشکل لرزش شما از کدوم بخشه؟؟ سیبک ها رو چک کردید ببینید لقی دارن یا نه؟ یا حتی شل بودن مهره وسط دیسک. ماشین رو جک بزنید و به چپ و راست و بالا و پایین چرخ رو تکون بدید ببینید لقی داره یا نه

    کاربر زیر به خاطر ارسال مفید amir_zm از ایشان تشکر کرده است:

    rdi (جمعه 19 آذر 95)


  3. #5293
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    اردیبهشت 1393
    خودروی من
    روآ
    نوشته ها
    1,353
    تشکر
    376
    تشکر شده 723 بار در 532 ارسال
    اگه کمپرس بره تو مجرای اب که موقع استارت مشخص میشه اب قل قل میکنه

    جلو بندی چک شده
    هرجا میبرم میگن سالمه
    منم با لرز فرمون داستان دارم
    البته خیلی نمیلرزه ولی خب میلرزه
    چه بالانس روکار چه کامپیوتری چی دستی هر مدلی بالانس زدم از حد الانش کمتر نشده
    پشت یه نیسان خوندم ...
    با این همه دست انداز نمی مونه پس انداز...

  4. #5294
    rdi
    rdi آنلاین نیست.
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    مرداد 1393
    خودروی من
    rdi
    نوشته ها
    906
    تشکر
    645
    تشکر شده 685 بار در 508 ارسال
    نوشته اصلی توسط yasin9496 نمایش پست اصلی
    اگه کمپرس بره تو مجرای اب که موقع استارت مشخص میشه اب قل قل میکنه

    جلو بندی چک شده
    هرجا میبرم میگن سالمه
    منم با لرز فرمون داستان دارم
    البته خیلی نمیلرزه ولی خب میلرزه
    چه بالانس روکار چه کامپیوتری چی دستی هر مدلی بالانس زدم از حد الانش کمتر نشده
    درود
    در گذشته این جستار عنوان شده بود....خب بله در بیشتر موارد همین هست که همه چیز مرتب هست و هر جور بالانس هم زده شود..باز لرزه بر قرار هست....
    یک موردی را باید بررسی کنید....اینکه چرخهای جلو نسبت به مرکز توپی چرخ مرکزیت دارد یا خیر...مابین سوراخ وسط رینگ را با برامدگی وسط توپی چرخ بررسی کنید...نخست اینکه مقدار فاصله ان لا چقدر است.....که در رینگ اندازه 14 این فاصله خیلی زیاد است و اینکه در چهار جهت بالا و پایین و چپ و راست...فاصله به یک مقدار دیده میشود یا در جهاتی کم و زیاد دارد... این ها بررسی کنید و نتیجه را برای ما درج کنید ...سرفراز باشید

    کاربر زیر به خاطر ارسال مفید rdi از ایشان تشکر کرده است:

    yasin9496 (جمعه 19 آذر 95)


  5. #5295
    rdi
    rdi آنلاین نیست.
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    مرداد 1393
    خودروی من
    rdi
    نوشته ها
    906
    تشکر
    645
    تشکر شده 685 بار در 508 ارسال
    ....درود..
    دوستان و کاربران گرامی غیبت ها بیش از حد دارد میشود دیگر.......................

    کاربر زیر به خاطر ارسال مفید rdi از ایشان تشکر کرده است:

    yasin9496 (سه شنبه 23 آذر 95)


  6. #5296
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    آذر 1395
    خودروی من
    روا
    نوشته ها
    69
    تشکر
    226
    تشکر شده 54 بار در 38 ارسال
    سلامی دوباره به دوستان و اساتید من ماشینم یه چند وقتیه که پیچهای واشر گلویی اگزوز تند و تند شل میکنه و واشر رو باید عوض کنم و دوباره سفت کنم .به موتور هیچ فشاری نمیارم .دیگه خسته شدم یکی دوبار که با ماشین بیرون میرم خیلی فاصله کوتاه شل میشه .از راهنماییتون سپاس.....خودرو روا

  7. #5297
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    اردیبهشت 1393
    خودروی من
    روآ
    نوشته ها
    1,353
    تشکر
    376
    تشکر شده 723 بار در 532 ارسال
    پیچو مهره های گلویی عوض کنین
    شاید هرز شده
    منبع عقبم چک کنین که بند نشده باشه
    اگه کاتالیزور دارین اونم چک کنین
    اگه اگزوز هم خیلی داغ میشه منبع بند شده یا خورد شده داخلش

    جناب rdi من اون فاصله با خط سبز مشخص کردم منظورتونه؟چجوری اندازش بگیرم؟
    ولی از مهره های چرخ تا لبه داخلی سوراخ وسط رینگو اندازه گرفتم همه برابر بودن
    هر دو چرخ جلو اندازه ها برابر بود حتی یک میل فرق نداش

    کاربر زیر به خاطر ارسال مفید yasin9496 از ایشان تشکر کرده است:

    alireza_resima (سه شنبه 23 آذر 95)

    ویرایش توسط yasin9496 : سه شنبه 23 آذر 95 در ساعت 10:55 قبل از ظهر
    پشت یه نیسان خوندم ...
    با این همه دست انداز نمی مونه پس انداز...

  8. #5298
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    آذر 1395
    خودروی من
    روا
    نوشته ها
    69
    تشکر
    226
    تشکر شده 54 بار در 38 ارسال
    پیچ و مهره های گلویی قشنگ سفت سفت میشن هرز نیست .تعجبم اینکه چرا حتی وقتی ماشین درجا یکم کار میکنه شل میکنه .

  9. #5299
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    اردیبهشت 1393
    خودروی من
    روآ
    نوشته ها
    1,353
    تشکر
    376
    تشکر شده 723 بار در 532 ارسال
    صدای ماشین چه فرقی میکنه؟

    احتمالا منبع با کاتالیزور کیپ شده
    چون درجا فشار اگزوز اونقد نیست که راهشو باز کنه مثل حالتی که دور موتور رو 3 هستش

    چنتا ضربه یه زیر منبع بزنین یا اگه میتونین بستا اگزوزو باز کنین منبعو تکون بدین
    اگه صدای خش خش مانند اومد منبع ریخته داخلش و خورد شده
    از حرارت اگزوزم میتونین متوجه بشین اگه رنگ چدنی اگزوز به سرخی بزنه ینی اگزوز درست عمل نمیکنه
    پشت یه نیسان خوندم ...
    با این همه دست انداز نمی مونه پس انداز...

  10. #5300
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    آذر 1395
    خودروی من
    آردی 82 انژکتور
    نوشته ها
    1
    تشکر
    1
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال
    سلام، من یه پژو آردی دارم، توی تابستون میخواستم از کولرم کار بکشم خنک نمیکرد باد گرم میداد ،الانم که زمستونه میخوام بخاری بزنم باد گرم و سرد قاطی میده ، یعنی روشن نکردنش بهتره !!! برای جیه؟

موضوعات مشابه

  1. پروژه های استیج 1 اردی و روآ
    توسط عبد درگاه الله در انجمن پروژه های استیج I
    پاسخ: 70
    آخرين نوشته: پنجشنبه 05 تیر 93, 08:43 قبل از ظهر
  2. معرفی پژو 308sw استیشن واگن
    توسط ata.ahvaz در انجمن پژو Peugeot
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه 17 دی 92, 10:07 بعد از ظهر
  3. پروژه های استیج پراید
    توسط LORD2013 در انجمن پراید Pride - سایپا
    پاسخ: 67
    آخرين نوشته: سه شنبه 26 آذر 92, 02:46 بعد از ظهر
  4. هدف از تقسیم پروژه های استیج چیست ؟؟
    توسط ata.ahvaz در انجمن مقالات و گزارشات آموزشی تیونینگ
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: یکشنبه 26 خرداد 92, 02:29 بعد از ظهر
  5. پاسخ: 0
    آخرين نوشته: پنجشنبه 30 شهریور 91, 03:21 بعد از ظهر

بازدید کنندگان با جستجوی های زیر این صفحه را پیدا کرده اند

آفتامات چیست

روا اسپرت

آنتی ترپ چیست

روآ اسپرت

موتور شیشه بالابر پراید

پژو اسپرت

پژو روا اسپرت

افتامات چیست؟

هدرز برای آردی

موتور شیشه بالابر

آردی اسپرت

اردی

پژو آردی اسپرت

ترموستات روا

مباحث درباره rd

بخاری اردی

رادیاتور بخاری آردی

افتامات چیست

اردی اسپرت

چراغ باز بودن در صفحه کیلومتر اردی

شیشه بالابر پرایدادونسر چیستپژو روآ اسپرتپلیت عقب روآتنظیم‏ ‏کلاچ‏ ‏رواسال

Members who have read this thread : 346

You do not have permission to view the list of names.

کلمات کلیدی این موضوع

111، 131، 132، 141، 151، 1600، 2000، 2011، 206، 405، 620، abs، cng، engine، esp، fia، fiat، suv، tuning، فلاپ، فني، فنی، فنر، فنرها، فولكس واگن، فوری فروشی، فیلم، فیلتر هوا، فابریک، فتوشاپ، فرمون، فرمان، فروم، فروش، فروشنده، قفل، قوانین، قیمت، قیمت موتور، قیمت ماشین، قیمت چراغ، قالپاق، قدیمی، قدرت، قطعه، قطعه شناسی، قطعات، كورس، لنت نو، لوله، لوازم، لوازم یدکی، لوازمی، لیفت بک، لیکومولی، لامپ، لاستیک، لاستیک ماشین، لب گلگیر، مقاله، مقایسه، منیفولد، منیفولد هوا، منبع اگزوز، منبع اسپرت، مه شکن، مهارت، موتور، موتور پیکان، موتور پراید، موتور سیکلت، مکمل، مکانیک، مکانیکی، مکانیزم، مگان، مانیفولد، ماکسیما، ماشين، ماشین، ماشین من، ماشین ها، ماشین کثیف، ماشین گاز سوز، ماشین بازی، ماشین جدید، ماشین خارجی، ماشین زیبا، ماشین سنگین، ماشین شما، ماشین عروس، ماشینی، متالیک، محفظه، مدل، مدیریت، مزایا، مزایا و معایب، مزدا، مشکل، مصرف، مصرف سوخت، معاینه فنی، معرفی، مغناطیسی، نقش، نقشه خوان، نقشه خوانی، نمایشگاه، نمد کاپوت، نویگیشن، نیم کلاچ، چینی، نیاز، نیتروژن، نیسان، چپ کردن، ناچ بک، نرم افزار، چرب، چرخ، چرخهاي جلو، چسبندگی، نشتی، نصب باند، هنگام، هیدرولیک، هاچ بک، های، هدرز، هزینه، وانت، وانت پیکان، وایر، واگن، واشر سر سیلندر، واشر سرسیلندر، وجود، وسواس، یاتاقان، یزد تایر، یعنی، ژاپنی، کف خواب، کلوپ، کلیپ، کلاچ، کلاج، کمک، کمک فنر، کمک لوازمی، کمک گازی، کنید، کولر، کوچه، کوپه، کوئل، کوبیدن، کوتاه، کورس، کورسا، کاهش ارتفاع، کاپوت، کارواش، کارا، کاربراتور، کارتل، کارشناس، کره ای، کردن، گل، گلف، گوگل، گوشی، گیربکس، گالری، گارد، گاز ماشین، گاز خودرو، گاز سوز، گردهمایی، گشتاور، پلیس، پلاک، پلاستیک، پمپ، پمپ هیدرولیک، پمپ بنزین، پنچر، پول، پولیش، پی کی، پیکان، پیست، پیستون، پیشنهاد، پژو، پژو 405، پژو پارس، پژویی، پایداری، پارکینگ، پخش، پخش ماشین، پدال گاز، پراید، پراید اسپرت، پرشیا، www.iraniantuning.com، ؟، آفرود، آلمانی، آلودگی، آموزش، آمپر، آمریکایی، آینه برقی، آپاراتی، آپشن، آئودی، آب بندی، آج لاستیک، آرم، آردی، افت فشار، ال ای دی، ال90، انژکتور، انتقال، انتقال قدرت، انجمن، ایمنی، اینتر کولر، ایران، ایران خودرو، ایرانی، ایرانیان، ایرانیان تیونینگ، ایرانخودرو، ایراد، ایساکو، اگزوز، اتوماتیک، اتومبیل، اتوبوس، اتوبان، اتاق، احتراق، اختراع، اختصاصی، اروپا، ارت، ارت ماشین، ارت استاندارد، ارت زدن، ارتفاع، ارتفاع ماشین، ارتفاع استاندارد، اردی، اسپورت، اسپری، اسپرت، اسپرت کردن، اسب بخار، استاندارد، استارت، اشک، اظهار، بلندگو، بنز، بنزین، بهران، بوستر، بی ام و، بیمه، بیس، بک فایر، بالابر، باند، باند خربزه ای، باک، باکس، باتری، باد نیترو، بار، بازی، بازار، باطری، بحث، بدنه، برق، برق ماشین، برای، تقویت موتور، تولید انبوه، تویوتا، توتال، توجه، توربو، تیونینگ، تیوتر، تیپ، تیبا، تایمینگ، تایر، تاکسی، تاپیک، تبلیغ، تبلیغات، تحقیق، تحلیل، ترموستات، ترمز، ترمز ماشین، ترمزگیری، ترافیک، تسمه، تصویر، تصادف، تصادفی، تصادفات، تعلیق، تعمیر، تعمیر موتور، تعمیرگاه، تعویض روغن، تغییر ارتفاع، جلوگیری، جامع، جای پیچ، جاده، جرقه، حرارت، خلاف، خنده دار، خواب، خود، خودرو، خودرویی، خاکستری، خازن، خاص، خاطره، خبر، خروجی هوا، خرید، خرید کاپوت، خربزه ای، خسارت، خسته، خش گیر، خط عمیق، دلتنگ، دنده، دنده عقب، دندون، دوم، دوچرخه، دوو، دودی، دور موتور، دیزل، دیسک، دیسک ترمز، دانلود، دانشگاه، داخل ماشین، داخلی، دادن، دارند، دریفت، دزدی، دست دوم، رله، رنو، رنو 5، رنو سوار، رنگ، روکش صندلی، روش، روغن، روغن موتور، روغن موتور پراید، روغن کاری، روغن ترمز، رینگ، رینگ 20، رینگ و لاستیک، رینگ اسپورت، رینگ اسپرت، ریس، رگلاژ، رانندگی، رانندگان، راندمان، راهنمایی، راهنمایی رانندگی، رادیاتور، راست، زنون، زندگی، زانتیا، سمند، سمند ال ایکس، سمباده، سنسور، سوپاپ، سوپر، سوپر شارژر، سوخت، سيلندر، سيستم، سی ان جی، سیلندر، سیلو، سیم کشی، سیستم، سیستم باز، سپر اسپرت، سالم، سایت، سایش، ساب، ساب باکس، ساسات، ساعت، سدان، سر اگزوز، سر سیلندر، سرقت، سرگرمی، سراگزوز، سرسیلندر، سرعت، شما، شمال، شمع، شهر، شهري، شود، شيشه، شیشه بالابر، شیشه دودی، شارژ، شاسی، شتاب، شتاب ماشین، شتاب گیری، شده، شرکت، صفحه، صفحه کلاچ، صفر، صندوق، صوتی، صوتی تصویری، صافکاری، ضبط، ضعف، طنز، طراحی، طرح، علم، عکس، عکس ماشین، عکس از، عکس جدید، عکسای

نمایش برچسب‌ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
نام‌نویسی
درباره ما

سی ام مرداد ماه سا ل 91 بود که تصمیم بر ایجاد تیونینگ ایرانیان گرفتم ؛ تجارب زیادی کسب شد اما مهم ترین شعار و هدف ما خدمت به دوستان و عاشقان ماشین است! این انجمن ، به جرات اولین انجمنی است که میان کاربران و مدیران آن تفاوتی نیست و تمامی کاربران با مدیران احساس راحتی می کندد.هرچه داریم ازشماست! تنهایمان نگذارید!

ارسال پیام به مدیر سایت
دوستان ما
لینک های مفید
ابزار ها
بارگذاری مجدد کد امنیتی مندرج در تصویر را وارد کنید: