مباحث آزاد در مورد روا و آردی(پروژه استیج عمومی اعضای روا و آر دی) - صفحه 529
کاربری
کاربر گرامی به انجمن تخصصی خودرو تیونینگ ایرانیان خوش آمدید . اگر این نخستین بازدید شما از سایت است , لطفا ثبت نام کنید:
تبلیغات (سفارش)
banner banner banner banner

هدف از ايجاد تاپيک :

صفحه 529 از 557 نخستنخست ... 29429479519522523524525526527528529530531532533534535536539 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از 5,281 به 5,290 از 5570

نمایش : 446510 , پاسخ ها : 5569
موضوع: مباحث آزاد در مورد روا و آردی(پروژه استیج عمومی اعضای روا و آر دی)

  1. #5281
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    تیر 1394
    خودروی من
    roa
    نوشته ها
    645
    تشکر
    633
    تشکر شده 573 بار در 382 ارسال
    نوشته اصلی توسط nabi.com نمایش پست اصلی
    درود و سلام
    عرض تسلیت ایام سوگواری
    دوستان عزیز ماشین بنده نزدیک یا بیش از نیم لیتر روغن کم کرده هست اول شک کردم به فیلتر روغن که بعد از بررسی پی به چیز دیگری بردم کنار فیلتر روغن یه پیچ هست شبیه فشنگی
    دقیقا عکس زیر

    خب نظر دوستان چیه این فشنگی چی هست برای مقدار روغن هست خودم میتونم عوضش کنم یا حتما باید پیش تعمیرکار ببرم و اینکه سنسور هست یا چیز دیگر و حدود قیمتش چقدره ممنون ازتون زیاد سوال پرسیدم
    سلام دوست عزیز
    فشنگی روغن خراب شده. یک بار واسه ما خیلی شدیدتر از این روغن ریزی افتاد و توی یه نصفه روز روغن تقریبا خالی شد!! شانس آوردیم متوجه شدیم.
    تعویض هیچ کاری نداره و فقط یه آچار میخواد. قیمتی هم نداره (فکر کنم حدود 10 تومن بود) و اینکه حتما حتما ایساکو یا سامفر تهیه کنید.

    2 کاربر به خاطر ارسال مفید amir_zm از ایشان تشکر کرده اند:

    nabi.com (سه شنبه 09 آذر 95),rdi (پنجشنبه 11 آذر 95)


  2. #5282
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    دی 1392
    محل سکونت
    ایران27 س
    خودروی من
    روا85سفید-پیکان وانت93 1.7CNG
    نوشته ها
    577
    تشکر
    296
    تشکر شده 367 بار در 253 ارسال
    نوشته اصلی توسط manoochehr نمایش پست اصلی


    - - - - ادغام دو پست پشت سر هم - - - -

    الان من 16 تومن میسدم خرداد رانا میگیرم تمام؟؟؟؟امکان نداره!
    بقیه دوستان نظری ندارن؟
    السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین (ع)

  3. #5283
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    اردیبهشت 1393
    خودروی من
    روآ
    نوشته ها
    1,304
    تشکر
    359
    تشکر شده 676 بار در 503 ارسال
    این سود مشاکرت و انصرافش ینی چی؟

    قیمت رانا 33.400.000 تقریبا
    16 بدین بقیش مثل کرمان خودرو موقع دعوت نامه باس بدین؟یا قسطیه؟یا چکی؟مبلغ قسطا چقده؟
    اگه همون طرح مقابله با زمان کمپین تحریم خودرو باشه که حساب کردن 7 سال باس قسط بده شخص و ضرر هنگفتیم میکرد چون 7 سال بعد اون ماشین هیچی نمیموند ازش و هنوز قسط میداد براش(اینو واسه پراید میگفتن) تازه مبلقی بیشتر از قیمت نقدیش پیدا میکرد سندشم فک کنم قابل انتقال نبود تا تسویه بشه
    جک ساخته بودن برا پراید

    بازم از باز پرداختش مطلع شین چجوریه

    خودمونیم
    حیف نکرده پول بدین رانا سوار شین
    همچین هزینه ای میخواین بکنین وام بردارین خب مزدا 323 هس هیوندای ورنا و اوانته
    خیلی بهتر از راناس که میگن مشکلات برقی داره و ...
    ال 90 گزینه خوبیه

    2 کاربر به خاطر ارسال مفید yasin9496 از ایشان تشکر کرده اند:

    manoochehr (سه شنبه 09 آذر 95),rdi (پنجشنبه 11 آذر 95)

    پشت یه نیسان خوندم ...
    با این همه دست انداز نمی مونه پس انداز...

  4. #5284
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    آذر 1395
    خودروی من
    روا
    نوشته ها
    51
    تشکر
    158
    تشکر شده 42 بار در 29 ارسال
    سلام خدمت دوستان گرامی
    من وقتی با سرعت خیلی کم در حال حرکت هستم ماشین یه لنگی خاصی میزنه انگار اسفالت جاده مثلا یه خرابی کمی داره بعد که سرعت یکم بیشتر میشه درست میشه . اول حرکت بدون لرزش و وضعیت عادیه دیسک و صفحه هم چه الان که تازه عوض کردم چه قبلش که هنوز نیاز به تعویض نداشت همین مشکل بود لنگی از بلبلرینگ و رینگ و لاستیک هم نبوده ممنون میشم راهنمایی کنین

  5. #5285
    rdi
    rdi آنلاین نیست.
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    مرداد 1393
    خودروی من
    rdi
    نوشته ها
    857
    تشکر
    603
    تشکر شده 628 بار در 467 ارسال
    نوشته اصلی توسط alireza_resima نمایش پست اصلی
    سلام خدمت دوستان گرامی
    من وقتی با سرعت خیلی کم در حال حرکت هستم ماشین یه لنگی خاصی میزنه انگار اسفالت جاده مثلا یه خرابی کمی داره بعد که سرعت یکم بیشتر میشه درست میشه . اول حرکت بدون لرزش و وضعیت عادیه دیسک و صفحه هم چه الان که تازه عوض کردم چه قبلش که هنوز نیاز به تعویض نداشت همین مشکل بود لنگی از بلبلرینگ و رینگ و لاستیک هم نبوده ممنون میشم راهنمایی کنین
    درود...
    این مورد بیشتر از دوپوست کردن لاستیک هست که در برخی موارد براحتی خود را نشان نمی دهد و کل لاستیک سالم دیده میشود.....واز این و مواردی که نگارش شده بگذریم از تاب گاردان و کج شدن پوسته دیفرانس یا پلوس هم میشود و همچنین از خرابی جای پیچهای چرخ و بیشتر در چرخهای عقب خودرو در این صورت رینگ چرخ مرکزیت خود را از دست میدهد...این مورد هم در خانواده روا زیاد وجود دارد... و سایر موارد اینچنینی ....در کل که در رویارویی با این موارد باید اجزاء نامبرده را تک تک بررسی فنی کرد....بطور مثال برخی خودرو های چپ شده هم بدون خراب بودن چیزی ولی اینگونه موارد را از خود بروز میدهند...البته منظور به خودروی شما نیست سوءتفاهم نشود...سرفراز باشید

    کاربر زیر به خاطر ارسال مفید rdi از ایشان تشکر کرده است:

    alireza_resima (شنبه 13 آذر 95)

    ویرایش توسط rdi : شنبه 13 آذر 95 در ساعت 02:12 قبل از ظهر

  6. #5286
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    آذر 1395
    خودروی من
    روا
    نوشته ها
    51
    تشکر
    158
    تشکر شده 42 بار در 29 ارسال
    مرسی داداش
    من امروز ماشینو بردم یه قسمت اگزوز رو برام جوش بده یکم پرت پرت میکرد .بعد اگزوز ساز بهم گفت چهار شاخ گاردان سمت گیربکس خراب شده که خودم میتونم عوض کنم احتمال داره که از اون باشه ...؟ بعد تاب برداشتن گاردان رو چطوری میشه فهمید راهش چی هست اطلاع دارید .مرسی از پاسخ گویی .
    پوسته دیفرانسیل رو تازه عوض گردم
    رینگ های عقب هم باید عوض کنم

  7. #5287
    rdi
    rdi آنلاین نیست.
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    مرداد 1393
    خودروی من
    rdi
    نوشته ها
    857
    تشکر
    603
    تشکر شده 628 بار در 467 ارسال
    نوشته اصلی توسط alireza_resima نمایش پست اصلی
    مرسی داداش
    من امروز ماشینو بردم یه قسمت اگزوز رو برام جوش بده یکم پرت پرت میکرد .بعد اگزوز ساز بهم گفت چهار شاخ گاردان سمت گیربکس خراب شده که خودم میتونم عوض کنم احتمال داره که از اون باشه ...؟ بعد تاب برداشتن گاردان رو چطوری میشه فهمید راهش چی هست اطلاع دارید .مرسی از پاسخ گویی .
    پوسته دیفرانسیل رو تازه عوض گردم
    رینگ های عقب هم باید عوض کنم
    درود..
    تاب داشتن گاردان راهای متفاوتی دارد که بشود فهمید....ولی بهترین را ه و ساده ترین راه ازمایش روی خود خودرو هست....نخست ایمنی را صدردصد رعایت کنید...جلو و پشت سه چرخ دیگر خودرو حتما بسته شده باشد...از جک سوسماری استفاده کنید و از از قسمت پشت و زیر خودرو به گاردان نزدیک شوید و بررسی کنید..در این صورت خودرو اگر هم از روی جک بی افتد به شما اسیبی نمیرسد...سوای جک زدن با اجر هم ارتفاع زیر خودرو را پر کنید... یک چرخ عقب را جک بزنید و سپس دنده را در وضعیت 3 یا 4 قرار بدهید و سر عقب و سر جلو و و وسط گاردان را بررسی کنید...اگر فرد با دقتی هستید همان دقت چشم برای این مورد کافیست اگر با چشم لنگی دیده شد وضعیت خوب نیست....اگر هم در حد دقت چشم لنگی خاصی دیده نشد شرایط خوب هست....بیشتر از ان باید با ساعت اندازه گیری ....بررسی شود...اگر چهار شاخ گاردان خراب هست ان را هم تعویض کنید...تعویض ان هم الکی نیست فوت و فن دارد...کما اینکه نا کار بلدی در همین امر خود سبب لنگی خواهد شد و یا در کوتاه مدت خرابی های دیگر به بار خواهد اورد.... سرفراز باشید

    2 کاربر به خاطر ارسال مفید rdi از ایشان تشکر کرده اند:

    alireza_resima (یکشنبه 14 آذر 95),yasin9496 (یکشنبه 14 آذر 95)


  8. #5288
    rdi
    rdi آنلاین نیست.
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    مرداد 1393
    خودروی من
    rdi
    نوشته ها
    857
    تشکر
    603
    تشکر شده 628 بار در 467 ارسال
    خدمت دوستان ارز کنیم در رای زنی هستیم با یک مرکز با کاربری اتومبیل های حرفه ای و تقویت هم بتوانیم یک فاز کاری داشته باشیم...
    همکاری همه دوستان و کاربران هم می تواند یک پیشرفت و همگرایی درستی را ایجاد کند...چنانچه این فاز کاری ایجاد شود خبر رسانی می کنیم...و عکس هایی هم تهیه میکنیم...
    کاربران هم سعی کنند حضور پر رنگ تری در خصوص کارها و نظر سنجی ها داشته باشند...و در صورت بروز موارد مفید بهتر بتوانیم همه به نفع هم بهره مند بشویم...امید ان می رود این بستر فراهم شود...و روز به روز به یکدیگر نزدیکتر و هدفمندتر بشویم....در خصوص سایر فاز های همکاری...دوستان و کاربران گرامی هم چنانچه بخواهند بستر مناسبی ایجاد کنند..اینجانب هم نسبت به توان وسهم خود در همکاری های فنی شرکت خواهیم کرد...سرفراز باشید

    - - - - ادغام دو پست پشت سر هم - - - -

    غیبتها داره زیاد میشود............!!!!!!!!!!!!

    2 کاربر به خاطر ارسال مفید rdi از ایشان تشکر کرده اند:

    amir_zm (پنجشنبه 18 آذر 95),yasin9496 (دوشنبه 15 آذر 95)


  9. #5289
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    اردیبهشت 1393
    خودروی من
    روآ
    نوشته ها
    1,304
    تشکر
    359
    تشکر شده 676 بار در 503 ارسال
    نوشته اصلی توسط rdi نمایش پست اصلی
    خدمت دوستان ارز کنیم در رای زنی هستیم با یک مرکز با کاربری اتومبیل های حرفه ای و تقویت هم بتوانیم یک فاز کاری داشته باشیم...
    همکاری همه دوستان و کاربران هم می تواند یک پیشرفت و همگرایی درستی را ایجاد کند...چنانچه این فاز کاری ایجاد شود خبر رسانی می کنیم...و عکس هایی هم تهیه میکنیم...
    کاربران هم سعی کنند حضور پر رنگ تری در خصوص کارها و نظر سنجی ها داشته باشند...و در صورت بروز موارد مفید بهتر بتوانیم همه به نفع هم بهره مند بشویم...امید ان می رود این بستر فراهم شود...و روز به روز به یکدیگر نزدیکتر و هدفمندتر بشویم....در خصوص سایر فاز های همکاری...دوستان و کاربران گرامی هم چنانچه بخواهند بستر مناسبی ایجاد کنند..اینجانب هم نسبت به توان وسهم خود در همکاری های فنی شرکت خواهیم کرد...سرفراز باشید

    - - - - ادغام دو پست پشت سر هم - - - -

    غیبتها داره زیاد میشود............!!!!!!!!!!!!
    ینی یه تیونر تو جمعمون داریم
    ایول
    همیشه یه مرجع واسه رجوع بهش میخواستم

    من که نه تخصصی دارم نه علمشو ولی کاری از دستم بر بیاد انجام میدم مثل تبلیغات
    ولی مشتری خواهم بود بشرطی که تخفیفم بدین

    2 کاربر به خاطر ارسال مفید yasin9496 از ایشان تشکر کرده اند:

    amir_zm (پنجشنبه 18 آذر 95),rdi (دوشنبه 15 آذر 95)

    پشت یه نیسان خوندم ...
    با این همه دست انداز نمی مونه پس انداز...

  10. #5290
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    تیر 1394
    خودروی من
    roa
    نوشته ها
    645
    تشکر
    633
    تشکر شده 573 بار در 382 ارسال
    سلام به همه دوستان عزیز
    امیدوارم خوب و خوش باشید

    اون مشکل کم کردن آب ماشین بودش رادیاتور هم نشتی داشت که عوض شد ولی چون فشار یه مقدار بالاس از خیلی از شلنگ ها نشتی میداد که با بدختی تقریبا رفع شدن همشون. ولی باز هم آب کم میکنه (کمتر از اون زمان که نشتی هم میداد) و به نظرم شلنگ ها زیادی تحت فشارن. حالا تنها چیزی که میمونه از واشر سرسیلندر و خود سرسیلندره. ولی من نمیفهمم چطور ممکنه یکی از این ها مشکل داشته باشه ولی توی بیشتر از یه سال، این کم کردن اب بیشتر نشه و ثابت بمونه کمک کنید ضمنا لحظه ی اول استارت آب یا بخار از اگزوز خارج نمیشه که بگیم آب ریخته توی محفظه احتراق

موضوعات مشابه

  1. پروژه های استیج 1 اردی و روآ
    توسط عبد درگاه الله در انجمن پروژه های استیج I
    پاسخ: 70
    آخرين نوشته: پنجشنبه 05 تیر 93, 08:43 قبل از ظهر
  2. معرفی پژو 308sw استیشن واگن
    توسط ata.ahvaz در انجمن پژو Peugeot
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه 17 دی 92, 10:07 بعد از ظهر
  3. پروژه های استیج پراید
    توسط LORD2013 در انجمن پراید Pride - سایپا
    پاسخ: 67
    آخرين نوشته: سه شنبه 26 آذر 92, 02:46 بعد از ظهر
  4. هدف از تقسیم پروژه های استیج چیست ؟؟
    توسط ata.ahvaz در انجمن مقالات و گزارشات آموزشی تیونینگ
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: یکشنبه 26 خرداد 92, 02:29 بعد از ظهر
  5. پاسخ: 0
    آخرين نوشته: پنجشنبه 30 شهریور 91, 03:21 بعد از ظهر

بازدید کنندگان با جستجوی های زیر این صفحه را پیدا کرده اند

آفتامات چیست

روا اسپرت

آنتی ترپ چیست

روآ اسپرت

موتور شیشه بالابر پراید

پژو اسپرت

پژو روا اسپرت

افتامات چیست؟

هدرز برای آردی

موتور شیشه بالابر

آردی اسپرت

اردی

پژو آردی اسپرت

ترموستات روا

مباحث درباره rd

بخاری اردی

رادیاتور بخاری آردی

افتامات چیست

چراغ باز بودن در صفحه کیلومتر اردی

اردی اسپرتشیشه بالابر پرایدادونسر چیستپژو روآ اسپرتپلیت عقب روآتنظیم‏ ‏کلاچ‏ ‏رواسال

Members who have read this thread : 313

You do not have permission to view the list of names.

کلمات کلیدی این موضوع

111، 131، 132، 141، 151، 1600، 2000، 2011، 206، 405، 620، abs، cng، engine، esp، fia، fiat، suv، tuning، فلاپ، فني، فنی، فنر، فنرها، فولكس واگن، فوری فروشی، فیلم، فیلتر هوا، فابریک، فتوشاپ، فرمون، فرمان، فروم، فروش، فروشنده، قفل، قوانین، قیمت، قیمت موتور، قیمت ماشین، قیمت چراغ، قالپاق، قدیمی، قدرت، قطعه، قطعه شناسی، قطعات، كورس، لنت نو، لوله، لوازم، لوازم یدکی، لوازمی، لیفت بک، لیکومولی، لامپ، لاستیک، لاستیک ماشین، لب گلگیر، مقاله، مقایسه، منیفولد، منیفولد هوا، منبع اگزوز، منبع اسپرت، مه شکن، مهارت، موتور، موتور پیکان، موتور پراید، موتور سیکلت، مکمل، مکانیک، مکانیکی، مکانیزم، مگان، مانیفولد، ماکسیما، ماشين، ماشین، ماشین من، ماشین ها، ماشین کثیف، ماشین گاز سوز، ماشین بازی، ماشین جدید، ماشین خارجی، ماشین زیبا، ماشین سنگین، ماشین شما، ماشین عروس، ماشینی، متالیک، محفظه، مدل، مدیریت، مزایا، مزایا و معایب، مزدا، مشکل، مصرف، مصرف سوخت، معاینه فنی، معرفی، مغناطیسی، نقش، نقشه خوان، نقشه خوانی، نمایشگاه، نمد کاپوت، نویگیشن، نیم کلاچ، چینی، نیاز، نیتروژن، نیسان، چپ کردن، ناچ بک، نرم افزار، چرب، چرخ، چرخهاي جلو، چسبندگی، نشتی، نصب باند، هنگام، هیدرولیک، هاچ بک، های، هدرز، هزینه، وانت، وانت پیکان، وایر، واگن، واشر سر سیلندر، واشر سرسیلندر، وجود، وسواس، یاتاقان، یزد تایر، یعنی، ژاپنی، کف خواب، کلوپ، کلیپ، کلاچ، کلاج، کمک، کمک فنر، کمک لوازمی، کمک گازی، کنید، کولر، کوچه، کوپه، کوئل، کوبیدن، کوتاه، کورس، کورسا، کاهش ارتفاع، کاپوت، کارواش، کارا، کاربراتور، کارتل، کارشناس، کره ای، کردن، گل، گلف، گوگل، گوشی، گیربکس، گالری، گارد، گاز ماشین، گاز خودرو، گاز سوز، گردهمایی، گشتاور، پلیس، پلاک، پلاستیک، پمپ، پمپ هیدرولیک، پمپ بنزین، پنچر، پول، پولیش، پی کی، پیکان، پیست، پیستون، پیشنهاد، پژو، پژو 405، پژو پارس، پژویی، پایداری، پارکینگ، پخش، پخش ماشین، پدال گاز، پراید، پراید اسپرت، پرشیا، www.iraniantuning.com، ؟، آفرود، آلمانی، آلودگی، آموزش، آمپر، آمریکایی، آینه برقی، آپاراتی، آپشن، آئودی، آب بندی، آج لاستیک، آرم، آردی، افت فشار، ال ای دی، ال90، انژکتور، انتقال، انتقال قدرت، انجمن، ایمنی، اینتر کولر، ایران، ایران خودرو، ایرانی، ایرانیان، ایرانیان تیونینگ، ایرانخودرو، ایراد، ایساکو، اگزوز، اتوماتیک، اتومبیل، اتوبوس، اتوبان، اتاق، احتراق، اختراع، اختصاصی، اروپا، ارت، ارت ماشین، ارت استاندارد، ارت زدن، ارتفاع، ارتفاع ماشین، ارتفاع استاندارد، اردی، اسپورت، اسپری، اسپرت، اسپرت کردن، اسب بخار، استاندارد، استارت، اشک، اظهار، بلندگو، بنز، بنزین، بهران، بوستر، بی ام و، بیمه، بیس، بک فایر، بالابر، باند، باند خربزه ای، باک، باکس، باتری، باد نیترو، بار، بازی، بازار، باطری، بحث، بدنه، برق، برق ماشین، برای، تقویت موتور، تولید انبوه، تویوتا، توتال، توجه، توربو، تیونینگ، تیوتر، تیپ، تیبا، تایمینگ، تایر، تاکسی، تاپیک، تبلیغ، تبلیغات، تحقیق، تحلیل، ترموستات، ترمز، ترمز ماشین، ترمزگیری، ترافیک، تسمه، تصویر، تصادف، تصادفی، تصادفات، تعلیق، تعمیر، تعمیر موتور، تعمیرگاه، تعویض روغن، تغییر ارتفاع، جلوگیری، جامع، جای پیچ، جاده، جرقه، حرارت، خلاف، خنده دار، خواب، خود، خودرو، خودرویی، خاکستری، خازن، خاص، خاطره، خبر، خروجی هوا، خرید، خرید کاپوت، خربزه ای، خسارت، خسته، خش گیر، خط عمیق، دلتنگ، دنده، دنده عقب، دندون، دوم، دوچرخه، دوو، دودی، دور موتور، دیزل، دیسک، دیسک ترمز، دانلود، دانشگاه، داخل ماشین، داخلی، دادن، دارند، دریفت، دزدی، دست دوم، رله، رنو، رنو 5، رنو سوار، رنگ، روکش صندلی، روش، روغن، روغن موتور، روغن موتور پراید، روغن کاری، روغن ترمز، رینگ، رینگ 20، رینگ و لاستیک، رینگ اسپورت، رینگ اسپرت، ریس، رگلاژ، رانندگی، رانندگان، راندمان، راهنمایی، راهنمایی رانندگی، رادیاتور، راست، زنون، زندگی، زانتیا، سمند، سمند ال ایکس، سمباده، سنسور، سوپاپ، سوپر، سوپر شارژر، سوخت، سيلندر، سيستم، سی ان جی، سیلندر، سیلو، سیم کشی، سیستم، سیستم باز، سپر اسپرت، سالم، سایت، سایش، ساب، ساب باکس، ساسات، ساعت، سدان، سر اگزوز، سر سیلندر، سرقت، سرگرمی، سراگزوز، سرسیلندر، سرعت، شما، شمال، شمع، شهر، شهري، شود، شيشه، شیشه بالابر، شیشه دودی، شارژ، شاسی، شتاب، شتاب ماشین، شتاب گیری، شده، شرکت، صفحه، صفحه کلاچ، صفر، صندوق، صوتی، صوتی تصویری، صافکاری، ضبط، ضعف، طنز، طراحی، طرح، علم، عکس، عکس ماشین، عکس از، عکس جدید، عکسای

نمایش برچسب‌ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
نام‌نویسی
درباره ما

سی ام مرداد ماه سا ل 91 بود که تصمیم بر ایجاد تیونینگ ایرانیان گرفتم ؛ تجارب زیادی کسب شد اما مهم ترین شعار و هدف ما خدمت به دوستان و عاشقان ماشین است! این انجمن ، به جرات اولین انجمنی است که میان کاربران و مدیران آن تفاوتی نیست و تمامی کاربران با مدیران احساس راحتی می کندد.هرچه داریم ازشماست! تنهایمان نگذارید!

ارسال پیام به مدیر سایت
دوستان ما
لینک های مفید
ابزار ها
بارگذاری مجدد کد امنیتی مندرج در تصویر را وارد کنید: