مباحث آزاد در مورد روا و آردی(پروژه استیج عمومی اعضای روا و آر دی) - صفحه 528
کاربری
کاربر گرامی به انجمن تخصصی خودرو تیونینگ ایرانیان خوش آمدید . اگر این نخستین بازدید شما از سایت است , لطفا ثبت نام کنید:
تبلیغات (سفارش)
banner banner banner banner

هدف از ايجاد تاپيک :

صفحه 528 از 569 نخستنخست ... 28428478518521522523524525526527528529530531532533534535538 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از 5,271 به 5,280 از 5681

نمایش : 446510 , پاسخ ها : 5680
موضوع: مباحث آزاد در مورد روا و آردی(پروژه استیج عمومی اعضای روا و آر دی)

  1. #5271
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    اردیبهشت 1393
    خودروی من
    روآ
    نوشته ها
    1,353
    تشکر
    376
    تشکر شده 723 بار در 532 ارسال
    مثل اینکه دوستان یخ زده انگشتاشون

    چرا در زمستون مصرف بیشتر شده؟
    امپر یهو خالی میشه
    پشت یه نیسان خوندم ...
    با این همه دست انداز نمی مونه پس انداز...

  2. #5272
    rdi
    rdi آنلاین نیست.
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    مرداد 1393
    خودروی من
    rdi
    نوشته ها
    906
    تشکر
    645
    تشکر شده 685 بار در 508 ارسال
    نوشته اصلی توسط yasin9496 نمایش پست اصلی
    از دوسال پیش اینجا برف نیومده
    دعا کنین بیاد اونم تست میکنم

    دوستان روغن 10_40 تابستون یا بهتره بگم هوا که گرم بود از کاسه نمد ته میلنگ روغن نمیداد
    الان که سرد شده روغن میده
    اون روغن 20 50 اترود همیشه روغن میداد
    طبیعیه این رفتار روغن 10_40؟

    کاسه نمد ته میلنگ را میبایستی تعویض کنید...روغن 10 هم که بریزید نباید از ته میلنگ نشتی وجود داشته باشد..

    - - - - ادغام دو پست پشت سر هم - - - -

    نوشته اصلی توسط yasin9496 نمایش پست اصلی
    مثل اینکه دوستان یخ زده انگشتاشون

    چرا در زمستون مصرف بیشتر شده؟
    امپر یهو خالی میشه
    بله همینطور هست دیگر..ecu در هوای سرد تا گرم شدن پیشرانه خودرو در وضعیت مشابه ساسات دستی خودروهای کاربراتوری فرمان صادر میکند و گسارش سوخت در این وضعیت ساعتی 15 و 20 و 30 و.. لیتر دست کم میباشد ..البته بسته به نوع پیشرانه و سردی هوا و نوع ecu و غیرو این مصرف به شدت افزایش میابد

    - - - - ادغام دو پست پشت سر هم - - - -

    نوشته اصلی توسط yasin9496 نمایش پست اصلی
    دوستان کمپرس سنجو چجوری میشه کالیبره کرد؟
    با یک کمپرسور باد سالم که روی مخزن فشار سنج داشته باشد...

    کاربر زیر به خاطر ارسال مفید rdi از ایشان تشکر کرده است:

    yasin9496 (شنبه 06 آذر 95)


  3. #5273
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    اردیبهشت 1393
    خودروی من
    روآ
    نوشته ها
    1,353
    تشکر
    376
    تشکر شده 723 بار در 532 ارسال
    نوشته اصلی توسط rdi نمایش پست اصلی
    کاسه نمد ته میلنگ را میبایستی تعویض کنید...روغن 10 هم که بریزید نباید از ته میلنگ نشتی وجود داشته باشد..

    - - - - ادغام دو پست پشت سر هم - - - -



    بله همینطور هست دیگر..ecu در هوای سرد تا گرم شدن پیشرانه خودرو در وضعیت مشابه ساسات دستی خودروهای کاربراتوری فرمان صادر میکند و گسارش سوخت در این وضعیت ساعتی 15 و 20 و 30 و.. لیتر دست کم میباشد ..البته بسته به نوع پیشرانه و سردی هوا و نوع ecu و غیرو این مصرف به شدت افزایش میابد

    - - - - ادغام دو پست پشت سر هم - - - -


    با یک کمپرسور باد سالم که روی مخزن فشار سنج داشته باشد...
    با این کمپرسور باد نیتروژن تو آپاراتیا میشه که فشار سنجشم دیجیتاله؟
    هوا سر شده چقد ماشین بدون لگد سرعت گیرارو رد میکنه دسندازا بدون کوبش رد میشن هندیلنگ سر پیچ بهتر شده:d

    کاربر زیر به خاطر ارسال مفید yasin9496 از ایشان تشکر کرده است:

    rdi (یکشنبه 07 آذر 95)

    پشت یه نیسان خوندم ...
    با این همه دست انداز نمی مونه پس انداز...

  4. #5274
    rdi
    rdi آنلاین نیست.
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    مرداد 1393
    خودروی من
    rdi
    نوشته ها
    906
    تشکر
    645
    تشکر شده 685 بار در 508 ارسال
    نوشته اصلی توسط yasin9496 نمایش پست اصلی
    با این کمپرسور باد نیتروژن تو آپاراتیا میشه که فشار سنجشم دیجیتاله؟
    هوا سر شده چقد ماشین بدون لگد سرعت گیرارو رد میکنه دسندازا بدون کوبش رد میشن هندیلنگ سر پیچ بهتر شده:d
    بله اگر از سالم بودن ان مطمن باشید با یک دستگاه نو ازمایش کنید

    - - - - ادغام دو پست پشت سر هم - - - -

    با سرد شدن هوا عیب و عطا فصلی هم از خودرو یکی پس از دیگری نمایان میشوند....خودروی اینجانب هم حالا روی بنزین بد روشنی میکند و وقتی پیشرانه سرد هست و تازه روشن شده است مدام یا تک کار میکند یا دو کار میکند یا سه کار میکند...یک مقدار سر گاز را میگیریم درست میشود....باید وقت کنیم پیشرانه را بررسی کنیم...ولی بعید نیست از سوزنهای انژکتور چینی هست که از سال گذشته تا کنون تعویض کردیم...فقط ان یک سوزن اصلی درست کار میکند...و مشکلات از سه سوزن چینی هست تا جایی که بررسی سطحی کردیم....

    2 کاربر به خاطر ارسال مفید rdi از ایشان تشکر کرده اند:

    amir_zm (دوشنبه 08 آذر 95),yasin9496 (دوشنبه 08 آذر 95)


  5. #5275
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    تیر 1394
    خودروی من
    roa
    نوشته ها
    667
    تشکر
    651
    تشکر شده 599 بار در 397 ارسال
    نوشته اصلی توسط rdi نمایش پست اصلی
    بله اگر از سالم بودن ان مطمن باشید با یک دستگاه نو ازمایش کنید

    - - - - ادغام دو پست پشت سر هم - - - -

    با سرد شدن هوا عیب و عطا فصلی هم از خودرو یکی پس از دیگری نمایان میشوند....خودروی اینجانب هم حالا روی بنزین بد روشنی میکند و وقتی پیشرانه سرد هست و تازه روشن شده است مدام یا تک کار میکند یا دو کار میکند یا سه کار میکند...یک مقدار سر گاز را میگیریم درست میشود....باید وقت کنیم پیشرانه را بررسی کنیم...ولی بعید نیست از سوزنهای انژکتور چینی هست که از سال گذشته تا کنون تعویض کردیم...فقط ان یک سوزن اصلی درست کار میکند...و مشکلات از سه سوزن چینی هست تا جایی که بررسی سطحی کردیم....
    درود
    بله 99 درصد از همون سوزن ها باید باشه. این سوزن ها به یک سال نرسیده خراب میشن، چون ما هم تجربه ش رو داشتیم. سوزن فقط و فقط کروز یا ایساکو (که همون کروز هست) جواب میده و عمر و کیفیت بالایی داره و البته قیمت بالاتر. واسه ما هم الان یکیش از همون چینی هاست که مشکل داره. البته اصلیش رو تو خونه دارم که یه مقدار گرفتگی داره و باید ببریم بدم یه جا بشورن و بعد عوضش کنم

    2 کاربر به خاطر ارسال مفید amir_zm از ایشان تشکر کرده اند:

    rdi (سه شنبه 09 آذر 95),yasin9496 (دوشنبه 08 آذر 95)


  6. #5276
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    دی 1392
    محل سکونت
    ایران27 س
    خودروی من
    روا85سفید-پیکان وانت93 1.7CNG
    نوشته ها
    590
    تشکر
    305
    تشکر شده 378 بار در 260 ارسال
    دوستان من حسابی گیج شدم....یکی به من بگه جریان چیه؟یعنی من الان16میلیون میدم و خرداد تحویل میگیرم؟یعنی رانا 16میلیون امکان نداره

    کاربر زیر به خاطر ارسال مفید manoochehr از ایشان تشکر کرده است:

    rdi (سه شنبه 09 آذر 95)

    السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین (ع)

  7. #5277
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    اردیبهشت 1393
    خودروی من
    روآ
    نوشته ها
    1,353
    تشکر
    376
    تشکر شده 723 بار در 532 ارسال
    خب شرایطش چجوریه؟

    الان وامم 18 درصد میدن فتو فراوون
    ولی وقتی وامو میگیری میبینی خیلی چیزا روش حساب میکنن که 30 درصدو رد میکنه
    پشت یه نیسان خوندم ...
    با این همه دست انداز نمی مونه پس انداز...

  8. #5278
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    دی 1392
    محل سکونت
    ایران27 س
    خودروی من
    روا85سفید-پیکان وانت93 1.7CNG
    نوشته ها
    590
    تشکر
    305
    تشکر شده 378 بار در 260 ارسال


    - - - - ادغام دو پست پشت سر هم - - - -

    الان من 16 تومن میسدم خرداد رانا میگیرم تمام؟؟؟؟امکان نداره!

    کاربر زیر به خاطر ارسال مفید manoochehr از ایشان تشکر کرده است:

    rdi (سه شنبه 09 آذر 95)

    السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین (ع)

  9. #5279
    rdi
    rdi آنلاین نیست.
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    مرداد 1393
    خودروی من
    rdi
    نوشته ها
    906
    تشکر
    645
    تشکر شده 685 بار در 508 ارسال
    نوشته اصلی توسط yasin9496 نمایش پست اصلی
    خب شرایطش چجوریه؟

    الان وامم 18 درصد میدن فتو فراوون
    ولی وقتی وامو میگیری میبینی خیلی چیزا روش حساب میکنن که 30 درصدو رد میکنه
    شرایط ان کامل درج نشده است یا هم مثل همیشه به نوعی سر کاری هست

    کاربر زیر به خاطر ارسال مفید rdi از ایشان تشکر کرده است:

    manoochehr (سه شنبه 09 آذر 95)


  10. #5280
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    آذر 1391
    خودروی من
    roa
    نوشته ها
    212
    تشکر
    161
    تشکر شده 185 بار در 98 ارسال
    درود و سلام
    عرض تسلیت ایام سوگواری
    دوستان عزیز ماشین بنده نزدیک یا بیش از نیم لیتر روغن کم کرده هست اول شک کردم به فیلتر روغن که بعد از بررسی پی به چیز دیگری بردم کنار فیلتر روغن یه پیچ هست شبیه فشنگی
    دقیقا عکس زیر

    خب نظر دوستان چیه این فشنگی چی هست برای مقدار روغن هست خودم میتونم عوضش کنم یا حتما باید پیش تعمیرکار ببرم و اینکه سنسور هست یا چیز دیگر و حدود قیمتش چقدره ممنون ازتون زیاد سوال پرسیدم

    کاربر زیر به خاطر ارسال مفید nabi.com از ایشان تشکر کرده است:

    amir_zm (سه شنبه 09 آذر 95)

    دیدنش خالی از لطف نیست پیشنهاد میکنم نگاه کنید
    [فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ]

موضوعات مشابه

  1. پروژه های استیج 1 اردی و روآ
    توسط عبد درگاه الله در انجمن پروژه های استیج I
    پاسخ: 70
    آخرين نوشته: پنجشنبه 05 تیر 93, 08:43 قبل از ظهر
  2. معرفی پژو 308sw استیشن واگن
    توسط ata.ahvaz در انجمن پژو Peugeot
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه 17 دی 92, 10:07 بعد از ظهر
  3. پروژه های استیج پراید
    توسط LORD2013 در انجمن پراید Pride - سایپا
    پاسخ: 67
    آخرين نوشته: سه شنبه 26 آذر 92, 02:46 بعد از ظهر
  4. هدف از تقسیم پروژه های استیج چیست ؟؟
    توسط ata.ahvaz در انجمن مقالات و گزارشات آموزشی تیونینگ
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: یکشنبه 26 خرداد 92, 02:29 بعد از ظهر
  5. پاسخ: 0
    آخرين نوشته: پنجشنبه 30 شهریور 91, 03:21 بعد از ظهر

بازدید کنندگان با جستجوی های زیر این صفحه را پیدا کرده اند

آفتامات چیست

روا اسپرت

آنتی ترپ چیست

روآ اسپرت

موتور شیشه بالابر پراید

پژو اسپرت

پژو روا اسپرت

افتامات چیست؟

هدرز برای آردی

موتور شیشه بالابر

آردی اسپرت

اردی

پژو آردی اسپرت

ترموستات روا

مباحث درباره rd

بخاری اردی

رادیاتور بخاری آردی

افتامات چیست

اردی اسپرت

چراغ باز بودن در صفحه کیلومتر اردی

شیشه بالابر پرایدادونسر چیستپژو روآ اسپرتپلیت عقب روآتنظیم‏ ‏کلاچ‏ ‏رواسال

Members who have read this thread : 346

You do not have permission to view the list of names.

کلمات کلیدی این موضوع

111، 131، 132، 141، 151، 1600، 2000، 2011، 206، 405، 620، abs، cng، engine، esp، fia، fiat، suv، tuning، فلاپ، فني، فنی، فنر، فنرها، فولكس واگن، فوری فروشی، فیلم، فیلتر هوا، فابریک، فتوشاپ، فرمون، فرمان، فروم، فروش، فروشنده، قفل، قوانین، قیمت، قیمت موتور، قیمت ماشین، قیمت چراغ، قالپاق، قدیمی، قدرت، قطعه، قطعه شناسی، قطعات، كورس، لنت نو، لوله، لوازم، لوازم یدکی، لوازمی، لیفت بک، لیکومولی، لامپ، لاستیک، لاستیک ماشین، لب گلگیر، مقاله، مقایسه، منیفولد، منیفولد هوا، منبع اگزوز، منبع اسپرت، مه شکن، مهارت، موتور، موتور پیکان، موتور پراید، موتور سیکلت، مکمل، مکانیک، مکانیکی، مکانیزم، مگان، مانیفولد، ماکسیما، ماشين، ماشین، ماشین من، ماشین ها، ماشین کثیف، ماشین گاز سوز، ماشین بازی، ماشین جدید، ماشین خارجی، ماشین زیبا، ماشین سنگین، ماشین شما، ماشین عروس، ماشینی، متالیک، محفظه، مدل، مدیریت، مزایا، مزایا و معایب، مزدا، مشکل، مصرف، مصرف سوخت، معاینه فنی، معرفی، مغناطیسی، نقش، نقشه خوان، نقشه خوانی، نمایشگاه، نمد کاپوت، نویگیشن، نیم کلاچ، چینی، نیاز، نیتروژن، نیسان، چپ کردن، ناچ بک، نرم افزار، چرب، چرخ، چرخهاي جلو، چسبندگی، نشتی، نصب باند، هنگام، هیدرولیک، هاچ بک، های، هدرز، هزینه، وانت، وانت پیکان، وایر، واگن، واشر سر سیلندر، واشر سرسیلندر، وجود، وسواس، یاتاقان، یزد تایر، یعنی، ژاپنی، کف خواب، کلوپ، کلیپ، کلاچ، کلاج، کمک، کمک فنر، کمک لوازمی، کمک گازی، کنید، کولر، کوچه، کوپه، کوئل، کوبیدن، کوتاه، کورس، کورسا، کاهش ارتفاع، کاپوت، کارواش، کارا، کاربراتور، کارتل، کارشناس، کره ای، کردن، گل، گلف، گوگل، گوشی، گیربکس، گالری، گارد، گاز ماشین، گاز خودرو، گاز سوز، گردهمایی، گشتاور، پلیس، پلاک، پلاستیک، پمپ، پمپ هیدرولیک، پمپ بنزین، پنچر، پول، پولیش، پی کی، پیکان، پیست، پیستون، پیشنهاد، پژو، پژو 405، پژو پارس، پژویی، پایداری، پارکینگ، پخش، پخش ماشین، پدال گاز، پراید، پراید اسپرت، پرشیا، www.iraniantuning.com، ؟، آفرود، آلمانی، آلودگی، آموزش، آمپر، آمریکایی، آینه برقی، آپاراتی، آپشن، آئودی، آب بندی، آج لاستیک، آرم، آردی، افت فشار، ال ای دی، ال90، انژکتور، انتقال، انتقال قدرت، انجمن، ایمنی، اینتر کولر، ایران، ایران خودرو، ایرانی، ایرانیان، ایرانیان تیونینگ، ایرانخودرو، ایراد، ایساکو، اگزوز، اتوماتیک، اتومبیل، اتوبوس، اتوبان، اتاق، احتراق، اختراع، اختصاصی، اروپا، ارت، ارت ماشین، ارت استاندارد، ارت زدن، ارتفاع، ارتفاع ماشین، ارتفاع استاندارد، اردی، اسپورت، اسپری، اسپرت، اسپرت کردن، اسب بخار، استاندارد، استارت، اشک، اظهار، بلندگو، بنز، بنزین، بهران، بوستر، بی ام و، بیمه، بیس، بک فایر، بالابر، باند، باند خربزه ای، باک، باکس، باتری، باد نیترو، بار، بازی، بازار، باطری، بحث، بدنه، برق، برق ماشین، برای، تقویت موتور، تولید انبوه، تویوتا، توتال، توجه، توربو، تیونینگ، تیوتر، تیپ، تیبا، تایمینگ، تایر، تاکسی، تاپیک، تبلیغ، تبلیغات، تحقیق، تحلیل، ترموستات، ترمز، ترمز ماشین، ترمزگیری، ترافیک، تسمه، تصویر، تصادف، تصادفی، تصادفات، تعلیق، تعمیر، تعمیر موتور، تعمیرگاه، تعویض روغن، تغییر ارتفاع، جلوگیری، جامع، جای پیچ، جاده، جرقه، حرارت، خلاف، خنده دار، خواب، خود، خودرو، خودرویی، خاکستری، خازن، خاص، خاطره، خبر، خروجی هوا، خرید، خرید کاپوت، خربزه ای، خسارت، خسته، خش گیر، خط عمیق، دلتنگ، دنده، دنده عقب، دندون، دوم، دوچرخه، دوو، دودی، دور موتور، دیزل، دیسک، دیسک ترمز، دانلود، دانشگاه، داخل ماشین، داخلی، دادن، دارند، دریفت، دزدی، دست دوم، رله، رنو، رنو 5، رنو سوار، رنگ، روکش صندلی، روش، روغن، روغن موتور، روغن موتور پراید، روغن کاری، روغن ترمز، رینگ، رینگ 20، رینگ و لاستیک، رینگ اسپورت، رینگ اسپرت، ریس، رگلاژ، رانندگی، رانندگان، راندمان، راهنمایی، راهنمایی رانندگی، رادیاتور، راست، زنون، زندگی، زانتیا، سمند، سمند ال ایکس، سمباده، سنسور، سوپاپ، سوپر، سوپر شارژر، سوخت، سيلندر، سيستم، سی ان جی، سیلندر، سیلو، سیم کشی، سیستم، سیستم باز، سپر اسپرت، سالم، سایت، سایش، ساب، ساب باکس، ساسات، ساعت، سدان، سر اگزوز، سر سیلندر، سرقت، سرگرمی، سراگزوز، سرسیلندر، سرعت، شما، شمال، شمع، شهر، شهري، شود، شيشه، شیشه بالابر، شیشه دودی، شارژ، شاسی، شتاب، شتاب ماشین، شتاب گیری، شده، شرکت، صفحه، صفحه کلاچ، صفر، صندوق، صوتی، صوتی تصویری، صافکاری، ضبط، ضعف، طنز، طراحی، طرح، علم، عکس، عکس ماشین، عکس از، عکس جدید، عکسای

نمایش برچسب‌ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
نام‌نویسی
درباره ما

سی ام مرداد ماه سا ل 91 بود که تصمیم بر ایجاد تیونینگ ایرانیان گرفتم ؛ تجارب زیادی کسب شد اما مهم ترین شعار و هدف ما خدمت به دوستان و عاشقان ماشین است! این انجمن ، به جرات اولین انجمنی است که میان کاربران و مدیران آن تفاوتی نیست و تمامی کاربران با مدیران احساس راحتی می کندد.هرچه داریم ازشماست! تنهایمان نگذارید!

ارسال پیام به مدیر سایت
دوستان ما
لینک های مفید
ابزار ها
بارگذاری مجدد کد امنیتی مندرج در تصویر را وارد کنید: