مباحث آزاد در مورد روا و آردی(پروژه استیج عمومی اعضای روا و آر دی) - صفحه 525
کاربری
کاربر گرامی به انجمن تخصصی خودرو تیونینگ ایرانیان خوش آمدید . اگر این نخستین بازدید شما از سایت است , لطفا ثبت نام کنید:
تبلیغات (سفارش)
banner banner banner banner

هدف از ايجاد تاپيک :

صفحه 525 از 557 نخستنخست ... 25425475515518519520521522523524525526527528529530531532535 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از 5,241 به 5,250 از 5569

نمایش : 446510 , پاسخ ها : 5568
موضوع: مباحث آزاد در مورد روا و آردی(پروژه استیج عمومی اعضای روا و آر دی)

  1. #5241
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    آبان 1395
    خودروی من
    پژو آردی
    نوشته ها
    8
    تشکر
    2
    تشکر شده 2 بار در 2 ارسال
    سلام دوستان بنده تازه عضو انجمن شدم ممنون از مدیر

  2. #5242
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    آذر 1391
    خودروی من
    roa
    نوشته ها
    212
    تشکر
    161
    تشکر شده 185 بار در 98 ارسال
    سلام به دوستان عزیز
    حتما خیلی از دوستان در مورد اهرمی کردن کلاچ روا یا اردی شنیدید که کلاچ سفتی دارد (البته اینم بگم که جناب rdi گفتندر بهترین بازده و نرمال بودن همه قطعات بعلاوه روغن کاری مشکل کلاچ حل میشود) جدایی از اون اگه دوستانی مثل من بعد وارسی و پیدا نکردن مشکل و دوست نداشتن تغییر حالت کلاچ از سیمی به اهرمی میتوانند از این مدل کلاچ استفاده کنند که هزینه اش به 5 هزار تومن هم نمیرسد البته بگم کورس کلاچ کمی بالا اومده برای همین کمی استفاده به عادت تبدیل میشود اما به جرات میگم نرمی کلاچ واقعا قابل لمسه مثل کلاچ پژو یا پراید
    نیاز به توضیح خاصی نداره کار واقعا مبتدی و خیلی ساده است


    ن



    فنر استفاده شده از نوع فنر تک جک موتور هست اول از فنر جک سوسماره استفاده کردم که خیلی سفت بود ولی بعد تعویض از این نوع فنر خیلی عالی از اب در اومد
    البته اینم بگم من هنوز به تجربه زیاد از این محرک استفاده نکردم ولی خب نهایت ضرر خراب شدن این محرک اینه که کلاچ مثل سابق سفت میشود من خودم شخصا توی شهر باها 150 کیلومتر استفاده کردم اگه کمی و کاستی یا چیزی داره دوستان لحاظ بفرماییند ممنون

    - - - - ادغام دو پست پشت سر هم - - - -

    سلام به دوستان عزیز
    حتما خیلی از دوستان در مورد اهرمی کردن کلاچ روا یا اردی شنیدید که کلاچ سفتی دارد (البته اینم بگم که جناب rdi گفتندر بهترین بازده و نرمال بودن همه قطعات بعلاوه روغن کاری مشکل کلاچ حل میشود) جدایی از اون اگه دوستانی مثل من بعد وارسی و پیدا نکردن مشکل و دوست نداشتن تغییر حالت کلاچ از سیمی به اهرمی میتوانند از این مدل کلاچ استفاده کنند که هزینه اش به 5 هزار تومن هم نمیرسد البته بگم کورس کلاچ کمی بالا اومده برای همین کمی استفاده به عادت تبدیل میشود اما به جرات میگم نرمی کلاچ واقعا قابل لمسه مثل کلاچ پژو یا پراید
    نیاز به توضیح خاصی نداره کار واقعا مبتدی و خیلی ساده است


    ن



    فنر استفاده شده از نوع فنر تک جک موتور هست اول از فنر جک سوسماره استفاده کردم که خیلی سفت بود ولی بعد تعویض از این نوع فنر خیلی عالی از اب در اومد
    البته اینم بگم من هنوز به تجربه زیاد از این محرک استفاده نکردم ولی خب نهایت ضرر خراب شدن این محرک اینه که کلاچ مثل سابق سفت میشود من خودم شخصا توی شهر باها 150 کیلومتر استفاده کردم اگه کمی و کاستی یا چیزی داره دوستان لحاظ بفرماییند ممنون
    دیدنش خالی از لطف نیست پیشنهاد میکنم نگاه کنید
    [فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ]

  3. #5243
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    اردیبهشت 1393
    خودروی من
    روآ
    نوشته ها
    1,304
    تشکر
    359
    تشکر شده 676 بار در 503 ارسال
    خب با ین فنرا امکانش هس بلبرینگ کلاج درگیر بمونه؟

    2 کاربر به خاطر ارسال مفید yasin9496 از ایشان تشکر کرده اند:

    amir_zm (دوشنبه 17 آبان 95),rdi (چهارشنبه 19 آبان 95)

    ویرایش توسط yasin9496 : دوشنبه 17 آبان 95 در ساعت 11:56 قبل از ظهر
    پشت یه نیسان خوندم ...
    با این همه دست انداز نمی مونه پس انداز...

  4. #5244
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    آذر 1391
    خودروی من
    roa
    نوشته ها
    212
    تشکر
    161
    تشکر شده 185 بار در 98 ارسال
    نمیدونم باید دوستانی که از تعمیرات سر رشته دارن پاسخ بدن ولی تا این حد میدونم که اگه در گیر بود روی سرعت یا لااقل نیم کلاچ معلوم میشد باز هم نمیدونم

    کاربر زیر به خاطر ارسال مفید nabi.com از ایشان تشکر کرده است:

    amir_zm (دوشنبه 17 آبان 95)

    دیدنش خالی از لطف نیست پیشنهاد میکنم نگاه کنید
    [فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ]

  5. #5245
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    تیر 1394
    خودروی من
    roa
    نوشته ها
    645
    تشکر
    633
    تشکر شده 572 بار در 382 ارسال
    نوشته اصلی توسط nabi.com نمایش پست اصلی
    نمیدونم باید دوستانی که از تعمیرات سر رشته دارن پاسخ بدن ولی تا این حد میدونم که اگه در گیر بود روی سرعت یا لااقل نیم کلاچ معلوم میشد باز هم نمیدونم
    درود بر همگی
    امیدوارم حال همه دوستان خوب باشه

    همونطور که جناب یاسین گفتن با این فنر بلبرینگ کلاچ همیشه درگیره و عمرش مطمئنا به 10-15 هزار کیلومتر هم نمیرسه. فشار این فنر اون قدر نیست که حالت نیم کلاچ ایجاد کنه و تنها همون بلبرینگ رو به دیسک میچسبونه.

    2 کاربر به خاطر ارسال مفید amir_zm از ایشان تشکر کرده اند:

    nabi.com (سه شنبه 18 آبان 95),rdi (چهارشنبه 19 آبان 95)


  6. #5246
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    آذر 1391
    خودروی من
    roa
    نوشته ها
    212
    تشکر
    161
    تشکر شده 185 بار در 98 ارسال
    خب اگه اینجوریه میرم برش میدارم خراب کاری نشه دوستان طرف مشهد کسی ادرس اهرمی کردن کلاچ یه تعمیرکار ماهر و خوب رو داره ؟

    - - - - ادغام دو پست پشت سر هم - - - -

    خب اگه اینجوریه میرم برش میدارم خراب کاری نشه دوستان طرف مشهد کسی ادرس اهرمی کردن کلاچ یه تعمیرکار ماهر و خوب رو داره ؟
    دیدنش خالی از لطف نیست پیشنهاد میکنم نگاه کنید
    [فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ]

  7. #5247
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    اردیبهشت 1393
    خودروی من
    روآ
    نوشته ها
    1,304
    تشکر
    359
    تشکر شده 676 بار در 503 ارسال
    تو همین کلوپ آموزشش بود فک کنم
    خودتونم میتونین

    امروز ترموستات پژویی انداختم
    تازه ماشین موتورش گرم شده راحت کار میکنه ماهیچه های موتور از گرفتگی دراومدن
    تو جاده که آمپر وسط خونه اول بود الان رو خط اوله تقریبا همیشه

    کاربر زیر به خاطر ارسال مفید yasin9496 از ایشان تشکر کرده است:

    rdi (چهارشنبه 19 آبان 95)

    پشت یه نیسان خوندم ...
    با این همه دست انداز نمی مونه پس انداز...

  8. #5248
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    آذر 1391
    خودروی من
    roa
    نوشته ها
    212
    تشکر
    161
    تشکر شده 185 بار در 98 ارسال
    یاسین جان مگه حتما باید پژویی بندازی من همون پیکانی گرفتم دقیقا همینی که شما میگی هست نزدیک خط اول
    دیدنش خالی از لطف نیست پیشنهاد میکنم نگاه کنید
    [فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ]

  9. #5249
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    اردیبهشت 1393
    خودروی من
    روآ
    نوشته ها
    1,304
    تشکر
    359
    تشکر شده 676 بار در 503 ارسال
    آمپر تو جاده وسط خونه اول بود امکان نداش بیشتر بشه
    تو شهرم خیلی دیر به فن زدن میرسید چون شهر کوچیکه تا بخواد گرم شه خاموش میشه موتور
    ماشین خنک کار میکرد همیشه
    واسه همین به توصیه یکی ازدوستان پژویی انداختم

    بعدش رفتم دیاگ زدم
    با ترموستات 83 وقتی فن میزد امپر یکم از خط اول پایین میومد و 77 _76 نشون میداد
    وقتیم در حال فن زدن خاموش میکردم آمپر یهو بالا میرفت تا 88_87 میرفت
    خط اول فک کنم 80 درجس

    آمپر خیلی سریع بالا میاد
    صدای موتور کم تر شد
    مصرف مشخصه تغییر کرده کمتر شده

    فقط فنا بیشتر از قبل کار میکنن ینی فنا خاموش میشن زودتر از زمانی که ترموستات 87 بود وارد مدار میشن
    فن دور کند اکثر مواقع روشنه ینی

    کاربر زیر به خاطر ارسال مفید yasin9496 از ایشان تشکر کرده است:

    rdi (چهارشنبه 19 آبان 95)

    پشت یه نیسان خوندم ...
    با این همه دست انداز نمی مونه پس انداز...

  10. #5250
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    آبان 1395
    خودروی من
    پژو آردی
    نوشته ها
    8
    تشکر
    2
    تشکر شده 2 بار در 2 ارسال
    سلام دوستان یه سوال مشکل نوسان آمپر دور موتور و خود به خود گاز خوردن از چی میتونه باشه بردم تست سنسور دریچه گاز معیوب بود به نظرتون ربطی داره ؟

    - - - - ادغام دو پست پشت سر هم - - - -

    سلام دوستان یه سوال مشکل نوسان آمپر دور موتور و خود به خود گاز خوردن از چی میتونه باشه بردم تست سنسور دریچه گاز معیوب بود به نظرتون ربطی داره ؟

موضوعات مشابه

  1. پروژه های استیج 1 اردی و روآ
    توسط عبد درگاه الله در انجمن پروژه های استیج I
    پاسخ: 70
    آخرين نوشته: پنجشنبه 05 تیر 93, 08:43 قبل از ظهر
  2. معرفی پژو 308sw استیشن واگن
    توسط ata.ahvaz در انجمن پژو Peugeot
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه 17 دی 92, 10:07 بعد از ظهر
  3. پروژه های استیج پراید
    توسط LORD2013 در انجمن پراید Pride - سایپا
    پاسخ: 67
    آخرين نوشته: سه شنبه 26 آذر 92, 02:46 بعد از ظهر
  4. هدف از تقسیم پروژه های استیج چیست ؟؟
    توسط ata.ahvaz در انجمن مقالات و گزارشات آموزشی تیونینگ
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: یکشنبه 26 خرداد 92, 02:29 بعد از ظهر
  5. پاسخ: 0
    آخرين نوشته: پنجشنبه 30 شهریور 91, 03:21 بعد از ظهر

بازدید کنندگان با جستجوی های زیر این صفحه را پیدا کرده اند

آفتامات چیست

روا اسپرت

آنتی ترپ چیست

روآ اسپرت

موتور شیشه بالابر پراید

پژو اسپرت

پژو روا اسپرت

افتامات چیست؟

هدرز برای آردی

موتور شیشه بالابر

آردی اسپرت

اردی

پژو آردی اسپرت

ترموستات روا

مباحث درباره rd

بخاری اردی

رادیاتور بخاری آردی

افتامات چیست

چراغ باز بودن در صفحه کیلومتر اردی

اردی اسپرتشیشه بالابر پرایدادونسر چیستپژو روآ اسپرتپلیت عقب روآتنظیم‏ ‏کلاچ‏ ‏رواسال

Members who have read this thread : 313

You do not have permission to view the list of names.

کلمات کلیدی این موضوع

111، 131، 132، 141، 151، 1600، 2000، 2011، 206، 405، 620، abs، cng، engine، esp، fia، fiat، suv، tuning، فلاپ، فني، فنی، فنر، فنرها، فولكس واگن، فوری فروشی، فیلم، فیلتر هوا، فابریک، فتوشاپ، فرمون، فرمان، فروم، فروش، فروشنده، قفل، قوانین، قیمت، قیمت موتور، قیمت ماشین، قیمت چراغ، قالپاق، قدیمی، قدرت، قطعه، قطعه شناسی، قطعات، كورس، لنت نو، لوله، لوازم، لوازم یدکی، لوازمی، لیفت بک، لیکومولی، لامپ، لاستیک، لاستیک ماشین، لب گلگیر، مقاله، مقایسه، منیفولد، منیفولد هوا، منبع اگزوز، منبع اسپرت، مه شکن، مهارت، موتور، موتور پیکان، موتور پراید، موتور سیکلت، مکمل، مکانیک، مکانیکی، مکانیزم، مگان، مانیفولد، ماکسیما، ماشين، ماشین، ماشین من، ماشین ها، ماشین کثیف، ماشین گاز سوز، ماشین بازی، ماشین جدید، ماشین خارجی، ماشین زیبا، ماشین سنگین، ماشین شما، ماشین عروس، ماشینی، متالیک، محفظه، مدل، مدیریت، مزایا، مزایا و معایب، مزدا، مشکل، مصرف، مصرف سوخت، معاینه فنی، معرفی، مغناطیسی، نقش، نقشه خوان، نقشه خوانی، نمایشگاه، نمد کاپوت، نویگیشن، نیم کلاچ، چینی، نیاز، نیتروژن، نیسان، چپ کردن، ناچ بک، نرم افزار، چرب، چرخ، چرخهاي جلو، چسبندگی، نشتی، نصب باند، هنگام، هیدرولیک، هاچ بک، های، هدرز، هزینه، وانت، وانت پیکان، وایر، واگن، واشر سر سیلندر، واشر سرسیلندر، وجود، وسواس، یاتاقان، یزد تایر، یعنی، ژاپنی، کف خواب، کلوپ، کلیپ، کلاچ، کلاج، کمک، کمک فنر، کمک لوازمی، کمک گازی، کنید، کولر، کوچه، کوپه، کوئل، کوبیدن، کوتاه، کورس، کورسا، کاهش ارتفاع، کاپوت، کارواش، کارا، کاربراتور، کارتل، کارشناس، کره ای، کردن، گل، گلف، گوگل، گوشی، گیربکس، گالری، گارد، گاز ماشین، گاز خودرو، گاز سوز، گردهمایی، گشتاور، پلیس، پلاک، پلاستیک، پمپ، پمپ هیدرولیک، پمپ بنزین، پنچر، پول، پولیش، پی کی، پیکان، پیست، پیستون، پیشنهاد، پژو، پژو 405، پژو پارس، پژویی، پایداری، پارکینگ، پخش، پخش ماشین، پدال گاز، پراید، پراید اسپرت، پرشیا، www.iraniantuning.com، ؟، آفرود، آلمانی، آلودگی، آموزش، آمپر، آمریکایی، آینه برقی، آپاراتی، آپشن، آئودی، آب بندی، آج لاستیک، آرم، آردی، افت فشار، ال ای دی، ال90، انژکتور، انتقال، انتقال قدرت، انجمن، ایمنی، اینتر کولر، ایران، ایران خودرو، ایرانی، ایرانیان، ایرانیان تیونینگ، ایرانخودرو، ایراد، ایساکو، اگزوز، اتوماتیک، اتومبیل، اتوبوس، اتوبان، اتاق، احتراق، اختراع، اختصاصی، اروپا، ارت، ارت ماشین، ارت استاندارد، ارت زدن، ارتفاع، ارتفاع ماشین، ارتفاع استاندارد، اردی، اسپورت، اسپری، اسپرت، اسپرت کردن، اسب بخار، استاندارد، استارت، اشک، اظهار، بلندگو، بنز، بنزین، بهران، بوستر، بی ام و، بیمه، بیس، بک فایر، بالابر، باند، باند خربزه ای، باک، باکس، باتری، باد نیترو، بار، بازی، بازار، باطری، بحث، بدنه، برق، برق ماشین، برای، تقویت موتور، تولید انبوه، تویوتا، توتال، توجه، توربو، تیونینگ، تیوتر، تیپ، تیبا، تایمینگ، تایر، تاکسی، تاپیک، تبلیغ، تبلیغات، تحقیق، تحلیل، ترموستات، ترمز، ترمز ماشین، ترمزگیری، ترافیک، تسمه، تصویر، تصادف، تصادفی، تصادفات، تعلیق، تعمیر، تعمیر موتور، تعمیرگاه، تعویض روغن، تغییر ارتفاع، جلوگیری، جامع، جای پیچ، جاده، جرقه، حرارت، خلاف، خنده دار، خواب، خود، خودرو، خودرویی، خاکستری، خازن، خاص، خاطره، خبر، خروجی هوا، خرید، خرید کاپوت، خربزه ای، خسارت، خسته، خش گیر، خط عمیق، دلتنگ، دنده، دنده عقب، دندون، دوم، دوچرخه، دوو، دودی، دور موتور، دیزل، دیسک، دیسک ترمز، دانلود، دانشگاه، داخل ماشین، داخلی، دادن، دارند، دریفت، دزدی، دست دوم، رله، رنو، رنو 5، رنو سوار، رنگ، روکش صندلی، روش، روغن، روغن موتور، روغن موتور پراید، روغن کاری، روغن ترمز، رینگ، رینگ 20، رینگ و لاستیک، رینگ اسپورت، رینگ اسپرت، ریس، رگلاژ، رانندگی، رانندگان، راندمان، راهنمایی، راهنمایی رانندگی، رادیاتور، راست، زنون، زندگی، زانتیا، سمند، سمند ال ایکس، سمباده، سنسور، سوپاپ، سوپر، سوپر شارژر، سوخت، سيلندر، سيستم، سی ان جی، سیلندر، سیلو، سیم کشی، سیستم، سیستم باز، سپر اسپرت، سالم، سایت، سایش، ساب، ساب باکس، ساسات، ساعت، سدان، سر اگزوز، سر سیلندر، سرقت، سرگرمی، سراگزوز، سرسیلندر، سرعت، شما، شمال، شمع، شهر، شهري، شود، شيشه، شیشه بالابر، شیشه دودی، شارژ، شاسی، شتاب، شتاب ماشین، شتاب گیری، شده، شرکت، صفحه، صفحه کلاچ، صفر، صندوق، صوتی، صوتی تصویری، صافکاری، ضبط، ضعف، طنز، طراحی، طرح، علم، عکس، عکس ماشین، عکس از، عکس جدید، عکسای

نمایش برچسب‌ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
نام‌نویسی
درباره ما

سی ام مرداد ماه سا ل 91 بود که تصمیم بر ایجاد تیونینگ ایرانیان گرفتم ؛ تجارب زیادی کسب شد اما مهم ترین شعار و هدف ما خدمت به دوستان و عاشقان ماشین است! این انجمن ، به جرات اولین انجمنی است که میان کاربران و مدیران آن تفاوتی نیست و تمامی کاربران با مدیران احساس راحتی می کندد.هرچه داریم ازشماست! تنهایمان نگذارید!

ارسال پیام به مدیر سایت
دوستان ما
لینک های مفید
ابزار ها
بارگذاری مجدد کد امنیتی مندرج در تصویر را وارد کنید: