مباحث آزاد در مورد روا و آردی(پروژه استیج عمومی اعضای روا و آر دی) - صفحه 501
کاربری
کاربر گرامی به انجمن تخصصی خودرو تیونینگ ایرانیان خوش آمدید . اگر این نخستین بازدید شما از سایت است , لطفا ثبت نام کنید:
تبلیغات (سفارش)
banner banner banner banner

هدف از ايجاد تاپيک :

صفحه 501 از 576 نخستنخست ... 401451491494495496497498499500501502503504505506507508511551 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از 5,001 به 5,010 از 5755

نمایش : 446510 , پاسخ ها : 5754
موضوع: مباحث آزاد در مورد روا و آردی(پروژه استیج عمومی اعضای روا و آر دی)

  1. #5001
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    اردیبهشت 1394
    خودروی من
    روا سال 1.7
    نوشته ها
    263
    تشکر
    62
    تشکر شده 137 بار در 104 ارسال
    نوشته اصلی توسط hose in نمایش پست اصلی
    میتونی با چنتا ضربه کوچیک رو استارت کارتو راه بندازی ولی در کل تعویض زغالها با دستمزد حدود 30 تومن واست آب میخوره
    سپاس
    درود بر شما ، چندتا ضربه با اچار8 زدم ولی خبری نشد ، اولین بار بود اینجوری میشداگه دوباره اینجوری شد دیگه باید درستش کنم . وقتی استارت میزدم مشخص بود داره برق مصرف میکنه ولی نمیچرخید انگار قفل شده بود ، حالا حتما نوع مشکل میگم اگه نمایان شد ، فعلا که درست شد

    راستی بچه ها باورتون نمیشه شمع ایکیوم خریدم rfn58lz چون 3 تا نو قبلا داشتم یکی خریدم 8 تومن تا همدان باهاش رفتم نهایت 500 کیلومتر شد الان بازش کردم سرامیکش ترک ریز خورده بود برق دزدی داشت واقعا چقدر جنسا آشغال شده شانس آوردم یه دست کامل نخریدم یکی خریدم . دیروز یه دست ngk سوزنی پلاتینیوم از دیجی کالا خریدم انداختم رو ماشین و نوع شمع سرد هست ببینم چطوری عمل میکنه ناک و کپ موتور رفع میکنه یا خیر .

    راستی داداش شما روا سال داری تو گردنه و شیب ها صدای خفیف از سوپاپ هات میاد روی بنزین ؟ دمای ماشینت چجوریاست توی گردنه ها
    ویرایش توسط amiriehsan : یکشنبه 07 شهریور 95 در ساعت 05:54 بعد از ظهر

  2. #5002
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    مهر 1392
    خودروی من
    روا سال 89
    نوشته ها
    57
    تشکر
    111
    تشکر شده 29 بار در 20 ارسال
    نوشته اصلی توسط amiriehsan نمایش پست اصلی
    چندتا ضربه با اچار8 زدم ولی خبری نشد ، اولین بار بود اینجوری میشداگه دوباره اینجوری شد دیگه باید درستش کنم
    درود
    ایراد یا مال اتوماتیک استارته ویا همون زغالهاست
    استارت من هم دقیقا مشکل شما رو داشت وتا 6 ماه تموم بصورت اتفاقی گاها نمیزد، من هم با چند ضربه تو سرش از خجالتش در میومدم و راش مینداختم البته نه مثه شما با ملاحظه... (کمی محکمتر) تا اینکه بلاخره بازش کردم ،زغالهای کلکتور استارت کاملا کوتاه شده و نمیتونست به خوبی ارتباط رو برقرار کنه " با تعویض زغالها مشکل برطرف شد

    وقتی استارت میزدم مشخص بود داره برق مصرف میکنه ولی نمیچرخید انگار قفل شده بود ، حالا حتما نوع مشکل میگم اگه نمایان شد ، فعلا که درست شد
    مشکل دقیقا مال استارته... زودتر باز و تعمیرش کن. به این نمی ارزه که حتی یه بار هم بخاطرش تو ترافیک گیر کنی

    شما روا سال داری تو گردنه و شیب ها صدای خفیف از سوپاپ هات میاد روی بنزین ؟ دمای ماشینت چجوریاست توی گردنه ها
    بله من هم رو بنزین صدای سوپاپها رو میشنفم، ضاهرا طبیعیه چون همه همین سوالو میپرسن
    آمپر آب هم اصولا پایینه اگه خیلی هوا گرم باشه نهایتا تا خط وسط میاد .
    تو هیچ شرایطی از خط وسط اونطرف تر نرفته
    سپاس

    3 کاربر به خاطر ارسال مفید hose in از ایشان تشکر کرده اند:

    amiriehsan (یکشنبه 07 شهریور 95),amir_zm (یکشنبه 07 شهریور 95),rdi (دوشنبه 08 شهریور 95)


  3. #5003
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    تیر 1394
    خودروی من
    roa
    نوشته ها
    669
    تشکر
    652
    تشکر شده 602 بار در 398 ارسال
    دوستان مگه ماشین هاتون چندهزار تا کارکرده که زغال تموم کرده والا واسه ما با تعداد زیادی استارت خوردن تو طول روز و کارکرد توی بدترین شرایط (مثلا چند وقت ماشین مشکل داشته باشه و هر بار که روشن میکنی نیاز به بالای یک دقیقه استارت باشه!!!) و نزدیک 240 هزار تا کارکرد هنوز تموم نشده و یه بار باز کردم روغن کاری کردم هنوز نصف شده بود!
    استارت ماشیناتون استام هستش؟

  4. #5004
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    اردیبهشت 1394
    خودروی من
    روا سال 1.7
    نوشته ها
    263
    تشکر
    62
    تشکر شده 137 بار در 104 ارسال
    ماشین من 110 هزارتا . آره ظاهرا روا سال ها استارتشون استام صنعتِ چون پزویی شدن فکر کنم

  5. #5005
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    تیر 1394
    خودروی من
    roa
    نوشته ها
    669
    تشکر
    652
    تشکر شده 602 بار در 398 ارسال
    نوشته اصلی توسط amiriehsan نمایش پست اصلی
    ماشین من 110 هزارتا . آره ظاهرا روا سال ها استارتشون استام صنعتِ چون پزویی شدن فکر کنم
    واقعا جالبه با 110 هزارتا ذغال استارت تموم بشه!
    جالبه الان بهترین مارک بازار همین استام شده، دیگه ببینید چقدر وضع بازار خرابه
    خداروشکر دینام و استارت ایسکرا اسلوونی که روی روا معمولی و آردی ها بود واقعا با کیفیت و شدیدا سگ جون هستن

    کاربر زیر به خاطر ارسال مفید amir_zm از ایشان تشکر کرده است:

    rdi (دوشنبه 08 شهریور 95)


  6. #5006
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    مهر 1392
    خودروی من
    روا سال 89
    نوشته ها
    57
    تشکر
    111
    تشکر شده 29 بار در 20 ارسال
    درود
    دوستان من که تو شهرمون نتونستم وایر درست و درمونی پیدا کنم.
    تو چند روز اخیر 2 دست وایر رو تست کردم
    وایر مربوط به شرکت دینا پارت بود که واقعا مزخرف بود، کپ ماشینو چند برابر کرده بود و رو بنزین اصلا شتاب و کشش نداشت البته وایر سالم بود ولی برق القایی زیادی داشت
    این سری جنس شرکتی ایساکو تهیه کردم که به نسبت خیلی بهتر از قبلیه...
    کپ ماشین خیلی بهتر شد ولی متاسفانه این وایر هم برق دزدی و القایی شدن خودشو داره

    به نظر شما این برق دزدیها رو میشه کنترل کرد؟
    مثلا یه کابل ویا شیلنگ رو از قسمت طول برش بدیم و واسه وایرها یه روکش مجازی درست کنیم بعد هم توسط چسب و نوار چسب عایقش کنیم طوریکه وایرهایی که روی هم سوارند برقشون به هم القاء نشه
    آیا امکانش هست؟
    من فکر میکنم اگه وایر درست و درمونی بشه پیدا کرد ویا ساخت ، طوری که هیچگونه برق دزدی و القایی وجود نداشته باشه مشکل کپ تا حدود زیادی مرتفع میشه
    سپاس

  7. #5007
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    آبان 1393
    خودروی من
    به زودی !! خبر های خوب در راه است
    نوشته ها
    66
    تشکر
    39
    تشکر شده 37 بار در 27 ارسال
    دوستان قرار هست کم کم پروژه ی تیونینگ روآ رو استارت بزنم به همین زودی ها!!
    حالا این تغییرات ظاهری و اپشن ها اینارو نمیشه گذاشت تیونینگ
    چون بحث تیونینگ خیلی بزرگ تر از این حرفاست و تو این چیزای کوچولو خلاصه نمیشه
    تاپیک رو باز کنم ؟ و شروع کنیم به بحث و نظرات و کار هایی که قرار هست اجرا بشه؟؟

    کاربر زیر به خاطر ارسال مفید Arm T از ایشان تشکر کرده است:

    rdi (دوشنبه 08 شهریور 95)


  8. #5008
    rdi
    rdi آنلاین نیست.
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    مرداد 1393
    خودروی من
    rdi
    نوشته ها
    950
    تشکر
    664
    تشکر شده 717 بار در 534 ارسال
    نوشته اصلی توسط hose in نمایش پست اصلی
    درود
    دوستان من که تو شهرمون نتونستم وایر درست و درمونی پیدا کنم.
    تو چند روز اخیر 2 دست وایر رو تست کردم
    وایر مربوط به شرکت دینا پارت بود که واقعا مزخرف بود، کپ ماشینو چند برابر کرده بود و رو بنزین اصلا شتاب و کشش نداشت البته وایر سالم بود ولی برق القایی زیادی داشت
    این سری جنس شرکتی ایساکو تهیه کردم که به نسبت خیلی بهتر از قبلیه...
    کپ ماشین خیلی بهتر شد ولی متاسفانه این وایر هم برق دزدی و القایی شدن خودشو داره

    به نظر شما این برق دزدیها رو میشه کنترل کرد؟
    مثلا یه کابل ویا شیلنگ رو از قسمت طول برش بدیم و واسه وایرها یه روکش مجازی درست کنیم بعد هم توسط چسب و نوار چسب عایقش کنیم طوریکه وایرهایی که روی هم سوارند برقشون به هم القاء نشه
    آیا امکانش هست؟
    من فکر میکنم اگه وایر درست و درمونی بشه پیدا کرد ویا ساخت ، طوری که هیچگونه برق دزدی و القایی وجود نداشته باشه مشکل کپ تا حدود زیادی مرتفع میشه
    سپاس

    درود..چون دو سر وایر قطر بیشتری دارد....داخل شیلنگ مناسب یا چیز مناسبی کردن میتواند موٍثر باشد ولی راحت نیست....

    - - - - ادغام دو پست پشت سر هم - - - -

    نوشته اصلی توسط hose in نمایش پست اصلی
    درود
    دوستان من که تو شهرمون نتونستم وایر درست و درمونی پیدا کنم.
    تو چند روز اخیر 2 دست وایر رو تست کردم
    وایر مربوط به شرکت دینا پارت بود که واقعا مزخرف بود، کپ ماشینو چند برابر کرده بود و رو بنزین اصلا شتاب و کشش نداشت البته وایر سالم بود ولی برق القایی زیادی داشت
    این سری جنس شرکتی ایساکو تهیه کردم که به نسبت خیلی بهتر از قبلیه...
    کپ ماشین خیلی بهتر شد ولی متاسفانه این وایر هم برق دزدی و القایی شدن خودشو داره

    به نظر شما این برق دزدیها رو میشه کنترل کرد؟
    مثلا یه کابل ویا شیلنگ رو از قسمت طول برش بدیم و واسه وایرها یه روکش مجازی درست کنیم بعد هم توسط چسب و نوار چسب عایقش کنیم طوریکه وایرهایی که روی هم سوارند برقشون به هم القاء نشه
    آیا امکانش هست؟
    من فکر میکنم اگه وایر درست و درمونی بشه پیدا کرد ویا ساخت ، طوری که هیچگونه برق دزدی و القایی وجود نداشته باشه مشکل کپ تا حدود زیادی مرتفع میشه
    سپاس

    درود..چون دو سر وایر قطر بیشتری دارد....داخل شیلنگ مناسب یا چیز مناسبی کردن میتواند موٍثر باشد ولی راحت نیست....

  9. #5009
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    مهر 1392
    خودروی من
    روا سال 89
    نوشته ها
    57
    تشکر
    111
    تشکر شده 29 بار در 20 ارسال
    نوشته اصلی توسط rdi نمایش پست اصلی
    -
    درود..چون دو سر وایر قطر بیشتری دارد....داخل شیلنگ مناسب یا چیز مناسبی کردن میتواند موٍثر باشد ولی راحت نیست....
    درود
    به این صورت مد نظرم بود





    همونطور که میبینید از یه شیلنگ گاز استفاده کردم شیلنگ رو با کاتر چاک دادم و وایر رو داخلش قرار دادم

    برای بهتر شدن میشه ابتدا داخل شیلنگ رو چسب کاری کرد بعد وایر رو داخلش قرار داد در انتها دولبه چاک شیلنگ رو هم مجدد با چسب ( مد نظرم چسب آهن بل و یا چسب کفاشی میباشد . هم انعطاف پذیری داره و هم محکمه ) بپوشونیم
    ودر آخر کار یکی دو دور هم با لنت برق دورش رو بپوشونیم
    سپاس

  10. #5010
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    آبان 1393
    خودروی من
    به زودی !! خبر های خوب در راه است
    نوشته ها
    66
    تشکر
    39
    تشکر شده 37 بار در 27 ارسال
    ماشالا دوستان چه همکاری میکنن؟؟ پس با این تفاسیر که ما دیدیم بهتره پروژرو استارت نزنیم
    دوستان برای رام گیربکس هیچ کاری انجام ندادین؟؟ هیچ ایده ای هیچ خلاقیتی انجام ندادین ؟؟ چون با ارتفاع 1 انگشت تو گلگیر با روا فکر کنم گیربکس کنده بشه!!!

موضوعات مشابه

  1. پروژه های استیج 1 اردی و روآ
    توسط عبد درگاه الله در انجمن پروژه های استیج I
    پاسخ: 70
    آخرين نوشته: پنجشنبه 05 تیر 93, 08:43 قبل از ظهر
  2. معرفی پژو 308sw استیشن واگن
    توسط ata.ahvaz در انجمن پژو Peugeot
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه 17 دی 92, 10:07 بعد از ظهر
  3. پروژه های استیج پراید
    توسط LORD2013 در انجمن پراید Pride - سایپا
    پاسخ: 67
    آخرين نوشته: سه شنبه 26 آذر 92, 02:46 بعد از ظهر
  4. هدف از تقسیم پروژه های استیج چیست ؟؟
    توسط ata.ahvaz در انجمن مقالات و گزارشات آموزشی تیونینگ
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: یکشنبه 26 خرداد 92, 02:29 بعد از ظهر
  5. پاسخ: 0
    آخرين نوشته: پنجشنبه 30 شهریور 91, 03:21 بعد از ظهر

بازدید کنندگان با جستجوی های زیر این صفحه را پیدا کرده اند

آفتامات چیست

روا اسپرت

آنتی ترپ چیست

روآ اسپرت

موتور شیشه بالابر پراید

پژو اسپرت

پژو روا اسپرت

پژو آردی اسپرت

افتامات چیست؟

هدرز برای آردی

آردی اسپرت

موتور شیشه بالابر

اردی

ترموستات روا

مباحث درباره rd

بخاری اردی

رادیاتور بخاری آردی

افتامات چیست

اردی اسپرت

چراغ باز بودن در صفحه کیلومتر اردی

شیشه بالابر پرایدادونسر چیستپژو روآ اسپرتپلیت عقب روآپلیت عقب آردی

Members who have read this thread : 388

You do not have permission to view the list of names.

کلمات کلیدی این موضوع

111، 131، 132، 141، 151، 1600، 2000، 2011، 206، 405، 620، abs، cng، engine، esp، fia، fiat، suv، tuning، فلاپ، فني، فنی، فنر، فنرها، فولكس واگن، فوری فروشی، فیلم، فیلتر هوا، فابریک، فتوشاپ، فرمون، فرمان، فروم، فروش، فروشنده، قفل، قوانین، قیمت، قیمت موتور، قیمت ماشین، قیمت چراغ، قالپاق، قدیمی، قدرت، قطعه، قطعه شناسی، قطعات، كورس، لنت نو، لوله، لوازم، لوازم یدکی، لوازمی، لیفت بک، لیکومولی، لامپ، لاستیک، لاستیک ماشین، لب گلگیر، مقاله، مقایسه، منیفولد، منیفولد هوا، منبع اگزوز، منبع اسپرت، مه شکن، مهارت، موتور، موتور پیکان، موتور پراید، موتور سیکلت، مکمل، مکانیک، مکانیکی، مکانیزم، مگان، مانیفولد، ماکسیما، ماشين، ماشین، ماشین من، ماشین ها، ماشین کثیف، ماشین گاز سوز، ماشین بازی، ماشین جدید، ماشین خارجی، ماشین زیبا، ماشین سنگین، ماشین شما، ماشین عروس، ماشینی، متالیک، محفظه، مدل، مدیریت، مزایا، مزایا و معایب، مزدا، مشکل، مصرف، مصرف سوخت، معاینه فنی، معرفی، مغناطیسی، نقش، نقشه خوان، نقشه خوانی، نمایشگاه، نمد کاپوت، نویگیشن، نیم کلاچ، چینی، نیاز، نیتروژن، نیسان، چپ کردن، ناچ بک، نرم افزار، چرب، چرخ، چرخهاي جلو، چسبندگی، نشتی، نصب باند، هنگام، هیدرولیک، هاچ بک، های، هدرز، هزینه، وانت، وانت پیکان، وایر، واگن، واشر سر سیلندر، واشر سرسیلندر، وجود، وسواس، یاتاقان، یزد تایر، یعنی، ژاپنی، کف خواب، کلوپ، کلیپ، کلاچ، کلاج، کمک، کمک فنر، کمک لوازمی، کمک گازی، کنید، کولر، کوچه، کوپه، کوئل، کوبیدن، کوتاه، کورس، کورسا، کاهش ارتفاع، کاپوت، کارواش، کارا، کاربراتور، کارتل، کارشناس، کره ای، کردن، گل، گلف، گوگل، گوشی، گیربکس، گالری، گارد، گاز ماشین، گاز خودرو، گاز سوز، گردهمایی، گشتاور، پلیس، پلاک، پلاستیک، پمپ، پمپ هیدرولیک، پمپ بنزین، پنچر، پول، پولیش، پی کی، پیکان، پیست، پیستون، پیشنهاد، پژو، پژو 405، پژو پارس، پژویی، پایداری، پارکینگ، پخش، پخش ماشین، پدال گاز، پراید، پراید اسپرت، پرشیا، www.iraniantuning.com، ؟، آفرود، آلمانی، آلودگی، آموزش، آمپر، آمریکایی، آینه برقی، آپاراتی، آپشن، آئودی، آب بندی، آج لاستیک، آرم، آردی، افت فشار، ال ای دی، ال90، انژکتور، انتقال، انتقال قدرت، انجمن، ایمنی، اینتر کولر، ایران، ایران خودرو، ایرانی، ایرانیان، ایرانیان تیونینگ، ایرانخودرو، ایراد، ایساکو، اگزوز، اتوماتیک، اتومبیل، اتوبوس، اتوبان، اتاق، احتراق، اختراع، اختصاصی، اروپا، ارت، ارت ماشین، ارت استاندارد، ارت زدن، ارتفاع، ارتفاع ماشین، ارتفاع استاندارد، اردی، اسپورت، اسپری، اسپرت، اسپرت کردن، اسب بخار، استاندارد، استارت، اشک، اظهار، بلندگو، بنز، بنزین، بهران، بوستر، بی ام و، بیمه، بیس، بک فایر، بالابر، باند، باند خربزه ای، باک، باکس، باتری، باد نیترو، بار، بازی، بازار، باطری، بحث، بدنه، برق، برق ماشین، برای، تقویت موتور، تولید انبوه، تویوتا، توتال، توجه، توربو، تیونینگ، تیوتر، تیپ، تیبا، تایمینگ، تایر، تاکسی، تاپیک، تبلیغ، تبلیغات، تحقیق، تحلیل، ترموستات، ترمز، ترمز ماشین، ترمزگیری، ترافیک، تسمه، تصویر، تصادف، تصادفی، تصادفات، تعلیق، تعمیر، تعمیر موتور، تعمیرگاه، تعویض روغن، تغییر ارتفاع، جلوگیری، جامع، جای پیچ، جاده، جرقه، حرارت، خلاف، خنده دار، خواب، خود، خودرو، خودرویی، خاکستری، خازن، خاص، خاطره، خبر، خروجی هوا، خرید، خرید کاپوت، خربزه ای، خسارت، خسته، خش گیر، خط عمیق، دلتنگ، دنده، دنده عقب، دندون، دوم، دوچرخه، دوو، دودی، دور موتور، دیزل، دیسک، دیسک ترمز، دانلود، دانشگاه، داخل ماشین، داخلی، دادن، دارند، دریفت، دزدی، دست دوم، رله، رنو، رنو 5، رنو سوار، رنگ، روکش صندلی، روش، روغن، روغن موتور، روغن موتور پراید، روغن کاری، روغن ترمز، رینگ، رینگ 20، رینگ و لاستیک، رینگ اسپورت، رینگ اسپرت، ریس، رگلاژ، رانندگی، رانندگان، راندمان، راهنمایی، راهنمایی رانندگی، رادیاتور، راست، زنون، زندگی، زانتیا، سمند، سمند ال ایکس، سمباده، سنسور، سوپاپ، سوپر، سوپر شارژر، سوخت، سيلندر، سيستم، سی ان جی، سیلندر، سیلو، سیم کشی، سیستم، سیستم باز، سپر اسپرت، سالم، سایت، سایش، ساب، ساب باکس، ساسات، ساعت، سدان، سر اگزوز، سر سیلندر، سرقت، سرگرمی، سراگزوز، سرسیلندر، سرعت، شما، شمال، شمع، شهر، شهري، شود، شيشه، شیشه بالابر، شیشه دودی، شارژ، شاسی، شتاب، شتاب ماشین، شتاب گیری، شده، شرکت، صفحه، صفحه کلاچ، صفر، صندوق، صوتی، صوتی تصویری، صافکاری، ضبط، ضعف، طنز، طراحی، طرح، علم، عکس، عکس ماشین، عکس از، عکس جدید، عکسای

نمایش برچسب‌ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
نام‌نویسی
درباره ما

سی ام مرداد ماه سا ل 91 بود که تصمیم بر ایجاد تیونینگ ایرانیان گرفتم ؛ تجارب زیادی کسب شد اما مهم ترین شعار و هدف ما خدمت به دوستان و عاشقان ماشین است! این انجمن ، به جرات اولین انجمنی است که میان کاربران و مدیران آن تفاوتی نیست و تمامی کاربران با مدیران احساس راحتی می کندد.هرچه داریم ازشماست! تنهایمان نگذارید!

ارسال پیام به مدیر سایت
دوستان ما
لینک های مفید
ابزار ها
بارگذاری مجدد کد امنیتی مندرج در تصویر را وارد کنید: