مباحث آزاد در مورد روا و آردی(پروژه استیج عمومی اعضای روا و آر دی) - صفحه 11
کاربری
کاربر گرامی به انجمن تخصصی خودرو تیونینگ ایرانیان خوش آمدید . اگر این نخستین بازدید شما از سایت است , لطفا ثبت نام کنید:
تبلیغات (سفارش)
banner banner banner banner

هدف از ايجاد تاپيک :

صفحه 11 از 573 نخستنخست ... 4567891011121314151617182161111511 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از 101 به 110 از 5727

نمایش : 446510 , پاسخ ها : 5726
موضوع: مباحث آزاد در مورد روا و آردی(پروژه استیج عمومی اعضای روا و آر دی)

  1. #101
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    آبان 1391
    خودروی من
    Roa.G2
    نوشته ها
    358
    تشکر
    411
    تشکر شده 300 بار در 159 ارسال
    سلام
    محمد جان خیلی زیبا شده و حتما زودتر رنگش کن تا نتیجه کارت رو ببینیم.راستی اون 3 تا سوراخ چیه رو صندوق عقب؟قبلا ندیده بودمشون !!!
    .............................
    همونطور که میدونید طرح جابه جایی فیلتر هوا توسط رضای عزیز ارائه شد و من هم انجامش دادم.ولی متاسفانه بعد از اینکه از لوله بخاری برای ورودی هوا استفاده کردم نتیجه کار زیاد رضایت بخش نبود.چون با گرم شدن موتور لوله فلزی هم گرم میشد و باعث پایین اومدن راندمان موتور (به دلیل ورود باد گرم) و بالاتر رفتن مصرف میشد.از طرفیم نمای زیاد جالبی نداشت.
    خلاصه لوله فلزی رو حذف کردم و ازین روش برای ورود هوا به فیلتر استفاده کردم و از نتیجه کار هم خیلی راضی هستم.
    لوله جایگزین به این صورت درست میشه
    ابتدا خرطومی فیلتر هوا رو جدا کنید
    [فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ]
    بعد به وسیله حرارت و داغ کردن خرطومی به این حالت تغییر شکل بدین.
    [فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ]
    لوله لاستیکی که دارین رو به وسیله چسب به خرطومی متصل کنید
    [فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ]
    حالا یک سر لوله که خرطومی هست رو به مخزن فیلتر هوا متصل کنید به وسیله بست محکم کنید و سر دیگه اون که لوله لاستیکی هست ،به سواخ تعبیه شده بالای رادیاتور ( پشت جلوپنجره) متصل کنید.
    [فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ]
    لوله لاستیکی دارای یک لبه هست که باید با فشار از توی سوراخ بالای رادیاتور ردش کنید.این کار باعث میشه که لوله فیت بشه و دیگه از جاش در نیاد.میتونید اضافه اونو با تیغ ببرید.
    [فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ]
    [فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ]

    و این هم نتیجه کار
    [فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ]
    خوبی این روش اینه که اولا : لوله لاستیکی ضد گرما و حرارت هست و میتونه عایق خوبی برای انتقال هوا و در نتیجه تنفس بهتر موتور بشه.دوما: به راحتی میتونید بدون نگرانی از بهم خوردن ترتیب قطعات اقدام به تعویض فیلتر هوا کنید. سوما : نما و شکل ظاهری بهتری داره.

    3 کاربر به خاطر ارسال مفید Pooyan.Kh از ایشان تشکر کرده اند:

    nabi.com (جمعه 29 دی 91),shayaN erT (پنجشنبه 28 دی 91),treily (یکشنبه 27 بهمن 92)


  2. #102
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    شهریور 1391
    خودروی من
    پژو روا(رفت)-پیکان-پراید
    نوشته ها
    490
    تشکر
    90
    تشکر شده 398 بار در 229 ارسال
    سلام
    شایان جان منم بخاطر همین رنگش زیاد به دلم نشسته و تا بحال نگرفتم ولی فکر کنم بشه رنگش رو عوض کرد!!تو که بلدی برات کاری نداره اگر میتونی بگیرم رنگش رو عوض کنی برام ببینیم چی میشه!!
    به به آقا پویان گل
    اگر آرم شیر رو بتونم طوری بکنم که جاش نمونه اسپویلر اس ال ایکس هم میگیرم و بعد میدم کامل رنگ کنن!!
    اون سوراخ ها هم جای گلوله است که توی درگیری روی ماشین مونده
    منم شاید جای فیلتر رو عوض کنم ولی بخاطر اینکه قرار یه چیز مخفی جاش نصب کنم که شایان در جریانه و بعد از عنلی شدن رو میکنیم
    مادرم،دنیایم بعد از رفتنت رنگ و بویی ندارد

    کلیک کنید: [فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ]

  3. #103
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    آبان 1391
    محل سکونت
    tabriz
    خودروی من
    roa1.7 88
    نوشته ها
    450
    تشکر
    222
    تشکر شده 553 بار در 249 ارسال
    پویان جان دستت درد نکنه.خیلی خوب و اصولی تر شده.تکامل یافته تره.ولی باید دقت کنی اون لوله تا نخوره به خاطر زاویه ای که ورداشته و البته منم گفتم که باید لوله رو دو جداره کنی و از لوله پلاستیکی داخل لوله الومنیومی استفاده کرد تا اصلا خرارت توش نفوذ نکنه ولی کاملا قبول دارم که سخت و اعصاب خرد کنه.این طرحت خیلی حرفه ای تره.اگه بشه رو سر لاستیکی لوله که از سینی رد شده یه حالت قیف مانند هم اضافه کنیم تو سر عتهای بالاتر هوا با فشار بیشتری وارد فیلتر میشه و تنفس راحتتر میشه و بار موتور باز هم کم میشه.خیلی ممنون و دستت درد نکنه که عکس هم گذاشتی یا د بگیریم.

    کاربر زیر به خاطر ارسال مفید perkinz از ایشان تشکر کرده است:

    Pooyan.Kh (پنجشنبه 28 دی 91)

    ویرایش توسط perkinz : پنجشنبه 28 دی 91 در ساعت 08:04 بعد از ظهر
    صدای ناب موسیقی موتور

  4. #104
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    آبان 1391
    خودروی من
    Roa.G2
    نوشته ها
    358
    تشکر
    411
    تشکر شده 300 بار در 159 ارسال
    آقا رضا من شاگرد شمام.حالا حالاها مونده به شما برسم.این نیمچه چیزاییم که به عقل ناقصم میرسه از شما یاد گرفتم.
    موقع نصب کاملا راه هوای لوله رو باز گذاشتم و توی مسیر لوله تا خوردگی نذاشتم. اتفاقا میخواستم با ورق آلمینیوم یه چیزی درست کنم و سر لوله بزنم ولی متاسفانه جلوپنجره مجال این کار رو بهم نداد.اون قسمت فکر نکنم ازین بیشتر بشه بهش چیزی اضافه کرد چون وقتی جلوپنجره نصب میشه تمام فضای اون قسمت رو اشغال میکنه.ولی خوب خوبی جلو پنجره هم اینه که از طریق شیارها مسیر هوا رو به همون قسمتی که لوله از سینی رد شده هدایت میکنه و خودش نقش یه قیف رو انجام میده.
    حالا یه سوال : به نظرت اگه ما بیایم این لوله رو بلندتر کنیم و اونو به زیر رادایاتور(کنار سینی زیر موتور) هدایت کنیم بهتر نیست؟چون از زیر ماشین هوای بیشتر و به مراتب خنک تری جریان داره!
    ویرایش توسط Pooyan.Kh : پنجشنبه 28 دی 91 در ساعت 09:14 بعد از ظهر

  5. #105
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    آبان 1391
    محل سکونت
    tabriz
    خودروی من
    roa1.7 88
    نوشته ها
    450
    تشکر
    222
    تشکر شده 553 بار در 249 ارسال
    برا اون مسئله من یه طرح اساسی داشتم به طوری که زیر سینی موتور قسمتی که زاویه داره از زیر رادیاتور تا زیر کاتر میخواستم یه چیزی به صورت مسطتیل نصب کنم که توسط یه موتور بازو بسته بشه و مثل یه قیف زاویه داره مستطیل باشه و ته ش یه لوله وصل بشه که اونم بیاد سر فیلتر و لی از ورود اب و گرده خاک نگرانم.ولی باید روش صحبت کنیم نقشه کشیدم برا ساختش تو اتوکد اما فعلا متوقف کردم تا روش حسابی فک کنم.
    صدای ناب موسیقی موتور

  6. #106
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    آذر 1391
    خودروی من
    peugeot ROA 1.700 CC
    نوشته ها
    135
    تشکر
    203
    تشکر شده 175 بار در 88 ارسال
    سلام دوستان .
    آقا رضا داش پویان و محمد گل خعلی چاکریم...
    بچه هاااااااا من که فیلترم اسپرته هم اگه به این طریقی که اینجا زحمت کشیدین انجام بدم تاثیری داره؟

  7. #107
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    آبان 1391
    محل سکونت
    tabriz
    خودروی من
    roa1.7 88
    نوشته ها
    450
    تشکر
    222
    تشکر شده 553 بار در 249 ارسال
    اگه مسیر فیلترت همون مسیر فابریکی گردنه حیرانی هست بله تاثیر داره.تو هر یک از اون پیچها و مسیر طولانی مقدار زیادی اصتکاک و افت فشار و افزایش حرارت داریم.ضمنا یه چیز جالبی که پیش میاد صدای نفس کشیدن ماشینو از جلو پنجره میشنوی و انگار یه موجود زندست.من که خیلی دوست دارم صداشو.بخصوص وقتی موتور سرده و سیستم ساسات هوشمندش کار میکنه.

    کاربر زیر به خاطر ارسال مفید perkinz از ایشان تشکر کرده است:

    shayaN erT (پنجشنبه 28 دی 91)

    صدای ناب موسیقی موتور

  8. #108
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    آذر 1391
    خودروی من
    peugeot ROA 1.700 CC
    نوشته ها
    135
    تشکر
    203
    تشکر شده 175 بار در 88 ارسال
    رضا جان من زانوی آخرو که فیلتر میره پایینو حذف کردم. ولی فرمایشتون درسته. صدای نفس ماشینو میشنوم صبحها که استارت میزنم و میره رو ساسات

  9. #109
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    آذر 1391
    خودروی من
    peugeot ROA 1.700 CC
    نوشته ها
    135
    تشکر
    203
    تشکر شده 175 بار در 88 ارسال
    بچه ها اینم همون آلومینیومی ای که تو تاپیک ارت بحثشو کردم.
    و یه چنتا عکس دیگه از قطعات جینگولک بازیه ما !!!
    [فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ]
    [فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ]
    [فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ]
    [فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ]
    [فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ]

    اینم که دیگه ... !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    [فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ]

    کاربر زیر به خاطر ارسال مفید shayaN erT از ایشان تشکر کرده است:

    Pooyan.Kh (جمعه 29 دی 91)

    ویرایش توسط shayaN erT : پنجشنبه 28 دی 91 در ساعت 10:45 بعد از ظهر

  10. #110
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    شهریور 1391
    خودروی من
    پژو روا(رفت)-پیکان-پراید
    نوشته ها
    490
    تشکر
    90
    تشکر شده 398 بار در 229 ارسال
    سلام شایان جان دست گلت دردنکنه
    بگم خداچیکارت کنه که زنگ زدی گفتی زود نخواب برام کار پیش اومد تا 3 بیدار بودم توی بیمارستان
    البته قدم نو رسیده بود ولی دارم الان از بی خوابی میمیرم
    دستت دردنکنه از بابت عکس ها
    پس دوباره زدی تو کار شیطنت!!
    منتظر عکس هستم
    راستی اون عکسی که گذاشتم شیطنت بود چطور پسر متوجه نشدی!!؟؟
    اگر حواست باشه پشت تلفن راجع بهش حرف زدیم من خندیدم
    مادرم،دنیایم بعد از رفتنت رنگ و بویی ندارد

    کلیک کنید: [فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ]

موضوعات مشابه

  1. پروژه های استیج 1 اردی و روآ
    توسط عبد درگاه الله در انجمن پروژه های استیج I
    پاسخ: 70
    آخرين نوشته: پنجشنبه 05 تیر 93, 08:43 قبل از ظهر
  2. معرفی پژو 308sw استیشن واگن
    توسط ata.ahvaz در انجمن پژو Peugeot
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه 17 دی 92, 10:07 بعد از ظهر
  3. پروژه های استیج پراید
    توسط LORD2013 در انجمن پراید Pride - سایپا
    پاسخ: 67
    آخرين نوشته: سه شنبه 26 آذر 92, 02:46 بعد از ظهر
  4. هدف از تقسیم پروژه های استیج چیست ؟؟
    توسط ata.ahvaz در انجمن مقالات و گزارشات آموزشی تیونینگ
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: یکشنبه 26 خرداد 92, 02:29 بعد از ظهر
  5. پاسخ: 0
    آخرين نوشته: پنجشنبه 30 شهریور 91, 03:21 بعد از ظهر

بازدید کنندگان با جستجوی های زیر این صفحه را پیدا کرده اند

آفتامات چیست

روا اسپرت

آنتی ترپ چیست

روآ اسپرت

موتور شیشه بالابر پراید

پژو اسپرت

پژو روا اسپرت

افتامات چیست؟

هدرز برای آردی

موتور شیشه بالابر

پژو آردی اسپرت

آردی اسپرت

اردی

ترموستات روا

مباحث درباره rd

بخاری اردی

رادیاتور بخاری آردی

افتامات چیست

اردی اسپرت

چراغ باز بودن در صفحه کیلومتر اردی

شیشه بالابر پرایدادونسر چیستپژو روآ اسپرتپلیت عقب روآپلیت عقب آردی

Members who have read this thread : 376

You do not have permission to view the list of names.

کلمات کلیدی این موضوع

111، 131، 132، 141، 151، 1600، 2000، 2011، 206، 405، 620، abs، cng، engine، esp، fia، fiat، suv، tuning، فلاپ، فني، فنی، فنر، فنرها، فولكس واگن، فوری فروشی، فیلم، فیلتر هوا، فابریک، فتوشاپ، فرمون، فرمان، فروم، فروش، فروشنده، قفل، قوانین، قیمت، قیمت موتور، قیمت ماشین، قیمت چراغ، قالپاق، قدیمی، قدرت، قطعه، قطعه شناسی، قطعات، كورس، لنت نو، لوله، لوازم، لوازم یدکی، لوازمی، لیفت بک، لیکومولی، لامپ، لاستیک، لاستیک ماشین، لب گلگیر، مقاله، مقایسه، منیفولد، منیفولد هوا، منبع اگزوز، منبع اسپرت، مه شکن، مهارت، موتور، موتور پیکان، موتور پراید، موتور سیکلت، مکمل، مکانیک، مکانیکی، مکانیزم، مگان، مانیفولد، ماکسیما، ماشين، ماشین، ماشین من، ماشین ها، ماشین کثیف، ماشین گاز سوز، ماشین بازی، ماشین جدید، ماشین خارجی، ماشین زیبا، ماشین سنگین، ماشین شما، ماشین عروس، ماشینی، متالیک، محفظه، مدل، مدیریت، مزایا، مزایا و معایب، مزدا، مشکل، مصرف، مصرف سوخت، معاینه فنی، معرفی، مغناطیسی، نقش، نقشه خوان، نقشه خوانی، نمایشگاه، نمد کاپوت، نویگیشن، نیم کلاچ، چینی، نیاز، نیتروژن، نیسان، چپ کردن، ناچ بک، نرم افزار، چرب، چرخ، چرخهاي جلو، چسبندگی، نشتی، نصب باند، هنگام، هیدرولیک، هاچ بک، های، هدرز، هزینه، وانت، وانت پیکان، وایر، واگن، واشر سر سیلندر، واشر سرسیلندر، وجود، وسواس، یاتاقان، یزد تایر، یعنی، ژاپنی، کف خواب، کلوپ، کلیپ، کلاچ، کلاج، کمک، کمک فنر، کمک لوازمی، کمک گازی، کنید، کولر، کوچه، کوپه، کوئل، کوبیدن، کوتاه، کورس، کورسا، کاهش ارتفاع، کاپوت، کارواش، کارا، کاربراتور، کارتل، کارشناس، کره ای، کردن، گل، گلف، گوگل، گوشی، گیربکس، گالری، گارد، گاز ماشین، گاز خودرو، گاز سوز، گردهمایی، گشتاور، پلیس، پلاک، پلاستیک، پمپ، پمپ هیدرولیک، پمپ بنزین، پنچر، پول، پولیش، پی کی، پیکان، پیست، پیستون، پیشنهاد، پژو، پژو 405، پژو پارس، پژویی، پایداری، پارکینگ، پخش، پخش ماشین، پدال گاز، پراید، پراید اسپرت، پرشیا، www.iraniantuning.com، ؟، آفرود، آلمانی، آلودگی، آموزش، آمپر، آمریکایی، آینه برقی، آپاراتی، آپشن، آئودی، آب بندی، آج لاستیک، آرم، آردی، افت فشار، ال ای دی، ال90، انژکتور، انتقال، انتقال قدرت، انجمن، ایمنی، اینتر کولر، ایران، ایران خودرو، ایرانی، ایرانیان، ایرانیان تیونینگ، ایرانخودرو، ایراد، ایساکو، اگزوز، اتوماتیک، اتومبیل، اتوبوس، اتوبان، اتاق، احتراق، اختراع، اختصاصی، اروپا، ارت، ارت ماشین، ارت استاندارد، ارت زدن، ارتفاع، ارتفاع ماشین، ارتفاع استاندارد، اردی، اسپورت، اسپری، اسپرت، اسپرت کردن، اسب بخار، استاندارد، استارت، اشک، اظهار، بلندگو، بنز، بنزین، بهران، بوستر، بی ام و، بیمه، بیس، بک فایر، بالابر، باند، باند خربزه ای، باک، باکس، باتری، باد نیترو، بار، بازی، بازار، باطری، بحث، بدنه، برق، برق ماشین، برای، تقویت موتور، تولید انبوه، تویوتا، توتال، توجه، توربو، تیونینگ، تیوتر، تیپ، تیبا، تایمینگ، تایر، تاکسی، تاپیک، تبلیغ، تبلیغات، تحقیق، تحلیل، ترموستات، ترمز، ترمز ماشین، ترمزگیری، ترافیک، تسمه، تصویر، تصادف، تصادفی، تصادفات، تعلیق، تعمیر، تعمیر موتور، تعمیرگاه، تعویض روغن، تغییر ارتفاع، جلوگیری، جامع، جای پیچ، جاده، جرقه، حرارت، خلاف، خنده دار، خواب، خود، خودرو، خودرویی، خاکستری، خازن، خاص، خاطره، خبر، خروجی هوا، خرید، خرید کاپوت، خربزه ای، خسارت، خسته، خش گیر، خط عمیق، دلتنگ، دنده، دنده عقب، دندون، دوم، دوچرخه، دوو، دودی، دور موتور، دیزل، دیسک، دیسک ترمز، دانلود، دانشگاه، داخل ماشین، داخلی، دادن، دارند، دریفت، دزدی، دست دوم، رله، رنو، رنو 5، رنو سوار، رنگ، روکش صندلی، روش، روغن، روغن موتور، روغن موتور پراید، روغن کاری، روغن ترمز، رینگ، رینگ 20، رینگ و لاستیک، رینگ اسپورت، رینگ اسپرت، ریس، رگلاژ، رانندگی، رانندگان، راندمان، راهنمایی، راهنمایی رانندگی، رادیاتور، راست، زنون، زندگی، زانتیا، سمند، سمند ال ایکس، سمباده، سنسور، سوپاپ، سوپر، سوپر شارژر، سوخت، سيلندر، سيستم، سی ان جی، سیلندر، سیلو، سیم کشی، سیستم، سیستم باز، سپر اسپرت، سالم، سایت، سایش، ساب، ساب باکس، ساسات، ساعت، سدان، سر اگزوز، سر سیلندر، سرقت، سرگرمی، سراگزوز، سرسیلندر، سرعت، شما، شمال، شمع، شهر، شهري، شود، شيشه، شیشه بالابر، شیشه دودی، شارژ، شاسی، شتاب، شتاب ماشین، شتاب گیری، شده، شرکت، صفحه، صفحه کلاچ، صفر، صندوق، صوتی، صوتی تصویری، صافکاری، ضبط، ضعف، طنز، طراحی، طرح، علم، عکس، عکس ماشین، عکس از، عکس جدید، عکسای

نمایش برچسب‌ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
نام‌نویسی
درباره ما

سی ام مرداد ماه سا ل 91 بود که تصمیم بر ایجاد تیونینگ ایرانیان گرفتم ؛ تجارب زیادی کسب شد اما مهم ترین شعار و هدف ما خدمت به دوستان و عاشقان ماشین است! این انجمن ، به جرات اولین انجمنی است که میان کاربران و مدیران آن تفاوتی نیست و تمامی کاربران با مدیران احساس راحتی می کندد.هرچه داریم ازشماست! تنهایمان نگذارید!

ارسال پیام به مدیر سایت
دوستان ما
لینک های مفید
ابزار ها
بارگذاری مجدد کد امنیتی مندرج در تصویر را وارد کنید: