مباحث آزاد در مورد روا و آردی(پروژه استیج عمومی اعضای روا و آر دی) - صفحه 101
کاربری
کاربر گرامی به انجمن تخصصی خودرو تیونینگ ایرانیان خوش آمدید . اگر این نخستین بازدید شما از سایت است , لطفا ثبت نام کنید:
تبلیغات (سفارش)
banner banner banner banner

هدف از ايجاد تاپيک :

صفحه 101 از 580 نخستنخست ... 5191949596979899100101102103104105106107108111151201 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از 1,001 به 1,010 از 5797

نمایش : 446510 , پاسخ ها : 5796
موضوع: مباحث آزاد در مورد روا و آردی(پروژه استیج عمومی اعضای روا و آر دی)

  1. #1001
    مدیر انجمنمدیر ارشد مدیر انجمن تیونینگ
    تاریخ عضویت
    دی 1391
    محل سکونت
    شیراز
    خودروی من
    پراید
    نوشته ها
    3,984
    تشکر
    823
    تشکر شده 1,882 بار در 1,371 ارسال
    چیکار کردی دف بیچاره رو؟
    🚗لینک گروه مباحث فنی پراید-تیبا-ریو
    مباحث فنی و تخصصی برقی مکانیک و تیونینگ و آپشن 🚗


    [فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ]

  2. #1002
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    بهمن 1391
    خودروی من
    ROAdrunner
    نوشته ها
    178
    تشکر
    52
    تشکر شده 115 بار در 66 ارسال
    تو تست با mvm 315
    روی سرعت 140-150 بجای اینکه برم تو 5 رفتم تو 3
    دلیلشم این بود که سر دنده سمند انداختم
    لیور دنده براش کوتاه بود
    مانور نمیداد
    خلاصه که ازونروز این بدبخت تیز کرده
    امروزم قیمت کردم 320 تومن دف فابریک
    ==============================================
    امروز بلبرینگ جفت چرخ جلو
    دیسک جفت چرخ جلو
    لنت
    سیم کلاچ
    عوض شد
    خلاصه پلنگی شد
    به امید خدا دف رو هم ماه دیگه حقوق گرفتم عوض میکنم
    دیگه هیچ مشکلی نداره

  3. #1003
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    فروردین 1392
    خودروی من
    آردی 83
    نوشته ها
    114
    تشکر
    47
    تشکر شده 19 بار در 16 ارسال
    والا نمیدونم کویل ش چیه ولی همونی که کارخانه روش انداخته
    و اینکه اونم تو دستگاه زد گفت قدرتش کمه
    و گفت که اگه وایر رو جدا کنم از کویل باید تا ی فاصله ای جرقه بزنه که دوتای سمت جلو ماشین میزد ولی اون یکیا خیلی ضعیف کار میکردن بخاطر همین گفت عوض کنم
    هواکش رو میگم بابت تزیین بزنم چون فک نکنم آنچنان کارایی داشته باشه و میخوام که محل خرابی رو پر کنه
    ولی فک نکنم زیادم زشت بشه
    راستی کسی قیمت این هواکشارو نداره
    اصل 206 و اسپرتاش

    - - - - ادغام دو پست پشت سر هم - - - -

    والا نمیدونم کویل ش چیه ولی همونی که کارخانه روش انداخته
    و اینکه اونم تو دستگاه زد گفت قدرتش کمه
    و گفت که اگه وایر رو جدا کنم از کویل باید تا ی فاصله ای جرقه بزنه که دوتای سمت جلو ماشین میزد ولی اون یکیا خیلی ضعیف کار میکردن بخاطر همین گفت عوض کنم
    هواکش رو میگم بابت تزیین بزنم چون فک نکنم آنچنان کارایی داشته باشه و میخوام که محل خرابی رو پر کنه
    ولی فک نکنم زیادم زشت بشه
    راستی کسی قیمت این هواکشارو نداره
    اصل 206 و اسپرتاش

  4. #1004
    مدیر انجمنمدیر ارشد مدیر انجمن تیونینگ
    تاریخ عضویت
    دی 1391
    محل سکونت
    شیراز
    خودروی من
    پراید
    نوشته ها
    3,984
    تشکر
    823
    تشکر شده 1,882 بار در 1,371 ارسال
    نوشته اصلی توسط Challenger_4000 نمایش پست اصلی
    تو تست با mvm 315
    روی سرعت 140-150 بجای اینکه برم تو 5 رفتم تو 3
    دلیلشم این بود که سر دنده سمند انداختم
    لیور دنده براش کوتاه بود
    مانور نمیداد
    خلاصه که ازونروز این بدبخت تیز کرده
    امروزم قیمت کردم 320 تومن دف فابریک
    ==============================================
    امروز بلبرینگ جفت چرخ جلو
    دیسک جفت چرخ جلو
    لنت
    سیم کلاچ
    عوض شد
    خلاصه پلنگی شد
    به امید خدا دف رو هم ماه دیگه حقوق گرفتم عوض میکنم
    دیگه هیچ مشکلی نداره
    تو این موارد وشار دنده زیرت شروع میکنه یه خوندن دیفرانسیل که براش فرق نداره داداش من شما این زوزه وخوندنتاز گیربکست هست
    نوشته اصلی توسط safa نمایش پست اصلی
    والا نمیدونم کویل ش چیه ولی همونی که کارخانه روش انداخته
    و اینکه اونم تو دستگاه زد گفت قدرتش کمه
    و گفت که اگه وایر رو جدا کنم از کویل باید تا ی فاصله ای جرقه بزنه که دوتای سمت جلو ماشین میزد ولی اون یکیا خیلی ضعیف کار میکردن بخاطر همین گفت عوض کنم
    هواکش رو میگم بابت تزیین بزنم چون فک نکنم آنچنان کارایی داشته باشه و میخوام که محل خرابی رو پر کنه
    ولی فک نکنم زیادم زشت بشه
    راستی کسی قیمت این هواکشارو نداره
    اصل 206 و اسپرتاش

    - - - - ادغام دو پست پشت سر هم - - - -

    والا نمیدونم کویل ش چیه ولی همونی که کارخانه روش انداخته
    و اینکه اونم تو دستگاه زد گفت قدرتش کمه
    و گفت که اگه وایر رو جدا کنم از کویل باید تا ی فاصله ای جرقه بزنه که دوتای سمت جلو ماشین میزد ولی اون یکیا خیلی ضعیف کار میکردن بخاطر همین گفت عوض کنم
    هواکش رو میگم بابت تزیین بزنم چون فک نکنم آنچنان کارایی داشته باشه و میخوام که محل خرابی رو پر کنه
    ولی فک نکنم زیادم زشت بشه
    راستی کسی قیمت این هواکشارو نداره
    اصل 206 و اسپرتاش
    مال 206قوس داره غکر نکنم به کاپوت شما بیاد
    برای کویل هم جای وایرات رو عوض کن ببین اون حالت پیش میاد ؟؟
    🚗لینک گروه مباحث فنی پراید-تیبا-ریو
    مباحث فنی و تخصصی برقی مکانیک و تیونینگ و آپشن 🚗


    [فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ]

  5. #1005
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    بهمن 1391
    خودروی من
    ROAdrunner
    نوشته ها
    178
    تشکر
    52
    تشکر شده 115 بار در 66 ارسال
    نه آخه خیالم از گیربکس راحته
    دف از روز اول هم میخوند

  6. #1006
    مدیر انجمنمدیر ارشد مدیر انجمن تیونینگ
    تاریخ عضویت
    دی 1391
    محل سکونت
    شیراز
    خودروی من
    پراید
    نوشته ها
    3,984
    تشکر
    823
    تشکر شده 1,882 بار در 1,371 ارسال
    نوشته اصلی توسط Challenger_4000 نمایش پست اصلی
    نه آخه خیالم از گیربکس راحته
    دف از روز اول هم میخوند
    آخه ببین دوست من برای دیفرانسیل این اشتباهات هیچ فرق ینمیکنه چرا؟؟؟ چون این افزایش دور حتی توی دنده 5بیشتر میشه به چیزی که ضربه میخوره گیربکس هست
    🚗لینک گروه مباحث فنی پراید-تیبا-ریو
    مباحث فنی و تخصصی برقی مکانیک و تیونینگ و آپشن 🚗


    [فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ]

  7. #1007
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    فروردین 1392
    خودروی من
    آردی 83
    نوشته ها
    114
    تشکر
    47
    تشکر شده 19 بار در 16 ارسال
    وایرا رو تازه عوض کردم
    و همشون رو هم خود طرف امتحان کرد
    الان قیمت کویل چنده؟
    نه من دیدم مال 206 رو زدن روی کاپوت 405
    ایرادی نداره فقط میخوام ببینم بد نشه

  8. #1008
    مدیر انجمنمدیر ارشد مدیر انجمن تیونینگ
    تاریخ عضویت
    دی 1391
    محل سکونت
    شیراز
    خودروی من
    پراید
    نوشته ها
    3,984
    تشکر
    823
    تشکر شده 1,882 بار در 1,371 ارسال
    نوشته اصلی توسط safa نمایش پست اصلی
    وایرا رو تازه عوض کردم
    و همشون رو هم خود طرف امتحان کرد
    الان قیمت کویل چنده؟
    نه من دیدم مال 206 رو زدن روی کاپوت 405
    ایرادی نداره فقط میخوام ببینم بد نشه
    بد که نه نمیشه
    کویل هم از 45بگیر برو بالا
    🚗لینک گروه مباحث فنی پراید-تیبا-ریو
    مباحث فنی و تخصصی برقی مکانیک و تیونینگ و آپشن 🚗


    [فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ]

  9. #1009
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    فروردین 1392
    خودروی من
    آردی 83
    نوشته ها
    114
    تشکر
    47
    تشکر شده 19 بار در 16 ارسال
    سلام دوستان اینجا خیلی خلوته
    اصلا چندروزی میشه پستی نذاشتید
    آقایون اساتید برو بچ با حال تیونینگ ی چند تا سوال داشتم میخ.استم شماها که اهل فنید جواب بدید
    تعمیر گاهها درستو حسابی جواب نمیدن
    سوال اول اینکه استرس بار چیست و اگر وصل بشه رو ماشین چه فرقی میکنه؟
    سوال دیگر درباره جک های گازی هستش که به چه دردی می خورن
    سوال بعدی اینکه آیا من روی کاپوت هواکش نصب کنم یا پول جمع کنم برا خرید کاپوت

  10. #1010
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    آبان 1391
    محل سکونت
    tabriz
    خودروی من
    roa1.7 88
    نوشته ها
    450
    تشکر
    222
    تشکر شده 553 بار در 249 ارسال
    نوشته اصلی توسط safa نمایش پست اصلی
    سلام دوستان اینجا خیلی خلوته
    اصلا چندروزی میشه پستی نذاشتید
    آقایون اساتید برو بچ با حال تیونینگ ی چند تا سوال داشتم میخ.استم شماها که اهل فنید جواب بدید
    تعمیر گاهها درستو حسابی جواب نمیدن
    سوال اول اینکه استرس بار چیست و اگر وصل بشه رو ماشین چه فرقی میکنه؟
    سوال دیگر درباره جک های گازی هستش که به چه دردی می خورن
    سوال بعدی اینکه آیا من روی کاپوت هواکش نصب کنم یا پول جمع کنم برا خرید کاپوت

    با سلام

    استرس بار یه میله هست که معمولا سر کمکهای جلو وصل میشه و بیشتر رو ماشینای ریس ارت خورده به همراه سیستم کمک فنر های اسپورت نصب میشه جهت بالا بردن هندلینگ و تعادل ماشین سر پیچها و ... نمونه نزدیک بهش همون میل موج گیر هست که رو تبقها بسته میشه و رو شاسی وصل هست.

    جک گازی هم اسمش روش هست دیگه یه لیفتر گازی هست البته اگه منظورتون رو ئرست فهمیده باشم میتونم بگم سیستمی شبیه به سیستم تنظیم ارتفاع سیتروئن زانتیا و البته بحث کمکهای گازی رو هم داریم که به جای هیدرولیک توشون از فشار گاز استفاده میشه.بازم مورد استفادش تو ماشینای ریس و اسپورت به چشم میخوره

    منظور از هوا کش رو نگرفتم.هواکش برا چی؟اگه جنبه تزیینی داره کهباید کاپوت رو ببرین و این حرفا چون تو معاینه فنی ایراد میگیرن به نظرم کاپوت بگیرین به صرفه تره.در کل فک نکنم به جز به هم زدن ایرودینامیک ماشین نفع فنی و ... داشته باشه.شما وقتی یه موتور 8 سیلندر با سوپر شارزر و یا تراتل چندگانه رو موتور داشته باشین هواکش یه درد بخوره شاید.بازم توضیح بدین بهتر میشه
    صدای ناب موسیقی موتور

موضوعات مشابه

  1. پروژه های استیج 1 اردی و روآ
    توسط عبد درگاه الله در انجمن پروژه های استیج I
    پاسخ: 70
    آخرين نوشته: پنجشنبه 05 تیر 93, 08:43 قبل از ظهر
  2. معرفی پژو 308sw استیشن واگن
    توسط ata.ahvaz در انجمن پژو Peugeot
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه 17 دی 92, 10:07 بعد از ظهر
  3. پروژه های استیج پراید
    توسط LORD2013 در انجمن پراید Pride - سایپا
    پاسخ: 67
    آخرين نوشته: سه شنبه 26 آذر 92, 02:46 بعد از ظهر
  4. هدف از تقسیم پروژه های استیج چیست ؟؟
    توسط ata.ahvaz در انجمن مقالات و گزارشات آموزشی تیونینگ
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: یکشنبه 26 خرداد 92, 02:29 بعد از ظهر
  5. پاسخ: 0
    آخرين نوشته: پنجشنبه 30 شهریور 91, 03:21 بعد از ظهر

بازدید کنندگان با جستجوی های زیر این صفحه را پیدا کرده اند

آفتامات چیست

روا اسپرت

آنتی ترپ چیست

روآ اسپرت

موتور شیشه بالابر پراید

پژو اسپرت

پژو روا اسپرت

پژو آردی اسپرت

افتامات چیست؟

هدرز برای آردی

آردی اسپرت

موتور شیشه بالابر

اردی

ترموستات روا

مباحث درباره rd

اردی اسپرت

بخاری اردی

ادونسر چیست

رادیاتور بخاری آردی

افتامات چیست

چراغ باز بودن در صفحه کیلومتر اردی

پلیت عقب روآ

شیشه بالابر پرایدپژو روآ اسپرتپلیت عقب آردی

Members who have read this thread : 415

You do not have permission to view the list of names.

کلمات کلیدی این موضوع

111، 131، 132، 141، 151، 1600، 2000، 2011، 206، 405، 620، abs، cng، engine، esp، fia، fiat، suv، tuning، فلاپ، فني، فنی، فنر، فنرها، فولكس واگن، فوری فروشی، فیلم، فیلتر هوا، فابریک، فتوشاپ، فرمون، فرمان، فروم، فروش، فروشنده، قفل، قوانین، قیمت، قیمت موتور، قیمت ماشین، قیمت چراغ، قالپاق، قدیمی، قدرت، قطعه، قطعه شناسی، قطعات، كورس، لنت نو، لوله، لوازم، لوازم یدکی، لوازمی، لیفت بک، لیکومولی، لامپ، لاستیک، لاستیک ماشین، لب گلگیر، مقاله، مقایسه، منیفولد، منیفولد هوا، منبع اگزوز، منبع اسپرت، مه شکن، مهارت، موتور، موتور پیکان، موتور پراید، موتور سیکلت، مکمل، مکانیک، مکانیکی، مکانیزم، مگان، مانیفولد، ماکسیما، ماشين، ماشین، ماشین من، ماشین ها، ماشین کثیف، ماشین گاز سوز، ماشین بازی، ماشین جدید، ماشین خارجی، ماشین زیبا، ماشین سنگین، ماشین شما، ماشین عروس، ماشینی، متالیک، محفظه، مدل، مدیریت، مزایا، مزایا و معایب، مزدا، مشکل، مصرف، مصرف سوخت، معاینه فنی، معرفی، مغناطیسی، نقش، نقشه خوان، نقشه خوانی، نمایشگاه، نمد کاپوت، نویگیشن، نیم کلاچ، چینی، نیاز، نیتروژن، نیسان، چپ کردن، ناچ بک، نرم افزار، چرب، چرخ، چرخهاي جلو، چسبندگی، نشتی، نصب باند، هنگام، هیدرولیک، هاچ بک، های، هدرز، هزینه، وانت، وانت پیکان، وایر، واگن، واشر سر سیلندر، واشر سرسیلندر، وجود، وسواس، یاتاقان، یزد تایر، یعنی، ژاپنی، کف خواب، کلوپ، کلیپ، کلاچ، کلاج، کمک، کمک فنر، کمک لوازمی، کمک گازی، کنید، کولر، کوچه، کوپه، کوئل، کوبیدن، کوتاه، کورس، کورسا، کاهش ارتفاع، کاپوت، کارواش، کارا، کاربراتور، کارتل، کارشناس، کره ای، کردن، گل، گلف، گوگل، گوشی، گیربکس، گالری، گارد، گاز ماشین، گاز خودرو، گاز سوز، گردهمایی، گشتاور، پلیس، پلاک، پلاستیک، پمپ، پمپ هیدرولیک، پمپ بنزین، پنچر، پول، پولیش، پی کی، پیکان، پیست، پیستون، پیشنهاد، پژو، پژو 405، پژو پارس، پژویی، پایداری، پارکینگ، پخش، پخش ماشین، پدال گاز، پراید، پراید اسپرت، پرشیا، www.iraniantuning.com، ؟، آفرود، آلمانی، آلودگی، آموزش، آمپر، آمریکایی، آینه برقی، آپاراتی، آپشن، آئودی، آب بندی، آج لاستیک، آرم، آردی، افت فشار، ال ای دی، ال90، انژکتور، انتقال، انتقال قدرت، انجمن، ایمنی، اینتر کولر، ایران، ایران خودرو، ایرانی، ایرانیان، ایرانیان تیونینگ، ایرانخودرو، ایراد، ایساکو، اگزوز، اتوماتیک، اتومبیل، اتوبوس، اتوبان، اتاق، احتراق، اختراع، اختصاصی، اروپا، ارت، ارت ماشین، ارت استاندارد، ارت زدن، ارتفاع، ارتفاع ماشین، ارتفاع استاندارد، اردی، اسپورت، اسپری، اسپرت، اسپرت کردن، اسب بخار، استاندارد، استارت، اشک، اظهار، بلندگو، بنز، بنزین، بهران، بوستر، بی ام و، بیمه، بیس، بک فایر، بالابر، باند، باند خربزه ای، باک، باکس، باتری، باد نیترو، بار، بازی، بازار، باطری، بحث، بدنه، برق، برق ماشین، برای، تقویت موتور، تولید انبوه، تویوتا، توتال، توجه، توربو، تیونینگ، تیوتر، تیپ، تیبا، تایمینگ، تایر، تاکسی، تاپیک، تبلیغ، تبلیغات، تحقیق، تحلیل، ترموستات، ترمز، ترمز ماشین، ترمزگیری، ترافیک، تسمه، تصویر، تصادف، تصادفی، تصادفات، تعلیق، تعمیر، تعمیر موتور، تعمیرگاه، تعویض روغن، تغییر ارتفاع، جلوگیری، جامع، جای پیچ، جاده، جرقه، حرارت، خلاف، خنده دار، خواب، خود، خودرو، خودرویی، خاکستری، خازن، خاص، خاطره، خبر، خروجی هوا، خرید، خرید کاپوت، خربزه ای، خسارت، خسته، خش گیر، خط عمیق، دلتنگ، دنده، دنده عقب، دندون، دوم، دوچرخه، دوو، دودی، دور موتور، دیزل، دیسک، دیسک ترمز، دانلود، دانشگاه، داخل ماشین، داخلی، دادن، دارند، دریفت، دزدی، دست دوم، رله، رنو، رنو 5، رنو سوار، رنگ، روکش صندلی، روش، روغن، روغن موتور، روغن موتور پراید، روغن کاری، روغن ترمز، رینگ، رینگ 20، رینگ و لاستیک، رینگ اسپورت، رینگ اسپرت، ریس، رگلاژ، رانندگی، رانندگان، راندمان، راهنمایی، راهنمایی رانندگی، رادیاتور، راست، زنون، زندگی، زانتیا، سمند، سمند ال ایکس، سمباده، سنسور، سوپاپ، سوپر، سوپر شارژر، سوخت، سيلندر، سيستم، سی ان جی، سیلندر، سیلو، سیم کشی، سیستم، سیستم باز، سپر اسپرت، سالم، سایت، سایش، ساب، ساب باکس، ساسات، ساعت، سدان، سر اگزوز، سر سیلندر، سرقت، سرگرمی، سراگزوز، سرسیلندر، سرعت، شما، شمال، شمع، شهر، شهري، شود، شيشه، شیشه بالابر، شیشه دودی، شارژ، شاسی، شتاب، شتاب ماشین، شتاب گیری، شده، شرکت، صفحه، صفحه کلاچ، صفر، صندوق، صوتی، صوتی تصویری، صافکاری، ضبط، ضعف، طنز، طراحی، طرح، علم، عکس، عکس ماشین، عکس از، عکس جدید، عکسای

نمایش برچسب‌ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
نام‌نویسی
درباره ما

سی ام مرداد ماه سا ل 91 بود که تصمیم بر ایجاد تیونینگ ایرانیان گرفتم ؛ تجارب زیادی کسب شد اما مهم ترین شعار و هدف ما خدمت به دوستان و عاشقان ماشین است! این انجمن ، به جرات اولین انجمنی است که میان کاربران و مدیران آن تفاوتی نیست و تمامی کاربران با مدیران احساس راحتی می کندد.هرچه داریم ازشماست! تنهایمان نگذارید!

ارسال پیام به مدیر سایت
دوستان ما
لینک های مفید
ابزار ها
بارگذاری مجدد کد امنیتی مندرج در تصویر را وارد کنید: