تاپیک مرجع روغن سوزی ( راه های تشخیص تا برطرف کردن عیوب ) - صفحه 2
کاربری
کاربر گرامی به انجمن تخصصی خودرو تیونینگ ایرانیان خوش آمدید . اگر این نخستین بازدید شما از سایت است , لطفا ثبت نام کنید:
تبلیغات (سفارش)
banner banner banner banner

هدف از ايجاد تاپيک :

صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از 11 به 20 از 23

نمایش : 6216 , پاسخ ها : 22
موضوع: تاپیک مرجع روغن سوزی ( راه های تشخیص تا برطرف کردن عیوب )

  1. #11
    مدیر انجمن مدیر انجمن خودروهای ایرانی
    تاریخ عضویت
    شهریور 1391
    خودروی من
    132SX
    نوشته ها
    1,317
    تشکر
    213
    تشکر شده 793 بار در 473 ارسال
    فنر چی؟؟؟!!!
    چرا گیر نیاد هست شما بگو واسه چه ماشینی میخوایی من بهت بگم چی ببندی که مطمئن باشه

    [فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ]

    [فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ]
    [فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ]
    [فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ]

  2. #12
    مدیر انجمن مدیر انجمن تیونینگ
    تاریخ عضویت
    دی 1391
    محل سکونت
    شیراز
    خودروی من
    پراید
    نوشته ها
    3,284
    تشکر
    737
    تشکر شده 1,396 بار در 1,041 ارسال
    فنر دور کاسه نمد که سفتش میکنه
    آخه میدونی چیه واسه ما که میخایم کات آف هم رد کنیم باید یه چیز خوب باشه

  3. #13
    مدیر انجمن مدیر انجمن خودروهای ایرانی
    تاریخ عضویت
    شهریور 1391
    خودروی من
    132SX
    نوشته ها
    1,317
    تشکر
    213
    تشکر شده 793 بار در 473 ارسال
    بابا شما که خودت سر در میاری کات آف به بعد که شتابی نداره قبل کات آف هم شتاب هرچی به کات آف نزدیک بشه کمتر میشه به نظر من دورموتور 5 به بعد نره بهتره نه فشار میاد اونقدر نه شتابی داره حالا بازم خود دانین
    اون فنر که پیدا نمیشه و کاسه نمدی که بخواین دهنش قویتر باشه پیدا نمیشه من مارک آیس و سی بی اس (واسه پراید)اگه اشتباه نکنم کار کردم مشکلی نداشتن ولی هیچ کدوم از اونا که موتورشون باز کردم اهل کات آف و... نبودن ولی اگه روغن خوب بریزید مشکلی نباید پیش بیاد چون اون دور سوپاپ رو گرفته و به اندازه کاقی روغنی هست که مشکلی براش پیش نیاد فقط موقع جا انداختن خیلی خیلی دقت داشته باشید که در مرکز باشه وگرنه بعد مدتی وسط لاستیک جای فنر به بیضی تغییر شکل میده و از کنار سوپاپ روغن سوزی میوفته

    [فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ]

    [فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ]
    [فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ]
    [فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ]

  4. #14
    مدیر انجمن مدیر انجمن تیونینگ
    تاریخ عضویت
    دی 1391
    محل سکونت
    شیراز
    خودروی من
    پراید
    نوشته ها
    3,284
    تشکر
    737
    تشکر شده 1,396 بار در 1,041 ارسال
    من فنر خودش را در میارم ویه حلقه میبرمش ودوباره میبندمش
    آخه سوپاپ هوای 206هست
    بعدشم با میل سوپاپ قدرت میاد نزدیکای دور 7000

    [فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ]

  5. #15
    کاربر انجمن کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    شهریور 1391
    خودروی من
    پژو روا(رفت)-پیکان-پراید
    نوشته ها
    521
    تشکر
    90
    تشکر شده 356 بار در 214 ارسال
    سلام
    دقیقا حرف محسن عزیز صحیحه و بالای 5 شتاب ماشین به طور محسوسی کاهش پیدا میکنه و فشار زیادی وارد میشه
    مادرم،دنیایم بعد از رفتنت رنگ و بویی ندارد

    کلیک کنید: [فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ]

  6. #16
    مدیر انجمن مدیر انجمن تیونینگ
    تاریخ عضویت
    دی 1391
    محل سکونت
    شیراز
    خودروی من
    پراید
    نوشته ها
    3,284
    تشکر
    737
    تشکر شده 1,396 بار در 1,041 ارسال
    علش تایمینگ میل سوپاپ هست توی یه ماشین شهری ومعمولی این اتفاق میفته

    [فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ]

  7. #17
    مدیر انجمن مدیر انجمن خودروهای ایرانی
    تاریخ عضویت
    شهریور 1391
    خودروی من
    132SX
    نوشته ها
    1,317
    تشکر
    213
    تشکر شده 793 بار در 473 ارسال
    آخه مشکل فقط اون نیست به نظرتون سیلندر پیستون شاتون و ... تاب و توان اون فشار رو دارن؟
    انگار مثلا میگن نیتروژن خوبه و... بعد بری انقدر باد کنی لاستیک رو که تا نزدیک ترکیدن برسه خوب به نظرتون خوبه؟

    [فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ]

    [فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ]
    [فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ]
    [فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ]

  8. #18
    مدیر انجمن مدیر انجمن تیونینگ
    تاریخ عضویت
    دی 1391
    محل سکونت
    شیراز
    خودروی من
    پراید
    نوشته ها
    3,284
    تشکر
    737
    تشکر شده 1,396 بار در 1,041 ارسال
    همین میل لنگ شاتون روی ریو ومزدا 323داره زحمت انتقال توان سیلندر به گیربکس را میکشه

    [فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ]

  9. #19
    مدیر انجمن مدیر انجمن خودروهای ایرانی
    تاریخ عضویت
    شهریور 1391
    خودروی من
    132SX
    نوشته ها
    1,317
    تشکر
    213
    تشکر شده 793 بار در 473 ارسال
    رو مزدا 323 اگه همین باشه 100% کیفیتش خیلی بالاتره

    بحث منحرف شده آ ادامه بحث اگه چیزی مونده تو پیام خصوصی در خدمتتون هستم

    [فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ]

    [فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ]
    [فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ]
    [فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ]

  10. #20
    مدیر انجمن مدیر انجمن تیونینگ
    تاریخ عضویت
    دی 1391
    محل سکونت
    شیراز
    خودروی من
    پراید
    نوشته ها
    3,284
    تشکر
    737
    تشکر شده 1,396 بار در 1,041 ارسال
    ادامه بحث را اینجا دنبال کنیم
    [فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ]

    [فقط کابران عضو انجمن تیونینگ ایرانیان قادر به تماشای لینک ها و عکس ها هستند ؛ سریعا عضو شوید!. ]

صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین

موضوعات مشابه

  1. تاپیک جامع معرفی روغن موتور های مناسب برای پراید ( تاپیک مرجع روغن موتور پراید )
    توسط Admin_Soheil در انجمن پراید Pride - سایپا
    پاسخ: 94
    آخرين نوشته: یکشنبه 18 خرداد 93, 09:29 قبل از ظهر
  2. تاپیک جامع تمامی روغن موتور ها( Engine Oils )
    توسط Admin_Soheil در انجمن بررسی تکنولوژی های خودروئی
    پاسخ: 7
    آخرين نوشته: یکشنبه 27 مرداد 92, 10:53 قبل از ظهر
  3. تخلیه روغن پژو 206-ساکشن/پیچ کارتل؟(Oil drain bolt 206 with suction or better cartel)
    توسط UMBRELLA در انجمن پژو 206 و 206+ (207) ||| (اختصاصی)
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: چهارشنبه 01 آذر 91, 11:15 قبل از ظهر
  4. ورود یك محموله خودروهای معیوب خارجی به ایران
    توسط Hadnan در انجمن بحث آزاد پیرامون خودرو
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: پنجشنبه 06 مهر 91, 04:26 قبل از ظهر
  5. 0 تا 100 روغن موتور !!!! ( تاپیک مرجع روغن موتور )
    توسط Admin_Soheil در انجمن تاپیکهای آموزشی
    پاسخ: 1
    آخرين نوشته: جمعه 03 شهریور 91, 04:58 بعد از ظهر

بازدید کنندگان با جستجوی های زیر این صفحه را پیدا کرده اند

روغن سوزي پرايد

هزینه تعمیر روغن سوزی پراید

روغن سوزی

علائم روغن سوزی پراید

تشخیص کمپرس موتور

تعمیر روغن سوزی پراید

علت روغن سوزی موتور پراید

علائم روغن سوزی 206

روغن سوزی 206

جلوگیری از روغن سوزی

روش تشخیص روغن سوزی

کمپرس موتور پراید

روغن سوزی در 206

علایم روغن سوزی

http:www.iraniantuning.comt1364

نشانه های روغن سوزی

علت روغن سوزی پراید

تعمیر روغن سوزیهزینه روغن سوزی پرایدعلایم روغن سوزی پرایدتشخیص روغن سوزی پرایدروغن سوزی پرایدروغن سوزی در پرایدعلت روغن سوزی 206روغن سوزي موتور پرايد

Members who have read this thread : 38

You do not have permission to view the list of names.

کلمات کلیدی این موضوع

206، abs، cng، ecu، ecuهای نصب شده، ef7، iraniantuning.com، suv، tuning، فن کولر خودرو، فنی، فنر، فنر فابریک، فنر کوتاه، فنر بندی، فنر ریس، فرمون، فرمان، فروم ماشین، فروش ماشین، فروش دست دوم، قیمت، قیمت ماشین، قیمت بنزین، قیمت خودرو، قیمت رینگ، قدرت، قطعه، قطعه شناسی، قطعات، كمپرس، لوله، لوکس فروشی، لوازم ماشین، لوازم یدکی ماشین، لوازم خودرو، لوازم خانگی، لوازم دست دوم، لیتر، لامپ stop، لاستیک، مقاله، مقاله ماشین، مقاله تیونینگ، مقاله خودرو، مقاله سیستم صوتی، منیفولد، مهندسی ماشین، مهندسی خودرو، مهارت رانندگی، موتور، موتور ef7، موتور ماشین، موتور ماشین من، موتور xu7، موتور خودرو، موتور سرد، موتور شو، میل لنگ، مکمل سوخت، مکانیک، مکانیکی، مانیفولد، ماشین، ماشین قیمت، ماشین من، ماشین مسابقه ای، ماشین ها، ماشین ایرانی اسپرت، ماشین اسپرت، ماشین بازی، ماشین جدید، ماشین خارجی، ماشین داخلی، ماشین دست دوم، ماشینی، مباحث ماشین، مباحث خودرو، محفظه، محفظه موتور، محفظه احتراق، مدل، مدار سیستم خنک کاری، مرجع، مرسدس، مرسدس بنز، مزدا، مشکل، مشخصات فنی، مشخصات ماشین، مصرف، مصرف سوخت، معاینه فنی، معرفی، نمایشگاه تیونینگ، نوشته، نیتروژن، نکات، نحوه، چرب، چسبندگی، نشت رادیات، نشتی، هنگام، های، هدیونیت، هزینه، ووفر، ویسکوزیته، والپیپر ماشین، والپیپر خودرو، وایر، واشر سرسیلندر، وجود، یاتاقان، یعنی، کمک، کمک فنر، کنید، کولر ماشین، کوئی، کوتاه، کپسول گاز، کاهش مصرف، کاهش مصرف سوخت، کاپوت، کات آف، کارواش، کارکردن موتور، کارت سوخت، کارتل، کارتینگ، کاسه نمد، کاغذ دیواری، کاغذ دیواری خودرو، کاغذدیواری ماشین، کردن، گواهینامه، گواهینامه رانندگی، گیج روغن، گیربکس، گژن پین، گالری عکس موتور، گالری عکس ماشین، گالری عکس خودرو، گاز مایع، گاز خور، گاز دادن، گرانروی، پلیس، پلیس +10، پنچر، پنچر گیری، پولیش، پولیش کردن، پولیش کشیدن، پولیش زدن، پورت و پولیش، پیچ گاز، پیست، پیست آزادی، پیستون، پیش فروش ماشین، پارک دوبل، پارکینگ، پخش ماشین، پراید، پراید تیونینگ، www.iraniantuning.com، آلودگی، آموزش، آموزش پنچر گیری، آموزش پارک، آموزش آپاراتی، آموزش تیونینگ، آموزش تعمیر، آموزش دیریفت، آموزش دریفت، آموزش رانندگی، آب بندها، آب بندی، الیاژ خاص، انژکتور، انژکتور شوی، انتقال، انجمن ماشین، اوتول، اوتومبیل، ای سی یو، ایمنی ماشین، ایمنی خودرو، ایران ماشین، ایران تیونینگ، ایرانین تیونینگ، ایرانیان، ایرانیان تیونینگ، ایربگ، اگزوز، ابعاد، اتومبیل، اتاق، اتصال، احتراق، احتراق داخلی، اخبار ماشین، اخبار بنزین، اخبار خودرو، اخبار خودرویی، ارتفاع ماشین، ارتفاع خودرو، اسید باتری، اسپرت، اسپرت کردن ماشین، استپر، استارت، اصطکاک، بنز، بنزین، بنزین سوپر، بوستر، باند، باتری ماشین، باتری خودرو، بار، بازی، بازی ماشین، بازکردن سپر، بازار، بازار خودرو، باطری ماشین، باطری خودرو، بحث، بخاری ماشین، بدنه، برق، برق ماشین، برق خودرو، برق دزدی، برچسب، برای، بررسی ماشین، بررسی خودرو، تقویت موتور، تقویت مانیفولد، تقویت بوستر، تقویت ترمز گیری، توليد، توجه، تی کاف، تیونینگ، تیونینگ 206، تیونینگ موتور، تیونینگ ماشین، تیونینگ ایرانیان، تیونینگ خودرو، تیوبلس، تیپ، تکنولوژی، تکنولوژی خودرو، تالار خودرو، تایمینگ، تاپیک، تاپیک ماشین، تاپیک خودرو، تخته کردن، تخته گاز، ترموستات، ترمز، ترمز abs، ترمز دستی، تراكم، تست رانندگی، تعلیق، تعمیر، تعمیر موتور، تعمیر ماشین، تعمیر خودرو، تعمیرگاه، تعمیرگاه مجاز، ثبت نام ماشین، ثبت نام خودرو، جلوگیری، جایگاه گاز، جرقه، جعبه دنده، حواله ماشین، حرارت، خود، خودرو، خودرو جدید، خودرو دست دوم، خودروسازی، خاص، خبر، خرید، خرید و فروش ماشین، خرید و فروش خودرو، خرید و فروش ضبط، خرید اینترنتی، خط و خش ماشین، دمای موتور، دمای موتور ماشین، دمای ماشین، دنده، دوم، دوگانه سوز، دوگانه سوز کردن، دودی، دور فن پایین، دور موتور، دینام، دانشگاه ماشین، دانشگاه خودرو، داخلی، دادن، دارند، دریفت، درجه موتور، درجا کارکردن، دزدگیر، رفع عیب انژکتور، رنگ، روش، روغن، روغن موتور، روغن ها، روغن کاری، روغن خوب، روغن سوزی، رینگ، رینگ و لاستیک، رینگ و پیستون، رینگ اسپرت، ریو، رانندگی حرفه ای، راهنمای خودرو، راهنمایی، رادیاتور، رسوب، زمستان، زندگی، سمند و پژو به بالا، سمت راست، سنسور، سنسور پارک، سنسور باران، سنسور سیستم، سهمیه بندی، سهمیه بنزین، سوپاپ، سوپاپها، سوخت، سيلندر، سيالات، سيستم، سی ان جی، سیلندر، سیلندر خطی، سیستم، سیستم ماشین، سیستم ایمنی، سیستم صوتی، سایت ماشین، سایت تیونینگ، سایت تخصصی خودرو، سایت خودرو، سائیدگی موتور، ساب، سبقت، سر سیلندر، سرسيلندر، سرسیلندر، سرعت، شما، شمع، شمع و وایر، شود، شیشه دودی، شاتون، شتاب، شتاب ماشین، شده، شرکت، شست شوی ماشین، شستن ماشین، شستت انژکتور، صفر، صدمه جدی، ضریب تراکم، طراحی، طرح، علم، عیب یابی، عیب یابی ماشین، عیب یابی خودرو، عکس، عکس ماشین، عکس تیونینگ، عکس تصادف، عکس خودرو

نمایش برچسب‌ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
نام‌نویسی
درباره ما

سی ام مرداد ماه سا ل 91 بود که تصمیم بر ایجاد تیونینگ ایرانیان گرفتم ؛ تجارب زیادی کسب شد اما مهم ترین شعار و هدف ما خدمت به دوستان و عاشقان ماشین است! این انجمن ، به جرات اولین انجمنی است که میان کاربران و مدیران آن تفاوتی نیست و تمامی کاربران با مدیران احساس راحتی می کندد.هرچه داریم ازشماست! تنهایمان نگذارید!

ارسال پیام به مدیر سایت
دوستان ما
لینک های مفید
ابزار ها
بارگذاری مجدد کد امنیتی مندرج در تصویر را وارد کنید: